Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Chefbierrr schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:49:
nee ik zag al als je een low quality voulge op een lvl 91 merc gooit dat ie alsnog 400-700 dmg ofzo doet en zichzelf dusalsnog doodmept met IM al is het slecht niet in 1 of 2 hits zoals nu maar alsnog irri.

ik ga dan alsnog voor een singer met warcry synergized:

vanaf lvl 11 find item krijg je debiele deminishing returns op de volgende skills dus 10 puntjes daarin lijkt me meer dan genoeg.

gear:

main hoto 39 + spirit monarch
Enigma bp
shako pt
chancies
wts
goldwrap
raven 20dex
2e ring wellicht fcr ringertje dunno yet, anders dwarf
baba torch
gheeds

op de switch 2 x ali baba met eventueel lems erin :) (love gambling).

wellicht dat ik iets van mn MF gear inlever om een FCR bp te halen maar dat zie ik dan wel :)
gewoon een prayer merc nemen, dan healt ie zelf ;)

met een insight scythe/voulge heb ik zelden last van rips met mne merc. (shaft/gaze)

alternatief is een corpsemourn }) terugpakken die hap :w

en ze leven er waarachtig ook redelijk lang mee :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
daar zeg je wat :) met een shaft en gaze eens proberen, maar hoe kom je aan je resses dan op je merc :), of een um in de shaft ofzo.

is een gaze nog duur? 1 van de wenige items die ik nog niet gevonden heb sinds ik weer begonnen ben. En oh jah, je verliest ook je Cannot be frozen op je merc maar ach je kan niet alles hebben I guess ;(

[ Voor 46% gewijzigd door Chefbierrr op 27-02-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:16:
daar zeg je wat :) met een shaft en gaze eens proberen, maar hoe kom je aan je resses dan op je merc :), of een um in de shaft ofzo.

is een gaze nog duur? 1 van de wenige items die ik nog niet gevonden heb sinds ik weer begonnen ben. En oh jah, je verliest ook je Cannot be frozen op je merc maar ach je kan niet alles hebben I guess ;(
Ik heb nog een leuke eth rockstopper :) En anders kan ik wel de gaze van een vriend van mij traden zoveel speelt ie atm ook niet en hij doet er nu niks mee ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Chefbierrr schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:16:

is ie NOG langzamer, dus nog minder vatbaar voor im :P

gaze heb je al voor 5 fg :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
kwakke01 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:09:
[...]

is ie NOG langzamer, dus nog minder vatbaar voor im :P

gaze heb je al voor 5 fg :)
ja precies, ik speel btw scl dus waarschijnelijk issie iets goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*req* bump

http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=15618729&f=100

*/req*

Ben gear aan het verzamelen :)

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
iemand btw een idee waar en hoe je moet shoppen voor een warcry wapen voor de switch, ik heb wat gezocht op google maar ik kom dan uit bij larzuk die geeneens glaives verkoopt? * Chefbierrr is confused.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:59:
iemand btw een idee waar en hoe je moet shoppen voor een warcry wapen voor de switch, ik heb wat gezocht op google maar ik kom dan uit bij larzuk die geeneens glaives verkoopt? * Chefbierrr is confused.
Gewoon bij elke smit want ook blades/throwing knives en balanced axes kunnen +3 WC sk hebben.
Anders heb ik wel 2 blades +3 WC sk (zien zelfde eruit) voor vriendenprijsje uiteraard.
En als je liever glaives of balanced axes hebt heb ik van beide maar 1 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:59:
Malah op hell heeft vaak bingo. Anya ook, en larzuk heeft vaak zwaarden. Hell dus :)

Wat is een eth Hone Sundan waard?

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Pheno79 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 20:27:
[...]

Malah op hell heeft vaak bingo. Anya ook, en larzuk heeft vaak zwaarden. Hell dus :)

Hoezo heb je er een toevallig? Anders wil ik hem denk wel van je overnemen! Wil misschien toch eens een impaler maken voor de gein, pech als het niet werkt maar lijkt me wel leuk om eens te doen.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Dat is mijn poging ook, daarom vraag ik hoeveel ie waard is ;)

Ik zit namelijk eens te kijken naar skills die nooit gebruikt worden:
Sacrificer is al af in mijn hoofd, HCL en jezelf voor pampus slaan lijkt me echt tof.

Impale is een never used skill. Logisch als je standaard impale hebt, het is 48fpa bijna 2 sec per attack dus :') Maar ik wil op ias focussen, zodat er nog iets snellers uit komt.

Conversion (pala) kan ik gewoon niets goeds bij bedenken. Op normal zal het vast allemaal leuk zijn, maar minion life op hell is gewoonweg teveel en de damage van de minions te weinig om echt als primaire skill gebruikt te worden. Als je thorns erbij doet en IM curse als charged actie is het misschien te doen?

[ Voor 84% gewijzigd door Pheno79 op 28-02-2008 09:24 ]

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 08:27:

Sacrificer is al af in mijn hoofd, HCL en jezelf voor pampus slaan lijkt me echt tof.

Impale is een never used skill. Logisch als je standaard impale hebt, het is 48fpa bijna 2 sec per attack dus :') Maar ik wil op ias focussen, zodat er nog iets snellers uit komt.

Conversion (pala) kan ik gewoon niets goeds bij bedenken. Op normal zal het vast allemaal leuk zijn, maar minion life op hell is gewoonweg teveel en de damage van de minions te weinig om echt als primaire skill gebruikt te worden. Als je thorns erbij doet en IM curse als charged actie is het misschien te doen?
heb ook nog wel een non-eth hone als iemand wil' hij neemt nu alleen maar ruimte in ^^

• Chefbierrr
Pheno79 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 20:27:
[...]

nvm

vandaag nog een ocu skullders wt40 shako getrade voor een vex, en ik heb de vex uiteraard :) dank u wel!

