nieuws: TNT Post bezorgt rekeningen via Live Messenger
Laatste zin: reclameinkomsten -> reclame-inkomsten
Laatste zin: reclameinkomsten -> reclame-inkomsten
[ Voor 16% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 10-04-2008 17:13 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 16% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 10-04-2008 17:13 ]
Toch?Changes in Deluge version 0.5.8.8:
* Fix Ubuntu hardy and Debian sid bug sine they've renamed and broken up the packages.
* Fix ratio (again)
* Sync with Asio 1.0 release
* Remove file manager from preferences
* Sync with Libtorrent 0.13 release
* Fix for Vsta dbus not closing bug
moet worden GeForcenieuwe set Forceware-drivers uitgebracht
[ Voor 32% gewijzigd door Wiethoofd op 10-04-2008 19:06 ]
Nope - changelogs zijn van derden en die passen we nooit aan
Dat zal Geforce moeten worden idd.
[ Voor 15% gewijzigd door Rataplan op 11-04-2008 11:50 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
[...] geheel tegen de intuïtie in zijn hoge prestaties met een groot systeem juist gemakkelijker te realiseren dan [.] met een kleinere capaciteit.
PcDealer schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:09:
http://tweakers.net/speci...e-is-meer-dan-opslag.html
Deze zin mist een woord of zo:
[...]
...ik zie 'm zelf ook net voor het eerstDe inhoud van deze special wordt verzorgd door HP. De redactie van Tweakers.net is op geen enkele manier verantwoordelijk voor de geboden informatie.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Woopsie! Dat ze geen copywriters in dienst hebben of zoRataplan schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:14:
[...]
[...]
...ik zie 'm zelf ook net voor het eerst
Misschien staat er op hp.com ook ergens een spel- en tikfoutjestopic?PcDealer schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:20:
[...]
Woopsie! Dat ze geen copywriters in dienst hebben of zo
geen problemen meer gevonden,
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Even dit topic doorlezen over het hoofdletterbeleid op tweakers (ik ben het er ook niet altijd mee eens, maar het is niet anders, en anders zouden we helemaal geen nieuws krijgenNitai schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:53:
nieuws: 'Iphone en Xbox remmen innovatie pc en internet'
het is iPhone (letter i, hoofdletter P) niet Iphone zoals in de titel staat. In de tekst staat dit wel correct.
Nog een foutje: de zin loopt niet omdat er een voorzetsel mist:
De eerste release candidate van Paint.NET 3.30 die eerder deze week zijn opwachting heeft gemaakt zijn geen problemen meer gevonden, ..
Mwah, dit probleem kunnen we oplossen door er 'Xbox 360 en iPhone' van te maken, which I just did.Wiethoofd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:07:
[...]
Even dit topic doorlezen over het hoofdletterbeleid op tweakers (ik ben het er ook niet altijd mee eens, maar het is niet anders, en anders zouden we helemaal geen nieuws krijgen)
Tomtom of TomTom?
“An elephant is a mouse with an operating system”
Xboxo?Playstation 3- en een Xboxo 360
De nieuwe chipset zou onder meer voorzien zijn van acht shaderprocessors en ondersteuning voor Windows Vista Premium, blu-ray en DirextX 10
Anoniem: 132551
Aangezien het hier niet over de Vertek Corporation gaat, zal het wel vertrek moeten zijnHet vertek van Hester lijkt in een trend te passen.
Je zou het zo moeten lezen:ScSi schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:03:
nieuws: Britse medici bezorgd over zelfmoordsites
Dat hoort toch met een T, nee? stam +t in de tegenwoordige tijd..
Dan klopt ie welBritse medici zijn bezorgd over zelfmoordsites
6 miljoen euro omzet zou 6 miljard moeten zijn (verwacht ik in ieder geval)...
De overige divisies droegen echter dermate bij aan de resultaten, dat Philips een omzet van bijna zes miljoen euro kan noteren.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
volgens mij moeten daar komma's voor de leesvriendelijkheid van die zin.Opera, en niet Microsoft, levert daarentegen de webbrowser.
Zie bold tekstDe nieuwe smartphone heet voluit D4 WSO16SH en zal ook door Sharp uitgebracht gaan worden onder een andere naam
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Beetje vreemd die eerste zin, misschien klinkt dit beter:De D4 zal als in juni eerst in Japan worden uitgebracht. Het is nog niet bekend of de smartphone dit jaar elders op de wereld verschijnt.
