Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 148 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 41.116 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:55
BootVluchteling schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:42:
[...]

met een 41/0/20 build kan je idd erg leuk pvpen, maar tegen elke rogue, meeste hunters en meeste warriors heb ik toch lelijke moeite... dat er 1 classe is waar je moeite mee hebt, ok, maar 3.. tja
8/5/48 warrior, ik heb moeite met: Locks, mages, hunters, priests, druids meeste pala's en pvp rogues.

ik heb daar in tegen nauwelijks problem met warriors (tenzij ze pvp-prot zijn)

Dus met een PVE lock heb je moeite met 1/3 van de classes in PVP? Ik zou er voor tekenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-06 14:01

Darkasantion

Just keep swimming!

Anoniem: 158967 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:52:
[...]

Je weet best wat ik bedoel, want AB en EOTS zijn een ramp. Soms kan het allemaal zo veel makkelijker. Oja en bij PVE mensen: Rood = rennnen voor je leven en schreeuwen in bg chat voor hulp. :'(
Grapje joh, ik snapte de hint wel. Maargoed we hebben in onze guild ook een paar idioten die zichzelf geweldig vinden omdat zij 3~4 S1 items hebben, en het trost spawnem in Raidchat tijdes Gruul, wat erg veel irritatie opwekt omdat de 2 kara teams van onze die kara cleared hebben, nu eigenlijk het werk ervan hebben, en zij free epics.

En hoeveel ik PvE player ben, heb ik meestal tijdens de BG's als ik rood ben wel een lieve alliance in de buurt die ik wel kan life drainen >:) . Dus ik ga niet om help roepen.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Wat een week. Na A'lar en Void Reaver guild firsts gisteren (helaas zonder mij) Solarian in 1 try plat. drie guild first in een week. Next up Morogrim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Darkasantion schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:47:
[...]

Agreed, ben zelf 42/0/19, maar dat is een erg leuke PvE build die ook wel goed kan werken in PvP, maar tegen rogue, hunters en sommige warriors kun je gewoon helemaal niks doen.
Dus moeten ze maar een buff krijgen zodat ze alles kunnen powen? Imho alle classes hebben moeite met bepaalde andere. Enigste class die echt nog een pvp buff verdiend vind ik eigenlijk mage imho.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Darkasantion schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:00:
[...]

Grapje joh, ik snapte de hint wel. Maargoed we hebben in onze guild ook een paar idioten die zichzelf geweldig vinden omdat zij 3~4 S1 items hebben, en het trost spawnem in Raidchat tijdes Gruul, wat erg veel irritatie opwekt omdat de 2 kara teams van onze die kara cleared hebben, nu eigenlijk het werk ervan hebben, en zij free epics.
Waarom hebben jullie werk aan hun PvP epics? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

William/Ax3 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:04:
[...]

Dus moeten ze maar een buff krijgen zodat ze alles kunnen powen? Imho alle classes hebben moeite met bepaalde andere. Enigste class die echt nog een pvp buff verdiend vind ik eigenlijk mage imho.
Geen buff, maar liever toch een counterspell ofzo tegen rogues, omdat een lock helemaal niks ertegen kan doen, helemaal in 1v1 of 2v2, maargoed Blizzard heeft al aangegeven dat zij dit niet kunnen aanpassen zonder de rest in onbalans te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:28
Nivado schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:55:
[...]

8/5/48 warrior, ik heb moeite met: Locks, mages, hunters, priests, druids meeste pala's en pvp rogues.

Dus met een PVE lock heb je moeite met 1/3 van de classes in PVP? Ik zou er voor tekenen!
een prot warrior. komop zeg. das logisch.. als je dermate diep prot gaat, WEET je dat je zuigt in dmg doen.. zelfde als elke resto shammy, holy priest etc..

als ik destro was, zou ik denk ik minder moeite hebben met een warrior.. maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Exitium schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:06:
[...]

Waarom hebben jullie werk aan hun PvP epics? :?
Omdat zij in PvP epics meegaan naar Gruul/HKM, en zichzelf de bomb vinden, maar ondertussen moeten de 2 full geared Kara teams ervoor zorgen dat de DPS er wel is, omdat zij die niet echt hebben door hun PvP epics, wat irriteert, omdat deze mensen dan ook menen te mogen rollen op drops, want ja zij waren er ook altijd als wij naar HKM/Gruul gingen.
Laten zij dan even vergeten dat Kara team 1 en 2 maanden hebben geweerkt om Kara op farm te krijgen en hun goede gear bij elkaar te krijgen, terwijl zij nu met niks doen dikke drops hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Nivado schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:55:
[...]

Protpaladin: moeite met locks, mages, hunters, priests, druids, nonprotpala's, shamans.
Leuk man pvp :P

Overigens begin ik het toch steeds meer zat te worden. Ik wil DPSen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Darkasantion schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:10:
[...]

Omdat zij in PvP epics meegaan naar Gruul/HKM, en zichzelf de bomb vinden, maar ondertussen moeten de 2 full geared Kara teams ervoor zorgen dat de DPS er wel is, omdat zij die niet echt hebben door hun PvP epics, wat irriteert, omdat deze mensen dan ook menen te mogen rollen op drops, want ja zij waren er ook altijd als wij naar HKM/Gruul gingen.
Laten zij dan even vergeten dat Kara team 1 en 2 maanden hebben geweerkt om Kara op farm te krijgen en hun goede gear bij elkaar te krijgen, terwijl zij nu met niks doen dikke drops hebben.
DKP.

(ja, ben wat kort van stof vandaag :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Anoniem: 121555 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:12:
[...]

DKP.

(ja, ben wat kort van stof vandaag :) )
Die krijgen wij allen op de 25 mans, omdat wij geen DKP hebben bij 10 mans. Dus hebben zij evenveel DKP als de fullgeared mensen :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-06 14:53

Wootlock

Evilution

Bokkie schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:38:
[...]

niet echt hoor :) als je met je sl/sl build de raid binnenkomt lach ik je eerst uit en dan laat ik je wisselen voor een raidspecced lock :+

maar aan de andere kant zijn wel alle 3 de tree's raid viable imho :)
Aangezien jij een raidende lock bent, wat is de ideale raidspec ?
ik ben nu diep demo en affliction (tot nightfall rank1)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
wat zijn ze weer aan het kutten bij blizzard, site plat en geen server online, gezellig hoor:p

Bijna lvl 62 :> wat is de outland toch ook saaaaaaaaai en gaat ook zo traag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109086

Chubz schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:24:
wat zijn ze weer aan het kutten bij blizzard, site plat en geen server online, gezellig hoor:p

zucht... lees de TS eens... onderaan, en hover je muis over de windows klok |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-06 18:13
Mede warriors,

Wil graag deze spec aannemen:

http://www.wow-europe.com...0000055511030020100000000

Wil met deze spec DPS gaan doen, verder wil ik in staat zijn om te tanken tot op een zeker niveau (Heroics en Karazhan meeste bosses).

Denken jullie dat het met deze build moet lukken?

Heb zeer goede epic tank gear welke voldoet aan ZA. Dus tanken zal niet het probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:33

Seraphin

Meep?

Leo down! Guild first attemt. 4 wipes; eerste twee tries waren rommelig (dps-ers vroegtijdig dood, problemen met aggro na phase-changes / whirlwinds, paar keer zelfs mensen die hun demon niet neerkregen).

3e + 4e try 1% wipes; we moesten nog even wennen aan phase3. Die vierde try moet echt 0.000001% zijn geweest ofzo ;)

5e try: clean kill; (afgezien van 2 tussentijdse doden die gauw een combat-res kregen).

Dat maakt nu 5/6 SSC; tijd voor Vashj-wipes :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10:40

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:06:
[...]
als ik destro was, zou ik denk ik minder moeite hebben met een warrior.. maar goed.
8)7

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

Recruit wat PvE spelers en laat de PvP spelers thuis? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Vanaf 67+ vlieg je door je levels heen, dan kun je namelijk naar SMV en Netherstorm en daar gaat de XP erg hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Chubz schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:24:

Als je wel eens leest weet je dat het woensdag maintance dag is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
BootVluchteling schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:06:
[...]

een prot warrior. komop zeg. das logisch.. als je dermate diep prot gaat, WEET je dat je zuigt in dmg doen.. zelfde als elke resto shammy, holy priest etc..

Begrijp je echt niet wat ik bedoel? En wat de andere poster bedoelde met: "Locks zijn de enige class waar mee je nog een beetje kan PVP-en met een PVE spec"?

Als lock heb je met pvp specc moeite met 1 class en met pve spec 3. Als warrior heb je met pve spec moeite met 8 classes. Het valt dus nog wel mee voor een pve lock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
UTwizard schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:25:
[...]

Vanaf 67+ vlieg je door je levels heen, dan kun je namelijk naar SMV en Netherstorm en daar gaat de XP erg hard.
mooi, ik vind zangarmash maar saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

[...]

