Gisteren een Sony Vaio VGN-FZ21E aangeschaft (ja hoor, bij de MM

).
Happy mee natuurlijk maar die voorgeïnstalleerde 'troep'installatie moet ik niet

.
Inmiddels draait Vista Business maar ik zit met wat troubles. Zo kan ik op de nVidia site nergens een 8400M GT driver vinden.. Het hele model komt niet voor?!
Ik ben op dit moment wel de driver package bij Sony aan het downloaden dus ik ga eerst kijken of ik daar wat aan heb. Staat ook nog een "onbekend apparaat" in apparaatbeheer en mn touchpad heeft al zn functies nodig niet.
Edit: Dat werkt inmiddels prima. Toch raar van nVidia...
Maar: wat ik tot nu toe heb gezien qua kwaliteit ben ik tevreden. Alleen het geluid valt me tegen maar ik heb al een tip daarvoor gevonden hier in de topic!
Edit2:het is gelukt maar het zakt maar 1 streepje(de helderheid). Maar het wordt niet donkerder ofzo. het streepje zakt wel maar de helderheid blijft. En de volume knop en de mute werkt ook niet meer
Dit probleem heb ik ook... Nog geen oplossing gezien dus ik sta open voor suggesties.
Edit3:
Wat me ook nog niet duidelijk is: is die recovery partitie echt nodig? Ik heb voor dat ik ging formatteren 3 recovery DVD's aangemaakt. 3 DVD's is duidelijk niet om alleen een partitie op te roepen

.
Scheelt toch weer 10GB.
Edit: Nu wil ik met Acronis de C verkleinen naar 50 GB zodat ik een D:\-partitie heb maar ik krijg "unable to write disk 1 sector 362008408, 21092400". Iemand hier ervaring mee? Kan dit door die recovery part komen?
[
Voor 44% gewijzigd door
Eagle Creek op 31-01-2008 05:55
]