Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 148 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 41.113 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:45:
[...]

Mee eens eigenlijk. De mensen die nederlands praten op DarkSorrow (in general, trade, lfg, etc) zijn over het algemeen hele zielige jongetjes (of meisjes, maar meisjes spelen geen wow :P). Ze schelden er flink op los en vooral allerlei ziektes vieren hoogtij. Zodra in een party wordt gevraagd waar ik vandaan kom antwoord ik standaard met iets als "Gnomeregan" of "Darkshire" ipv "Nederland". Verder spreek ik uiteraard engels.

Overigens vind ik dat de engelse taal helpt bij het opgaan in het spelletje, ik zou WoW ook niet willen spelen in het nederlands.
Helaas is het op Deathwing (Deathping) al niet anders, moet nodig een addon installeren om mijn ignore list uit te breiden.
@locks: wat is je ingame naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:40
UTwizard schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:34:
Een vraagje aan de GoT'ers dan:
Zijn er echt zoveel mensen die Nederlandse spelers zoeken op WoW? Ik doe juist mijn best om deze te vermijden omdat in mijn ervaring het een stel ongelooflijke *censuur* zijn. Ik ben blij dat de hoeveelheid Nederlanders op Eonar-EU nog 'redelijk' meevalt anders was ik al lang van de server vertrokken.

Hoe zit dat bij jullie?
Ik speel al meer dan de helft van mijn "WoWcarriere" met nederlanders samen in een guild(The Lowlanders - Denial \o/) en moet zeggen dat ik er nooit problemen mee gehad heb.
Natuurlijk mag je bepaalde mensen niet(smultie/holycorn/sn0x0r.. :+ O-) ) maar over het algemeen kan ik het goed vinden met iedereen, en hun met mij(hoop ik).

Het is wat je er zelf van maakt imho. Je kan je zo debiel opstellen als het maar kan, maar het moet toch van 2 kanten komen. Ik doe over het algemeen altijd aardig, maar als hun er er geen moeite voor doen om normaal te doen, verwacht het dan ook niet van mij.
Aan de andere kant heeft een internationale guild toch wel wat, maar zou het nederlandse toch voor geen goud willen missen. De sfeer, gezelligheid. Communicatie gaat ook wat makkelijker in het algemeen op vt. Nu kan je schreeuwen, iedereen verstaat het. En in het engels is het niet altijd meteen de bedoeling dat je eruitschreeuwt wat in je opkomt. Dat pakt verkeerd uit. :P

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 07-02-2008 09:57 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

jarnotjuh schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:56:
Nu kan je schreeuwen, iedereen verstaat het.
Nee, nu meent iedereen dat ze moeten schreeuwen overal :)

Tuurlijk is niet elke nederlander slecht, maar feit is dat ik me erger aan de mensen die in public chats nederlands spreken. Doe dat in whispers of NL-only parties. Overigens menen mensen ook 'losser' tegen andere nederlanders te kunnen spreken, vandaar dat ik me als niet-NL voordoe.

Maar al met al kun je in het spelletje gewoon mensen negeren en enkel spelen met wie je wil, toch fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:55
Anoniem: 104748 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:54:
[...]

Jij bent ook nederlander, of ben je ook een uitzondering in dit geval zoals iedereen dat is? Wat je snel ziet bij mensen zoals jij, is dat een nederlander ook maar iets hoeft fout te doen, en het is gelijk omdat het een nederlander is. Die "hufters" waar je het over heb zullen als ze een zelfde "foutje" als een vriend van je maken niet weg komen enkel al omdat je een oordeel heb.
Probeer wat minder te wijzen en je zal meer fun hebben. ;)
Ik heb juist niet vermeld dat ik een uitzondering ben omdat ik niet vind dat ik het recht heb om dat te zeggen. Als ik dat niet blijk te zijn wil ik dat van anderen horen, dat ga ik niet mezelf wijsmaken. Ja, by default definieer ik mezelf dus inderdaad ook als 'hufter'.

Mensen maken geen fouten omdat ze nederlander zijn, dat is niet wat ik probeer te zeggen. Het valt mij alleen op dat erg veel van de Nederlanders die ik iets zie zeggen, dat dat niet door de beugel kan in mijn ogen. Zoals Bram hier boven mij zegt, de gemiddelde woordenlijst lijkt te bestaan uit voornamelijk ziektes en gezeik op anderen. Dat is hetgene waar ik me aan stoor.

Het zou maar zo kunnen dat mensen in andere talen precies hetzelfde hebben / zijn. Dat weet ik niet, die taal begrijp ik namelijk niet. Een Poolse jongen die ik ken die ook op Eonar zit heeft bijvoorbeeld precies hetzelfde over andere Polen, daar stoort hij zich ook aan.

Dat is dus ook hetgene wat me opviel, veel Nederlanders lijken (in de ogen van andere Nederlanders dus) wat onder de gemiddelde standaard te zitten. Toch zie je erg vaak dat mensen juist de Nederlanders opzoeken om wat voor reden dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 06:40:
Gisteravond op me Mage 40 gedinged, en op hetzelfde moment dat ik 40 dingde, werd ik ook exalted met Stormwind. Gnome Mage op een Pinto Horse FTW :) Ik was nooit zon caster liefhebben maar Mage bevalt wel heel erg goed.
LOL

een mage :) Waar heb je die nou weer en wat is dr (mis) met je Druid ? :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Natuurlijk mag je bepaalde mensen niet(smultie/holycorn/sn0x0r.. :+ O-) ) maar over het algemeen kan ik het goed vinden met iedereen, en hun met mij(hoop ik).
Zij*

Zo, vind je me nu liever?

Btw, gisteren T6-gloves en Rage Bracers. \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:25:
uit de lijst met bad pug's

http://forums.worldofwarc...?topicId=4184983423&sid=1

die whispers uit eerste screenshot

*Book it, deathhand is dead
*RUN

:') echt _O-
Gister heb ik 3 "succesvolle" BM runs achter elkaar gedaan :D En me quest complete! Dus helaas voor jullie geen PUG verhalen meer of enraged Alucardu in /2 :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 11:19

Neelon

FOR PONY!!!

MrVegeta schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:11:
[...]

Gister heb ik 3 "succesvolle" BM runs achter elkaar gedaan :D En me quest complete! Dus helaas voor jullie geen PUG verhalen meer of enraged Alucardu in /2 :p.
Noooooooooooo. We likes "bad pug" stories... :'(

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik speel al meer dan de helft van mijn "WoWcarriere" met nederlanders samen in een guild(The Lowlanders - Denial \o/) en moet zeggen dat ik er nooit problemen mee gehad heb.
Ik heb een hele tijd in een NL only guild gezeten, en dat was verschrikkelijk. Ik denk voornamelijk door het soort mensen dat voor een guild kiest met alléén Nederlanders kiest. Als ik kijk naar die guild, waren dat voornamelijk jonge mensen die geen Engels konden, kinderachtig waren, etc. Nederlanders opzich gaat wel, en ik kom ook af en toe wel normale tegen (zoals bijv. in de guild waar ik nu zit), maar de NL only guild members zijn vaak mensen waar ik liever niet mee samen speel.

Waarin ik UT gelijk moet geven, is dat ik ook regelmatig mensen zie vragen "waar zitten veel Nederlanders?", terwijl mij dat eigenlijk niets uit maakt. Ik wil goede/gezellige/aardige mensen om mee samen te spelen, als dat Nederlanders zijn is dat prima, maar elke andere nationaliteit is ook goed. Vandaar dat ik die vraag zelf nooit zou stellen, en 'm een beetje overbodig vind. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:26
Anoniem: 215903 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:56:
[...]

Helaas is het op Deathwing (Deathping) al niet anders, moet nodig een addon installeren om mijn ignore list uit te breiden.
@locks: wat is je ingame naam?
Ik ben de laatste weken veel op mn shammy te vinden Shockingmoo ;) alleen klopt dat niet meer helaas (resto zuigt om te farmen:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

NoTimeRemains schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 01:16:
gvd wat een kut avond...
we zouden naar gruul gaan nou ja geen probleem. 2015 verzamelen - 2030 beginnen... 2100 nog 5 man die er niet waren. naja 2130 maar begonnen.
ninja pulled (*!@#$%^&) een rogue HKM; resultaat whipe. beginnen er gelijk 3 man te zeiken dat ze rode items hadden. nou ja repairen en door... na nog eens 2 whipes op HKM en 2 op Gruul ben ik er vandoor gegaan. hier heb ik geen zin in.

verschrikkelijk dit, al die mensen die het gevecht gewoon simpelweg niet snappen, wordt ik eigk gewoon schijtziek van. hoeveel moeite is het nou om even een boss tactics ding door te lezen of een filmpje op youtube te bekijken... sjeez
Oh oh oh wat klinkt me dat toch bekend...en wat kun je daar dan pissig om worden he.. :|
Gewoon een qwestie van zo'n 3 min ff naar een fucking filmpje te kijken zodat je iig iets weet van het gevecht/tactics. :|
Een vraagje aan de GoT'ers dan:
Zijn er echt zoveel mensen die Nederlandse spelers zoeken op WoW? Ik doe juist mijn best om deze te vermijden omdat in mijn ervaring het een stel ongelooflijke *censuur* zijn. Ik ben blij dat de hoeveelheid Nederlanders op Eonar-EU nog 'redelijk' meevalt anders was ik al lang van de server vertrokken.

Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zo vaak posts voorbij zie komen met: 'Ik zoek een server met veel Nederlandse spelers'. Hoezo moeten de spelers zo graag ook Nederlands zijn? Het is toch een internationaal spel, dan nog ga je je opzettelijk beperken tot (als het kan) alleen maar Nederlandse spelers?

Er zijn eigenlijk maar 2 Nederlanders op heel Eonar-EU waar ik geen hekel aan heb, 1 daarvan is Okke, de ander is een guildie van ons. De rest kan van mij echt doodvallen, echt wat een stel hufters bij elkaar af en toe. Op zulk soort momenten schaam ik me ook gewoon dat ik ook een Nederlander ben en dat ik door anderen waarschijnlijk dezelfde stempel opgedrukt krijg.