[ Voor 51% gewijzigd door Chefbierrr op 28-02-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:15:
[...]

nvm

vandaag nog een ocu skullders wt40 shako getrade voor een vex, en ik heb de vex uiteraard :) dank u wel!
is dit HC of SC? want op SCL zou dit dus een 4 pul vs vex zijn, maar op HCL kan occu skullders wt40 en shako wel wat meer waard zijn, maar de vex natuurlijk ook... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF********

doe ik well of evil in ladder slasher, gaat prima, tot die gast nog 60 hp heeft, begint dat ding ineens als een gek de healen, bij elke slag die ik maak (20-30 damage) healed tie 40-50...... wtf is dat voor onzin?

voor de 3e keer dat dus nu gehad, steeds gaat het in het begin goed, tot die lul nog een beetje hp heeft en dan sla ik of steeds mis/ 0-1 damage of hij healed zich binnen no-time helemaal vol......

edit voor hieronder: zo zie je maar weer hoe slecht ik weet wat iets waard is :P

extreem veel lucks dus

[ Voor 41% gewijzigd door Dalyxia op 29-02-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Dalyxia schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:57:
[...]

is dit HC of SC? want op SCL zou dit dus een 4 pul vs vex zijn, maar op HCL kan occu skullders wt40 en shako wel wat meer waard zijn, maar de vex natuurlijk ook... :)
scl

een vex is ongeveer 2 ist dus 12 puls ong.

Kan iemand mij vertellen in hoe verre het mogelijk is om de ubers helemaal in je eentje te doen?

Ik denk dat ik nu redelijke gear heb:.

Ap forti
Grief pb
102 all resses vortex shield (grisy)
Guillie
draculs
thundergods
Goreriders
raven/dwarf
anni

resulteert in een shitload of dmg en full resses in hell.

Nou ik heb pas 1 uber run meegemaakt en dat was met mn hammerdin en ik merkte dat ik door normale monsters bij lillith al dikke klappen kreeeg in een 6 player game, en dat was met 2600 life en full resses.
Is het dan wel solo'bel of niet aan te raden

naja dus ff 1 run gedaan, duriel is easyy.
Dan izual is easy, maar er komen--> IM casters--> drama
Grand matron den: auw auw auw, Cta aangeraden want met1300 lag ik soms al in 1 hit met curse uiteraard.

Kyo had ff geholpen thx, trist was een walk in the park met 2 smiters.

Resultaat Druid 12/13 ---> total crap

[ Voor 60% gewijzigd door Chefbierrr op 29-02-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:08
onder vista draait diablo behoorlijk slecht, framedrops etc.
Maar kan het helaas niet via de videotest op 2d mode zetten, dan hangt game.exe en niet af te sluiten.
Best jammer

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkY schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:07:
Maar kan het helaas niet via de videotest op 2d mode zetten, dan hangt game.exe en niet af te sluiten.
Best jammer
Merk op vista ook heel klein lag tov xp (in het weekend op xp en doordeweeks vista) maar ik schrijf ook een deel toe aan nog hogere resolutie dan als ik op 'xp pc' speel.
Scheelt toch gauw zo'n 400+ bij ~300, maargoed stoor me er niet echt aan en het is goed speelbaar imo echt dikke fpsdrops heb ik iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13
DarkY schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:07:
Best jammer
Onzin, dan ligt het aan je systeem. Draai hier Vista Ultimate 64-bit en D2 draait ontzettend soepel.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
sony viao laptop hier met vista-> 600fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draai ook met vista en ik heb niet es framedrops in median...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Ben nog steeds aan het denken wat er gisteren misliep, worst UT run ever... 3 hell mules van me gesneuveld (srry boom) en de got smiter eraan..

Om een of andere reden bleven die minions maar bij mijn bonernecro spawnen...nadat de game een keer was gedropped. Volgende keer dus 4 walls max !!!
De boner heef thet gelukkig wel overleefd...

[ Voor 9% gewijzigd door yago op 02-03-2008 10:01 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
yago schreef op zondag 02 maart 2008 @ 09:53:
Ben nog steeds aan het denken wat er gisteren misliep, worst UT run ever... 3 hell mules van me gesneuveld (srry boom) en de got smiter eraan..

Om een of andere reden bleven die minions maar bij mijn bonernecro spawnen...nadat de game een keer was gedropped. Volgende keer dus 4 walls max !!!
De boner heef thet gelukkig wel overleefd...
Zo dat is erg naar ja. Als je dat nog eens hebt moet je met degene die spawn is plus een hammerding uit de game gaan en dan eerst de leecher joinen en als laaste de hammerding.

Ik zal wel een nieuwe batch mules en een Got smiter rushen. heb nog wel een GA, TG, draculs, guillemam en gore riders liggen voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Angeloonie schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:28:
[...]

Onzin, dan ligt het aan je systeem. Draai hier Vista Ultimate 64-bit en D2 draait ontzettend soepel.
heb net nieuw systeem, daar zal het wel niet aan liggen.
Heb je misschien ergens een setting gewijzigd ? want andere games lopen perfect

in windows xp mode loopt het al stuk beter

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 02-03-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
mrboomblaster schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:50:
[...]

Zo dat is erg naar ja. Als je dat nog eens hebt moet je met degene die spawn is plus een hammerding uit de game gaan en dan eerst de leecher joinen en als laaste de hammerding.