Oja, in PVP epics zul je zeker minder dps doen dan mensen in PVE gear, maar begrijp me niet verkeerd. Ik zit in een PVP guild, maar we doen ook wel is kara omdat wij de heroic badges nodig hebben om sommige PVP delen te kopen, zoals cloak en trinket. Maar zonder gekheid, wij knallen met onze PVP gear anders ook gewoon met een paar uurtjes door kara heen hoor.
Nivado schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:26:
[...]

Begrijp je echt niet wat ik bedoel? En wat de andere poster bedoelde met: "Locks zijn de enige class waar mee je nog een beetje kan PVP-en met een PVE spec"?

Als lock heb je met pvp specc moeite met 1 class en met pve spec 3. Als warrior heb je met pve spec moeite met 8 classes. Het valt dus nog wel mee voor een pve lock...
Ehm, dit had je van te voren kunnen weten? No offense, maar dit vind ik een beetje domme whine. :9

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 06-02-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
[...]

Als lock met destro pve spec heb je moeite met elke class -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wootlock schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:16:
[...]

Aangezien jij een raidende lock bent, wat is de ideale raidspec ?
ik ben nu diep demo en affliction (tot nightfall rank1)
ideale raidspec verschilt per gear/raid lvl en raid samenstelling en wat je leuk vind

zowel de 4x/x/x
als de x/4x/x
en de 0/21/40

zijn prima raidspecs als je ervoor geared/gemmed
Wat ik belangrijk vind is wat is er nodig in de raid en waar is behoefte aan

per raid heb je eigenlijk maar 1 afflic lock nodig meer kan, maar is afhankelijk van de hoeveelheid in gebruikte debuff slots, demon lock met felguard is prima dps, maar vergt veel micro van de lock, prima mee te raiden evenals de demon lock met succy, maar deze ligt wat gevoeliger

als je puur gaat cijferneuken ben je het beste af met 1 afflic lock voor malediction en imp bitch en de rest 0/21/40 voor pure dmg en isb uptime

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Chubz schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:27:
[...]

mooi, ik vind zangarmash maar saai
Tjah ... tis een trade-off :)

Of zo lang mogelijk in de lower level areas rondhangen tot je 70e level en daarna met quests veel geld verdienen. Of snel levellen en je snelle level voor lief nemen maar dan wel geen cash meer vangen voor de quests (want die heb je dan voor het grootste deel al gedaan).

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 11:19

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

Eruit trappen?

OK, is iets langer van stof maar toch. :P

Als het alleen aan mij lag kan ik er ook wel een paar noemen die ik liever niet in de raid (10mans, maar toch) heb zitten. Onjuiste gear/gem/enchants keuze, rotte specs, dat soort dingen kan ik zelf echt niet tegen.

Als je een beloning wil, dan zal je er verdomme voor werken ook.
Anoniem: 158967 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:27:
Oja, in PVP epics zul je zeker minder dps doen dan mensen in PVE gear, maar begrijp me niet verkeerd. Ik zit in een PVP guild, maar we doen ook wel is kara omdat wij de heroic badges nodig hebben om sommige PVP delen te kopen, zoals cloak en trinket. Maar zonder gekheid, wij knallen met onze PVP gear anders ook gewoon met een paar uurtjes door kara heen hoor.
PVP epics kan zeker wel werken, maar je moet wel zorgen dat je bijvoorbeeld je spell-hit op orde hebt. Ook naar PVE gemmen op S1 werkt wel, ben ik met mn hunter iig wel van plan.

[ Voor 24% gewijzigd door Neelon op 06-02-2008 11:41 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Neelon schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:34:
Als het alleen aan mij lag kan ik er ook wel een paar noemen die ik liever niet in de raid (10mans, maar toch) heb zitten. Onjuiste gear/gem/enchants keuze, rotte specs, dat soort dingen kan ik zelf echt niet tegen.
Maandag in Kara met alt guild hadden we een 'DPS' warrior mee. Arms spec, stond op trash tot Curator 8k dmg done boven de warrior tank. Beide hunter pets deden meer dmg dan hij. :+

Heb in een deuk gelegen met een goeie hunter vriend die er ook bij was.

[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 06-02-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

[...]
Ehm, dit had je van te voren kunnen weten? No offense, maar dit vind ik een beetje domme whine. :9
Mja en ik vind het dus een domme whine om alle locks maar die skill (Curse of Exhaustion) te moeten geven. Wil je hem? Spec je dat toch gewoon is imho precies hetzelfde als een prot warior die moet omspeccen om te kunnen pvp'en. Mag je mij aangeven wat het verschil daartussen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
[...]

Wat had ik van te voren kunnen weten? En ik whine niet, ik leg me er bij neer dat PVP-en op mijn warrior een onbegonne zaak is, ik PVP daarom op mijn alt. Ik zeg alleen dat Tom niet moet whinen dat hij problemen heeft met 3 classes als hij pve spec heeft.
Lock is de enige class waar je met een PVE spec nog een beetje mee kan komen in PVP
quote: tom
Daar ben ik het niet mee eens want ik heb moeite met 3 classes ipv 1 met PVE spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Exitium schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:38:
[...]

Maandag in Kara met alt guild hadden we een 'DPS' warrior mee. Arms spec, stond op trash tot Curator 8k dmg done boven de warrior tank. Beide hunter pets deden meer dmg dan hij. :+

Zitten wij in dezelfde guild? ;)

Ownee, de onze zat toen onder de tank, al is hij wel goed verbetering gaan vertonen sindsdien. Kan zijn dat ie wat tips enzo gehad heeft, hij was toen net een week naar arms gerespecced, hiervoor was ie arms met wat prot voor tanken.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

niet elke warrior ziet de PvE spec als tank-spec.. fury/MS-warriors kunnen ook nuttig zijn in PvE..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
[...]

Dat ligt dan aan zijn gear/skill denk ik. Ik doe als prot warrior met dw-dps gear ruim 2x de dps als wanneer ik tank. Bij shade sta ik meestal in de top 3 dmg done.

Bovendien zou ik warriors de claimen dps warrior te zijn met een Arms/MS build of een pvp warrior te zijn met een Fury build niet serieus nemen :P (eerder voorbeeld van een fury warrior in full pvp gear)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Heb wel een filmpje gezien van een DPS warrior van Origin die echt wel fikse deuken sloeg, maar die was wel full T6. Wij hebben ook wel een DPS warrior gehad en dat was ook echt niks, jammer toch. Denk dat als je de juiste gear hebt, de juiste spec en snapt wat de juiste rotatie van abilities is, dat je best lekker mee kunt doen. :)

Wie was die pop? Effe gluren naar z'n spec enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 09:48
Seraphin schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:25:
Leo down! Guild first attemt. 4 wipes; eerste twee tries waren rommelig (dps-ers vroegtijdig dood, problemen met aggro na phase-changes / whirlwinds, paar keer zelfs mensen die hun demon niet neerkregen).

3e + 4e try 1% wipes; we moesten nog even wennen aan phase3. Die vierde try moet echt 0.000001% zijn geweest ofzo ;)

5e try: clean kill; (afgezien van 2 tussentijdse doden die gauw een combat-res kregen).

Dat maakt nu 5/6 SSC; tijd voor Vashj-wipes :P
voor de eerste tries iig zorgen voor een frost mage en ene CoE lock, die maken het kiten van de stirders een stuk makkelijker. Verder zorgen dat veel kunnen praten op vent/ts. Maar zorg wel dat het geen chaos wordt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
BootVluchteling schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:46:
[...]

niet elke warrior ziet de PvE spec als tank-spec.. fury/MS-warriors kunnen ook nuttig zijn in PvE..
Nog maar een keer duidelijk maken wat ik bedoel:

En ik whine niet, ik leg me er bij neer dat PVP-en op mijn warrior een onbegonne zaak is, ik PVP daarom op mijn alt. Ik zeg alleen
dat Tom niet moet whinen dat hij problemen heeft met 3 classes als hij pve spec heeft.
Lock is de enige class waar je met een PVE spec nog een beetje mee kan komen in PVP
quote: tom
Daar ben ik het niet mee eens want ik heb moeite met 3 classes ipv 1 met PVE spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:57
HolyCorn schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:29:
[...]
Als lock met destro pve spec heb je moeite met elke class -O-
Mage?

no wai !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nivado schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:46:
Dat ligt dan aan zijn gear/skill denk ik. Ik doe als prot warrior met dw-dps gear ruim 2x de dps als wanneer ik tank. Bij shade sta ik meestal in de top 3 dmg done.

