vistabot1.1a
treachery triggeren en niks te charms nodig... daarna forti aan en PWNAGE!kwakke01 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:14:
[...]
check
en resi doe je krijgen met 13-15@ gc's en 5@ sc's + anni. Evt een str/@ ringetje en een raven voor de cannot-be-frostie-the-snowman
ummetje in je guillaume, en een ummetje in je GA. Dat samen met je Hoz zorgt al voor +@ in hell-diff (samen met de anya's)
heb inmiddels 2 13@'s en 1x 15@ en 2x 5@sc's op mn smiter, dus nog een paar te gaan en ik hoef geen salvation meer te gebruiken
moet nog een um in mn ga though, dus dat is mn volgende trade
*Don_holio
Onizuka, aardig van je dat je deze topic alive wil houden maar het is denk niet echt volgens de regels van got om deze topics te bumpen. even ter info hoor.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Verwijderd
waneer doen we weer een EHCL uber leveling session?
heb wel zin om weer een te doen.
Ik hoor het wel, Sjorzo.
Ik hoor het wel, Sjorzo.
Het is inderdaad niet echt de bedoeling om een topic waar je niet specifiek je eigen vraag stelt zomaar te bumpen nee.mrboomblaster schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:47:
[...]
Onizuka, aardig van je dat je deze topic alive wil houden maar het is denk niet echt volgens de regels van got om deze topics te bumpen. even ter info hoor.
is ook niet nodig want er zijn genoeg mensen die toch dit topic in bookmark hebben staan (ik iig wel, ik houniet van zoeken
).
Ik heb mn grief gebouwd in een Phase blade.

niet echt een mooie rol maarja, it will do the trick
Ik heb mn grief gebouwd in een Phase blade.

niet echt een mooie rol maarja, it will do the trick
Mijn zin om nog langer door te spelen wordt steeds minder.... Had op een account 2 reserver chars zitten voor het geval er een ripte op mijn hoofdaccount. een soso en een hammerding fully geared. Wil ik net wat characters verder rushen die ik via classic naar act3 had gebracht, open mijn account en alles is leeg.
Aargh vuile gore %@#% echt waar dat die hackertjes allemaal naar de klote lopen ofzo..
Aargh vuile gore %@#% echt waar dat die hackertjes allemaal naar de klote lopen ofzo..
Zo dat is echt wel zuur hey 
Tis dat ik niet zo heel rijk ben + SCL anders had ik wel kunnen helpen.
@Chefbierrr
Jammer man ook zo'n low grief mja nog altijd hogere IAS dan dat ik heb
Tis dat ik niet zo heel rijk ben + SCL anders had ik wel kunnen helpen.
@Chefbierrr
Jammer man ook zo'n low grief mja nog altijd hogere IAS dan dat ik heb
[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 21-02-2008 18:11 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
alles leeg? recentelijk een nieuwe "addon" gedownload met een keylogger?mrboomblaster schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:33:
Mijn zin om nog langer door te spelen wordt steeds minder.... Had op een account 2 reserver chars zitten voor het geval er een ripte op mijn hoofdaccount. een soso en een hammerding fully geared. Wil ik net wat characters verder rushen die ik via classic naar act3 had gebracht, open mijn account en alles is leeg.
Denk dat er wat mensen bij Blizzard zijn die het leuk vinden om mensen te pesten. Ik log net weer in en alles was er weer.... Er stond echt niks.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:19:
[...]
alles leeg? recentelijk een nieuwe "addon" gedownload met een keylogger?
Maar gelukkig is alles weer terug, dus we kunnen weer fijn verder.
Boom ik ben zogoed als gekapt, ik heb een hoop meuk die je gratis mag hebben als je nog wil doorspelen.mrboomblaster schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:33:
alles lezen;)
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Thanks voor de aanbod kerel, misschien dat je het beter kan bewaren voor het geval je weer wil verder gaan. Je kan er misschien ook iemand anders mee blij maken.Flapmo schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:58:
[...]
Boom ik ben zogoed als gekapt, ik heb een hoop meuk die je gratis mag hebben als je nog wil doorspelen.
alles lezen;)
Bumpen mag mensen http://forums.d2jsp.org/i...owtopic=15422517&f=100&st moet die meuk ook eens kwijt zien te raken.
ik heb wel interesse in je jalal, alleen heb ik geen id hoeveel je ervoor wilt hebben (ook geen id of ie veel waard is), maar ik ga morgen op wintersport dus ben een weekje weg
Ik weet zelf ook niet, tis wel een perfect ding maar ja tis denk niet zoveel gewild. we zullen wel zien.Frunz schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:51:
ik heb wel interesse in je jalal, alleen heb ik geen id hoeveel je ervoor wilt hebben (ook geen id of ie veel waard is), maar ik ga morgen op wintersport dus ben een weekje weg
ps Veel plezier tijdens je weekje weg!
[ Voor 5% gewijzigd door mrboomblaster op 21-02-2008 22:06 ]
er is ook geen pricelist van HCL en bij SCL staat ie er niet bij, dus misschien is ie niet zoveel waard 
maybe dat iemand hier op het forum een prijs weet
maybe dat iemand hier op het forum een prijs weet
Verwijderd
15fg heb ik voor de mijne betaald 
heb nog een eth 200|% en non eth 200% als die van boom al weg is
heb nog een eth 200|% en non eth 200% als die van boom al weg is
GVD !!!Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:45:
waneer doen we weer een EHCL uber leveling session?
Ik hoor het wel, Sjorzo.
Leest niemand het igotdiablo forum meer!?
Daar staat nu al even een topic over HCL uberlvl'en op... Maar gen hond die reageert!
Hier kan ik niet op tijdens 't werk en past 't trouwens minder omdat het HC specific is...
Sjors, dus post effe op ander forum en we hebben een date, ik heb een lekkere hammer en binnen kort hopelijk (hangt van boom af) wat mules in hell...
*Don_holio
dat is een forum opgezet voor mensen van hier om te zorgen dat dit topic een beetje ontlast wordt van de posts, want het ging hier af en toe heel erg hard
Vooral voor dates, itemrequests en (smiter)builds 
Hier kun je dan weer ontopic babbelen over het wel en wee in D2 land
Hier kun je dan weer ontopic babbelen over het wel en wee in D2 land
n/o maar vergeleken de world of warcraft thread op GoT is dit peanuts xD.Frunz schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:38:
dat is een forum opgezet voor mensen van hier om te zorgen dat dit topic een beetje ontlast wordt van de posts, want het ging hier af en toe heel erg hard
Gelukkig hebben ze daar ingame een auction house anders was dat topic nog dramatischer geweest
[ Voor 13% gewijzigd door Chefbierrr op 22-02-2008 11:48 ]
Verwijderd
Na in het verleden Diablo 1 compleet grijs te hebben gespeeld toen het nog een onbekend spel was en daarna vele honderden uren in Diablo 2 te hebben gestoken wil ik weer beginnen met spelen. Maar dan puur alles singleplayer, dus compleet niks online.
Welk character is aan te raden om toch op hell mode nog alle redelijk aan te kunnen, een top5 van sterke chars zou ideaal zijn, want ik ben er helemaal uit! Bij voorbaat dank!
Welk character is aan te raden om toch op hell mode nog alle redelijk aan te kunnen, een top5 van sterke chars zou ideaal zijn, want ik ben er helemaal uit! Bij voorbaat dank!
Ik doe een top3.
1. necro: zonder goede items (ik zou bijna zeggen naked) nog goed te halen.
2. meteorb sorc (met lowbudget items goed te doen)
3. trapsin: veel items voor haar kun je kopen
1. necro: zonder goede items (ik zou bijna zeggen naked) nog goed te halen.
2. meteorb sorc (met lowbudget items goed te doen)
3. trapsin: veel items voor haar kun je kopen
Verwijderd
Een hammerdin dan of boeit dat niet zo veel? Pheno noemt een necro, dan summoning of iets anders?
Ik denk dat hij daarmee summoning bedoelt, omdat je met een summ necro goed het spel kan spelen zonder goede items.Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:18:
[...]
Een hammerdin dan of boeit dat niet zo veel? Pheno noemt een necro, dan summoning of iets anders?
Ik zou ook zeggen dat je met een hammerdin het goed gaat kunnen doen.
Verwijderd
een hammerdin is het inkoppertje om hell te fixen, als je toch solo gaat hoef je geen Smiter of iets dergelijks voor Ubers, Trapsin voor een assassin en Summoner voor een necro.. De Hammerdin heeft vrij zware gear nodig om ECHT goed te zijn maar de andere 2 zijn vrij licht. De zon heeft eigenlijk alleen een goeie boog nodig en iemand die een beetje kan spelen. En de Barb is meesterlijk met whirlwind (zo lang ie maar geen physical immunes tegenkomt)Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:18:
[...]
hammerdin by far.
necro denk ik daarna maar dat is wel 10 keer trager, maar ook veiliger probably.
assasin kan wat makkelijker op meerdere soorten elemental dmg richten zodat je niet teveel last heb vanbepaalde immunes.
necro denk ik daarna maar dat is wel 10 keer trager, maar ook veiliger probably.
assasin kan wat makkelijker op meerdere soorten elemental dmg richten zodat je niet teveel last heb vanbepaalde immunes.
Hammerdin is echt zinloos, ik weet niet of iemand hier wel eens heeft geprobeerd met een hammerdin chaos te solo-en ZONDER HoTo en Eni? (vind jij maar eens jah + ber solo... (multiplayer ook nog nooit gevonden btw)
Dat is dus duidelijk niet te doen
Solo is een summoner necro overal de baas en een mooie starting char.
Rest idem als Pheno
Rest idem als Pheno
chaos soloéd hell @ lvl 65 hammerdin met wizzy en spirit schildje vipermagi en wat random andere dingenMooneater schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 16:37:
Hammerdin is echt zinloos, ik weet niet of iemand hier wel eens heeft geprobeerd met een hammerdin chaos te solo-en ZONDER HoTo en Eni? (vind jij maar eens jah + ber solo... (multiplayer ook nog nooit gevonden btw)
Rest idem als Pheno
Voor wizzy en spirit geld eigenlijk ook wel wat je die nooit van z'n leven zal vinden als je sp gaat spelen. Ik denk ook dat het met hammer veel moeilijker is dan met necroChefbierrr schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:06:
[...]
chaos soloéd hell @ lvl 65 hammerdin met wizzy en spirit schildje vipermagi en wat random andere dingen
Hallo met Tim
Verwijderd
wie is er een beetje bekend met bots? Ik wil er es 1tje proberen en ik vraag me af welke goed is?
