Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Verwijderd

nou nee dus, nog geen key, mja de SLMGR /rearm functie zal vast ook wel werken en standaard heb je al 30 dagen.
meer dan genoeg om te testen zonder key
Verwijderd
Ik vraag me af, ik heb geen Vista dus ook geen sp1.
Hoe moet ik nou in hemelsnaam Win7 uitproberen? Is er geen andere mogelijkheid om het niet als een upgrade, maar clean te installeren?
Edit: Heb er overheen gelezen in het nieuwsbericht

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 13:31 ]
Windows 7 beta is gewoon te installeren als een clean install.Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:11:
Hallo,
Ik vraag me af, ik heb geen Vista dus ook geen sp1.
Hoe moet ik nou in hemelsnaam Win7 uitproberen? Is er geen andere mogelijkheid om het niet als een upgrade, maar clean te installeren?
Maar mocht je willen updaten vanaf je huidige systeem, dan kan dit alleen vanaf Vista sp1
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Edit: spuit 11
[ Voor 7% gewijzigd door EDIT op 08-01-2009 11:14 ]
Zelfde probleem hier... zal wel druk zijn.Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:01:
[afbeelding]
nou nee dus, nog geen key, mja de SLMGR /rearm functie zal vast ook wel werken en standaard heb je al 30 dagen.
Hmm ok, dan wacht ik nog even. Ik draai al W7 Build 7000 dus heb weinig reden om dan nu al te upgraden lijkt me. Heeft iemand inmiddels al info over de officiële beta? Is dit ook build 7000 of niet?Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:01:
[afbeelding]
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Ik zeg de gewone....althans die heb ik gedownload.PWM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:58:
Welke build moet ik hebben? De gewone, of de checked?
[afbeelding]
Zijn er overigens meer mensen die moeite hebben (sinds een uur ofzo) met het downloaden van de MP3 fix?
Ik heb het even nagevraagd, het is inderdaad de gewone. De Checked build is een soort van debug build.TheVMaster schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:28:
[...]
Ik zeg de gewone....althans die heb ik gedownload.
Het is in ieder geval een 7000 build, dus veel zal er niet veranderd zijn. Toch een nieuwe install, want ik wil graag x64 installeren
Hier netzo. Is het jou gelukt btw om die MP3 fix te downloaden?PWM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:38:
[...]
Ik heb het even nagevraagd, het is inderdaad de gewone. De Checked build is een soort van debug build.
Het is in ieder geval een 7000 build, dus veel zal er niet veranderd zijn. Toch een nieuwe install, want ik wil graag x64 installeren
edit:
Kan je eigenlijk van een Windows Vista SP1 32bit install een upgrade doen naar Windows 7 beta 64bit?
edit2@hieronder:
Geen probleem! Bedankt voor de moeite! Ben alleen bang dat die 2,5 miljoen keys morgen er zo doorheen zijn
[ Voor 54% gewijzigd door Gusev op 08-01-2009 11:53 ]
Ehh.....ik heb de 'niet officiele' beta met officiele key op m'n laptop staan, maar heb hier zo 123 geen 2nd monitor bij de hand. wacht ik zal het ff voor je proberen....Gusev schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:42:
Er zijn dus mensen die de officiele beta al gebruiken...en...multi monitor taksbar?Kan iemand dat controleren pour moi aub?!
Sorry m'n laptop heeft geen DVI en 'k heb aan mijn schermen hier alleen maar DVI kabels hangen...
[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 08-01-2009 11:47 ]
Verwijderd
Office 2007 draait nu ook, alle drivers herkende windows uit zichzelf, windows update downloade zelfs enkele updates van drivers al direct van de update site.
het is idd build 7000, het voelt tot nu toe rete stabiel en snel aan.
Thnx man!pauldegroot schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:53:
Ik gebruik al een weekje Beta Build 7000 en tot dusver niks als multi-monitor startbalk gevonden.
Het lijkt me ook sterk dat Ultramon de nieuwe startbalk ondersteund.
Verder is die mp3 bugfix te downloaden als .msu op de volgende twee plekken.
x86 en ook de x64 versie.
ikgebruik al een week de non-officiel 7000 (wat nu blijkt dezelfde te zijn alsmorgen naar hetpubliek wordt uitgegeven), met 2 TFT's , en niks te zien qua taskbar. Watwel beter is , is het scherm waarin je je monitoren aanzet, en je je tv aanzet (in xp kon je alleen je TFT's aanzetten, voor je tv moest bij de niet altijd handige GUI van je driver zijn).Gusev schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:42:
Er zijn dus mensen die de officiele beta al gebruiken...en...multi monitor taksbar?Kan iemand dat controleren pour moi aub?!
Trouwens, 2.5 miljoen keys zal echt niet binnen 3 dgn opzijn, dus je hebt het hele weekend om erdoor heen te komen met je aanvraag lijkt mij. Is deze key sowieso ook geldig straks voor de RC? Zoja, dan moet ik er 1 bemachtigen....
[ Voor 25% gewijzigd door Sjah op 08-01-2009 12:37 ]
Ik zit op https://technet.microsoft...uredownloads/default.aspx en ben ingelogt maar kan alleen op 'details' klikken...
Je kan met winkey+P toch ook makkelijk switchen?Sjah schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:28:
[...]
ikgebruik al een week de non-officiel 7000 (wat nu blijkt dezelfde te zijn alsmorgen naar hetpubliek wordt uitgegeven), met 2 TFT's , en niks te zien qua taskbar. Watwel beter is , is het scherm waarin je je monitoren aanzet, en je je tv aanzet (in xp kon je alleen je TFT's aanzetten, voor je tv moest bij de niet altijd handige GUI van je driver zijn).
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Je moet even kijken of je 1 van de volgende subscriptions hebt (heb pijltje gezet)Saturnus schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:31:
Hoe in vredesnaam download je uberhaupt die ISO?
Ik zit op https://technet.microsoft...uredownloads/default.aspx en ben ingelogt maar kan alleen op 'details' klikken...

Aha...laatst wel alle nieuwsbrieven uitgevinkt...dat zal het wel geweest zijn.bassio schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:40:
Dan valt Windows 7 waarschijnlijk niet binnen je subscription. Ik was eerst ingelogt met een ander account waar geen subscription op zit en toen kon ik hem ook niet downloaden. Ingelogt met ander account lukte het wel.
@PWM
Thanks.
Snap daar nog minder van.

[ Voor 12% gewijzigd door Saturnus op 08-01-2009 12:55 ]
7000.x86fre.winmain_win7beta081212-1400 (komt bekend voor
anandus schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:46:
[...]
Je kan met winkey+P toch ook makkelijk switchen?
EDIT:
De Product Keys werken nu op Technet
[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 08-01-2009 13:24 ]
Het resultaat is een stabiel systeem met de volgende opmerkingen :
- Daemon Tools pro werkt niet meer (Is bekend probleem)
- Nvidia 180.84 wilde niet installen maar 185.20 wel
De rest werkt nog precies al met mijn vista install, dus hulde aan MS voor een perfecte upgrade van vista naar windows 7 x64 !
Ik ga nu wat games en applicaties testen.
Je moet een bepaald soort account hebben, als je ooit je MSCA hebt gehaalt zou je automatisch ook een technet subscription moeten hebben.Saturnus schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:50:
[...]
Aha...laatst wel alle nieuwsbrieven uitgevinkt...dat zal het wel geweest zijn.
@PWM
Thanks.Even kijken.
Snap daar nog minder van.Is het niet gratis te krijgen ofzo? Dus moet je perse lid zijn?
Helaas heb ik hetzelfde probleem, bij mijn technet account is het ook grijs.
Misschien, is deze te halen op een MSDNAA accountje? volgens mij heb ik die nog.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
EDIT:
Kan iedereen stoppen met downloaden van Technet
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 08-01-2009 13:43 ]
Nope, dat is daar los van gekoppeldkKaltUu schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:27:
[...]
Je moet een bepaald soort account hebben, als je ooit je MSCA hebt gehaalt zou je automatisch ook een technet subscription moeten hebben.
Je hebt niet automatisch een Technet subscription met een MCS* certificering.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Tx, die kende ik ook nog niet. MAARrrr hij ziet bij mij 4 opties, allemaal schakelen tussen de 2 TFT's, de S-video output komt er niet voor. Dus echt handig, nee.....anandus schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:46:
[...]
Je kan met winkey+P toch ook makkelijk switchen?
