Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:09:
[...]

Vooral omdat ik ze met mijn nieuwe build niet nodig heb :)
en damage is toch te verwaarlozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Dalyxia schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:27:
[...]

en damage is toch te verwaarlozen?
Op zich wel, doe er toch al genoeg mee, juist ff getest met passion op shenk hell, probleem was die ging in 1 keer dood ... Moeilijk om te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ben alvast een collectie "don't try this at home" builds aan het bedenken. De sacrificer en impaler staan al op mijn lijstje. De dual dream build is al gedaan (sort of), dus die laat ik lekker voor wat het is (en geen zin om duped runes te gebruiken). Mocht iemand dus een weresorc maken, door te prebuffen met beast: have fun, je slaat pijnlijk en hebt veel hp :)

Tijd voor een volgende brainfart:

De bowasin. Ik heb er op gezocht, maar wat ik zie zijn trapsins met een boog. Dom, want claws geven veel meer power dan een boog als je traps gaat leggen, imho.
Mijn idee gaat om het gebruik van shadowtechnieken.

20 (na gear) Burst of speed (broodnodige ias en frw)
20 cloak of shadows (-def%, dus meer kans tot raken, crowd control door de blind)
20 mindblast (gotta love it, crows control to the max, )
20 Venom

Strategie lijkt me helder, burst of speed prebuffen, mindblasten van groepen, zodat je zelf van een afstand kan huishouden. Is de groep uitgedund, of was de groep al niet zo groot, cloak er over gooien en ze dan 1 voor 1 abknallen! In het geval van een physical immune baasje: venom ipv BoS.
Dan krijgt die gast de volle laag :)

Gear:
Ik heb een widowmaker liggen, daar kan ik twee kanten op:
- zoveel mogelijk + all skills (guided arrow cheaper en pijnlijker maken)
- manaleech voor de guided arrow en dan wat + shadow skills

Een upped witchwildstring kan ook. Dan heb ik al de arbonus van magic arrow en wat magic damage.
De res en ampkans is icing :) 2 sockets de kersen.

Een harmony runeword kan ook, veel (elemental) damage en een valk om de boel bezig te houden :~
Alle gevallen hebben nog 10 ias nodig om het laatste breakpoint te halen.

Ideeen voor build en of gear? In het achterhoofd: ik wil geen duped runes, dus geen eni/coh/forti/faith etc. Afgezien van Happyfeet waag ik me niet aan die runes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Maldred schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:09:
[...]

Op zich wel, doe er toch al genoeg mee, juist ff getest met passion op shenk hell, probleem was die ging in 1 keer dood ... Moeilijk om te testen :)
maar infinity is een must?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Chefbierrr schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:26:
[...]

maar infinity is een must?
Mja niet echt een must, wel hard aan te raden :) Heel veel dmg is shock, dus ja resist naar beneden helpen gaat wel ook helpen ;). Weet niet of dat ook helpt op melee elemental dmg maar veronderstel van wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hehe Pheno, eindelijk weer iets uit de grote toverdoos :D

Klinkt fun, Bowasin!
Ik heb wel een Harmony-boog liggen. Ook nog wel een WWS.
Suggesties:
Armor: Treasery --> of overruled dat ongewenst je eigen "curses"?
Gloves: LoH --> 20IAS en massive damage vs Demons
Boots: Wartravelers igv WWS, anders Gores?
Helm: Giant Skull --> Knockback, CB en IAS!
Belt: Razortail (Pierce, dex) of Nosferatus (slow, LL)
Amu: Atmas(ctc Amp.damage), Highlords (DS en +skill), Cats eye (FRW, +dex!!en IAS) of Angelic
Ringen: Raven + dual leech of Angelics (AR, AR).

AR wordt denk ik je grootste aandachtspunt. Dus wellicht Angelic-combo en Blessed Aim Merc met Reapers (ctc Decrepify)?
Natuurlijk Shadow Master erbij en wellicht Death Sentry maxxen?

Op switch 2x claw om te pre-buffen. Met Mindblast en Death Sentry heb je aardige crowd control.
Death Sentry, Venom, Harmony/WWS en ctc Amp van Atma's/ctc Decripify van Reapers is meer dan voldeonde tegen PI's.

Geen last van IM is altijd lekker. Knockback op een bowa is ook heerlijk.
Andere leuke optie : "chance to flee" stacken. Howltusk, Face of Horror, Rattlecage.

Lekkere gear voor levellen:
Claglaw Pincers (gloves), Howltusk, Face of Horror

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het voordeel van cloak of shadow is naast de blind dat andere wat het doet: -%def. Als de vijand minder def heeft, heb ik minder ar nodig :) En die def makkelijk kan -90% worden. BoS geeft volgens mij geen ar, dat is wel jammer. Widowmaker heeft nog itd, een groot voordeel tov wws. In wws kan ik dan weer twee eths stoppen, -50% def extra.

Het chance to flee kan interessant zijn icm met widowmaker, eerst raken, daarna een zooi guided achter ze aan sturen. In mijn fantasie ziet het er iig wel grappig uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 08:55:
Het voordeel van cloak of shadow is naast de blind dat andere wat het doet: -%def. Als de vijand minder def heeft, heb ik minder ar nodig :) En die def makkelijk kan -90% worden. BoS geeft volgens mij geen ar, dat is wel jammer. Widowmaker heeft nog itd, een groot voordeel tov wws. In wws kan ik dan weer twee eths stoppen, -50% def extra.

Het chance to flee kan interessant zijn icm met widowmaker, eerst raken, daarna een zooi guided achter ze aan sturen. In mijn fantasie ziet het er iig wel grappig uit :D
Hoeveel IAS geeft BoS? Met de gesuggereerde gear kom je namelijk easy aan een hoop IAS:
Treasery/LoH/Cats Eye/Giant Skull/Nosferatus. Wellicht minder in BoS nodig maar in Fade doen? Of Fade triggeren op Treasery Armor.

ctc flee icm knockback, mindblast en CoS is echt iets voor jou: CONTROL !!

Skills: 20 MB, 20 CoS, 20 Shadow Master, 20 Death Sentry, 1+ BoS, Fade en Venom van Treasery.

Leuke, cheape build die veel gameskills vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BoS en Fade gaan niet samen. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:57:
BoS en Fade gaan niet samen. Helaas.
Weet ik, maar heb je BoS nodig met zoveel IAS van gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iig geeft bos 61% op level 20 (even uit het hoofd). Dus misschien niet. Ik kijk nog even. Knockback kan ik ook uit psychic hammer halen, dat werkt zelfs op Baal, wat een normale knockback niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
-50% is beter dan ITD aangezien ITD niet op bosses werkt.

Wat je ook kan doen is in je stash een Demon Limb stoppen. Level 23 enchant zou ook wel iets moeten helpen voor AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even naar Baal hell gekeken, die heeft 2900 def (even afgerond). Als ik een tweede bitchmerc erbij neemt die flink aan de inner sight is, dan kan ik daar 800 van afhalen. Dat is 2000 def, waar -95% vanaf gaat. Of werkt Cloak niet op bosses? Het blinden iig niet, dat weet ik.
1000 def left. Als ik dan widowmaker pak met level 11 magic arrows (100%bonus ar) en mezelf met demon ench....Nou ja, ik zou hem vaak moeten kunnen raken iig. dex wordt natuurlijk flink gepompt, voor de damage. Life is minder belangrijk, cloak + mindblast houden erg veel vijanden ver van me vandaan. Een blessed aim merc zou me 350% ar geven. Nadeel: hij moet klappen kunnen overleven.
Dan zou hij met een treachery, gaze/andy en een decrep wapen rond moeten lopen, dat overleeft wel, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
mmmh, deze plaatsen bonewall tegen achterwand en werkt precies ook goed:

link

en deze doen gelijk wij, maar dan dichter bij het huisje... wel lekker voor het aura (vorige keer ging dat bij ons toch ook?

link2

edit:

if the bone wall looks right, but less summons are spawning, try the following,

-Wake Uber Meph up simply by going by him
-Make sure Uber Meph is on the wall
-Try having everyone in the leeching spot except for the hdins
-Make sure theirs no other minions in the trist except for the spawning spot.

[ Voor 32% gewijzigd door yago op 11-03-2008 23:27 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
yago schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:22:

link

en deze doen gelijk wij, maar dan dichter bij het huisje... wel lekker voor het aura (vorige keer ging dat bij ons toch ook?

link2

edit:

Pheno:
Een A2 Merc met Treasery, Gaze en Reapers (Decrepify) of Kelpie Snare (gozu slow) blijft redelijk makkelijk leven. Misschien een eth.Duriels/GA/Shaftstop ook een lekkere optie?
Blessed Aim heeft als grote voordeel boven Inner Sight dat B.A. altijd "actief" is terwijl je maar moet hopen dat miepje I.S. op tijd cast.

Ik denk dat je trouwens BoS helemaal niet nodig hebt en voor Fade kunt gaan (al dan niet van Treasery). Voor Bowa's is het makkelijk om aan chreape IAS-gear te komen. Jij als stats-freak kan daar makkelijk een lekker overzichtje van maken.

Don, ging gister toch heel redelijk in UT met volle bak? Beetje kloterig begin (sorry Jole) om de trigger weer goed te krijgen maar daarna was het toch easy going? Nog lang doorgegaan trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
yago schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:22:

link

link2

edit:

Mja kan er van zeggen dat er sowieso nog ergens minions waren. En dat was op meph zelf natuurlijk en het huisje wat direct naast/onder die portaal staat, daar stonden er ook nog wat in.

Denk dat de plaats van de bonewall niet zoveel uitmaakt, want toen ik hammerden en bonewall casten, had ik die bonewall nt naast dat vuurtje maar eerder vertical. beetje vaag maar gewoon compleet anders. Er kwamen veel minions wanneer wij erg naar beneden stonden en op bepaalde plaats.

Daarnaast zeggen ze iedereen op de leecher spot maar dat hebben wij ook niet. Er staat meestal een bo'er in act1. Weet niet of dat uitmaakt. En meph op de wall? Nogal moeilijk op die op een wal te zetten, het is ook niet echt dat je die ff rustig perfect kan neer zetten met een hammer. Heb wel full res, maar niet met zijn aura :)

Ons groot probleem is gewoon dat die trigger niet helemaal goed werkt. En de plaats is niet ideaal maar dat is op zich een kleiner probleem.

[ Voor 21% gewijzigd door Maldred op 12-03-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik zit ook te denken om weer te starten.

Word denk ik wel een cookie-build als starter (Sorc, Amma)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Maldred schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:36:
[...]

Mja kan er van zeggen dat er sowieso nog ergens minions waren. En dat was op meph zelf natuurlijk en het huisje wat direct naast/onder die portaal staat, daar stonden er ook nog wat in.

Denk dat de plaats van de bonewall niet zoveel uitmaakt, want toen ik hammerden en bonewall casten, had ik die bonewall nt naast dat vuurtje maar eerder vertical. beetje vaag maar gewoon compleet anders. Er kwamen veel minions wanneer wij erg naar beneden stonden en op bepaalde plaats.

Daarnaast zeggen ze iedereen op de leecher spot maar dat hebben wij ook niet. Er staat meestal een bo'er in act1. Weet niet of dat uitmaakt. En meph op de wall? Nogal moeilijk op die op een wal te zetten, het is ook niet echt dat je die ff rustig perfect kan neer zetten met een hammer. Heb wel full res, maar niet met zijn aura :)

Ons groot probleem is gewoon dat die trigger niet helemaal goed werkt. En de plaats is niet ideaal maar dat is op zich een kleiner probleem.
Idd, enkel jammer van het insight aura dat zo niet tot bij ons (de hammers) komt... VOor de rest lieo het idd wel goed! toch enkele chars die goeie xp hebben gevangen en nog leven!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Hallo mensen, ik speel ook weer tegenwoordig. 7 jaar geleden zo'n beetje voor het eerst gespeeld en elke 2 jaar pak ik de draad weer eens op.