Hoe zit dat bij jullie?
Mja ik probeer idd de NL mensen zoveel mogelijk te vermijden, en ook gewoon geen NL te lullen.
Het klinkt mss raar maar ik vind NL lullen in zo'n spel...tsja ik weet niet..niet passen ofzo :)

Soms kun je er niet onderuit en dan wordt je in het NL gewhispered, omdat die persoon net toevallig weet dat je NL bent.
Daarom vertel ik ook zo min mogelijk waar ik vandaan kom, zodat ik ook zo min mogelijk NL hoef te lullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
[...]

Het is wat je er zelf van maakt imho. Je kan je zo debiel opstellen als het maar kan, maar het moet toch van 2 kanten komen. Ik doe over het algemeen altijd aardig, maar als hun er er geen moeite voor doen om normaal te doen, verwacht het dan ook niet van mij.
Aan de andere kant heeft een internationale guild toch wel wat, maar zou het nederlandse toch voor geen goud willen missen. De sfeer, gezelligheid. Communicatie gaat ook wat makkelijker in het algemeen op vt. Nu kan je schreeuwen, iedereen verstaat het. En in het engels is het niet altijd meteen de bedoeling dat je eruitschreeuwt wat in je opkomt. Dat pakt verkeerd uit. :P
En dat alleen maar omdat ik vanavond tempest ga looten ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:25:
uit de lijst met bad pug's

http://forums.worldofwarc...?topicId=4184983423&sid=1

die whispers uit eerste screenshot

*Book it, deathhand is dead
*RUN

:') echt _O-
Met tranen in mn ogen die post zitten lezen :D

Als tank zijnde staat het huilen je dan toch wel nader dan het lachen maar OMFG wat een megaul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
HolyCorn schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:26:
[...]

En dat alleen maar omdat ik vanavond tempest ga looten ? 8)
Archi = zondag! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39
Maduth schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:49:
Even snel vraagje wederom over tailoring, iemand een schatting hoeveel het kost als je alles moet kopen? Iemand die het heeft gedaan? Dus van 0 naar 375 in no time?... :)
http://www.lootables.com/?guide=Tailoring

En als de AH (en je eigen goud voorraad) toe laat dan is het mogelijk om van 0 tot 375 in ongeveer 6 uurtjes te realieseren
(zondere alles te disenchantend dat wel) heb dit ook gedaan om voor mijn primal mooncloth set voor mijn priest

heb gemerkt dat de prijzen die gemeld zijn vrij overeen komen met ingame, al ligt het er aan hoeveel voorrraad er van materiaal is.
en zoals vaak als kan combineren met disenchanting dan valt de lvl prijs ook wel mee, maar kost idd wel paar 1000g

op dit moment ben bezig met lw en skinning voor mijn druid, maar heb zo gevoel dat voor druid niet echt verstandig is om dit te doen, aangezien er niet echt goede patronen zijn voor end game tanking, heb ik dit juist ?

[ Voor 28% gewijzigd door Teunis op 07-02-2008 10:49 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Oo waarom vanavond niet ? :p Naja boeit ook niet, dan haal ik hem zondag op :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 23522 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:45:
[...]
Overigens vind ik dat de engelse taal helpt bij het opgaan in het spelletje, ik zou WoW ook niet willen spelen in het nederlands.
Geld dat niet voor elk spel.
Het nederlands is zo slecht nagesynchroniseerd, dat het voor mij een gruwel is om aan te horen.
Heb ooit 1 keer een nederlands spel gekocht, zo snel mogelijk aan een oom van me gegeven die niet goed engels kan, en maar al te blij was met een nederlandstalig spel.

En over nederlanders in WoW, het maakt me niet uit of het nederlanders etc zijn. Waar ik mij aan erger is aan het gebruik van nederlands in de channels : General & Trade.
Dit zijn algemene channels, en dan zou de voertaal gewoon engels moeten zijn. Als je er al een opmerking over maakt krijg je de standaard opmerking : als je het niet zint, moet je de channel maar leaven. Ik heb meer zoiets van, als jij zo nodig nederlands wil praten op een engelstalige server moet je maar een apart channel aanmaken en daar gaan lopen blaten.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

*ervaringspost*

Ik heb (met ups en downs ofc, zoals het een echte guild betaamd) ruim 2 jaar (voor)gezeten in een volledig nederlandse guild (Bomen Zijn Relaxed@Bloodscalp) en daar de voor- en nadelen van een oerhollandse guild ervaren.

Voordelen
- Toegankelijk voor iedereen die Nederlands kan/wil praten
- Stuk socialer door het gebrek aan taalbarriere
- Groepsgevoel dus een stuk groter
- Unieke identiteit op de server
- USP voor het aantrekken van nieuwe guildies

In principe zijn de nadelen dus het tegenovergestelde
- Moeilijk recruiten juist door dat unieke punt
- Discriminatie vanuit de server community (geen pugs met BzR members etc.)
- Mensen met gebrekkig engels zijn *vaak* ook iets minder geskilled / minder moeite met het lezen van tactics etc.

Uiteindelijk bleken we een gear-up guild te zijn, zoals die er ongetwijfeld meer zijn.

/bzr bestaat echter nog steeds op bloodscalp en vele (oude) bekenden die effe terug komen op WoW komen daar uit ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:40
Kaap schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 06:40:
[...]

Boosts? Ik weenie op welke servers jij speelt maar op vrijwel alle grote drukke servers kun je elke week simpel mee met een BT guild die een alt run naar Karazhan doen. Mag jij gewoon meelooten ook al doe je daarna de rest van je carriere in Stormwind of Shattrah staan te pimpen in je Kara epics.

[...]
Dit is bij ons de server dus niet van toepassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:40
HolyCorn schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:49:
[...]

Oo waarom vanavond niet ? :p Naja boeit ook niet, dan haal ik hem zondag op :Y)
En dan hoop ik maar dat ie 2 weken niet dropped.. :+
Als jij nou eens gewoon voor andere items ging.. :P Doe ik ook gewoon, maar het wilt niet droppen.
Akama offhand, shoulders en belt van Anetheron, noem maar op.. ;(

Ach, vanavond effe 4 bosses in BT killen, zondag archi + bloodboil/ros, en dan 2 dagen voor shahraz + council.. Gief illidan next week.

@dennism, je gaat me toch niet vertellen dat er echt geen initiatief genomen wordt voor karazhan pugs enzo? Komop, het is ubrs 2.0, dat moet je echt wel kunnen een jaar na release.
Meestal heb je echt wel een paar van die lui die er moeite voor doen.

[ Voor 18% gewijzigd door enira op 07-02-2008 10:58 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

KeeZ schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:51:
Dat vind ik juist geen voordeel. :) Ik vind het juist erg leuk dat je vrijwel dagelijks met mensen uit een heel ander deel van Europa bezig bent. Je leert die mensen wat beter kennen, misschien ook wat meer over waar zij vandaan komen en hoe hun cultuur is. Vind ik echt een verrijking. :)
Ach, spreekt iedereen niet op z'n minst een beetje Engels? Een Nederlandse dame bij ons gebruikt constant "mine" waar ze "my" (mine druid, mine gear) hoort te gebruiken. Iedereen begrijpt het, geen probleem dus. :)
Nah. :P
Ik vind het een stuk leuker dat je een unieke identiteit hebt door iets dat je presteert dan door iets dat je bent. Volgens mij heeft onze guild (Docet Umbra) wel een vrij solide reputatie op Turalyon (maar corrigeer me als ik het mis heb :P) en dat komt door het hebben van goede en sociale spelers. :)
Zou je er juist niet te jonge mensen door aantrekken?
- Mensen met gebrekkig engels zijn *vaak* ook iets minder geskilled / minder moeite met het lezen van tactics etc.
En dat dus. :P

We (althans, de vaste groep raiders waar ik zelf geen deel van uit maak) heeft na 3 weken wipe-o-rama gisteravond eindelijk Kael ge-bbq-ed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 10:18

DarkKnight

Narf

Locks schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:19:
[...]

Ik ben de laatste weken veel op mn shammy te vinden Shockingmoo ;) alleen klopt dat niet meer helaas (resto zuigt om te farmen:))
LoL... dan is de kans dat wij elkaar al eens ontmoet hebben vrij groot. Zwaai maar eens als je DarkerKnight tegenkomt (NE rogue...jaja, ik weet het).

Maar wat betreft Nederlanders, tja, gezien het feit dat Deathwing aan alliance kant zo ongeveer Rusland/Nederland is. Is de /trade ook vaak genoeg in het Russisch of NL, wat vrij irritant moet zijn voor anderen, aangezien ik het zelf irritant vind. En ik zal ook nooit in een Dutch Only guild willen, om eerlijk te wezen.
Alhoewel dat niks heeft te maken met NL'ers in het algemeen, maar meer met het feit dat ik vind dat er gewoon Engels moet worden gebruikt zodat iedereen je snapt enz. (Behalve sommige van die Russen, maarja, daar valt weinig aan te doen.)

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
lol, ik kwam gister in stv een drainei (geen enkele zin om het juist te spellen ;)) tegen met dark nog wat jij toevallig? was lvl 38 hij stond met 3 man een lvl 30 guildy alt te ganken dat was snel over ;)

mijn hemel wat is herben toch een ontzettend saaie skill om te lvlen ;)

EDIT: @lowtech wat is jou ingame nick dan?

[ Voor 8% gewijzigd door Wognummer op 07-02-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Echt ik HAAT Shahraz , de vieze k*th**r gisteren weer geen Conqueror shoulders :(
En volgens mij is ook de Ring of Ancient Knowledge een leugen ;(

Naja vanavond genoeg trash waves voor kans op de ring, nog 6 volledige runs en dan exalted, hoop dat ik het haal voor Sunwell.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Voordelen

Mmm... je post ondersteunt eigenlijk precies wat ik al zei :)

De toegankelijkheid zorgt voor mensen die gebrekkig engels spreken en daarmee meestal jonger zijn en vaak minder skilled zijn (skills, tactics, etc zijn meestal verwoord in het engels) en bovendien vaak ook een bepaald houding-patroon hebben dat bij een jongere leeftijd hoort (heb ik nou niet netjes verwoord dat ik me dood erger aan arrogante 14 jarige mannetjes die er niks van kunnen maar wel schelden op alles en iedereen :P).
Discriminatie vanuit de server community zal vrijwel nooit gebeuren op taalbasis tenzij jullie non-stop alle channels volspammen met nederlands en weigeren engels te praten ;) De reden waarom bij ons sommige guilds worden 'gediscrimineerd' is omdat ze gewoon echt slechte vervelende mensen bevatten (dat is niet echt discriminatie te noemen, maar ik speel liever ook niet met slechte vervelende mensen).
En een verhoogd groepsgevoel... mwa, ik heb dat niet meer of minder als er nederlanders zijn.

Even, voor je het verkeerd opvat, iedereen moet het spel spelen zoals ie wil. Als jij daar in de guild je op je plek voelt, dan moet je daar uiteraard blijven. De punten die jij echter als nadelen aanstipte zijn bijvoorbeeld voor mij precies de redenen waarom ik niet (over het algemeen) met nederlanders wil spelen. Voor verdere nuances, zie lappen tekst boven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:13

Maduth

Probeersel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Bij ons op Terenas zitten ook veel nederlandstalige mensen, maar valt het al bij al wel mee met nl in openbare chatkanalen. Ik had zelf eerst men eigen nl-talige guild, en de echte lastigaards werden daar toch vrij snel uit gekicked... Daarna naar end-game int. guild versjast met meeste 60'ers van de guild, maar daar vond ik het toch een pak minder gezellig. Deels door die guildwissel was men wow-brake tot stand gekomen (ook door de release van Oblivion en dergelijke :p ). Toen ik terug begon, zaten er een paar oud-guildies (onder andere men voormalige 1st officer/rechterhand van men eigen guild die nog bestaat trouwens, met enkel alts van mij erin :p --> HoS ) van me bij DoG, en aangezien deze enkel nl-talige members 18 + recruteerden, leek me dat wel wat. En ben tot nu toe altijd erin gebleven, dus dat zegt genoeg ;). En we hebben een goede tot zeer goede reputatie op de realm. De core-members van de guild zitten ook bij de clan DoG, waarvan ik sinds een klein jaartje ook deel van uitmaak. We hebben geregeld kleine lans en ook één officiële DoG-lan, dit jaar in de Ardennen met de vrouwtjes erbij :+ . Vooral belgen ook in de guild, aangezien de clan ook door belgische mensen is opgezet. Het is een zeer gezellige groep, en veel ex-members die meer progress wilde (zitten nog maar net voorbij Gruul), komen nog regelmatig met ons raiden. Ja er zijn er wel in de guild die elkaar graag wat pesten en zo, maar 'all in good fun' 8) . En op TS is het meestal hilariteit alom (er zitten ook 3 IRL vrienden van me in de guild, waarvan 1 ook bij de clan zelf). Dit maar om te illustreren dat het ook anders kan, of dat te maken heeft omdat we voornamelijk vlaamse leden hebben ipv nederlandse, ga ik niet bevestigen noch ontkennen :X .
Anoniem: 251640 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 01:30:
[...]

[afbeelding]

Alle skills die je als lvl 70 hunter nodig hebt. PVP setup though, maar PVE verschilt amper (afgezien dat je wat skills als misdirection switcht voor pvp skills als flare). Alles btw gehotkeyed aan de linkerkant van mn toetsenbord, met uitzondering van dingen als tracking/tradeskills/aspects.
lekker slanke interface :), maar nu scheelt het wel dat je geen buttons meer moet volstouwen met tracking zaken als hunter :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Topicstarter
porn* schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 17:30:
[...]

Hmm ik kan het ook niet meer met daggers vergelijken, maar met swords. Ik zag m'n guildies met combat sword dps ongeveer dezelfde dps doen als ik, en daarna met hun PvP ShS buildje (heb geen idee meer of ze de overige ~20 in assa of combat hadden) echt een bak minder dps doen (dus echt maar 8/900 ipv 11-1200 die ze normaal doen). Heb 't ook in verschillende raids, verschillende omgevingen en setups gezien en ook al varieert het een klein beetje, ze doen steevast stukken minder dmg dan ik (vind het zelfs knap dat het 'maar' 15% is, zou het zelf eerder op 20% minimaal gokken).
Magoed ik zeg al moet het eens proberen, huidige ShS nog nooit geprobeerd maar doordat de rogue nu alt is kan ik dat mooi eens uittesten. Kom er nog wel op terug als ik wat tijd heb om eens wat arena's te spelen ;)

Edit: overigens, hunter en druid is geen slechte buff voor de melee hoor! 125AP en 5 crit, I like ;)
Magoed idd zou ik maar al te graag die AP inleveren voor WF en overige totems, en daarnaast als het kan nog een Arms warrior met BS en debuff. Heb ik een keer een raid 1450 dps over 3 uur mee gehaald, maar dat was dus ook de perfecte groep en ook flink potted up en gebeurt dus niet zo vaak :D
Die ene keer, toen ik met PvPgear en spec heroic ShatH inging toen deed ik ongeveer wel 2 a 300 minder dps. Hadden die andere rogues toevallig PvPgear aan of je weet? Want dan zou ik het wel kunnen snappen.

Maargoed weer een interessant iets om te testen. Ik ben ook wel benieuwd namelijk :)

Wat betreft die buffs. Zeker nice, maar het kan wel beter, maar dat zeg jij ook al. 1450 is dan wel erg ziek :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:09

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Neelon schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:14:
[...]

Noooooooooooo. We likes "bad pug" stories... :'(
Na ongeveer een 'rust' pauze van ~10 maanden besloot ik maar weer eens te kijken, ik was niet echt tevreden over TBC, en de veranderingen daarvoor en besloot maar ff te stoppen op lvl 64.

Eergister 'ff' naar Mana Tombs, ik als shadow priest (lvl69,5 nu) ik moest nog wat quests afronden etc etc, ik kon me niet echt herinneren waar ik wel/niet geweest was ondanks dat ik zomaar elke FP van SMV tot Cosmowrench had ondanks dat deze niet ontdekt waren op de map.
Eerst ~2 uur bezig geweest om een party aan de gang te krijgen, voordat we een 'echte' healer hadden aangekomen bij eerste boss in MT tank pulled, en krijgt geen heals behalve mijn VT/VE.. ik maar healen maarja had healing spul niet aan en was dus niet echt effectief en zo oom..
Na dood te zijn komt healer ineens aan met 'Oh what happened?'... goede start voor mijn eerste instance in ~10 maanden.. ben maar offline gegaan, nu nog half leveltje en dan 70 en meeraiden met guild.

Nu moet ik mijn guildies nog porren voor MT/Auchindoun/Steamvaults/Auchenai om in totaal 11 quests af te kunnen ronden..
Het levelen is bere saai alleen haast geen 'fanatiekelingen' te vinden die een beetje doorwalsen, en nagrand is mooi, maar wat een verschrikkelijke quests, je doet daar bijna niets anders dan 'enorme' hoeveelheden mobs afmaken ~200+ voor 1 quest chain? en nog eens ~50+ voor een andere om weer terug te mogen om doosjes op te pikken.

Moet wel zeggen dat er een hoop verandert is, ik was op een alt bezig (46 warrior) en wilde even in Uldaman kijken, voorzover ik me kan herinneren stonden er daar allemaal elites buiten tot aan het portal.. zijn allemaal normale mobs geworden.... Alles lijkt wel makkelijker.

Ook wist ik niet dat 225 flying mount maar 60% airspeed was.. had toch wel 100% verwacht zodat je er niet op achteruit gaat met je epic ground speed. Hopen dat ik een beetje snel me 5200 gold kan farmen en me epic krijg.

En om even in te gaan op de NL speler bash :P, ik speel op The Bronze Dragonflight hiervoor op Silvermoon en zit in een guild met voornamelijk spelers uit de UK en 1 nederlander en 1 schot :)
Deze gasten zijn lekker relaxed en spelen voornamelijk voor de fun, moet wel zeggen dat het niet meevalt om een nieuwe guildie te vinden aangezien de GL aardig goed contact heeft met andere GL's merk je dat er veel van die 'guild hoeren' zijn, instances doen, items pakken en weer oprotten... dat maakt het wel een beetje frustrerend.

[ Voor 11% gewijzigd door prutser001 op 07-02-2008 11:20 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 21:57
jarnotjuh schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:56:
[...]

@dennism, je gaat me toch niet vertellen dat er echt geen initiatief genomen wordt voor karazhan pugs enzo? Komop, het is ubrs 2.0, dat moet je echt wel kunnen een jaar na release.
oh noes! UBRS. Toen ik het wilde idee in mijn hoofd kreeg om voor de tier 0.5 set te gaan met mijn warrior, heb ik op het einde 50+ keer UBRS moeten doen voor mijn chest.. bijna allemaal pugged. Toen ik eenmaal de chest had, ben ik na een paar weken gestopt, haha. Dus er zijn inderdaad gekken die mensen meenemen naar UBRS (of in dit geval Karazhan).

In TBC ben ik teruggekomen met een mage en een rogue, maar heb nooit kara gespeeld: ik kon de tijd er niet meer voor vrijmaken. Toch blijf ik trouw wowinsider, worldofraids.com en dit topic volgen, want op een of andere manier kan het me niet loslaten. Heb het idee om nu een pally te gaan spelen. Lijkt me enorm leuk om daarmee te tanken in heroics.

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33
OkkE schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:19:
Ik heb een hele tijd in een NL only guild gezeten, en dat was verschrikkelijk. Ik denk voornamelijk door het soort mensen dat voor een guild kiest met alléén Nederlanders kiest. Als ik kijk naar die guild, waren dat voornamelijk jonge mensen die geen Engels konden, kinderachtig waren, etc. Nederlanders opzich gaat wel, en ik kom ook af en toe wel normale tegen (zoals bijv. in de guild waar ik nu zit), maar de NL only guild members zijn vaak mensen waar ik liever niet mee samen speel.
Volgens mij is niet de taal het probleem, maar hoe de guilds met recruitment omgaan. Er zijn guilds die perse 'groot' willen zijn en dus gewoon iedere level 12 zonder guild een invite sturen. Dat soort guilds heb je ook language-x-only, en dat is dus een ramp.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:01
Even Tussen de de mooie verhaalen over pugs raids en Nederlanders door

Iemand ervaring met transfer van een char van account naar account?
Omdat een maat van me gaat stoppen met WoW en hij zijn Warlock L63 aan mij wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 21:57
BlackAss schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:21:

Omdat een maat van me gaat stoppen met WoW en hij zijn Warlock L63 aan mij wil geven.
kan alleen als beide accounts op dezelfde naam staan.

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackAss schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:21:

Volgens mij moeten dan de namen van de accounthouders gelijk zijn. :)

Doh, te langzaam. :P

Je kunt wel heel z'n account overnemen natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 07-02-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Bokkie schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:09:
Echt ik HAAT Shahraz , de vieze k*th**r gisteren weer geen Conqueror shoulders :(

Naja vanavond genoeg trash waves voor kans op de ring, nog 6 volledige runs en dan exalted, hoop dat ik het haal voor Sunwell.
Voeg toe:

Handwraps of Flowing Thoughts (Attumen)
Shadow-Cloak of Dalaran (Moroes)
Brooch of Unquencable Fury (Moroes)
Rytssyn's Lost Pendant (trash)

Dit zijn de enige dingen die ik echt wil uit Kara, maar ook de caster cloak van Prince is goed, net als zijn dagger (als is die wel een minieme upgrade) maar die hebben we pas 1 keer neer.

Volgens mij runnen ze een of ander script.

if condition(true) Poxx(Karazhan) then fubar loottable.caster(cloth) :'(

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:14
PVP: iemand die nu 70 dingt kan direct S3 gaan verzamelen. hij zoekt een starters guild op, zoekt 1 of meerdere personen voor Arena teams en de rest van de tijd doet hij BG. Zijn gear is flut dus zijn meeste arena matches zal hij verliezen. Echter met zijn 1400 rating krijgt hij wel iedere week punten om te sparen voor S2/S3 gear ook zal hij met ~10k honor per dag vrij snel zijn S1 gear/random epics voor elkaar hebben en hierdoor misschien zelfs wat Arena beginnen te winnen.

Na een paar maandjes is deze persoon xx/S1xx/S2 xx/S3 met de S3 randon epics. Skill of geen skill, puur en alleen door veel te spelen en ws veel te verliezen en skill afhankelijk zal hij nu al dan niet een winnende pvp speler worden. Ook zal hij nu goed genoeg gegeared zijn om in een redelijk goede pvp guild opgenomen kunnen worden.
Jij snapt er weinig van....

Ten eerste, met geen gear kom je niet eens in de buurt van 1400 punten. Meer in de richting van 1000 punten. Laten we uit gaan van een 3 man team en 1250 punten, om het gemiddelde te nemen.

Dat is dus elke week 254 punten.

Full arena gear, season 3 + 1 item season 2, 1 2 hander season 2 wapens is "

1875+1875+1125+1304+1875+3261= 11315 punten

11325 gedeeld door 254, ik wil zelfs 300 punten nemen.. = 37 Weken.

Natuurlijk wordt je steeds wat "beter" met meer gear ;) dus zeg 30 weken.

Dat is dan alleen de arena gear, dan kun je nog honor gear nemen, dat is ongeveer 75000 honor als ik met niet vergis. Zonder trinkets dan.

Jou 10K honor epr dag = bullshit. Als je de hele dag speelt ja, dan nog is het moelijk om 10K te halen. een gemmiddelde speler haalt denk ik 2.5 tot 3K honor. Ik zit met 2 uur per dag spelen op ongeveer 1500 honor elke dag.

Maar goed, laten we ook daar een gemiddelde nemen. 4K honor per dag. 18 dagen.

18 dagen non stop PvP.

In al die tijd kun je dus niks andesrs doen, alleen elke dag 1 keer 11 gold binnenhalen door de daily.

Dan heb je al die gear, en dan kan je eerst nog eens gaan pve en en grinden voor gems, enchants.

Kortom, het valt best mee met hoe "oneerlijk" PvP tegenover PvE is. Ook moet je niet vergeten dat alles boven Karazan echt pve gear nodig heeft. Daar sta je dan in je pvp gear. Voor damage classes gaat het nog wel, maar healer classes hebben in pve niks aan pvp gear. Dus dan kan je weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Anoniem: 121555 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:24:
[...]

Volgens mij moeten dan de namen van de accounthouders gelijk zijn. :)

Doh, te langzaam. :P

Je kunt wel heel z'n account overnemen natuurlijk.
Tijdelijk de namen gelijk maken en dan overzetten en weer terug zetten naar orginaal.

Zullen ze hier bij Blizzard in trappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

UTwizard schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:03:
[...]

Ik heb juist niet vermeld dat ik een uitzondering ben omdat ik niet vind dat ik het recht heb om dat te zeggen. Als ik dat niet blijk te zijn wil ik dat van anderen horen, dat ga ik niet mezelf wijsmaken. Ja, by default definieer ik mezelf dus inderdaad ook als 'hufter'.

Mensen maken geen fouten omdat ze nederlander zijn, dat is niet wat ik probeer te zeggen. Het valt mij alleen op dat erg veel van de Nederlanders die ik iets zie zeggen, dat dat niet door de beugel kan in mijn ogen. Zoals Bram hier boven mij zegt, de gemiddelde woordenlijst lijkt te bestaan uit voornamelijk ziektes en gezeik op anderen. Dat is hetgene waar ik me aan stoor.

Het zou maar zo kunnen dat mensen in andere talen precies hetzelfde hebben / zijn. Dat weet ik niet, die taal begrijp ik namelijk niet. Een Poolse jongen die ik ken die ook op Eonar zit heeft bijvoorbeeld precies hetzelfde over andere Polen, daar stoort hij zich ook aan.

Dat is dus ook hetgene wat me opviel, veel Nederlanders lijken (in de ogen van andere Nederlanders dus) wat onder de gemiddelde standaard te zitten. Toch zie je erg vaak dat mensen juist de Nederlanders opzoeken om wat voor reden dan ook.
Ik begrijp je wel. :)
Maar jij bent dus ook zo een "hufter" en gedraag je dus ook zo, in andere woorden je stoor je dus aan je eigen gedrag. :p
Wat ik echt typisch vind aan nlers is de humor, zo lkkr melig en puberaal. ;) Het valt me echt op dat we een apparte humor hebben, geweldig gewoon.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 07-02-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

srry dubbel post.

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 07-02-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
BlackAss schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:31:
[...]

Tijdelijk de namen gelijk maken en dan overzetten en weer terug zetten naar orginaal.

Je kan de account owner namen niet veranderen. Alleen het email adres en wat andere zaken maar de originele account owner blijft altijd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Locks schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:06:
lol, ik kwam gister in stv een drainei (geen enkele zin om het juist te spellen ;)) tegen met dark nog wat jij toevallig? was lvl 38 hij stond met 3 man een lvl 30 guildy alt te ganken dat was snel over ;)

mijn hemel wat is herben toch een ontzettend saaie skill om te lvlen ;)

EDIT: @lowtech wat is jou ingame nick dan?
Momenteel zit ik voornamelijk mijn warrior van pvp gear te voorzien, Orcristan in Dirge (pvp guild). Zit nog met mijn warlock, Cursegirl, in The Old Grudge (25+ pve).

Ben wel minder online dan vroeger, dus gaat niet al te snel :| BG's stikken van de afk'ers |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 215903 op 07-02-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:40
Anoniem: 158967 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 20:59:
[...]

Klaarblijkelijk ben jij niet zo goed in PvP. De mensen die op 1400 rating spelen zijn ongelovelijk slecht, en ja, een beetje persoon die normaal op 2k rating speelt zal in green gear wel een 1400 rating team verslaan.
NVM. Not worth the trouble.

[ Voor 13% gewijzigd door Bulligan op 07-02-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Anoniem: 215903 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:36:
[...]

Momenteel zit ik voornamelijk mijn warrior van pvp gear te voorzien, Orcristan in Dirge (pvp guild). Zit nog met mijn warlock, Cursegirl, in The Old Grudge (25+ pve).
LOL ToG ken ik wel daar beide van mijn chars (ook shock) daarin zitten hehe ;)
leuke guild alleen wat aan de grote kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
jarnotjuh schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:56:
[...]

Niet echt, er zijn wel mensen die het willen puggen echter mijn server is geen server met top progressie (mede door foutief handelen van blizz) Alli side heeft momenteel 2 BT/MH guilds De ene 5/9-4/5 en de ander 0/9-3/5 en dan nog 3-4 5/6-3/4 of 6/6-3/4 guilds in SSC/TK. Al deze guilds doen voor zover mijn info gaat gewoon nog zelf kara met mains/alts/recruits voor badges/loot en recruits gearen.

Een aantal pvp lui probeert het wel te "puggen" geloof ik, maar geloof niet dat dit zo'n succes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Anoniem: 104748 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:32:
[...]

Ik begrijp je wel. :)
Maar jij bent dus ook zo een "hufter" en gedraag je dus ook zo, in andere woorden je stoor je dus aan je eigen gedrag. :p
Wat ik echt typisch vind aan nlers is de humor, zo lkkr melig en puberaal. ;) Het valt me echt op dat we een apparte humor hebben, geweldig gewoon.
Verschil is alleen dat ik niet in de /1 en /2 met ziektes loop te gooien en mensen zonder reden keihard zit af te branden. Je kunt bij mij op WoW redelijk wat maken voordat ik er wat van zeg, en als het eindelijk zover is dat ik er wat van zeg dan probeer ik dat op een beschaafde manier te doen.

Het is trouwens niet alleen het taalgebruik, ook karakternamen zijn soms wel erg storend.
BlackAss schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:31:
[...]