Ik ben het met Moon en timlog eens.
Sowieso een hr vinden is al moeilijk toevallig na de kerstvakantie een vex gevonden maar dat is dus al een maand spelen met goede gear @ hell (lees: waardoor ik er snel doorheen schiet en dus veel tegelijk lynch) En op sp ruil je niks en aangezien hij uitsluitend solo zal gaan valt er ook niks te ruilen.
Makkelijkst is op dat punt toch de summonmancer.
Btw vanavond nog uberen tim of niet?
Anders zijn neo en ik van de partij
Sowieso een hr vinden is al moeilijk toevallig na de kerstvakantie een vex gevonden maar dat is dus al een maand spelen met goede gear @ hell (lees: waardoor ik er snel doorheen schiet en dus veel tegelijk lynch) En op sp ruil je niks en aangezien hij uitsluitend solo zal gaan valt er ook niks te ruilen.
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 22-02-2008 18:09 ]
Ja ik zit nu nog ff te quaken op m'n werk.. maar potje ubers moet wel kunnen zo ergens tussen 9 en 10psychoclown schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:09:
Ik ben het met Moon en timlog eens.
Hallo met Tim
ok top zie je rond die tijd wel verschijnen denk ikTimlog schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:24:
[...]
Ja ik zit nu nog ff te quaken op m'n werk.. maar potje ubers moet wel kunnen zo ergens tussen 9 en 10
Verwijderd
In het verleden heb ik zo'n 80+% van alle unique items gevonden in SP samen met mijn broer. Dus het kan wel, neemt niet weg dat dit ontzettend veel tijd kost.Timlog schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:40:
[...]
Voor wizzy en spirit geld eigenlijk ook wel wat je die nooit van z'n leven zal vinden als je sp gaat spelen. Ik denk ook dat het met hammer veel moeilijker is dan met necro
Als je met hero editor chars gaat maken wel ja, maar ik ga altijd voor legit. Een hammerdin zonder goede gear zuigt stierenpoep.Chefbierrr schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:24:
hammerdin by far.
Ik mag hopen dat je gebanned wordt. Dat meen ik, bots vind ik te triest voor woorden, ga dan een ander spel spelen als je de game geen hol meer aan vindt. "Maar hullie doen het ook!" Antwoord: " /care". Hullie verneuken de game ook.Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:59:
wie is er een beetje bekend met bots? Ik wil er es 1tje proberen en ik vraag me af welke goed is?
truePheno79 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:30:
[...]
Ik mag hopen dat je gebanned wordt. Dat meen ik, bots vind ik te triest voor woorden, ga dan een ander spel spelen als je de game geen hol meer aan vindt. "Maar hullie doen het ook!" Antwoord: " /care". Hullie verneuken de game ook.
yup dus gogogo
Verwijderd
leuke run, net 2x UT gedaan 1x met mijn keys en 1x met die van timlog/pkunk, Kyo onze held in nood was de smiter en de CTA en wij stonden als een stelletje dooien maar wat hamers rond te slingeren. Ik nam mijn taak te letterlijk en teleporteerde recht op mephi wat onvermijdelijk tot mijn dood leidde. Nadat ik wist hoe sterk ubers waren heb ik dit ook niet meer ondernomen en de volgende 5 ubers sneuvelden vrij snel. Al met al geslaagde run 1x 17/10 Necro Torch en 1x 19/20 Barb Torch (nu for sale via bovenstaande link)
Verwijderd
nou nou, ik wou het gewoon es proberen. ten eerste heb ik er geen en ten tweede ga ik m heus niet nachtenlang laten aanstaanPheno79 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:30:
[...]
Ik mag hopen dat je gebanned wordt. Dat meen ik, bots vind ik te triest voor woorden, ga dan een ander spel spelen als je de game geen hol meer aan vindt. "Maar hullie doen het ook!" Antwoord: " /care". Hullie verneuken de game ook.
Verwijderd
nou nou, ik wou het gewoon es proberen. ten eerste heb ik er geen en ten tweede ga ik m heus niet nachtenlang laten aanstaanPheno79 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:30:
[...]
(is maar 1 game die het verdient om te worden gebot en dat is maplestory
Ja waren idd leuke runs 
En je had mazzel met je hoge baba torch ^^
Small note, edit knop is er niet voor niets eigenlijk
-Edit-
Nog mensen die mee willen met miniubers/UT (SCL)?
En je had mazzel met je hoge baba torch ^^
Small note, edit knop is er niet voor niets eigenlijk
-Edit-
Nog mensen die mee willen met miniubers/UT (SCL)?
[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 22-02-2008 23:06 ]
Eerst met tim een leuke UTrun gedaan en toen nog samen met neo en een andere vriend 1xminiubers en 2x UTrun gedaan. Eerste drop was een leuke palaT 14 19 en de tweede helaas een druid 13 12 maar goed de eerste is lekker en veel fun alleen mephi zorgde wel voor wat opstoot met z'n 1shotkill op mij opeens
. Hopelijk kan ik iets voor die druid krijgen
maar die pala zal wel loslopen.
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 23-02-2008 02:25 ]
Verwijderd
haha die UT-runs van net waren een ramp
Smtr was killed by mephi
fook you was killed by mephi
smtr was killed by mephi
smtr was killed by mephi
lolladijn was killed by mephi
smtr was killed by mephi
*mephi sterft*
Smtr was killed by mephi
smtr was killed by mephi
smtr was killed by mephi
smtr was killed by mephi
*mephi sterft*
kwakke de keys zijn binnen, Zijn er redelijk veel 
Ik kan nog altijd bij de kerel er meer halen als ik wil, over 2 a 3 dagen heeft hij er weer zoveel
Ik kan nog altijd bij de kerel er meer halen als ik wil, over 2 a 3 dagen heeft hij er weer zoveel
Hehe iddVerwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 02:52:
haha die UT-runs van net waren een ramp
Smtr was killed by mephi
smtr was killed by mephi
smtr was killed by mephi
smtr was killed by mephi
*mephi sterft*
Daarvoor met die UTruns van jou en Tim ging mephi stukje makkelijker.
Verwijderd
zow
denk dat ik dinsdag weer zwaar ga keyrunnen dus kunnen we woensdag wel weer wat UTjes opzetten
denk dat ik dinsdag weer zwaar ga keyrunnen dus kunnen we woensdag wel weer wat UTjes opzetten
ik kan er wel bij zijn , en mn smiter is ook bijna afVerwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:25:
zow
grief duress en moet nog een sanctuary
uiteraard is mn hammerdin ook present als het nodig is
[ Voor 8% gewijzigd door Chefbierrr op 24-02-2008 21:10 ]
Yep me too met me smiter uiteraard maar kan ook bonewallen mochten we besluiten eerst te gaan UTleechen. Zal van de week ook weer even koekeloeren naar keys vandaag flink zitten handelen op d2jsp en weer 50fg binnen
Yup lijkt me ook wel lache (om dat met gotters te doen heb het wel eens met iemand uit me fl gedaan waarmee ik nogal eens wat trade
Kreeg net nog 3 terror keys van iemand die ik laatst een rush gaf en nu weer. Nou nog 1 terror key, 8 hate en 9 dest en ik heb weer 3 organsets erbij
[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 24-02-2008 23:14 ]
idd ging erg lekkerVerwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:03:
Uberleveling was weer geslaagd ~ 45 min lvl 1 naar 75-77 ^_^
Doen we snel weer.
Sjorzo.
Hammer + leecher hereMaldred schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:16:
[...]
idd ging erg lekkerik zal de volgende keer hammeren, wil toch geen nieuwe chars
trouwens het was tot lvl 78 vanaf 1 vertrokken en zonder anni/ondals...
*Don_holio
idd, kon eigenlijk nog net 1 run wel gebruiken, kon ik arach aandoen, maar dat moet zelf ook nog wel lukkenyago schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:21:
[...]
Hammer + leecher here
trouwens het was tot lvl 78 vanaf 1 vertrokken en zonder anni/ondals...
Verwijderd
nou ik wou gewoon met me pala leechen, lvl 86 is niet cool genoeg... als ie 90 is ga ik een nieuwe char rollenpsychoclown schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:13:
[...]
Yup lijkt me ook wel lache (om dat met gotters te doen heb het wel eens met iemand uit me fl gedaan waarmee ik nogal eens wat trade) ben ik wel de bonewaller + leecher en maak ik een playchar op me muleacc denk een bonemancer die wil ik nog wel en handig met UTleechen want hoef ik niet perse me psnmancer
Zal hem morgen/overmorgen ff ready stomen.
Kreeg net nog 3 terror keys van iemand die ik laatst een rush gaf en nu weer. Nou nog 1 terror key, 8 hate en 9 dest en ik heb weer 3 organsets erbij
Ja daar ging ik ook wel vanuit eigenlijk 
Aangezien ik volgens mij enige ben die kan bonewallen en me psnmancer op me mainacc zit moet ik wel
. Vandaar dat ik dan ook een boner maak op me muleacc want wil opzich nog wel een boner en het is ook nog eens handig voor als ik een char op me mainacc wil UTleechen.
Chef - hammer + leecher
Neo - hammer
Zelf - bonewaller + leecher
Mss dat tim ook nog wel meewilt heb je 3 hammers, bonewaller en 2 leechers kunnen er opzich nog 2 leechers bij. Gaat helemaal goed komen zo te horen
Aangezien ik volgens mij enige ben die kan bonewallen en me psnmancer op me mainacc zit moet ik wel
Chef - hammer + leecher
Neo - hammer
Zelf - bonewaller + leecher
Mss dat tim ook nog wel meewilt heb je 3 hammers, bonewaller en 2 leechers kunnen er opzich nog 2 leechers bij. Gaat helemaal goed komen zo te horen
gaap kom net thuis
, kheb btw ook een smiter
Zoek je nog een goede 3sox shield?Chefbierrr schreef op maandag 25 februari 2008 @ 03:34:
gaap kom net thuis, kheb btw ook een smiter
Anders moet je hier ff kijken 3sox Vortex 29@ 208def
Ligt het aan mij of begint het forum hier meer op een "dating-site" te lijken? "Wanneer spreken we weer af om te Uberen?".
Steeds minder functionele vragen/vage builds/vernieuwende dingen......
Ik kijk met smart uit naar het volgende proefballonnetje van Pheno
.
Trouwens een Hammerdin zonder Enigma/HoTo/Shako/Arach/Soj etc. is nog steeds belachelijk sterk hoor.
Easy pickings: Lore-RW helm, Stealth-RW Armor, 2x Spirit en een Insight-Merc is meer dan voldoende om Hell te overleven. Wellicht wel enige skill vereist, maar dat vinden sommigen nog leuk ook.
Ik kijk met smart uit naar het volgende proefballonnetje van Pheno
Trouwens een Hammerdin zonder Enigma/HoTo/Shako/Arach/Soj etc. is nog steeds belachelijk sterk hoor.
Easy pickings: Lore-RW helm, Stealth-RW Armor, 2x Spirit en een Insight-Merc is meer dan voldoende om Hell te overleven. Wellicht wel enige skill vereist, maar dat vinden sommigen nog leuk ook.
Verwijderd
Wanneer laat jij mij nu eens niet zitten op onze dates en kom je gewoon opdagen!tollo71 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:12:
Ligt het aan mij of begint het forum hier meer op een "dating-site" te lijken? "Wanneer spreken we weer af om te Uberen?".
Verwijderd
eerst maar es de normale builds afwerken en dan ga ik iets vaags proberen....probleem is dat alle vage builds meestal toch weer met een pala zijntollo71 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:12:
Ik kijk met smart uit naar het volgende proefballonnetje van Pheno.
Al kijk je al gauw naar pala idd, je kan ook een rare build maken met een char die niet zo voor de hand liggend is.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:25:
[...]
eerst maar es de normale builds afwerken en dan ga ik iets vaags proberen....probleem is dat alle vage builds meestal toch weer met een pala zijn
ach ja discuseren over builds zal bijv ook op een ander forum kunnen, zo kunnen we wel alles op een subforum gaan doen tbh 
thx voor de link psycho clown, das wel een redelijke om een sanc in te bouwen
thx voor de link psycho clown, das wel een redelijke om een sanc in te bouwen
[ Voor 25% gewijzigd door Chefbierrr op 25-02-2008 11:52 ]
Ik wil nog steeds eens een Blade Fury assassin proberen te maken die wel door Hell kan komen. Zonder dure equipment is dat bijna niet te doen.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:25:
[...]
eerst maar es de normale builds afwerken en dan ga ik iets vaags proberen....probleem is dat alle vage builds meestal toch weer met een pala zijn
Guys, er is toch niks mooier dan met een fun-build zonder duped-rune-RW's Hell maar net aankunnen? Dus eens niet met een Enigmadin/Infinity Sorc/Java alles in een klap omleggen. En eens een keer zelf wat WP's zoeken (zonder MH inderdaad).Skyclad schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:56:
[...]
Ik wil nog steeds eens een Blade Fury assassin proberen te maken die wel door Hell kan komen. Zonder dure equipment is dat bijna niet te doen.
Een van mijn laatste chars is een Bowazon met WWS-boog. Heeft niemand maar is ontzettend leuk om te spelen en volledig Hell-proof, zonder duped shit. Nee, je staat niet binnen 20 sec in de Throne en je merkt verschil tussen 1pl en 8pl. Maar wel harstikke leuk!
Dus maken, die Ninja-sin!
* Chefbierrr vraagt zich af wat een WWS boog istollo71 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:48:
[...]
Guys, er is toch niks mooier dan met een fun-build zonder duped-rune-RW's Hell maar net aankunnen? Dus eens niet met een Enigmadin/Infinity Sorc/Java alles in een klap omleggen. En eens een keer zelf wat WP's zoeken (zonder MH inderdaad).
Een van mijn laatste chars is een Bowazon met WWS-boog. Heeft niemand maar is ontzettend leuk om te spelen en volledig Hell-proof, zonder duped shit. Nee, je staat niet binnen 20 sec in de Throne en je merkt verschil tussen 1pl en 8pl. Maar wel harstikke leuk!
witchwild string?
klinkt leuk! ik ben wel voor dit soort chars
... daarvoor heb ik mn good-ol lightsoso nog steeds. keurig met tal-set & shako, spirit shield en mat extra mf by way of chancies & wt'stollo71 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:48:
[...]
Guys, er is toch niks mooier dan met een fun-build zonder duped-rune-RW's Hell maar net aankunnen? Dus eens niet met een Enigmadin/Infinity Sorc/Java alles in een klap omleggen. En eens een keer zelf wat WP's zoeken (zonder MH inderdaad).
geen trics zoals coh, infi etc, maar gewoon een insight merc met corpsemourn erop
java kan je btw ook makkelijk hell-waardig maken zonder rw's hoor
hmm, mss dan nog eens een itemfind barb maken, voor als ik cows hell ga rushen
heeft mf een grote invloed op itemfind??
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
elke find item use heeft de exact dezelfde roll als een normale kill dus ja. Ik heb er zelf ook 1 alleen ik was ff vergeten dat de barb geen drol kan killenkwakke01 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:23:
[...]
... daarvoor heb ik mn good-ol lightsoso nog steeds. keurig met tal-set & shako, spirit shield en mat extra mf by way of chancies & wt's
geen trics zoals coh, infi etc, maar gewoon een insight merc met corpsemourn erop
java kan je btw ook makkelijk hell-waardig maken zonder rw's hoortitans rule
hmm, mss dan nog eens een itemfind barb maken, voor als ik cows hell ga rushen
heeft mf een grote invloed op itemfind??
kortom ik denk dat die ideale combi een javazon in een cowlvl is, of een CS run met een rappe Hammerdin. In je eentje ligt de killspeed denk ik te laag. bovendien zijn de item drops hoger met meerdere spelers.
[ Voor 7% gewijzigd door Chefbierrr op 25-02-2008 17:06 ]
Verwijderd
we zouden es met zn allen een funparty moeten maken allemaal rare characters en dan samen gewoon 1x tot eind hellmode lopen
NeeGuys, er is toch niks mooier dan met een fun-build zonder duped-rune-RW's Hell maar net aankunnen?
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
En daarna heb je genoeg van je hammerdin met 2.8k life die CS aankan in een 8player game.
Dan is zon experiment ook wel weer geinig
Hoeveel dex is er nodig om bij een monarch max block te hebben. Dit bij een soso.
Kijk eens aan tollo, een vraag die niet over een date gaat
hangt dat ook niet af van je lvl?Maldred schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:04:
Hoeveel dex is er nodig om bij een monarch max block te hebben. Dit bij een soso.
Have no fear, the numbercruncher is here 
Waarom zou je een monarch als sorc willen dragen met max block
Ten eerste heb je een belachelijek str-req en dan een mega dex nodig.
Met een level 90 sorc zo'n 337
Als je niets hebt wat je blockkans verhoogd, iig. Maar om nu een twitch te gaan dragen, om zo 217 dex nodig te hebben
Wat overigens de dex is, die je nodig hebt bij de stormshield monarch
Als je niets hebt wat je blockkans verhoogd, iig. Maar om nu een twitch te gaan dragen, om zo 217 dex nodig te hebben
[ Voor 21% gewijzigd door Pheno79 op 25-02-2008 20:15 ]
Draag een dream in monarchPheno79 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:12:
Have no fear, the numbercruncher is here
ik wil een Mf barb maken met mn enigma die ik over heb alleen ik zit nog te dubben over de build. Een singer is wel geinig maar werkt uiteindelijk veel te langzaam. als iemand een link heeft of een Idee let me know
.
het idee is natuurlijk dat een barb wat makkelijker mf gear kan dragen dan een sorc en nog steeds hoge resist heeft met dikke armor en life. Voeg daarbij een enigma en je kan ook nog eens overal heen. Alleen nu nog de vraag met wat voor build ik wat pijn kan doen in hell met mf gear uitgezonderd uiteraard op de switch met wapens.
Edit: hop hop vex rune @ travi
))))))
het idee is natuurlijk dat een barb wat makkelijker mf gear kan dragen dan een sorc en nog steeds hoge resist heeft met dikke armor en life. Voeg daarbij een enigma en je kan ook nog eens overal heen. Alleen nu nog de vraag met wat voor build ik wat pijn kan doen in hell met mf gear uitgezonderd uiteraard op de switch met wapens.
Edit: hop hop vex rune @ travi
[ Voor 48% gewijzigd door Chefbierrr op 25-02-2008 23:41 ]
Ik vind de weg naar lvl80 met een nieuwe build vaak leuker dan eindeloze MF-runs met een godly Hammer. Het is niet alleen "een nieuwe build" proberen, het de lol ermee hebbenClay schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:05:
[...]
Needat is niet leuk. Op een gegeven moment heb je normaal diablo'en gewoon gezien, en heb je er geen zin in om er dagen over te doen een nieuwe char naar lvl 80 oid te krijgen alleen maar omdat je een nieuwe build wil proberen. Dan wil je alles totaal ownen, liefst zo hard mogelijk.
Het gaat erom dat je koning wordt!!
Als je Hammer geript is snap ik dat je met een UT-rush die zo snel mogelijk weer in de lucht wil hebben. Maar een Bowa bijvoorbeeld is juist heel leuk om te levellen.
Hehe gratz!Chefbierrr schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:00:
..knip..
Edit: hop hop vex rune @ travi))))))
Nu lees ik tollo's stuk en idd lijkt me wel een keer lache om dat te doen zonder rush of wp's maar wel met ze allen tegelijk dus niet dat ik bijv. in a4 zit al en jullie nog in 3 of andersom natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:05:
we zouden es met zn allen een funparty moeten maken allemaal rare characters en dan samen gewoon 1x tot eind hellmode lopen
[ Voor 55% gewijzigd door psychoclown op 26-02-2008 08:49 ]
Chefbierrr schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:04:
En daarna heb je genoeg van je hammerdin met 2.8k life die CS aankan in een 8player game.
Natuurlijktollo71 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 06:18:
[...]
Ik vind de weg naar lvl80 met een nieuwe build vaak leuker dan eindeloze MF-runs met een godly Hammer. Het is niet alleen "een nieuwe build" proberen, het de lol ermee hebben.
Als je Hammer geript is snap ik dat je met een UT-rush die zo snel mogelijk weer in de lucht wil hebben. Maar een Bowa bijvoorbeeld is juist heel leuk om te levellen.
De leuke chars zijn oa
- Een howl/taunt full IK berserker barb; die kan alles (non ueber) solo, al duurt dat soms wat lang
- Een full Trang poison nova necro, maar omdat ik die toch ga dumpen (aangezien ik geen bramble en death's ga aanschaffen) is die trang al niet full meer.
- Furydudu, afhankelijk van de situatie een obedience thresher of grief.
- Bezig met een mavina ama.
En de laatste is wat uit de hand gelopen

Daarbij draagt ie highlord's, verdungo, gore's, en een rare str ring. CS kan die ook, maar dan heeft die rift/dracul's aan. Op switch zit zaka/heaven's voor een hogere holy shield; met de ctc van forti ~ 22K def. Wegens kans op disconnects geen T, maar wel een anni. Tankt alles
Ik gebruik me hammerdin eigelijk helemaal niet voor mfen.
Wel voor keyruns omdat die alle drie kan en snelste is.
Mijn poisonmancer vind ik ook erg leuk alleen moet ik nog echt een DW maar om die zo gauw voor een goede prijs te vinden is echt lastig. Vaak stoppen ze dan met verkopen van de DW omdat die handvol mensen die bieden te laag bieden (oa. ik) maarja als niemand er ook op bied en ~ evenveel mensen aanbieden als dat mensen bieden (stuk of 3-4) dan schiet het niet op idd.
Nu zonder DW is me poisonmancer niet heel goed op hell maar met DW zal die hell eens pwnen
Wel voor keyruns omdat die alle drie kan en snelste is.
Mijn poisonmancer vind ik ook erg leuk alleen moet ik nog echt een DW maar om die zo gauw voor een goede prijs te vinden is echt lastig. Vaak stoppen ze dan met verkopen van de DW omdat die handvol mensen die bieden te laag bieden (oa. ik) maarja als niemand er ook op bied en ~ evenveel mensen aanbieden als dat mensen bieden (stuk of 3-4) dan schiet het niet op idd.
Nu zonder DW is me poisonmancer niet heel goed op hell maar met DW zal die hell eens pwnen
[ Voor 67% gewijzigd door psychoclown op 26-02-2008 09:55 ]
Verwijderd
en voor de zekerheid maar op SCL ofzo... stel dat er 1 doodgaat dan zit ie daar ook maar uit zn neus te vretenpsychoclown schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 08:43:
[...]
Hehe gratz!
[...]
Nu lees ik tollo's stuk en idd lijkt me wel een keer lache om dat te doen zonder rush of wp's maar wel met ze allen tegelijk dus niet dat ik bijv. in a4 zit al en jullie nog in 3 of andersom natuurlijk.
Dat sowieso hcl is niks voor mij
een dreamer zealer met Crescent blijft mijn voorkeur houdenClay schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:41:
[...]
[...]
Natuurlijkik vermaak me ook echt wel meer met mn spelo builds dan met m'n hammer, die laatse bestaat puur en alleen voor een "steady income" om die andere builds te financieren
Ik begon ook met een aantal soso's, maar zonder redelijke gear is meph/hell al taai, laat staan de cs. Dan geef je op een gegeven moment toch toe, en maak je die hammerdin. Nu zijn m'n soso's niet meer dan mules, ook al zit er een full Tal sorc bij.
De leuke chars zijn oa
- Een howl/taunt full IK berserker barb; die kan alles (non ueber) solo, al duurt dat soms wat lang![]()
- Een full Trang poison nova necro, maar omdat ik die toch ga dumpen (aangezien ik geen bramble en death's ga aanschaffen) is die trang al niet full meer.
- Furydudu, afhankelijk van de situatie een obedience thresher of grief.
- Bezig met een mavina ama.
En de laatste is wat uit de hand gelopendat is een (geloof ik al eerder hier genoemde) dual dream conviction zealer (sacrifice synergized) met een sup ap forti en sinds zondag een last wish (sup pb 380 ed
daarvoor had ie grief) en dan laying of hands ipv draculs omdat last wish toch een betere lifetap cast.
Daarbij draagt ie highlord's, verdungo, gore's, en een rare str ring. CS kan die ook, maar dan heeft die rift/dracul's aan. Op switch zit zaka/heaven's voor een hogere holy shield; met de ctc van forti ~ 22K def. Wegens kans op disconnects geen T, maar wel een anni. Tankt allesde 3 uebers tegelijk als het moet. Die is pas echt leuk
daar kan geen hamer tegenop.
die kan cs-runs doen, en cow is ook een eitje; alleen mn merc moet ik op letten

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
hcl is voor iedereen. Je speelt alleen voorzichtiger (in het begin) en stemt je gear wat meer op survival af
Daar moet ik er idd ook nog een van maken. Atm telt z'n arsenaal een rift, passion (berserk), lawbringer (sanctuary) en last wish. En beast wil ik dan ook nog makenkwakke01 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:22:
[...]
een dreamer zealer met Crescent blijft mijn voorkeur houden
die kan cs-runs doen, en cow is ook een eitje; alleen mn merc moet ik op letten
ik denk dat ik een insight ga bouwen in een halberd ^^(laagste pole arm?),ik word er knettergek van om telkens mn merc te moeten reviven tijdens een CS run, alles gaat easy MET merc, maar zodra ie dood is zit ik binnen een paar sec zonder mana door mana burns en die irritant witte geestjes met die ook je mana burnen.Clay schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:17:
[...]
Daar moet ik er idd ook nog een van maken. Atm telt z'n arsenaal een rift, passion (berserk), lawbringer (sanctuary) en last wish. En beast wil ik dan ook nog maken
iemand ooit een mf barb gebouwt btw?
[ Voor 3% gewijzigd door Chefbierrr op 26-02-2008 20:29 ]
Als insight er niet zou zijn zouden er ook niet zoveel hammerdins zijn
Mwah ik zou er iig nog wel zijnPheno79 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:31:
Wel handig met ja maar ik zou gek worden van reviven ed. heb een merc bij me poisonmancer maar die is nu na de 2e keer dood nog steeds niet revived want wordt er nu al niet goed van
ja maar is het daarom niet een idee om een insight te bouwen een de laagst mogelijk 4 socket pole arm zodat je merc geen ruk dmg doet?psychoclown schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:00:
[...]
Mwah ik zou er iig nog wel zijnwant doe het allemaal zonder merc/insight..
Wel handig met ja maar ik zou gek worden van reviven ed. heb een merc bij me poisonmancer maar die is nu na de 2e keer dood nog steeds niet revived want wordt er nu al niet goed van
edit Ik weet IIG weer waarom ik nog geen HC char heb gemaakt. Sta je lekker te hameren midden in travincal, pling windows foutmelding "we got a serious here", log je terug in en jahoor je mag je corpse oprapen van je lvl 91 paladin met invincible gear.
[ Voor 19% gewijzigd door Chefbierrr op 26-02-2008 22:54 ]
Maar ik snap het nut niet echt zo want je lost immers het "he..-moet-je-weer-je-merc-reviven" probleem niet op. Als je een insight merc heb die wel wat dmg doet zal niet vaker doodgaan lijkt me en heeft ook nog een voordeel nl. dat die wel dmg doetChefbierrr schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:11:
[...]
ja maar is het daarom niet een idee om een insight te bouwen een de laagst mogelijk 4 socket pole arm zodat je merc geen ruk dmg doet?
edit Ik weet IIG weer waarom ik nog geen HC char heb gemaakt. Sta je lekker te hameren midden in travincal, pling windows foutmelding "we got a serious here", log je terug in en jahoor je mag je corpse oprapen van je lvl 91 paladin met invincible gear.
tuurlijk wel!Pheno79 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:31:
De CS-runner die ik heb is een hammerdin met lawbringer merc en ik heb nooit mlast van te weinig mana (behalve bij burn dan). Gewoon zorgen dat je +mana after kill items hebt...
Dan gaat hetbest vlot en doe nog steedss 9k damage bij 95/90/95/90 resis
*Don_holio
ben ff wat minder online, heb nl me nieuwe pc binnen.
Beetje tegenslag met de cooler (die wil niet echt goed vast zitten), dus vanmiddag nog ff langs de shop zodat zij hem goed vast zetten of me een andere aansmeren
Hoop dat ik snel me machientje klaar heb om weer diablo te starten (zie sig voor me nieuwe bak, moet nog een HD bij)
Beetje tegenslag met de cooler (die wil niet echt goed vast zitten), dus vanmiddag nog ff langs de shop zodat zij hem goed vast zetten of me een andere aansmeren
Hoop dat ik snel me machientje klaar heb om weer diablo te starten (zie sig voor me nieuwe bak, moet nog een HD bij)
nee ik zag al als je een low quality voulge op een lvl 91 merc gooit dat ie alsnog 400-700 dmg ofzo doet en zichzelf dusalsnog doodmept met IM al is het slecht niet in 1 of 2 hits zoals nu maar alsnog irri.
ik ga dan alsnog voor een singer met warcry synergized:
vanaf lvl 11 find item krijg je debiele deminishing returns op de volgende skills dus 10 puntjes daarin lijkt me meer dan genoeg.
gear:
main hoto 39 + spirit monarch
Enigma bp
shako pt
chancies
wts
goldwrap
raven 20dex
2e ring wellicht fcr ringertje dunno yet, anders dwarf
baba torch
gheeds
op de switch 2 x ali baba met eventueel lems erin
(love gambling).
wellicht dat ik iets van mn MF gear inlever om een FCR bp te halen maar dat zie ik dan wel
ik ga dan alsnog voor een singer met warcry synergized:
vanaf lvl 11 find item krijg je debiele deminishing returns op de volgende skills dus 10 puntjes daarin lijkt me meer dan genoeg.
gear:
main hoto 39 + spirit monarch
Enigma bp
shako pt
chancies
wts
goldwrap
raven 20dex
2e ring wellicht fcr ringertje dunno yet, anders dwarf
baba torch
gheeds
op de switch 2 x ali baba met eventueel lems erin
wellicht dat ik iets van mn MF gear inlever om een FCR bp te halen maar dat zie ik dan wel
[ Voor 57% gewijzigd door Chefbierrr op 27-02-2008 10:59 ]
Dit topic is gesloten.