Heb binnen een week maar ff een mf meteorb sorc naar lvl 90 geslingerd om meph-runs te doen en de rest van mijn legertje van items te voorzien. Vooralsnog heeft mijn Sorc Oculus, Shako, Spirit Monarch, Skullder's Ire, War Travelers, Chance Guards, Snowclash, kan ik dus ff mee vooruit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:47:
Hallo mensen, ik speel ook weer tegenwoordig. 7 jaar geleden zo'n beetje voor het eerst gespeeld en elke 2 jaar pak ik de draad weer eens op.

Heb binnen een week maar ff een mf meteorb sorc naar lvl 90 geslingerd om meph-runs te doen en de rest van mijn legertje van items te voorzien. Vooralsnog heeft mijn Sorc Oculus, Shako, Spirit Monarch, Skullder's Ire, War Travelers, Chance Guards, Snowclash, kan ik dus ff mee vooruit. :)
Lache, SCL neem ik aan?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
RedHat schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:47:
Ik zit ook te denken om weer te starten.

Word denk ik wel een cookie-build als starter (Sorc, Amma)
Welkom terug RedHat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
ok, ik post het hier maar ff.

Needs:

Lem runes.
Zeg maar hoeveel je er hebt en wat je er voor wil.
Heb er 16 nodig...

3 os armours:
1 dusk
1 eth something... (merc str req, dus liefst <160)

Crystal swords:
Bij voorkeur met 6 os (hier komen de lems dus in...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
8 lems hier voor 4 fg en zal eens kijken dat ik een leuke armor voor je kan vinden.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
mrboomblaster schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 00:34:
8 lems hier voor 4 fg en zal eens kijken dat ik een leuke armor voor je kan vinden.
wow!

ALvast bedankt!

Heb al wat inkopen gedaan voor nieuwe chars (obedience in eth CA,...), wanneer doen we ubers???

Nu ga ik echt wel pitten...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
yago schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 00:40:
[...]

wow!

ALvast bedankt!

Heb al wat inkopen gedaan voor nieuwe chars (obedience in eth CA,...), wanneer doen we ubers???

Nu ga ik echt wel pitten...
waarom geen eth bonehew of een tomb reaper? kan je weer wat lems in doen voor nog meer gold find!

En obedience heeft toch iets van cold damage? Als je dan de council er mee killed valt de helft denk ik neer in vorm van een ijspegel en die kan je helaas niet horken dat is wel jammer want dat is meestal weer de helft van je winst. Als ik het goed heb hoor anders flame me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
dat vraag ik me dus ook af

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The boss councils shatteren niet, hun minions dacht ik wel. Horken wordt dan wat lastig.
Ik zou een ander wapen misbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:47:

scl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
mrboomblaster schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 01:21:
[...]

waarom geen eth bonehew of een tomb reaper? kan je weer wat lems in doen voor nog meer gold find!

En obedience heeft toch iets van cold damage? Als je dan de council er mee killed valt de helft denk ik neer in vorm van een ijspegel en die kan je helaas niet horken dat is wel jammer want dat is meestal weer de helft van je winst. Als ik het goed heb hoor anders flame me maar.
Je hebt VOLLEDIG gelijk... ik heb over de regel van de cold damage gelzen bij de obedience...
't zal dus een tomb of bonehew worden...
Kut, zit ik met die obedience... :(

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
yago schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:01:
[...]

Je hebt VOLLEDIG gelijk... ik heb over de regel van de cold damage gelzen bij de obedience...
uiteraard is er dan nog wel de afweging killspeed / % chance op shattered council members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chars die expired zijn worden nu non-ladder, goeie zaak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:30:
Chars die expired zijn worden nu non-ladder, goeie zaak :D
Uh nee, ik heb deze week nog een expired mule doen herleven op hcl hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:49:
[...]

Uh nee, ik heb deze week nog een expired mule doen herleven op hcl hoor :)
Hmz, potverdrie, zal wel ladder reset zijn geweest.

Maar vanwaar is Blizz erop gekomen om expired niet meer te "doden"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:01:
[...]

Hmz, potverdrie, zal wel ladder reset zijn geweest.

Maar vanwaar is Blizz erop gekomen om expired niet meer te "doden"?
Ladder reset ja maar die is er al een 8tal maanden :)

Te doden? Hebben ze dat ooit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger kon je toch niet meer op een expired char meer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
yago schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:01:
[...]

Wat ik meestal doe is ook een encher gebruiken voor het killen, gaat meestal erg snel zelfs met een normaal pole arm met insight erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:02:
Vroeger kon je toch niet meer op een expired char meer spelen?
Dat klopt, nu kan je dat alsnog doen, totdat iemand anders dezelfd enickname van je char heeft gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:21:
[...]

Dat klopt, nu kan je dat alsnog doen, totdat iemand anders dezelfd enickname van je char heeft gepakt.
steeds minder spelers online dus niet echt nog de noodzaak om de database aan chars te "cleanen" denk ik zo...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zal de reden zijn. Zo min mogelijk onderhoud aan D2. Zolang de servers er maar niet onder lijden (vandaar de laatste serverside patch, die de toen populaire dupemethode stopte). Het is wachten op D3. Want die komt er aan, dat lijkt me duidelijk *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:20:
Dat zal de reden zijn. Zo min mogelijk onderhoud aan D2. Zolang de servers er maar niet onder lijden (vandaar de laatste serverside patch, die de toen populaire dupemethode stopte). Het is wachten op D3. Want die komt er aan, dat lijkt me duidelijk *O*
Haha ja precies en kan er ook maar een antwoord op geven om me volledig bij je aan te sluiten pheno: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Pheno79 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:20:
Het is wachten op D3. Want die komt er aan, dat lijkt me duidelijk *O*
OMFGZORS! GIEB LINK GIEB PROOF!!!11!!1 GOSU! Damn werd wel eens tijd. Nu maar hopen dat het dezelfde verslaafde factor heeft als D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In ieder geval komt er nog een patch aan:
Bron: http://www.starcraft-sour...Presents_SC2_in_China.htm
What projects are Blizzard doing at the moment?

Patches of WOW, Diablo II, and as what we've done during past ten years----Starcraft.
Does release of SC2 developing plan mean that Blizzard has turned its attention from WOW to SC2?

Our eyes are focused on all games we developed, including providing patches for games released thousands of years ago.
Tof, ik ben benieuwd. In het ergste geval is het de no cd patch en mac universal bin voor d2. En anders misschien een paar fixes die het spel weer wat balance geven ipv elke baalrun met gosu hammerdins met eni te draaien :')

Wishlist:

[Pala]
- conversion skill revised: maak de converted sterker op geef ze een soort IM mee. Meest nutteloze skill aller tijden tot op heden in alle versies van het spel :')
- fix the dreaded sanctuary aura! Dus de %damage ipv het kunnen leechen van undead
- fix charge bug! Zo rot om opeens niemand meer te kunnen raken
- hammers too gosu: fix asap!
- smite itd ook tegen bosses? WTF? Lekker kappen met die zooi, ubers zijn voor l33t players, geen users die niet eens elk grot kennen uit het spel! 8)

[Druid]
- minions druid beter geregeld (beer + wolven bv?). Eén zo'n beer doet het echt niet op hell.
- fix druid fireskills. Synergies zijn gewoon buiten properties om er iets mee te kunnen. Geef anders armageddon/molten boulder wat (meer) physical damage mee, zodat je fire immunes in nm ook al neer kan krijgen :') Of maak armageddon zoals apocalypse in Diablo 1 O+ _/-\o_

[Amazone]
- Impale ias
- guided arrow tppk shizzle er uit, laat maar mooi verdwijnen als ze door de tp gaan
- multishot: idem
- kortom, arrows verdwijnen na tp, dag tppk :W
- Light fury: zorg dat pierce alleen op de javalin geldt, niet op elke bolt die iets raakt, dat is onzin en overpowered :')

[Assasin]
- Bladeshield: nog steeds useless op hell, alleen leuk als je een massive damage wapen hebt, en claws zijn niet massive damage. Niet iedereen kan een legit chaos krijgen :')
- Fire traps: laat me niet lachen, tov lighttraps zijn ze niets, nada, noppes.

[Necromancer]
- IM is nutteloos geworden sinds hell revamp. Teveel life points en te weinig damage om echt iets te kunnen op hell.
- skelliemages: freaking crap
- revives: echt hoe kort kunnen ze er zijn? Niet echt een skill die je wilt maxxen op deze manier, je krijgt er alleen maar meer nutteloze crap bij die geen pak in een deuk kunnen slaan. Op de Urdars na, natuurlijk.

[Barbarian]
Volgens mij prima balance. Warcry kan misschien wat beter als echte aanvalsskill op hell.

[Sorceress]
- tppk skills fixen

[Global fixes]
- eni er uit, of iig de teleport anders. Maak er maar charges van ipv een oskill :D Sorcs tele, niet een of andere mallerd in maillot. teamplay ftw, zoals het bv bij de ubers de bedoeling was. Of HappyFeet, maar die was gewoon te goed uitgedacht 8) :+
- fix stacking bug (ja, dual dreammeuk er uit)
- GIEB fix!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het wel met pheno eens, balance die dins maar es :)
vroeger waren ze de grootste pussies die rondliepen nu zijn ze overpowered en ik vind dins helemaal niet leuk om mee te spelen

leukste om te spelen vind ik clawsassin en sorc :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:31:
vroeger waren ze de grootste pussies die rondliepen nu zijn ze overpowered en ik vind dins helemaal niet leuk om mee te spelen

Zolang de dreamer maar blijft :) (bug doe ik tog nix mee, dus die slopen ze er maar uit :P )

hijs (weer) lvl 80 met 2K life en ~ 18K def :) na BO heeft iz 5.1K life en 30K def :D
beetje fire/lightres erbij en hijs al weer af _/-\o_

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:31:

Het allermooiste zou zijn als ze het dupen van HR's ECHT zouden kunnen voorkomen. Dan pak je meteen alle Enigmadins, Infi Sorcs/Amma's etc. flink aan. Als dan toch die RW's ( 1000 HF-runs anyone?) kan maken verdien je het om de extra power daarvan te gebruiken.
Dan moet je weer terugvallen op gameskills en samenwerking. Zou dat niet mooi zijn...... :9
Dream on Tollo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:27:
[...]

Het allermooiste zou zijn als ze het dupen van HR's ECHT zouden kunnen voorkomen. Dan pak je meteen alle Enigmadins, Infi Sorcs/Amma's etc. flink aan. Als dan toch die RW's ( 1000 HF-runs anyone?) kan maken verdien je het om de extra power daarvan te gebruiken.
Dan moet je weer terugvallen op gameskills en samenwerking. Zou dat niet mooi zijn...... :9
Dream on Tollo :+
hehe, met alle rips heeft boom allang 1000 gf's gekraakt :P

dan heeft gewoon weer iedereen een orb-soso met maxed ES en een insight merc :)

paladins die hadden vigor toch al maxed, dus die rennen gewoon eff naar de throne toe :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
het zou idd leuk zijn als je echt teamwork nodig zou hebben, en dat je blij was toen je nog een grandfather vond. Nu zijn het de runewords die de klok slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We gaan allemaal classic spelen: opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Dupe methodes en buges eruit ja, mja voor de rest? Je kan wel zeggen ja, hammerdins zijn overpowerd, dus compleet verzwakken? want ook zonder eni killen die nog veel te goed. Niet echt een goede oplossing want dan moet je dat ook doen met amazon(bedoel maar baal hell in 6 meppen neer?), smiter(ubers solo'en?), barb bo (meesterlijke skill, zonder die waren bv hammers al een stuk zwakker), ... Zo zijn er wel meerdere dingen. Als het een echte teambuild game was, dan zou je eigenlijk met geen enkele char hell moeten kunnen solo'en.