Accountnamen kunnen volgens mij sowieso niet gelijk worden gemaakt, en als ze er achter komen dat er zoiets wordt geprobeerd heb je beide accounts gebanned denk ik. Dan kun je het beter in een ticket vragen of een mail sturen naar de servicedesk en daar het verhaal in uitleggen, dan heb je nog een grotere kans dat het werkt als met de hierboven genoemde methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:32:
[...]

Precies de reden voor mij, om de meeste Nederllanders te mijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-06 12:57

Gezien vanuit de guilds waar ik in heb gezeten klopt dit niet altijd. Ik heb een tijdje in een NL/BE guild gezeten met onder meer Manta, en ondanks dat het een hele gezellige groep was (lekker tegen Tranz zeiken dat 'ie holy moet speccen enzo :P) kan ik niet zeggen dat het groepsgevoel in DI groter was dan wat ik daarvoor in KoL (grootste deel van m'n tijd daar dan) en nu in Resisted meemaak.

Ook het sociale deel is niet echt van toepassing. Resisted hanteert wel een 18+ recruitment en dan valt dat al weg doordat de meesten dan redelijk tot goed Engels spreken, maar ook in Oasis is dat geen probleem.

Een unieke identiteit heb je in principe wel, maar daar zie ik niet echt een voordeel danwel nadeel in. :P

Het laatste punt is eerder afhankelijk van je members dan van het feit dat je een Nederlandstalige guild bent. De meeste mensen die tactics niet lezen doen dat omdat het ze niet al te veel kan schelen, niet omdat ze het niet begrijpen.

Wat wel een voordeel is, is dat het organiseren van RL-meetings wat handiger is. Hebben met DI nog een BBQ gehad bij Utrecht waar een man of twintig was, dat is met Resisted iets lastiger met mensen uit onder meer Engeland, Zweden, Hongarije, Portugal en Italië. :P
Bint schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:18:
[...]

oh noes! UBRS. Toen ik het wilde idee in mijn hoofd kreeg om voor de tier 0.5 set te gaan met mijn warrior, heb ik op het einde 50+ keer UBRS moeten doen voor mijn chest.. bijna allemaal pugged. Toen ik eenmaal de chest had, ben ik na een paar weken gestopt, haha. Dus er zijn inderdaad gekken die mensen meenemen naar UBRS (of in dit geval Karazhan).
Wij zijn gisteren met vijf man (holy priest, shadowpriest, mage, warrior en ik op m'n lock, allemaal lvl 70) nog naar UBRS gegaan om die questline af te maken voor iemand. :P Geweldig om weer terug te zijn, heb er in het verleden een run of 90 gedaan en vind het nog altijd een geweldige instance. :D Zelfs een wipe doordat onze tank alles pullde in de kamer voor the Beast, hij kon geen aggro houden op allemaal. :P Lockje is nu BWL attuned en die mage heeft z'n questline afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@UTwizard

Oke dank je wel voor je uitleg.

Dat wordt zometeen in me werk pauze een mooie nette e-mail opstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Deze mensen moeten nog steeds 3-4 uur aanwezig zijn en in ieder geval een klein beetje hun best doen, ze hebben nog altijd repair costs e.t.c. Dat ze er minder zelf aan moeten doen ben ik met je eens, maar toch blijft het minder makkelijk dan bg/arena gear fixen zeker wanneer ze na hun boots de concent in gaan waar hun guild zelf nog loopt te whipen.
niet eens , de eerdere warior heeft max 1 uur in tk rondgelopen tot VR , niks gedaan , niet dood gegaan en wel shiny t5 , dat is precies het zelfde als leechen in een BG maar met minder risico want je kan geen report voor AFK krijgen
Vexx schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:12:
[...]

De Arena S2 en S3 pieces kan je ook verkrijgen door met 3 randdebielen rond te rennen in Arena´s hoor. Als je vanaf het begin van S3 steevast 10 games per week verliest kan je op dit moment ook nog 2 onderdelen van de S3 gear hebben. Als je precies hetzelfde kunstje tijdens S2 ook gedaan hebt dan heb je 3 onderdelen van S2, en zit je dus vol met (niet uit BG´s verkregen) Arena gear. Waar zit hier de skill?

Bovendien zegt het ´op farm´ alleen dat je hele raid de skills vergaard heeft om de boss relatief gemakkelijk neer te halen. Daar zit dus wel degelijk een leercurve in. De S3 gear is voor een aardig deel gelijk aan T5, en ik moet zeggen dat ik iemand die een uurtje per week Arena´s doet (ongeacht de uitkomst van die matches) niet zomaar SSC en TK zie clearen.
Maar die iemand kan makelijk in een raid ingepast worden om hem zijn 'free epics' te geven , zie mijn eerdere opmerking van de prot warior in t5 shoulders , die was even mee naar de eye als filler , niemand had shoulders nodig , free epic voor hem .....
daarbij wordt er op bijna elke realm ook sell runs gedaan door guilds , paar 100g en je loopt in shiny t5 .
Wordt er een beetje moe van tbh zullen we het houden op : pvp epics KAN je makelijk krijgen maar de meeste werken er toch hard voor en pve epics KAN je makelijk krijgen maar de meeste werken er toch hard voor ? :*)

[ Voor 16% gewijzigd door dontcare op 07-02-2008 12:08 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
ActualFantasy schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:30:
[...]

Jij snapt er weinig van....

Ten eerste, met geen gear kom je niet eens in de buurt van 1400 punten. Meer in de richting van 1000 punten. Laten we uit gaan van een 3 man team en 1250 punten, om het gemiddelde te nemen.

Dat is dus elke week 254 punten.

Full arena gear, season 3 + 1 item season 2, 1 2 hander season 2 wapens is "

1875+1875+1125+1304+1875+3261= 11315 punten

11325 gedeeld door 254, ik wil zelfs 300 punten nemen.. = 37 Weken.

Natuurlijk wordt je steeds wat "beter" met meer gear ;) dus zeg 30 weken.

Dat is dan alleen de arena gear, dan kun je nog honor gear nemen, dat is ongeveer 75000 honor als ik met niet vergis. Zonder trinkets dan.

Jou 10K honor epr dag = bullshit. Als je de hele dag speelt ja, dan nog is het moelijk om 10K te halen. een gemmiddelde speler haalt denk ik 2.5 tot 3K honor. Ik zit met 2 uur per dag spelen op ongeveer 1500 honor elke dag.

18 dagen non stop PvP.

In al die tijd kun je dus niks andesrs doen, alleen elke dag 1 keer 11 gold binnenhalen door de daily.

Dan heb je al die gear, en dan kan je eerst nog eens gaan pve en en grinden voor gems, enchants.

Kortom, het valt best mee met hoe "oneerlijk" PvP tegenover PvE is. Ook moet je niet vergeten dat alles boven Karazan echt pve gear nodig heeft. Daar sta je dan in je pvp gear. Voor damage classes gaat het nog wel, maar healer classes hebben in pve niks aan pvp gear. Dus dan kan je weer opnieuw beginnen.
Snap dan niet dat guildies van mij gemiddeld 6-7k honor gemiddeld per dag halen over een week op alts/mains terwijl ze ook nog eens 3-7 dagen raiden per week.

Neem hier een alt van onze mage CM, heeft een boven gemiddelde raid attendance hij speelt deze alt dus niet boven gemiddeld veel, en zeker niet zoveel als een fulltime pvper zou kunnen doen.

http://eu.wowarmory.com/c...r=Agamaggan&n=Azgathiella

Toch heeft hij in een 1,5 maand sinds hij 70 is alle vindicator items. S1 mh wapen, op dit moment 2S1 items (vanmorgen de shoulders gekocht) en een S3 item. en zijn 2 arena teams zijn 14xx 2vs2 (team met alleen alts) en 15xx 5vs5 (team met alts en mains). wel heeft hij ook 2 kara items.

Maar lijkt me toch dat iemand die full time pvp speeld in die tijd toch minimaal het dubbele moet kunnen halen dan een semi hardcore raider die wat pvp'd op zijn alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
UTwizard schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:43:
[...]
Verschil is alleen dat ik niet in de /1 en /2 met ziektes loop te gooien en mensen zonder reden keihard zit af te branden. Je kunt bij mij op WoW redelijk wat maken voordat ik er wat van zeg, en als het eindelijk zover is dat ik er wat van zeg dan probeer ik dat op een beschaafde manier te doen.

Het is trouwens niet alleen het taalgebruik, ook karakternamen zijn soms wel erg storend.
[...]
Accountnamen kunnen volgens mij sowieso niet gelijk worden gemaakt, en als ze er achter komen dat er zoiets wordt geprobeerd heb je beide accounts gebanned denk ik. Dan kun je het beter in een ticket vragen of een mail sturen naar de servicedesk en daar het verhaal in uitleggen, dan heb je nog een grotere kans dat het werkt als met de hierboven genoemde methode.
Als je een melding maakt krijg je te horen dat het gewoon niet kan/mag. Namen worden alleen veranderd als iemand zichzelf een andere naam geeft/trouwd. Niets aan te doen om dan nog characters over te zetten dus.

Verder stoor ik me nog wel eens aan character namen als Oerkoe of BaggerHunter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
dus jij stoort je ook aan een naam als shockingmoo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

barfieldmv schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:04:
[...]
Verder stoor ik me nog wel eens aan character namen als Oerkoe of BaggerHunter..
Of Schijndooie of Mietje. Voor die laatste heb ik een ticket ingeschoten, zal wel niet helpen, maar ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 215903 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:44:
[...]

No worries, die zul je vast niet veel tegenkomen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Neelon schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:28:
[...]
Volgens mij runnen ze een of ander script.

if condition(true) Poxx(Karazhan) then fubar loottable.caster(cloth) :'(
if condition(true) Poxx(Karazhan) and condition(true) Damaja(party) then fubar loottable.caster(cloth)

/fixed :+

Ben er niet vanavond... dus je kan het mooi uittesten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ActualFantasy schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:30:

Welke BG doe jij in godsnaam, als je maar 1500 honor haalt in 2 uur?
Als je 3 AV doet heb je al 1500 (estimated) honor ongeveer, en aangezien AV gemiddeld 10min duurt tegenwoordig, ben je ongeveer 45-60 min verder, en kun je makkelijk dus meer halen.
Dus dat verhaal klopt ook niet echt he. :/

Als je tussendoor ook nog ff de daily doet (toegegeven dat je daar mzzl voor moet hebben om die te halen, als het geen AV is en je alli speelt ;) ), krijg je daar uit m'n hoofd ook nog 415 bonus honor voor.
Dus 2,5 tot 3k honor halen in 2 uur is wel erg weinig. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

hmmjah eens in de zoveel tijd komt de fucked up namen weer naar boven in dit topic :)
en nog steeds ben ik blij dat ik op een RPPVP server speel :) tenministe een beetje normale namen.

weleens namen als spetterpoep e.d. voorbij zien komen nou ja dat vind ik nogal triest.

moet wel zeggen tijdje geleden was TVC downen, heb ik met 4 anderen Warlock Gnomes gerolled genaamd:
gnomeone
gnonmetwo
gnomethree
gnomefour
gnomefive

echt super vermaakt daarmee, en hoop dat wij daar toch weer een keer mee verder gaan :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Anoniem: 158967 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 20:33:
Ik hoor wel is dat mensen nether vortexes verkopen, maar hoe doe je dat als ze BoP zijn? :O
sell runs ? betaal een guild met raid op farm gold , ga mee op een raid , dropped er een vortex dan is ie voor jou. of ze craften het spul dat je wilt en 'verkopen' de vortex :)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 21:14
Anoniem: 232504 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:12:
[...]

Als je 3 AV doet heb je al 1500 (estimated) honor ongeveer, en aangezien AV gemiddeld 10min duurt tegenwoordig, ben je ongeveer 45-60 min verder, en kun je makkelijk dus meer halen.
15 tot 20 minuten queue eesrt op AV...

Dan meestal idd, een gevecht van een half uur of zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ActualFantasy schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:18:
[...]

15 tot 20 minuten queue eesrt op AV...

Dan meestal idd, een gevecht van een half uur of zo....
OMG 15 tot 20 min queue op AV??

Ok dat wist ik niet, bij ons is het altijd minder dan 1 minuut, zelfs om 3 uur s'nachts :), vandaar mijn commentaar :)

Ga eens transferren dan naar een andere server.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:21
Ik was vanmorgen even bezig met die Lunar Festival om die elders af te gaan. Maar ik werd het zat om steeds die elders te zoeken, dus heb er iets voor gemaakt :)

Ik heb de map van Kaldorei.com 'gejat' :+ en er puntjes op gezet waar die elders zich bevinden aan de hand van de informatie van wowhead.com.

Ik zal hem ook maar posten, want misschien heeft iemand er hier wat aan :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rq5ZG0egJlqRMZq3h8uvG8fm/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250914

Er zijn eigenlijk maar 2 Nederlanders op heel Eonar-EU waar ik geen hekel aan heb, 1 daarvan is Okke, de ander is een guildie van ons.
Love you too hun x.x
Anoniem: 215903 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:44:
[nl humor verhaal]

Inderdaad ja, maar de Nederlanders die hun taal/land niet overal laten merken zijn meestal gewoon goede mensen, het is alleen dat gedeelte dat overal in het Nederlands aan het rond spammen is, maar zo'n groepje zal iedere taal wel hebben.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 250914 op 07-02-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
zeker, maar staan hoop groene items in die in horde stad liggen (barrens bv)
of in alliance stad te vinden zijn (Goldshire bv)

volgens mij hoe je niet te proberen om daar je bagde je te gaan halen zonder stag of stoot als al met je willen praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Skillz schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:12:
[...]

if condition(true) Poxx(Karazhan) and condition(true) Damaja(party) then fubar loottable.caster(cloth)

/fixed :+

Ben er niet vanavond... dus je kan het mooi uittesten ;)
Helaas liggen Attumen en Moroes al op hun gat. :P

Kan alleen hopen op Rysttyn's Lost Pendant vanavond, want Chess Event en Shade of Aran (waarom voel ik onnodige wipes aankomen? :P ) droppen niks wat ik wil hebben. Zelfde als Nightbane en Netherspite trouwens. Enige boeiende van hun zijn eigenlijk de badges en heel misschien wat off-spec zooi. En dan zondag hopelijk weer Prince, die weer wel wat heeft wat ik zou willen hebben, maar ook die zal het wel niet droppen, zelfde als Moroes en Attumen volgende week gok ik. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Teunis schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:35:
[...]

zeker, maar staan hoop groene items in die in horde stad liggen (barrens bv)
of in alliance stad te vinden zijn (Goldshire bv)

volgens mij hoe je niet te proberen om daar je bagde je te gaan halen zonder stag of stoot als al met je willen praten
http://www.wowwiki.com/Elders

Enige die ik nog moet is de Elder in Sunken Temple. Gister geen zin meer in gehad dus die doe ik vanavond eventjes :P Dan heb ik ze alle VIJFTIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
BlackAss schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:51:
@UTwizard

Oke dank je wel voor je uitleg.

Dat wordt zometeen in me werk pauze een mooie nette e-mail opstellen
Lees deze nog eens: redfoxert in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

De FAMILIE naam moet hetzelfde zijn en ook nog eens op hetzelfde adres geregistreerd staan. Dat is onmogelijk te wijzigen voor zover ik weet tenzij je vriend ineens met jou trouwt en bij je in komt wonen. Ook daar zullen ze dan weer "bewijs" van moeten hebben is mijn ervaring met Blizzard. Het zal niet de eerste keer zijn dat een kopie van je paspoort vragen in combinatie met een copy van de voorkant van je CreditCard.

Dus ... wat jij wil zal niet gaan lukken. Succes met je email maar ik geef je geen kans. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Ik zit beetje op thottbot te kijken of intresant is om mijn LW aan te houden voor druid (uiteindelijk tanking)
maar over algemeen valt me lw tegen in verhouding tot tailoring (heb een mage en priest)
gaan ze dit nog boosten ?
want tailoring kan rustig meegaan tot kara, maar lw houd niet uit to heroics en dat vind lvl niet waard !
enige reden om nu aan te houden is de drums en kits (welke ook op de AH verkrijgbaar zijn)
dus zit over te denken om te gaan droppen voor nog gathering skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Je weet best wat ik bedoel, jij bent namelijk niet een van de Nederlanders die ik daarop heb ontmoet. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

Wat is nou het nuttige van dat hele festival dan? Krijg je er nog iets leuks van oid? Ik ben niet zo'n quester maar als de beloning het waard is wil nog wel even de postpode uithangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Teunis schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:59:
Ik zit beetje op thottbot te kijken of intresant is om mijn LW aan te houden voor druid (uiteindelijk tanking)
maar over algemeen valt me lw tegen in verhouding tot tailoring (heb een mage en priest)
gaan ze dit nog boosten ?
want tailoring kan rustig meegaan tot kara, maar lw houd niet uit to heroics en dat vind lvl niet waard !
enige reden om nu aan te houden is de drums en kits (welke ook op de AH verkrijgbaar zijn)
dus zit over te denken om te gaan droppen voor nog gathering skill
Grote voordeel van de epic LW set is, dat hij gecombineerd kan worden met de 4-piece set bonus, itt de Tailor sets. En met de kits (en leather) is goed geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33
Anoniem: 237912 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:00:
Wat is nou het nuttige van dat hele festival dan? Krijg je er nog iets leuks van oid? Ik ben niet zo'n quester maar als de beloning het waard is wil nog wel even de postpode uithangen
Je krijgt er geen easy epics mee nee :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:05:
[...]

Je krijgt er een paar goodies mee en als Engineer of Tailor een paar weinig beschikbare patterns en schematics. Daarnaast krijg je van elke Elder spam in je mailbox in de vorm van vuurwerk of een lichtbol geval iets :)

Alle 50 coins levert je niks extras op.

En natuurlijk 75 rep met alle Horde of Alliance factions per Elder, dus maal 50 :)

[ Voor 9% gewijzigd door redfoxert op 07-02-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
volgens mij kun je met alle 50 coins alle beschikbare q's doen in moonglade voor dresses en vuurwerk enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:00:
Je kan een pak en een jurk krijgen voor 5 van die dingen, en er is een quest om een monster te verslaan, waarvoor je een lantaarn moet kopen. Geen idee zo wat de beloning daarvoor is, maar je kan ff naar moonglade vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Anoniem: 232504 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:12:
[...]

Als je tussendoor ook nog ff de daily doet (toegegeven dat je daar mzzl voor moet hebben om die te halen, als het geen AV is en je alli speelt ;) ), krijg je daar uit m'n hoofd ook nog 415 bonus honor voor.
Dus 2,5 tot 3k honor halen in 2 uur is wel erg weinig. :X
500 haal je alleen als je wint en je tegenstander geen tot weinig towers capped. Daarbij lijkt 500 me een beetje overdreven. Maar goed laten we zeggen 500. Dan heb je een 25min queue en 20 minuten speeltijd. Dus 45 minuten voor 500 Hp. Gaat lekker snel... :X Maar goed dan pak je in de tussentijd een AB/WSG/EoTS mee voor 200 Hp. Is 700Hp per 45 minuten. Ik speel gemiddeld 4 uur op een avond en haal dus ongeveer 3,5k Hp op zo'n avond. BG daily doe ik alleen als het AV is want de rest is drama als alliance zijnde in Cyclone BG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:47
Bokkie schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:09:

Ach ik doe al maaaaaanden geen Kara meer, ben inmiddels wel 3x exalted, en heb nog NOOIT de trinket van Romulo, cape van Aran of de chest van Nightbane mogen looten (of ook maar zien droppen). Randomness... vast. T5 instances droppen ook nooit champion, wij hebben een soort "Curse of the defender" 't enige dat dropt... zul je zien dan nu m'n priest net main is dat er alleen champ dropt. Ik voel met je mee :P
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:16:
[...]

Die ene keer, toen ik met PvPgear en spec heroic ShatH inging toen deed ik ongeveer wel 2 a 300 minder dps. Hadden die andere rogues toevallig PvPgear aan of je weet? Want dan zou ik het wel kunnen snappen.

Maargoed weer een interessant iets om te testen. Ik ben ook wel benieuwd namelijk :)

Wat betreft die buffs. Zeker nice, maar het kan wel beter, maar dat zeg jij ook al. 1450 is dan wel erg ziek :o :D
Nope gewoon PvE gear, en jup ben benieuwd maar testen gaat pas 't weekend worden op z'n vroegst ben ik bang :(
Gewoon ff bij je RL aandringen om voor de gein eens een melee groepje te maken wie weet overtuig je em in no-time ;)

[ Voor 32% gewijzigd door porn* op 07-02-2008 13:16 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
porn* schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Ach ik doe al maaaaaanden geen Kara meer, ben inmiddels wel 3x exalted, en heb nog NOOIT de trinket van Romulo, cape van Aran of de chest van Nightbane mogen looten (of ook maar zien droppen). Randomness... vast. T5 instances droppen ook nooit champion, wij hebben een soort "Curse of the defender" 't enige dat dropt... zul je zien dan nu m'n priest net main is dat er alleen champ dropt. Ik voel met je mee :P
ik doe nog steeds elke week kara en heb nooit de enchanting formula's zien droppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

Hydra schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:05:
[...]

Het had een mount oid kunne zijn. Daar had ik het nog wel voor willen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:47
Bokkie schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:14:
[...]

ik doe nog steeds elke week kara en heb nooit de enchanting formula's zien droppen :P
Oja ik wacht ook nog steeds op Mongoose en Soulfrost ja! Magoed Sunfury is iig wel binne :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hehehe, gisteren even 50 van die dingen verzameld. Wat een kutquest, maar verveelde me en was PvP even zat.

50x75 rep, meer is het niet. Nog zo'n 6k voor Gnomeregan en Darnassus en ik ben exalted in alle major cities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

porn* schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Eigenlijk zouden we een cross-realm guild moeten kunnen maken.

<Drops Denied> of <Loottables Hacked> ofzo. :+
porn* schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:17:
[...]

Oja ik wacht ook nog steeds op Mongoose en Soulfrost ja! Magoed Sunfury is iig wel binne :P
Mongoose heb ik op mijn Mage (nu alt, was main) en een Priest heeft Sunfire nu. Alleen Soulfrost hebben we niet omdat we de eerste poging op Illhoof nog moeten doen.

[ Voor 22% gewijzigd door Neelon op 07-02-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

Neelon schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:19:
[...]

Eigenlijk zouden we een cross-realm guild moeten kunnen maken.

<Drops Denied> of <Loottables Hacked> ofzo. :+

[...]

Mongoose heb ik op mijn Mage (nu alt, was main) en een Priest heeft Sunfire nu. Alleen Soulfrost hebben we niet omdat we de eerste poging op Illhoof nog moeten doen.
Ja dat suckt echt, al zo vaak kara gedaan en nog nooiet 1 van de 3 zien droppen :S echt ****** annoying :(
in ZA gelukkig wel Executioneer mogen looten, en vorige week droptte vitality welke natuurlijk ook niet verkeerd is. maar Soulfire op mijn gruuls blade zou wel geil zijn :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Laatst online: 22-06 16:16
Nog raiding BM hunters hier?

Ik ben aan het testen met welk wapen ik de meeste DPS kan doen, met een auto-shot/steady shot macro.

Ik heb Wolfslayer Sniperrifle (WSR) en Sunfury Bow of the Phoenix (SBP). Momenteel is er volgens mij wat geklooi met macro's die niet (meer) werken door een aanpassing van Blizzard etc, maar hoe het precies zit weet ik niet.

Ik spam nu deze macro tijdens raids met WSR, welke me een behoorlijke DPS improvement geeft over de gehele raid tegen over manual timen:

#showtooltip Steady Shot
/console Sound_EnableSFX 0
/cast !Auto Shot
/cast [target=pettarget, exists] Kill command
/cast Steady Shot
/console Sound_EnableSFX 1
/script UIErrorsFrame:Clear()

Zijn er mensen hier die andere macro's gebruiken?

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 23-06 22:58
Ach drops wij hebben altijd Defender drops, echt alle tanks en z hebben alles al ze willen van kara en TK / SSC ( op tokens dan )

Zelf geil ik nog steeds op die dagger van Prince gewoon voor de fun maar heb hem nooit mogen zien droppen wel irritant,

Gistere trouwens met 1 puntje verloren van rollen op attunments mount :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Cidolfas schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:28:

Ik ben aan het testen met welk wapen ik de meeste DPS kan doen, met een auto-shot/steady shot macro.

Ik heb Wolfslayer Sniperrifle (WSR) en Sunfury Bow of the Phoenix (SBP). Momenteel is er volgens mij wat geklooi met macro's die niet (meer) werken door een aanpassing van Blizzard etc, maar hoe het precies zit weet ik niet.

Ik spam nu deze macro tijdens raids met WSR, welke me een behoorlijke DPS improvement geeft over de gehele raid tegen over manual timen:

#showtooltip Steady Shot
/cast !Auto Shot
/cast Steady Shot

Heb een soort gelijke macro idd, zonder de sounds erbij en met een weaponspeed timer (oid)

Heb dezelfde vraag al een keer gesteld en voor bm hunters blijkt toch 2.7 (of 2.6 mits zeer lage ping, snellere wapens hebben weinig zin, SS is normalised op 2.6 WS dacht ik) DE weaponspeed te zijn voor ideaal te seq'en met auto-steady

maar de boog ziet er toch een pak beter uit dan de gun :p

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Anoniem: 215903 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:03:
[...]
Grote voordeel van de epic LW set is, dat hij gecombineerd kan worden met de 4-piece set bonus, itt de Tailor sets. En met de kits (en leather) is goed geld te verdienen.
heb nu ook wowhead and thottbot bekeken, enige reden om lw aan te houd voor Druid tanking zou
Heavy Clefthoof set zijn (welke zeker goed is).
zekere ook niet zomaar te vervangen is door een quest reward of een dungeon set.
(enige wie dicht bij komen zijn de heroic bages, of pvp items) (non kara)

de rest epic set crafted zijn gewoon net zo "slecht" als vendor stuff of pvp stuff
(en 9/10 zijn allen maar via drops te krijgen)
dus misschien wat voor items bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Laatst online: 22-06 16:16
BlaSfem0n schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:37:
[...]

Heb een soort gelijke macro idd, zonder de sounds erbij en met een weaponspeed timer (oid)

Heb dezelfde vraag al een keer gesteld en voor bm hunters blijkt toch 2.7 (of 2.6 mits zeer lage ping, snellere wapens hebben weinig zin, SS is normalised op 2.6 WS dacht ik) DE weaponspeed te zijn voor ideaal te seq'en met auto-steady

Ja die boog ziet er goed uit! Kan ook niet wachten op meer +haste items, dan kan je hem effectief wel op 2.7 krijgen :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-06 12:57
Toevallig een topic over items die nooit droppen bezig op ons guildforum. :P
SHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELDS

seriously, i sucked at getting shields.
took me at least 25 UBRS runs to get the one off drakki
didnt get the ZG shield til RT were starting BWL
NEVER saw the Bulwark drop
had to grind all the way to exalted Shat'ar to get an epic shield in tbc
NEVER saw the nightbane shield drop on my warrior (twice on my rogue though >.>)
only every saw Gruul drop his shield drop once (gratz scen QQ)
and Kaz'rogal didn't drop one either.

pretty sure theyll all start dropping now im not raiding :<
Legendarisch bij ons is echter Red Dragonscale Protector van Vael. TSH/Resisted heeft BWL tot eind 2006 gefarmed en dat kreng is echt nooit gedropped. Altijd leuk om een medepally mee te pesten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236948

prutser001 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:16:
[...]

En om even in te gaan op de NL speler bash :P, ik speel op The Bronze Dragonflight hiervoor op Silvermoon en zit in een guild met voornamelijk spelers uit de UK en 1 nederlander en 1 schot :)
Deze gasten zijn lekker relaxed en spelen voornamelijk voor de fun, moet wel zeggen dat het niet meevalt om een nieuwe guildie te vinden aangezien de GL aardig goed contact heeft met andere GL's merk je dat er veel van die 'guild hoeren' zijn, instances doen, items pakken en weer oprotten... dat maakt het wel een beetje frustrerend.
In welke Guild zit je, ik heb ook nog een altje op Bronze Dragonflight staan, zowel horde als alliance. Ben daar nog wel op zoek naar een guild met wat relaxte spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

[..]

van ej
Beast Mastery Steady Shot Shot Rotation (Higher Mana Usage, Higher DPS)

#showtooltip Steady Shot
/cast !Auto Shot
/cast Steady Shot

Explanation: With the new "weird" shot mechanics (you can cast specials during the hidden autoshot casttime), this macro pulls off more steadyshots than autoshots. The result is a higher amount of shots per second, higher manausage per second, higher DPS. 3:2 rotation.

Beast Mastery Steady Shot Shot Rotation (Lower Mana Usage, Lower DPS)

#showtooltip Steady Shot
/cast [exists,target=pettarget] Kill Command
/castsequence reset=2 !Auto Shot, Steady Shot

Explanation: This makro always waits for autoshot to !go off! until the next steady shot is cast. Result: True 1:1 rota, becomes more efficient with increasing amount of haste.
[...]

[..]
sound gedeelte zorgt ervoor dat je dat irritant swoosh geluid niet hoord als je je macro spammed :P

[ Voor 24% gewijzigd door Bokkie op 07-02-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online

#showtooltip Steady Shot
/cast !Auto Shot
/cast Steady Shot

/wave

Ik gebruik momenteel ook deze macro samen met mijn Marksman's Bow en deze macro geeft wel het meeste DPS (vanwege de meerdere steady's, maar ook meer mana verbruik).

Ik ga of vanavond (not likely) of morgen deze macro weer eens testen t.o.v. de oudere castsequence auto, steady macro, want Blizz heeft nog wel eens de neiging om dingen stilletjes te fixen.

En van wat ik gelezen heb is de nieuwe macro ook erg afhankelijk van je latency, weapon speed, haste effects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hooli-gan schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:10:
[...]

500 haal je alleen als je wint en je tegenstander geen tot weinig towers capped. Daarbij lijkt 500 me een beetje overdreven. Maar goed laten we zeggen 500. Dan heb je een 25min queue en 20 minuten speeltijd. Dus 45 minuten voor 500 Hp. Gaat lekker snel... :X Maar goed dan pak je in de tussentijd een AB/WSG/EoTS mee voor 200 Hp. Is 700Hp per 45 minuten. Ik speel gemiddeld 4 uur op een avond en haal dus ongeveer 3,5k Hp op zo'n avond. BG daily doe ik alleen als het AV is want de rest is drama als alliance zijnde in Cyclone BG.
Bij een gewonnen AV krijg ik 450 estimated honor, bij een niet gewonnen AV zul je dus ongeveer mss de helft of minder krijgen.

Mijn berekening ging uit van gewonnen AV's, in een normaal weekend.
En zoals ik al zei de queue bij ons op de realm is 1 minuut en minder, en bijna altijd een rush wat uitkomt op 10-15 min per game.

En zoals je in mijn vorige post had kunnen lezen, wist ik niet dat hij/zij zo'n belachelijk lange queue had voor AV. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Ja ik ben BM raider.

Ik gebruik:
Lazy shoot macro
/castrandom [exists,target=pettarget] Kill Command
/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot

Die wolfslayer is beter voor je dps. Zoek anders ff cheeky's hunter dps sheet op. Kan je dps berekenen inclusief latency etc.

Hmm die andere kon ik nog niet. Maar zie dat die meer mana verbruikt? Dan heb je er dus niet veel an op lange bosfights zonder spriest lijkt me.

[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 07-02-2008 14:05 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Exitium schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:41:
Toevallig een topic over items die nooit droppen bezig op ons guildforum. :P

[...]

Legendarisch bij ons is echter Red Dragonscale Protector van Vael. TSH/Resisted heeft BWL tot eind 2006 gefarmed en dat kreng is echt nooit gedropped. Altijd leuk om een medepally mee te pesten. :9
De red dragonscale protector is bij ons ook legendarisch, in totaal maar een keer gedropt. We hadden een Paladin genaamd Alextrasza (een rode uber draak) en die is toen toepasselijk naar haar gegaan. Mede voor de RP en ook voor het feit dat ze al haar Dkp daarvoor had opgespaard.

De tier 1 Paladin breasplate van Golemag was bij ons ook berucht. Is gewoon 0 keer gedropt en ik heb MC zo vaak gedaan dat ik exalted was met de Hydraxian Waterlords. Gelukkig later Judgement gekregen :)

Good old days...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-06 14:01

Darkasantion

Just keep swimming!

#showtooltip Steady Shot
/cast !Auto Shot
/cast Steady Shot

Vriend van mij is BM Hunter, en met de Sunfury bow spawnt hij gewoon de hele tijd:

/script UIErrorsFrame:Hide()
/cast [target=pettarget] Kill Command
/script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show()

Wolfslayer Sniper Rifle zou nog beter hiervoor zijn, omdat deze erg goed is voor een BM-Hunter.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:58

vhal

ಠ_ಠ

[...]

SS is gebaseerd op een 2.8 speed boog...dus of je nou een 2.6 of met een 3.10 speed rondloopt, SS zal dezelfde damage afgeven.
Ik gebruikte die macro, maar tegenwoordig doe ik alles handmatig en ik merk weinig verschil. Kill command zit naast mijn SS welke dus relatief simpel te gebruiken is. Verder is een goede autoshot timer een must (quartz)

De wolfslayer gun is voor BMhunters velen malen beter dan de Phoenix boog. In dit geval is het echt stats-->looks.
Omdat deze hun een weaponspeed heeft van 2.70, is het mogelijk om over een bepaalde tijd meer steadyshots eruit te persen (omdat SS scaled met haste% als enige shot) dan met de boog van de prince. Het gaat zelfs zo ver dat de BT bogen/guns voor BM hunter minder dps opleveren dan de wolfslayer gun met een auto-steady rotatie.
Cidolfas schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:40:
[...]
Ja die boog ziet er goed uit! Kan ook niet wachten op meer +haste items, dan kan je hem effectief wel op 2.7 krijgen :)
je moet je afvragen of je dan jezelf niet teveel gimped als je hasterating gear draagt. Je hebt toch een aanzienlijke hoeveelheid nodig om je weaponspeed naar beneden te krijgen. Of, als je wat langzamere ranged wapens bezit, arcane/multi ertussen weven..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
William/Ax3 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:00:
[...]

Ja ik ben BM raider.

Ik gebruik:
Lazy shoot macro
/castrandom [exists,target=pettarget] Kill Command

Die wolfslayer is beter voor je dps. Zoek anders ff cheeky's hunter dps sheet op. Kan je dps berekenen inclusief latency etc.

Hmm die andere kon ik nog niet. Maar zie dat die meer mana verbruikt? Dan heb je er dus niet veel an op lange bosfights zonder spriest lijkt me.
hoezo, gebruik je geen pots dan :P
af en toe even naar aotv switchen voor mana regen is ook een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Ik hoorde trouwens het gerucht dat shammys een CC spell zouden krijgen? iemand die wat meer weet daarover?

dit haalde ik van world of raids

Additional excerpts of 2.4 Patch Notes (not confirmed)

The following info have been posted (from memory, so its not an exact copy/paste of the real thing) by a trusted source on ElitistJerks. (Its from the benefactors board)

Keep in mind, nothing has been confirmed by an official source.

WARLOCK
- Improved Shadow Bolt now only works for the warlock who casted the bolt.
- ISB reduced to 15% at max rank
- Incinerate coeff increased by $
- Demonic Knowledge reduced to 10% from 15%
- Lifetap coeff reduced by $
- Lifetap health cost increase by 10%

MAGE
- Icy Veins and Bloodlust no longer stack
- Icy Veins no longer increase chance to freeze, but provide full pushback immunity for all spells while active.
- Mana cost of Blink and Slow reduced by 40%
- Improved blink changed to increase blink distance by 30%
- Prismatic Cloak buffed to 6% damage redux
- Arcane Fortitude buffed to 100% of intellect as armor
- Ice Floes now provides 30% pushback resist for ice spells
- Improved Fire Ward changed to 50% chance to reflect, and 4% less damage taken while active
- Improved Ice Armory type talent changed to 50% chance to reflect

PRIEST
- Mana burn cast time reduced to 2s base, amount of mana burned reduced 50%.
- Improved Mana burn increases burn amount by 20%. It is unclear whether or not it still provides cast time reduction
- Lightwell charges increased to 15.
- Focused will down to 4%.

ROGUE
- Envenom no longer consumes poison charges

WARRIOR
- Improved hamstring has a 10 second internal cooldown on the proc
- Endless rage fixed

SHAMAN
- 30% dispel resist on that threat redux nature talent
- Earth shield mana cost reduced by 50%
- Tremor totem and poison cleanse totem reduced from 5s pulses to 3s pulses (!!!!)

PALADIN
- Turn Undead works on demons now and will be renamed, so apparently you can fear-lock warlock pets, 10s duration with DR

DRUID
- Cyclone range reduced to 20 yards
- Lifebloom coeff reduced by $
- Treants now have a 15% chance to proc entangling roots
- Natural Perfection was nerfed slightly (don't remember numbers)

[ Voor 91% gewijzigd door Wognummer op 07-02-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Even snelle lock vraag,als ik mijn Dot's erop zet, en dan pas trinket, werken zij dan ook met de trinket bonus?? Want dit doe ik altijd met Curse of Doom, 10 secs voordat hij afgaat, trinket ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Locks schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:22:
Ik hoorde trouwens het gerucht dat shammys een CC spell zouden krijgen? iemand die wat meer weet daarover?

dit haalde ik van world of raids

Additional excerpts of 2.4 Patch Notes (not confirmed)

The following info have been posted (from memory, so its not an exact copy/paste of the real thing) by a trusted source on ElitistJerks. (Its from the benefactors board)

Keep in mind, nothing has been confirmed by an official source.

WARLOCK
- Improved Shadow Bolt now only works for the warlock who casted the bolt.
- ISB reduced to 15% at max rank
- Incinerate coeff increased by $
- Demonic Knowledge reduced to 10% from 15%
- Lifetap coeff reduced by $
- Lifetap health cost increase by 10%

MAGE
- Icy Veins and Bloodlust no longer stack
- Icy Veins no longer increase chance to freeze, but provide full pushback immunity for all spells while active.
- Mana cost of Blink and Slow reduced by 40%
- Improved blink changed to increase blink distance by 30%
- Prismatic Cloak buffed to 6% damage redux
- Arcane Fortitude buffed to 100% of intellect as armor
- Ice Floes now provides 30% pushback resist for ice spells
- Improved Fire Ward changed to 50% chance to reflect, and 4% less damage taken while active
- Improved Ice Armory type talent changed to 50% chance to reflect

PRIEST
- Mana burn cast time reduced to 2s base, amount of mana burned reduced 50%.
- Improved Mana burn increases burn amount by 20%. It is unclear whether or not it still provides cast time reduction
- Lightwell charges increased to 15.
- Focused will down to 4%.

ROGUE
- Envenom no longer consumes poison charges

WARRIOR
- Improved hamstring has a 10 second internal cooldown on the proc
- Endless rage fixed

SHAMAN
- 30% dispel resist on that threat redux nature talent
- Earth shield mana cost reduced by 50%
- Tremor totem and poison cleanse totem reduced from 5s pulses to 3s pulses (!!!!)

PALADIN
- Turn Undead works on demons now and will be renamed, so apparently you can fear-lock warlock pets, 10s duration with DR

DRUID
- Cyclone range reduced to 20 yards
- Lifebloom coeff reduced by $
- Treants now have a 15% chance to proc entangling roots
- Natural Perfection was nerfed slightly (don't remember numbers)
Volgens vele mensen fake, omdat ze teveel aan de debuffs moeten sleutelen om het te laten werken.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.