Met je eens hoor, maar ik had zoveel programma's en andere zaken onder vista dat een verse install wel een hele hoop werk is. Ga het zeker nog wel doen, maar ik zag dit als een mooie test van 7, om eens te zien of de upgrade goed werkt. Mede omdat 7 dezelfde drivers e.d. heeft als vista, verwacht ik daarmee beduidend minder problemen dan een upgrade van xp->vistaPWM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:27:
Ongetwijfeld onterecht, maar ik bijf altijd een beetje bevreesd voor upgrades. Ik probeer toch altijd een schone installatie te doen, heb toch altijd het idee dat het lekkerder is om schoon te beginnen
Dat is inderdaad al niet meer zo sinds 2000alt-92 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:38:
[...]
Nope, dat is daar los van gekoppeld
Je hebt niet automatisch een Technet subscription met een MCS* certificering.
Je hebt toch 4 keys? 2x x64 (Checked en gewoon) en 2x 32-bits (idem). Een key voor een Checked build, werkt ook op een gewone.TheVMaster schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:51:
Jammer genoeg kun je met een Windows 7 beta key maar 1 installatie activeren
Nee belachelijk he, dat Microsoft niet gratis met onbeperkte Windows installaties rondstrooitTheVMaster schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:51:
Jammer genoeg kun je met een Windows 7 beta key maar 1 installatie activeren

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
^^ iemand een stream van Ballmer die niet zo schokt?
edit: http://windows7news.com/2...allmers-ces-2009-keynote/
[ Voor 22% gewijzigd door Sjah op 08-01-2009 14:02 ]
Van de berichten die ik lees is het een goede verbetering:)
Nope...het is dezelfde keyPWM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:54:
[...]
Je hebt toch 4 keys? 2x x64 (Checked en gewoon) en 2x 32-bits (idem). Een key voor een Checked build, werkt ook op een gewone.
Ja..dat is belachelijkExirion schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:55:
[...]
Nee belachelijk he, dat Microsoft niet gratis met onbeperkte Windows installaties rondstrooit
Ach...gelukkig heb ik 3 TechNET abo's op m'n naam staan..dus zo groot is het probleem ook niet
Eigenlijk wel. Die Windowsversies verlopen sowieso ergens eind juni 2009, en betakeys zullen echt niet gaan werken op de RTM versieExirion schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:55:
[...]
Nee belachelijk he, dat Microsoft niet gratis met onbeperkte Windows installaties rondstrooit
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Nope....je krijgt dan een andere keyPWM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:06:
[...]
Blijkbaar is mijn abo anders. Als ik op Get another key druk, krijg ik er 1 bij
Inderdaad je krijgt een extra key. Vreemd...in het verleden verving de nieuwe key de oude (volgens mij).
[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 08-01-2009 14:10 ]
over keys: wordt lid van connect.microsoft.com en probeer je in te schrijven. Zodoende ben ik ooit terecht gekomen bij beta 2 van Office 2003 en daarna Windows Media Center 2005, Windows 2003 server, windows Vista, Windows 2008 en nu Windows 7. Wanneer je lid bent en je zit in de beta kun je legaal je beta key aanvragen. Je kunt een aantal keys aanvragen. Teminste dat was in Vista beta. Ik kon volgens mij max 2 keys vragen voor 4 computers of zo. iig zit er een limiet op.
Ik kan je ook melden dat bij de beta een patch zit voor dat mp3 probleem van een week geleden.
[ Voor 60% gewijzigd door wvdburgt op 08-01-2009 14:15 ]
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Als je de 50 posts boven je leest, zie je dat je een TechNet of MSDN account nodig hebt.daaan_1992 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:11:
Waar kan je een key krijgen van microsoft?
Wanneer je de juiste subscriptions hebt, kan je ze via deze of deze link halen.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
of je bent lid als beta tester op connect.microsoft.comkKaltUu schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:15:
[...]
Als je de 50 posts boven je leest, zie je dat je een TechNet of MSDN account nodig hebt.
dan is de link: http://connect.microsoft.com/windows7/
Dit is wel gratis alleen je moet wel gekozen worden.
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Als het goed is kun je daar ook lezen dat je, als je nog 1 dag geduld hebt, de beta (incl. geldige key) gewoon via www.microsoft.com/windows7 kunt downloadenkKaltUu schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:15:
[...]
Als je de 50 posts boven je leest, zie je dat je een TechNet of MSDN account nodig hebt.
Ja dat kan, ik draai ook dualboot met Vista. Overigens kán het zijn dat je boot.ini een beetje in de war raakt en je niet kan booten na installatie van je dualboot. Dan doe je je Windows 7 DVD in de pc en kies je in het installatiescherm voor 'Repair' (oid), dan fixt hij je bootmenu en kan je gewoon kiezen tussen Vista en W7.daaan_1992 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:02:
Kan je de public beta die morgen uitkomt dualbooten met win vista zonder problemen? Dan wil ik hem wel even testen!
Van de berichten die ik lees is het een goede verbetering:)
Thijs_O schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:19:
[...]
Ja dat kan, ik draai ook dualboot met Vista. Overigens kán het zijn dat je boot.ini een beetje in de war raakt en je niet kan booten na installatie van je dualboot. Dan doe je je Windows 7 DVD in de pc en kies je in het installatiescherm voor 'Repair' (oid), dan fixt hij je bootmenu en kan je gewoon kiezen tussen Vista en W7.
Danku & DankuTheVMaster schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:17:
[...]
Als het goed is kun je daar ook lezen dat je, als je nog 1 dag geduld hebt, de beta (incl. geldige key) gewoon via www.microsoft.com/windows7 kunt downloaden
Morgen maar is proberen:)
Ik zie Vista eigenlijk als een soort Windows 95. Windows Vista SP1 als Windows 95b en Windows 7 als Windows 981st. Als ik zo door zal tellen wordt Windows 7 SP1 een soort van Windows 98 SE. Windows 7 lijkt mij dus wel interessant.--MeAngry-- schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:20:
[...]
Nee, want ME was veel te vlug in elkaar geflanst. En Vista is op een heleboel punten opnieuw opgebouwd. Maar dat heeft weer te lang geduurd voor wat het heeft opgeleverd m.i.
Ik hoop dat MS niet weer dezelfde vergissing maakt, en nieuwe dingen te snel wil introduceren.
oid? Waar precies, want ik kan me niet herinneren dat ik het zag....Thijs_O schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:19:
[...]
installatiescherm voor 'Repair' (oid), -
kan trouwens 64bit niet installen, mijn DVDrw geeft niet huis... gebruik je dat ding amper,zou je denken dat die echt niet kapot gaat. Rust roest blijkbaar.
[ Voor 25% gewijzigd door Sjah op 08-01-2009 14:50 ]
Minuutje of 20 was het bij mij geloof ik. Vlot zat iigPWM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:32:
Ik heb alles binnen en gebrand. Helaas maar 1 laptop bij de hand, dus ik ben even offlineBen benieuwd hoelang de installatie duurt, vanzelfsprekend een schone install. Ben zo terug
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Windows is net als de Star Trek filmsBakkertjuhh schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:29:
[...]
Ik zie Vista eigenlijk als een soort Windows 95. Windows Vista SP1 als Windows 95b en Windows 7 als Windows 981st. Als ik zo door zal tellen wordt Windows 7 SP1 een soort van Windows 98 SE. Windows 7 lijkt mij dus wel interessant.
Ik moest ook even zoeken, maar als ik het me goed herinner in het eerste scherm waar je zelf input moet geven, waar volgens mij "Install Windows" staat. Het staat dan echter ergens linksonderin het scherm, niet zeer duidelijk.Sjah schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:37:
[...]
oid? Waar precies, want ik kan me niet herinneren dat ik het zag....
kan trouwens 64bit niet installen, mijn DVDrw geeft niet huis... gebruik je dat ding amper,zou je denken dat die echt niet kapot gaat. Rust roest blijkbaar.
Gewoon de gewonePWM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:58:
Welke build moet ik hebben? De gewone, of de checked?
[afbeelding]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Gebruik een USB stickSjah schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:37:
[...]
oid? Waar precies, want ik kan me niet herinneren dat ik het zag....
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Mijn DVD deed het niet, nog een keer moeten branden. Installatie uiteindelijk in 16:34 af (jaja, stopwatchBM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:37:
[...]
Minuutje of 20 was het bij mij geloof ik. Vlot zat iig
Wow, 16 minuten
Da's weer wat anders dan de good old 39 minuten van XP
Of gewoon vanaf de harde schijf
[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 08-01-2009 15:22 ]
Verwijderd
Gelukkig is het een beta, voor mij echter een teken om de RTM af te wachten.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Verwijderd
Het is wel een consistent probleem, aangezien ook het bootmenu niet in de juiste resolutie wordt getoond.