Hij staat er nog steeds: moet worden: De D4 zal in juni als eerst in Japan worden uitgebracht.De D4 zal als in juni eerst in Japan worden uitgebracht.
Nu wel fixt!Wiethoofd schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:04:
nieuws: Willcom voorziet handheld van Atom-processor
[...]
Hij staat er nog steeds: moet worden: De D4 zal in juni als eerst in Japan worden uitgebracht.
Ik herhaal het nog maar een keer:Gamo schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:44:
Dit ook over de D4:
Een smartphone is een telefoon met PC functies, en heeft géén touchscreen. Zo is de definitie opgesteld. Dit is dus op de eerste plek een PocketPC (PC met telefoonfunctie) maar vanwege de enorme omvang noem ik het eerder een UMPC. Toch vanwege de belfunctie en touchscreen zal dit toch onder de PocketPC's vallen.
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
Overal staat abonnement, en hier 'abo', raar!@Home brengt 19,95 euro in rekening voor een 1,6Mbit-abonnement.
en 1x verhogen lijkt me wel genoegOok zijn er geen plannen om de uploadsnelheid te verhogen van het adsl2+-aanbod te verhogen.
Voor het overige Voor de rest blijven de specificaties van de notebook gelijk.
Hij heeft wel een optische driveDe R500-12Q wordt niet zonder met optische drive geleverd zodat het gewicht van de schootcomputer uitkomt op 979 gram.
Het is de eerste game van de Zweedse studio, die gebruik maken maakt van Unreal Engine 3.
deze hoeft niet, maar leest wel prettigerDit zijn de vaardigheden die de speler gebruikt tijdens het vechten, en deze aan te leren skills zijn per class verschillend.
en misschien deze nog:Het spel kent geen indeling in de klassieke levels, zoals bij andere mmo's gebruikelijk (is).
4e artikelMortal Online wordt een eerste persoon first person mmo
logischer is: Gateway heefd de FX-serie uitgebreid met de instapper....De FX-serie heeft Gateway uitgebreid met de instapper M-6850FX, die wordt gevolgd door de P-6860FX.
In het reglement staat aangegeven dat partijen, die veroordeeld zijn wegens professionele misdragingen, van deelname buitengesloten dienen te worden.
[ Voor 91% gewijzigd door Wiethoofd op 14-04-2008 16:12 . Reden: 2e, 3e, 4e en 5e artikeltje ]
hij is al weer gefixt en stond alleen op de FP onder Software, als je de koppeling volgde stond hij wel onder 'Firmware'prodoc schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:40:
meuk: Tomato 1.18 staat onder Software vermeld ipv Firmware
Het lijkt me logisch dat 'euro' ook dollar moet zijn, omdat anders het kleine broertje een flink stuk duurder is dan de grotere.De M-1626, met een beeldscherm van 15,4 inch, wordt met 4GB ram en een harde schijf van 250GB voor een prijs van 850 dollar geleverd. De M-1628, met een 14,1 inch beeldscherm, wordt voor zevenhonderdvijftig euro geleverd
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -
logischer is: Gateway heefd de FX-serie uitgebreid met de instapper M-6850FX, die wordt gevolgd door de P-6860FX.De FX-serie heeft Gateway uitgebreid met de instapper M-6850FX, die wordt gevolgd door de P-6860FX.
In ieder geval moet er van voldoende lange encryptiesleutels gebruik moeten worden gemaakt
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
HalevyVoordat dit bedrijf werd opgestart, werkten Halevvy en Rajaraman op de universiteit van Washington samen aan het probleem van het automatisch bepalen van textbox-invoer.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
meuk: vLite 1.1.6 RCHet programma wordt gestart vanaf een bootfloppy of -cd
Gisteren is na tde weede de tweede bètarelease nu een release candidate van versie 1.1.6 van vLite verschenen.
Zo kunnen componenten, die niet nodig zijn, verwijderd worden en kunnen drivers en patches worden toegevoegd.
done
'Flop' vind ik een alleszins aanvaardbare term voor zo'n ding
De-garbledtde weede de tweede
De extra komma maakt van 'die niet nodig zijn' een uitbreidende bijzin, zodat alle componenten per definitie overbodig zijn. Die komt er dus zeker nietn componenten, die niet nodig zijn, verwijderd worden en kunnen drivers
Xs4all wil zijn focus verbreden en de dienstverlening richting zijn kleinzakelijke klanten verbeteren. Dat moet{spatie}onder meer via een reorganisatie worden bereikt, wat betekent dat er een nog onbekend aantal banen zal verdwijnen.