Bovendien zou ik warriors de claimen dps warrior te zijn met een Arms/MS build of een pvp warrior te zijn met een Fury build niet serieus nemen :P (eerder voorbeeld van een fury warrior in full pvp gear)
Ligt het ook, maar was wel funny om te zien. Sowieso beetje een nubje die gozer. :P
Anoniem: 121555 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:46:
Heb wel een filmpje gezien van een DPS warrior van Origin die echt wel fikse deuken sloeg, maar die was wel full T6. Wij hebben ook wel een DPS warrior gehad en dat was ook echt niks, jammer toch. Denk dat als je de juiste gear hebt, de juiste spec en snapt wat de juiste rotatie van abilities is, dat je best lekker mee kunt doen. :)

Wie was die pop? Effe gluren naar z'n spec enzo. :P
Wij hebben Nedrin op z'n warrior, die mept als fury of arms (respect nog wel 'ns) flinke deuken in mobs. Raid sinds dit jaar niet echt meer tho. Kalo gaat af en toe nog wel mee als DPS warrior.

http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Turalyon&n=Machinae

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Nivado schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:46:
[...]

Nou, 1 van onze dps warriors (een andere als een paar posts terug), is dus Arms build, nagenoeg alles pvp epics (S1/S2 en S3 mix) en die gecrafte 2handed axe (Mooncleaver dacht ik, de stap voor de BT ingredienten). Die gaat ook wel eens mee Kara in, en die slaat inderdaad geen deuken. Die ramt er gewoon complete gaten in. Het kan dus zeker wel als je je klasse goed kent.
Exitium schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:52:
[...]
Ligt het ook, maar was wel funny om te zien. Sowieso beetje een nubje die gozer. :P
Een nubje vind ik niet eens zo erg, als je ze door middel van tips enzo de goede kant op gezet worden om ze zo beter te maken, en ze leren er ook echt van, dan vind ik dat alleen maar leuk.

Toen ik net 70 was met mn mage, was ik ook een complete rand-debiel in instances, aggro control hoo maar enzo. Dat is nu wel anders.

Blijven ze echter zo slecht, dan is het een ander verhaal, dan gaat het naar het hokje "n00b" in mijn geval. Iedereen heeft het moeten leren in principe. Doe je het niet goed, maar leer je ervan en je wordt er beter van, daar hou ik wel van. Leer je er niet van dan ben ik ook niet echt van plan om er aandacht aan te gaan besteden.

[ Voor 33% gewijzigd door Neelon op 06-02-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Nivado schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:48:
[...]

Nog maar een keer duidelijk maken wat ik bedoel:

En ik whine niet, ik leg me er bij neer dat PVP-en op mijn warrior een onbegonne zaak is, ik PVP daarom op mijn alt. Ik zeg alleen
dat Tom niet moet whinen dat hij problemen heeft met 3 classes als hij pve spec heeft.

[...]

[...]
dat begrijp ik ook wel, maar volgens mij is practisch elke spec voor beide kanten redelijk te doen.. SL/SL spec is volgens mij de enige púre pvp spec. de rest is beetje van beide wat..

een SL/SL lock zal net als ik evenveel moeite hebben met die 3 classes..

en betreft dpswarrior.. kidboo, mn ex-guildy pwnde de dmg meter stevig als hij ging respeccen naar fury.. die wist wel hoe hij ff moest hakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:45
Security schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 08:44:
* Security haat Pugs..
Ook op ER rennen soms toch mensen rond...
/4 LFM for BM Attunement quest...
2sec later me me me ...
Binnen 3 minuten groep gevormd...
Mage: " Where is it ? "
Ik: ....
Ik You even been to CoT ?
Mage: " ? "
ik sigh... en kick...
Ooit eens aan gedacht om vriendelijk te blijven en ze uit te leggen hoe, wat en waarom?

Kijk, zoals Tom hieronder beschrijft, dan kan ik er inkomen dat je iemand kickt maar het is toch niet erg om iemand wat bij te brengen? Als blijkt dat ze dan alsnog randdebiel zijn kan je ze alsnog kicken, toch?
BootVluchteling schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:54:
[...]
die vond zichzelf erg imba, met vol pvp epics.. die wilde per sé BoM hebben. vond hij het raar dat hij snel aggro trok.. maar snel uit de groep gekickt, want meneer wist alles beter, en vond mij maar noob...
Dat ben je ook! :P
Ook leuk zijn de mensen die een andere mening dan jij zijn toegedaan je meteen noob noemen.
Ik kan er toch nog steeds smakelijk om lachen.

Ze moeten mij alleen niet gaan lopen narren en blijven whisperen met verwensingen, dan gaan ze op ignore (gebeurt niet snel bij mij). Zo ook laatst de pally die in Skettis mij voor alles en nog wat uitmaakte omdat ik al de escort q aan het doen was. Ja duh, ik was al halverwege toen meneer in /1 vroeg om de escort q te gaan doen en ik netjes meldde dat ik er mee bezig was. Ik nog een paar keer uitgelegd hoe en waarom maar hij bleef maar gaan en gaan tegen mij, de ukkel, dus op ignore, ik netjes q afgemaakt. Nog even wat gebombardeerd en.... heeeeeeeee, wat ziet mijn oog! De pally is alleen aan de escort q begonnen! Weet je wat nu het leuke is van de escort npc!? Die valt alles maar dan ook alles aan wat in zijn buurt komt... hup, met de vliegende mount over de grond, half Skettis achter mij aan... richting npc.... en hopsa, ik de lucht weer in... ach jee, dode pally en dode npc. Wat een boefje ben ik toch hè.

Lief dagboek;
Inmiddels vliegt toon #3 ook zeer snel door de lucht, was te gierig om wat gold uit te geven voor een snelle kip dus heb in een paar daagjes alle pre q's gedaan voor epic flight form om vervolgens Sethekk te puggen. Ik had het gevecht OOIT een keer op een andere toon gedaan dus moest er weer even inkomen, voor de rest van de pug was het helemaal nieuw maar na 3 wipes had iedereen het door en ging Anzu neer. *O* Zal ook wel komen omdat Anzu wat generfd is anders is het nog knap lastig met een pug me dunkt.
Leatherworking zit ook op 375, vond het vrij lastig als ik het vergelijk met blacksmithing, terwijl ik alchemy helemaal gemakkelijk vond. Nu nog wat leuke epic patterns, gold stroomt toch weer lekker binnen nu ik op 3 toons de dailies kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Bokkie schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:32:
[...]

ideale raidspec verschilt per gear/raid lvl en raid samenstelling en wat je leuk vind

zowel de 4x/x/x
als de x/4x/x
en de 0/21/40

zijn prima raidspecs als je ervoor geared/gemmed
Wat ik belangrijk vind is wat is er nodig in de raid en waar is behoefte aan

per raid heb je eigenlijk maar 1 afflic lock nodig meer kan, maar is afhankelijk van de hoeveelheid in gebruikte debuff slots, demon lock met felguard is prima dps, maar vergt veel micro van de lock, prima mee te raiden evenals de demon lock met succy, maar deze ligt wat gevoeliger

als je puur gaat cijferneuken ben je het beste af met 1 afflic lock voor malediction en imp bitch en de rest 0/21/40 voor pure dmg en isb uptime
Bedankt.
Zoals het er nu voorstaat is het alleen nog maar kara en misschien ZA.
Hoogstwaarschijnlijk gaat er al 1 full affli lock mee dus die kan de malediction ect up houden.
Ik spam wel shadowbolts en af en toe een Curse of shadows :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, met een PvP spec en PvP gear gaan raiden. Da's vragen om problemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Wootlock schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:57:
[...]

Bedankt.
Hoogstwaarschijnlijk gaat er al 1 full affli lock mee dus die kan de malediction ect up houden.
Is Malediction niet per warlock? Bedoel je niet toevallig Shadow Embrace? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zjanzjak schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:54:
[...]

Ooit eens aan gedacht om vriendelijk te blijven en ze uit te leggen hoe, wat en waarom?

Kijk, zoals Tom hieronder beschrijft, dan kan ik er inkomen dat je iemand kickt maar het is toch niet erg om iemand wat bij te brengen? Als blijkt dat ze dan alsnog randdebiel zijn kan je ze alsnog kicken, toch?
Het houd wel een keertje op natuurlijk!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wootlock schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:57:
[...]

Bedankt.
malediction is voor improved cos/coe
lock met malediction doet in een raid altijd de cos, de rest verdeeld de curses onderling
redfoxert schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:05:
[...]

Is Malediction niet per warlock? Bedoel je niet toevallig Shadow Embrace? :)
shadow embrace is leuk voor solo, in een raid met debuff limit heeft de afflic lockof 5/5 of 0/0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Neelon schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:53:
[...]
Een nubje vind ik niet eens zo erg, als je ze door middel van tips enzo de goede kant op gezet worden om ze zo beter te maken, en ze leren er ook echt van, dan vind ik dat alleen maar leuk.
Ik ook niet, warrior was dolblij met z'n nieuwe necklace. Dat merk ik wel moet ik zeggen. Voor mij is een nieuwe epic een upgrade, niets meer en niets minder. Iemand die nog maar pas aan het raiden is, is er altijd een stuk blijer mee. :P

Zat ook een lock bij die nog niet al te lang 70 is. Aangezien mijn alt in die guild een lock is heb ik haar nog wat tips gegeven ook, altijd erg leuk om de reactie dan te zien van iemand die echt wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:10:
[...]

malediction is voor improved cos/coe
lock met malediction doet in een raid altijd de cos, de rest verdeeld de curses onderling

[...]

shadow embrace is leuk voor solo, in een raid met debuff limit heeft de afflic lockof 5/5 of 0/0 :P
Ik dacht dat Malediction alleen voor de warlock gold die het heeft. Shadow Embrace in een raid hoor je inderdaad 5/5 of 0/0 te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Zjanzjak schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:54:
[...]

Natuurlijk kan dat.
Als je een aantal topics / reacties terugkijkt zie je mijn ervaringen met Pugs.
Tot nu toe nog alleen maar slechte ervaringen met Pugs gehad...
Nee ik hou het voorlopig wel bij mijn eigen guild :) en onze allies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
redfoxert schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:25:
[...]

Ik dacht dat Malediction alleen voor de warlock gold die het heeft. Shadow Embrace in een raid hoor je inderdaad 5/5 of 0/0 te hebben :)
Malediction: (rank 3)
Increases the damage bonus effect of your Curse of Shadows and Curse of the Elements spells by an additional 3%.

de curse van de warlock wordt beter, maar elke damage bron heeft profijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240106

Gisteren was de heroic daily Seth Halls voor mij. Ik moest nog 4 heroic badges voor mijn wand, (Carver blabla) dus ik dacht laten we een heroicje doen, plus de 2 badges van de q, kan niet mis gaan. Althans dat dacht ik...

Er waren al meerdere tries geweest -alvorens ik bij de guild aanklopte- eerder op de dag, die resulteerden in wipefest2008 een hele leuke rekening en getier in de /p. Niet dat er kleuters mee waren, maar we kregen het gewoon niet voor elkaar. De DPS (waaronder ikzelf) verzuimde de adds van de healer te houden/krijgen bij de eerste boss, wat resulteerde in een hele dooie healer wat inherent aan een dooie healer resulteerde in een dooie tank. Toen het feign death knopje het maar niet bleef doen ging ik ook dood. Note to self: mijn MAIN heeft FD, mijn mage niet.

De tank moest weg dus einde oefening, nieuwe poging met de guild. Heroics willen de meesten wel, en helemaal als het de daily is. Dus ik "heroic daily, any takers?" ging vlot, alleen waren er geen healers voor te porren. Of al bezig óf met peeveepee (wat ze in de gchat nu zo typen, zucht), of met andere meuk.
Uiteindelijk 4 leute uit de guild en de healer maar gepugd. Drood healert <--de nonguildie, moonkin, rogue, warrior tank en ondergetekende. Ik moest het partygedruis even in de kou (of op de tocht tis maar hoe je het wil) laten staan want we waren een premade AV aan het winnen. Ik wil tenslotte de pvp staff, dus AV it is.
Zo leek het althans (dat winnen), maar een goeie 38 seconden stond ik weer in Shat met toch echt maar 1 AV mark rijker, hmm toch niet gewonnen? :? Nou ja ik hoef toch nog maar 22k en 28 marks voor mijn glad. war staaf dus die 2 extra (of juist niet extra dus eigenlijk) die kunnen me aan mn <censuur> roesten. Waar waren we? Ow ja natuurlijk heroic SH...

Na een simultane dubbele druid buff (oops) wat intell van mij en we gingen loos. (nee niet die van Beckham, ow jesus wat flauw dit moet ik deleten :P)
Sheep star, skull is nuke. Je kent het wel, de usual. Immune, ow ja crap de guards daar zijn niet cc-able. Feck, vergeten. Niet eens iemand dood, goed opgepakt maar we waren wakker ieg.
En doorgaan.

bla bla trash dood, eerste boss. Eerste wave adds gingen redelijk ware het niet dat ik als clothwearingpansy neer ga als een natte krant als de adds op mijn gnomepje lopen in te hakken. De healert ging sneller neer dan een baksteen van de flat valt, ergo wipe 1. Nieuwe poging eerste wave ging goed, tweede wave ging redelijk derde wave gingen vrolijk fluitend op de healer inslaan die in beervorm ging dus niet meer healde dus de tank ging dood, wipe 2. De derde try ging het goed wave 1 dood, wave 2 dood, wave 3 dood, boss dood. 1 Badge dichter bij mn wand, wand :P daar deden we het tenslotte nog steeds voor.

Blabla trash blabla dood 2de boss de raven lord. Nog nooit gedaan want ik heb op mn mage geen epic flyvorm 8)7. Beetje pewpew dan komen de adds, ik AoE want werd mij aangeraden. Na de eerste wave adds, ik hardstikke oom en evo en pots op CD dus maar wanden, mocht niet baten, ik weet niet hoe maar voor ik het wist lagen we allemaal weer naar de sterren te kijken, zucht. Ga gewoon liggen, ik wil alleen maar je badge. Tweede try op de Lord, ik stond mijlen ver onder de Tank in KTM dus ik ging all-in met nuken (voor zover niet gesilenced dan), krijg ik die vriendelijke freund in enen in mn nek. hmmm KTM in de war? Ik stond echt niet boven de tank en/of boven de agrogainbar, wat later in Vent ook werd bevestigd door een guildie. Hmm ik weer plat, dead Gnome here!! Battle res, doorgaan, dude neer, weer een badge.

De laatste boss, Ikiss (geloof ik) stond daar zn eigen ding te doen toen er 5 toons aankwamen die zijn spulletjes wilden, hij gaf het niet op zonder slag of stoot kan ik je verklappen. :+ Deze boss was niet nieuw voor mij dus ik loop achter een pilaar bij zijn Aoe, maar waarschijnlijk 'raakte' het net mijn kleine gnomepjeteen want ik was voor de zoveelste keer zo dood als het maar zijn kan. Battle res , de moonkin moest ff zoeken want ik lag tenslotte (net niet) achter de pilaar. Ik weer up, single int, single andere meuk en weer pew pew. Hij dood en ik weer een badge.

De loot: een nether (die ik won) een caster broek (die ik won) een +str gem dus pass en de staff van die dude. w000000t droprate 0.16% in mijn atlasloot, direct nog een keer gekeken in atlas ja hoor echt 0.16% . NEED, de rest passte allemaal want had al beter of niet nodig. En waar ik eerder in de forum poste dat ik die staff dus nooit never zou krijgen viel hij zomaar uit de met bloed besmeurde handen van de verslagen Ikiss. Ergo, me very happy. Ook nog rollen voor wat shards van eerdere loot, waar ik ook nog 1 van won :D

In Shat direct de +40 spell dmg op mn hagelnieuwe staff laten zetten (niet eens van een oud vrouwtje geweest) door een guildie (had de mats al maanden in de kast, want mn 35 lock is 275 enchanting :P, dus wat goedkope blauwe 65+ meuk kopen en dissen) en de nieuwe broek maar aangedaan. EN waar het eigenlijk allemaal om begon mn nieuwe wand gehaald. dus ik unbuffed van 588 spelldmg naar 685. Niet slecht dacht ik zelf. Plus ik had nog ergens een verdwaalde nether in diezelfde kast liggen dus nu kan ik 2 maal de Gyro-Balanced Khorium Destroyer craften. Gaat bij ons voor plusmin 1250g per stuk cha-tjing

Kortom een leuke avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Kijk, dat is nu weer leuk. Tock doorgaan ondanks meerdere wipes. De aanhouder wint. En grats met je nieuwe Staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 240106 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:42:
De DPS (waaronder ikzelf) verzuimde de adds van de healer te houden/krijgen bij de eerste boss, wat resulteerde in een hele dooie healer wat inherent aan een dooie healer resulteerde in een dooie tank. Toen het feign death knopje het maar niet bleef doen ging ik ook dood. Note to self: mijn MAIN heeft FD, mijn mage niet.
:D

Leuk verhaal om te lezen om eerlijk te zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Exitium schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:52:
[...]

