disclaimer: ik heb niet alles gelezen, maar ik wou wel even mijn tips geven:
- schrijf terug dat de wwW idd niet gebruikt wordt op de moment maar de niet-www wel voor persoonlijke doeleinden. en ook waarom net die naam.
- vermeld dat mentox zelve niet als merknaam geregistreerd staat in Nederland, Benelux of Europa. (waar die eerst vooral het hardste doortelt)
- vermeld ook dat je indien gewenst wel een tekst wilt plaatsen op de www. - versie met daarmee de info dat jouw site niets met hen te maken heeft en geef ze een correct doorwijzend linkje.
(een typfout kan nu wel gebeuren met de s en de x vlak bij elkaar)
Dan kan je zelf ook merken hoeveel mensen idd regelmatig langs jouw site gaan om toch het snoep te hebben.
Hiermee toon je aan: dat je de site enkel prive gebruikt (en toch al ruime tijd - staafbaar met logs)
dat je zelf ook al wat hebt onderzocht voordat je de site registreerde ter voorkoming van merknaam-inbreuk, en dat je zelfs bereid bent een disclaimer en doorverwijzing naar hun juiste site wilt aanbieden.
(en met de logs ivm hoe vaak er opgeklikt wordt kan je achter af nog aantonen dat er toch maar weinig mensen die fout maken, of net niet.)
edit: links die er in stonden effe niet klikbaar gemaakt - vervangen door omschrijving - om de prive-site, prive te houden

- dit gedeelte is namelijk vrij "google"-baar. Kunnen mensen die het in quote hebben dat aub ook doen? (mentox had de www laten vallen voor een reden, en ik respecteer dat liever omdat ik dezelfde ingesteldheid heb - 'niet te veel ongewenste bezoekers')
[
Voor 15% gewijzigd door
soulrider op 23-01-2008 21:27
]