Wel mooi dat het in vergelijking met Vista abnormaal snel is. Fijn dat het van het begin af aan ook lekker kaal is, niet meer zo rommelig met "Getting started" schermen. Ze zijn bij Microsoft goed bezig!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 16:23 ]
Welke resolutie dan?Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:22:
Aan het einde van de installer draait hij wel op de juiste resolutie, enkel het begin niet. Ik zal het inderdaad aan Microsoft doorgeven, dit is niet zoals het hoort.
Het is wel een consistent probleem, aangezien ook het bootmenu niet in de juiste resolutie wordt getoond.
Volgens mij zijn dat vaste resoluties (begin van installer en bootmanager), denk 800x600 ofzo?
Of heb ik het hier verkeerd?
de WinPE doet default 800x600 bij niet built-in driversupport.Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:03:
Build 7000 is voor mij van het begin af aan al een epische faal. De installer draait niet op de resolutie van mijn beeldscherm
bedoel je dat?
Again: driver/stack support.en mijn bluetooth keyboard is niet ondersteund.
FeedbackGelukkig is het een beta, voor mij echter een teken om de RTM af te wachten.
Al kan ik me voorstellen dat er wordt aangegeven dat de WinPE installer ook van drivers te voorzien is (net als de WAIK dat al doet).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
1024x768 volgens mijanandus schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:29:
[...]
Welke resolutie dan?
Volgens mij zijn dat vaste resoluties (begin van installer en bootmanager), denk 800x600 ofzo?
We are shaping the future
Verwijderd
Ik kon het niet op het OSD van mijn beeldscherm niet terugvinden, het zag er als 1024*768 of 1280*1024 uit. Mijn beeldscherm doet native 1920*1200, en enkel de laatste stap van de installer doet hij pas op die resolutie. Het leek er op dat hij de drivers pas op het laatste moment inlaad, in plaats van, logischerwijs, het begin van de installatie. Naar het bluetooth keyboard probleem heb ik niet gekeken, ik heb er een bedraad keyboard aan gehangen. Ik zal dit inderdaad aan Microsoft doorgeven d.m.v. feedback.anandus schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:29:
[...]
Welke resolutie dan?
Mochten jullie verdere informatie willen, de videokaart was een HD3850 van ATI en de monitor een Dell 2407WFP-HC over DVI. Ik draaide de installatie vanaf een DVD omdat ik in Vista's Disk Management zo even niet de optie kon vinden om een ISO naar een USB-drive weg te schrijven, en een DVD tegenwoordig niet meer zo duur is. Installatie van een USB-drive is inderdaad netter.
Anders lees je het topic evenBlueone schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:45:
wat voor build heeft de beta die nu is vrijgegeven?
De built van de 32bit is:
7000.x86fre.winmain_win7beta081212-1400
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 08-01-2009 16:48 ]
Het is dezelfde build als een paar weken terug, zoals je aan de datum in het build-nummer kunt zienBlueone schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:54:
is hij ook het zelfde als die nu is vrijgekomen of is het exact dezelfde als van een aantal weken terug (dat zie ik namelijk hier niet voorbij komen)

[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 08-01-2009 17:27 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Inloggen met een juist Technet account, eerder is al aangegeven welke subscriptions voldoen.ravw schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:27:
Zit al de hele dag op F5 te rammen maar ze blijven grijs de dl en code vakjes hoe kan ik hem nu toch binnen halen
Of wachten tot morgenavond, als je met de publieke beta mee wil doen.
/me anandus heeft soms het gevoel alsof mensen echt geen moeite doen om het topic door te lezen

Werkt dit alleen voor een xbox360 of kan je bijvoorbeeld ook een ps3 kiezen?TheVMaster schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:00:
Wauwww....de Play To feature is ook errug cool! Muziek selecteren op je pc....Play To -> XBOX 360 Extender en dan wordt in mediacenter automatisch het juiste album en liedje geopendlachen!
[afbeelding]
Maar dat heeft te maken met je subscription op MSDN, die vakjes zullen grijs blijven ook al ram je je F5 toets door je toetsenbord heen !ravw schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:27:
Zit al de hele dag op F5 te rammen maar ze blijven grijs de dl en code vakjes hoe kan ik hem nu toch binnen halen
Wacht tot morgen 9uur, dan kan iedereen gewoon via de Microsoft site een editie en een key aanvragen.
Ofwel gebruik je de manier die velen hier hebben toegepast, en wordt je zelfbenoemd beta tester, als je snapt wat ik bedoel
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Zolang je device maar DLNA 1.5 complaint is...en ja de PS3 doet het ookBlueone schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:37:
[...]
Werkt dit alleen voor een xbox360 of kan je bijvoorbeeld ook een ps3 kiezen?
Er staat ook een stukje over op m'n blog (zie m'n signature)
Het is een feature van Microsoft Windows 7Thijs_O schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:40:
Aangezien de X360 een Media Extender-functionaliteit heeft en de PS3 logischerwijs niet (het is een Microsoft feature immers), gok ik dat dat niet mogelijk is. Misschien wel met 3rd-party oplossingen later.
[ Voor 46% gewijzigd door TheVMaster op 08-01-2009 17:44 ]
Ze houden zich gewoon zoals zoveel andere bedrijven aan bestaande standaarden. Dat hun eigen product, alsmede het product van (toevallig) de concurrent zich ook aan die standaard houdt, waardoor hun media extender daar ook op werkt is niet meer dan logisch. Je zou alleen kunnen zeggen dat het zeer niet netjes zou zijn als MS zich in allerlei hoeken en gaten wringt om de PS3 juist niet compatible te maken.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
het draait hier wel heerlijk anders, al een week ongeveer, rete stabiel, heerlijk snel en goede support, zo werkt mijn x-fi extreme audio pci-e waar geen drivers voor zijn te downloaden het gewoon gelijk terwijl dat bij vista niet het geval was.
Alleen wel jammer dat ik nu mijn scsi array te koop heb moeten zetten, de controller word niet ondersteunt door windows 7, maar das geen probleem.
Ik merk wel verbeteringen tegenover de vorige builds (denk aan 6801 enzvoorts.) zo was in 6801 hamachi met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen en nu kom ik er net achter dat het met 7000 gewoon perfect werkt!
en natuurlijk de verbeterde taskbar tegenover 6801 wat erg prettig werkt.
ben niks anders als zeer tevreden
Anonnymous! schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:04:
Ik kan enkel aan de 32bits versie komen, komt er ook een 64bits beta?,

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:08:
Waar kun je windows 7 beta build 7000 vandaan halen? Zoals hierboven.
anandus schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:33:
[...]
Inloggen met een juist Technet account, eerder is al aangegeven welke subscriptions voldoen.
Of wachten tot morgenavond, als je met de publieke beta mee wil doen.
/me anandus heeft soms het gevoel alsof mensen echt geen moeite doen om het topic door te lezen
Hier dus
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 08-01-2009 18:12 ]
Maar eh...als je toegang hebt tot een 32-bits versie dan heb je (zoals je hierboven kunt zien) ook automatisch toegang tot een 64-bits versie. Ow...wacht je draait hem al een week. Tja...toen was alleen de 32-bits versie nog maar beschikbaarAnonnymous! schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:04:
Ik kan enkel aan de 32bits versie komen, komt er ook een 64bits beta?,
[..]
Mocht je geen toegang hebben tot die versies die vandaag zijn gelanceerd, wacht dan even tot morgen (of lees gewoon even het topic door..want het is al 20 x eerder genoemd

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:15:
[...]
Ja maar dan nog kan ik hem niet downloaden
PWM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:49:
[...]
Je moet even kijken of je 1 van de volgende subscriptions hebt (heb pijltje gezet)
[afbeelding]
De luie mensen kunnen hem gewoon hier downloaden :
TechNET Subscribers
Download Windows 7 Beta 64-bit (English) (Also download this MP3 Fix!)
Download Windows 7 Beta 32-bit (English) (Also download this MP3 Fix!)
Release notes Windows 7
MSDN Subscribers
Download Windows 7 Beta 64-bit (English) (Also download this MP3 Fix!)
Download Windows 7 Beta 32-bit (English) (Also download this MP3 Fix!)
Release notes Windows 7
Heb je met het Windows Live ID waar je nu mee ingelogd bent uberhaupt wel toegang tot TechNET Plus? Misschien heb je alleen toegang tot MSDN met dat account?Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:15:
[...]