En ik weet niet wat jullie er van vinden, maar af en toe een rush door een lekkere sterke hammerdin vind ik niet altijd erg :)

Slechts mijn mening, dont kill me for it :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zijn de fout in gegaan bij de verpowered runewords. CTA/Eni bv. oskills zijn misschien leuk (ww assa), maar de hoofdskills als bo en tele hadden ze niet moeten doen. Hammers zouden ze kunnen nerven door concentration aura niet mee te laten gelden. Ik snap niet waarom er nog een aura de boel moet versterken met zo'n hoog percentage (en dat was al naar beneden gehaald). Het is magic damage, dus nerf die shit maar. Of zorg ervoor dat er meer magic immune gasten zijn, niet alleen die wailers in een vergeten tombe in act 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Gewoon de +skills class only maken, zoals + skills op een stok(je) moeten ze bij eni [sorceress only] achter die +1 teleport zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
peke schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:37:
Gewoon de +skills class only maken, zoals + skills op een stok(je) moeten ze bij eni [sorceress only] achter die +1 teleport zetten.
Of gewoon continu '1000 poison schade per 1 seconde', met -80% poison res. Dan moet je 255% poison res hebben om op 75% res voor Hell te komen, en dat heb je dan nodig om niet erg snel weinig hitpoints over te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
if ((hammerskill > 20) && (concentrationskill >20) && ((vigorskill > 20 ) || (blessed aim > 20)))
{
enemy_magic_resistance = 100%;
}

Lijkt me prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
mja dan mag je de amazons en light sorcs ook aanpakken met infinity--> Baal in een 8 player game in 3 sec dood -_-, daar kan geen hammer tegenop

[ Voor 11% gewijzigd door Chefbierrr op 18-03-2008 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het dupen is opgelost dan kost infinity al teveel, die spaar je niet even legit bij elkaar :)
Ik ga er natuurlijk van uit dat er een ladder reset bij komt kijken, dus alle oude duped meuk weg is. Eens kijken of die prutz0rs dan nog zo'n fortuin bij elkaar stampen als de hammerdin generfd is :D

Ik speel erg weinig (tot niet) omdat ik in elk spel wat ik tegenkom alleen maar hammers tegen kom. In het begin in tristruns valt het nog mee, dan zijn er nog wat summoning luitjes erbij. En natuurlijk een iceblast sorc level 90, om te tppk'en. De orginaliteit is ver te zoeken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 08:18:
Als het dupen is opgelost dan kost infinity al teveel, die spaar je niet even legit bij elkaar :)
Ik ga er natuurlijk van uit dat er een ladder reset bij komt kijken, dus alle oude duped meuk weg is. Eens kijken of die prutz0rs dan nog zo'n fortuin bij elkaar stampen als de hammerdin generfd is :D

Ik speel erg weinig (tot niet) omdat ik in elk spel wat ik tegenkom alleen maar hammers tegen kom. In het begin in tristruns valt het nog mee, dan zijn er nog wat summoning luitjes erbij. En natuurlijk een iceblast sorc level 90, om te tppk'en. De orginaliteit is ver te zoeken iig.
dan maak je dus een goeie charger om die ib-soso eff het zwijgen op te leggen :) heb al een 61ed ST voor je liggen als het idee je aanspreekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
You are not getting the point :P
Ik heb geen tristruns nodig om snel te levelen, ik plemp mijn game gewoon vol als het moet, 4 keys to rule them all :*)

Feit is dat public partyplaying kapot is gemaakt door tppk en door de gosu builds.
Dat vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat dacht je van het feit dat als je nu het dupen VOLLEDIG lam legt, je juist de NORMALE spelers pakt?

waarom? zou je denken? Omdat de dupers/traders/gosu build bezitters al zoveel d2jsp fg hebben dat ze nog steeds eni's infi's enz gewoon kunnen maken, maar wie denk je die ze niet meer kunnen veroorloven? juist ja, de normale spelers zoals jij en ik

juist als ze dat soort bugs nu fixen, hebben alleen de botters en dupers nog redelijke gear.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:47:
Ik heb geen tristruns nodig om snel te levelen, ik plemp mijn game gewoon vol als het moet, 4 keys to rule them all :*)

Feit is dat public partyplaying kapot is gemaakt door tppk en door de gosu builds.
Dat vind ik jammer.
dat zit er nou eenmaal in, bij WoW heb je dat ook al wel, doordat de lvls steeds hoger worden, krijg je steeds meer solisten, Heroic dungeon runs, maar misschien dat blizzard er bij wow wel voor zorgt dat je noooit in je eentje de Baal van wow kan afmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wishlist:

[Pala]
- conversion skill revised: maak de converted sterker op geef ze een soort IM mee. Meest nutteloze skill aller tijden tot op heden in alle versies van het spel :')
- fix the dreaded sanctuary aura! Dus de %damage ipv het kunnen leechen van undead
- fix charge bug! Zo rot om opeens niemand meer te kunnen raken

[Druid]
- minions druid beter geregeld (beer + wolven bv?). Eén zo'n beer doet het echt niet op hell.
- fix druid fireskills. Synergies zijn gewoon buiten properties om er iets mee te kunnen. Geef anders armageddon/molten boulder wat (meer) physical damage mee, zodat je fire immunes in nm ook al neer kan krijgen :') Of maak armageddon zoals apocalypse in Diablo 1 O+ _/-\o_

[Amazone]
- Impale ias
- guided arrow tppk shizzle er uit, laat maar mooi verdwijnen als ze door de tp gaan
- multishot: idem
- kortom, arrows verdwijnen na tp, dag tppk :W

[Assasin]
- Bladeshield: nog steeds useless op hell, alleen leuk als je een massive damage wapen hebt, en claws zijn niet massive damage. Niet iedereen kan een legit chaos krijgen :')
- Fire traps: laat me niet lachen, tov lighttraps zijn ze niets, nada, noppes.

[Necromancer]
- IM is nutteloos geworden sinds hell revamp. Teveel life points en te weinig damage om echt iets te kunnen op hell.
- skelliemages: freaking crap
- revives: echt hoe kort kunnen ze er zijn? Niet echt een skill die je wilt maxxen op deze manier, je krijgt er alleen maar meer nutteloze crap bij die geen pak in een deuk kunnen slaan. Op de Urdars na, natuurlijk.

[Barbarian]
Volgens mij prima balance. Warcry kan misschien wat beter als echte aanvalsskill op hell.

[Sorceress]
- tppk skills fixen

[Global fixes]
-- fix stacking bug (ja, dual dreammeuk er uit)
- GIEB fix!!!!

zo zou ik het willen doen, met een aantal dingen, gosu builds zijn er nu eenmaal, maar een aantal andere builds mogen wel wat sterker gemaakt worden, nova sorc weer terug bijv

ook vind ik dat ze het verschil in element groter mogen maken, maak meer monsties behoorlijk immune, als je 20p in fire mastery hebt zitten (163% damage nu) dat verandert wordt in +250% fire damage EN -50% cold en li damage, zo maak je de dual/triple ele chars onbruikbaar en lastiger om hell te solo-en

ook is het misschien een idee om de hammerdin wel te nerfen, maar niet op jouw manier, maar op deze manier: trap die Ignores the resistances and immunities of Undead EN This spell also ignores the resistances and immunities of Demon ERUIT, wat meer monsters zoals die leuke monsties in temple van act3, urdars die immune zijn voor hammers, dat zou leuk zijn, stun, crushing blow, immune to magic damage, en dan in een bosspack met fanatism aura hoppen met je enigma

ik heb er nu al zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:47:

Dat vind ik jammer.
jewel, ik begrijp je wel, ik zie het alleen niet zo... het levellen met het hostilen als bug is gewoon een extra dimentie die het spel in zich heeft (undocumented feature :P ) learn to live with it zou ik zeggen.
het hostilen ben ik nu wel aan gewend; gewoon je gear erop aanpassen zou ik zeggen, en anders met andere gotters spelen ;)

(bij medion ben ik niet gehostiled, kon gewoon met andere games meedoen zonder bang te hoeven zijn :P ) zelfde als classic games, enige wat je daar hebt is unsafe tp's in de CS runs :(

heb is toch priceless als zo'n ib-er zich stukbijt op een lvl 4x charger :P dan lach je je toch HELEMAAL kapot _/-\o_

ze doen er nix aan, dus ik kan me niet voorstellen dat het in de volgende patch opeens wel is meegenomen. Ik heb liever weer wat nieuwe uitdagingen; nieuwe items, quests, easter-eggs :)

net zoalst toen bij dia 1: hellfire :) ze zouden van mij best met een nieuwe release mogen komen om ons alvast op te warmen voor dia 3 :) daarmee zouden ze tevens in 1 klap kunnen voldoen aan jouw verzoek door de moeilijkheidsgraad gewoon x3 te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Zo, vanmiddag diablo 2/LoD ook weer eens geinstalleerd, lekkere nostalgie :D

Begonnen met een lightning trapper genaamd MOOrtari, dan ben ik tenminste niet meteen al zo gear afhankelijk. lvl10 alweer, wat gaat dat toch lekker snel vergeleken met WoW.

Wat wordt hier eigenlijk het meeste gespeeld, HC(L) of SC(L)?

Mijn account is *squiggly (naar mn eerste diablo 2 account :D) voor als iemand zin heeft tegen me aan te lullen of te helpen :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Bertrand schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:20:
Zo, vanmiddag diablo 2/LoD ook weer eens geinstalleerd, lekkere nostalgie :D

Begonnen met een lightning trapper genaamd MOOrtari, dan ben ik tenminste niet meteen al zo gear afhankelijk. lvl10 alweer, wat gaat dat toch lekker snel vergeleken met WoW.

Wat wordt hier eigenlijk het meeste gespeeld, HC(L) of SC(L)?

Mijn account is *squiggly (naar mn eerste diablo 2 account :D) voor als iemand zin heeft tegen me aan te lullen of te helpen :)
als je hc speelt kan ik je iig enchen, dan ben je zo lvl 4x :) Boom/mooneater/tollo/don/ en vele anderen spelen hc

oa daly&angeloonie (stuk of 10 in totaal?) spelen SCL, dus die kunnen je daar de weg wel vertellen :P

zit je op JSP? dan kan je in de got-guild kijken wie wat speelt -->http://forums.d2jsp.org/index.php?act=guild&a=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
ben nu nog sc, ben wel van plan hc te gaan zodra ik een sc char ff langs baal heb.

heb een JSP account gemaakt, *squiggly

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
eventueel staat er in de OP een mogelijkheid om hcl te spelen zonder eerst scl uit te spelen

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Frunz schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:02:
eventueel staat er in de OP een mogelijkheid om hcl te spelen zonder eerst scl uit te spelen
handig trucje :D

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik ben weer begonnen.

Als iemand nog wat gear heeft liggen, make my day :)

* RedHat.nl

2 chars nog in leven... Met minste gear :(

M'n Uber Smiter geeft "Player not found" ... Erg jammer.

[ Voor 36% gewijzigd door RedHat op 18-03-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Frunz schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:02:
Heej Frunz, laat je neus ook weer eens zien @Bnet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Dalyxia schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:23:
Wat dacht je van het feit dat als je nu het dupen VOLLEDIG lam legt, je juist de NORMALE spelers pakt?

waarom? zou je denken? Omdat de dupers/traders/gosu build bezitters al zoveel d2jsp fg hebben dat ze nog steeds eni's infi's enz gewoon kunnen maken, maar wie denk je die ze niet meer kunnen veroorloven? juist ja, de normale spelers zoals jij en ik

juist als ze dat soort bugs nu fixen, hebben alleen de botters en dupers nog redelijke gear.....
De botters en dupers die een Enigma willen hebben moeten dan opeens voor elke HR in plaats van 80fg iets van 8000fg of meer gaan neertellen. Als ze dat twee ladders doen zijn ze door hun fgs heen.

Degenen die gebot en geduped hebben zullen wanneer D3 ooit uitkomt ook een voordeel hebben qua fg. Vind je dat een goede reden om ook in D3 een heleboel dupe mogelijkheden te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Skyclad schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:20:
[...]

De botters en dupers die een Enigma willen hebben moeten dan opeens voor elke HR in plaats van 80fg iets van 8000fg of meer gaan neertellen. Als ze dat twee ladders doen zijn ze door hun fgs heen.

