Eurosport is volgens mij in het digipakket ook geen breedbeeld.
Het HD kanaal natuurlijk wel
Het HD kanaal natuurlijk wel
[ Voor 21% gewijzigd door Amelandbor op 14-02-2009 10:47 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Amelandbor op 14-02-2009 10:47 ]
Dan doe je het toch nietSjah schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:14:
tJa het hd pakket, ideaal, en ik heb toch 3 hdmi aanslutingen dus....maarja 13/maand vind ik best pittig voor een paar hd zenders, waaronder niet eens BBC HD.
Verwijderd
Hmm ja, goed punt, maarja, zoals ik al zei, wat ik zo lees wat betreft het handshakeprobleem zou dit zich gewoon op een grotere schaal manifesteren. Echt slecht beeld, sneeuw, geen beeld met alleen geluid etcSjah schreef op zondag 15 februari 2009 @ 18:42:
`Maar je zei dat je dvd met hdmi het wel goed deed, dus je kabeltje zal wel goed zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Rossi op 15-02-2009 21:03 . Reden: typo ]
Gisteravond kwam ik thuis van het werk en toen was het weer zover. Mediabox vastgelopen, reageert nergens meer op. Uiteindelijk de stekker eruit mioeten halen. Dan hoor je bij het aanzetten de schijf weer booten etc.Viper® schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:18:
Ik had laatst overigens dat mijn mediabox niet aan wilde. alle knopjes geprobeerd, hij bleef maar gewoon de tijd aangeven, die liep wel gewoon door overigens
:D
Dat zag ik ook, het werkt echter maar op sommige series. Blijkbaar moet in de tv guide de serie als dusdanig worden aangemerkt.lowfi schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:06:
Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat je nu ook series kan opnemen. Je krijgt een menuutje te zien als je een wilt serie opnemen met daarin de vraag of je 1 enkele aflevering wil opnemen of allemaal.
Dit is nieuw of niet?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Die splitter kun je gebruiken om bijvoorbeeld het binnenkomende UPC signaal te splitsen naar je woonkamer+slaapkamer.thewizard2006 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:21:
Hallo,
ik zit er ook over te denken om Digitale TV te nemen van UPC. Ik wil echter 2 Tv's aansluiten. Nu zag ik dat je voor extra kosten van 4 euro een extra media box erbij kon krijgen.
Ik zie echter ook in the Startpost staan dat je een Splitter kan gebruiken. Is dit niet illegaal in de policy van UPC. Als dit niet zo is, waarom zou je dan niet gewoon een splitter nemen ipv een extra mediabox?
Hmm, in eerste instantie gebruikte ik een eigen coax kabel van de wandcontactdoos naar me decoder, en toen had ik bij Discovery af en toe blokjes. Deze kabel heb ik vervangen door de meegeleverde kabel in de doos, nu lijkt alles goed te werken, afgezien van het vastlopen dan. Ik zal het signaal eens checken.KoffieNT schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:52:
Check even de signaalsterkte etc. Mijn mediabox liep ook steeds vast (als ik op tvgids/andere functies drukte) en dat kwam door een slecht signaal. (andere kabel = probleem opgelost)
Bij mij doet uitzending gemist het alweer een paar dagen niet, begint steeds irritanter te worden, al die kwaaltjes en dingetjes..
[ Voor 28% gewijzigd door Viper® op 19-02-2009 13:25 ]
[ Voor 4% gewijzigd door KoffieNT op 19-02-2009 13:53 ]
Goeie opstelling.KoffieNT schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:34:
Deze had ik ook even in het UPC Internet, Problemen en vragen-topic gezet. Misschien dat iemand er iets aan heeft.
Plaatje! (Microsoft Paint FTW!)
Modem: Arris WTM552
Router: Netgear WNR834B v2 (aan te raden)
Versterker: Tratec fra752/n
Upc mediabox: Philips HD DVR
Kabels, splitters en stekkers heb ik besteld bij Digiproof.