Ik zal wel een nieuwe batch mules en een Got smiter rushen. heb nog wel een GA, TG, draculs, guillemam en gore riders liggen voor hem.
hebben we geprobeerd en nog steeds bleven de mules de trigger.. was erg vreemd... daarna met hamme r terugegaan om alles te pwnen !
Wel weer halve lvl erbij...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:23:
[...]

hebben we geprobeerd en nog steeds bleven de mules de trigger.. was erg vreemd... daarna met hamme r terugegaan om alles te pwnen !
Wel weer halve lvl erbij...
vanaf het moment dat een mule als laatste gejoined is moet tie eerst de hele game verlaten en opnieuw joinen, anders blijft tie de trigger geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 08:27:

impale= not done, wat je ook doet, impale is volledig bugged, meest nutteloze skill in de game, je krijgt met zoveel ias als je maar kan, nooit genoeg ias om impale een beetje snel te maken\

edit: toch net ff een impale build opgezocht.... 5k damage met 1.3 attacks per second (18fpa) .... dat is..... amazingly SLOW, zelfs een furywolf zonder wapen doet meer damage per second, neem een 4frame attack furywolf, 6.2 attacks per second, in 10 seconden doet impale dan 65k totaal, om dat te halen moet een furywolf dan dus 1048 damage doen, 1k...., volgens mij haal je dat bijna met een cracked sword...

[ Voor 16% gewijzigd door Dalyxia op 03-03-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:52
Iemand hier nog interesse en een fully geared hammerdin? Anders gooi ik het op d2jsp. Maar ik kan me niet voorstellen dat er niemand is die ik er een plezier mee kan doen ;)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil wel wat items uit de gear :D (shako, soj, mara, arach, cta, spirit monarch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw... ga je kappen ofzo? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:33:
Iemand hier nog interesse en een fully geared hammerdin? Anders gooi ik het op d2jsp. Maar ik kan me niet voorstellen dat er niemand is die ik er een plezier mee kan doen ;)
ik heb zeer veel interesse in pally torch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:52
Mja.. vind het niet meer zo boeiend.. Zit alleen nog maar beetje over heen te teleporten hopend dat er iets of iemand iets leuks dropt. Wat ik eigenlijk ook niet nodig heb, want ik heb alles al zo'n beetje :p

Ik kom vanavond wel ff online.. kunnen wat spulletjes verdelen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Pkunk op 03-03-2008 12:30 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Guys, ik ben inmiddels maar weer eens begonnen aan een nieuw projectje, mijn eerste Summon-Druid, type "Leader of the Pack".
Het idee is om als Summoner in Werebear-vorm, tenmidden van mijn Summons, flink huis te houden. Als Wearbear heb je, behalve een flinke life-pool, de beschikking over Shockwave waarmee je alle normale beestjes kan stunnen.
Geplande skills: 20 Dire Wolf, 20 Grizzly, 20 HoW, 20 Lycanthropy, 5 Maul, 1 Hunger, 1 Shockwave.
Geplande Gear: IK-Armor/CoH, Jalals, IK-Maul, IK-Belt, IK-Gloves, IK-Boots, Highlords Amu, Ravenfrost/Carrion Vine. Dan een Merc met Reapers Toll (heeft iemand die 1-tje liggen?) voor de CtC Decrepify.

Met alle IK-gear heb ik een snelle attack (Maul/Hunger) met veel elemental damage, 40% CB en goede resists.
HoW geedt behoorlijke AR-bonus dus de minions (en ikzelf) raken ook nog iets. Zorgen voor goede pre-buff op switch (dual Spirits).

In IM-areas gebruik ik alleen Shockwave om alles lam te leggen terwijl mijn Merc&co zich lekker kunnen uitleven op de gestunde Knights. Black Souls in de buurt? Meteen een paar Dire Wolves/Ravens in hun face summonen.

Iemand suggesties, tips&tricks? Iemand Summon Skillers/Druid Torch 4sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
tollo71 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:35:
Guys, ik ben inmiddels maar weer eens begonnen aan een nieuw projectje, mijn eerste Summon-Druid, type "Leader of the Pack".
Het idee is om als Summoner in Werebear-vorm, tenmidden van mijn Summons, flink huis te houden. Als Wearbear heb je, behalve een flinke life-pool, de beschikking over Shockwave waarmee je alle normale beestjes kan stunnen.
Geplande skills: 20 Dire Wolf, 20 Grizzly, 20 HoW, 20 Lycanthropy, 5 Maul, 1 Hunger, 1 Shockwave.
Geplande Gear: IK-Armor/CoH, Jalals, IK-Maul, IK-Belt, IK-Gloves, IK-Boots, Highlords Amu, Ravenfrost/Carrion Vine. Dan een Merc met Reapers Toll (heeft iemand die 1-tje liggen?) voor de CtC Decrepify.

Met alle IK-gear heb ik een snelle attack (Maul/Hunger) met veel elemental damage, 40% CB en goede resists.
HoW geedt behoorlijke AR-bonus dus de minions (en ikzelf) raken ook nog iets. Zorgen voor goede pre-buff op switch (dual Spirits).

In IM-areas gebruik ik alleen Shockwave om alles lam te leggen terwijl mijn Merc&co zich lekker kunnen uitleven op de gestunde Knights. Black Souls in de buurt? Meteen een paar Dire Wolves/Ravens in hun face summonen.

er loopt volgens mij een NL-er rond met deze build, hij zit vaak in de NLD-1 chat.
Ben zo ze naam even kwijt. Misschien dat hij nog tips heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan je wel summonen in werebear form?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:29:
[...]

