Staat er gewoon hoor. En ik kan geen plaatje svan imageshack zien op mijn werk, dus naar het tweede kan ik alleen maar raden.
http://www.battle.net/dia.../exceptional/uarmor.shtmlChefbierrr schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:23:
[...]
het feit dat het 2 dingen kunnen zijn waarvan 1 onwijs POEP (black hades), en de ander supervet. alleen dropbaar bij baal/pitt/pindle etc
Staat echt maar 1 armor. Chaos Armor is ook maar de Exceptional versie van het armor, en kan dus ook op iets meer plaatsen vallen.
bedoelt waarschijnlijk sacred armor, die kan Templar's might zijn EN Tyrael's might zijn, net als dat een unique phaseblade Lightsabre OF Azurewrath kan zijnSkyclad schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:12:
[...]
http://www.battle.net/dia.../exceptional/uarmor.shtml
Staat echt maar 1 armor. Chaos Armor is ook maar de Exceptional versie van het armor, en kan dus ook op iets meer plaatsen vallen.
sorry idd je hebt helemaal gelijkDalyxia schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:52:
[...]
bedoelt waarschijnlijk sacred armor, die kan Templar's might zijn EN Tyrael's might zijn, net als dat een unique phaseblade Lightsabre OF Azurewrath kan zijn
Anoniem: 125756
Cool, waar kan ik je bereiken.Shuvit schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:07:
[...]
Ik heb nog wel een 5% manald, mag je hebben(speel normal ladder)
Ik kan opeens niet meer connecten met D2, naar Battle.net of Blizzard.com komen. Kunnen jullie dat nog wel?
Edit: Dat had ik eerder moeten zeggen, de battle.net site is weer bereikbaar
Edit 2: Blizzard.com ook, maar kan nog steeds niet in D2
Edit 3: Ok, nu lukt het eindelijk met 1 van mijn keysets in te loggen...
Edit 4: Kon geen game maken, ben er al weer uit gegooid, en kan nu wel connecten, maar niet inloggen...
Edit: Dat had ik eerder moeten zeggen, de battle.net site is weer bereikbaar
Edit 2: Blizzard.com ook, maar kan nog steeds niet in D2
Edit 3: Ok, nu lukt het eindelijk met 1 van mijn keysets in te loggen...
Edit 4: Kon geen game maken, ben er al weer uit gegooid, en kan nu wel connecten, maar niet inloggen...
[ Voor 68% gewijzigd door Skyclad op 13-02-2008 17:42 ]
Mijn nickname staat in mijn sig, speel ik meestal wel mee
En wth zijn die worldstone orbs?
void
Is er toevallig nog iemand met xs4all?
Als ik een traceroute doe naar asia.battle.net lukt dat gewoon. Maar naar europe.battle.net komt ie net tot aan een xs4all router, en dan volgen er timeouts.
Als ik een traceroute doe naar asia.battle.net lukt dat gewoon. Maar naar europe.battle.net komt ie net tot aan een xs4all router, en dan volgen er timeouts.
Zo das wel een leuke drop ik krijg echt totaal niks van die gastenChefbierrr schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 02:37:
gister een bizarre drop bij Andy hell: let op dit is in 1 drop:
zo aardig is ze nog nooit geweest voor mij.
ooh en Mephy dropte in die game een Unique Chaos armor en ik was zo dom om langs Cain te rennen
Gz!
Anoniem: 245611 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:21:
ik neem aan dat dat van die median-mod is?
Wat Onizuka al zei dat is een diablo mod genaamd median.Shuvit schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:43:
[...]
Mijn nickname staat in mijn sig, speel ik meestal wel mee
En wth zijn die worldstone orbs?
Ik zal zo eens kijken of ik kan inloggen moet sowieso iets opzoeken maar ik heb geen xs4all @home hier in enschede.Skyclad schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:51:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Skyclad schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:51:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| Bezig met het traceren van de route naar asia.battle.net [211.233.0.56] via maximaal 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 10 ms 11 ms 41 ms 82.161.17.1 3 10 ms 10 ms 10 ms 0.ge-3-1-0.xr4.1d12.xs4all.net [194.109.7.121] 4 11 ms 10 ms 10 ms 0.so-6-0-0.xr1.sara.xs4all.net [194.109.5.2] 5 * * * Time-out bij opdracht. 6 163 ms 163 ms 162 ms ge2-1-10G.ar5.PAO2.gblx.net [67.17.66.222] 7 172 ms 172 ms 172 ms 208.50.13.10 8 171 ms 171 ms 171 ms 203.255.234.41 9 301 ms 301 ms 302 ms 210.120.192.229 10 302 ms 302 ms 302 ms 210.120.105.46 11 299 ms 303 ms 299 ms 211.233.55.50 12 298 ms 298 ms 302 ms 211.233.55.194 13 297 ms 297 ms 298 ms 211.233.94.230 14 * * * Time-out bij opdracht. 15 * * * Time-out bij opdracht. 16 * * * Time-out bij opdracht. 17 * * * Time-out bij opdracht. 18 * * * Time-out bij opdracht. 19 * * * Time-out bij opdracht. 20 ^C |
naar europe valt ie in 1x in een loop en daarna timeout
code:
1
2
3
4
| 10 35 ms 40 ms 34 ms s-b1-link.telia.net [80.91.254.113] 11 48 ms 38 ms 48 ms s-hdn-i3-link.telia.net [80.91.249.69] 12 38 ms 35 ms 35 ms blizzard-01072-s-hdn-i1.c.telia.net [213.248.66. 170] |
[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 13-02-2008 18:12 ]
Ik kan weer even inloggen, kijken of de link nu wel blijft of dat ie weer dood gaat.
Maakt traden wel makkelijker als je een link hebt
Maakt traden wel makkelijker als je een link hebt
ik zit er nu ook in, maar had nog niet eerder gekeken.
Nja zoals ik al dacht hier geen probs maar beter dat ie het bij jou weer doet
Ik blijf erbij, ze laten dia nog veel te overduidelijk zien op de www.blizzard.com, voor een spel dat al zo oud is. Het is gewoon een kwestie van tijdSkyclad schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:36:
Zal ik op mijn verjaardag eens naar Parijs gaan?
http://us.blizzard.com/wwi08/
* Pheno79 wacht op het "koude rillingen moment". Net als die bij de Starcraft 2 presentatie
Al zal ik waarschijnlijk nog iets enthousiaster reageren, zoiets als een vreugdedansje met oerkreten denk ik
ik heb behalve die gevoelens ook een gevoel van angst. diablo en ik = verslavingPheno79 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:53:
[...]
Ik blijf erbij, ze laten dia nog veel te overduidelijk zien op de www.blizzard.com, voor een spel dat al zo oud is. Het is gewoon een kwestie van tijd
* Pheno79 wacht op het "koude rillingen moment". Net als die bij de Starcraft 2 presentatie
Al zal ik waarschijnlijk nog iets enthousiaster reageren, zoiets als een vreugdedansje met oerkreten denk ik
Oerkreten + vreugdedans = 4 000 000++ Views op youtube.Pheno79 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:53:
[...]
En de beloning van 11 internets...
You know what to do
Oh, daar heb ik me al bij neergelegdgakkethijs schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:56:
[...]
ik heb behalve die gevoelens ook een gevoel van angst. diablo en ik = verslaving
Het is dat ik gewoonweg niet lang achter de pc kan zitten, dus ik heb nu denk ik 2 maanden niet gespeeld. Maandag weer een ziekenhuisonderzoek, zo'n myfirstsony in mijn strot gedouwd krijgen. Ha en dan lopen die christelijke al over Deep Throat te zeuren, zij gaan tot aan mijn 12 vingerige darm
Shit, een camera kopenSjorzo schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:02:
[...]
Oerkreten + vreugdedans = 4 000 000++ Views op youtube.
En de beloning van 11 internets...
You know what to do
[ Voor 50% gewijzigd door Pheno79 op 13-02-2008 19:11 ]
Je kon eerst wel online? Zo niet, het klinkt als een hele oude gepatchte versie. Of heb je een mod geinstalleerd?GoTCoast schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:08:
Damit, ik kan nie online.
Krijg steeds:
""Unable to identify Application Version"?"
heb je median geinstalleerd ofzo?GoTCoast schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:08:
Damit, ik kan nie online.
Krijg steeds:
""Unable to identify Application Version"?"
Problemen/vragen mogen in Spielerij - Problemen & Vragen, lees alleen wel eerst even de FAQ daar door
[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 13-02-2008 20:39 ]
ik moet de blood trial nog; 30 seconden is wel krap nog
om, de mijne is 'wel gewoon' HC he

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Zie twee posts hierboven.
[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 13-02-2008 20:39 ]
+1gakkethijs schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:56:
[...]
ik heb behalve die gevoelens ook een gevoel van angst. diablo en ik = verslaving
Anoniem: 245611
ey psycho... vanavond ff wat keyruns doen?
@ kwakke, kheb je FG terugbetaald, wat je me had gegeven/geleend
@ kwakke, kheb je FG terugbetaald, wat je me had gegeven/geleend
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 245611 op 13-02-2008 21:09 ]
Anoniem: 238522
janie, don, maldred, tollo, jacub, pgmen allemaal verdwenen van bnet
? ik ben er de laatste tijd ook niet echt maar af en toe is kijken savonds maar dan is er niemand online
Mja heb nu stage, eerste week dus ff druk. Heb een pc gekregen voor mijn kamer maar kan daar niks op doen, behalve internettenAnoniem: 238522 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:39:
janie, don, maldred, tollo, jacub, pgmen allemaal verdwenen van bnet? ik ben er de laatste tijd ook niet echt maar af en toe is kijken savonds maar dan is er niemand online
Omwille van CE? gewoon nature's peace aan doenAnoniem: 245611 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:37:
wat heb ik een *********hekel aan Nilthalak
[ Voor 15% gewijzigd door Maldred op 13-02-2008 23:46 ]
Ben er toevallig deze week iets minder. De kleine meid ligt in het ziekenhuis ter observatie vanwege overmatig spugen. Niks ernstigs, maar toch jammerAnoniem: 238522 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:39:
janie, don, maldred, tollo, jacub, pgmen allemaal verdwenen van bnet? ik ben er de laatste tijd ook niet echt maar af en toe is kijken savonds maar dan is er niemand online
Heb jou inderdaad ook minder gezien en wacht al tijden met smart op HappyFeet
Wow, ik ben dus niet de enige. Probeer hem maar te doden als cold sorc, 9 van de 10 keer is hij cold immume en al zijn minions zijn standaard cold immumeAnoniem: 245611 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:37:

Keys ophalen van de countess en the summoner is een eitje, maar Nihiltak is een ramp voor mij
[ Voor 13% gewijzigd door Shuvit op 14-02-2008 08:09 ]
void
Net een 217% eth Shaft voor 4fg getrade. Ff upgraden, een Um erin zetten, en mijn Necro zijn merc heeft weer een nieuw armor
het is de laatste week stuk minder ja dat er mensen online zijn, ben elke avond wel 1 of 2 uurtjes bezig.Anoniem: 238522 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:39:
Ben bijna lvl 88
NU week vakantie dus nog meer gamen.
En ik wacht op de pc winkel met hun offerte (dualcore 45nm, 8800gt etc)
[ Voor 7% gewijzigd door pstalman op 14-02-2008 10:32 ]
Single element sorc's zijn ook niet echt geschikt als je veel verschillende dingen wilt runnen. Zo gaat meph/andy prima als een cold sorc, maar countess en andere gaan weer bijna niet.Shuvit schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:08:
[...]
Wow, ik ben dus niet de enige. Probeer hem maar te doden als cold sorc, 9 van de 10 keer is hij cold immume en al zijn minions zijn standaard cold immume
Ik kan een dual-tree sorc aanraden. Zelf heb ik een Cl/fo sorc en die kan alles prima aan. Goed,meph is niet zo makkelijk als voor een bliz-sorc, maar het is prima te doen.
Ik ben zelf nu bezig met een hammerdin. Waarom? omdat ik al vrij lang diablo speel maar nog nooit een hammerdin heb gemaakt. Levelen gaat wel wat langzaam omdat ik eigenlijk geen zin heb om langzaam te levelen om te lui ben om mezelf te Grushen. WTB 10kg level-zin
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Was je nadat ik wegging weer gepakt?Anoniem: 245611 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:37:
Die CE is idd wel lelijk wat ik zelf altijd doe is redemption op en dan in een hoek (als je aankomt) en dat je net buiten CE range staat dan pak je ook hun souls en dus kan nithalak er ook geen ce op doen.
Nja als je dan denkt ik heb genoeg gepakt dan tele je recht voor nitha en zet concentration op en pak je hem zo snel mogelijk
pff vakantie wat is dat?DarkY schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:31:
[...]
het is de laatste week stuk minder ja dat er mensen online zijn, ben elke avond wel 1 of 2 uurtjes bezig.
Ben bijna lvl 88
NU week vakantie dus nog meer gamen.
En ik wacht op de pc winkel met hun offerte (dualcore 45nm, 8800gt etc)
Wel lekker hoor
Ik word niet eens meer genoemdAnoniem: 238522 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:39:
Ik ook al geen eens meer.
