Dát sowieso...imo voegt tabak niets ote aan een joint behalve brandbaarheid en sigaretten lucht, ik heb ze dan ook 't liefst zo puur mogelijk, omdat dat hoe dan ook 'gezonder' is dan mét tabak.(zelfs als wiet schadelijker blijkt te zijn, immers met een pure doe je veel langer en adem je midner rook in)Anoniem: 146043 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:51:
Dan ben je pas mooi high. Ik heb wel eens verdampt bij Evert's shop en ik kan je vertellen dat 1/4 gram (normale weed) genoeg is voor een hele zuivere sterke high en ik heb daarna 4 uur geen sigaret aangeraakt. Dus roken met tabak is eigenlijk verspilling van je dure groen.
Echer gezond zal 't er nooti van worden, ook niet als je verdampt....
Als 't geeni nvloed heeft op je werk, dan kanje baas je daarvoor ook niet op 't matje roepen..ergo ze merken 't dus het heeft invloed..en da's al weer een puntje op het verslavingslijstje...Anoniem: 146043 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:40:
Mijn bovenste baas weet het ook en riep me vorig jaar op het matje en ik had iets uit te leggen aan haar, maar het verassende was dat mijn functie niet zou wijzigen mits ik het hierbij laat en niet meer ga blowen. Ze haalde een heel goed punt aan en dat heb ik gehoord
"Als je simpelweg teveel blowt komen we daar zo achter want dat merken wij aan je"
"Als je voorzichtig omgaat met cannabis zie ik geen reden voor functieontheffing"
"We zijn er niet blij mee, maar je functioneren is naar behoren en we zijn verder tevrden zoals het gaat"
Boude stelling, ik denk niet dat 't aantal sociale contacten een criterium is....Anoniem: 146043 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:40:
Ik kan niet verslaafd raken omdat ik teveel sociale activiteiten heb zoals de gemeenteraad en dan moet ik scherp zijn en ik kan erg genieten van dat ene jointje en dan is het ook mooi geweest
1 glas wijn komt eerder neer op 1 hijs van een joint qua stemmingsverandering. Ik kan me niet voorstellen dat 1 glas wijn bij het eten(of 1 hijs van een joint bij het eten) echt zoveel invleod heeft dat je door je baas op het matje geroepen wordt omdat je de volgende dag nog half peigers bent of dingen vergeetAnoniem: 146043 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:40:
Ik vind het best vervelend om door sommige users tactvol als verslaafde aangewezen te worden. Dan zou dat glaasje wijn bij de maaltijd dus ook...
We kaarten alleen subtiel aan de je misschien meer moeite of problemen hebt dan je zelf denkt, je geeft op een aantal punten kleine beetje informatie naar buiten die over het hele topic gezien toch doen vermoeden dat je er lichamelijke klachten aano verhoud en mogelijk ook andere op je werk(wat ook een sociale aangelegenheiod is) verandering zien...Anoniem: 146043 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:40:
[...] maar nu zie ik wel wat de maatschappij van je verwacht en dat is een keurslijf (dat is het woord dat ik bij mijn baas niet gebruik). Ik ben redelijk vrijgevochten door de loop der jaren heen en ik heb het juiste geloof gevonden dat het toestaat te mogen zijn wie je bent. Zou iedere user dat willen respecteren asjeblieft en ik vraag het echt niet uit boosheid, maar ik vind het wel jammer. Dat mag ik toch wel zeggen?
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori