Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #10

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.697 views sinds 30-01-2008

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Nou, zit in een "midden-in-het-seizoen-dipje" ofzo. Reed geen deuk in een pak boter en her en der was er duidelijk een 2e upgrade gedaan... Al met al een bedroevende race op snel te vergeten.... k*trace, k*tstrategie...

Schroef er voor de komende race dan zelf ook maar weer eens een upgrade in, en dan maar eens zien of er op Imola wat potten te breken zijn... De gestelde doelen voor dit seizoen zijn in ieder geval voorlopig een redelijke utopie...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb ook een dipje. P6 slechts in de race. Wel het best team met 13 punten vs. 6 voor NZ Black dat 2e staat, maar toch... Bedroevend slecht was ik en ik weet werkelijk niet waar dat aan ligt :( DRP was gewoon goed, setup nog gecheckt, maar ook die was goed en tsja, wat blijft er dan nog over? Hoe dan ook een race om snel te vergeten en op naar Kuala Lumpur waar het snikheet is :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Grrrrrene
  • Niet online
Wes46 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:00:
[...]

Je hebt gelijk, maar dat zal dan wel gekomen omdat jij dit gezegt hebt:

Echter, volgens Tadas komen er nu markets vanaf race 1, dus dan moet je voor die tijd verlengd hebben.

8)7 :P :P

Maarja ik heb het contract gewoon verlengd. 3.1mil vind ik wel een beetje veel maar ik ben wel te spreken over hem 8)
Dat is mij ook gebeurd. Ik zag het toevallig toen ik m'n driverstats na de test wilde noteren en ineens kon ik z'n contract weer verlengen. Kost me 3 ton meer dan aan het begin van het seizoen, maar met 2,3M is hij nog altijd een koopje vergeleken met wat er op de markt te krijgen is :)

Verwijderd

SanderF1 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:09:
[...]

Ik dacht al, jij was alle snelheid ineens kwijt! Voor mij weer een makkelijke overwinning, P2 op 46 seconden en vanaf P6 iedereen op minimaal een lap :)
Het geluk wil wel dat mijn cup tegenstander aan het eind van de race motorproblemen kreeg, daardoor kon ik 'm nog net voorbij. Volgende race in Zandvoort, ik heb er nu al zin in ;) :9~

Verwijderd

Ik zit ook al in een dip :P. Hoop dat het beter gaat met een nieuwe driver, deze gast doet toch af en toe rare dingen.. absurd (verlies ten opzichte van tegenstanders met zelfde Q tijd ALTIJD 0.2/0.3s per rondje). Geen idee waarom het gebeurd maar goed.

Had nog data van Barcelona, eerste lap 99% DQP :P. :+

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Grrrrrene schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:14:
[...]

Dat is mij ook gebeurd. Ik zag het toevallig toen ik m'n driverstats na de test wilde noteren en ineens kon ik z'n contract weer verlengen. Kost me 3 ton meer dan aan het begin van het seizoen, maar met 2,3M is hij nog altijd een koopje vergeleken met wat er op de markt te krijgen is :)
Nou, als je ziet wat er voor 500.000 verkrijgbaar is op de markt :?

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, dat zag ik ook. Sorry, maar dat vind ik echt niet kunnen. 500k voor een rijder die maar ietsjes minder goed is dan mijn eigen rijder. Wat nou als iemand die straks getekend heeft? Wordt die weer afgepakt? Wordt de prijs botweg aangepast? Tadas staat niet bekend om z'n snelle optreden, dus het is maar de vraag of hij het fixt voor de volgende marktronde.

Wel een klein hoeraatje hier: ik heb even de markten geanalyseerd en het moet heel gek lopen, wil ik geen hele goede CD en D te pakken krijgen :9

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Hoppa, weer tweede geworden! *O* *O*
Ik ga me maar niet bemoeien met die discussie dat nieuwkomers geen schijn van kans hebben in C4...

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52
BM schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:52:
Hele lekkere race voor Racing for GoT in C3G6 :)

*knip*
De P/W/Q waren volgens mij de slechtste van het seizoen.
Ik kon maar niet boven 85% komen (klinkt bekend, nietwaar). Op het laatste moment heb ik er nog 92% van kunnen maken, meer zat er niet in (hoewel ik toch data van vorig seizoen had).

Dus slechts op een 15de plaats gekwalificeerd en had nergens op gerekend voor deze race.
Gelukkig pakte dat wat anders uit, paar pechgevallen en in ieder geval een goede strategie brachten me alsnog naar de 7de plaats. Alweer punten *O*

De snelheid lijkt er bij Racing voor GoT' langzaam in te komen, ik verwacht dat we beiden toch vrij makkelijk in C3 kunnen blijven.

• Joss
kieknwatwort schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:18:
Hoppa, weer tweede geworden! *O* *O*
Ik ga me maar niet bemoeien met die discussie dat nieuwkomers geen schijn van kans hebben in C4...
Ik vind het wel grappig dat Mark Bunby zo zit te zeiken (tussen de regels door), terwijl hij ook amper een nieuweling (11 races) voor kan blijven. Dus wellicht moet hij eens inzien dat ie niet zo fantastisch is als hij denkt...

Nu weer over mij :P Kut kwalificatie gehad. 5e voorlopig, geenéén ookmaar beetje perfecte lap. Doe je eens binnen de 24u voor de start je Q.... :P Moet ook WEER net gebeuren op een circuit met hard overtaking, dat komt veel te vaak voor.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Sta op dit moment nog op een 2e plek op de grid, met een strategie die zou moeten lukken, 2 stop medium op shanghai bij 32-36 graden.... Uit m'n gegevens heb ik data gevist dat het zou moeten kunnen, waarschijnlijk wel met wear, maar het kan wel...
En anders is er nog geen man overboord, ik sta redelijk safe voor m'n doelstelling, 5e, met mijn 9e,3e, 4e, 6e, 10e, 4e en 5e plekken in de races.....

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
Nah, ik verwacht he-le-maal niks van deze race.
P/W/Q/R zijn qua omstandigheden nogal wisselvallig (droog/nat/droog/nat), en in de hektiek daarom heen (setup aanpassen voor nat etc) helemaal vergeten te repareren.... Ik ga dus met 0% brake en 5% hydraulics de race in.
Heb maar een setje extra onderdelen (chassis/monocoque) besteld, zal het wel nodig gaan hebben :)

Ik haat dit soort wisselvallige races, gaat altijd wel wat fout bij mij :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Tot nu toe mijn beste Q in C3 met een derde plaats (vanmorgen nog iig, kan op mn werk niet op F1Time :( ).
Ben niet 100% zeker van mijn strategie (je moet soms eens een gokje wagen), dus ik hoop op een heel goed resultaat, maar het zou zo maar helemaal niets kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:42:
[...]
Ik vind het wel grappig dat Mark Bunby zo zit te zeiken (tussen de regels door), terwijl hij ook amper een nieuweling (11 races) voor kan blijven. Dus wellicht moet hij eens inzien dat ie niet zo fantastisch is als hij denkt...
Vind het ook briljant dat er eerst flink gezeken wordt over superdrivers (en ik betaal me scheel aan een semi-superdriver) en dan komen er nu allemaal redelijk prima coureurs op de markt voor een appel en een ei. Daarnaast zijn die bovenste 10 drivers in de markt helemaal ziekelijk goed en allemaal flink goedkoper dan de drivermarkt vorig seizoen...

Samenvattend: Veel gezeik, weinig actie en de martk/driver situatie wordt steeds slechter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
Sleepie schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:29:
Tot nu toe mijn beste Q in C3 met een derde plaats (vanmorgen nog iig, kan op mn werk niet op F1Time :( ).
Ben niet 100% zeker van mijn strategie (je moet soms eens een gokje wagen), dus ik hoop op een heel goed resultaat, maar het zou zo maar helemaal niets kunnen worden :)
Nog steeds 3e, met 24 man gekwalificeerd.

Aangezien mijn race toch gedoemd is te mislukken laat ik mijn rijder maar flink blocken. Ik kan dan misschien geen potten breken, ik kan wel je concurrentie uitschakelen O-)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
Vorige race overduidelijk gewonnen. 40 seconden voor de nr2.

De volgende race wordt een ander verhaal. De eerste keer dat ik op hungaroring reed en het kostte me al mijn practice laps om mijn DQP boven de 95% te krijgen.

Met de Qualificatie met geluk toch nog de eerste plek Q te pakken gekregen. Wat een meevaller is met Impossible overtaking. Ik denk dat dit een close race wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Weet iemand hier hoeveel invloed de leeftijd van een coureur heeft? Stijgt hij minder hard? Daalt hij kwa stats gedurende het seizoen? Daalt hij kwa stats bij de seizoensupdate? ...

Ik ben namelijk in onderhandeling met 3 coureurs, 1 van 23 jr., 1 van 33 jr. en 1 van 34 jr. De 23 jarige coureur is het minste kwa stats, maar wel het duurst. De andere twee zijn toppers, maar oud... Dus ja welke moet ik prio gaan geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Die van 33 en 34 zullen bij de reset vanwege hun leeftijd in stats achteruit gaan en leren ook minder snel. Als je daarvoor kiest max. voor 1 seizoen doen. Die jonge driver kan je wel lekker trainen en evt. voor meerdere seizoenen vastleggen. Bedenk wel dat vanaf volgend seizoen de invloed van de coureur minder wordt door wijzigingen in het spel (driver aids).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Sempy schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:26:KNIP
...Bedenk wel dat vanaf volgend seizoen de invloed van de coureur minder wordt door wijzigingen in het spel (driver aids).
Da's nog maar te zien... de superdrivers zouden namelijk ook niet meer op de markt komen volgens mij (en ik zie meer dan 10 drivers onder de 25 jaar met 400+ DRP...) Zou me dus niks verbazen als die hele invloedverandering nog niet door zal komen...

Maar ik zou iig een coureur voor 1 jaar nemen en afwachten wat er komend seizoen of het seizoen erop veranderd... Ben zelf helaas zo stom geweest om 3 seizoenen te nemen (vorig seizoen) en zit met een beetje pech met een naadje dure driver, waarvan zn invloed straks nihil is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:12:
Maar ik zou iig een coureur voor 1 jaar nemen en afwachten wat er komend seizoen of het seizoen erop veranderd... Ben zelf helaas zo stom geweest om 3 seizoenen te nemen (vorig seizoen) en zit met een beetje pech met een naadje dure driver, waarvan zn invloed straks nihil is...
Dat is wel een goede tip. Ik ben net in onderhandeling en zou een aardige prijs moeten gaan neertellen. Nu ik andere coureurs van 500k zie, ga ik wellicht toch daar voor met het oog op de veranderingen.

Ga gewoon proberen of de coureur, waarmee ik nu in onderhandeling ben, genoegen neemt met een lager aanbod. O-) Anders eens even een broekie benaderen. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik baal echt van die nieuwe markt... Ik betaal me volgend seizoen blauw aan m'n nieuwe staff, maar ondertussen zijn er dus nieuwe talenten voor belachelijk weinig geld verkrijgbaar. Hoe krijgt die Tadas dit toch steeds weer voor elkaar? Als hij nou gewoon de functie voor het minimumbod aanpast en relateert aan leeftijd + DQP/DRP... Dan ben je er toch of ben ik nou gek?

@Jopster: minder bieden dan hij vraagt heeft geen zin, want volgens mij wordt dat altijd afgewezen met de opmerking "Coureur heeft bod afgewezen omdat eerste bod lager was dan minimale bod" ofzoiets.

[ Voor 21% gewijzigd door Grrrrrene op 22-02-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Ik dacht dat het juist wel mogelijk was om te bieden onder de vraag prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Grrrrrene schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:48:
@Jopster: minder bieden dan hij vraagt heeft geen zin, want volgens mij wordt dat altijd afgewezen met de opmerking "Coureur heeft bod afgewezen omdat eerste bod lager was dan minimale bod" ofzoiets.
Nou ja, als ik er dan vanaf ben is het niet erg, of zal mijn initiële bod dan toch nog doorgevoerd worden? Anders ga ik dus voor zo'n goedkopere coureur. Zou een hoop centen schelen...

@bovenbuurman: misschien niet als je al in onderhandeling bent?

[ Voor 6% gewijzigd door Jopster op 22-02-2008 14:07 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Jopster schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:06:
[...]

Nou ja, als ik er dan vanaf ben is het niet erg, of zal mijn initiële bod dan toch nog doorgevoerd worden? Anders ga ik dus voor zo'n goedkopere coureur. Zou een hoop centen schelen...

@bovenbuurman: misschien niet als je al in onderhandeling bent?
Drivers gaan niet onder het minimum, voor CD en Designer is het wel mogelijk... :X O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Dank voor de reactie, ik had nog niet zo stil gestaan bij de veranderingen en de coureurs een contract voor 3 seizoen aangeboden...

Misschien mijn huidige onderhandelingen afbreken en ff een el cheapo coureur voor 1 seizoen vastleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Voorlopige P6, ben ik wel tevreden over. Vooral als ik kijk wat mijn driver gepresteerd heeft in de laatste ronde. Hopelijk kan ik wat punten pakken en zo mijn budget voor volgend jaar nog wat verbeteren.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Laatst online: 14-02 08:49
Mhm, geen pole, Josephus is er met 0,027 seconden onder door gedoken...apart... Hopen dat ik er snel voorbij kan komen in de race of dat hij op een andere strategie staat.

Josephus, wat doe je qua strategie?

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, ik sta 4e voorlopig en met m'n slechte P (DQP kwam niet hoger dan 95%, ik had op meer gehoopt), vind ik dat toch wel een aardig resultaat :) Ik ben alleen 0,7s trager dan brid en dat is voorheen nooit veel meer dan 0,3s geweest. We hebben exact evenveel benzine bij ons en staan op dezelfde banden. Raar hoor.

Zeg brid, ga 's inloggen op F1Time, misschien dat ik een leuke tactiek voor ons heb :P

[ Voor 26% gewijzigd door Grrrrrene op 22-02-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Sander, ik sta op een drie stops. Ik neem aan dat jij twee stops doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Yup, mooi :) Gelukkig sta ik achter je anders zaten we elkaar alleen maar in de weg te rijden ben ik bang. Aan de snelheid in de Q te zien kan ik je over de hele race afstand gezien hebben ;) Je doet een 3 stopper op soft dus? Hoeveel blocking race je? Niet dat we elkaar eraf rijden, zou beetje zonde zijn van een zo goed als zekere 1-2 voor dit onofficiele GoT team ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sanderrr op 22-02-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahaha nou, maakt dat uit? Gewoon niet proberen in te halen, toch? ;) :P

Ik heb 60 blocking staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
:| Tering, dat is hoog... Hoop dat ik geen vleugel kwijtraak aan jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
60 blocking? Je hecht niet zo aan je achtervleugel?

[ Voor 55% gewijzigd door Grrrrrene op 22-02-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Hoop dat ik er na de start meteen voor kan kruipen want heb geen zin om m'n voorvleugel kwijt te raken...
Overigens hoop ik dat de 12-uurs regel in de Q eens echt actief wordt want Josephus is ook een systematische late qualifier en het is gewoon vervelend om eventueel dan nog je strategie aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderF1 - ik weet niet hoe jij laat definieert, maar ik kwalificeer, deze race uitgezonderd, altijd de avond van te voren. Dus regel actief of niet, voor mij is er geen verschil. Tot gisteren was ik er niet van op de hoogte dat de 12-uur regel niet actief is. Vervelend voor je dat je geen pole hebt, maar dat hoort erbij, je kunt nou eenmaal niet altijd vooraan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik heb het niet alleen om de strijd om pole maar ook anderen doen dit vaker in onze groep, ik trek me er niet heel veel van aan maar het is gewoon soms irritant. Ziet er goed uit voor jou nu Spaans en Sifonis elkaar eraf gereden hebben, P2 moet mogelijk zijn voor je maar mn teamgenoot komt er hard aan en die staat op een betere strategie, alleen jammer dat hij altijd zo laag kwalificeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Grrrrrene schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 16:11:

Zeg brid, ga 's inloggen op F1Time, misschien dat ik een leuke tactiek voor ons heb :P
So dat was close 13 minuten voordat de offices dicht gingen, echt kut als je het net in de middag voor de race druk hebt en niet nog ff kan overleggen :p

Maar alles is nog besproken en nu maar afwachten hoe het afloopt.
Volgens de poll in het forum ga ik winnen, maar meestal gaat het beter als er minder mensen op me stemmen

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Saev schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:46:
Dank voor de reactie, ik had nog niet zo stil gestaan bij de veranderingen en de coureurs een contract voor 3 seizoen aangeboden...

Misschien mijn huidige onderhandelingen afbreken en ff een el cheapo coureur voor 1 seizoen vastleggen...
Dat lukt niet meer: alle el cheapo coureurs vragen opeens een hoop meer...
Lekker voor de mensen die een bod hebben uitgebracht op een coureur die gisteren nog 500K vroeg en vandaag opeens 1.5M... Ik denk niet dat hun bod wordt gehonoreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Eerste podium in C2 (p3) vlak achter m'n teamgenoot Requiem19. *O* Niet verwacht dat ik na vorig seizoen al zo snel de aansluiting met de bovenste helft van C2 zou vinden, maar met drie races achter elkaar in de punten begint het er op te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Jaja, geheel onverwacht een 2e plaats gescoord *O*

Mooi wat extra geld voor volgend jaar, op naar de volgende wedstrijd 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
In de F1 noemen we dat een race :P

Zelf 3e geworden, weinig op aan te merken. Solide race, goede strategie en dat was uiteindelijk het verschil tussen 3e en 5e worden. Ben wel tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:32:
In de F1 noemen we dat een race :P

Zelf 3e geworden, weinig op aan te merken. Solide race, goede strategie en dat was uiteindelijk het verschil tussen 3e en 5e worden. Ben wel tevreden :)
een race of een wedstrijd is het zelfde :P maar goed wat jij wilt, op naar de volgende race 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Weer gewonnen... Jammer van m'n teamgenoot die netjes 2e lag maar 5 ronden voor de finish z'n engine opblies. Ben blij als ik volgend seizoen weer in C2 zit zeg, vanaf P4 het hele veld op minimaal 1 lap en de P2 op 44 en P3 op 45 seconden en deze race is niet bepaald een uitzondering, klinkt misschien stom maar F1time is een heel stuk minder leuk op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:25:
Weer gewonnen... Jammer van m'n teamgenoot die netjes 2e lag maar 5 ronden voor de finish z'n engine opblies. Ben blij als ik volgend seizoen weer in C2 zit zeg, vanaf P4 het hele veld op minimaal 1 lap en de P2 op 44 en P3 op 45 seconden en deze race is niet bepaald een uitzondering, klinkt misschien stom maar F1time is een heel stuk minder leuk op deze manier.
Ik snap dan ook niet dat jij vorig jaar niet mee kon komen in C2 als je ziet dat ik gewoon mee doe om de podiumplaatsen.

Ik sta btw nog maar 9 punten achter P3 in het kampioenschap die recht geeft op promotie naar C1 :o Maar het moet wel heel gek lopen wil ik dat gaan halen. :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p4tje hier, wederom strakke race van p7 naar voren gereden. Sorry luuk dat ik je voorbij ging. hij was dus p5, wel lekker teamresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:36

GaMbiNo

1337

Pfft, eindelijk ook eens een paar puntjes voor mij. :) Een mooie 4e plek gehaald. Als de race 1 ronde langer was geweest had er misschien nog een derde plek ingezeten omdat ik zo'n 5 seconden per ronde op de nummer 3 pakte maar ik ben al dik tevreden. :)

6 Nederlanders bij de eerste 7 overigens. 8)

edit: feli Daniel en Rene met de 1-2. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door GaMbiNo op 22-02-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Grrrrrene schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:38:
60 blocking? Je hecht niet zo aan je achtervleugel?
lol, heb het 1 keer op 50 gezet en dat kostte me 3 achtervleugels in 1 race :P Sindsdien nooit meer boven de 30 gezet.

Race vanavond was wat kleurtjesloos, gestart vanaf P11, door de stops doorgedrukt tot P6 maar uiteindelijk na de laatste stop gewoon weer op diezelfde P11 gefinished. Ik had nog gedacht over een gok op een 1-stopstrategie maar door al het gedoe dit seizoen niet aangedurft... had ik dat toch maar gedaan want mijn teamgenoot kwam van P14 bij start als nummer 4 over de finish. Najah, komende race weer meer succes denk ik dan maar :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
Je zus wat een spannende race :) .

De eerste helft rijd ik tweede plek en rond lap 50 rijd ik eindelijk 1ste met de 2e plek vlak achter me. Daarna maak ik in lap 67 nog een fout waardoor ik weer 2e plek sta. In lap 73-74 gelukkig met boostlap nog 1ste geworden waardoor dit me 4e overwinning op rij maakt *O*.

1. R.Ruiterkamp
2. M.Lentz +3.504
3. M.Uljee +5.703

[ Voor 8% gewijzigd door Kroketje op 22-02-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Wes46 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:40:
[...]
Ik snap dan ook niet dat jij vorig jaar niet mee kon komen in C2 als je ziet dat ik gewoon mee doe om de podiumplaatsen.
Ik begrijp het ook niet helemaal... Moet wel zeggen dat de managers die uit mijn groep gepromoveerd zijn nu heel hoog meedraaien in C1 en dat de managers waarmee ik tijdens de laatste races in strijd was (toen ik wel op 98+ revs reed...) nu bovenaan meedoen in C2G1. Ik ben vaak net buiten de punten gefinisht en dan te bedenken dat ik door de revs zeker 1 seconde per lap verloor, dan lijkt het mij wel duidelijk...

M'n teamgenoot van vorig seizoen (die ik iedere race versloeg) domineert nu trouwens net zo hard in C3G1... 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Sanderrr op 22-02-2008 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Sempy schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:25:
Eerste podium in C2 (p3) vlak achter m'n teamgenoot Requiem19. *O* Niet verwacht dat ik na vorig seizoen al zo snel de aansluiting met de bovenste helft van C2 zou vinden, maar met drie races achter elkaar in de punten begint het er op te lijken.
Jij ook felies, goed zaken voor het teamkampioenschap zo :D. Erg blij met m'n beste resultaat in C2 tot nu toe. Zat laatste rondjes wel even met de billetjes samengeknepen dat ik niet te weinig fuel/engine blow ofzo zou krijgen. De eerlijkheid gebied wel te zeggen dat er voor ons een aantal elkaar's wagen aan stukken reden waardoor wij wat opschoven. Maar wat maakt het uit, een 2-3tje staat gewoon in de boeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
SanderF1 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:52:
[...]
en dan te bedenken dat ik door de revs zeker 1 seconde per lap verloor, dan lijkt het mij wel duidelijk...
Je kan ook overdrijven he :P 90>100 revs is amper 1sec, dus 94 (wat jij reed volgensmij?) naar 100 komt meer neer op 0.5s ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Misschien in mijn enthausiasme/teleurstelling een beetje overdreven, maar 0,5s per lap is ook best veel... Zeker als je bedankt hoe vaak ik net buiten de punten geindigd ben op 2 seconden van de nummer 8 bijvoorbeeld... :(

Maar goed, volgend seizoen met een super ontwikkelde auto meteen proberen voor promotie mee te gaan strijden. ik kan nu eigenlijk qua design al focussen op volgend seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ja, je had zeker mee gedaan voor een zak met punten vorig seizoen. Maarja, je zag iets over het hoofd een ander ziet weer iets anders over het hoofd waardoor ie niet meedoet. Het goede nieuws is iig dat je het nu wel weet ;)

Enne... Nu pas? :X

[ Voor 86% gewijzigd door Joss op 22-02-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Niet qua testen, dat is nu al twee races gaande, maar qua design uren toekennen ben ik wel anders bezig met het oog op volgend seizoen, meer zeg ik even niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh yeah, geweldig resultaat voor brid en mij. Brid eindigde op p1 met een kapotte versnellingsbak (maakte voor de snelheid weinig uit :?) en ik lag 2e op enkele seconden achterstand. De nummer 3 lag maar liefst 50s achter ons :o Mhans heeft een tijd 3e gelegen, maar viel 1 rondje voor het eind uit, anders was het een volledig Nederlands podium geweest :)

Naja, we staan dus als team nu op 111 punten en de voorsprong op team 2 is maar liefst 42 punten op het nummer 2 team. Dat team bestaat echter uit twee managers met geldproblemen en ze zijn beiden buiten de punten geëindigd, dus daar hebben we weinig van te vrezen. Team nummer 3 is Nicol Racing en die presteren steeds beter. Goed, ze proberen steeds riskante dingen, waardoor ze vaak uitvallen, maar het is diudelijk het enige team dat ons het leven nog zuur kan maken (god, wat klinkt dat arrogant, zo is het echt niet bedoeld :*)

Hoe dan ook: 18 punten voor ons team, lekker wat geld erbij, ben benieuwd naar komende race. Ik kwam er achter dat ik weer een upgrade had gemist: dit keer een nieuwe versnellingsbak. Oh well, volgende race dus extra hard rijden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst effe excusses aan JW Wisgerhof, ik claim racing accident. Mijn coureur vond het nodig om in rondje 8 al jet JW van vleugel te wisselen.

Strategie was 150 liter fuel erin en de natte periode overleven om daarna met medium tires de race uit te rijden. Mijn teammie die achter me geQ'ed had werd er 7de mee. Ik reed na 8 rondjes met 150 + 90 liter fuel.... is nou niet echt bevordelijk voor de snelheid en ook daardoor met medium tires in 7mm regen gereden... al met al een race om heeeel snel te vergeten en het dinsdag opnieuw te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 08:18:
Allereerst effe excusses aan JW Wisgerhof, ik claim racing accident. Mijn coureur vond het nodig om in rondje 8 al jet JW van vleugel te wisselen.

Strategie was 150 liter fuel erin en de natte periode overleven om daarna met medium tires de race uit te rijden. Mijn teammie die achter me geQ'ed had werd er 7de mee. Ik reed na 8 rondjes met 150 + 90 liter fuel.... is nou niet echt bevordelijk voor de snelheid en ook daardoor met medium tires in 7mm regen gereden... al met al een race om heeeel snel te vergeten en het dinsdag opnieuw te proberen.
Op die strategie stond ik ook alleen hoefde ik niet helemaal 150liter aan het begin mee te nemen. :)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 08:18:

Haha tis vergeven hoor. Ik stond met 130 liter benzine tot lap 37 (net na de natte periode). Nu in lap 7 al geswitched naar Hards (dry) door die accident dus heb de hele race op Hards gereden in de regen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Mijn beste race ut C3 to dusver.
Na een goede Q waar ik al op P3 eindigde, bleek mijn strategie toch wel de juiste. Lange tijd op de 4de plaats rondgereden, maar in de laatste stint was de snelheid er een beetje uit en verloor ik nog een plaatsje.
In de cup was het 1 - 1 en mijn tegenstander reed achter me. Het werd nog even spannend toen hij nog ging boosten aan het eind, maar uiteindelijk met 1.5 seconde voorsprong op de 5de plaats over de finish :P

Sta nu 11de met 9 punten, denk dat ik daarmee wel safe ben. Weer een rondje door in de cup en beste C3 resultaat. Kortom, erg goede race voor mij deze keer.

Mijn Racing for GoT teammaatje was helaas vergeten te repairen, maar kon er met 0% brakes toch nog een 14de plaats uitslepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Tis stil hier :P
Ben net begonnen aan mn practice. Geen recente data, dus we beginnen weer vanaf 0. Hopen dat het niet zo slecht gaat als de laatste keer, toen ik op 88% bleef hangen (uiteindelijk nog wel 95% DRP gehaald toen, maar toch een beetje ondermaats :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:00:
p4tje hier, wederom strakke race van p7 naar voren gereden. Sorry luuk dat ik je voorbij ging. hij was dus p5, wel lekker teamresultaat.
Was prima hoor, teamresultaat gaat natuurlijk voor ;) En ik had m'n 1e boost verknald in het begin door Paini de blockkampioen...
Op naar de volgende ronde cup en volgende race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Zo, P en WU weer gedaan. Nu nadenken over een strategie. Daniel en ik hadden daar ongeveer hetzelfde idee over, maar dat is nogal riskant. Misschien dat we de gok nemen, nu we toch wel vrij ver voorstaan op de concurrentie, die overigens ook wel min of meer uitgeschakeld is door hun financiële situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Markets lijken nu standaard om 18.00 (servertime) gedaan te worden. Heb een goede commerce binnengesleept (skill 88), maar ben alle 3 de goede designers misgelopen (94/82/72 skill). Had bij alle drie iets van 200-350k boven hun vraagprijs geboden, dus dit is wel erg zuur.

Beste die nu nog over zijn, zijn 56/57 skill, bah :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Yes, goede commerce director binnengesleept, of eigenlijk: behouden. Mijn eigen Hilde Farina met skill 85 blijft weer 3 seizoenen bij me tegen een marginale salarisverhoging \o/

Helaas heb ik qua designer m'n 3e keuze maar gekregen en ook dat is m'n eigen designer met 72-skill. Die laatste gaat er grappig genoeg nog op achteruit ook, qua salaris _O- Oh well, ik had liever gehad dat ik de beste designer en de minste c.director van m'n keuzelijstje had gekregen, maar goed, ik zit de komende 3 seizoenen weer gebeiteld :Y)

@Joss: je had neem ik aan wel nieuwe biedingen uitgebracht op andere designers of ging je vol voor de drie waar je op hebt geboden? :X

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 24-02-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:12:
@Joss: je had neem ik aan wel nieuwe biedingen uitgebracht op andere designers of ging je vol voor de drie waar je op hebt geboden? :X
Je kan maar met drie tegelijk in negotiation zijn ;)
Edit: En nee, toen ik met die drie in negotiation was had ik geen bod gedaan op andere designers, was trouwens ook geen andere keus geweest dan de 3/4 waar ik nu voor moet gaan met 56/57 skill.

[ Voor 24% gewijzigd door Joss op 24-02-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

hmmmm....redelijk goed gegaan op de markets, alles beter dan dat ik had met relatief weinig extra kosten, maar 200k meer voor de c.d. en desginer voor het zelfde geld.

Moet alleen volgend seizoen kijken waar ik dat extra miljoen vandaan kan halen.
C2 levert wel een extra sponsor op, maar ik ben bang dat de resultaten slechter zullen zijn dan in c3.

Gelukkig wel een redelijke buffer en alles zo blijft gaan, mag ik in c2 redelijk wat verlies draaien per race.

Afgelopen race ging weer lekker voor rene en mij. We hebben gegokt en gewonnen, helaas maakt m'n rijder een grote fout in de eerste ronde welke 3s extra kosten, waardoor er 15s werden verloren in eerste vijf ronden.....10 meer dan ingecalculeerd, maar gelukkig was de snelheid daarna echt top en was de leiding na 15 ronden weer in mijn handen, Rene reed toen alweer netjes op p3.

Helaas ging een paar ronde daarna de gearbox kapot en verloor ik ongeveer 0.8s per ronde, maar het snelheids verschil was groot genoeg, zodat ik maar 0.3s verloor te opzichte van rene en zelfs op de rest nog 0.2s uitliep

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Ik heb een designer van 81 gestrikt voor 3 seizoenen en mijn nieuwe driver is ook binnen. Kan dus niet wachten tot volgend seizoen. Wel eerst dit seizoen nog even puntjes halen om handhaving veilig te stellen... :X

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:16:
[...]

Je kan maar met drie tegelijk in negotiation zijn ;)
Edit: En nee, toen ik met die drie in negotiation was had ik geen bod gedaan op andere designers, was trouwens ook geen andere keus geweest dan de 3/4 waar ik nu voor moet gaan met 56/57 skill.
Dat bedoel ik natuurlijk ook. Ik heb nml _wel_ nieuwe biedingen uitgebracht na ronde 1. Je wint een staff member nml alleen voor je team als je de beste bieding van de drie managers in de negotiatingfase hebt en als er geen drie betere biedingen zijn in de tweede marktronde (als je echt wil naaien bied je op de beste staff gewoon 3M ofzo met een paar mensen, waardoor de mensen die ermee in onderhandeling waren ze niet kunnen signen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:00:
[...]

Dat bedoel ik natuurlijk ook. Ik heb nml _wel_ nieuwe biedingen uitgebracht na ronde 1. Je wint een staff member nml alleen voor je team als je de beste bieding van de drie managers in de negotiatingfase hebt en als er geen drie betere biedingen zijn in de tweede marktronde (als je echt wil naaien bied je op de beste staff gewoon 3M ofzo met een paar mensen, waardoor de mensen die ermee in onderhandeling waren ze niet kunnen signen).
Ja, ok, maar uiteindelijk is het effect hetzelfde: ik zit opgescheept met 56/57 skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jawel, maar ook die kun je nu missen als er al anderen meer in onderhandeling zijn. Als er anderen zijn die al hebben geboden, lig je niet 1 maar 2 rondes achter :X

Er zit trouwens een bug in onze market log: ik kan de bieding van Roeloffie zien. En WTF, wat heb jij een mazzel gehad gozer, je biedt gewoon 10-20M per race voor een c.director :o
C.director Hilde Farina [17400] rejected offer from manager Jos Roelofs, initial offer (sal:XXX) was lower than what c.director has asked for (sal:XXX).

[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 24-02-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:19:
Jawel, maar ook die kun je nu missen als er al anderen meer in onderhandeling zijn. Als er anderen zijn die al hebben geboden, lig je niet 1 maar 2 rondes achter :X

Er zit trouwens een bug in onze market log: ik kan de bieding van Roeloffie zien. En WTF, wat heb jij een mazzel gehad gozer, je biedt gewoon 10-20M per race voor een c.director :o
10-20 miljoen? :D Vertel!
Edit: Oh, dat zinnetje. Heb ik ook meerdere malen voorbij zien komen in de logs.

Maareuh, in principe heb je gelijk en had ik dat beter kunnen doen. Heb echter de log ff gecheckt en zie dat er naast mij nog maar 1 andere is die geen contract heeft voor een designer. De andere 7 hebben allemaal al een designer vastgelegd. Zal dus geen probleem worden neem ik aan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 24-02-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, zie m'n edit. Als die melding klopt heeft hij echt mazzel gehad, want als je met zo'n bieding een c.director signt, ben je in 3-4 races failliet :X :X :X

Ik noem het exacte bedrag niet, want het is overduidelijk een 0 teveel, waardoor ik dan feitelijk z'n echte bod zou noemen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Grrrrrene op 24-02-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Deze stond bij ons. Wel vaag, is onze #1 in de stand, die bied op een 52 director. Hmmm. Gezien het geen Nederlander is, gewoon alle nummertjes :P . Extra raar is wel dat de director om 1.172.000 vroeg, niet om 490.000.
C.director Moronobu Rindt [1698] rejected offer from manager Mantas Urbonas, initial offer (sal:372000) was lower than what c.director has asked for (sal:490000).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

C.director Masaki Katayama [9990] decided to accept offer from manager Arnoud Douma, they are negotiating the contract further to finalize its' details.
Ik snap hier niks van, ik ben alleen nog in onderhandeling met mijn #7 designer en mijn #8 en #9 c. director terwijl in de logs staan dat een aantal door mij hoger gerankede biedingen ook geaccepteerd waren en dat ik met die mensen in onderhandeling ga. Ik kan met deze mensen dus nu helemaal niet verder onderhandelen omdat ze bij mij niet meer onder mijn biedingen staan.

Kan iemand mij dit uitleggen wat ik snap er niks meer van geloof ik. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
GaMbiNo schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:44:
[...]

Ik snap hier niks van, ik ben alleen nog in onderhandeling met mijn #7 designer en mijn #8 en #9 c. director terwijl in de logs staan dat een aantal door mij hoger gerankede biedingen ook geaccepteerd waren en dat ik met die mensen in onderhandeling ga. Ik kan met deze mensen dus nu helemaal niet verder onderhandelen omdat ze bij mij niet meer onder mijn biedingen staan.

Kan iemand mij dit uitleggen wat ik snap er niks meer van geloof ik. :X
Er zit een bug in de logs, die aangeeft dat je aan het onderhandelen bent met iemand, terwijl die net een contract heeft getekend met een andere manager. Bovenaan de logs staan als het goed is eerst alle directors/designers die gecontracteerd zijn. Als daar "jouw" desi/dire staat, dan is hij dus al weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Je hebt helemaal gelijk. Deze mensen hebben idd. net een contract elders getekend blijkt nu. Da's balen dan maar dan ga ik maar snel met de resterenden in onderhandeling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:24:
Nou, zie m'n edit. Als die melding klopt heeft hij echt mazzel gehad, want als je met zo'n bieding een c.director signt, ben je in 3-4 races failliet :X :X :X

Ik noem het exacte bedrag niet, want het is overduidelijk een 0 teveel, waardoor ik dan feitelijk z'n echte bod zou noemen :)
Dan weet ik dus ook jij nog meer voor hem geboden hebt...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Absoluut niet :) Maar die bieding heb je dus serieus gedaan? :o

Ben volgend jaar 90k meer kwijt per race aan m'n CD en D, maar wel ruim 1M meer voor m'n driver :X Goed, ik zal ws naar C2 promoveren en daar heb je toch weer een sponsor extra. Ben benieuwd of ik dan dik verlies draai of quitte kan draaien. Zal wel niet, maar het buffer is er, dus ik hou dit wel even vol :)
brid schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:35:

Helaas ging een paar ronde daarna de gearbox kapot en verloor ik ongeveer 0.8s per ronde, maar het snelheids verschil was groot genoeg, zodat ik maar 0.3s verloor te opzichte van rene en zelfs op de rest nog 0.2s uitliep
Nee joh, je verloor maar 0.3s door je gear box: voor hij ging reed je 1:30.9 tot 1:31.2 en daarna reed je nog een paar rondjes 1:31.3 voor je binnenkwam :) Als je werkelijk 0.8s verloor, had ik je met gemak ingehaald, maar ik verloor teveel tijd met het inhalen van wat concurrenten, echt de achilleshiel van mijn rijder: overtakingskill :(

[ Voor 177% gewijzigd door Grrrrrene op 24-02-2008 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Mooie markets :)

Mijn eerste keuzes zijn beide doorgekomen voor een naar mijn mening zeer vriendelijk prijs. Voortuitgang op design is 25k per punt bij dus dikke prima. En met cd gaat er 84k per punt extra af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:29:
Absoluut niet :) Maar die bieding heb je dus serieus gedaan? :o
Je denkt toch werkelijk niet dat ik dik 17 miljoen bied? Hé, ik ben wel gek, maar zelfs ik heb m'n grenzen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow ik heb voor volgend seizoen een superdriver van 21 met 400 DRP (en alle secundaire stats boven de 90). Ga wel even een impact krijgen op mn balance maar dat moet ik net redden als het goed is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 00:09:
[...]

Je denkt toch werkelijk niet dat ik dik 17 miljoen bied? Hé, ik ben wel gek, maar zelfs ik heb m'n grenzen.... :P
Ja, dat snap ik, maar Aleks Petrov in onze groep is ook niet achterlijk en heeft ook per ongeluk een miljoen teveel geboden voor een designer en gaat daar nu aan ten onder. Kijk, je moet een bod doen en dan goed cijfertjes tellen en als je dat niet doet bied je zo in plaats van 1.5M ineens 15M. Dat heeft niet zoveel te maken met gek zijn of grenzen hebben, maar meer met gewoon een klein tikfoutje dat zomaar onopgemerkt kan blijven. Ik zie het verschil niet zo 1-2-3 tussen 1500000 en 15000000 ;)
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 01:48:
Zow ik heb voor volgend seizoen een superdriver van 21 met 400 DRP (en alle secundaire stats boven de 90). Ga wel even een impact krijgen op mn balance maar dat moet ik net redden als het goed is :).
Hmm, ben benieuwd hoeveel dat met die driver aids nog uit gaat maken :)

[ Voor 20% gewijzigd door Grrrrrene op 25-02-2008 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op maandag 25 februari 2008 @ 06:51:
[...]

Ja, dat snap ik, maar Aleks Petrov in onze groep is ook niet achterlijk en heeft ook per ongeluk een miljoen teveel geboden voor een designer en gaat daar nu aan ten onder. Kijk, je moet een bod doen en dan goed cijfertjes tellen en als je dat niet doet bied je zo in plaats van 1.5M ineens 15M. Dat heeft niet zoveel te maken met gek zijn of grenzen hebben, maar meer met gewoon een klein tikfoutje dat zomaar onopgemerkt kan blijven. Ik zie het verschil niet zo 1-2-3 tussen 1500000 en 15000000 ;)
[...]

Hmm, ben benieuwd hoeveel dat met die driver aids nog uit gaat maken :)
Laat ik het zo zeggen, mocht ik dan echt 17 miljoen geboden hebben(was een tikvout :P ), waarom dan de melding dat het bod lager is dan dat er gevraagd wordt? :?
Overigens heb ik de fout even later al hersteld, dus ik snap het niet helemaal wat het in het market log doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tsja, ik snap sowieso niet wat het bod opzich in de logs doet, inclusief de vraagprijs (die ook niet klopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Je zou haast zeggen dat er niet gereden wordt morgen, wat een stilte hier :o Voorlopige 3e plek in de Q, achter aartsrivaal Chas Dinning, maar voor Keren Nicol, waarvan ik nog wel verwacht dat ze naar p3 in het kampioenschap opklimt :) Zoltan is altijd even afwachten, maar ik denk niet dat hij genoeg snelheid heeft om in de Q sneller te zijn, tenzij hij een stop meer doet, maar dan nog: dat hele team is zo goed als failliet, dus testen zit er niet iedere wedstrijd in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een designer binnen :D 88, kreeg al mailtje van Hakki met hoeveel hij had geboden. Zat er net boven :D

Ook marketing van 80. Dus me team optimaal nu. Heb nu wel genoeg centjes gespaard. Nu maar eens me wagen 100% maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een vraagprijs (minimaal) en een wensprijs (in de marketlijsten), ik heb ook een minimum waarvoor ik wil werken maar als men vraagt hoeveel ik wil verdienen heb ik een ander wens-salaris hoor ;).
Alleen wel jammer dat de vraagprijs in de log staat, ditzou niet bekend gemaakt meoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
C.director Moronobu Rindt [1698] rejected offer from manager Mantas Urbonas, initial offer (sal:372000) was lower than what c.director has asked for (sal:490000).
Even om vergissingen te voorkomen: het is voor directors en designers toch mogelijk om lager te bieden dan ze vragen? Of wijzen ze het bod dan altijd af?
Ik ben in onderhandeling met een paar designers. en c. directors, en ik heb (fors) lager geboden dan ze vroegen. Ik ben echter wel de enige met wie ze onderhandelen. Krijg ik nou sowieso mijn eerste keuze (als er geen ander mee gaat bieden) of kunnen ze mijn bod alsnog afwijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Overigens heb ik vanmiddag mijn race gedaan (in 4-1) en het pechduiveltje is weer terug: na 3 goede races was het de beurt aan mijn motor om te ploffen (dat maakt dan 4 keer pech in 9 races).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 07:35:
[...]
Laat ik het zo zeggen, mocht ik dan echt 17 miljoen geboden hebben(was een tikvout :P ), waarom dan de melding dat het bod lager is dan dat er gevraagd wordt? :?
Wellicht omdat anderen al in negotiation zaten en jij net je eerst bod deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me eerste fout dit seizoen :D Vorige race geen nieuwe onderdelen besteld.

Nog geen grote ramp. Kan nog met een auto van 70% rijden. Moet allemaal net kunnen(hoop ik). Toch zonde. Wel goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Komt me bekend voor, heb namelijk precies hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
4e van de 12 in de Q voorlopig, erg matige rondes en uiteraard weer op een impossible overtaking track. Het begint standaard te worden bij tracks met overtaking gelijk of hoger dan medium :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

3e plek tot nu toe, dat zal waarschijnlijk wel plek 4 worden. In de race wordt het bijna een gewoonte, net op of naast het podium...
Maar ach, als het zo door gaat, haal ik in elk geval m'n doelstelling....

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:19:
[...]

Wellicht omdat anderen al in negotiation zaten en jij net je eerst bod deed?
Dan nog wordt je bod geaccepteerd, zie ook die bug waar je zelf hier melding van maakte :+ Als hij genoeg had geboden en meer dan de rest (met 17M doe je dat wel gok ik 8)7), had de designer iig de negotiation-fase in moeten gaan, om vervolgens het bod van iemand waarmee hij al aan het onderhandelen was te accepteren :)

Ik sta nog altijd 3e in de Q en dat zal denk ik ook zo blijven. Zoltan, Silva, Nicol en Fraser staan achter me, dus mijn Q is goed geweest. Alleen jammer dan Chas voor me staat, maar misschien stop ik later en rij ik hem dan voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Ziet er goed uit, vertrek zo te zien weer pole.

Ligt nu verder aan geluk en of rene gelijk had of het een *O* of een -O- word.
Maar het lijkt er in ieder geval op dat de complete top 5 op de zelfde strategie staat, wat al weer een voordeel is of toch stiekem als rene al aangeeft een stop meer. 6 en 7 kan ik niet echt peilen, maar deze hebben al een achter stand van 1s, wat een stop minder zou inhouden.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:01:
[...]

Dan nog wordt je bod geaccepteerd, zie ook die bug waar je zelf hier melding van maakte :+
Waar ik melding van had gemaakt is dat iedereen die in negotiation zat, opnieuwe een melding van negotiation krijgt, terwijl 1 van de 3 al het contract getekend heeft. Maargoed, we zullen het nooit weten hoe het precies zit :P

Nog 6e op de grid trouwens, had slechter verwacht (alhoewel er nog een paar moeten natuurlijk).

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 26-02-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:50:
Me eerste fout dit seizoen :D Vorige race geen nieuwe onderdelen besteld.

Nog geen grote ramp. Kan nog met een auto van 70% rijden. Moet allemaal net kunnen(hoop ik). Toch zonde. Wel goedkoop ;)
Hmm, mooie race dus...
Jij een brakke bak, ik een k*t DQP... feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:52:
[...]

Waar ik melding van had gemaakt is dat iedereen die in negotiation zat, opnieuwe een melding van negotiation krijgt, terwijl 1 van de 3 al het contract getekend heeft.
Nou, die melding krijg je volgens mijn gegevens ook als je een eerste bod uitbrengt, terwijl anderen al in negotiation waren en een van die biedingen is geaccepteerd :)

Nu nog steeds 3e op de grid van de 25, lekker actieve groep hebben we, want er zijn er 26 die P hebben gedaan \o/

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 26-02-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:59:
[...]

Hmm, mooie race dus...
Jij een brakke bak, ik een k*t DQP... feest!
Op voor een Kamikaze race :D lol
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.