De echte oude garde dan? Nantasquad enzo
Die zullen wel een nieuwe pc hebben, of nog erger: een druk levenRedHat schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:41:

wat doen die trials precies? (en jij hebt 1kC gedaan denk ik?)kwakke01 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:33:
[...]
ik moet de blood trial nog; 30 seconden is wel krap nog
om, de mijne is 'wel gewoon' HC he![]()
ik heb m ook die orb, maar dan zonder ancient strike
edit: ow, die trials moet je voor lvl 80 doen.... helaas pindakaas
[ Voor 10% gewijzigd door Mooneater op 14-02-2008 12:08 ]
mja, met hammerdin is het echt een eitje hoor, nature peace is enige wat je nodig bent, dan maak je nita zo dood, sorcs zijn wat lastiger, doordat je merc vaak moet killen en nature peace werkt alleen voor jouw, dus dan zou je op je merc gear ook een slain monsters rest in peace mod moeten hebben, vorige ladder heb ik zelf nita altijd met een standaard li sorc gerunt, niet eens echt speciale items ofzo, gewoon, occu, shako, tal belt, magefist, wartravelers, natures peace, andere ring en amu weet ik niet meerpsychoclown schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:04:
[...]
Was je nadat ik wegging weer gepakt?
Die CE is idd wel lelijk wat ik zelf altijd doe is redemption op en dan in een hoek (als je aankomt) en dat je net buiten CE range staat dan pak je ook hun souls en dus kan nithalak er ook geen ce op doen.
Nja als je dan denkt ik heb genoeg gepakt dan tele je recht voor nitha en zet concentration op en pak je hem zo snel mogelijk.
[...]
pff vakantie wat is dat?
Wel lekker hoor
hiermee maakt ik nita eigenlijk heel makkelijk dood, vaak was nita li immune en dan loop je dus de halve tijd beetje boven op nita te teloporten zodat je merc hem pakt, maar het gaat heel makkelijk
cold sorc is lastiger, omdat die dikke groep die nita beschermd standaard cold immune is, mijn advies, niet eens proberen
Wat scheelt is dat die gek dan geen lijken heeft om te exploderen. Maar dan moet je eerst die etters weglokken. Of op switch terror-charges hebbenDalyxia schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:31:
[...]
Cold sorc is lastiger, omdat die dikke groep die nita beschermd standaard cold immune is, mijn advies, niet eens proberen
ja mijn hoop van nitha (want kheb geen NP... iemand???
) is om m dood te maken voordat ie CE kan doen
erg lastig, gewoon ff natures peace traden, voor lem heb je er wel 1 geloof ik, dusssAnoniem: 245611 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:59:
ja mijn hoop van nitha (want kheb geen NP... iemand???) is om m dood te maken voordat ie CE kan doen
Voor mij hammerdin ook geen probleem alleen doe het dus zonder NPDalyxia schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:31:
[...]
mja, met hammerdin is het echt een eitje hoor, nature peace is enige wat je nodig bent, dan maak je nita zo dood, sorcs zijn wat lastiger, doordat je merc vaak moet killen en nature peace werkt alleen voor jouw, dus dan zou je op je merc gear ook een slain monsters rest in peace mod moeten hebben, vorige ladder heb ik zelf nita altijd met een standaard li sorc gerunt, niet eens echt speciale items ofzo, gewoon, occu, shako, tal belt, magefist, wartravelers, natures peace, andere ring en amu weet ik niet meer, merc had non eth insight duriels en andy's
hiermee maakt ik nita eigenlijk heel makkelijk dood, vaak was nita li immune en dan loop je dus de halve tijd beetje boven op nita te teloporten zodat je merc hem pakt, maar het gaat heel makkelijk
cold sorc is lastiger, omdat die dikke groep die nita beschermd standaard cold immune is, mijn advies, niet eens proberen
En zoals je ook al aangeeft is NP niet zo duur, als ik nog eentje had had je wel kunnen krijgen neo maar helaas niet het geval.
ik heb vandaag nogal een slechte dag
met d2
eerst deed mn insight het niet (en toch echt in de juiste volgorde de juiste runes geplaatst op een ETH polearm), dus daar gingen mn runes
, daarna baalruns geprobeerd, 1 succesvolle gehad, de rest zo vaak dood gegaan dat ik nu geen geld meer heb en weer terug ben op 10% xp op dat lvl
(en ja was met anderen...
), dus toen maar es gaan keyrunnen en weer steeds dood bij nita... het zit me niet mee vandaag dus 
edit: dat van die gefailde runes was mn eigen stommiteit
zie net dat ik ze in een spear heb geduwd... aargh...
eerst deed mn insight het niet (en toch echt in de juiste volgorde de juiste runes geplaatst op een ETH polearm), dus daar gingen mn runes
edit: dat van die gefailde runes was mn eigen stommiteit

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 245611 op 14-02-2008 14:10 ]
Ik wild enet zeggen, een polearm zal het niet zijn geweest. Nu zijn die runes niet echt lastig te krijgen, het zou rotter zijn bij een infinityAnoniem: 245611 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:09:
ik heb vandaag nogal een slechte dagmet d2
eerst deed mn insight het niet (en toch echt in de juiste volgorde de juiste runes geplaatst op een ETH polearm), dus daar gingen mn runes, daarna baalruns geprobeerd, 1 succesvolle gehad, de rest zo vaak dood gegaan dat ik nu geen geld meer heb en weer terug ben op 10% xp op dat lvl
(en ja was met anderen...
), dus toen maar es gaan keyrunnen en weer steeds dood bij nita... het zit me niet mee vandaag dus
edit: dat van die gefailde runes was mn eigen stommiteitzie net dat ik ze in een spear heb geduwd... aargh...
Anoniem: 113568
Veel plezier in Realm down land dan maar heAnoniem: 245611 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:51:
nou kheb me NP... nita valt nu elke 2 minuten... (wraakactie)
Hehehe lekker bezig neo! 
Zonder gein ik kom ook even d2en kijken of ik wel geluk aan mijn zijde hebt ^^
Zonder gein ik kom ook even d2en kijken of ik wel geluk aan mijn zijde hebt ^^
nee hoor, ben er wel maar heb het redelijk druk....Anoniem: 238522 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:39:
Ben nu online en nu is er geen kat!
Zit nog steeds in op got. als ik online ben!
*Don_holio
Hehe mijn pc is nog niet klaar, maandag pasyago schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 18:22:
[...]
nee hoor, ben er wel maar heb het redelijk druk....
Ben nu online en nu is er geen kat!
Zit nog steeds in op got. als ik online ben!
Oh ja, ik lees weer halfAnoniem: 245611 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 18:24:
pheno heeft zoveel nicknames dat ie ze niet es allemaal herkent
Hoofdacc is gotpheno, en ernaast een gotback voor de enchantbitch. Meer staat er volgens mij qua chars ook niet op dat acc. Vaak wordt er nog een build wat op getest. Ik heb ook nog wat mule accounts, een stuk of 2
Misschien dat ze me maandag in het ziekenhuis meer gaan vertellen, ik krijg een Deep throat 2008 ervaring, met een camera door de slokdarm richting darmen

I love my life
Koop een eth CV, socket em, stop er Insight in... lvl 14 aura... Hel + TP, nog een keer, lvl 15 met lagere damage... Nog maar een keer, krijg ik lvl 13 met lage damage, en zijn mijn Tir runes op
Tijd om wat aan het eten te gaan doen
Tijd om wat aan het eten te gaan doen

Anoniem: 238522
pg man
Jou ken ook nog wel van mmf en jaxe en virginia etc, volgens mij werd jij er toen uitgegooid wegens ongeoorloofd gedragRedHat schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:41:
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 238522 op 14-02-2008 19:24 ]
My god!
geen 3os AP met wat ed te vinden op d2jsp!
Iemand hier nog eentje op reserve?
Tegen betaling uiteraard...
geen 3os AP met wat ed te vinden op d2jsp!
Iemand hier nog eentje op reserve?
Tegen betaling uiteraard...
*Don_holio
Net even gekeken: nee, wel een 15% def 4s ap
heb wel een ap 3 socket 517 def, maar geen ed
[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 14-02-2008 20:25 ]
als je er jah ith ber in krijgt en dan een eni runeword verkrijgt is het goed
*Don_holio
Tip @ Yago (en voor iedereen) als je perse een AP wil, houdt dan tijdens het mfen in de gaten voor een cracked/damaged/etc AP. Als je die dan maak via de cubeformule (weet zo niet welke) dan wordt het level van het item 1 en als je dan bij larzuk de socket quest gebruik krijg je 3 sockets er in. Defence is altijd wel iets minder (meestal wel rond de 500 dacht ik) dan een gewone normale AP maar het is er wel een.
Misschien oude informatie maar wel handig.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Ja precies dat houd ik ook steeds in de gaten, daarstraks wel leuke wymhide gevonden, superior met 10ed niet superhoge def ofzo, 518def dacht ik, maar toch leukmrboomblaster schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:52:
Tip @ Yago (en voor iedereen) als je perse een AP wil, houdt dan tijdens het mfen in de gaten voor een cracked/damaged/etc AP. Als je die dan maak via de cubeformule (weet zo niet welke) dan wordt het level van het item 1 en als je dan bij larzuk de socket quest gebruik krijg je 3 sockets er in. Defence is altijd wel iets minder (meestal wel rond de 500 dacht ik) dan een gewone normale AP maar het is er wel een.