Degenen die gebot en geduped hebben zullen wanneer D3 ooit uitkomt ook een voordeel hebben qua fg. Vind je dat een goede reden om ook in D3 een heleboel dupe mogelijkheden te stoppen?
mijn hammer had toen ie actief was gewoon een GA met een 2pally telecharges amu :P issue fixed _/-\o_ 25 charges is genoeg om op de spawnspot van dia te komen hoor ;)

Enigma is leuk, maar niet zaligmakend. Er zijn zat soso's die baalies kunen porten, dus who needs a eni ^^ Gewoon weer kijken naar alternatieven en lekker teamen :) @ sc wordt er ook door een soso geport, en dan asap een tp geplaatst zodat de heavy troops kunnen bijschieten :) DAT zou voor LoD natuurlijk ook gewoon weer kunnen :P

gister met mn dreamer nog eff 2 br's gedaan, en en passant een 4@ sc gevonden :)kon ie nog wel gebruiken, aangezien fireres op 57% zat, en lightres ook nog niet gemaxed was :o

zit nu te azen op een eth andy voor mn smiter merc, zodat die de eth andy, eth SA forti en een bonehew aankan (niet eth helaas) mss dat ie dan eens lily overleeft :o

[ Voor 14% gewijzigd door kwakke01 op 19-03-2008 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:16:
[...]

zit nu te azen op een eth andy voor mn smiter merc, zodat die de eth andy, eth SA forti en een bonehew aankan (niet eth helaas) mss dat ie dan eens lily overleeft :o
Godly merc-wapen tegen nasty bosses: Kelpie Snare. Ja, inderdaad: Kelpie!
Slow boss is dead boss and happy merc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
tollo71 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:32:
[...]

Godly merc-wapen tegen nasty bosses: Kelpie Snare. Ja, inderdaad: Kelpie!
Slow boss is dead boss and happy merc :+
Al mijn chars die geen Insight nodig hebben gebruiken dat ding gewoonlijk (als ik er genoeg heb tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
kwakke01 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:16:
[...]

mijn hammer had toen ie actief was gewoon een GA met een 2pally telecharges amu :P issue fixed _/-\o_ 25 charges is genoeg om op de spawnspot van dia te komen hoor ;)

Enigma is leuk, maar niet zaligmakend. Er zijn zat soso's die baalies kunen porten, dus who needs a eni ^^ Gewoon weer kijken naar alternatieven en lekker teamen :) @ sc wordt er ook door een soso geport, en dan asap een tp geplaatst zodat de heavy troops kunnen bijschieten :) DAT zou voor LoD natuurlijk ook gewoon weer kunnen :P

gister met mn dreamer nog eff 2 br's gedaan, en en passant een 4@ sc gevonden :)kon ie nog wel gebruiken, aangezien fireres op 57% zat, en lightres ook nog niet gemaxed was :o

Als ze de Leap bug fixen kan je zelfs zonder tele redelijk snelle Baal runs doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bugs fixen. Ik verwacht het eigenlijk niet. De kennis van DiabloII code blijft nihil, zie de vorige subtiele dupefix waardoor er heel wat time outs komen voor legit builds (icm torch al helemaal).

nee, ik heb een wishlist, maar de hoop daarop is erg klein. Ik denk eigenlijk een nocdpatch, zoals bij starcraft I en misschien een apple universal update (kwestie van opnieuw compileren van de executable).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Als er iemand is die baalruns wilt doen op SC moet je maar ff toevoegen op msn

gashendel@hotmail.com

Heb een full-equip javazon met full-equip (infinity, stone) merc.. De rest is allemaal expired helaas.
Of item hunten :) dan moet je maar ff toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Skyclad schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:20:
[...]

Beetje scheve gedachte vind je niet?
Tuurlijk moeten ze alle mogelijke dupemogelijkheden in een toekomstige D3 zo snel mogelijk dichten. Enja dan hebben de huidige dupers etc nog steeds zwaar voordeel maar we leven in het heden en niet in de toekomst :). Ik ben blij dat ik nu de mogelijkheid heb om wat spul te veroorloven terwijl ik met niks ben begonnen... lekker laten zo voor nu of fixen wanneer er weer een ladder reset komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:23:

Normale spelers kunnen prima zonder enis en infis. Dat kan ik ook, ik ben geen botter/duper/scammer . Juist normale spelers kunnen lekker in party genieten van een vette maxxed conviction van een pala of een telesorc. Hup, Bo barb erbij, dus cta is ook niet nodig. No need for solocrap :P

Partyplay *O*

DIe gasten die toch al teveel fg hebben zullen die weer gebruiken in D3, eens. Als daar niet te dupen valt zijn ze er ook zo door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:19:
[...]

Normale spelers kunnen prima zonder enis en infis. Dat kan ik ook, ik ben geen botter/duper/scammer . Juist normale spelers kunnen lekker in party genieten van een vette maxxed conviction van een pala of een telesorc. Hup, Bo barb erbij, dus cta is ook niet nodig. No need for solocrap :P

Partyplay *O*

DIe gasten die toch al teveel fg hebben zullen die weer gebruiken in D3, eens. Als daar niet te dupen valt zijn ze er ook zo door heen.
Helemaal mee eens _/-\o_
Van mij mogen ze Enigma/Infi/etc. meteen schrappen of flink nerfen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
lvl22 met mn assa nu, nog even en ik kan lekker met baalruns beginnen :)

wat een ranzige hoeveelheid spam van item sites trouwens, het lijkt echt nog 10x erger dan de goldspammers in WoW :(

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D2 is nou eenmaal solo play game (geworden), partyplay moet je WoW voor gaan spelen (wat ik dus weer doe sinds 2 weken, waardoor d2 beetje onder sneeuwt.... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen sorry dat ik het gister niet gehaald heb.
Moest door een vervelend telefoontje ineens familie in nood helpen.

Vanavond even flink runnen?
Heb er wel zin aan, Vrijdag vrij enzo.

Ik ben er vandoor, Ben er tegen een uur of half 4 wel weer.

