Windows 7 ervaringen topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste
Acties:
  • 105.529 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Geqxon schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:19:
En wat is "illegaal"? Als ik, een IT-student met een MCSE achtergrond, als hobbyist de beta wil uitproberen, en ik dat met een crack doe, is dat dan zo erg?
Waarom wil iedereen activeren; beta's kan je toch altijd 3x rearmen; dus 3x60 dagen. En daarna is er wel weer een nieuwe build om te testen :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En wat is "illegaal"? Als ik, een IT-student met een MCSE achtergrond, als hobbyist de beta wil uitproberen, en ik dat met een crack doe, is dat dan zo erg?
'Erg' niet, maar wel zonde. Waarom zou je je niet als betatester aanmelden? Dan heeft iedereen er profijt van :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Petervanakelyen schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:14:
[...]

[...]

Hmm, deze twee posts spreken elkaar tegen.
Is hij nu morgenvroeg om 9u te downloaden, of pas tegen de avond om 9u ?
Ik gok morgenavond gewoon, en dat bornin7ty2 het '9u' als ochtend interpreteerde, althans dat deed ik ook. Als het inderdaad morgenochtend is moet ik tussen de werkzaamheden door maar eventjes een key scoren, maar ik denk idd dat het nou ook weer niet zó'n storm zal lopen. ;)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:21:
[...]
'Erg' niet, maar wel zonde. Waarom zou je je niet als betatester aanmelden? Dan heeft iedereen er profijt van :)
Ik ga mij morgen ook zeker als betatester aanmelden, maar ik snap de taboe rondom illegale beta's niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Eh.....ja dat vind ik best ernstig. Hoeveel moeite is het om morgen even een key aan te vragen. Dat gaat morgenavond ook nog wel lukken hoor, maar om eerlijk te zijn verwacht ik dat hij pas morgenavond NL tijd te downloaden zal zijn aangezien alles PST is bij Microsoft (Seattle time). Ze lopen dus 9 uur achter op ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
TheVMaster schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:26:
[...]

Eh.....ja dat vind ik best ernstig. Hoeveel moeite is het om morgen even een key aan te vragen. Dat gaat morgenavond ook nog wel lukken hoor, maar om eerlijk te zijn verwacht ik dat hij pas morgenavond NL tijd te downloaden zal zijn aangezien alles PST is bij Microsoft (Seattle time). Ze lopen dus 9 uur achter op ons...
In dat geval is 9 uur morgenochtend hier 0 uur op 9 januari PST ;)
Maar ik merk het wel hoe en wat :)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 08-01-2009 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ghostrider schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:21:
[...]

Waarom wil iedereen activeren; beta's kan je toch altijd 3x rearmen; dus 3x60 dagen. En daarna is er wel weer een nieuwe build om te testen :)
Nieuwe build? Dit is de enige Beta die er komt, er komt later in het jaar nog een Release Candidate (die waarschijnlijk ook wel weer public is).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Thijs_O schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:22:
[...]

Ik gok morgenavond gewoon, en dat bornin7ty2 het '9u' als ochtend interpreteerde, althans dat deed ik ook. Als het inderdaad morgenochtend is moet ik tussen de werkzaamheden door maar eventjes een key scoren, maar ik denk idd dat het nou ook weer niet zó'n storm zal lopen. ;)
Ik d8 inderdaad dat het 's ochtends was, 's avonds geen probleem.
@ Alt-192 excuses, ik had de warning over het hoofd gezien. (zie hem eigenlijk nu pas voor t eerst)

Ik heb het idee dat 2,5 miljoen keys niet zo veel is maar de concentratie gegadigden is hier natuurlijk een stuk hoger dan in de normale wereld.

we zien wel, voorlopig draait mijn 7000 nog als een tietje :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Thijs_O schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:43:
Duidelijk en overzichtelijk, misschien iets voor in de topicstart gezien de drukte hier en de vele beta-related vragen? :)
Dan moet dat overzicht wel kloppen. De link naar de zogeheten TechNET downloads is in ieder geval onjuist, hij wijst namelijk naar de MSDN pagina's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verhip!
Wordpad kan ook redelijk fatsoenlijk omgaan met docx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

anandus schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:41:
Verhip!
Wordpad kan ook redelijk fatsoenlijk omgaan met docx :)
Ik was ook verbaas over de opmerking van Paul Thurrot, dat Wordpad een overbodige applicatie is. De meeste thuisgebruikers (zoals bijvoorbeeld mijn ouders of mijn vriendin) gebruiken geen Excel of Powerpoint (of Open Source variaties).

Het enige wat zij nodig hebben is een programma om af en toe een briefje in te tikken. Als je nu kijkt naar Wordpad, dan is dat een heel degelijk programma geworden, die precies doet wat het zou moeten doen, netjes een mooie brief opstellen.

EDIT:

Voor de niet Windows 7 gebruiker, dit is WordPad geworden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QktjQh8tO7nehvFMIm5KOKyO/thumb.png

Inclusief echt een rete snele Live Preview, die nog beter werkt dan in Office 2007 (voor de niet kenner, selecteer bijvoorbeeld een tekst,enga met je muis over de verschillende lettertypen heen).

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 08-01-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:47:
[...]
EDIT:

Voor de niet Windows 7 gebruiker, dit is WordPad geworden:

[afbeelding]

Inclusief echt een rete snele Live Preview, die nog beter werkt dan in Office 2007 (voor de niet kenner, selecteer bijvoorbeeld een tekst,enga met je muis over de verschillende lettertypen heen).
Ik heb geen breedbeeldmonitor, maar als ik jouw screenshot zo zie, zou het dan niet handiger zijn om de ribbon, bijv., links te kunnen plaatsen?

Overigens is het 'alt intoetsen voor een menu' ook wel grappig gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2wlx2ye.jpg

Overigens disclaimer:
Ik heb nooit met de laatste Office gewerkt, dus sorry als deze opmerkingen al (vaak) gemaakt zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

anandus schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:55:

Overigens disclaimer:
Ik heb nooit met de laatste Office gewerkt, dus sorry als deze opmerkingen al (vaak) gemaakt zijn :P
Wel met zo'n leeg document, niet als je hem bijvoorbeeld zo hebt :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dcC4jOzOYmehU6B2bvOYFsDM/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:32
Weet iemand of er ook publiekelijk een windows server 2008 R2 beta key wordt uitgedeelt? Ik vind windows server 2008 namelijk veel fijner als desktop OS dan vista, en de eerder uitgelekte R2 build beviel me ook wel zeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
pocketgamer schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:14:
Weet iemand of er ook publiekelijk een windows server 2008 R2 beta key wordt uitgedeelt? Ik vind windows server 2008 namelijk veel fijner als desktop OS dan vista, en de eerder uitgelekte R2 build beviel me ook wel zeer.
Als je nu ff terug leest...het is een aantal keren genoemd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:30
Ik ben benieuwd of het nog op redelijk "oude" hardware werkzaam is.

Topic staat nu iig als bookmark voor mij om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:53
Is er al ergens beschreven wat nu precies de verschillen (voordelen/nadelen) zijn van een 64 bit windows 7 t.o.v. de 32 bit versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu met die nieuwe Wordpad hoef ik geen Office meer te hebben, aangezien ik enkel school documenten maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
MSoft06 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:18:

Hoe 'oud' wil je het hebben?
Volgens mij wordt een hoop ondersteund (zolang het geen Creative is :X :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bart1983 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:45:
Is er al ergens beschreven wat nu precies de verschillen (voordelen/nadelen) zijn van een 64 bit windows 7 t.o.v. de 32 bit versie?
Ik gebruik 64bits omdat ik meer dan 3GB intern geheugen heb. Vista kan meestal (afhankelijk van wat factoren) maximaal 3.3GB aanspreken.

Voor de rest zou ik persoonlijk geen verschillen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
anandus schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:47:
[...]
Hoe 'oud' wil je het hebben?
Volgens mij wordt een hoop ondersteund (zolang het geen Creative is :X :P )
Klopt !

/me Petervanakelyen draait het op een Celeron 366 @ 550MHz, Asus P2B-F, en 512MB RAM ;)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
En hoe draait dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Vast supersnel...

Nee ff serieus...hoe draait dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
TheVMaster schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:55:
[...]

Vast supersnel...

Nee ff serieus...hoe draait dat?
Om eerlijk te zijn, verschrikkelijk ;)
Maar met Vista is het nog véél erger.

Heb eens een SuperPI score (1M) berekend op Vista en op Windows 7, en op Windows 7 draait het toch wel véél beter hoor ;)

Iemand geïnteresseerd in de cijfers ?
Dan haal ik m'n lappie boven, en probeer ik het daar ook eens op.
Die heeft namelijk ook XP, OS X, en Ubuntu erop staan, ter vergelijking...
TheVMaster schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:29:
[...]

Dan moet dat overzicht wel kloppen. De link naar de zogeheten TechNET downloads is in ieder geval onjuist, hij wijst namelijk naar de MSDN pagina's :+
Ondertussen aangepast. Volgens mij nu wel de juiste link.
Nog mensen die iets hebben gevonden ?

Bedankt alleszinds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik krijg btw net een Partner e-mail van Microsoft waarin het dus ook gaat over de beta van Windows 7. Dit schrijven ze over de beschikbaarheid :
Partners with a MSDN or TechNet subscription can download Windows 7 Beta now. All other partners can download Windows 7 Beta starting January 9, 2009 at 12:00 P.M. Pacific Time.

12:00 PM Pacifing Time = 9:00 NL tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 09:52
Ik heb hem inmiddels ook draaien. Werkt super. Lekker snel, niet te veel rotzooi erop.

Voor iedereen die overigens echt als administrator wil draaien:
http://www.sevenforums.co...count-enable-disable.html

Ik heb het na de installatie gelijk gedaan, account hernoemt en voila... alle rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
bassio schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:26:
Ik heb hem inmiddels ook draaien. Werkt super. Lekker snel, niet te veel rotzooi erop.

Voor iedereen die overigens echt als administrator wil draaien:
http://www.sevenforums.co...count-enable-disable.html

Ik heb het na de installatie gelijk gedaan, account hernoemt en voila... alle rechten.
Waarom zou je dat willen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Hij is net installed en ik moet zeggen dat het sneller is dan de vista installatie die ik er ooit op had draaien.

Heb ik net vista x64 op me echte workstation, kan ik straks weer opnieuw beginnen :(

Deze Windows kan weer eens uitgroeien tot een volledig werkende versie, geen klagen over vista hoor, maar soms voelt het erg bloated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

TheVMaster schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:24:

12:00 PM Pacifing Time = 9:00 NL tijd
21:00 dus - voor de duidelijkheid :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pKr1Wjdbc1evQtGXxLYmSNqK/full.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 08-01-2009 22:50 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Is er niemand die het probleem heeft dat je je wifi kaartje na elke reboot moet verwijderen uit apparaatbeheer en vervolgens opnieuw moet laten installeren wil je verbinding kunnen maken? Anders wordt er simpelweg geen netwerk gevonden. Het gaat om een Intel 3945ABG in een laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Is er wellicht een manier om applicaties die gemaakt zijn voor Vista ook te installeren onder Se7en ?

Mcafee 8.5 laat zich niet installeren, andere applicaties gaan wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
MSoft06 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:02:
Is er wellicht een manier om applicaties die gemaakt zijn voor Vista ook te installeren onder Se7en ?

In dat geval zou ik gewoon wachten tot Mcafee een Windows 7 compatible versie uitbrengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Iemand hier die de MP3 fix heeft geinstalleerd? Ik heb hem erop staan en sindsdien kan ik in firefox 3.0.5 geen plaatjes meer opslaan dmv "afbeelding opslaan als". Dan loopt heel FF vast. Iemand dit probleem ook?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Build 7000 x86 + MP3-fix met Firefox 3.1 Beta 2 kan prima afbeeldingen opslaan hier.

Wat ik wel merk is dat als ik ooit iets op een netwerklocatie heb opgeslagen die niet meer bereikbaar is dat het opnieuw openen van het "opslaan als.." dialoog dan soms erg lang kan duren (wachten op time-outs), maar dat is al oud windows-gedrag.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Omdat er altijd programma's zijn die als admin willen runnen. Dan moet je rechermuisknop op de exe doen -> Run as Administrator. En als je de link volgt hoeft dat niet meer. In Vista en Win7 ben je geen volledige admin meer als je een useraccount aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:46

Probeer ander mcafee 8.7
Zojuist Mcafee 8.7 geinstalleerd en dat ging zonder problemen, ook gelijk geupdate en hij haalde de laatste dat file binnen 5489.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

MSoft06 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:18:

Ik heb hem hier gedraaid op een laptop (welke soms fungeert als testtop voor ubuntu releases etc). Met zijn 1.5 ghz celeron, een een gig ram, icm een sis ..chrome draaide het vrij goed. Het voelde in ieder geval niet traag aan.

Ik kan me zo voorstellen dat bij zwaarder gebruik een iets snellere computer nodig is, maar het is goed te doen als school-os, met msn, office, beetje code via aptana etc.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
NielsHarley schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:23:
[...]

Probeer ander mcafee 8.7
Zojuist Mcafee 8.7 geinstalleerd en dat ging zonder problemen, ook gelijk geupdate en hij haalde de laatste dat file binnen 5489.
Ik zal die zo eens even proberen
roy.ahuis schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:24:
[...]

Ik heb hem hier gedraaid op een laptop (welke soms fungeert als testtop voor ubuntu releases etc). Met zijn 1.5 ghz celeron, een een gig ram, icm een sis ..chrome draaide het vrij goed. Het voelde in ieder geval niet traag aan.

Ik kan me zo voorstellen dat bij zwaarder gebruik een iets snellere computer nodig is, maar het is goed te doen als school-os, met msn, office, beetje code via aptana etc.
Inmiddels installed en moet zeggen dat hij dus lekkerder aanvoelt dan de Vista installatie op dezelfde machine. Wellicht lijkt het iets sneller te gaan maar naar mijn inziens is het weldegelijk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:59
[muggeziftmodus]
7 ziet mijn HD en DVDrw , die beide SATA zijn, als SCSI, althans dat staat in de omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

CyberSnooP schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:20:
Build 7000 x86 + MP3-fix met Firefox 3.1 Beta 2 kan prima afbeeldingen opslaan hier.
Hier ook geen problemen mee. Bovenstaande screenshot gebruikt ;)
Wat ik wel merk is dat als ik ooit iets op een netwerklocatie heb opgeslagen die niet meer bereikbaar is dat het opnieuw openen van het "opslaan als.." dialoog dan soms erg lang kan duren (wachten op time-outs), maar dat is al oud windows-gedrag.
Dat zou je moeten kunnen cancellen tegenwoordig.
[google=I/O cancellation vista]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:41

Je kunt applicaties in Windows 7 in Vista compatibility mode starten. Rechtermuistoets properties en dan instellen, heb je dat al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

bassio schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:22:
[...]

Omdat er altijd programma's zijn die als admin willen runnen.
Een app die met alle geweld als admin wil runnen doet z'n best maar, daar zijn shortcut properties en manifests voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Helaas is mijn dual boot omgeving nu wel verdwenen. XP is niet meer te vinden in het boot menu.

Ik heb al geprobeerd om met Easy BDC (1.7 en 2.0 beta) de entry weer terug te krijgen maar dat lukt niet Hij blijft zeuren dat de bestanden NTDETECT en ntldr niet gevonden worden op C:. XP staat echter op D:. Iemand het zelfde probleem gehad en er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:41
Heb 3 machines geinstalleerd, waarvan 1 upgrade. Die ging best erg goed:

Ik heb mijn thuis desktop ge-upgrade. Dit is een homebuild dualcore 4Gb machine en draaide Vista Ultimate x64. Dit heeft best even geduurd. Bij de setup en de keuze upgrade werd er een waarschuwing gegeven dat ik Skype het beste kon uninstallen ivm compatibiliteits problemen. Mijn HP2355 all-in-one printer werd aangegeven dat deze eventueel problemen kon geven na een upgrade. Na een OK heeft het best erg lang geduurd voordat de upgrade klaar was. Paar reboots later was de upgrade wel succesvol.

Na login kreeg ik na opstarten van IE inderdaad een melding over Skype, dus deze heb ik verwijderd. Daemon tools gaf ook een foutmelding (dat ik windows 2000 of hoger nodig had) en deze moet ik nog verwijderen of upgraden.

De rest lijkt allemaal te werken:

•Visual Studio 2008
•Steam
•Wakoopa
•Home Server connector (moest wel opnieuw homeserver password en backup instellingen configureren, homeserver ziet het als een nieuwe machine)
•Tweetdeck een Adobe Air app
•Twitty (WPF app)
•Communicator 2007
•Messenger
•AutoExit for WHS
•Adobe Premiere Elements 7.0
•Flipshare applicatie (voor mijn Flip Mino HD)
•VNC Viewer om remote bij mijn Ubuntu machine te kunnen komen)
•Firefox
•Chrome
•Orb (om media mee te delen)
•Expression Studio (web, encoder en blend)
•HDTune (om snelheid Harddisk te meten)

PC gaf wel aan dat de printer niet werkte, na een knop update driver en find automatically werd deze driver gevonden en geïnstalleerd.

Movie maker is weg :( (die zat wel in Vista maar niet meer in Windows 7)

Daarnaast een oude Toshiba M200 tablet uitgerust met Windows 7 en dat draait keurig, Vista was niet vooruit te branden op het ding, Vooral de snelheid van IE8 was verrassend,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:40:
Daemon tools gaf ook een foutmelding (dat ik windows 2000 of hoger nodig had) en deze moet ik nog verwijderen of upgraden.
Virtual clonedrive werkt gewoon goed

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah

denk dat jij de enige bent van al die 500 miljoen xp/Vista gebruikers die hem zal missen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Sjah schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:46:
[...]

denk dat jij de enige bent van al die 500 miljoen xp/Vista gebruikers die hem zal missen. ;)
Zit nu bij Live :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:48

Krijg je weer terug al je Live Messenger installeert kan je hem aanklikken....

of hier:

http://download.live.com/moviemaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Perfect Disk 2008 werkt niet, defraggler wel... Heeft iemand Diskeeper al geprobeerd??

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
bassio schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:22:
[...]

Omdat er altijd programma's zijn die als admin willen runnen. Dan moet je rechermuisknop op de exe doen -> Run as Administrator. En als je de link volgt hoeft dat niet meer. In Vista en Win7 ben je geen volledige admin meer als je een useraccount aanmaakt.
Oohww...serious? |:(
Maar eh....ik zeg per app de rechten aanpassen dmv rechtermuis-properties-compatiblity :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:38:
[...]

Je kunt applicaties in Windows 7 in Vista compatibility mode starten. Rechtermuistoets properties en dan instellen, heb je dat al getest?
Dit had ik uiteraard geprobeerd, helaas gaf windows zelf aan dat het programma niet compatible was, dus ook niet in de vista modus.
8.7 inmiddels geinstalleerd en die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
TheVMaster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 00:07:
[...]

Oohww...serious? |:(
Maar eh....ik zeg per app de rechten aanpassen dmv rechtermuis-properties-compatiblity :)
Ik snap dan niet waarom je het dan niet beter in 1 keer kan regelen, in plaats van het voor ieder programma te doen?

Ik snap dat in een zakelijke omgeving of bij de gemiddelde gebruiker het best handig is, maar voor mij is dit een ideale oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Voor die énkele keer dat een programma idd full admin rights vraagt bij elke sessie (en die heb ik na de Vista beta niet meer gezien) kan je het beter handmatig instellen ja. Althans, zo bereneer ik dan, omdat een doorsnee gebruiker met full admin access wellicht extra vatbaar is voor malware die vrij spel heeft e.d.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Eindelijk geluid... Mijn firewire poort krijgt "Device cannot start (code 10)" wanneer mijn audiointerface aanstaat voor windows geladen is, zet ik hem echter pas aan na het starten van windows dan werkt de poort. Mijn audiointerface werkt echter pas nadat ik de legacy driver heb geforceerd voor de firewire. De nieuwe stack wil blijkbaar niet goed met mijn audiointerface of de drivers ervan samen werken ;) Voor de rest bevalt windows 7 tot nu toe in ieder geval prima, al zal de komende dagen moeten blijken of het een keeper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Kreeg net een mailtje van microsoft dat ik als "Gold Member" nu ook windows 7 kon gaan proberen, meteen ff downloaden hier op de zaak dus ;) Ben er benieuwd, lees hier hoop goeie dingen in het topic. Ik zal mijn bevindingen nog wel posten vandaag...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:58
Hey,

Vandaag moet de dag zijn dat windows 7 beta public wordt.
Weet iemand al waar je hem kan downloaden? Er staat niets op:
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:42
Ryatzu schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:38:
Hey,

Volgens tweakers op msdn, technet en connect. Heb hem alleen nog op msdn zien staan en daar heb je zover ik weet een abonnement voor nodig?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:06

EraZor

Don't mention the war

Ryatzu schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:38:
Hey,

9 uur vanavond. Zoals je een paar post terug kunt lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:58
EraZor schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:45:
[...]

9 uur vanavond. Zoals je een paar post terug kunt lezen.
Dank u!
En een key aanvragen? ook pas om 9 uur? en op:

?

[ Voor 20% gewijzigd door Ryatzu op 09-01-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
alt-92 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:44:
[...]

21:00 dus - voor de duidelijkheid :)

[afbeelding]
Ach..ja natuurlijk sorry :) stomme AM - PM geneuzel ;)
Ryatzu schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:46:
[...]

Dank u!
En een key aanvragen? ook pas om 9 uur? en op:

?
Yes. Als het net zo gaat als ten tijde van Vista dan doorloop je een procedure waarin je de ISO download en automatisch een key krijgt.

[ Voor 37% gewijzigd door TheVMaster op 09-01-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Peoples, heb zojuist Windows 7 onder VMWare draaien, maar het bepalen van de Windows Experience Index wordt niet helemaal doorlopen. Ik krijg geen foutmelding, het balkje loopt gewoon niet verder als hij met 'Windows Media Decoding' bezig gaat.

Hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 13-09 09:44
[humor-modus]
Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/windows_7.png
[/humor-modus]

Vraag me af wanneer we de licentie key's kunnen ophalen. en hoe snel we er bij moeten zijn!!

We zullen zien :)
ben iig tot vanavond laat te vinden op de MS page's

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:52:
en hoe snel we er bij moeten zijn!!
Raken ze uitverkocht dan?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
Jup, ze geven er maar 2,5 miljoen weg

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, was daarjuist al aan het kijken, maar om 21u vanavond ben ik niet thuis, jammer, maar denk dat die niet in enkele uren zal 'uitverkocht' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:15

BM

Moderator Spielerij
Neuh. Ook al zullen er best veel mensen de beta gaan downloaden, 2,5miljoen is echt heel veel :)

Komt bij dat een deel van de mensen 'm natuurlijk als heeft via msdn/technet.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
bassio schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:38:
Helaas is mijn dual boot omgeving nu wel verdwenen. XP is niet meer te vinden in het boot menu.

Ik heb al geprobeerd om met Easy BDC (1.7 en 2.0 beta) de entry weer terug te krijgen maar dat lukt niet Hij blijft zeuren dat de bestanden NTDETECT en ntldr niet gevonden worden op C:. XP staat echter op D:. Iemand het zelfde probleem gehad en er een oplossing voor?
Is de drive in Windows 7 zichtbaar (maw. heeft hij een driveletter) ?
Zo niet, dan moet je een driveletter toewijzen.
Zo ja, probeer eens die driveletter te gebruiken als boot in EasyBCD.

Heb inderdaad hetzelfde probleem gehad, maar het was opgelost toen ik in Windows 7 een driveletter toewees aan de XP partitie, en die driveletter gebruikte in EasyBCD.

Ik zie nog steeds dat er veel mensen bezig zijn met de vraag "Waar kan ik het vinden"...
Dat is dus al 100x gezegd !!
Eventjes voor iedereen:

Er zijn vier mogelijkheden om aan Windows 7 Bèta Build 7000 te geraken.

1. Download van TechNet Plus hier. Werkt alleen als je de juiste subscriptions hebt.
2. Morgenavond om 9u is hij voor iedereen beschikbaar, met key. Vroeg erbij zijn. Download hier.
3. Van hier (MS Connect) maar daar moet je worden uitgekozen.
4. Via minder legale wegen, maar dan heb je geen key, en kan je hem max. 120 dagen gebruiken.

En als toevoeging:

Vandaag, 9 januari 2009, komt de beta officieel voor iedereen uit.
Iedereen kan hem dan van hier downloaden.

Vanaf exact 9 uur deze AVOND is hij op bovenstaande link beschikbaar in Nederland en België.
Dus om 21u00 ;)

Dus lees a.u.b. hier voor vragen te stellen...

[ Voor 50% gewijzigd door Petervanakelyen op 09-01-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Als je MCP'er bent mag je hem nu al downloaden en testen... Of als je gold member bent... (op msdn of op technet)

Ik moet btw nog 2 uur wachten voordat ik hem hier kan proberen, de download gaat nou niet bepaald snel zeg maar :(

[ Voor 34% gewijzigd door Donnie op 09-01-2009 11:46 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Petervanakelyen schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:33:
[...]

Is de drive in Windows 7 zichtbaar (maw. heeft hij een driveletter) ?
Zo niet, dan moet je een driveletter toewijzen.
Zo ja, probeer eens die driveletter te gebruiken als boot in EasyBCD.
Ik heb hier ook dual boot met Vista x64 en mijn Vista drive is niet zichtbaar in Windows 7...werkt gewoon goed. Of dat btw met XP ook zo is weet ik niet....dat gebruik ik al jaren niet meer ;)
Donnie schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:40:
Als je MCP'er bent mag je hem nu al downloaden en testen... Of als je gold member bent... (op msdn of op technet)
Wat heeft je MCP status met TechNET en MSDN te maken :?
Je kunt hem nu alleen downloaden als je een TechNET of MSDN abonnement hebt. Ook het zijn van Gold Member hoeft niet te betekenen dat je hem nu al kunt downloaden ;)
To_Tall schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:44:
[...]

Hmm waar dan ik ben aan het zoeken maar kan niets vinden.
Ben overigens MCPer
Heeft er ook niets mee te maken :)

[ Voor 40% gewijzigd door TheVMaster op 09-01-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 13-09 09:44
Hmm waar dan ik ben aan het zoeken maar kan niets vinden.
Ben overigens MCPer

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Voor de mensen die net als ik met Windows 7 en VMWare aan het klungelen zijn.

[Windows 7] Aero op VMware workstation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnt ook al te werken met vLite:
http://www.msfn.org/board...6e191d72&showtopic=123539

Zelf nog niet geprobeerd (moet wachten tot vanavond 21u om de beta te downloaden), maar ga er zeker eens naar kijken. Als ik de reacties hier zo bekijk is Windows 7 een aanrader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:41:
[...]

Ik heb hier ook dual boot met Vista x64 en mijn Vista drive is niet zichtbaar in Windows 7...werkt gewoon goed. Of dat btw met XP ook zo is weet ik niet....dat gebruik ik al jaren niet meer ;)

[...]

Je kunt hem nu alleen downloaden als je een TechNET of MSDN abonnement hebt. Ook het zijn van Gold Member hoeft niet te betekenen dat je hem nu al kunt downloaden ;)
Ik denk het wel. Ik heb een MSDN account, kan mooi inloggen, maar als ik naar downloads ga en op Windows 7 klik, staat het download icoontje grijs, kan er niet op duwen, en daaronder staat:
Available to Levels: MSDN OS (VL); VS Pro with MSDN Pro (VL); MSDN Empower; MSDN OS (Retail); Developer AA; VS Pro with MSDN Pro (Retail); MSDN Enterprise; MSDN Universal (Retail); VSTS Suite (VL); VSTS Architecture Edition (VL); VSTS Development Edition (VL); VSTS Test (VL); VS Pro with MSDN Premium (VL); MSDN Universal (VL); VSTS Database Edition (VL); VS Pro with MSDN Premium (Retail); VSTS Test (Retail); VSTS Development Edition (Retail); VSTS Architecture Edition (Retail); VSTS Suite (Retail); VSTS Database Edition (Retail); BizSpark Startup Administrator; BizSpark Startup Member;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

quote]Tha Render schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:48:
[...]

Als goldmember krijg je een mail dat je hem nu kunt downloaden, dus het heeft er wel degelijk mee te maken, tenzij ik het natuurlijk mis heb :X

[ Voor 11% gewijzigd door Donnie op 09-01-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zK8pEl9mjbdU5mE5RKeXdVI9/thumb.png

De snelheid is heel erg wisselend, hij ligt ergens tussen 50 KB/s en 750 KB/s... maar langzaam maar zeker druppelt hij binnen :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Donnie schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:48:
[...]

Als goldmember krijg je een mail dat je hem nu kunt downloaden, dus het heeft er wel degelijk mee te maken, tenzij ik het natuurlijk mis heb :X
Ik quote uit dat betreffende mailtje ('k heb hem ook gehad) :
As an MSDN or TechNet subscriber, you can access Windows 7 Beta today.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:48:
[...]

Ik denk het wel. Ik heb een MSDN account, kan mooi inloggen, maar als ik naar downloads ga en op Windows 7 klik, staat het download icoontje grijs, kan er niet op duwen, en daaronder staat:

[...]
Dan heb je met dat Winows Live Account geen toegang. 'k kan namelijk met mijn Windows Live ID ook inloggen op de MSDN site, maar idd alles is greyed-out en ik kan niets downloaden. Als ik vervolgens aanlog op mijn TechNET (met het zelfde Windows Live ID) account dan kan ik wel downloaden.

[ Voor 32% gewijzigd door TheVMaster op 09-01-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Alex) schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:50:
knip

De snelheid is heel erg wisselend, hij ligt ergens tussen 50 KB/s en 750 KB/s... maar langzaam maar zeker druppelt hij binnen :)
Grappig ik download een andere file als jou dan :(

en_windows_7_beta_dvd_x86_x15-29073.iso heb ik nu de verkeerde gekozen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
TheVMaster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:41:
[...]
. Of dat btw met XP ook zo is weet ik niet....dat gebruik ik al jaren niet meer ;)
yup bij Xp ook, mijn echte C: schijf is onzichtbaar in 7, die op G: staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:51:

Dan heb je met dat Winows Live Account geen toegang. 'k kan namelijk met mijn Windows Live ID ook inloggen op de MSDN site, maar idd alles is greyed-out en ik kan niets downloaden. Als ik vervolgens aanlog op mijn TechNET (met het zelfde Windows Live ID) account dan kan ik wel downloaden.
Ben jij dan goldmember ofzo? Ik kan dat namelijk niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de Beta Checked Build is? :? Hij is iets kleiner dan de normale Beta download.

"Windows 7 Beta Checked Build (x64) - DVD (English)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:00:
Weet iemand wat de Beta Checked Build is? :? Hij is iets kleiner dan de normale Beta download.

"Windows 7 Beta Checked Build (x64) - DVD (English)"
Een speciale debug build, schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wel dat ze de download goed verstoppen! Op MSDN was het al even zoeken en nu op TechNet vind ik hem weer niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg het technet magazine thuis maar ik kan hem ook niet dowloaden jammer genoeg?

alles is greyed out als ik inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Technet en MSDN werken alleen als je een betaald abonnement hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Donnie schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:54:
[...]

Grappig ik download een andere file als jou dan :(

en_windows_7_beta_dvd_x86_x15-29073.iso heb ik nu de verkeerde gekozen dan?
Nee, ik heb gewoon een andere set gekozen waarin zowel x64 als x86 als nog wat andere dingen zitten. Premium-access, zegmaar ;)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:50

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Waar kan ik hem als MCP'er download. Kan hem nergens vinden. Is ook zo lekker overzichtelijk op de MS site. En dan maar hopen dat die het goed doet in VirtualBox :+

[ Voor 1% gewijzigd door alt-92 op 09-01-2009 12:57 ]

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alt-92 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:50:
Technet en MSDN werken alleen als je een betaald abonnement hebt.
Daarom, abo is iets van 240 euro per jaar, dus nee, ik wacht wel, al kan ik hier op kantoor wel zo'n code gebruiken, ik wacht sowieso wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:00:
[...]

Ben jij dan goldmember ofzo? Ik kan dat namelijk niet ;(
Nee ik ben geen Goldmember, maar heb gewoon een TechNet Plus Direct abonnement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:06:
Ik vind wel dat ze de download goed verstoppen! Op MSDN was het al even zoeken en nu op TechNet vind ik hem weer niet!
Kijk even eerder in het topic. 'k heb op mijn blog btw een handig lijstje gemaakt met direct-links naar de downloads via zowel TechNET als MSDN -> http://blog.hznet.nl/windows7 (zie ook de link in m'n signature)

Let op dat je wel (zoals al eerder genoemd) een betaald TechNet en/of MSDN lidmaatschap moet hebben en natuurlijk ook met het juiste Windows Live ID ingelogd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:50

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Hmmm dan wacht ik wel nog even. Alhoewel we hier een technet account ergens moeten hebben ronddwarrelen. (staan ook maar 2000 cd's en DVD's hier in de kast.... )

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roman schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:58:
Hmmm dan wacht ik wel nog even. Alhoewel we hier een technet account ergens moeten hebben ronddwarrelen. (staan ook maar 2000 cd's en DVD's hier in de kast.... )
Hier ook whehe, ben te lui om die code op te moeten zoeken, heb wel een 'eigen' Technet, maar deze staat gekoppeld aan MIJN Windows Live. Ik wacht wel eventjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:59:
[...]

Hier ook whehe, ben te lui om die code op te moeten zoeken, heb wel een 'eigen' Technet, maar deze staat gekoppeld aan MIJN Windows Live. Ik wacht wel eventjes....
8)7 Ja en wat is dan het probleem dat hij gekoppeld is aan jou Windows Live? Inloggen en downloaden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:07:
[...]

8)7 Ja en wat is dan het probleem dat hij gekoppeld is aan jou Windows Live? Inloggen en downloaden :-)
Het gaat toch zo dat je als bedrijf een code krijgt, of een abo hebt, en deze maar aan 1 account (Windows Live) kunt koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:09:
[...]

Het gaat toch zo dat je als bedrijf een code krijgt, of een abo hebt, en deze maar aan 1 account (Windows Live) kunt koppelen?
Eh..ja..maar je zegt dat het TechNet abo gekoppeld is aan jou Windows Live ID. Dus jij kunt nu inloggen en downloaden...wat is het probleem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:13:
[...]

Eh..ja..maar je zegt dat het TechNet abo gekoppeld is aan jou Windows Live ID. Dus jij kunt nu inloggen en downloaden...wat is het probleem? :)
Een Technet-account wil nog niet zeggen dat je het 'mag' downloaden, want ik heb gewoon een 'free' Technet-abo, ik ontvang het blad thuis bijvoorbeeld. Echter kun je pas downloaden om moment dat je een -PLUS account hebt, althans dat 'dacht' ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:18:
[...]

Een Technet-account wil nog niet zeggen dat je het 'mag' downloaden, want ik heb gewoon een 'free' Technet-abo, ik ontvang het blad thuis bijvoorbeeld. Echter kun je pas downloaden om moment dat je een -PLUS account hebt, althans dat 'dacht' ik.
Ehh..ik bedoel natuurlijk het TechNET Plus Direct abonnement :+
Maar goed....dat is ook al een aantal keren genoemd dat je dus een betaald TechNET account moet hebben om de software te kunnen downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja ok, whehe dan begrijpen we elkaar, ik denk al. Maar goed, als ik hier alles overhoop moet halen is het denk ook alweer 21:00. Pak 'm vanavond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een schone installatie gedaan. Hij deed even raar met vastlopers enzo maar na opnieuw opstarten loopt het echt als een zonnetje en moet ik zeggen dat het merkbaar sneller is dan Vista. 8)
Zometeen even autocad en alles installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

pfff.. die windows 7 site ligt nu al plat....

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Sodeju, inderdaad. Overal time-outs, en af en toe een 'Server is too busy'.
Het is zeker 9 uur in de ochtend in de VS geworden ofzo?

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit topic alleen om ervaringen met Windows 7 uit te wisselen. Voor technische vragen kun je een apart topic openen mits dat aan de juiste eisen voldoet natuurlijk.

Verkrijgbaarheid van de beta:
Vanaf deze post wordt je verteld wat de opties zijn.

Vragen om keys worden verwijderd!