ik moest de hele tijd porten om niet kapot te gaan hehe... die ***vipers zaten er aangevuld met doom/obliv knights en een paar van die horadrim ancients
hehe lekker druk dan he, die vipers zijn nogal irritant soms door die bash zeg maar.Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:46:
ik moest de hele tijd porten om niet kapot te gaan hehe... die ***vipers zaten er aangevuld met doom/obliv knights en een paar van die horadrim ancients
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
ik weet niet waarom maar die poison versies van die beesten (tomb creepers bij nilthalak) schieten bij mij altijd 3x
1ste hit doet geen dmg
2de hit een klein beetje
3de is instant kill...
1ste hit doet geen dmg
2de hit een klein beetje
3de is instant kill...
mijn lvl 14 charger deed 2,5K dam, en dat was met 200+ coldres... go figure wat een lvl 21 met 3/20/20's doetVerwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:09:
jezus... en dan sta je daar met je lvl 81 paladin lvl 90s te beschermen (!!!) op hellbaal

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Om met bijv. 3 Dol runes + 1 chipped emerald een hel rune te krijgenSkyclad schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:09:
[...]
Waarom perse chipped? Kan je niet beter gewoon wat grotere gems erin zetten wanneer je merc wat sterker is?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hehe een noob.Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 01:37:
ik weet niet waarom maar die poison versies van die beesten (tomb creepers bij nilthalak) schieten bij mij altijd 3x
1ste hit doet geen dmg
2de hit een klein beetje
3de is instant kill...
Er is een bug bij die vipers als volgt:
je loopt in de poison cloud en krijg massale damage.
De damage is 35 per frame of 70 per frame als je amp op je dak hebt en het duurt ongeveer 1 seconde ofzo (350 damage resp. 700 met amp).
De oplossing is pysical resistance in combinatie met damage reduction.
Draag bvb een amulet of everlasting (damage reduced by 20-25) en de damage zal al een stuk minder zijn.
Mijn lvl 92 sorcje doet zonder probleem nihla en van de vipers had enkel mijn rogue merc last.
(Ik speel wel al een half jaar niet meer.)
heb ff post gemaakt op d2jsp met jewel en charms in de verkoop.
Kan iemand me een tip geven wat een java skiller moet opleveren, 2nd mod is 15 psn dmg.
En een 9max dmg/ar/6dex charm
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15241089
Dit dropte net, self socket gemaakt helaas 1. maar is het nog iets waard? http://img337.imageshack.us/my.php?image=palahelmfm4.jpg
Kan iemand me een tip geven wat een java skiller moet opleveren, 2nd mod is 15 psn dmg.
En een 9max dmg/ar/6dex charm
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15241089
Dit dropte net, self socket gemaakt helaas 1. maar is het nog iets waard? http://img337.imageshack.us/my.php?image=palahelmfm4.jpg
[ Voor 27% gewijzigd door pstalman op 16-02-2008 11:54 ]
Kan niet zo goed inschatten of die echt iets waard is maar kan je wel vertellen dat bij rare items je altijd maar max 1 sox in krijgt met larzuk net zoals met uniqs.
heb pc gedaan op d2jsp, ze zeggen daar rond 10 fg.
En wat dropt net bij een dia run, shapeshift skiller 36 life
zal zker veel waard zijn of nie 
Gaat lekker, net NW 15%
En drops gingen even door en stopte ineens, nog 3/18/18 eschuta erbij en azure sword
En net een shako, gamename Testmyluck
En wat dropt net bij een dia run, shapeshift skiller 36 life
Gaat lekker, net NW 15%
En drops gingen even door en stopte ineens, nog 3/18/18 eschuta erbij en azure sword
En net een shako, gamename Testmyluck
[ Voor 34% gewijzigd door pstalman op 16-02-2008 19:31 . Reden: meer drops ]
Kent iemand nog wat leuke baal channels? Had er net een gevonden,maar toch ging realm down en nu ben ik de naam kwijt
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
escl of ehcl ?pingkiller schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:25:
Kent iemand nog wat leuke baal channels? Had er net een gevonden,maar toch ging realm down en nu ben ik de naam kwijt
escl.
Heb er al wel een paar,maar die zijn allemaal 80 of 85 +
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Heb mijn eni ook binnen, AP 13 ed 1344 total def 
Nu nog een sacred targe 45@ waarin dan spirit 35 komt, dan is pala hammerding klaar en kunnen we uberen!
Nu nog een sacred targe 45@ waarin dan spirit 35 komt, dan is pala hammerding klaar en kunnen we uberen!
*Don_holio
Wat je zelf fijn vindt, don gaat waarschijnlijk voor 125fcr breakpoint dat doe ik absoluut niet met me hammerdin en vind hem fijn zoals die is. Dus ligt aan wat je fijner vind of 125fcr halen of wat meer dmgVerwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:33:
mooi don
*flext met zn 1374 def*
die sacred targe is dat betere keuze dan Zakarum?
-Edit-
Heb vanochtend ook maar 2de setje d2 gehaald en nu eindelijk goed staan had vanochtend voor werk per ongeluk nocd-exe gedaan toen ik nog niet had geupdate dus net ff opnieuw geinstalled etc.
Maarja wel lekker dus kan ik zelf me mules snel rushen
-Edit2-
Alleen wel een probleempje ik kan niet online met de nocd-exe wel met de orginele exe.
De eerste versie (oude key) gaat via een mount.
[ Voor 38% gewijzigd door psychoclown op 16-02-2008 21:51 ]
Als je maar de elite 125fcr haalt, dat kan ook zonder zaka. Lastiger, maar niet onmogelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:33:
mooi don
*flext met zn 1374 def*
die sacred targe is dat betere keuze dan Zakarum?
20 van 2 ringen (plus leuke mods), 20 van arach belt, 20 van rare pala circlet, 20 van magefists, 40 van hoto. en dan nog een rare pala amu van 10 (of goede craft amu van 5+ fcr )
En dan heb je nog de zaka en eni over om je damage en tele te hebben. Jammer van de natures peace, maar hell, alles ligt toch met een hammerdin, dus wat boeit het? Voor nithla gooi je je hammers even met een breakpointje lager
[ Voor 20% gewijzigd door Pheno79 op 16-02-2008 21:57 ]
Verwijderd
is daar niet een loader voor ofzo?psychoclown schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:39:
[...]
Wat je zelf fijn vindt, don gaat waarschijnlijk voor 125fcr breakpoint dat doe ik absoluut niet met me hammerdin en vind hem fijn zoals die is. Dus ligt aan wat je fijner vind of 125fcr halen of wat meer dmg
-Edit-
Heb vanochtend ook maar 2de setje d2 gehaald en nu eindelijk goed staan had vanochtend voor werk per ongeluk nocd-exe gedaan toen ik nog niet had geupdate dus net ff opnieuw geinstalled etc.
Maarja wel lekker dus kan ik zelf me mules snel rushen(al snap ik dat het natuurlijk niet zo snel kan als een normale rush met 2 oplettende personen
)
-Edit2-
Alleen wel een probleempje ik kan niet online met de nocd-exe wel met de orginele exe.
De eerste versie (oude key) gaat via een mount.
In TS staat een nocd exe die je voor de 2e set gebruikt en voor de eerste set heb ik dus een mount.
D2 geeft een melding dat battlenet niet de versie kan verifieren.
nvm wat ik al dacht die nocd exe uit de TS is oud dus ff chef geraadpleegd en die had hem van google geplukt. Ook gedaan dus en heb nu de goede alleen mocht nog niet geupdate zijn hehe 3e keer installeren maar goed ..
Gare shit werkt nog steeds niet met deze nocd exe kom ik de game nog niet eens in lal en als ik alleen die 2e set opstart krijg ik weer zelfde melding als paar regels up dat ie niet kan verifieren.
[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 17-02-2008 00:05 ]
Wil er iemand toevallig een sorc T ruilen voor een pala T? Heb nu een 13/14 sorc T en zoek een pala T, mag best iets slechter zijn.
Mijn hammerdin heeft nu:
Eni 1260
Hoto 30
Shako
Arach
Chance guards
Crap boots/amu/rings(fg is op
)
Gheeds
Small charms
Zaka
Gaat best lekker opzich.
Mijn hammerdin heeft nu:
Eni 1260
Hoto 30
Shako
Arach
Chance guards
Crap boots/amu/rings(fg is op
Gheeds
Small charms
Zaka
Gaat best lekker opzich.
Verwijderd
mijn hammerdin(g)
Eni 1374
hoto 40 (AR toch?)
Peasant war hat (zucht)
Goldwrap (zucht)
Magefists
Waterwalks
dwarf star + nagelring/nature's peace
mahim oak curio
zaka (near perfect)
1 charm met +1 combat skills, 3 chars met +14% FHR (niets goed dus)
nog geen pala T, nog geen annihilus, nog geen gheeds
Merc met Andy (zodra ie levelt) en duri en een insight polearm
Eni 1374
hoto 40 (AR toch?)
Peasant war hat (zucht)
Goldwrap (zucht)
Magefists
Waterwalks
dwarf star + nagelring/nature's peace
mahim oak curio
zaka (near perfect)
1 charm met +1 combat skills, 3 chars met +14% FHR (niets goed dus)
nog geen pala T, nog geen annihilus, nog geen gheeds
Merc met Andy (zodra ie levelt) en duri en een insight polearm
Master, heb me 2e set aan de praat nu, werkt perfect dus niks meer an doen
Verwijderd
http://forums.d2jsp.org/i...&f=170&st=0#entry84046033
mijn verkoopje... ik snap niet waarom plaatjes het niet doen met die ubb code die er bij hun standaard opstaat
mijn verkoopje... ik snap niet waarom plaatjes het niet doen met die ubb code die er bij hun standaard opstaat
Ja idd ik ook niet echt heb geprobeerd die pic van jou in me sig te zetten maar lukte niet nja probeerde ook maar vet kort daar niet vanVerwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 01:55:
http://forums.d2jsp.org/i...&f=170&st=0#entry84046033
Hoto 40 betekend dat je 40 @ res hebt. Die varieert namelijk van 30 t/m 40.Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 00:16:
hoto 40 (AR toch?)
Zie ook: http://www.battle.net/diablo2exp/items/runewords-110.shtml
Hallo met Tim
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15249964
zijn die offers nou zo laag, of verwacht ik teveel?
zijn die offers nou zo laag, of verwacht ik teveel?