Ja maar dan nog kan ik hem niet downloaden
[ Voor 57% gewijzigd door TheVMaster op 08-01-2009 19:32 . Reden: Ook ff links naar MSDn versies toegevoegd :) ]
Er zijn vier mogelijkheden om aan Windows 7 Bèta Build 7000 te geraken.
1. Download van TechNet Plus hier. Werkt alleen als je de juiste subscriptions hebt.
2. Morgenavond om 9u is hij voor iedereen beschikbaar, met key. Vroeg erbij zijn. Download hier.
3. Van hier (MS Connect) maar daar moet je worden uitgekozen.
4. Via minder legale wegen, maar dan heb je geen key, en kan je hem max. 120 dagen gebruiken.
Als ik iets ben vergeten, zeg maar
@ TheVMaster: technet link corrected
[ Voor 6% gewijzigd door Petervanakelyen op 09-01-2009 21:41 ]
Die leest toch niemand. (hint).Thijs_O schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:43:
Duidelijk en overzichtelijk, misschien iets voor in de topicstart gezien de drukte hier en de vele beta-related vragen?
Verwijderd
En kan ik mijn huidige build 7000 legaliseren met optie 2?Petervanakelyen schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:26:
Eventjes voor iedereen:
Er zijn vier mogelijkheden om aan Windows 7 Bèta Build 7000 te geraken.
1. Download van TechNet Plus hier. Werkt alleen als je de juiste subscriptions hebt.
2. Morgenavond om 9u is hij voor iedereen beschikbaar, met key. Vroeg erbij zijn. Download hier.
3. Van hier (MS Connect) maar daar moet je worden uitgekozen.
4. Via minder legale wegen, maar dan heb je geen key, en kan je hem max. 120 dagen gebruiken.
Als ik iets ben vergeten, zeg maar
Net alsof ze de startpost lezen. Petje af voor anandus met z'n engelengeduld. Ik had er al lang een paar gebanned. stelletje luie ezelsThijs_O schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:43:
Duidelijk en overzichtelijk, misschien iets voor in de topicstart gezien de drukte hier en de vele beta-related vragen?
Ik stel mijn vraag nog maar eens. Alle technetters en MSDN-ers hebben toch meerdere keys gekregen?
Is er iemand bereid om 1 64 bits af te staan aan deze brave, altijd eerst lezende en zoekende GoTTer
Het is voor mij door omstandigheden onmogelijk om morgenochtend te F5-en
Zo niet toch bedankt
Non taken
Verwijderd
Mensen daarom bannenbornin7ty2 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:05:
[...]
Net alsof ze de startpost lezen. Petje af voor anandus met z'n engelengeduld. Ik had er al lang een paar gebanned. stelletje luie ezels![]()
Ik stel mijn vraag nog maar eens. Alle technetters en MSDN-ers hebben toch meerdere keys gekregen?
Is er iemand bereid om 1 64 bits af te staan aan deze brave, altijd eerst lezende en zoekende GoTTer![]()
![]()
![]()
Zo niet toch bedankt

Ik download hem maar op de minder legale weg omdat ik gewoon niet kan wachten
Je zal van het weekend ook nog wel kans hebben denk ik. 2,5 miljoejn keys zijn een hele hoop.bornin7ty2 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:05:
bornin7ty2 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:05:
[...]
Hmm, deze twee posts spreken elkaar tegen.Of wachten tot morgenavond, als je met de publieke beta mee wil doen.
Is hij nu morgenvroeg om 9u te downloaden, of pas tegen de avond om 9u ?
Download hem toch gewoon illegaal, en activeer met je legaal verkregen key morgen ?Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:09:
[...]
Mensen daarom bannenFAAL ben je dan zeg
Ik download hem maar op de minder legale weg omdat ik gewoon niet kan wachtenHoop dat die nog wel even opschiet. En die activatie komt ook wel goed dmv een crack of iets :W
bornin7ty2 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:05:
Is er iemand bereid om 1 64 bits af te staan aan deze brave, altijd eerst lezende en zoekende GoTTer![]()
![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
Gebruik dit topic alleen om ervaringen met Windows 7 uit te wisselen. Voor technische vragen kun je een apart topic openen mits dat aan de juiste eisen voldoet natuurlijk.
Verkrijgbaarheid van de beta:
Vanaf deze post wordt je verteld wat de opties zijn.
Vragen om keys worden verwijderd!