Who made you god? Oftewel wat geeft jou het recht om te bepalen waar mensen wel of geen recht op hebben. Voor als je het nog niet door hebt, ik mag jou en iedereen die dit soort standpunten inneemt nu al niet. Ik heb het niet zo op egoisten.
Dus omdat de attunement weg is krijgt men gratis Hyal en BT gear? Je zal nog steeds bosses plat moeten leggen voor je die hebt. En als je die plat kan leggen, dan verdien je hun loot.
En wat voor schade heb jij daar dan van? Omdat jij er meer voor heb moeten doen worden ze minder waard als anderen ze 'makkelijker' krijgen. Ga toch fietsen man. Die gear is voor jou niets minder geworden dus laat die anderen lekker. en als je zonodig de elitist jerk uit wil hangen ga je toch lekker lopen opscheppen dat je het eerst had.
Juist ja dat gaan al die mensen doen die niet hardcore raiden, een altje vol duwen met S1 epics en daarna karazhan. En als je weinig tijd hebt zijn 70 badges ook niet zo binnen. Maar ja als je dus minder tijd hebt om te spelen mag je na weken sparen dus geen leuke items voor je badges krijgen want stel je voor de hardcore raiders krijgen het gevoel dat hun harde werk voor niets is.
Epics zijn net zoveel waard in het spel als ze waard waren. Enige waar ze minder waarde voor hebben is voor mensen die ermee willen rondlopen in shattrat:"Kijk wat ik heb!" Ben blij dat Blizzard daar niet aan denkt bij de ontwikkeling.
Ik heb wel een vermoeden waarom Blizzard dit doet hoor:
Ze ontwikkelen veel content die mensen nooit zullen zien door de beschikbare speeltijd. Om te zorgen dat die mensen wat nieuws krijgen zonder veel content voor ze te hoeven ontwikkelen brenggen ze de high end content langzaam naar iedereen. Er wordt af en toe een boss generfed wat jammer is. Maar wat positief is: sneller rep opbouwen, lagere rep nodig. Badge items zodat je naast je loot uit de 25 mans raids gegarandeerd items erbij krijgt, waardoor je sneller doorstroomt als guild naar hogere raids. Zodat meer mensen voor WotLK kans hebben om die content te zien/doen.
Als je dat anderen niet gunt, heb je pech. Gelukkig denkt blizzard niet alleen aan hun egoistische klanten.
Ach eigenlijk zei epics vroeger ook niks, behalve hoeveel tijd je had om te spelen. Zeker in 40 man tijd toen je als complete retard nog mee kon komen doordat goede spelers compenseerden.
Het doel van het spel is lol en voldoening als je een nieuwe boss neerhaalt. En voor sommigen om dat als eerste te doen. En voor de persoon hier boven is patsen met epics blijkbaar het doel, maar ik denk niet dat dat de gedachte van blizzard was bij de ontwikkeling van het spel
En heb je veel tijd dan doe je dat als (een van de ) eerste en loop je lekker voorop. Lijkt me geweldig, maar heb ik de tijd niet voor. Zit dus nu 3/4 TK en 2 bosses SSC.
Anoniem: 250914 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:39:
Vergelijk het eens met andere spellen dan, als je daar weinig tijd in steekt kom je ook niet erg ver, dan duurt het voor jou ook een stuk langer om het uit te spelen. Waarom moet dat in WoW dan anders zijn? Waarom moet het in WoW voor iedereen maar makkelijk gemaakt worden?
Die vraag is heel simpel te beantwoorden. De expansions. Ik zou graag MC en verder hebben gedaan, maar toen we ZG en AQ20 hadden gedaan kwam TBC al uit. En dan gaat iedereen levelen. Je kan wel 60 blijven met de gedachte ik wil al die raids nog doen, maar daar vind je echt geen 40 man meer voor.
Heb een aantal nu op 70 bezocht en was leuk om te zien, maar verder alleen maar meer balen dat ik het niet op 60 heb kunnen doen.
Dus maakt blizzard het nu makkelijker om er te komen door attunements weg te halen en gear te introduceren die je kan sparen ipv op random drops te farmen/wachten.
Zo kunnen meer mensen de huidige content beleven zoals het hoort voor WotLK er is. En dat die gear dan niet met avond na avond raids farmen is verkregen, maar door het sparen van badges wordt niemand slechter van.
En tenslotte Chiyu. Je zegt nu de grootste noobs er binnen komen (leuk hoor wij zijn na een UBRS ook eens met zijn 10-en BWL in geweesd. Binnen komen was erg leuk en in 5 seconden dood gemept worden ook

) is het zeg maar allemaal voor niets geweest. Bedoel je daar dan mee dat je er geen enkel plezier aan hebt beleefd. Geen spanning hebt gehad of het vanavond wel zal lukken enz... Want dan is het idd voor niets geweesd, maar dat was dan al zo voor deze laatste patches.
[
Voor 27% gewijzigd door
Anoniem: 63072 op 10-02-2008 16:21
]