:D

Leuk verhaal om te lezen om eerlijk te zijn. :P
i couldnt agree more.. wordt Spits redacteur? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174539

Gister op mijn rogue, die nu 53 is, zag ik VolChan. 60 Silver Dragon. Dus ik msg een vriend, kom hem ff doden. Waarna hij nee zei. Dus ik dacht: dat haal ik wel mits ik alle buffs aan zet. Alle buffs aangezet, zag ik een rode hit van 600, nog van 603, weer een van 600, ik snel op vanish button drukken, maar.. had geen Flash Powder meer.. Pff!! Dus laatste hit 600, dood. Ging ik combat log lezen, waren alle hits Crushing. Pffff.. had helemaal geen kans tegen die level 60 >_<
daarna uit frustratie uitgelogd, :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 174539 op 06-02-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Anoniem: 174539 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:08:
Gister op mijn rogue, die nu 53 is, zag ik VolChan. 60 Silver Dragon. Dus ik msg een vriend, kom hem ff doden. Waarna hij nee zei. Dus ik dacht: dat haal ik wel mits ik alle buffs aan zet. Alle buffs aangezet, zag ik een rode hit van 600, nog van 603, weer een van 600, ik snel op vanish button drukken, maar.. had geen Flash Powder meer.. Pff!! Dus laatste hit 600, dood. Ging ik combat log lezen, waren alle hits Crushing. Pffff.. had helemaal geen kans tegen die level 60 >_<
daarna uit frustratie uitgelogd, :P
Dragon? Dat is toch die giant in burning steppes? If so, dan is dat een elite, gek he dat je dat niet trekt Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:57
HolyCorn schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:10:
[...]

Dragon? Dat is toch die giant in burning steppes? If so, dan is dat een elite, gek he dat je dat niet trekt Oo
Silver dragon = rare spawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Ahja die graphics om target frame idd ;p Speel al jaren met custom frames waarin dat gewoon als r+ wordt weergegeven ;q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:06

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Pas op, er zijn nu ook elites (met de melding "Elite" in de tooltip dus) met een zilveren draak rond t plaatje... En die meppen dus VEEL harder dan andere "rare spawns" van vergelijkbaar level.

Edit: check bv Marticar in Zangarmarsh... lvl 63 rare elite. Die mept echt vervelend hard en is erg taai voor een rare spawn. Heb je wel wat hulp bij nodig op level 63 :P

[ Voor 24% gewijzigd door SnoeiKoei op 06-02-2008 13:23 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Op mijn eigen acccount gebruik ik addons om mijn interface wat aan te passen etc. Maar als ik dan log op mijn broertjes account staat alles heel anders, en niet zo als met die instellingen van mijn account. Welke bestanden moet ik in de WTF map verplaatsen zodat de instellingen op mijn broertjes account precies hetzelfde staan als op de mijne?

EN welke aanvallen moet een fury warrior onder het levelen vooral gebruiken? Ik wil mijn broertje ff een handje hlpen met lvlen. De warrior is atm lvl 55.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 06-02-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Pugs.... Soms heb je geluk, soms pech.

Gisterenavond werd ik gevraagd om heroic ramparts te komen healen omdat hun healer niet mee kon. Ok, ik ken diegene die het vroeg al langer dus ik verwachtte wel een "redelijke" groep. Na een paar wipes en totale chaos waarbij we nog niet eens de 1e boss neer kregen, vroeg ik aan de tank hoeveel Def hij had. Zei hij doodleuk 452. :X Op dat moment heb ik al aangegeven dat het voor hem beter zou zijn om eerst zijn def naar 490 te krijgen maar dat vond hij niet nodig. Hij wilde heel graag de belt hebben en had volgens eigen zeggen heroic ramparts al een paar keer getanked. 8)7 Na nog een wipe op de 1e boss waarbij ik aggro van de boss trok en zodoende door hem neergehoekt werd, heb ik iedereen gedag gezegd en ben ik eruit gestapt.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tular schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:26:
Pugs.... Soms heb je geluk, soms pech.

Gisterenavond werd ik gevraagd om heroic ramparts te komen healen omdat hun healer niet mee kon. Ok, ik ken diegene die het vroeg al langer dus ik verwachtte wel een "redelijke" groep. Na een paar wipes en totale chaos waarbij we nog niet eens de 1e boss neer kregen, vroeg ik aan de tank hoeveel Def hij had. Zei hij doodleuk 452. :X Op dat moment heb ik al aangegeven dat het voor hem beter zou zijn om eerst zijn def naar 490 te krijgen maar dat vond hij niet nodig. Hij wilde heel graag de belt hebben en had volgens eigen zeggen heroic ramparts al een paar keer getanked. 8)7 Na nog een wipe op de 1e boss waarbij ik aggro van de boss trok en zodoende door hem neergehoekt werd, heb ik iedereen gedag gezegd en ben ik eruit gestapt.
Dus, samengevat:
- Je hebt niet op de aggro van de tank gelet en bent erover heen gegaan
- Je spreekt de tank aan op te weinig defense (heroics != raid, je hebt geen 490 nodig)
en leaved dan de groep? :)

Overigens... ik ging gisteren een herioc tanken en toen wilde een mage wel mee. In principe prima, ik invite hem maar zie dat hij slechts 6k hp en mana heeft (6k mana :s). Blijkt dat hij bijna helemaal groen-geared is. Hij vond echter dat hij prima meekon en ik legde hem uit dat hij echt iets te weinig stats had (CC hebben we niet nodig als ik tank). Zijn reply was dat hij juist in heroics wilde upgearen... sja, sorry, gaat niet gebeuren. Ik heb me suf gespeeld op normals om heroics/raids te kunnen tanken en verwacht van anderen dezelfde inzet voordat je probeert mee te leechen op dat succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 16:13

Whuzz

Dodgeball!

Yiha! Kael'Thas down (binnen 3 weken nu 1e keer Vashj en 1e keer Kael down)!
Nog 1 keer Kael en dan zijn er genoeg attuned voor MH :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ben een beetje lui, dus maar een copy paste van ons guild forum.
Hey there, I recently picked up my Hunter (Zylian) again after a few months downtime, and I am closing in on 70.

Now, here's my "problem".

There are 2 good chest pieces available now for me.

First one, the craftable.

Thick Netherscale Breastplate
Binds when equipped - Chest Mail
744 Armor
+36 Agility
+36 Stamina
+25 Intellect
Durability 140 / 140
Requires Level 70
Equip: Increases attack power by 76.

Second one is the Season 1 PVP chest.

Gladiator's Chain Armor
Binds when picked upChest Mail
866 Armor
+27 Agility
+51 Stamina
+17 Intellect
Red Socket
Red Socket
Yellow Socket
Socket Bonus: +4 Critical Strike Rating
Durability 140 / 140
Classes: Hunter
Requires Level 70
Equip: Improves critical strike rating by 18 (0.82% @ L70).
Equip: Improves your resilience rating by 20 (0.51% @ L70).
Equip: Increases attack power by 26.

Red Socket:

Bright Living Ruby - +16 Attack Power (x2)

Yellow Socket:

Either

Wicked Noble Topaz - +4 Critical Strike Rating and +8 Attack Power

or a

Rigid Dawnstone - +8 Hit Rating

Which would result in 66 Attack Power and 28 Critical Strike Rating, or 58 Attack Power, 24 Critical Strike Rating and +8 Hit Rating.

They are very similar to each other, the Thick Netherscale Breastplate having a bit more AGI, INT and AP, and the Gladiator's Chain a bit more STA, quite a bit of Critical Strike Rating and armor, and sockets which I will need for the metagem activation on one of my intended head items (either the engineering crafted epic, S1 helmet or maybe the T4 helmet).

What would you guys do?
Enig advies van de pro hunters hier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular

Tular

Anoniem: 23522 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:38:
[...]

Dus, samengevat:
- Je spreekt de tank aan op te weinig defense (heroics != raid, je hebt geen 490 nodig)
Hoe wil je dat ik als healer onder de aggro van de tank blijf :? Door hem niet te healen?? Dat vind ik goed hoor maar dan is hij sowiezo dood. Als ik als healer aggro trek en een aantal keer ben neergemept dan ligt dat toch echt aan de tank.
Overigens... ik ging gisteren een herioc tanken en toen wilde een mage wel mee. In principe prima, ik invite hem maar zie dat hij slechts 6k hp en mana heeft (6k mana :s). Blijkt dat hij bijna helemaal groen-geared is. Hij vond echter dat hij prima meekon en ik legde hem uit dat hij echt iets te weinig stats had (CC hebben we niet nodig als ik tank). Zijn reply was dat hij juist in heroics wilde upgearen... sja, sorry, gaat niet gebeuren. Ik heb me suf gespeeld op normals om heroics/raids te kunnen tanken en verwacht van anderen dezelfde inzet voordat je probeert mee te leechen op dat succes.
Dit komt min of meer op hetzelfde neer als dat ik zojuist schreef. Alleen gaat het als tank moeilijker om mee te liften ten opzichte van DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
[...]

Dus, samengevat:
1. Hij is een healer.. als de tank nog niet eens aggro van de healer kan houden is-ie écht wel bagger.
2. Als de tank al in Heroic Slave Pens in elkaar gemept wordt dan is zijn gear toch echt wel te zwak voor de rest van de instance.

Dus ja, ik zou ook vertrekken.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

Neelon schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:43:

[...]

Je kan natuurlijk ook 3x 16AP gem zetten en de socket bonus laten liggen he. Hoe scaled agi voor hunters? 1agi = 2 ap?

edit: Ik zou het opzoeken hoor, ware het niet dat ik op mijn werk ben en maar beperkt internet toegang heb.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 237912 op 06-02-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

SnoeiKoei schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:19:
[...]

Pas op, er zijn nu ook elites (met de melding "Elite" in de tooltip dus) met een zilveren draak rond t plaatje... En die meppen dus VEEL harder dan andere "rare spawns" van vergelijkbaar level.

Edit: check bv Marticar in Zangarmarsh... lvl 63 rare elite. Die mept echt vervelend hard en is erg taai voor een rare spawn. Heb je wel wat hulp bij nodig op level 63 :P
Tsja zo heb je in SMV af en te een fire elemental lopen (rare spawn), weet alleen z'n naam ff niet meer, die ook echt ontzettend hard mept.
Die moet je wel met 5 man doen, anders krijg je hem echt niet neer.

Zo was in 2 weken terug op vent na een raid, en ik was ff wat q's aan het doen op m'n hunter, toen een guildy zei dat ze een rare spawn had gevonden in blade edge mountains.
Ik er heen samen met nog een guildy om hem ff te killen..maar omg wat sloeg die hard zeg! 8)7

Het was een draak en hij liep op het zelfde stuk waar je je ogrila q's kan doen, en het stikte daar van de boars en weet ik wat voor hoop malloten nog meer.

Maar die fucker fearde dus en niet 1 keer...nee wel 3-4 keer per minuut, dus constant hadden we weer een aantal boars erbij, maar die nam ik voor mijn rekening. :)

Geen 1 keer gewhiped en hij dropte een leuke blue chest, die ik won en die verkocht ik op AH voor 60g..was wel leuk.

Conclusie ;) : Die rare spawns lijken mss wel makkelijk maar dat zijn ze zeker niet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240106

dontcare schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:49:
[...]

:+ mijn mage heeft nog een green cloack
rest van de gear is oa: spellfire set / spellstrike set / Nathrezim Mindblade , ze kan prima mee in heroics met haar greenie :D
*nog iets meer badges voor een nieuwe cloack nodig
een redelijke blauwe cloak krijg je van de jump a tron Q in Nagrand. Heb ik ook mn mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Tular schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:45:
[...]

Hoe wil je dat ik als healer onder de aggro van de tank blijf :? Door hem niet te healen?? Dat vind ik goed hoor maar dan is hij sowiezo dood. Als ik als healer aggro trek en een aantal keer ben neergemept dan ligt dat toch echt aan de tank.

[...]

Dit komt min of meer op hetzelfde neer als dat ik zojuist schreef. Alleen gaat het als tank moeilijker om mee te liften ten opzichte van DPS.
Als healer kan je inderdaad aggro krijgen, daar doe je niks aan, met minimaal healen kan je het enigzins beperken, soms heb je nog fade, maar op een gegeven moment krijg je het toch echt. Een goede party hoort dan die aggro over te nemen, of te zorgen dat jij in leven blijft, als dat niet gebeurd is dat niet jouw schuld.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 237912 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:49:
[...]

Je kan natuurlijk ook 3x 16AP gem zetten en de socket bonus laten liggen he. Hoe scaled agi voor hunters? 1agi = 2 ap?

edit: Ik zou het opzoeken hoor, ware het niet dat ik op mijn werk ben en maar beperkt internet toegang heb.
1 agi = 1 ap
maar ook crit

zelf ga ik met mijn hunter voor de S1 chest omdat die makkelijker te halen is voor mij :P
en omdat ik meer crit wil als bm hunter

edit:

hmz bedenk net dat een guildie die netherscale kan maken, toch maar even kijken wat ik sneller bij elkaar heb :+

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 06-02-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:34:
[...]

Malediction: (rank 3)
Increases the damage bonus effect of your Curse of Shadows and Curse of the Elements spells by an additional 3%.

de curse van de warlock wordt beter, maar elke damage bron heeft profijt :)
Goed om te weten ... 2 Malediction locks mee in elke raid en een Shadow Embrace lock die zelf maar kiest wat ie liever doet (CoD prefered)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Neelon schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:43:

[...]

Glad chest en in plaats van die ap gemms 8 agi gemms nemen + yellow 8 cri of 4 agi 4 hit. Geeft 4a5dps meer dan die andere chest.

Ik was ook zo dom om ap gemms te nemen maar bij upgrades ga ik dus idd voortaan gewoon voor agi.

[ Voor 13% gewijzigd door William/Ax3 op 06-02-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

[...]

Ik had niet in de gaten dat je een healer was, ik dacht dat je dps was. Mijn excuses :)

Had je verder wel genoeg CC bij je eigenlijk? De eerste stapjes in heroics zijn soms gewoon eng :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Ik weet niet precies hoe het zit bij Hunters, maar voor rogues geldt dat je altijd AGI moet gemmen over AP. 8 Agi als je voldoende hitrating hebt, 4 Agi, 4 hit als je nog hitrating nodig hebt.
Een vriend van mij is een Survivalist Hunter, en die gemt dus alles met 8 Agility. Hij heeft nu full T5, en heeft dus unbuffed echt iets van 850 Agility..

Ikzelf zit op 580 Agility op m´n rogue, wel een leuke stat om te hebben vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Naar aanleiding van dit kleine misverstand hier, ben ik ook eens naar één van onze Priests gaan kijken, aangezien die nog wel eens aggro problemen heeft als healer.

Wat zie ik? Hij heeft geen Silent Resolve (-20% threat) .... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 06-02-2008 14:02 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
redfoxert schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:58:
[...]

Goed om te weten ... 2 Malediction locks mee in elke raid en een Shadow Embrace lock die zelf maar kiest wat ie liever doet (CoD prefered)
Hangt van de boss af, als je 3 of meer goede melee dps hebt is cor beter dan cod voor de raid
2 malediction locks is niet echt nodig, 1 is zat voor cos, aangezien je over een raid vaak meer shadow dmg dealers hebt dan mages.

Bovendien heb je met 2 afflic locks + de rest van de raid al de kans dat je tegen de 40 debuf slots aan komt

tevens is malediction net als shadow embrace een afflic talent dus geen aparte lock voor nodig

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 06-02-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:05:
[...]

Hangt van de boss af, als je 3 of meer goede melee dps hebt is cor beter dan cod voor de raid
2 malediction locks is niet echt nodig, 1 is zat voor cos, aangezien je over een raid vaak meer shadow dmg dealers hebt dan mages.

Bovendien heb je met 2 afflic locks + de rest van de raid al de kans dat je tegen de 40 debuf slots aan komt

tevens is malediction net als shadow embrace een afflic talent dus geen aparte lock voor nodig
True maar dan blijven er zo weinig talents over voor delen in de Demonology tree :) En inderdaad, Affliction locks kunnen behoorlijk wat debuffs op een boss gooien waardoor er weinig plaats overblijft voor de rest.

Tijd om de debuff limit verder te verhogen naar 100 ofzo ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
[...]
heroics != raid, je hebt geen 490 nodig
Dat is helemaal waar, 485 is genoeg voor de lvl 72 bosses in heroics.

heroics mobs en bosses hitten voor 4-6k op een green/blue tank, dat zijn 8-12k crits als je minder dan 485 (igv heroics) defense hebt.

@ Tular: Ik vind het knap dat je die tank zolang in leven hebt kunnen houden dat je agro kreeg. Een full blue tank heeft unbuffed 11-12k hp, dus maximaal 13k buffed (ik neem aan dat je geen priest, lock druid én pala bij je had) dan gaan ca. 10k crits heel erg hard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular

Tular

Anoniem: 23522 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:58:
[...]

Ik had niet in de gaten dat je een healer was, ik dacht dat je dps was. Mijn excuses :)

Had je verder wel genoeg CC bij je eigenlijk? De eerste stapjes in heroics zijn soms gewoon eng :)
No problem. Als ik als dps mee ga, 17/44 fury of 10/48/3 mage, dan ga ik wel eens over de aggro van de tank heen. Dan is dat geheel mijn eigen schuld omdat ik maar beter op Omen moet letten. Als druid kan ik nog wel barkskin gooien of in bear form een éénmalige stun erop gooien maar verder houd het snel op.

De anderen waren een feral, een mage en een hunter. Genoeg CC zou je zeggen maar ondanks dat zij wel deden wat ze moesten doen mocht het niet baten. Zodra er multitanking nodig was kreeg de tank te veel hits waardoor ik al mijn hots en NS + HT moest gebruiken om hem in leven te houden.

En heroics doe ik vaak genoeg, al wilt eigenlijk bijna niemand Arca en BM doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
[...]

Als dps'er kom je een heel eind met S1 wapens en voor de rest greenie/blue gear. Als healer of tank moet je dat niet proberen :(

Ik probeer mijn paladin te lvlen maar damn daarna dus ook nog gearen. En tanken kan niet met honor gear :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Waar is die Demonology tree zo goed voor dan? Na Demonic Sacrifice is het eigenlijk niet meer de moeite waard om erin te speccen. Een Affliction warlock zal sowieso niet diep in Demonology speccen, want daar is helemaal niet zoveel te halen (Demonic Aegis is wel nice, maar verder valt het tegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Topicstarter
porn* schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:00:
Eerlijk gezegd denk ik dat ik lekker mijn gansjes houd, ook op nieuwe wapens. Juist omdat je ShS bent zou je toch agi willen? Ik bedoel exec MH zou ik ook pakken als ik alleen maar PvP deed, maar juist voor ShS zou ik neigen naar Mongoose juist omdat 't lekker schaalt: 240 agi * 1.15 = 36 dus bijna 36AP en bijna 1% crit, en je daarnaast veel expose gebruikt. Weet niet wat je verder allemaal aan armor ignore spul gebruikt in PvP maar met wat extra kom je al snel op 0 voor clothies en dan is elke exec proc nutteloos...
Het probleem van mongoose is dat het slecht scaled met je gear. Hoe beter jouw gear wordt, hoe slechter mongoose wordt, als in: Het biedt je procentueel steeds minder.

Met executioner is het andersom. Met slechte gear is het niet bijonzder, maar hoe beter je gear wordt (ArP) hoe meer je gaat profiteren van executioner.

Voor mijn PvE set hou ik het voorlopig op mongoose, want ik ga niet ~500g uitgeven voor echt een minimale upgrade. Denk dat het mijn gear hooguit 3dps verschilt, waarschijnlijk zelfs minder.

Voor mijn PvP set was het een heel ander verhaal. Ik heb zelf 3 stukken gear met ignore armor, ik heb de Warp Spring Coil die echt vaak procced. Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat hij 75% van de tijd up is. Dan heb ik nog Imp Expose Armor + Serrated Blades. Als executioner nog eens procced gaat er veel armor af.

Je hebt gelijk dat het op clothies op een bepaald moment niet meer zinvol is, maar dat vind ik niet erg, want op 0 armor hit je erg hard. Ik vind het voornamelijk relaxed tegen hunters/shamans/rogues/warriors/paladins. En op die classes merk je het wel erg. Dan vind ik het persoonlijk niet erg dat het voor de clothies op een gegeven moment overkill is.

Als ik namelijk een beetje geluk heb met de procs. Exe/goose/wsc, dan crit ik "makkelijk" hoger met hemo dan dat ik met backstab doe. Mijn hoogste backstab crits selfbuffed lagen rond de 2300. Mijn hoogste hemocrits selfbuffed lagen rond de 2500. De hoogste lag zelfs ergens in de 2700.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 06-02-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
redfoxert schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:10:
[...]

True maar dan blijven er zo weinig talents over voor delen in de Demonology tree :) En inderdaad, Affliction locks kunnen behoorlijk wat debuffs op een boss gooien waardoor er weinig plaats overblijft voor de rest.

Tijd om de debuff limit verder te verhogen naar 100 ofzo ? :D
wat zou je willen uit de demon tree dan als je raid?
eerlijk gezegd vind ik afflic/demon een crap raid build :P

toen ik nog afflic was raide ik altijd met

http://www.wowhead.com/?talent=IqMrcMftVtcoZxx0tM of
http://www.wowhead.com/?talent=IqMrcMftVtcozZxx0pM

voor vashj ben ik 2x gerespecced met de punten uit soul siphon naar amp curse+coex, maar daarna eigenlijk altijd weer terug naar 1 van deze 2

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 06-02-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Tular schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:12:
[...]

No problem. Als ik als dps mee ga, 17/44 fury of 10/48/3 mage, dan ga ik wel eens over de aggro van de tank heen. Dan is dat geheel mijn eigen schuld omdat ik maar beter op Omen moet letten. Als druid kan ik nog wel barkskin gooien of in bear form een éénmalige stun erop gooien maar verder houd het snel op.

De anderen waren een feral, een mage en een hunter. Genoeg CC zou je zeggen maar ondanks dat zij wel deden wat ze moesten doen mocht het niet baten. Zodra er multitanking nodig was kreeg de tank te veel hits waardoor ik al mijn hots en NS + HT moest gebruiken om hem in leven te houden.

En heroics doe ik vaak genoeg, al wilt eigenlijk bijna niemand Arca en BM doen!
Whisper me maar een keer ingame, ik vind BM echt een hele vette instance :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

(jarig!)
OkkE schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:03:

Mijn idee, na het lezen van wat guides, de WWStats en algemene ervaring, lijkt het mij een goed idee om de Shaman op raid healing te zetten, de Priest op de MT en de Druid als OT healer, waarbij die af en toe ook een HoT op de MT of een raid member kan gooien als de OT niet veel dmg pakt.

Is dit een goed idee of zouden jullie het anders doen?
Ik beantwoord je post nu met nog een pagina aan replies die ik niet gelezen heb, wellicht antwoord ik dus dubbelop, maar dat zei zo dan. :)

Druid: healt beide tanks. Triple stack lifebloom up houden, indien nodig een rejuvenation als je vermoedt dat je andere healers niet tijdig kunnen bijspringen zodat je kan swiftmenden. Je priest OF je shammy greater heals laten casten en afbreken als de heal niet nodig is. Zorg dat ze de incoming damage voor zijn zodat ze spikes gewoon binnen de seconde opvangen.

In situaties waar zowel je MT als je OT veel damage vangen kan het zijn dat de rest van je raid niet op tijd gehealt wordt: da's in dat geval dan mooi hun probleem. Healthstones, Healthpots, Bandages kunnen uitkomst bieden.

Als eigenlijk alleen je MT (of je OT, het gearverschil kan vaak behoorlijk uitmaken) veel damage pakt heb je dus 1 healer vrij voor raidhealing. Als er AoE damage op je raid komt is je shammy natuurlijk fijn dmv chainheals. Als het zo af en toe een beetje damage op één of twee raidmembers is kan je beter je priest laten flashen of renewen, of je gooit er zelf als druid nog een lifebloompje op.

In ieder geval is het zo dat je als ToL ALTIJD op de tanks moet zitten. Jij bent afhankelijk van overhealen door je HoT healing, dus als je op de tanks zit gaat van deze healing zo min mogelijk verloren. Je priest en shammy (of pally) kunnen veel beter inspelen op niet overhealen door de kortere casttijd of het op tijd cancelen van de greater heals. Tenzij je gaat dreamstate healen als druid. Maar die spec is wat mij betreft echt dood en begraven sinds TBC. Treehealing is ZO veel leuker :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 11:53

Technicality

Vliegt rechtsom...

Heroic arca: Veel trash, en veel extra damage buiten tank damage.
Heroic BM: zeker te doen, neem een overgeared groepje dps mee want anders is het best lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
raap me op.. ik zit nu in een party:

caster shammy (elemental is dat geloof ik)
arcane mage
resto druid
DEEP affliction warlock
prot pally (ik)

de warlock is 57/4/0 specced, en doet 2/3e van mijn dmg.. ik ben dus een PROT pally, en hij kan niet boven mij uitkomen. doet rain of fire op een paar mobs enzo, hij zuigt..

snapt niet hoe een soulstone werkt, gebruikt geen dark pact en zit beetje met zn wand te spelen..

gear: practisch full epic (pvp epics duh).. zucht.. hoe kan zoiemand nou 70 worden en epics hebben..? S2 dagger en nog zuigen... zucht

/edit

1 Mechatorso 1153978 Mage
2 Zurt 939861 Ele shammy
3 Beestje 661602 Prot pally
4 Garez 450971 affliction lock
5 Ruavin 3086 resto druid

[ Voor 12% gewijzigd door BootVluchteling op 06-02-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

Vexx schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:00:
maar voor rogues geldt dat je altijd AGI moet kan gemmen over AP, als je voor pve gaat.
Fixed 8)

Het ligt er echt aan, wat je wil doen.
Ga niet zomaar blind agi gemmen, als je voor pvp gaat, want als je dan een warrior op je ass krijgt ben je kannonenvoer. En aangezien rogue's het al moeilijk hebben tegen warriors in duel's/BG's, zou ik echt geen agi gaan sparen voor pvp.

Voor PVE kun je echt nooit genoeg agi hebben, en dan ga je echt alleen maar voor agi/crit/hit en eventueel stam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:42:

arcane mage
resto druid
DEEP affliction warlock
prot pally (ik)

de warlock is 57/4/0 specced, en doet 2/3e van mijn dmg.. ik ben dus een PROT pally, en hij kan niet boven mij uitkomen. doet rain of fire op een paar mobs enzo, hij zuigt..

snapt niet hoe een soulstone werkt, gebruikt geen dark pact en zit beetje met zn wand te spelen..

gear: practisch full epic (pvp epics duh).. zucht.. hoe kan zoiemand nou 70 worden en epics hebben..? S2 dagger en nog zuigen... zucht
Moet je niet werken ofzo? :)

Over zijn gear: sja, pvp he :) Ik hoef er verder niks over te zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular

Tular

BootVluchteling schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:42:

arcane mage
resto druid
DEEP affliction warlock
prot pally (ik)

De dps caster tak van shammies is inderdaad elemental. In jouw groep moet je daar, mits hij de Totem of Wrath neergooit, wel profijt van ondervinden aangezien jullie allen spells gebruiken.

De warlock kan best goed zijn in pvp. Dat is een hele andere speelstijl als pve. Daarnaast kan het net zo goed een ebayer zijn. Zoveel punten in 1 tak lijkt me ook een beetje onzinnig. Volgens mij zijn het vooral resto druids en resto shammies die heel veel punten in 1 tak gooien. De overige classes mixen veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Anoniem: 232504 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:42:
[...]

Fixed 8)

Het ligt er echt aan, wat je wil doen.
Ga niet zomaar blind agi gemmen, als je voor pvp gaat, want als je dan een warrior op je ass krijgt ben je kannonenvoer. En aangezien rogue's het al moeilijk hebben tegen warriors in duel's/BG's, zou ik echt geen agi gaan sparen voor pvp.
Ik hoop toch dat je het hier hebt over Stamina en Resilience (duh, dat zijn main stats voor iedere class, niet zo´n boeiend onderwerp wat mij betreft, iedereen gaat in feite voor dezelfde gear) en niet over het beetje dodge dat de Agility je extra geeft (en dat warriors het leuk vinden als je dodged, Overpower RAWR).

Ik had het dus inderdaad over PvE (doe ik eigenlijk altijd, PvP boeit me niet zo: ben er waardeloos in en ik vind PvE - misschien ook wel daarom - leuker).

edit: ter verduidelijking, ik word zo langzamerhand een klein beetje moe van aan mensen uitleggen dat hoe meer dodge tegen warriors hoe beter is. Die Overpower die eet je tóch wel, dan kan je net zo goed zijn MS en WW daarvoor dodgen. Evasion = win tegen warriors.

[ Voor 12% gewijzigd door Vexx op 06-02-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Tular schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:51:
[...]

De warlock kan best goed zijn in pvp. Dat is een hele andere speelstijl als pve.
Ik vraag me af of hij daar ook net zoveel damage doet als een Prot paladin.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Tular schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:51:
[...]

De dps caster tak van shammies is inderdaad elemental. In jouw groep moet je daar, mits hij de Totem of Wrath neergooit, wel profijt van ondervinden aangezien jullie allen spells gebruiken.

De warlock kan best goed zijn in pvp. Dat is een hele andere speelstijl als pve. Daarnaast kan het net zo goed een ebayer zijn. Zoveel punten in 1 tak lijkt me ook een beetje onzinnig. Volgens mij zijn het vooral resto druids en resto shammies die heel veel punten in 1 tak gooien. De overige classes mixen veel meer.
nu je het zegt, zou het me niets verbazen.. hij gebruikt niet eens dark pact. en besides.. elke punt boven de 42 in affliction is imo een waiste.. (ja, 41 is nodig voor UA)

de pvp lock spect SL/SL, de raidlock spect 41/0/20 of 0/20/41 ofzo, maar niet 57/4/0.. dan snap je er echt geen snars van.. en dan vrolijk Sbolts spammen op de boss terwijl er geen dots op zitten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

Ik snap niet dat mensen zo zitten te zeuren op PVP gear. Iemand in full S1 ok. Dat kan geleeched zijn terwijl de player pr0n zit te downloaden. Maar iemand die in meer dan 2 pieces S2 of S3 loopt weet echt wel hoe zijn class werkt hoor (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) PVP vereist tochwel iets meer skill dan PVE. Na 3 keer een heroic gelopen te hebben moet je wel een flinke mongool zijn om het nog te verneuken op trash in een andere heroic. Het is eigenlijk allemaal hetzelfde en het valt allemaal te leren en daarna is het gewoon herhalen herhalen herhalen. Daarom heb je na een tijdje ook iets op 'farm' (uitzonderingen zoals Archimonde wederom daargelaten)

Een arena game en dan vooral een 3v3 of 5v5 is elk potje weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:01:
[...]

nu je het zegt, zou het me niets verbazen.. hij gebruikt niet eens dark pact. en besides.. elke punt boven de 42 in affliction is imo een waiste.. (ja, 41 is nodig voor UA)

de pvp lock spect SL/SL, de raidlock spect 41/0/20 of 0/20/41 ofzo, maar niet 57/4/0.. dan snap je er echt geen snars van.. en dan vrolijk Sbolts spammen op de boss terwijl er geen dots op zitten......
Mik 'es een naam deze kant op, kunnen wij ook effe lachen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Darkasantion schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:00:
[...]

En hoeveel ik PvE player ben, heb ik meestal tijdens de BG's als ik rood ben wel een lieve alliance in de buurt die ik wel kan life drainen >:) . Dus ik ga niet om help roepen.
:/ voor die s1 pvp shoulders hebben zij echt wel meer als een uurtje pvp er opzitten, t4 shoulder van HKM kan je krijgen in wat ? 30 minuten maximaal ? hell , een echt crap geared prot warior in onze guild loopt rond met t5 shoulders maar hem laten tanken in een heroic zou ik toch echt maar laten :/
wat is hier dan de easy/free epics ??

[ Voor 8% gewijzigd door dontcare op 06-02-2008 15:10 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:02:
Ik snap niet dat mensen zo zitten te zeuren op PVP gear. Iemand in full S1 ok. Dat kan geleeched zijn terwijl de player pr0n zit te downloaden. Maar iemand die in meer dan 2 pieces S2 of S3 loopt weet echt wel hoe zijn class werkt hoor (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) PVP vereist tochwel iets meer skill dan PVE. Na 3 keer een heroic gelopen te hebben moet je wel een flinke mongool zijn om het nog te verneuken op trash in een andere heroic. Het is eigenlijk allemaal hetzelfde en het valt allemaal te leren en daarna is het gewoon herhalen herhalen herhalen. Daarom heb je na een tijdje ook iets op 'farm' (uitzonderingen zoals Archimonde wederom daargelaten)

Je begeeft je op glad ijs nadat we hier vorige week nog een verhitte discussie over hebben gehad. Iemand in 4/5 S2 kan het ook prima geleeched hebben en 3/5 S3 ook (met opsparen van punten). Je hoeft niet goed te zijn om de niet-rated items te kopen. En helaas is dat vaker de regel dan de uitzondering.

Daarnaast kun je het als tank of healer nog prima verneuken op de trash, je moet overal altijd hard werken (vooral als tank). Frostbolts/fireballs vanuit achter gooien is echt veeeeel minder stressvol en idd easy en repetitive ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

OkkE schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:01:
Naar aanleiding van dit kleine misverstand hier, ben ik ook eens naar één van onze Priests gaan kijken, aangezien die nog wel eens aggro problemen heeft als healer.

Wat zie ik? Hij heeft geen Silent Resolve (-20% threat) .... 8)7
Nou en, heb ik ook niet en ik trek echt nauwelijks agro. Bij raids al helemaal niet. Ik open met healen, als ik door misses van de tank agro dreig te krijgen fade ik. Gooi er nog 1 heal uit en dan mogen de healers zonder (tijdelijke) agro reduction wat healen. In de tussen tijd regen ik tot 100% mana en begin dan weer te healen. Werkt prima, kan me voorstellen dat het bij voidreaver opletten is. Maar omdat we met een warlock tekort in de guild zitten mocht deze priest CL met zijn alt lock naar VR om te banishen :P

Eerste VR kill dus op een alt gedaan en gisteren voor het eerst Lurker op mijn lock gedaan omdat er een dps wegging aan het eind. Nog even 1 boss mee gepakt voor ze stopten.
(lekkere avond voor de guild: in 1 avond: HKM, Gruul, Solarian (1st kill), Hydross en Lurker Below.

Een week terug nul bosses in The Eye, nu 3/4. Maand geleden moeite met Lurker, nu Hydross erbij en Lurker een complete walkover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Anoniem: 237912 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:02:

De Arena S2 en S3 pieces kan je ook verkrijgen door met 3 randdebielen rond te rennen in Arena´s hoor. Als je vanaf het begin van S3 steevast 10 games per week verliest kan je op dit moment ook nog 2 onderdelen van de S3 gear hebben. Als je precies hetzelfde kunstje tijdens S2 ook gedaan hebt dan heb je 3 onderdelen van S2, en zit je dus vol met (niet uit BG´s verkregen) Arena gear. Waar zit hier de skill?

Bovendien zegt het ´op farm´ alleen dat je hele raid de skills vergaard heeft om de boss relatief gemakkelijk neer te halen. Daar zit dus wel degelijk een leercurve in. De S3 gear is voor een aardig deel gelijk aan T5, en ik moet zeggen dat ik iemand die een uurtje per week Arena´s doet (ongeacht de uitkomst van die matches) niet zomaar SSC en TK zie clearen.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.