De Modus die beide van jullie zoeken, heet Theater mode, in de ATI drivers. (zit in het kopje AVIVO VIDEO). Met die settings moet je even kloten, en dan kun je het gewoon werkende krijgen. Zou ook moeten lukken met extended desktop.kalizec schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:13:
[...]
Dat was dus geen 'clone'. Dat is namelijk 100% onmogelijk, aangezien een clone een 1 op 1 kopie is van dus ook de resolutie. Wat jij had was een extended desktop of er werd gedownscaled op de TV ipv geupscaled op de monitor. Hoe dan ook moet je op zoek naar iets dat geen 'clone' heet.
[...]
[...]
Hoe dan ook, wat je zoekt valt onder het kopje 'Scaling Options' en voor de rest ga je maar eens zoeken in de helpfunctie van CCC.
Ik kon het oopk niet vinden, wou op een beamer maar heb zelf breedbeeld. Der waren dus 2 opties zelf kutbeeld hebben op me monitor (daar keken ook mensen) en een resolutie van 1024*768 (op een 1680*1050 scherm) gebruiken of de beamer 1680*1050 laten downscalen.. Allebij niet echt om aan te zien...
[...]
Hier gaat hetzelfde verhaal op.
Je moest wel overlay gebruiken bij het afspelen van de video dacht ik (laatste keer dat ik het gebruikte, draaide ik nog XP, weet niet of ze dingen hebben aangepast om het op Vista ook lekker werkend te krijgen).