[ Voor 0% gewijzigd door pstalman op 17-02-2008 10:47 . Reden: miste een 4 in de link ]
Wordt runeword destruction eigenlijk wel eens gebruikt? Zat een beetje die runewords door te kijken, en zag die er tussen staan. Reeeete duur om te maken, maar ook erg leuke stats.
Hallo met Tim
Die spells doen niet zoveel schade, en wat betreft de rest van de stats is Obedience VEEL goedkoper, en ook veel beter.Timlog schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:17:
Wordt runeword destruction eigenlijk wel eens gebruikt? Zat een beetje die runewords door te kijken, en zag die er tussen staan. Reeeete duur om te maken, maar ook erg leuke stats.
Ik las dat je er een postcount van >50 voor moet hebben zal eens ff kijken of ik nu wel kan posten dan want zit inmiddels op 72 ofzoVerwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 12:54:
jongens legt iemand mij es uit wat ik fout doe met plaatjes/links posten op d2jsp
Denk dat dat het is want ik kan nu wel...
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 17-02-2008 13:08 ]
Zou ik wel raar vinden dat je er meer dan 50 post voor moet hebbenpsychoclown schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:06:
[...]
Ik las dat je er een postcount van >50 voor moet hebben zal eens ff kijken of ik nu wel kan posten dan want zit inmiddels op 72 ofzo
Denk dat dat het is want ik kan nu wel...
Verwijderd
ff bij de weg, khad net ff een Mini-uber run gestart met de gedachte dat ik zou falen... en duri ging gewoon neer en hard
... zelfs mn merc overleefde vreemd genoeg
Duri is ook redelijk makkelijk. Litith(spelling klopt wrs nietVerwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:29:
ff bij de weg, khad net ff een Mini-uber run gestart met de gedachte dat ik zou falen... en duri ging gewoon neer en hard... zelfs mn merc overleefde vreemd genoeg
Verwijderd
ik schrok toch ff... ik had erop gerekend dat lilith eerst kwam en had dus mn poison resistance op 85 gemaxed
toen kwam duri... en ik weet hoeveel moeite ik altijd had met normale duri's dus ja
toen kwam duri... en ik weet hoeveel moeite ik altijd had met normale duri's dus ja
Mja jij zit op HCL dat maakt het idd een stukje spannenderMaldred schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:35:
[...]
Duri is ook redelijk makkelijk. Litith(spelling klopt wrs niet) is het moeilijkste. Mijn smiter vindt de ubers makkelijk maar litith niet... Of ja daarbij heb ik de meeste kans om dood tegaan, nog niet gebeurd hoor
, wel een paar close, maar dat houdt er ook de spanning in
Lilith is met mijn hammerdin echt bijna niet te doen maar een eitje met mijn smiter. Vooral die mobs die in het gebouw van lilith zitten zijn irritant als er een een stuk of 10 tegelijk op je schieten dat is zwaar niet te doen
Toch is het zo dat je >50 posts moet hebben want eerst kon ik ook geen plaatjes showen net als neo maar nu wel.
Da's erg vreemd, want post nr3 ofzo van mij was al een plaatje..psychoclown schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:01:
Toch is het zo dat je >50 posts moet hebben want eerst kon ik ook geen plaatjes showen net als neo maar nu wel.
Hallo met Tim
Hmm echt raar dan waarom mijn plaatjes het eerst niet deden en daarna wel.. en ofc die neo het nog steeds niet doen zie bijv zijn sig... (al moet ik wel zeggen weet niet of die link code ook kan daarvoor zit ik te kort op het forum denk ik)Timlog schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:34:
[...]
Da's erg vreemd, want post nr3 ofzo van mij was al een plaatje..
[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 17-02-2008 18:37 ]
hoto = 40 (heb ik nog niet voorlopig nog wizzy)
mages = 20
spirit sacred targe = 35
arachnid = 20
nog 20 fcr te doen, kan via amu of ringen....
Valt al bij al goed mee dus en veel lever ik niet in aan damage...
Helmpie is nu shako en dat blijft ook zo denk ik.
Dus met 1 fc r ring haal ik voorlooppig de 125 ook al, nu nog die spirit...
mages = 20
spirit sacred targe = 35
arachnid = 20
nog 20 fcr te doen, kan via amu of ringen....
Valt al bij al goed mee dus en veel lever ik niet in aan damage...
Helmpie is nu shako en dat blijft ook zo denk ik.
Dus met 1 fc r ring haal ik voorlooppig de 125 ook al, nu nog die spirit...
*Don_holio
Ff een vraagje aan de mensen die Median spelen:
Hoe werkt dit?
Hoe werkt dit?
Ik heb nu dus een item al naar Rare gererolled, maar ik krijg het niet voor mekaar om deze naar unique te rerollen. Er staat wel bij dat je 250 crafting points nodig hebt, werkt het zonder die crafting points ook echt niet? En hoe kom ik aan meer crafting points? Ik heb nu misschien net 75 ofzo..3.5 Reroll Rare Item as Unique (Crystal Shatter Recipe) -
This recipe, introduced in 1.57, turns any non-Sacred rare into a unique. The cost? It downgrades two Arcane Crystals...
rare [item] + non-Regular Arcane Crystal x2 -> reroll as unique + next lower Arcane Crystal x2
Reroll any item : 250 Crafting Points
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
PM kwakke maar eens er is een charm met craft points (200 dacht ik) en amu zit ook al rap 100 op. Je hebt ze echt wel nodig...:(Angeloonie schreef op zondag 17 februari 2008 @ 19:14:
Ff een vraagje aan de mensen die Median spelen:
Hoe werkt dit?
[...]
Ik heb nu dus een item al naar Rare gererolled, maar ik krijg het niet voor mekaar om deze naar unique te rerollen. Er staat wel bij dat je 250 crafting points nodig hebt, werkt het zonder die crafting points ook echt niet? En hoe kom ik aan meer crafting points? Ik heb nu misschien net 75 ofzo..
*Don_holio
Ik heb nu over de 200 crafting points, en er gebeurt nog niets..yago schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:47:
[...]
PM kwakke maar eens er is een charm met craft points (200 dacht ik) en amu zit ook al rap 100 op. Je hebt ze echt wel nodig...:(
Ik doe:
1 rare crown + 2x Glowing Arcane Crystal, = niets? Geen resultaat. Doe ik er 1 Glowing Arcane bij dan transmute dat ding wel, maar krijg ik niets, alleen mijn item met de text "Already upgraded" er bij, en ben ik 3 crystals kwijt
Duh.. moet 250 hebben, niet 200

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 17-02-2008 21:38 ]
heb een amu met 180 craft pointsyago schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:47:
[...]
PM kwakke maar eens er is een charm met craft points (200 dacht ik) en amu zit ook al rap 100 op. Je hebt ze echt wel nodig...:(
maar idd, een charm met 200 craft points helpt al een hoop; zit je op hc of sc? op hc heb ik wel wat voor je, en voorlopig speel ik daar toch niet veel
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ik speel offline SCkwakke01 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:38:
[...]
heb een amu met 180 craft points
maar idd, een charm met 200 craft points helpt al een hoop; zit je op hc of sc? op hc heb ik wel wat voor je, en voorlopig speel ik daar toch niet veel(andere bezigheden atm)
ehm
Via open b.net? Doe maar "GoT"
Ben wel ff afk, met 15 min terug..
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 17-02-2008 21:48 ]
Verwijderd
krijg een offer van een 13x shako voor mijn chest vol met pgems.... nemen?... heb ook een 5fg offer...
Verwijderd
net met een maatje en met Kyo/psycho de mini's gekilld.... als psycho het ook goed vind kunnen we donderdag guild UTtje doen (SCL)... Lilith is eng... en we hadden ook een vage bug.... ik (en later kyo) ging dood... en konden nog als lijk rondwandelen... onzichtbaar en je kon niets doen maar je kreeg geen dmg en kon overal op klikken (maar niets doen
)... wel ideaal voor verkennen
frenzy barb werkt daar goed mee schijnt hetTimlog schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:17:
hoeveel pgs?Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:47:
krijg een offer van een 13x shako voor mijn chest vol met pgems.... nemen?... heb ook een 5fg offer...
30 pgs is namelijk pul, 40 pgs um (als je geluk hebt)
hmm sorry verkeerd gelezenVerwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:47:
13x is wel vrij hoge def, maar volgens mij beginnen ze pas echt in waarde te stijgen bij 14x maar IK WEET HET NIET ZEKER
en d2jsp werkt hier niet atm dus kan het ook niet chekcne
vandaag nog ff een lvl 18 pala shield verkocht voor 10fg in de LLD area
[ Voor 55% gewijzigd door Chefbierrr op 18-02-2008 15:48 ]
volgens d2jsp is shako 101def net zoveeel waard als een 13x def, 140def is 9fg en 141 def is perfect en 35fgChefbierrr schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:44:
[...]
hmm sorry verkeerd gelezen
13x is wel vrij hoge def, maar volgens mij beginnen ze pas echt in waarde te stijgen bij 14x maar IK WEET HET NIET ZEKER
en d2jsp werkt hier niet atm dus kan het ook niet chekcne
vandaag nog ff een lvl 18 pala shield verkocht voor 10fg in de LLD areaEZ money
dit is wel scl natuurlijk
btw voor de scl spelers als je iets in deze trend vind:

er is dus blijkbaar best wel een markt voor bij de LLD trade sectie

[ Voor 3% gewijzigd door Chefbierrr op 18-02-2008 16:42 ]
Maak er even een jpg van, 1mb is wat overdrevenChefbierrr schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:27:
[afbeelding]
Op hcl zijn die dingen ook wat waard, hoe meer sockets, hoe beter
oops sorry ff aanpassenPheno79 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:35:
[...]
Maak er even een jpg van, 1mb is wat overdreven
Op hcl zijn die dingen ook wat waard, hoe meer sockets, hoe beter
[ Voor 14% gewijzigd door Chefbierrr op 18-02-2008 16:43 ]
sc?Timlog schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:00:
Ik heb weer 3x3. Zijn er mensen die zin hebben vanavond ff te uberen?
ik wil het nog steeds een keer safe zien, dus als het SC is msg me dan ff op *hc-darky
ik vond gister nog 65 ed shield, dacht dat ik het bewaard had maar die had niet zo'n goede def als die van jouChefbierrr schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:27:
[afbeelding]
shit wat was die site nou waar je mods op unique items kon zoeken: stel ik zoek alle wapens met Crushing blow.
nouja.. vanavond niet dan, maar voor andere keer uberhaupt mensen met intresse? sclTimlog schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:00:
Ik heb weer 3x3. Zijn er mensen die zin hebben vanavond ff te uberen?
Hallo met Tim
zeker interesse maar ik was vavavond maar half aanwezig maar meestal afkTimlog schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:24:
[...]
nouja.. vanavond niet dan, maar voor andere keer uberhaupt mensen met intresse? scl
ja hoor zeker interesse maar was eerst van plan filmpje te kijken nog maar die bleek maar half te zijn gedownload omdat ik dacht dat ie klaar was dus geen film voor mij.Timlog schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:24:
[...]
nouja.. vanavond niet dan, maar voor andere keer uberhaupt mensen met intresse? scl
Maar goed ik kan hammeren, bonewallen en leechen dus wat dat betreft zit ik wel goed
Verwijderd
khad gister bezoek... maar vandaag zou ik wel kunnenTimlog schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:24:
[...]
iemand nog een leuke smite guide? Ik denk dat ik alle benodigde equipement wel heb behalve een runeword in die berserker axe
http://img151.imageshack....mage=screenshot069mi3.jpg
dit shieldje bedoelde ik
dit shieldje bedoelde ik
[ Voor 40% gewijzigd door pstalman op 19-02-2008 12:37 ]
http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=253997Chefbierrr schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:50:
shit wat was die site nou waar je mods op unique items kon zoeken: stel ik zoek alle wapens met Crushing blow.
smiter bouwen is niet zo moeilijk;Chefbierrr schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:42:
iemand nog een leuke smite guide? Ik denk dat ik alle benodigde equipement wel heb behalve een runeword in die berserker axe
je neemt een lvl 0 pally, levelt hem tot lvl 76 en hangt er vervolgens op:
heavens light 2shealed/grief PB
Guilaume's face met een um
gore riders/goblins toe
Guardian angel/CoA
Draculs grasp
thundergods
ravenfrost/dwarf
highlords amu
HoZ/sanctuary/spirit (any shield for that matter ^^)
inv vol met resi/life charms en een anni (geen torch ofc, want die ga je halen
paar charms met psn dam in het geval van physic immunes
1 punt in smite
20 holy shiels
20 defiance
20 fanaticism
evt zeal
evt sacrifice (als syn van zeal)
en je bent zo ongeveer wel klaar
kind kan de was doen, gewoon de bosses eruit pikken, en blijven meppen
Dank je kwakke, door je post ging ik eens kijken hoe het dan zat met res op zo'n smiter (GA, haal je dan wel 90res all op hell). Vast wel, maar door naar de items te gaan kijken, zag ik een ander item.
Er broeit weer iets. Oh noes!!!! Een mogelijke freak build in aantocht, ik moet nog veel uitzoeken of het wel te doen is.
Er broeit weer iets. Oh noes!!!! Een mogelijke freak build in aantocht, ik moet nog veel uitzoeken of het wel te doen is.
via d2jsp heb ik 2 van de 3 keer binnen 5 minuten um gekregen. Ik zou het dus zeker daarop proberen.Dalyxia schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:19:
[...]
30 pgs is namelijk pul, 40 pgs um (als je geluk hebt)
Hallo met Tim
Iemand gheeds nodig in SCL?
sjaakie3//sdfsfs
helaas niemand online
sjaakie3//sdfsfs
helaas niemand online
[ Voor 24% gewijzigd door Chefbierrr op 19-02-2008 15:23 ]
Verwijderd
ik heb er nog geenChefbierrr schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:08:
Iemand gheeds nodig in SCL?
sjaakie3//sdfsfs
helaas niemand online
Ik ben van plan binnenkort een dodelijke pvp fire soso te maken 
iemand nog tips wat de beste gear + stash (skillers etc) is, ben er namelijk een tijdje uitgeweest en kan alleen maar builds vinden van paar jaar geleden
tnx
iemand nog tips wat de beste gear + stash (skillers etc) is, ben er namelijk een tijdje uitgeweest en kan alleen maar builds vinden van paar jaar geleden
tnx
Verwijderd
uhm.... het standaard spul met een ormus robes met +3 fireblast?
(arach, soj, spirit/lidless, +3 unique orb (ben ff naam kwijt...... die hele bekende
), shako, mara, skillers met +life, torch, anni)
(arach, soj, spirit/lidless, +3 unique orb (ben ff naam kwijt...... die hele bekende
Schijnt wel een leuk wapen te zijn, heb het zelf nog nooit gebruikt op mijn smiters. Heaven's light met 2 shaels werkt ook en is goedkoperChefbierrr schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:27:
grief is HET smiters wapen?
Nope Last wish is...Chefbierrr schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:27:
Maar grief is ook errug lekker !!!
*Don_holio
Als armor is forti in dusk of ap ook erg lekker en je bedoelt denk ik CoH ipv CoA?kwakke01 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:07:
[...]
smiter bouwen is niet zo moeilijk;
je neemt een lvl 0 pally, levelt hem tot lvl 76 en hangt er vervolgens op:
heavens light 2shealed/grief PB
Guilaume's face met een um
gore riders/goblins toe
Guardian angel/CoA
Draculs grasp
thundergods
ravenfrost/dwarf
highlords amu
HoZ/sanctuary/spirit (any shield for that matter ^^)
inv vol met resi/life charms en een anni (geen torch ofc, want die ga je halen
paar charms met psn dam in het geval van physic immunes
1 punt in smite
20 holy shiels
20 defiance
20 fanaticism
evt zeal
evt sacrifice (als syn van zeal)
en je bent zo ongeveer wel klaar
kind kan de was doen, gewoon de bosses eruit pikken, en blijven meppen
En als schild exile in (pref) eth Sacred Targe of eth Vortex met 40-45@ maar Sacred Rondache bijv werkt ook wel goed. Zelf heb ik exile in een eth royal shield 44@.
Zoals kwakke al zei is HL +3 sk 2x shael'd ook al erg lekker en stukkie goedkoper maar grief pb is toch wel het lekkerst al is de dmgdisplay bug wel lelijk.. Nja zolang ze maar hard neergaanChefbierrr schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:27:
Nyazzin schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:24:
Ik ben van plan binnenkort een dodelijke pvp fire soso te maken
tnx
Meeste heeft onizuka al gezegd, ormus met veel +% firedmg en +3fb als enigzins kan met natuurlijk 5/-5 fire rbf erin, shako met 5/-5 rbf, spirit monarch, eschuta's +3 hoog +% firedmg met 5/-5 fire rbf, mara's of crafted/rare amu met +2sk fcr +str +dex res en evt mana + life, anni, torch, skillers, res charms, raven en soj, ww / treks, arach, magefist en wat sc's met res om aan te vullen bijv.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:30:
uhm.... het standaard spul met een ormus robes met +3 fireblast?
(arach, soj, spirit/lidless, +3 unique orb (ben ff naam kwijt...... die hele bekende), shako, mara, skillers met +life, torch, anni)
ingame krijg je er ook makkelijk een um voor 40 en anders heb ik wel iemand in me lijst die veel craft en vaak van me over koopt.Timlog schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:26:
[...]
via d2jsp heb ik 2 van de 3 keer binnen 5 minuten um gekregen. Ik zou het dus zeker daarop proberen.
Dedl heeft de andere variant al eens gemaakt: een ctc char.
Ik wil een oskill char maken, op het idee gekomen door het andere schild in de unique palashields section op arraet:
Dragonscale
Defense: 523-582 (varies)(Base Defense: 169-193)
Required Level: 80
Required Strength: 142
Durability: 65
Chance To Block: 52%
Smite Damage: 46 To 46
(Paladin Only)
+170-200% Enhanced Defense (varies)
Adds 211-371 Fire Damage
+15% To Fire Skill Damage
+10 To Hydra*
+5% To Maximum Fire Resist
+15-25 To Strength (varies)
Fire Absorb 10-20% (varies)
Conviction als skill lijkt me een no-brainer.
Als ik wat Trang Oul crap aan doe, dan heb ik nog een level 18 fireball, level 13 firewall en level 10 meteor voor de bonus. Probleem, volgens mij heb ik niets aan meteor, dat kreng kun je alleen maar op je rechtermuis hangen, erg onhandig, want daar zit ook je aura. Dus 4 TO hebben is nutteloos.
Volgend probleem is: elke mob veegt de vloer met je aan, zeker op hell met fast fokking fire immune idiots. Oftewel, deze benadering gaat niet werken.
Hup, volgende kronkel in:
Cleric met supporting attack (Hydra/conviction). De merc moet ook maar eens wat gaan doen. En na mijn IGoTACurseForYou (waarom verzin ik die namen?) ben ik er van overtuigd dat mercs erg lief en vooral main killer kunnen zijn, als je ze maar aardig behandelt.
Maar bij gebrek aan curses, gaan we de merc helpen met wat pala skills. Healing met de holy bolt, wat natuurlijk ook leuk is in party, zoals we allemaal weten uit voorgaande got-cleric.
Voor de rest weet ik het nog niet, ik zou een ice bow op switch kunnen gooien, voor ultieme crowd control, might act 2 merc, zodat hij ook nog eens flink pijn kan gaan doen. Dan een leuk wapen in zijn poten douwen met veel ele damage, zodat conviction ook nog nut heeft. Ik noem een Doom.
Of juist eens een act5 merc, BotD en rattlecage op zijn donder. Dan regelt de pala de physical immunes wel
Shoot on it.
Ik wil een oskill char maken, op het idee gekomen door het andere schild in de unique palashields section op arraet:
Dragonscale
Defense: 523-582 (varies)(Base Defense: 169-193)
Required Level: 80
Required Strength: 142
Durability: 65
Chance To Block: 52%
Smite Damage: 46 To 46
(Paladin Only)
+170-200% Enhanced Defense (varies)
Adds 211-371 Fire Damage
+15% To Fire Skill Damage
+10 To Hydra*
+5% To Maximum Fire Resist
+15-25 To Strength (varies)
Fire Absorb 10-20% (varies)
Conviction als skill lijkt me een no-brainer.
Als ik wat Trang Oul crap aan doe, dan heb ik nog een level 18 fireball, level 13 firewall en level 10 meteor voor de bonus. Probleem, volgens mij heb ik niets aan meteor, dat kreng kun je alleen maar op je rechtermuis hangen, erg onhandig, want daar zit ook je aura. Dus 4 TO hebben is nutteloos.
Volgend probleem is: elke mob veegt de vloer met je aan, zeker op hell met fast fokking fire immune idiots. Oftewel, deze benadering gaat niet werken.
Hup, volgende kronkel in:
Cleric met supporting attack (Hydra/conviction). De merc moet ook maar eens wat gaan doen. En na mijn IGoTACurseForYou (waarom verzin ik die namen?) ben ik er van overtuigd dat mercs erg lief en vooral main killer kunnen zijn, als je ze maar aardig behandelt.
Maar bij gebrek aan curses, gaan we de merc helpen met wat pala skills. Healing met de holy bolt, wat natuurlijk ook leuk is in party, zoals we allemaal weten uit voorgaande got-cleric.
Voor de rest weet ik het nog niet, ik zou een ice bow op switch kunnen gooien, voor ultieme crowd control, might act 2 merc, zodat hij ook nog eens flink pijn kan gaan doen. Dan een leuk wapen in zijn poten douwen met veel ele damage, zodat conviction ook nog nut heeft. Ik noem een Doom.
Of juist eens een act5 merc, BotD en rattlecage op zijn donder. Dan regelt de pala de physical immunes wel
Shoot on it.
0skill char lijkt me ook niet haalbaar.
Al kan je natuurlijk wel voor lvl 23+ hydra gaan met maxed HS en Defiance.
Wat mij wel lache lijkt is een holybolt pala met maxed holy bolt, holy shield, fist of heavens, blessed hammers, 1p in redemption, 1p salvation, 1p prereqs en rest van de punten in defiance main purpose is toch dmg doen. Vraag me wel af of concentration niet holy bolt affect in dmg zoals met hammers anders kun je beter daar de remaining points in stoppen en mogelijk redemption schrappen.
Gear:
Shako (Um'd)
Spirit 35fcr in pala shield met 45@
Eni dusk/AP
Mara's / amu +2sk 10+fcr +str +dex etc
2x SoJ
Arach
Hoto
Magefists
Treks / WW
Torch en Anni etc
Eigenlijk gewoon hammerdin gear maar dat lijkt me wel lache, lage manacost hoge magic dmg en 125fcr en lekkere def en knallen maar.
Al kan je natuurlijk wel voor lvl 23+ hydra gaan met maxed HS en Defiance.
Wat mij wel lache lijkt is een holybolt pala met maxed holy bolt, holy shield, fist of heavens, blessed hammers, 1p in redemption, 1p salvation, 1p prereqs en rest van de punten in defiance main purpose is toch dmg doen. Vraag me wel af of concentration niet holy bolt affect in dmg zoals met hammers anders kun je beter daar de remaining points in stoppen en mogelijk redemption schrappen.
Gear:
Shako (Um'd)
Spirit 35fcr in pala shield met 45@
Eni dusk/AP
Mara's / amu +2sk 10+fcr +str +dex etc
2x SoJ
Arach
Hoto
Magefists
Treks / WW
Torch en Anni etc
Eigenlijk gewoon hammerdin gear maar dat lijkt me wel lache, lage manacost hoge magic dmg en 125fcr en lekkere def en knallen maar.
Nog een smiter die wil helpen met ubers vanavond? Heb zelf wel een aardige hammer. Dus een smiter en nog een goede char zou wel fijn zijn
Hallo met Tim
Ligt eraan hoe laat anders wil ik wel mee, om ~20:45 moet ik weg want dan gaan we nog even flyeren in de stad voor ons feest morgen
.
Ps gaat om een smiter maar hammerdin of bonewaller is ook mogelijk
Ps gaat om een smiter maar hammerdin of bonewaller is ook mogelijk
Verwijderd
het GoT-SCL uitstapje naar ubertrist werd helaas vroegtijdig be-eindigd... timlog had steeds timeouts en er waren meerdere lag/timeout problemen... Duri en Izual sneuvelden voordat je polka kon zeggen en alleen lillith maakte een paar slachtoffers vandaag (of vooral haar witch-minions)... over het algemeen... geslaagde mini-uber run
Verwijderd
likewiseTimlog schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:26:
to be continued iig...
En nog steeds geen soj gevonden.. het zit me ook niet mee
Zullen we over de HC uberlvl-sessie maar zwijgen dan?
*Don_holio
hehe die klotemeph wilde gewoom dat huisje niet in. Voor de rest ging het toch goedyago schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:52:
ik gebruikte stormlash altijd op me smiter/charger.
Maar ja dat was in 1.10
Lekker vroeg beginnen vandaag, wil ff eindelijk lvl 90 worden.
Gister nog een sc 19 life erbij
De charm beginnen dus te komen, zit nu op 2x 20 en 1x 19 sc
Maar ja dat was in 1.10
Lekker vroeg beginnen vandaag, wil ff eindelijk lvl 90 worden.
Gister nog een sc 19 life erbij
De charm beginnen dus te komen, zit nu op 2x 20 en 1x 19 sc
ik ken dat hele uber niet, dus waaraan ga je zoal dood? DOor de low resist of... ?yago schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:52:
[ Voor 34% gewijzigd door pstalman op 20-02-2008 08:34 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:53:
het GoT-SCL uitstapje naar ubertrist werd helaas vroegtijdig be-eindigd... timlog had steeds timeouts en er waren meerdere lag/timeout problemen... Duri en Izual sneuvelden voordat je polka kon zeggen en alleen lillith maakte een paar slachtoffers vandaag (of vooral haar witch-minions)... over het algemeen... geslaagde mini-uber run
Haha geweldige samenvattingTimlog schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:26:
to be continued iig...
En nog steeds geen soj gevonden.. het zit me ook niet mee
En dit moeten we zeker vervolgen.
checkMaldred schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:11:
[...]
Schijnt wel een leuk wapen te zijn, heb het zelf nog nooit gebruikt op mijn smiters. Heaven's light met 2 shaels werkt ook en is goedkoper
en resi doe je krijgen met 13-15@ gc's en 5@ sc's + anni. Evt een str/@ ringetje en een raven voor de cannot-be-frostie-the-snowman
ummetje in je guillaume, en een ummetje in je GA. Dat samen met je Hoz zorgt al voor +@ in hell-diff (samen met de anya's)
heb inmiddels 2 13@'s en 1x 15@ en 2x 5@sc's op mn smiter, dus nog een paar te gaan en ik hoef geen salvation meer te gebruiken
moet nog een um in mn ga though, dus dat is mn volgende trade
Geen doden(gelukkig maar ookDarkY schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 08:33:
knip
[...]
ik ken dat hele uber niet, dus waaraan ga je zoal dood? DOor de low resist of... ?
1 van de redenen dat het mss wel fout ging was dat ik dacht dat meph kleine huisje in moest, maar blijkbaar moet het het huis in dat net iets groter is... sry daarvoor
Verwijderd
Hidihi! is/was er nog een GOT guild op d2jsp? zoja, dan wil ik wel daar deel van uitmaken!
pm Gullecram op d2jsp...
pm Gullecram op d2jsp...
Dit is de guild op d2jsp, kan je jezelf aanmelden en kan kwakke (mits hij het wilVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:46:
Hidihi! is/was er nog een GOT guild op d2jsp? zoja, dan wil ik wel daar deel van uitmaken!
pm Gullecram op d2jsp...
ook de link even toegevoegd aan de OP
[ Voor 4% gewijzigd door Frunz op 20-02-2008 10:26 ]
Was wel even schrikken met mijn Necro hoor toen je Meph aan me voorsteldeMaldred schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:20:
[...]
Geen doden(gelukkig maar ook) maar was niet echt gelukt om te uber lvl'en. De minions gingen steeds in de opening staan van het huisje, en dat was wel lastig. Volgende keer moet goed gaan, filmpje ervan bekeken en de strategie is duidelijker.
1 van de redenen dat het mss wel fout ging was dat ik dacht dat meph kleine huisje in moest, maar blijkbaar moet het het huis in dat net iets groter is... sry daarvoor
Howl in UT werkt als een tierelier. Alle minions lopen lekker met een groen sliertje boven hun hoofd rond te rennen. Makkelijk om een safe-zone te creeeren.
Maar goed, nieuwe poging zal wel beter gaan.
Zoals vorige ladder dus, die howler van mij was toen ook zo lekker bezigtollo71 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:35:
[...]
Was wel even schrikken met mijn Necro hoor toen je Meph aan me voorstelde
Howl in UT werkt als een tierelier. Alle minions lopen lekker met een groen sliertje boven hun hoofd rond te rennen. Makkelijk om een safe-zone te creeeren.
Maar goed, nieuwe poging zal wel beter gaan.
Kost toch haast geen mana en elke smiter kan rustig meppen. Zal ik eens met de cursemancer komen om echt keet te gaan schoppen? Confuse en gaan
[ Voor 7% gewijzigd door Pheno79 op 20-02-2008 12:55 ]
heb je al een nieuwe smiter gemaakt pheno? of een oskill char??Pheno79 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:54:
[...]
Zoals vorige ladder dus, die howler van mij was toen ook zo lekker bezig
Kost toch haast geen mana en elke smiter kan rustig meppen. Zal ik eens met de cursemancer komen om echt keet te gaan schoppen? Confuse en gaan
een fireball pally was toch ook een tijdje "in"?
of mss een leap-barb?? die zie je toch ook neit veel??!?
Fireball pala heb ik geen zin in. Een cleric die een act5 barb gaat helpen lijkt me wel grappig.kwakke01 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:58:
[...]
heb je al een nieuwe smiter gemaakt pheno? of een oskill char??
een fireball pally was toch ook een tijdje "in"?
of mss een leap-barb?? die zie je toch ook neit veel??!?
Ook de werebear sorc staat nog in de planning. Ik heb vandaag mijn nieuwe laptop binnen, vista en de hele santekraam er op, dus ik moet nog wat installeren
Vista en DE Pinguin ??????Pheno79 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:54:
[...]
Fireball pala heb ik geen zin in. Een cleric die een act5 barb gaat helpen lijkt me wel grappig.
Ook de werebear sorc staat nog in de planning. Ik heb vandaag mijn nieuwe laptop binnen, vista en de hele santekraam er op, dus ik moet nog wat installeren
Ik heb nog een Curse-Skiller voor je bewaard
Ach, proefpersoon voor onze unit. Core2Duo met 2G ram, dus dat moet wel lopen. En anders ga ik ze hard uitlachen. Het ziet er met dat Aero wel cool uit, vooral die gadgets zijn leuk gejat van MacOS.
Eens kijken of ik een D2 gadget kan schrijven, zo'n itemsearcher ofzo
Eens kijken of ik een D2 gadget kan schrijven, zo'n itemsearcher ofzo
en ik 2 ma-skillerstollo71 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:21:
[...]
Vista en DE Pinguin ??????
Ik heb nog een Curse-Skiller voor je bewaard
Dit topic is gesloten.