Cheers.
Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 08:17:

Cheers.
Sjorzo.
Ik ben de laatste tijd ook zeer wisselvallig online. Nachtvoedingen en overwerken beginnen hun tol te eisen..... Maar als ik er ben, doe ik altijd graag mee, guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 08:17:

Cheers.
Sjorzo.
Ja, don en ik waren als ons aan het afvragen of je nog ging komen :), rebooten duurt zo lang ook weer niet :) Als je vanavond komt dan is alles goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
O-) 'k weet zeker dat zij het wel begrepen O-)
maar mss dat de informatie-dichtheid iets te hoog was :+

zie ook het andere forum ;)

[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 20-03-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil eerst een classic char weer eens starten. Kan iemand me daar bij helpen? Ik wil namelijk wat runes snel kunnen halen, een sorc lijkt me goed genoeg om m'n hf mules snel door normal/nm heen te baggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Pheno79 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:19:
Ik wil eerst een classic char weer eens starten. Kan iemand me daar bij helpen? Ik wil namelijk wat runes snel kunnen halen, een sorc lijkt me goed genoeg om m'n hf mules snel door normal/nm heen te baggeren.
ja dat idee had ik ook al sinds ik weer startte, maar weinig hulp in de aanbieding helaas :(|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Pheno79 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:19:
Ik heb een level 42 enchantress op Classic, een level 6x Orb/FW sorc, en een level 59 Shockadin (voor normal cow runs).

Laat maar weten wanneer je hulp nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Ben weer eens verder gegaan met mn necro, die maggot lair is zo irritant.

Maar heb een leuk item gevonden voor een sorceress. Iemand interesse of zal ik hem maar weggooien?
Afbeeldingslocatie: http://www.roadtospace.com/siggy/screen1.jpg

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
siggy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:15:
Ben weer eens verder gegaan met mn necro, die maggot lair is zo irritant.

Maar heb een leuk item gevonden voor een sorceress. Iemand interesse of zal ik hem maar weggooien?
[afbeelding]
alleen leuk voor low level, maar niks waard, de skills die hij extra heeft zijn crap skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Als iemand wat baalruns met mij wilt doen op SC NL dan wil ik wel graag mee doen.

/msg *RedHat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:33:
[...]

alleen leuk voor low level, maar niks waard, de skills die hij extra heeft zijn crap skills :)
En door een fatsoenlijke orb (+3 all + 20 fcr )met spirit heb je al snel diezelfde skillsverhoging maar dan voor al je skills. En dan nog een hogere fcr door spirit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Dudes,

Mijn gear is naar mensen most close to me gegaan die er toevallig die 5 minuten waren :p
Wat zij niet nodig hadden is opgeslokt door een meute hongerige polen zonder gevoel van bedanken.

Dus nu ben ik blut. Arm. En gebroken. Ach en wee. Maar het is beter zo. haha

Nee maar Dudes, het was gezellig. Echt waar. Bedankt daarvoor. En misschien tot een volgende keer als ik weer zin kan vinden :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
You'll be back :P
Ik houd het nu pas 3 ruime maanden uit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Dalyxia schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:44:
D2 is nou eenmaal solo play game (geworden), partyplay moet je WoW voor gaan spelen (wat ik dus weer doe sinds 2 weken, waardoor d2 beetje onder sneeuwt.... )
Ik wil hier even op reageren met de vraag of The Amazon Basin bekend is bij mensen hier? Dat is namelijk voor mij de voornaamste reden dat ik op het moment mij echt vermaak met Diablo 2.

The Amazon Basin is een community van mensen die het heeft op samen spelen en eerlijk spelen. Niet in je eentje 370 keer Baal killen met je super stoere items gemaakt met duped runes ofzo. Zelf vind ik de normale Diablo II community al jaren lang geen flikker meer aan. Door hackende PKers op HC, dupes, belachelijk veel voorkomende lompe 1.10 runewords, ga maar door. Ik kan mensen die zin hebben in gewoon leuke fatsoenlijke potjes Diablo 2, die site/community zeker aanraden :).

Zelf ben ik tegenwoordig te vinden op US East, daar zijn namelijk een stuk meer HC spelende Amazon Basin leden dan op Europe, en ik ben pas toch opnieuw begonnen, na een jaar of 3 geen D2 online gespeeld te hebben. Mijn account-naam daar is *jjwa. Momenteel heb ik daar op hardcore een level 71 Freezing Arrow amazon en een level 31 Dragon Talon assassin :).

[ Voor 4% gewijzigd door jjwa op 22-03-2008 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:18:
Dudes,

Mijn gear is naar mensen most close to me gegaan die er toevallig die 5 minuten waren :p
Wat zij niet nodig hadden is opgeslokt door een meute hongerige polen zonder gevoel van bedanken.

Dus nu ben ik blut. Arm. En gebroken. Ach en wee. Maar het is beter zo. haha

Nee maar Dudes, het was gezellig. Echt waar. Bedankt daarvoor. En misschien tot een volgende keer als ik weer zin kan vinden :)
Ja nogmaals, erg jammer dat je er (voor nu) mee stopt tim!
Iig bedankt voor de items en pgms ;) en je weet me te vinden voor wat stuff als je weer wilt beginnen ;)
Dalyxia als je wilt heb ik nog wel een soj van tim voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 01:08:
[...]

Ja nogmaals, erg jammer dat je er (voor nu) mee stopt tim!
Iig bedankt voor de items en pgms ;) en je weet me te vinden voor wat stuff als je weer wilt beginnen ;)
Dalyxia als je wilt heb ik nog wel een soj van tim voor je :)
ik zou me god niet weten wat ik met een soj moet :p, naast nature's peace en raven frost is der geen plaats meer op mijn hammerdin, verder heb ik nog 2 zelfgevonden soj's die een beetje liggen te verroesten in mijn stash.... :), dus soj heb ik niet echt nodig, verder speel ik op dit moment ernstig weinig D2.... dus ik laat je die soj gewoon lekker houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:04:
verrassend lang inderdaad..
HEb een +3 MA +15 dex amu voor je trouwens :9~

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
rip assassin, helaas toch nog te slap voor chaos sanctuary :(

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

Pheno79 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:04:
You remind me, ik moet me chars even inloggen en verversen :p

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.