Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• nniicc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09-2023
Ik wil een goede foto en video camera gsm kopen. Om deftige video te kunnen opnemen lijkt me minstens 3 megapixel nodig?

Ik wil ook foto's kunnen nemen zonder dat er een geluidje klinkt en ook alle andere zaken kunnen doen zonder dat er geluidjes klinken.

Het formaat moet klein zijn, want ik stop m'n gsm altijd in m'n broekzak. En als ik m'n gsm uit m'n broekzak haal moet ik meteen de klok zien, want ik gebruik m'n gsm als horloge.

Na veel rondzoeken op het net denkt ik aan drie toestellen: nokia n73 (€ 299), samsung u600 (€ 249) of sony ericson k810 (€ 259).

Welk toestel zouden jullie me aanraden?

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:46

Denko

|{ing Øf ßlitz

als 1e slaat die MP alleen op de foto resolutie, niet op film, dat is over het algemeen een stuk lager. Voor goede foto's is inderdaad die K810 (of k800 voor 160 euro ong) de beste keuze, gevolgd door de u600, de n73 is helaas in mijn ervaring VEELS te traag om iets leuks mee te doen. tegen de tijd dat de foto app is opgestart, jij een foto hebt gemaakt en hij hem heeft opgeslagen is hetgene waar je een foto van wil maken al weg/verplaatst/met pensioen

PSN & XBL: Denkoyugo

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Toch zal je zelf de keuze moeten maken.

De een geeft de voorkeur aan een N73, de volgende aan een U600 terwijl een ander juist weer de voorkeur geeft aan een K810(i?); aan dat soort advies heb je dus niets. Ga eens naar een winkel waar ze alle drie te koop zijn en waar je foto's mag maken met het toestel. Zoek informatie via Google of via de onderstaande topics een maak een keuze:
Het Nokia N73 Topic | Deel 10
Het Samsung U600/U700 topic
Het SonyEricsson K810i topic

Succes met de keuze :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.