Hey jongens,
Ik heb nog al een keer gemeld dat er een Howto in de steigers staat.
Graag zou ik dan ook even een kleine oproep willen doen om even met mij contact op te nemen via DM ivm alle dingen werkend te krijgen (met uitzondering van BR). Zeker de mannen die zich bezig hebben gehouden met het probleem van het ALLEBEI werkend hebben van de mediakeys (vol en play pause enz, je weet wel) en toch nog steeds ook de brightness en FN toetsen nog steeds werkend hebben.
Alvast bedankt

Deze vakantie hoop ik de howto gebrouwd te hebben, mrc16 zal me daar waar hij kan bijstaan, al heeft hij stage. Credits gaan dus ook naar hem uit, want indien er iets niet lukt zal hij waarschijnlijk mij bijstaan...
Verder wil ik ook nog even vragen wat jullie van het volgende denken:
Regelmatig als (ik weet nog niet hoe ik het full-proof kan reproduceren) ik mijn pc aanzet/uit hibernate haal stoot mijn scherm een felle, stille pieptoon uit (vergelijkbaar met de "onhoorbare ringtone van 10000Hz"), dit stopt na een tijdje (ik heb het gevoel dat het stopt als de pc wat warmer is) en als ik mijn brightness wat lager zet is het gepiep minder. Ik ben absoluut zeker dat het van mijn scherm komt.
Is dit normaal? Ik bedoel, zou ik het zo kunnen laten, of toch maar beter naar de Sony-shop in Lommel gaan en 'm daar terug binnengooien?
[
Voor 30% gewijzigd door
HyperBart op 05-02-2008 02:51
]