Mja.. vind het niet meer zo boeiend.. Zit alleen nog maar beetje over heen te teleporten hopend dat er iets of iemand iets leuks dropt. Wat ik eigenlijk ook niet nodig heb, want ik heb alles al zo'n beetje :p

Jammer man maar ik had het al een beetje voorzien.
Denk dat je mij vanavond nog wel evem zal zien want ik heb opzich wel nog interesse in een arach, soj ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
jah jammer tim :(. Maybe zie ik je vanavond nog wel online :))

btw nog een leuke screenie:

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/1565/screenshot010mh4.jpg just my luck ::(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Balen dat het een eth arach is :P
Maar de pic is idd wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:29:
[...]

Laat me raden, hammerdin.
Nogal wiedes dat het niet boeiend is, mijn moeder kan met een hammerdin nog winnen. En die is al trots dat ze naar gmail kan surfen :*)

probeer eens wat andere builds, zeker als je toch al veel items hebt.
psychoclown schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:47:
Balen dat het een eth arach is :P
Maar de pic is idd wel cool.
Balen? Op hcl is het nog wat waard ook :D

Ik heb volgens mij nog twee clean skillers, zo even uit mijn hoofd (en dat is lang geleden). Wat socket je in bv die maul? Eth voor nog meer ar-p0wnage of een jah (al zal dat duped zijn).

[ Voor 61% gewijzigd door Pheno79 op 03-03-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Heb denk ik nog wel een reapers toll voor je, zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Summon skiller heb ik zowiezo,
Ik maul 40% denk ik ook wel, rest moet ik even checken, schreeuw maar eens als je online komt...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Weer een nacht met weinig slaap......Hoort erbij zeggen ze dan..... my ass!
Maar goed, Pheno, Boom, Don: Druid Summon gear zeer welkom natuurlijk. IK-Maul wordt 2x shael/ IAS jewel om BP Maul/Hunger te halen. Ik heb 2x Maul maar waarschijnlijk (natuurlijk) geen 40% CB. In Bearform kun je Shockwave casten en minions summonen. En er zelf flink op los rammen natuurlijk.Dat is een van de grote verschillen met een Summoner-Necro.
Hoe is de physiek, Ron? Weer herstellende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 05:40:
Weer een nacht met weinig slaap......Hoort erbij zeggen ze dan..... my ass!
Maar goed, Pheno, Boom, Don: Druid Summon gear zeer welkom natuurlijk. IK-Maul wordt 2x shael/ IAS jewel om BP Maul/Hunger te halen. Ik heb 2x Maul maar waarschijnlijk (natuurlijk) geen 40% CB. In Bearform kun je Shockwave casten en minions summonen. En er zelf flink op los rammen natuurlijk.Dat is een van de grote verschillen met een Summoner-Necro.
Hoe is de physiek, Ron? Weer herstellende?
mauls heb ik ook wel, evenals een helm/belt. Geen 40% helaas, maar boeie he :)

heb wel wat summon items, die je kunnen helpen bij de pre-cast :)

zal wel eff checken vanaaf voor je; heb ook nog een zooi helms (3OS) maar denk dat dat voornamelijk ele is...

eth arach is idd lekker voor een bobo of encher; dus altijd nog wat waard hoor!!!

gebruik die tijd dan om te levellen joh :+

en ja, het hoort erbij; of het leuk is ... :z

heb zo de eerste 5 mnd met gemiddeld 2 uur slaap per nacht gedaan, so i know where you're comming from -O- :')

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 04-03-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IK Maul 40% heb ik wel.

@tollo: herstellende, ik moet naar een psych, maar dat ik gek ben wist ik al :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:29:
IK Maul 40% heb ik wel.

@tollo: herstellende, ik moet naar een psych, maar dat ik gek ben wist ik al :')
Niet gek, Pheno.... "anders" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben de cursemancer tussen de hammerdins :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, als je baal nm in 3 kwartier neerlegd :')
Maar wel safe, geen moment dat je in de problemen komt :D

Straks maar eens ene keer als opwarmertje door hell laten wandelen, non ladder helaas, maar ach, just for fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:46:
Nou ja, als je baal nm in 3 kwartier neerlegd :')
Maar wel safe, geen moment dat je in de problemen komt :D

Straks maar eens ene keer als opwarmertje door hell laten wandelen, non ladder helaas, maar ach, just for fun.
Op de huidige ladder ook nog iets lopen, Pheno?

Thanks to Maldred heb ik er weer wat levels bij _/-\o_ . Thanks, Paul! Hopelijk in de komende dagen nog een paar runnetjes profiteren van mijn GoT-maatjes (kan ik aanpikken bij je Zmiter, Kwakke).
Ik mis nog IK-Gloves. Heeft iemand die nog liggen?
Ik twijfel heel sterk tussen IK-Armor en CoH. IK-armor heb ik al, zorgt icm andere IK-gear voor leuke mods, maar heeft behoorlijk meer strenght nodig. CoH heb ik niet (en ben niet rijk), maar is een fantastisch armor voor mijn Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chefbierrr schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:33:
jah jammer tim :(. Maybe zie ik je vanavond nog wel online :))

btw nog een leuke screenie:

[afbeelding] just my luck ::(
Is niet zo erg hoor, BO barbs en enchant sorces gebruiken altijd eth arach omdat deze hem alleen gebruiken voor de +1 skill en ze toch nooit geraakt worden. Vandaar dat ze nog vrij veel waard zijn (heb ze wel eens voor 80% van een gewone arach zien gaan :p)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:56:
[...]

Thanks to Maldred heb ik er weer wat levels bij _/-\o_ . Thanks, Paul! Hopelijk in de komende dagen nog een paar runnetjes profiteren van mijn GoT-maatjes (kan ik aanpikken bij je Zmiter, Kwakke).
Ik twijfel heel sterk tussen IK-Armor en CoH. IK-armor heb ik al, zorgt icm andere IK-gear voor leuke mods, maar heeft behoorlijk meer strenght nodig. CoH heb ik niet (en ben niet rijk), maar is een fantastisch armor voor mijn Druid.
hmm, in wat voor armor zocht je hem dan?? mss heb ik nog een armor liggen, dan hoef je alleen de runes nog maar :) (str req?)

IK kan je altijd nog een req-jewel ingooien natuurlijk om de req's wat haalbaarder te maken...

mn zmiter is lvl 73, dus tuurlijk mag je aanklampen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 05-03-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:41:
[...]

hmm, in wat voor armor zocht je hem dan?? mss heb ik nog een armor liggen, dan hoef je alleen de runes nog maar :) (str req?)

IK kan je altijd nog een req-jewel ingooien natuurlijk om de req's wat haalbaarder te maken...

mn zmiter is lvl 73, dus tuurlijk mag je aanklampen ;)
Damn, Hans....73 al..... zeker weer lang met Jole meegelift?
CoH: Druid krijgt >200 str (IK-Maul=225) dus any armor eigenlijk. Ik denk dat een ready-made armor flink goedkoper is dan losse runes. Die gasten @d2jsp vinden alles wat niet (bijna) perfect is meteen flink minder waard.
Nog een voordeel van CoH > IK-Armor is dat CoH +20str geeft zodat hoogste str dan 225-20=205 wordt ipv de 232 van IK-Armor.
Heb je wellicht wat +str ringen te leen? Kan ik IK-Belt/Gloves/Boots al aan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
[...]

Heb die denk nog wel liggen, ben er echter niet zeker van. Moet het ff checken. En sowieso gaan er nog veel runnetjes erbij komen :)
tollo71 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:48:
[...]

Damn, Hans....73 al..... zeker weer lang met Jole meegelift?
CoH: Druid krijgt >200 str (IK-Maul=225) dus any armor eigenlijk. Ik denk dat een ready-made armor flink goedkoper is dan losse runes. Die gasten @d2jsp vinden alles wat niet (bijna) perfect is meteen flink minder waard.
Jole is altijd handig :)

Wat mij opvalt op d2jsp is dat van alles de prijzen dalen/gelijk blijven behalve die van hr's, die stijgen nml heel hard. Voor 95 gaan ze over de toonbank, wat eerst een stuk lager was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Maldred schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:35:
[...]

Heb die denk nog wel liggen, ben er echter niet zeker van. Moet het ff checken. En sowieso gaan er nog veel runnetjes erbij komen :)

[...]

Jole is altijd handig :)

Wat mij opvalt op d2jsp is dat van alles de prijzen dalen/gelijk blijven behalve die van hr's, die stijgen nml heel hard. Voor 95 gaan ze over de toonbank, wat eerst een stuk lager was...
Inderdaad. HR's flink in de lift. Weer een dupe-gaatje gedicht of zo?
Als Pheno niet opschiet met HappyFeet wordt ze weer te duur O-)

Kijk graag eens Paul, voor die IK-Gloves. Welk wapen heeft je Bear nu? Die Botd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
tollo71 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:52:
[...]

Inderdaad. HR's flink in de lift. Weer een dupe-gaatje gedicht of zo?
Als Pheno niet opschiet met HappyFeet wordt ze weer te duur O-)

Kijk graag eens Paul, voor die IK-Gloves. Welk wapen heeft je Bear nu? Die Botd?
Kijken kan ik pas deze avond :)

ja botd in een eth ba. Was niet echt van plan om die druid te lvl enzo maar zag die staan voor 69 fg dus ja dan weer ff wel, keer wat anders :)

Mja moet mss wel iets anders worden wegens trage block van druid, alhoewel ik dat nog gemerkt heb, maar dat lit mss aan mij. Wil wel eens ribcracker proberen, jij bent daar al een megavoorstander van :) alleen dan mis ik res van shield, en het is niet dat ik dat over heb. Ben die druid dan nog wel aan het aankleden, heeft dus ook nog veel crap vast :)

[ Voor 5% gewijzigd door Maldred op 05-03-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Er loppt verdacht weinig, ik denk dat de encher en Reviva nog wel leven, de rest weet ik niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Maldred schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:19:
[...]

Kijken kan ik pas deze avond :)

ja botd in een eth ba. Was niet echt van plan om die druid te lvl enzo maar zag die staan voor 69 fg dus ja dan weer ff wel, keer wat anders :)
Op d2jsp zoekt iemand BotD Ba voor 100fg, hint hint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
tollo71 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:40:
[...]

Op d2jsp zoekt iemand BotD Ba voor 100fg, hint hint
hehe :), dacht ook al zoiets te zien maar ben aan het kijken of ik die wel moet verkopen, tuurlijk wel een leuk wapen, mja latten rotten op een mule is ook zonde. Ga denk eerst ff kijken hoe ik hem precies ga bouwen, nog niet echt over nagedacht :)

Boom thx voor de ribcracker. Hij zei me ook dat een upgraded ribcracker trager is :s Tollo jij als exper op ribcracker gebied, enlighten me :)

[ Voor 14% gewijzigd door Maldred op 05-03-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Maldred, upg. shaeled Ribby is volgens mij 1 frame langzamer dan de normale Ribby maar doet flink wat meer damage. Anders probeer je toch eerst een normale, shaeled Ribby?
Ik heb me gisteren verbaasd dat NM Cows zoveel XP opleverd (in 1 run lvl37 --> lvl42). Wel met een paar fillers van Boom erbij, waaronder een hele linke Orb-soso die FE-Bosses afknald waar ik op in sta te hakken ^^. Gelukkig ga je vanuit Bearform niet in 1 klap dood, maar unshift je met 1 HP over.
Druid is nu lvl56 dus nog een paar voor Hell Ancients en Baalruns. Vervolgens op mijn gemak alle openstaande quests eens langslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 07:52:
Maldred, upg. shaeled Ribby is volgens mij 1 frame langzamer dan de normale Ribby maar doet flink wat meer damage. Anders probeer je toch eerst een normale, shaeled Ribby?
Ik heb me gisteren verbaasd dat NM Cows zoveel XP opleverd (in 1 run lvl37 --> lvl42). Wel met een paar fillers van Boom erbij, waaronder een hele linke Orb-soso die FE-Bosses afknald waar ik op in sta te hakken ^^. Gelukkig ga je vanuit Bearform niet in 1 klap dood, maar unshift je met 1 HP over.
Druid is nu lvl56 dus nog een paar voor Hell Ancients en Baalruns. Vervolgens op mijn gemak alle openstaande quests eens langslopen.
Quarterstaff is 0 en Stalagmite is 10

Quarterstaff ias table met 50 wIAS

WIAS Frames pro Angriff Angriffe pro Sekunde
0 % 20 1.2
1 % 19 1.3
3 % 18 1.3
7 % 17 1.4
8 % 16 1.5
14 % 15 1.6
15 % 14 1.7
22 % 13 1.9
26 % 12 2
31 % 11 2.2
42 % 10 2.5
46 % 9 2.7
55 % 8 3.1
71 % 7 3.5
90 % 6 4.1
113 % 5 5

Stalagmite met 50 wIAS

WIAS Frames pro Angriff Angriffe pro Sekunde
0 % 24 1
2 % 23 1
5 % 21 1.1
9 % 20 1.2
11 % 19 1.3
14 % 18 1.3
17 % 17 1.4
20 % 16 1.5
24 % 15 1.6
29 % 14 1.7
32 % 13 1.9
41 % 12 2
42 % 11 2.2
52 % 10 2.5
65 % 9 2.7
70 % 8 3.1
81 % 7 3.5
100 % 6 4.1

met 50wIAS kom je dus op een 9 frame attack bij non-upped en 11 frame attack bij upped, stop je er een max extra ias in de socket, shael 20ias, dan kom je dus op respectievelijk beide op 8 frame attack (bij quarterstaff kom je 1 % tekort voor 7fpa breakpoint :) )

dus omdat je niet voor de snelste bp kan gaan, is upped gewoon net zo snel als non-upped, lijkt mij iig

btw, heb ik met werewolf form een keer 30+ klappen opgevangen met 1 hp :P lachen man, na elke klap weer shiften en dan de volgende klap opvangen en weer shiften enz enz :P

disclaimer: alleen proberen in Softcore :P

[ Voor 5% gewijzigd door Dalyxia op 06-03-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik vragen waarom mensen hier D2 nog spelen? Je hebt toch wel elke item mogelijk gevonden tot nu toe en dan is het toch over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:31:
Kan ik vragen waarom mensen hier D2 nog spelen? Je hebt toch wel elke item mogelijk gevonden tot nu toe en dan is het toch over?
nog nooit een unid templar gevonden :P

en nog VEEL meer items die ik nog nooit gevonden heb, zoals bv een 45pc skiller ofzo..

daarnaast bestaat de community nog steeds, en DAT houdt je aan het spelen imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb nog lang niet alle items gevonden, mara's nog nooit, griffon niet, tyreal's might niet, nog nooit een zod cham sur Lo jah ber (wel 1 keer een ohm :) vorige ladder), en zo nog heeeeel veel juist de super gosu items die ik nog nooit gevonden heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Laatst online: 22:48
No offense, zelf zeker nog nooit gespeeld?
zeer verslavend O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Dalyxia schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:57:
[...]

met 50wIAS kom je dus op een 9 frame attack bij non-upped en 11 frame attack bij upped, stop je er een max extra ias in de socket, shael 20ias, dan kom je dus op respectievelijk beide op 8 frame attack (bij quarterstaff kom je 1 % tekort voor 7fpa breakpoint :) )

dus omdat je niet voor de snelste bp kan gaan, is upped gewoon net zo snel als non-upped, lijkt mij iig

btw, heb ik met werewolf form een keer 30+ klappen opgevangen met 1 hp :P lachen man, na elke klap weer shiften en dan de volgende klap opvangen en weer shiften enz enz :P

disclaimer: alleen proberen in Softcore :P
Daly, het scheelt voor Maul inderdaad niet (beide 8fpa bij 0%IAS), maar voor Hunger scheelt het 1 fpa (6fpa tegen 7 fpa bij 0% IAS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb alle soorten gems gevonden 8)

Waarom mensen dit nog spelen? Itemkoorts, alhoewel, bij mij is het characterbuildkoorts. Het zou doodgebloed zijn geweest zonder patch 1.10, waar er synergies bijkwamen, en hell een stuk lastiger is. Daardoor kun je rare dingen gaan uitproberen, zo niet onmogelijk geachte dingen.
En ik heb geen beest van een laptop nodig om de boel te draaien :D

Tetris is ook verslavend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JossKp
  • Laatst online: 09-09 16:00
Na een jaar of 4 niet meer gespeeld te hebben, heb ik d2 lod vandaag ook maar weer eens geinstaleerd :) Ben bezig met een Hammerdin. Zou iemand mij op weg kunnen helpen met wat items?

account is Joss_Nosferatu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
JossKp schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 20:48:
Na een jaar of 4 niet meer gespeeld te hebben, heb ik d2 lod vandaag ook maar weer eens geinstaleerd :) Ben bezig met een Hammerdin. Zou iemand mij op weg kunnen helpen met wat items?

account is Joss_Nosferatu
pm chefbier / chefbier2 als je weer eens online bent (en ik ook en ik zal eens kijken wat ik heb :))

GVD hoe moeilijk is het om een 3 socket sword te vinden :(((((((

[ Voor 7% gewijzigd door Chefbierrr op 07-03-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:32:
[...]

pm chefbier / chefbier2 als je weer eens online bent (en ik ook en ik zal eens kijken wat ik heb :))

Uh, niet? Volgens mij verkopen merchants die nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Chefbierrr schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:32:
[...]

@HC heb ik wel een 3s Phase Blade voor je.

Pheno, wanneer zie je eens online? Je had toch nog 2 Summon Druidskillers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
helaas speel ik scl maar toch bedankt :).

Ik wil een lawbringer maken voor een act3 merc voor mn hammerdin :) die Stormshield GA en Kira's zijn al present.

Tis weer eens wat anders dan een act2 merc die telkens doodvalt in CS door IM. (nee een lowdmg wapen werkte ook niet echt, zelfs niet met een Vampire gaze en ik was ook niet van plan om teveel geld uit te gaan geven voor een merc). Een ice act1 merc klinkt ook leuk maar die is dan alweer een stapje verder met de kosten.

[ Voor 50% gewijzigd door Chefbierrr op 07-03-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Op softcore wel, op hardcore is en blijft het spel ongeloofelijk spannend.
Er zijn natuurlijk altijd mensen die uber zijn en voor hen is het idd wel saai denk ik.
Imho is d2 het meeste verslavende spel ooit, en al helemaal als je met een fijn groepje speelt zoals de mensen op got het doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:28:
helaas speel ik scl maar toch bedankt :).

Ik wil een lawbringer maken voor een act3 merc voor mn hammerdin :) die Stormshield GA en Kira's zijn al present.

Tis weer eens wat anders dan een act2 merc die telkens doodvalt in CS door IM. (nee een lowdmg wapen werkte ook niet echt, zelfs niet met een Vampire gaze en ik was ook niet van plan om teveel geld uit te gaan geven voor een merc). Een ice act1 merc klinkt ook leuk maar die is dan alweer een stapje verder met de kosten.
Laatst nog een 3sox cs gevonden maar weer terug gegooid want had ik toch niks aan.

Vanavond zal ik ook weer ff flink keyrunnen zodat we binnenkort dan weer kunnen UTrunnen zoals we al een tijdje zeggen. Komt er alleen steeds niet van omdat ik het best druk heb (met feesten :P) afgelopen 3 weken/aankomende weken (studie staat ook niet stil natuurlijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
ja nou ja, ik heb gister een game gemaakt van N 3 sox sword R : ANY QUALITY, maar niemand kwam. Schijnbaar flikkert iedereen zeg weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:33:
ja nou ja, ik heb gister een game gemaakt van N 3 sox sword R : ANY QUALITY, maar niemand kwam. Schijnbaar flikkert iedereen zeg weg.
Idd nja uiteraard zal ik vanavond tijdens keyrunnen opletten en als ik er eentje spot is die natuurlijk van jou ;)

Straks maar eens richting Arnhem gaan...

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 07-03-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 08:50:
[...]

@HC heb ik wel een 3s Phase Blade voor je.

Pheno, wanneer zie je eens online? Je had toch nog 2 Summon Druidskillers?
Misschien vanavond even, dan gooi ik die wel over. Ik zal wel ook in boroers acc moeten kijken, gok ik zo, dacht dat hij ook wat met summoning had gedaan. Hell, komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
Chefbierrr schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:33:
Gewoon wat shoppen in act 2 normal, daar kan je als het goed is 3s zwaardjes krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyazzin schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:18:
[...]

No offense, zelf zeker nog nooit gespeeld?
zeer verslavend O-)
Nou, een uurtje of duizend red ik wel maar dat toen het spel uit was en ook toen de uitbreiding later kwam. Maar samen met mijn broer toch zeker wel 90-95% van de vindbare items gevonden en dan was de fun er wel vanaf. 30 bossruns achter elkaar en dan weer wat anders had ik wel gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Vanacht wat baalruns gehad van jole @ jsp, Ging best goed tot dat de bot steeds ging flippen en die op een gegeven moment gedood werd door een knight was best wel jammer want het ging zo lekker.

Maar goed heb in ieder geval een lvl 86 pala er aan over en als alles goed gaat stop ik alles in vit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
Bah, iets te vaak nieuwe games gemaakt voor traden en zo, heb nu een temp ban :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3 dagen voor expiration :X
Nou ja, nu natuurlijk een tempban, maar dat is policy van bnet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
mrboomblaster schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 18:40:
Vanacht wat baalruns gehad van jole @ jsp, Ging best goed tot dat de bot steeds ging flippen en die op een gegeven moment gedood werd door een knight was best wel jammer want het ging zo lekker.

Maar goed heb in ieder geval een lvl 86 pala er aan over en als alles goed gaat stop ik alles in vit.
Als alles goed gaat?
Ofc gaat alles in vita! (met max bllock ofc...)

Welcome back aan de pwner!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Soso wat gepimped, doet nu melee 3K tot 37K dmg, best wel lekker :) Ben er wel niet mee van plan om er een full melee van te maken. Alleen te gebruiken als ze te dichtbij komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Maldred schreef op zondag 09 maart 2008 @ 14:32:
Soso wat gepimped, doet nu melee 3K tot 37K dmg, best wel lekker :) Ben er wel niet mee van plan om er een full melee van te maken. Alleen te gebruiken als ze te dichtbij komen :)
lkkr Paul, wil wel eens een show zien van haar...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
yago schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:32:
[...]

lkkr Paul, wil wel eens een show zien van haar...
ze molt best snel :) is wel heel veel ele dmg dus als er opeens imms zijn, dan gaat het net wat trager :)

Ik zal het de volgende keer online laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
zie ander forum onder amazon voor prangende vraag...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JossKp
  • Laatst online: 09-09 16:00
Ik ben bezig met een hammerdin, nu lvl 56, en ik vroeg mij af hoeveel punten je eigenlijk het best in dex kan stoppen... Ik heb strenght nu op 50, dex op 20 (standaard), vit 290, energie 15 ofzo (standaard). Ik heb wat guides gelezen op internet. De een zegt niets in dex, de ander ongeveer 135. Wat kan ik het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
genoeg voor max block met holy shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Maldred schreef op zondag 09 maart 2008 @ 17:36:
[...]

ze molt best snel :) is wel heel veel ele dmg dus als er opeens imms zijn, dan gaat het net wat trager :)

Ik zal het de volgende keer online laten zien
Waanzinnig sterke sorc! Bevestiging door eigen waarneming. Hierbij verbleken al die Hammertjes hoor _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
tollo71 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 06:09:
[...]

Waanzinnig sterke sorc! Bevestiging door eigen waarneming. Hierbij verbleken al die Hammertjes hoor _/-\o_ .
maar qua kosten voor items verbleken ze zeker ook ^^.

Ik vraag me dan af, is dat 2 x dream1 x infinity CoH en een wapen alla grief ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door Chefbierrr op 10-03-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op zondag 09 maart 2008 @ 14:32:
waar staat je skill en item build? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Dalyxia schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:52:
[...]

waar staat je skill en item build? :)
full ench + double dream (LM maxed en ench+synergies maxed ??)

kom met mn encher op 18K, dus met de 6K van double dream kom je idd wel op 37K (LM meegerekend) gebruik je dat zeal-runeword?

als je dan ook nog een forti hebt, of dragon, dan kom je een heel eind idd...

wel duur, maar idd wel lache zo'n build :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:08:
[...]

full ench + double dream (LM maxed en ench+synergies maxed ??)

kom met mn encher op 18K, dus met de 6K van double dream kom je idd wel op 37K (LM meegerekend) gebruik je dat zeal-runeword?

als je dan ook nog een forti hebt, of dragon, dan kom je een heel eind idd...

wel duur, maar idd wel lache zo'n build :D
en weinig physical damage, dus geen last van IM, en ook weinig lifeleech, dus heb je dan ook full energy shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Dalyxia schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:53:
[...]

en weinig physical damage, dus geen last van IM, en ook weinig lifeleech, dus heb je dan ook full energy shield?
denk dat ie een PB gebruikt, dus dan nog wel last van IM helaas... geen 1-hit-kills, maar voorzichtigheid zal geboden zijn denk ik...

full es zal die niet halen denk ik, of hij moet een es-staff op de swich hebben, waar ook 3 ench op zit

20 LM
20 FM
20 Ench
20 Warmth
20 telekynesis
1 FB
1Fball
1 tele

zit je al op een char van 91 uit mn hoofd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
maar maar je dan gebruik van passion of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Heb eigenlijk geen ench, want met 30 tot ench enzo doe je echt weinig dmg nog. Heb op het moment dual dream, dragon en hoj. Idd lekker duur dus maar wel fun :).

Soso is nog wel verkeerd gebouwd, was niet echt van plan om een melee soso te maken maar een orb soso, dus skills zijn::

20 fire mast voor de fire aura
20 light mast voor de shock aura
20 orb als main killer
1 orb mast, tele, static, warthm
en degene die daarvoor nodig zijn

Dacht ff te kijken naar melee dmg, was opeens best veel. Komt vooral door dual dream. Merc heeft infy dus dat helpt ook wel met de dmg :). Passion ga ik kopen en kijken hoeveel ass ik dan kick. Ben al wel een nieuwe soso aan het maken voor een volledige melee, lijkt me leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Maldred schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:27:
Heb eigenlijk geen ench, want met 30 tot ench enzo doe je echt weinig dmg nog. Heb op het moment dual dream, dragon en hoj. Idd lekker duur dus maar wel fun :).

Soso is nog wel verkeerd gebouwd, was niet echt van plan om een melee soso te maken maar een orb soso, dus skills zijn::

20 orb als main killer

Dacht ff te kijken naar melee dmg, was opeens best veel. Komt vooral door dual dream. Merc heeft infy dus dat helpt ook wel met de dmg :). Passion ga ik kopen en kijken hoeveel ass ik dan kick. Ben al wel een nieuwe soso aan het maken voor een volledige melee, lijkt me leuk :)
LOOOL idd,

kan beter op 1 gedachte blijven dan op 2 paarden wedden ;)

full ench en lm maxed, dan rock je pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Maldred schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:27:

20 orb als main killer

ewww dragon en hoj zijn dure grappen ::(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Chefbierrr schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:42:
[...]

ewww dragon en hoj zijn dure grappen ::(
Vooral omdat ik ze met mijn nieuwe build niet nodig heb :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.