Klopt inderdaad dat je een 2e mediabox moet aanschaffen als je een 2e televisie wil voozien van een digitaal signaal. Zonder een extra mediabox kun je zoveel tvs aansluiten als je wil (zie mijn plaatje), maar die hebben dan wel een gewoon analoog signaal.
Die 4 euro weet ik niet of dat klopt in alle gevallen, want dan heb je gewoon het basic digitale tv-kastje zonder opties, als je met DVR en/of HD wil, zul je een ander kastje moeten bijkopen(huren) en dat kost volgens mij evenveel als een 2e digitale-tv abonnement. Ik vind het een beetje krom iig.
Waarom niet gewoon 1 kastje centraal, met 2,3 of 4 aansluitingen die naar je tvs lopen en dat je onafhankelijk van elkaar digitale tv kunt gebruiken? (zal wel veel kosten etc, en niet zo makkelijk als ik denk zijn)
Ik dacht inderdaad eerst precies hetzelfde maar het is dus blijkbaar zo dat de versterker die aan het einde jou slechte signaal oppikt, dit slechte signaal versterkt ipv het slechte signaal weer goed maakt.... Zet je hem aan het begin dan versterkt hij het goede signaal. Hij fixed dus niet inees je ruis maar versterkt die ruis bij wijze van.KoffieNT schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:40:
Het probleem is dat de afstand van de versterker naar mijn mediabox zo'n 15 meter is, zonder versterker ben ik bang dat er niet veel over blijft..
ik ga een 42inch plasma scherm halen (HD ready waarschijnlijk) met 100Hz. Maakt het dan nog veel uit?lowfi schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:55:
56 euro plus 16.50... Aardig aan de prijs
Ligt ook een beetje aan je tv. Heb je nog een CRT tv dan kan je wel uit de voeten met digitenne oid. Ga je platter en breder dan kan je eigenlijk niet om kabel heen.
Boven de 32 inch zou ik ver weg van digitenne blijven.thewizard2006 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:39:
[...]
ik ga een 42inch plasma scherm halen (HD ready waarschijnlijk) met 100Hz. Maakt het dan nog veel uit?
Die situatie heb ik nu. Gewoon DTV en internet + voip bij een andere ISP.thewizard2006 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:47:
Het is toch gewoon mogelijk om los Digitale tv te nemen (dus standaard 16,70 + royaal 9,50) = 25,20 voor Digitale TV. en dan voor 25 euro bij Online een 20mbps + voordelig bellen. Totaal dan goedkoper, betere voorwaarden (sneller internet, goedkoper bellen) alleen niet bij dezelfde leverancier.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Eerste 12 maanden, daarna kun je het opzeggen als je dat zou willenSjah schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:25:
Weet ik ook niet, maar weet wel dat het maar voor 6 maanden geldt he, daarna 't dubbele bedrag...
[ Voor 52% gewijzigd door thewizard2006 op 26-02-2009 07:35 ]
Verwijderd
Digitenne no go voor 32inch of grotere LCD/Plasma.thewizard2006 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 07:23:
of hoef geen HD en ga al helemaal geen HD nemen om dan over 6 of 12mnd terug te switchen.
Ik denk dat ik dan maar Digitale tv van UPC neem, het royal pakket en dan van bijv Online het internet en telefonie. Iemand ervaring met online (of zit ik dan in het verkeerde topic)
Kom dan uit op Online, Alice of Tele2
Update: Tele2 valt zo goed als af. Hoor teveel negatieve verhalen.
Online en Alice klinken beide goed. Verschil is 4,95 per maand alleen bij alice kan ik dan altijd onbeperkt bellen. Maarja, hoe vaak ga ik bellen..../?
Jammer dat bij de digi tv van UPC het ook noodzakelijk is om gewoon het standaard kabel abo a 16,70 te nemenTotaal ben je dan 3x zo duur uit als Digitenne. Echter heb je wel meer zenders. Aan de andere kant krijg je bij digitenne nog 1 of 2 extra receivers en bij UPC betaal je weer 4,50 voor een extra box.... keuzes keuzes keuzes
Inderdaad lastig te lezen
Money for nothin' and your chicks for free
ok, dan kies ik toch maar voor standaard, als ik het neem.KoffieNT schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:34:
Dit is inderdaad verschillende keren voorbij gekomen maar vooruit:
Ik heb Royaal (met scart) gehad en heb nu Royaal (met hdmi). Ik kan je vertellen dat het verschil tussen de 2 erg klein is, zelfs niet te merken is.
Het enige verschil is dus, wat je zelf al zegt, dat je hd-zenders aankunt. De normale zenders blijven vrijwel hetzelfde in kwaliteit.
Als je twijfelt vanwege de extra kosten, dan moet je het gewoon niet doen.
En je hebt de Duitsers, en in A'dam hebje AT5, dat zit er in Amsterdam gewoon niet in bij Digitenne. Mijn pa heeft het, en was razend toen die dat merkte, maarja....jaarcontract he....funrider schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:02:
[...]
Digitenne no go voor 32inch of grotere LCD/Plasma.
UPC analoog + digitaal kost knaken I know 16.70 + minimaal 4 euro voor digitaal is teveel maar wel BBC 1-2 (en 3-4 in duurdere abo) heb je niet bij Digitenne of Tele2.
[ Voor 30% gewijzigd door Sjah op 26-02-2009 13:17 ]
De HD-zenders zijn het voor jou wellicht niet waard, voor mij dus wel. Ik kijk juist steeds vaker naar de verschillende HD-zenders. Zen staat als er niks op TV is, vrijwel altijd aan. Voom heeft altijd leuke gameprogramma's. Blijft dus heel persoonlijk.KoffieNT schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:34:
Dit is inderdaad verschillende keren voorbij gekomen maar vooruit:
Ik heb Royaal (met scart) gehad en heb nu Royaal (met hdmi). Ik kan je vertellen dat het verschil tussen de 2 erg klein is, zelfs niet te merken is.
Ik ben overgestapt omdat het voor mij zowat hetzelfde kostte bij elkaar (ik heb een totaalpakket), en ik het niet uit kon staan dat mn digitale tv via scart (aka: analoog) zit aangesloten.
De HD-zenders zijn het extra geld niet waard. Ik kijk wel eens Discovery HD (Deadliest catch, en Rides), maar dit zijn sowieso al episodes die al tig keer herhaald zijn op de normale Discovery en of ik voor deze ene zender die ik kijk 9 euro extra wil betalen, neh, eigenlijk niet. De rest van de zenders zijn simpelweg niet interessant genoeg.
Het enige verschil is dus, wat je zelf al zegt, dat je hd-zenders aankunt. De normale zenders blijven vrijwel hetzelfde in kwaliteit.
Als je twijfelt vanwege de extra kosten, dan moet je het gewoon niet doen.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Agreed. Sterker nog, natuurfilms en documentaires die ik normaal niet de moeite vind kijk ik nu met plezier naar in HD kwaliteit. Extra reden voor mij om de HD doos te willen hebben is dat mijn beamer 10 meter kabel nodig heeft, en er van een analoog lijntje niet veel moois overblijft na die afstand. HDMI blijft lekker scherp.Smarron schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 01:16:
[...]
De HD-zenders zijn het voor jou wellicht niet waard, voor mij dus wel. Ik kijk juist steeds vaker naar de verschillende HD-zenders. Zen staat als er niks op TV is, vrijwel altijd aan. Voom heeft altijd leuke gameprogramma's. Blijft dus heel persoonlijk.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:22:
Ik heb sinds een week digitale tv via UPC (starter + DVR). Werkt prima, alleen begint 1 ding me flink te irriteren en hopelijk heeft iemand een oplossing daarvoor.
Als je met de UPC afstandsbediening zelf een kanaal wilt kiezen (zeg 68) en dit kanaal bestaat niet, wordt je naar het interactieve UPC games kanaal gestuurd. Hieruit kom ik met veel moeite terug naar mijn normale tv zenders.
Is het mogelijk deze redirect uit te schakelen? Of zelfs helemaal dit interactieve shitkanaal uit te schakelen of te blokkeren?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
ZenSmarron schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 01:16:
[...]
De HD-zenders zijn het voor jou wellicht niet waard, voor mij dus wel. Ik kijk juist steeds vaker naar de verschillende HD-zenders. Zen staat als er niks op TV is, vrijwel altijd aan. Voom heeft altijd leuke gameprogramma's. Blijft dus heel persoonlijk.
Dat is idd een goeie, als je een grote afstand moet overbruggen is een hdmikabel een goede(kope) oplossing, ipv analoge (dure) kabels.SeatRider schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 08:33:
[...]
Agreed. Sterker nog, natuurfilms en documentaires die ik normaal niet de moeite vind kijk ik nu met plezier naar in HD kwaliteit. Extra reden voor mij om de HD doos te willen hebben is dat mijn beamer 10 meter kabel nodig heeft, en er van een analoog lijntje niet veel moois overblijft na die afstand. HDMI blijft lekker scherp.
Helaas niet. Mijn mediabox heeft zelf helaas ook een voorkeur voor de interactieve zenders van UPC. Als ik mijn mediabox aan zet moet ik eerst op blauw klikken voor m'n favorieten. Dat staat standaard blijkbaar uit. Als ik tijdens het zappen weer terug naar nederland 1 wil kom ik meestal uit bij 11 zonder 2x op 1 te drukken waardoor ik weer bij die klote UPC zender zit. Het zelfde geld voor kanaal 111. de laatste 1 negeert de mediabox heel handig waardoor ik weer bij die klote UPC zender uit kom. Die springt direct in interactieve modus waardoor ik weer eerst op rood of afsluiten/verlaten of hoe die bende ook heet moet klikken voordat ik weer verder kan zappen. Zappen langs de digitale zenders naar discovery op 16 is ook al zo fantastisch. Mocht je zonder problemen langs 11/12/13/14 en 15 komen dan zie ik 1 seconde discovery waarna de mediabox vanzelf terug gaat naar kanaal 15 en ik weer naar die eredivisie rommel kijk. Na het ongewenst bekijken van de interactieve zenders zit ik natuurlijk niet meer in m'n favorieten waardoor ik nogmaals op blauw moet drukken. Ruwweg 70% van de keren dat ik dat doe springt hij na het klikken direct weer op alle zenders waardoor ik nogmaals op OK moet drukken en dan op blauw om nog een poging te wagen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:22:
Is het mogelijk deze redirect uit te schakelen? Of zelfs helemaal dit interactieve shitkanaal uit te schakelen of te blokkeren?
Verwijderd
Je omschrijft precies de irritatie die ik met dat interactieve kanaal ook ondervind.Kaasplank schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:55:
[...]
Helaas niet. Mijn mediabox heeft zelf helaas ook een voorkeur voor de interactieve zenders van UPC. Als ik mijn mediabox aan zet moet ik eerst op blauw klikken voor m'n favorieten. Dat staat standaard blijkbaar uit. Als ik tijdens het zappen weer terug naar nederland 1 wil kom ik meestal uit bij 11 zonder 2x op 1 te drukken waardoor ik weer bij die klote UPC zender zit. Het zelfde geld voor kanaal 111. de laatste 1 negeert de mediabox heel handig waardoor ik weer bij die klote UPC zender uit kom. Die springt direct in interactieve modus waardoor ik weer eerst op rood of afsluiten/verlaten of hoe die bende ook heet moet klikken voordat ik weer verder kan zappen. Zappen langs de digitale zenders naar discovery op 16 is ook al zo fantastisch. Mocht je zonder problemen langs 11/12/13/14 en 15 komen dan zie ik 1 seconde discovery waarna de mediabox vanzelf terug gaat naar kanaal 15 en ik weer naar die eredivisie rommel kijk. Na het ongewenst bekijken van de interactieve zenders zit ik natuurlijk niet meer in m'n favorieten waardoor ik nogmaals op blauw moet drukken. Ruwweg 70% van de keren dat ik dat doe springt hij na het klikken direct weer op alle zenders waardoor ik nogmaals op OK moet drukken en dan op blauw om nog een poging te wagen.
begrijp me niet verkeerd, ik vind de mediabox een fantastisch ding maar die interactieve zenders zijn echt waardeloos traag en ik heb het idee dat UPC me d'r op bovenstaande wijzen extra graag naar toe dirigeert.
Ik kan me herrinneren dat dit eerder in deze topic is vermeld, even zoeken misschien ?Sjah schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:48:
Kan iemand mij de lengte vertellen van de coax en scart kabel , die bij het standaard starter abo zit? Ik heb tussen de 1.5 en 1.75 meter nodig, minimaal.
Verwijderd
Sport 1 heeft vrije kijkdagen, dus dat kan kloppen dat je dit kunt ontvangen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 23:19:
Ik heb net het standaard pakket van UPC besteld met DVR kassie. Nou kan mijn bravia alleen met ingebouwde decoder al een redelijk aantal zenders vinden zie ik. Wellicht dat het komt dat ze eea al vrij gegeven hebben. Maar nou heb ik gemerkt dat ik ook vrolijk sport1 kan ontvangen
Is dat een foutje in hun coderingen???
rm -r *
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nou erg bedankt voor je reactie ga morgen wel even bellen.Fatal Mind schreef op zondag 01 maart 2009 @ 13:44:
idd grote kans dat je even moet wachten tot het weekend voorbij is. Meestal als je belt, en je legt het uit is het binnen 10 minuten opgelost ( dat was bij mij het geval ) en daarna werkte de box ook gelijk.
...less is more
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Glashelder op 02-03-2009 18:01 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
offtopic: Ik neem aan dat je mijn stukje bedoelde? Te veel Engelse woorden gebruikt? of te casual geschreven bedoel je? vond zelf niet geheel onduidelijk.
Nope dit werkt niet. Is niet geactiveerd in firmware van UPC boxen.peugeot206gt schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:18:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om de USB poort op de HD DVR te gebruiken, of beter, waarom dient deze. Er een stick induwen resulteerde tot niets.
Verwijderd
Hij heeft RGB via de scart, maar dat is dus geen component. Component is YPbPr.Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 06:08:
ONDersteund de hd dvrbox ook component via Rgb aangezien er geen component aansluiting opzit en zelfs geen s-video wat waardeloos ik, Alleen composiet kan ik nu gebruiken en zou graag een rgb in de box hebben en composiet aan de andere kant
BEdankt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nee, die "ouderwetse" kabel (je bedoelt de coaxkabel, neem ik aan?) hoeft er alleen in als je naast digitale televisie ook nog naar de analoge zenders wilt kijken.Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 18:43:
Heb je bij UPC digitaal alleen een HDMI kabel die je TV ingaat? Of moet die ouderwetse kabel er ook gewoon in?
Alleen eventuele free-to-air kanalen.Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:02:
- Tv is uitgerust met dvb-c, is het mogelijk om met een nagravision CI module in de tv upc digitaal te kijken zonder de tuner?
Nee, alleen composiet. (Dat antwoord stond overigens ook 3 posts boven jouw post. Het topic lezen en/of de zoekfunctie gebruiken kan geen kwaad!)- Als ik de tuner toch moet gebruiken dan is er is geen plek meer in de muurgoot naar de tv voor een scartkabel dus ik moet hem via de receiver laten lopen , mn receiver heeft geen scart aansluiting maar wel component. Ondersteunt de tuner component over scart?
Of je moet de muurgoot groter maken...Als beide antwoorden nee is dan moet ik helaas upc digitale tv terug sturen in de 7 dagen gratis terugstuur periode.
Ja, dat zei ik dus ook.sylvesterrr schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 10:56:
De mediabox ondersteunt geen component via scart.
We blijven ons in dit topic wel vaker herhalen...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2009 22:48 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Deef_K op 16-03-2009 11:49 ]
Verwijderd
Je bedoelt dus de aan beide kanten zo'n stekker?Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:31:
Hoi,
Ik heb hetzelfde "probleem" met alleen een vaste component draad door de kabelgoot en de mogelijkheid daar een standaard UPC mediabox op aan te sluiten.
Ik begrijp dat de UPC mediabox geen component ondersteund (ik krijg ook een knipperend beeld). Is het echter mogelijk de 3 video kabels/tulpstekkers van de componen kabel aan beide kanten aan te sluiten op een gewone scart adapter? Hierdoor gebruik je ze gewoon als "domme" draden. Natuurlijk moet de scart stekker naar de TV natuurlijk ook in de standaard scart aansluiting komen.
Kan dit? Hierdoor hoef je geen nieuwe kabel te trekken!
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Bergen op 16-03-2009 14:27 ]
[ Voor 9% gewijzigd door DukeBox op 16-03-2009 20:37 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dat idee heb ik ook, het is niet storend maar lijkt wel anders als op mijn oude 'normale' DVR.DukeBox schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:24:
Ik heb vandaag een nieuwe HDTV DVR tuner gekregen (philips model) omdat de oude sinds ik hem had continue tussen beeld en 'geen toegang' bleef schakelen.
Nu weet ik het niet heel zeker maar het lijkt erop dat deze ruis in het beeld heeft.. dat 'strakke' beeld als ik met de vorige had lijkt nu stukken minder.. ligt het aan mij (digitaal = digitaal lijkt mij, aangesloten middels HDMI op een philips 9803) of zou het kunnen ? Het is net of er 'ruis' in het beeld zit.
[ Voor 31% gewijzigd door DukeBox op 16-03-2009 22:28 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Deef_K op 19-03-2009 12:00 ]
[ Voor 18% gewijzigd door KoffieNT op 19-03-2009 19:03 ]
Nee dat klopt niet en je bent niet de enige die dat heeft. Een vriend van me kan ook gratis Sport1HD kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:36:
Korte vraag. Sinds enkele weken heb ik Eredivisie Live. Daarvoor was er een actie bij UPC dat je Sport1 en Film1 voor een paar dagen gratis kon bekijken. Nu doen alle Sport1 zenders het niet meer (geblokkeerd), maar ik kan nog steeds Sport HD bekijken.
Ligt dat aan het feit dat ik Eredivisie Live heb (denk het niet) of loopt de gratis kijk actie nog door. Het vreemde is, alleen Sport HD doet het, de rest niet. Iemand een idee?
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Klinkt niet bekend. Op welke zenders heb je dat? Hoe heb je het geluid aangesloten? Gewoon via de scartkabel aan de tv? Of je versterker rechtstreeks op de mediabox? Zit je scartkabel wel goed vast? (Haal hem zowel bij de tv als de mediabox, dus aan beide kanten, even los en druk hem weer goed vast.) Geldt ook voor de versterker uiteraard, ff los en vast maken. Je weet maar nooit.Senor Sjon schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 22:58:
Ik heb nu een maand of 9 het royaal HD pakket, maar nu begin ik de laatste maand te krijgen dat af en toe het geluid voor een halve seconde wegvalt. Meer mensen hier last van?
Ik kreeg gelijk weer deja vu's van Digitenne...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq