Heb 3 machines geinstalleerd, waarvan 1 upgrade. Die ging best erg goed:
Ik heb mijn thuis desktop ge-upgrade. Dit is een homebuild dualcore 4Gb machine en draaide Vista Ultimate x64. Dit heeft best even geduurd. Bij de setup en de keuze upgrade werd er een waarschuwing gegeven dat ik Skype het beste kon uninstallen ivm compatibiliteits problemen. Mijn HP2355 all-in-one printer werd aangegeven dat deze eventueel problemen kon geven na een upgrade. Na een OK heeft het best erg lang geduurd voordat de upgrade klaar was. Paar reboots later was de upgrade wel succesvol.
Na login kreeg ik na opstarten van IE inderdaad een melding over Skype, dus deze heb ik verwijderd. Daemon tools gaf ook een foutmelding (dat ik windows 2000 of hoger nodig had) en deze moet ik nog verwijderen of upgraden.
De rest lijkt allemaal te werken:
•Visual Studio 2008
•Steam
•Wakoopa
•Home Server connector (moest wel opnieuw homeserver password en backup instellingen configureren, homeserver ziet het als een nieuwe machine)
•Tweetdeck een Adobe Air app
•Twitty (WPF app)
•Communicator 2007
•Messenger
•AutoExit for WHS
•Adobe Premiere Elements 7.0
•Flipshare applicatie (voor mijn Flip Mino HD)
•VNC Viewer om remote bij mijn Ubuntu machine te kunnen komen)
•Firefox
•Chrome
•Orb (om media mee te delen)
•Expression Studio (web, encoder en blend)
•HDTune (om snelheid Harddisk te meten)
PC gaf wel aan dat de printer niet werkte, na een knop update driver en find automatically werd deze driver gevonden en geïnstalleerd.
Movie maker is weg

(die zat wel in Vista maar niet meer in Windows 7)
Daarnaast een oude Toshiba M200 tablet uitgerust met Windows 7 en dat draait keurig, Vista was niet vooruit te branden op het ding, Vooral de snelheid van IE8 was verrassend,