Ook weer keyruns gedaan en voor het eerst echt terror keys gevonden dus totaal staat nu iets van 2 op 80 ofzo ivm summoner echt weinig 9 op 80 ofzo. Vandaag 2 terrors en 1 hate gevonden gister 1 hate en 1 dest wel lekker
Kan iemand mij helpen met mijn probleem?
Ik mag het niet in dit topic vragen, dus hier een link naar een nieuwe topic.
Diablo II Multiplayer doet het niet
Alvast bedankt!
Ik mag het niet in dit topic vragen, dus hier een link naar een nieuwe topic.
Diablo II Multiplayer doet het niet
Alvast bedankt!
Vind de meerwaarde van eni in een AP nog wel tegenvallen eigenlijk. Heb mn hamer laatst opnieuw gemaakt met een 0 str build, de eni zat nml eerst in een hauberk, en nu in een mageplate (excep, 55 str req). Met eni is die alsnog > 1000 def, en holy shield + dex voor max block doen de rest. Op die dex na zit alles nou dus in vit
@ lvl 90 met cta/bo > 3K life.
Mn dual dream convictionist heeft nou ook eindelijk een rift
wat is dat komisch zeg. Bij ueberassisten houd ik het wel op grief, aangezien die wel zealt met sacrifice synergy en forti voor nog eens 300%ed, maar mocht ik eens met wat anders willen koeien of cs runnen dan gaat het met rift prima! IM doet wel pijn, maar er is tegenin te quaffen
Mn dual dream convictionist heeft nou ook eindelijk een rift
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Ik ga straks weer beginnen met Diablo II. Na weer een tijd gestopt te zijn.
Dus als iemand me wilt boosten dan hoor ik dat graag
Mn 1e char word een MF Sorc die eigenlijk Hell moet kunnen soloén.
Maar goed
Maar goed
Mijn blizzard sorc is ook puur voor MF doeleinden, aangezien ik ergens moet beginnen omdat ik zo'n 3 jaar niet gespeeld heb. Ze is uitstekend voor Andy, Meph en zelfs Baalpingkiller schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:50:
[...]
Single element sorc's zijn ook niet echt geschikt als je veel verschillende dingen wilt runnen. Zo gaat meph/andy prima als een cold sorc, maar countess en andere gaan weer bijna niet.
Ik kan een dual-tree sorc aanraden. Zelf heb ik een Cl/fo sorc en die kan alles prima aan. Goed,meph is niet zo makkelijk als voor een bliz-sorc, maar het is prima te doen.
Moet ergens weer beginnen he?
Meld je maar een keer voor NM ofzoRedHat schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:00:
Maar goed
[ Voor 48% gewijzigd door Shuvit op 15-02-2008 11:07 ]
void
niet veel goede drops vandaag, had nog me hellforge voor mule en barb. Daarmee um pul lum lem
Verder nog java skiller met posion dmg.
Gister 20 lifesc, 20 dex raven en nog wat grappige items zoals crystal sword eth 200ed, lvl 3 pala shield 45 res
Er dropt teveel geel, of ik heb te weinig mf of te veel
Verder nog java skiller met posion dmg.
Gister 20 lifesc, 20 dex raven en nog wat grappige items zoals crystal sword eth 200ed, lvl 3 pala shield 45 res
Er dropt teveel geel, of ik heb te weinig mf of te veel
[ Voor 10% gewijzigd door pstalman op 15-02-2008 15:08 ]
Gaat lekker die mf bij jou de laatste tijd zegChefbierrr schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 00:33:
gul @ hellforge
Hallo met Tim
Ik ben op d2jsp opzoek naar een eni. Ik kreeg via PM dit bericht:
Wat bedoeld hij met named? En waarom doet hij die via pm en niet via topic?Hi mate.
O eni ap 15 ed 769 cheap because named
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
SCL wil ik je wel helpenRedHat schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:00:
Maar goed
named is de reward van anja questpingkiller schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:58:
[...]
Wat bedoeld hij met named? En waarom doet hij die via pm en niet via topic?
de nei heeft dus een naam (waarschijnlijk de zijne) maar doet niets aan de stats... vraag hem wel om te posten in jouw topic, anders meer kans op scam
*Don_holio
dat hij named is betekend dat het item is van een bepaalde charpingkiller schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:58:
[...]
Wat bedoeld hij met named? En waarom doet hij die via pm en niet via topic?
dus vb. Pingkiller's Enigma
niet boeiend voor het item alleen sommige vinden het niet cool staan (zelf zou ik er geen problemen mee hebben)
dat hij niet in topic reageerd kan zorgelijk zijn, de meeste scammers doen alles buiten topics om (maar veroordeel hem niet meteen en als je hem niet vertrouwd vraag je toch om een mediator)
Ik heb ooit eens een named arach getrade. Die kon ik echt aan de straatstenen niet slijten. Uiteindelijk weggedaan voor een um ofzo. Ergens ook wel begrijpelijk, want wie wil er nou Dragonbalzzzzzz's Arachnid Mesh.Frunz schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:20:
dat hij named is betekend dat het item is van een bepaalde char
dus vb. Pingkiller's Enigma
niet boeiend voor het item alleen sommige vinden het niet cool staan (zelf zou ik er geen problemen mee hebben)
dat hij niet in topic reageerd kan zorgelijk zijn, de meeste scammers doen alles buiten topics om (maar veroordeel hem niet meteen en als je hem niet vertrouwd vraag je toch om een mediator)
Hallo met Tim
Joah ik wil best wel mee zowel met de miniubers als met UT zelfAnoniem: 245611 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:59:
SCL UT-run.... wie heeft er binnenkort zin? ik heb alle 9 keys verzameld
Eigenlijk best handig om die te nemen want mij boeit het geen zak en als je ze daardoor voor de helft van de normale waarde kan krijgen vind ik het helemaal bestTimlog schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 18:31:
[...]
Ik heb ooit eens een named arach getrade. Die kon ik echt aan de straatstenen niet slijten. Uiteindelijk weggedaan voor een um ofzo. Ergens ook wel begrijpelijk, want wie wil er nou Dragonbalzzzzzz's Arachnid Mesh.
[ Voor 48% gewijzigd door psychoclown op 15-02-2008 18:33 ]
+1psychoclown schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 18:31:
[...]
Joah ik wil best wel mee zowel met de miniubers als met UT zelf
Hallo met Tim
ik heb een hele kist (48 stuks) met P-gems geen skulls... wie heeft daar een goeie Shako, SOJ, mara's of die belt met +1 to all skills voorover? (anni/hellfire mag ook natuurlijk... pala)
Ik weer, heb weer eens een dom vraagje. Ik wil me een super-gemmed yari/pike/lance maken voor mn merc (die veel meer damage doet dan mn firegolem), maar loop nu tegen het struikelblok op dat 'chipped gems' heet. Ik kom ze gewoon niet of nauwelijks tegen, of ik moet compleet act 1 op normal doorlopen en kom ik er eentje tegen, en dan nog de verkeerde ook (om met 3 runes de volgende rune te krijgen).
Heeft iemand tips voor een plek waar altijd wel (chipped) gems vallen?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Waarom perse chipped? Kan je niet beter gewoon wat grotere gems erin zetten wanneer je merc wat sterker is?siggy schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:01:
Ik weer, heb weer eens een dom vraagje. Ik wil me een super-gemmed yari/pike/lance maken voor mn merc (die veel meer damage doet dan mn firegolem), maar loop nu tegen het struikelblok op dat 'chipped gems' heet. Ik kom ze gewoon niet of nauwelijks tegen, of ik moet compleet act 1 op normal doorlopen en kom ik er eentje tegen, en dan nog de verkeerde ook (om met 3 runes de volgende rune te krijgen).
Wat het altijd goed doet is een 5s eth polearm met 1 Sapphire (cold dam) en 4 Eld runes (75% meer damage op undead).
Je komt in act 2 en 3 redelijk wat undead beestjes tegen, en zo doet je merc al 300% damage meer op ze, en vertraagd ze.
ERG goedkope zut via PMs: Zijn veel scammers die op die manier werken momenteel. Let op het scamming deel van het forum, of vraag ze om een trade met Mediator. De meeste scammers zullen daar niet zo'n zin in hebben
Ik ben trouwens even gestopt met MFen omdat ik niets vond, en ben nu geswitched naar op Hell tussen Charsi en Gheed op en neer rennen (en tussendoor even uit de town stappen). Op die manier vind je veel LLD armors, die je weer aardig wat kunnen opleveren.
ben nu aan het uber lvl'en met spanjarden al lvl 78 en 14 min bezig..
ok resultaat: lvl 85
Daarna was het ze genoeg voor slechts 15 fg
Sympatieke mannen die spanjaarden !
ok resultaat: lvl 85
Daarna was het ze genoeg voor slechts 15 fg
Sympatieke mannen die spanjaarden !
[ Voor 45% gewijzigd door yago op 15-02-2008 19:47 ]
*Don_holio
Ben bang dat alles behalve de shako meer waard is dan die 48pgmsAnoniem: 245611 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 18:56:
ik heb een hele kist (48 stuks) met P-gems geen skulls... wie heeft daar een goeie Shako, SOJ, mara's of die belt met +1 to all skills voorover? (anni/hellfire mag ook natuurlijk... pala)
Mss is handigst nog wel om 40 te traden voor um en die um vervolgens traden voor 13x-140 def shako of als je die def niet zoveel uitmaakt eentje halen voor een pul natuurlijk
Ook kan je een pack van 40pgms op d2jsp zetten kan je ~8fg voor vragen
Mja vind ook niet echt iets maar wat is LLD eigenlijk? LifeLeechDef armors? of LowLevelDef armors?Skyclad schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:09:
[...]
..knip..
Ik ben trouwens even gestopt met MFen omdat ik niets vond, en ben nu geswitched naar op Hell tussen Charsi en Gheed op en neer rennen (en tussendoor even uit de town stappen). Op die manier vind je veel LLD armors, die je weer aardig wat kunnen opleveren.
Kan er niet zo gauw iets van maken
Flink de vaart erin mooi is dat he..yago schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:09:
ben nu aan het uber lvl'en met spanjarden al lvl 78 en 14 min bezig..
[ Voor 36% gewijzigd door psychoclown op 15-02-2008 19:45 ]
LLD = low level duel...
Slaat oip gear die goed is voor low lvl, meestal eth en met veel open sockets zodat er nog damage en ed jewels in kunnen...
Slaat oip gear die goed is voor low lvl, meestal eth en met veel open sockets zodat er nog damage en ed jewels in kunnen...
*Don_holio
Ja dat laatste snap ik maar kon niet goed de afk. LLD plaatsenyago schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:43:
LLD = low level duel...
Yep. Maar niet alleen eth items zijn gewild, ook de gewone armors met life en de schilden met de Deflection mod (30% Faster Block Rate + 20% Increased Block Chance) zijn populair. In ieder geval als ze sockets hebben.yago schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:43:
LLD = low level duel...
Jeweler's Monarch of Deflection (dus met 4 sockets) is veel waard, maar vrijwel niet te vinden. En de level en str requirement zijn niet misselijk. 3 socket Artisan's shield of Deflection zijn voor lagere levels al goed. De Artisan mod is level 25 of iets dergelijks, dus een level 25 met een Artisan's shield of Deflection en Artisan's armor of the Colossus (hoogste life mod die nog op of onder de level 25 blijft) heeft 6 sockets om te gebruiken, redelijke block chance, en maximaal 60 extra leven van die Colossus mod.
http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=123psychoclown schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:29:
[...]
Ja dat laatste snap ik maar kon niet goed de afk. LLD plaatsen
Balen! Heb per ongeluk mijn mule met zaka van mijn nieuwe hammerdin gewist...
*Don_holio
Goh nice eigen subforum zelfs
Ai das lelijkyago schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:04:
Balen! Heb per ongeluk mijn mule met zaka van mijn nieuwe hammerdin gewist...
toch 185 ed +psychoclown schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:07:
[...]
Goh nice eigen subforum zelfs
[...]
Ai das lelijkwas het een lekkere zaka of niet?
*Don_holio
Echt wel balen... Als ik rijk was had je wel eentje kunnen krijgen maar helaas ben ik dat niet
Over rijk hebben gesproken zag straks een gast op d2jsp yoginator oid met 55k fg
dat is vies veel..
Over rijk hebben gesproken zag straks een gast op d2jsp yoginator oid met 55k fg
[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 15-02-2008 22:23 ]
Vraagje he, Low Level Duel, welke Level req is dat? ik zie op d2jsp heel veel lvl 30, 31, 25
dus, wat is LLD? is dat lvl 18, lvl 30, lvl 40?
er zijn er verschillende, meest voorkomende classes zijn: lvl 9, 14,18, 21 (deze zijn al echt goed hoor!) en dan van 30Dalyxia schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:25:
Vraagje he, Low Level Duel, welke Level req is dat? ik zie op d2jsp heel veel lvl 30, 31, 25
*Don_holio
jezus... en dan sta je daar met je lvl 81 paladin lvl 90s te beschermen (!!!) op hellbaal
Anoniem: 245611 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:09:
jezus... en dan sta je daar met je lvl 81 paladin lvl 90s te beschermen (!!!) op hellbaal
Dit topic is gesloten.