Gisteren was de heroic daily Seth Halls voor mij. Ik moest nog 4 heroic badges voor mijn wand, (Carver blabla) dus ik dacht laten we een heroicje doen, plus de 2 badges van de q, kan niet mis gaan. Althans dat dacht ik...
Er waren al meerdere tries geweest -alvorens ik bij de guild aanklopte- eerder op de dag, die resulteerden in wipefest2008 een hele leuke rekening en getier in de /p. Niet dat er kleuters mee waren, maar we kregen het gewoon niet voor elkaar. De DPS (waaronder ikzelf) verzuimde de adds van de healer te houden/krijgen bij de eerste boss, wat resulteerde in een hele dooie healer wat inherent aan een dooie healer resulteerde in een dooie tank. Toen het feign death knopje het maar niet bleef doen ging ik ook dood. Note to self: mijn MAIN heeft FD, mijn mage niet.
De tank moest weg dus einde oefening, nieuwe poging met de guild. Heroics willen de meesten wel, en helemaal als het de daily is. Dus ik "heroic daily, any takers?" ging vlot, alleen waren er geen healers voor te porren. Of al bezig óf met peeveepee (wat ze in de gchat nu zo typen, zucht), of met andere meuk.
Uiteindelijk 4 leute uit de guild en de healer maar gepugd. Drood healert <--de nonguildie, moonkin, rogue, warrior tank en ondergetekende. Ik moest het partygedruis even in de kou (of op de tocht tis maar hoe je het wil) laten staan want we waren een premade AV aan het winnen. Ik wil tenslotte de pvp staff, dus AV it is.
Zo leek het althans (dat winnen), maar een goeie 38 seconden stond ik weer in Shat met toch echt maar 1 AV mark rijker, hmm toch niet gewonnen?

Nou ja ik hoef toch nog maar 22k en 28 marks voor mijn glad. war staaf dus die 2 extra (of juist
niet extra dus eigenlijk) die kunnen me aan mn <censuur> roesten. Waar waren we? Ow ja natuurlijk heroic SH...
Na een simultane dubbele druid buff (oops) wat intell van mij en we gingen loos. (nee niet die van Beckham, ow jesus wat flauw dit moet ik deleten

)
Sheep star, skull is nuke. Je kent het wel, de usual. Immune, ow ja crap de guards daar zijn niet cc-able. Feck, vergeten. Niet eens iemand dood, goed opgepakt maar we waren wakker ieg.
En doorgaan.
bla bla trash dood, eerste boss. Eerste wave adds gingen redelijk ware het niet dat ik als clothwearingpansy neer ga als een natte krant als de adds op mijn gnomepje lopen in te hakken. De healert ging sneller neer dan een baksteen van de flat valt, ergo wipe 1. Nieuwe poging eerste wave ging goed, tweede wave ging redelijk derde wave gingen vrolijk fluitend op de healer inslaan die in beervorm ging dus niet meer healde dus de tank ging dood, wipe 2. De derde try ging het goed wave 1 dood, wave 2 dood, wave 3 dood, boss dood. 1 Badge dichter bij mn wand, wand

daar deden we het tenslotte nog steeds voor.
Blabla trash blabla dood 2de boss de raven lord. Nog nooit gedaan want ik heb op mn mage geen epic flyvorm

. Beetje pewpew dan komen de adds, ik AoE want werd mij aangeraden. Na de eerste wave adds, ik hardstikke oom en evo en pots op CD dus maar wanden, mocht niet baten, ik weet niet hoe maar voor ik het wist lagen we allemaal weer naar de sterren te kijken, zucht. Ga gewoon liggen, ik wil alleen maar je badge. Tweede try op de Lord, ik stond mijlen ver onder de Tank in KTM dus ik ging all-in met nuken (voor zover niet gesilenced dan), krijg
ik die vriendelijke freund in enen in mn nek. hmmm KTM in de war? Ik stond echt niet boven de tank en/of boven de agrogainbar, wat later in Vent ook werd bevestigd door een guildie. Hmm ik weer plat, dead Gnome here!! Battle res, doorgaan, dude neer, weer een badge.
De laatste boss, Ikiss (geloof ik) stond daar zn eigen ding te doen toen er 5 toons aankwamen die zijn spulletjes wilden, hij gaf het niet op zonder slag of stoot kan ik je verklappen.

Deze boss was niet nieuw voor mij dus ik loop achter een pilaar bij zijn Aoe, maar waarschijnlijk 'raakte' het net mijn kleine gnomepjeteen want ik was voor de zoveelste keer zo dood als het maar zijn kan. Battle res , de moonkin moest ff zoeken want ik lag tenslotte (net niet) achter de pilaar. Ik weer up, single int, single andere meuk en weer pew pew. Hij dood en ik weer een badge.
De loot: een nether (die ik won) een caster broek (die ik won) een +str gem dus pass en de staff van die dude. w000000t droprate 0.16% in mijn atlasloot, direct nog een keer gekeken in atlas ja hoor echt 0.16% . NEED, de rest passte allemaal want had al beter of niet nodig. En waar ik eerder in de forum poste dat ik die staff dus nooit never zou krijgen viel hij zomaar uit de met bloed besmeurde handen van de verslagen Ikiss. Ergo, me very happy. Ook nog rollen voor wat shards van eerdere loot, waar ik ook nog 1 van won
In Shat direct de +40 spell dmg op mn hagelnieuwe staff laten zetten (niet eens van een oud vrouwtje geweest) door een guildie (had de mats al maanden in de kast, want mn 35 lock is 275 enchanting

, dus wat goedkope blauwe 65+ meuk kopen en dissen) en de nieuwe broek maar aangedaan. EN waar het eigenlijk allemaal om begon mn nieuwe wand gehaald. dus ik unbuffed van 588 spelldmg naar 685. Niet slecht dacht ik zelf. Plus ik had nog ergens een verdwaalde nether in diezelfde kast liggen dus nu kan ik 2 maal de Gyro-Balanced Khorium Destroyer craften. Gaat bij ons voor plusmin 1250g
per stuk cha-tjing
Kortom een leuke avond.