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
OverigensOverigen zijn de notebooks ook Linux-compatible, maar welke distributies getest zijn, kon Zepto niet vertellen aan Tweakers.net.
Anoniem: 210390
Zijn eerste slachtoffer is Helter Skelter. Na die aanslag is er voor Travis geen weg neer terug is.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 210390 op 15-04-2008 21:24 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
[ Voor 10% gewijzigd door nipro op 15-04-2008 22:41 ]
Hoempapaaa Holladiejeej.
Ik dacht dat de consensus "diskette" was.Rataplan schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:52:
[...]
done
[...]
'Flop' vind ik een alleszins aanvaardbare term voor zo'n ding
computo ergo sum
Moet dit zijn lab of is het een populaire afkorting voor fabriek?In zijn fab in het Amerikaanse East Fishkill is IBM [...]
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Moet zijn:*benchnaam*- *resolutie* - 4x fsaa en 16x aa (fps)
Gaat hier om 4x antialiasing en 16x anisotropische filtering, tenzij jullie dubbele resultaten laten zien als je met 4xaa en 16xaa test. Doen jullie niet, dus ga hier maar vanuit dat het gaat om AF.*benchnaam*- *resolutie* - 4x fsaa en 16x af (fps)
Fab is een benaming van een fabriek waar halfgeleiders worden gemaakt. In de tekst staat het dus goed.S913 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:15:
[...]
Moet dit zijn lab of is het een populaire afkorting voor fabriek?
Daar ben ik ook benieuwd naar, maar ik kan die cijfers niet terugvinden. Dat is iets voor de auteur.Sphere- schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:43:
Moet miljoen zijn neem ik aan? Heel Intel is waarschijnlijk niet eens 300 miljard waard.
Abort Retry Fail?
[ Voor 14% gewijzigd door sewer op 16-04-2008 10:49 ]
--> aan toevoegt.Eind 2006 kreeg Realtime echter een investering van dertig miljoen dollar rond, terwijl het bedrijf daar nu nog eens een investering van vijftig miljoen dollar aan toegevoegd.
[ Voor 3% gewijzigd door riezebosch op 16-04-2008 13:32 ]
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett
Het lijkt me dat dat: één, moet zijn.De gratis versie van Trackmania kent ten opzichte van de betaalde versie één map en éen auto.
Een motie van wantrouwen die tegen staatssecretaris Huizinga was ingediend, in verband met de problemen rond de gekraakte ov-chip, heeft woensdag niet voldoende stemmen gekregen in de Tweede Kamer.
Beter: De coalitiepartijen D66 en de SGP vonden echter dat de soep niet zo heet gegeten diende te worden als zij werd opgediend.De coalitiepartijen en D66 en de SGP vonden echter dat de soep niet zo heet diende te worden gegeten als zij werd opgediend.
Niet echt, D66 en de SGP zitten namelijk niet in de regering, maken geen deel uit van de coalitie en zijn dus geen coalitiepartijen. Wat er staat, is dus correct (al zou het wel duidelijker zijn als er "De coalitiepartijen, alsmede D66 en de SGP," of iets van die strekking zou staan).Wiethoofd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:40:
nieuws: Staatssecretaris overleeft motie van wantrouwen over ov-chip
Beter: De coalitiepartijen D66 en de SGP vonden echter dat de soep niet zo heet gegeten diende te worden als zij werd opgediend.
Volgens mij is het een goed idee deze zin te herformuleren.Door een samenwerkingsverband op het gebied van webreclame met de zoekgigant aan te gaan en de mogelijkheden van een fusie te verkennen te fuseren met AOL van Time Warner hoopt Yahoo Microsoft van het lijf te kunnen houden.
Chips van 1GB lijkt me sterk, is dat geen 1Gb? (lijkt me dat dat toch wel scheelt)wanneer chips met een capaciteit van 1GB worden ingezet. Tegelijk met de nieuwe, zuinige ddr3-modules kondigde Micron dd2-modules met een capaciteit van 2GB aan.
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
(r bij ddr2 ontbreektTegelijk met de nieuwe, zuinige ddr3-modules kondigde Micron ddr2-modules met een capaciteit van 2GB aan.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq