Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #10

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.695 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:08:
[...]

Staat er idd goed voor en bandjes redden het makkelijk...
Snap alleen echt niet hoe ik ineens 0,9 sec langzamer kan zijn op dezelfde setup, banden etc. waar ik in de P en WU sneller was en normaal we redelijk gelijk staan.

Heb het dus ook maar ff als bug gemeld... als dit zo blijft, kan ik mn race wel vergeten op Hungaroring met impossible overtaking :( :(
dan ga ik wel gewoon achtervleugels tikken >:) >:)

Edit: En volgens mij ligt de bende nu redelijk plat daar...
Hmm heb je me mail wel gelezen? kan dus niet op f1time komen om te zien of je geantwoord hebt..
bandjes? vleugels bijgesteld? repairen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Inmiddels bijna een half uur plat, dus dit is een iets serieuzer probleem vrees ik :X Moet nog P/W/Q doen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 19-02-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:35:
[...]
Hmm heb je me mail wel gelezen? kan dus niet op f1time komen om te zien of je geantwoord hebt..
bandjes? vleugels bijgesteld? repairen?
Jep, had je mail wel gelezen (en geantwoord)...
Vleugels gedaan, harde banjes, gerepaired... alles in orde. Heb voor 27 rondjes aan fuel in de tank (dus 2 meer dan jij)
Snap dus niet waar het verschil van 0,9 sec vandaan kan komen... :? Ik sta toch ook wel heel ver naar achter geparkeerd voor de strategie waar ik nu op sta...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:39:
[...]

Vleugels gedaan, harde banjes, gerepaired... alles in orde. Heb voor 27 rondjes aan fuel in de tank (dus 2 meer dan jij)
Snap dus niet waar het verschil van 0,9 sec vandaan kan komen... :? Ik sta toch ook wel heel ver naar achter geparkeerd voor de strategie waar ik nu op sta...
Lijkt me sterk dat het een bug is hoor :) Ook bij het commentaar van je driver gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:39:
[...]

harde bandjes... ik heb medium.. lol + laatste rondje was: Damn!!! that was fast!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:40:
[...]
harde bandjes... ik heb medium.. lol + laatste rondje was: Damn!!! that was fast!
Ahhh, dat dus even gemist...scheelt dat zoveel?? :o
Maar, dan ga je het echt niet redden met 2 stops kerel...

Edit: En tja, dan zou ik het graag willen editten op het F1Time forum, maar dat gaat dus wat lastig... 8)7 |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 19-02-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:45:
[...]

Ahhh, dat dus even gemist...scheelt dat zoveel?? :o
Maar, dan ga je het echt niet redden met 2 stops kerel...

Edit: En tja, dan zou ik het graag willen editten op het F1Time forum, maar dat gaat dus wat lastig... 8)7 |:(
Misschien niet, misschien wel. Nja ik heb wel de positie om gokje te wagen ;) Als de DRP goed uitvalt heb ik goede hoop. Uit gegevens van vorig seizoen moet dit wel lukken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
euh ligt het er nog steeds uit :s
Damn ik moet nog RO en design en alles doen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Dauthi schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:22:
euh ligt het er nog steeds uit :s
Damn ik moet nog RO en design en alles doen ....
Daarom doe ik sinds ik hiermee begonnen ben eigenlijk direct na de race alles voor de volgende race (als de boel online is dan), bespaart me een hoop gedoe :)

Wat ik heb kunnen zien voor de race van vandaag is een aardig nette P6 met 21 van de 26 a 27 actievelingen die gekwalificeerd zijn. Ik hoop dat de boel vandaag wel een keer goed uitpakt en dat ik nou eindelijk eens m'n eerste punt(en) kan gaan scoren. Fingers crossed maar weer.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
PB is quali in de regen ?

[ Voor 16% gewijzigd door Dauthi op 19-02-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
ik was gisteren nog 3de bij de quali hoop dat ik dat nu ook nog ben. Zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:50
lameeuw schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:28:
[...]
Daarom doe ik sinds ik hiermee begonnen ben eigenlijk direct na de race alles voor de volgende race (als de boel online is dan), bespaart me een hoop gedoe :)
Dan heb je zeker geen teamgenoot waarmee je overlegt over de strategie ?

Ik heb vanochtend gelukkig nog wel alles kunnen invoeren, hopelijk komt het snel weer online en als het idd nog een tijd plat ligt, dan zal er neem ik aan wel een uitstel komen met een dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Probleem met uitstel is dat er iemand moet zijn om het uit te stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

miezer... 2mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsja, ik zou willen dat ik zoveel vertrouwen in Bubbelfiets had dat ik zou kunnen zeggen "komt wel goed", maar dat heb ik niet en dus vertrouw ik er zeker niet op dat de race uitgesteld wordt. Gelukkig laat ik het zeer zelden op de laatste dag aankomen, blijft ook een beetje risico van het vak hoor, als je nu nog moet practisen, warm-uppen en kwalificeren...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
als je vorig seizoen goed op Casper had gelet en zijn forumspams had je nu het probleem geweten ;)

@rene: tja ik moet nog ro en factory en design doen. Ik wacht meestal totdat de laatste hebben gereden want dan kan ik nog wat aanpassen doen of quali laps rijden ;)

Maar het is nu wel heel lang down zeg.

[ Voor 31% gewijzigd door Dauthi op 19-02-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:32:
Tsja, ik zou willen dat ik zoveel vertrouwen in Bubbelfiets had dat ik zou kunnen zeggen "komt wel goed", maar dat heb ik niet en dus vertrouw ik er zeker niet op dat de race uitgesteld wordt. Gelukkig laat ik het zeer zelden op de laatste dag aankomen, blijft ook een beetje risico van het vak hoor, als je nu nog moet practisen, warm-uppen en kwalificeren...
Mwa, zes uur voor de race vind ik nog wel meevallen :P . Heb het zelf best druk gehad en moest erg lang wachten op mn teamgenoot (die stuurde zijn gedachten pas gister om 23.00). Die afspraak hebben we nou eenmaal gemaakt om op elkaar te wachten. Stel dat hij tot 16.00 offline blijft, dan moet hij echt worden gecanceled, voor of achteraf. Voor 1 tot 2 uur ben ik het met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik zeg ook dat het het risico is van kwalificeren op de dag van de race. Ik veroordeel niemand, maar het wordt duidelijk ontmoedigd om zo laat te kwalificeren en tsja, 't is vaker misgegaan op de racedag zelf ;) Ik wil het risico persoonlijk niet meer lopen en _probeer_ op tijd te zijn met P/WU, zodat ik Q er even snel door kan jassen zodra Daniel en ik het over de strategie eens zijn... Maar goed, ik weet tegelijkertijd ook dat je soms druk bent en dan pas laat toe komt aan P/WU/Q en dan is het zuur als de site net down is als je wel ff tijd hebt...

[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 19-02-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Joss schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:42:
[...]

Mwa, zes uur voor de race vind ik nog wel meevallen :P . Heb het zelf best druk gehad en moest erg lang wachten op mn teamgenoot (die stuurde zijn gedachten pas gister om 23.00). Die afspraak hebben we nou eenmaal gemaakt om op elkaar te wachten. Stel dat hij tot 16.00 offline blijft, dan moet hij echt worden gecanceled, voor of achteraf. Voor 1 tot 2 uur ben ik het met je eens.
Vind dit eigenlijk een twijfelgevalletje..... Je hebt een aantal dagen om je ding te kunnen doen, als dan een aantal uur voor de race de boel niet draait tot office dicht gaat, mag van mij de race eigenlijk gewoon wel doorgaan....

Het probleem ligt dan eerder aan je afspraak met je teammaat......

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andrestouwe schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:28:
[...]

Vind dit eigenlijk een twijfelgevalletje..... Je hebt een aantal dagen om je ding te kunnen doen, als dan een aantal uur voor de race de boel niet draait tot office dicht gaat, mag van mij de race eigenlijk gewoon wel doorgaan....

Het probleem ligt dan eerder aan je afspraak met je teammaat......
Ik snap je punt wel maar... je kan natuurlijk nooit zeggen dat het probleem bij de gebruiker ligt in dit geval. Natuurlijk is het slim om minimaal een dag van te voren te rijden, maar het moet niet een ongesproken regel worden. Het is de fout van de developer (of natuurlijk de admin maar goed) dat de website niet te bereiken is op de tijden dat dit wel zou moeten kunnen.

neemt niet weg dat ik altijd 1-2 dagen van te voren p/w/q doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Dauthi schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:36:
[...]
als je vorig seizoen goed op Casper had gelet en zijn forumspams had je nu het probleem geweten ;)
:?

Edit: en idd lekker matig deze bende zo... ik ga er maar vast vanuit dat de races niet door zullen gaan...

[ Voor 19% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 19-02-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:46:
[...]

Ik snap je punt wel maar... je kan natuurlijk nooit zeggen dat het probleem bij de gebruiker ligt in dit geval. Natuurlijk is het slim om minimaal een dag van te voren te rijden, maar het moet niet een ongesproken regel worden. Het is de fout van de developer (of natuurlijk de admin maar goed) dat de website niet te bereiken is op de tijden dat dit wel zou moeten kunnen.

neemt niet weg dat ik altijd 1-2 dagen van te voren p/w/q doe :P
Laat ik het zo zeggen: Met de ervaring/wijsheid die we hebben is het misschien verstandiger om niet tot het laatste moment te wachten :P

Het valt me trouwens op dat elke keer als er een nieuwe feature is/vernieuwd wordt, de server er vlak daarna wel een keer uitklapt... 8)7

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vlak voor is wat anders dan 7 uur voor de race (of wellicht voor C3ers 8-10 uur). Als je onze slaapuren eraf trekt is dat ruim 11% van de totale voorbereidingstijd, voor de dinsdagrace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andrestouwe schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:50:
Het valt me trouwens op dat elke keer als er een nieuwe feature is/vernieuwd wordt, de server er vlak daarna wel een keer uitklapt... 8)7
Mja en hij zou nu net mijn bug gaan fixen :D (na een volle maand wachten...). Hij was vorige week ook al een aantal uur down voor de race trouwens. Ach, we zien wel -> je doet er ook weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:08:
[...]

Mja en hij zou nu niet mijn bug gaan fixen :D (na een volle maand wachten...). Hij was vorige week ook al een aantal uur down voor de race trouwens. Ach, we zien wel -> je doet er ook weinig aan.
F5 F5 F5 F5 zodat hij de volgende keer als hij terug is er meteen uitknalt door overbelasting. Als het niet voor 15.00 is opgelost, zal dat de volgende stap wel worden vrees ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ondanks dat er nu een heleboel mensen betaald hebben voro support de echt support neit echt vee lbeter geworden. Ja de reset was snel maar er veranderde niets. Veel nieuwe features zijn er neit gekomen en de meeste bugfixes laten ook lang op zich wachten.
Ik denk dat veel mensen wel twee keer nadenken voordat ze hun supporter verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Tadas heeft net een kind gehad, op zich niet gek dat hij nu z'n prioriteiten tijdelijk ergens anders heeft liggen lijkt me. In eerste instantie had ik ook de supporter functie genomen, maar nu m'n 3 maanden inmiddels zijn afgelopen mis ik het eigenlijk niet. Enige grote voordeel is dat je al je racereports kan bekijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Hier wordt ik niet zo vrolijk van, ik heb weliswaar al P/W/Q gedaan maar nog niet mijn race orders ingevuld. :(

Tadas kan het niet maken om de race wel door te laten gaan.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wes46 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:25:
Hier wordt ik niet zo vrolijk van, ik heb weliswaar al P/W/Q gedaan maar nog niet mijn race orders ingevuld. :(

Tadas kan het niet maken om de race wel door te laten gaan.
Moehahahah, een concurrent minder! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:30:
[...]

Moehahahah, een concurrent minder! >:)
Als jij zo een puntje wilt pakken mag dat best hoor maar ik zou het niet leuk vinden in jou geval.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sarcasme herkennen is ook moeilijk natuurlijk, snap ik. Anyways, je denkt toch niet echt dat hij de race door laat gaan als f1time niet terugkomt voor de offices dicht gaan he. Dat kan hij niet maken. Aan de andere kant, als ik zie hoevaak hij tegenwoordig online is dan zou het me niets verbazen als hij er pas over een week achterkomt :+

Ik geef het maar op, ga maar is wat nachtrust pakken (pas 0.00 hier maar goed). Succes met de race als deze doorgaat!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik verwachtte al dat je het niet ook zo bedoelde maar ik wou toch even op die manier reageren :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik weet niet uit welk deel van Canada Tadas komt maar in het gunstigste geval (oostkust) is het nu kwart voor negen 's-ochtends. Komt hij echter uit het westen dan is het daar nog een tijd dat hij nog best op z'n bed kan liggen (uurtje of zes 's-ochtends).

Ik heb me eigenlijk altijd verbaasd over het feit dat de meeste races draaien rond het huidige tijdstip. Voor alle europeanen betekent dat dat de races vallen op het moment dat ze van werk naar huis gaan en voor de noord/zuid-amerikanen midden tijdens de werkdag.

Als hij alle races nu een paar uur later doet, kunnen wij lekker om acht uur 's-avonds live race kijken (net als vroeger toen ik net begon) en heeft hij zelf op racedagen de tijd om actie te ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:37:
[knip] Dat kan hij niet maken. [/knip]
Ligt eraan of er wat C1'ers zijn die gaan klagen of dat zij zich rotlachen om dat gepeupel in C2 en lager dat nu niet kan racen :Z Serieus: Ik zie Tadas ervoor aan om zich te beroepen op de beta-fase waarin het spel zich bevindt en dat dit erbij hoort. Subtiel is hij iig niet en als je benadeeld wordt door een bug, kun je in de stront zakken lijkt het soms wel :o

En Tadas is onaantastbaar: als je commentaar hebt op de brakke communicatie of het ontstaan van de zoveelste bug, komt er altijd een van z'n C1-vriendjes voorbij met de dooddoener dat Tadas ook een sociaal leven heeft, dat hij net vader is geworden of dat het spel gratis is en je dus niet moet zeiken. Oh, en er wordt achter de schermen ook heel hard gewerkt aan bugs, kijk maar op de todo-lijst. Het grappige is dat bugs met hoge prio daar niet gefixed worden, terwijl die nieuwe live-viewer waar voor zover ik weet niemand om heeft gevraagd, wel geïntroduceerd wordt :X :X

[ Voor 35% gewijzigd door Grrrrrene op 19-02-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Tadas zit in Ottowa dus daar is het nu 9:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hij is wakker \o/

[ Voor 91% gewijzigd door Grrrrrene op 19-02-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
HIJS UP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stilletjes hoop ik dat er toch nog een paar mensen gestraft worden (niet nederlandsers op het oog) die altijd op het laatste moment moeten Q'en.

Wes snel die raceorders erin wil niet op die manier van je winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De klok bovenin zegt:
Race: 1d 1h 35min 41s
Office close: 1d 35min 41s

Dag uitgesteld dus?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu je het zegt ja.... ik zie het ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Joss >>> http://f1time.com/forums....ead_id=6382&post_offset=0

Neil kijkt er naar.

[ Voor 12% gewijzigd door Dauthi op 19-02-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Lekker hoe iedereen @F1Time-forum direct concludeert dat het geen bug is dat PB zo traag is :o

[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 19-02-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Het is GEEN bug!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
Vind een dag uitstel toch wel erg lang. Paar uurtjes om mensen te laten kwalificeren, ok, 24 uur uitstel vanwege een paar uur storing vind ik erg veel.

En daarbij, wat gebeurd er met de volgende races, worden die gewoon op normale dag gereden, met als gevolg dat je daar een dag minder voor hebt? Nahja, hopelijk worden ze alsnog vanavond ergens gereden. Zou me sowieso beter uit komen omdat ik morgen niet thuis ben tijdens de race ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:34:
Lekker hoe iedereen @F1Time-forum direct concludeert dat het geen bug is dat PB zo traag is :o
Logisch toch? Zulke bugs bestaan gewoon niet :P Bovendien, we wisten toch al dat het geen bug was? Bandjes, remember?!
F1T reporter 2008-02-19 16:36:35
Due to an unforeseen solar eclipse races had to be delayed by one day, as it was impossible to install lights on the cars in time. Astronomers say tomorrow there will be no such unforeseen incidents and we will have enough light for the races.
Achja, geeft er maar weer een semi-grappige draai aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
je hoeft niet alles voor te zeggen Joss :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@Joss: Ja, maar dat weten zij niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:53:
@Joss: Ja, maar dat weten zij niet :P
Heb dus ook maar even gereageerd... :)
Wel wat jammer hoe Bunby meteen gaat zeiken |:(
Maar vind het nog steeds maf dat bij het verschil tussen 2 typen bandjes zo groot kan zijn
(en Dauthi, is niet dezelfde situatie als bij Romkes volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
exact dezelfde situatie pb tot op de hoeveelheid regen aan toe.

[ Voor 41% gewijzigd door Dauthi op 19-02-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:59:
[...]

Heb dus ook maar even gereageerd... :)
Ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Dauthi schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:01:
exact dezelfde situatie pb tot op de hoeveelheid regen aan toe.
Dan snap ik het ook niet meer... :? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
De races schijnen een uur te vroeg al gedraaid te zijn _O-

Edit: Hmm, ik kan alleen niet vinden welke races dan wel :o

[ Voor 19% gewijzigd door Grrrrrene op 19-02-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Gewoon de race van vrijdag neem ik dan aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat lijkt me ook, want de race van C1 is iig wel van vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:57:
Hmmm, blijf het jammer vinden.... had me wel verheugd op een rustige treinreis in de spits als een autist de race volgend op mn foon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:57:
Je hebt zijn dwaasheid toch niet echt onderzocht? :P
Edit: Hmm vaag, als je uitlogt en weer inlogt is je office weer open. :Y

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 19-02-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jawel, heb ff gekeken of dat idd waar was, had er wel dubbel om gelegen als het waar was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
poep! race uitgesteld.. nou moet ik echt gaan werken anders gaat de tijd zo langzaam :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nou, de P/W/Q afgerond ( :X ).

Sta voorlopig 2e 3e, 0.036s achter de #1 #2, 0.064s achter #1. Erg riskante strategie geloof ik, maar dat zullen we in de race wel zien. Als het te riskant is, hebben we weer wat meer data :P

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 19-02-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Geen
*O* Hoppatee, Racingday!! *O*
? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mjah, ik wilde het niet posten vanochtend, maar het lijkt erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Laten we het hopen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar moet je nu een beetje mee uitkijken he, je weet het nooit zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

ik verwijs naar:
andrestouwe schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 07:32:

Good luck to you all!!!
Ik vind het namelijk redelijk bout dat de race verzet is.(no offence Joss O-) ) Aangezien C1'ers de eigenschap hebben om zich zo laat mogelijk te kwallificeren zullen ze wel weer hebben lopen miepen :(

En dan heb je ook nog van die figuren die de race van vrijdag een dag later willen, want, daar komt het, voor deze race heb je 5 dagen om je te prepareren, en voor de volgende race maar 2...... Nou, dat is toch echt onmogelijk hoor, dat lukt echt niet... |:( Ik kon het dus ff niet laten.... c/p F1time forum : my god, if you need 5 days, search for mental help quick :P )

en dan ook nog weer zeuren dat 2 races per week te veel is, en dat een heel groot aantal managers dat ook vindt |:( Terwijl iedere keer als er een poll over is er eerder uitkomt dat men zelfs nog liever 3 races per week wil.

Maar vooruit, om te zorgen dat niemand van slag raakt :P :

Nogmaals ;) , ik sta nog steeds 5e op de grid op 0.095 van de pole. Zit dus weer lekker bij elkaar zeg maar. Probleem is echter dat ik iemand voor m'n neus heb die nog niet hoger is geeindigd dan 15e, en we rijden op de Hungaroring Dus 2 opties:

1: ik word tot dat hij pit geblocked
2: ik vlieg er langs met de start en zie em nooit terug

We zullen zien...

Good luck to you all!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

andrestouwe schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:27:
[...]VERHAAL...

en we rijden op de Hungaroring Dus 2 opties:

1: ik word tot dat hij pit geblocked
2: ik vlieg er langs met de start en zie em nooit terug

We zullen zien...

Good luck to you all!!!
Hehehe, jullie ook dus. Bij mij hetzelfde verhaal, met flink wat vogels voor me die toch al graag blocken...
Ik ga mss toch maar eens do-or-die doen op Hungaroring en de overtaking eens wat opschroeven. Er de hele race achter hangen levert zowieso geen punten op, dus...

of erlangs, of eens wat achtervleugels mollen (mss leren die mafketels met 80 op blocking dan ook eens af >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

F1Time weer plat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Geen problemen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same, works for me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hmm, zal dan wel wat Canadese ruis op de lijn hebben gehad ofzo... :s

(maar jullie schrokken wel hè :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Kan ook aan firefox liggen als je dat gebruikt. Ligt ie er in firefox uit start je ie doet ie het daar wel...

Ja FF kan ook nog wel de nodige fixes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Euhhhh? :?

Edit: Om het toch enigszinds een nuttige post te houden: ik start als 4e, alweer.... :P
En nog 1 Nederlander te gaan, om de #2 positie in te nemen van landen met meeste managers :)

[ Voor 90% gewijzigd door Joss op 20-02-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, p3 in qualifying, met SanderF1 op pole... Eens zien wat de race ons gaat brengen, lekker natte start met 6mm in de eerste 47 minuten.

Ik sta er van te kijken dat de site zo onbetrouwbaar is. De vraag die bij mij rijst is: is die nieuwe server(s) nog niet voldoende om de vraag aan te kunnen? Of is het wellicht een fout in Tadas' scripts?

Ik heb de indruk dat hij geen testserver heeft om zijn nieuwste knutsels eens aan de tand te voelen. Erg vervelend allemaal. Het ergst vind ik wel dat hij er zo slecht over communiceert; als ik weet waarom er een probleem is geweest, heb ik er eerder vrede mee dan nu. Van de andere kant: een gegeven paard moet je niet in de bek kijken }:O (Koeien ook niet) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb dit seizoen de volgende eindposities gehaald in de race: 1e, 2e, 3e, 4e, 3e, 2e (in die volgorde). Nu heb ik in Info Centre iets gezegd over dat ik hoop dat die trend (Result = 2.5-1.5*cos(pi*t)) door gaat zetten en ik dus weer 1e word en prompt heb ik samen met Chas Dinning 3 votes voor de overwinning :D

Psychologische oorlogsvoering rules :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik heb het begin van mijn race gemist maar het lijkt erop dat ik een aanrijding heb gehad met een andere rijder. En aangezien het nog al iemand is met rare tactieken kan dat 2 dingen betekenen.

1. Hij had overtaking of defense op 100 staan.
2. Ik moet in vervolg beter naar mijn gevoel luisteren want toen ik de race orders invulde en bij overtaking/defense 15/10 invulde kreeg ik een slecht gevoel (Serieus ik maak geen grap), maar besloot om het maar zo te laten want ik rijd eigenlijk altijd zo. Kga vanaf nu 0/0 doen aangezien ik dan niet meer zulke onzin kan krijgen.

Lig dus uit de cup zoals jullie misschien wel zullen begrijpen. Betekent dat er voor mij dit jaar niets meer te halen valt, en wat doen we in zo'n geval? Aero testen de rest van het seizoen en volgend jaar met een tip-top auto promotie proberen af te dwingen. :*)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wes46 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:22:
Ik heb het begin van mijn race gemist maar het lijkt erop dat ik een aanrijding heb gehad met een andere rijder. En aangezien het nog al iemand is met rare tactieken kan dat 2 dingen betekenen.

1. Hij had overtaking of defense op 100 staan.
2. Ik moet in vervolg beter naar mijn gevoel luisteren want toen ik de race orders invulde en bij overtaking/defense 15/10 invulde kreeg ik een slecht gevoel (Serieus ik maak geen grap), maar besloot om het maar zo te laten want ik rijd eigenlijk altijd zo. Kga vanaf nu 0/0 doen aangezien ik dan niet meer zulke onzin kan krijgen.

Lig dus uit de cup zoals jullie misschien wel zullen begrijpen. Betekent dat er voor mij dit jaar niets meer te halen valt, en wat doen we in zo'n geval? Aero testen de rest van het seizoen en volgend jaar met een tip-top auto promotie proberen af te dwingen. :*)
Je zat op glinskis dus idd vleugeltjes eraf bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh, woei, de markten hebben gedraaid en ik heb zowel bij de designers als bij de C.directors de toppers in de negotiating-fase :o Vanavond 's kijken of er dealtjes te sluiten zijn onderling, zodat we elkaar niet kapotconcurreren :P Je weet nooit of 3 man naar 3 toppers op zoek zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat een flater, tweede stint is ook nat, ga ik lekker met medium compound de baan op. De race ging hartstikke lekker...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
*O* Joss eindelijk eerste geworden :) Gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wooohooo, zal je net fokking zien... Die tweede race ooit die je (helemaal) moet missen (en waar je zelf bijna niet aan mee had gedaan door de downtime), win je hem gewoon! Eerste C2 winst en fastest lap en met een redelijke overmacht 8)

Mooi om te zien dat de strategie perfect werkte :D Wel jammer dat m'n teamgenoot zo dom is geweest om niet te kwalificeren ;( Hij heeft zeker 5 keer ingelogd nog en we hebben nog tactiek zitten bespreken gisteren net voor de eigenlijke sluiting. Beetje jammer/raar, zal hem eens flink aan de tand voelen zo... :?

Edit: Dankje Randy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Wat er nou gebeurd weet ik niet maar ik kreeg aan het begin van het seizoen de optie mijn driver contract te verlengen. Dat heb ik gedaan, hij vroeg toen 2.7mil. Nu kijk ik net bij mijn driver is dat contract voor volgend seizoen gewoon verdwenen en kan ik hem wel weer verlengen maar kost me dat nu 3.1mil wat is hier de bedoeling van?

Komt dit toevallig omdat Wisgerhof eind januari een bug heeft gevonden dat er iets niet goed was met de driver extend dat hij een seizoen teveel had? Want Tadas heeft vandaag gereageerd dat hij er wat aan zou doen. :(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hehe, eindelijk weer een race zonder gedonder :D Gestart vanaf P7 en gefinished op P7. Als mijn driver niet dat ene foutje had gemaakt was het waarschijnlijk P5 geweest. Maar goed, de eerste punten zijn na 5 races rotzooi eindelijk binnen. Wel veel mensen met GB problemen trouwens, 8 van die dingen verloren een versnelling of gaven het helemaal op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zie dat de markten ook al gedaan zijn en dat ik een optie heb op zowel de 3 beste designers als de 3 beste directors. Wel met 2 anderen natuurlijk, dus zal mijn aanbiedingen nog even goed moeten overwegen. :)

Edit: What the... Win je een race, krijg je je slechtste sponsoraanbieding OOIT! Alle (83) uren had de man te besteden, komt ie aanzetten met een lousy 350k per race. Say what?

[ Voor 30% gewijzigd door Joss op 20-02-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Laatst online: 14-02 08:49
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:41:
Jezus wat een flater, tweede stint is ook nat, ga ik lekker met medium compound de baan op. De race ging hartstikke lekker...... :(
Ik dacht al, jij was alle snelheid ineens kwijt! Voor mij weer een makkelijke overwinning, P2 op 46 seconden en vanaf P6 iedereen op minimaal een lap :)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Joss schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:53:
Edit: What the... Win je een race, krijg je je slechtste sponsoraanbieding OOIT! Alle (83) uren had de man te besteden, komt ie aanzetten met een lousy 350k per race. Say what?
Ik idd ook het meest waardeloze aanbod in tijden terwijl ik nu voor de twee race achter elkaar punten haal (p8). Je zou haast denken dat Tadas die lagere sponsoropbrengsten voor volgend seizoen al heeft geimplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Mijn eerste podium :D (3e treetje) Helaas wel ten koste van Dauthi die zijn eerste DNF heeft te pakken.

Wat betreft de markets ben ik in onderhandeling met de beste Designer en C.Director. Ik heb stom genoeg alleen geen backup onderhandeling... ik moet er dus vol voor gaan :S

Ben bang dat ik volgend seizoen een negatief saldo heb per race :( Ik ga fors meer betalen als de onderhandelingen goed gaan... Maar ja als je omhoog wilt moet je ook durven investeren (en ik heb gelukkig een kleine buffer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Laatst online: 14-02 08:49
Nee hoor, sponsoraanbieding van 700K voor 16 races net afgesloten :)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Bah mijn driver heeft zijn verborgen crash stat maar weer is aangesproken :(

Ik wist dat het 1x zou gebeuren dit seizoen, maar baal der wel van dat het gebeurt ::(

Nou ja volgende race maar een engine upgrade er doorheen jagen, komt het weer helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Meer mensen die voordat het huidige seizoen begon het contract van hun driver verlengd hebben waarbij die verlenging nu ineens verdwenen is? Beetje jammer... als ik hem nu zou verlengen kost dat me ineens 4 ton per race meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Requiem19 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:40:
Meer mensen die voordat het huidige seizoen begon het contract van hun driver verlengd hebben waarbij die verlenging nu ineens verdwenen is? Beetje jammer... als ik hem nu zou verlengen kost dat me ineens 4 ton per race meer.
Wanneer heb je exact verlengd: tussen race 17 en de reset of daarna? Ik heb hem direct na de reset verlengd en die is nog gewoon gehandhaaft. Volgens mij was er een soort "bug" dat als je nog gauw ff voor de reset verlengde dat je dan idd tonnen goedkoper uit was omdat die contractprijs pas bij de reset wordt herberekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sempy schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:44:
[...]

Wanneer heb je exact verlengd: tussen race 17 en de reset of daarna? Ik heb hem direct na de reset verlengd en die is nog gewoon gehandhaaft. Volgens mij was er een soort "bug" dat als je nog gauw ff voor de reset verlengde dat je dan idd tonnen goedkoper uit was omdat die contractprijs pas bij de reset wordt herberekend.
Na R17 en voor de reset, die contracten zijn inderdaad geschrapt door Tadas. Las ergens iets in die strekking op het forum door Tadas. Opzich wel logisch, alhoewel sommigen weer onaangenaam verrast zullen worden en het misschien niet merken tot volgend seizoen race 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Race voor mij was wederom een gevecht in de middenmoot. Rijder is niet constant genoeg en maakt elke race weer fouten. Op de Hungaroring wordt dat best afgestraft. :(

Wat nu als je met een rijder in onderhandeling bent, je bent de enige waar hij mee onderhandelt en hij zegt dat als hij aan het eind van de periode geen betere aanbieding krijgt, hij voor jou kiest? :) Lijkt me dan toch een gedane zaak? Gaan we hopelijk vlammen, want hij is 100 DRP beter dan mijn huidige. Ook wel iets duurder... :X :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
*O* Nederlandse feestdag *O*

1. United Kingdom 1277
2. Netherlands 882
3. Portugal 881

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
Hele lekkere race voor Racing for GoT in C3G6 :)

Ikzelf stond in Q al op een nette P8 positie, en na wat plekken verloren te hebben in de regen, deze riant goed gemaakt in het droge, en opgeklommen naar P6. Tegelijkertijd was Sleepie ook al bezig met een opmars, en was ondertussen ook in de buurt van de punten gekomen, na een toch wat minder Q (toch?).

Helaas besloot in ronde 58 mijn gearbox te gaan stotteren, waardoor mijn rondetijden met sprongen achteruit gingen, en de nr7 dus hard dichterbij kwam.
In ronde 71 uiteindelijk ingehaald en in ronde 73 kwam Sleepie er ook nog eens voorbij (het is je gegund hoor ;) wat er voor zorgde dat ik op P8 eindigde, met Sleepie direct voor me op P7.

Wel mijn 1e punt in C3 gehaald :)
Alleen.... waar ik aan begin van het seizoen dacht dat punten halen genoeg zou moeten zijn voor lijfsbehoud, begin ik daar toch van terug te krabbelen.... de nr's 1 t/m 16 hebben punten gehaald, terwijl alles van p19 naar beneden degradeert, dat kon nog wel eens lastig gaan worden :)

*O* 1e race dat Racing for GoT met 2 man in de punten finished, dat er nog vele mogen volgen *O*

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Felies aan GoT ;)

Mijn race verliep anders dan gepland. Zat minstens een plek 4 in, maar mijn gearbox besloot er volledig mee op te houden :( Wordt nu wel wat moeilijker om in de top 3 te komen, maar geef nog niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Weer een lekkere race.

Starte helaas niet vanaf Pole maar moest het doen met een P2.

Na 15 ronden werd het duidelijk dat degene die Pole getrained had op een 4 stopper stond en dat terwijl ik hem redelijk goed bij kon houden. Na mijn laatste stop en zijn laatste stop was het duidelijk dat de overwinning me niet meer kon ontgaan, tenzij de auto er mee ophield.

Gelukkig was dit niet het geval en won ik met 14s voorsprong op de nummer 2 welke weer 16s voorsprong had op de nummer 3.

Helaas was het voor Rene een mindere race, om onbekende redenen was hij niet in staat om op het podium te finishen en moest hij het stellen met P6 op een afstand van 37s. Geluk bij een ongeluk had de persoon waarmee aan het strijden zijn voor promotie en het TC een race met een defect.

Hierdoor gaan rene en ik nog steeds aan de leiding in het TC en natuurlijk in het DC. Waar ik na een blunder in de vorige race waardoor m'n p1 had moeten afstaan, maar nu weer boven aan sta.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:46:
[...]

Na R17 en voor de reset, die contracten zijn inderdaad geschrapt door Tadas. Las ergens iets in die strekking op het forum door Tadas. Opzich wel logisch, alhoewel sommigen weer onaangenaam verrast zullen worden en het misschien niet merken tot volgend seizoen race 1.
Ik heb er ook last van maar ik weet wel 100% zeker dat ik na de reset verlengd heb. Als ik kijk wat hij nu vraagt weet ik niet of ik wel met hem verder wil.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:09:
[...]

Ik heb er ook last van maar ik weet wel 100% zeker dat ik na de reset verlengd heb. Als ik kijk wat hij nu vraagt weet ik niet of ik wel met hem verder wil.
Volgensmij had je eerder nog gemeld dat je het voor de reset had gedaan :P (but I could be wrong too)

Edit: En het bewijs is verzameld:
Wes46 in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..." - 19 januari, voor de reset :)

[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 20-02-2008 23:16 ]

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:10:
[...]

Volgensmij had je eerder nog gemeld dat je het voor de reset had gedaan :P (but I could be wrong too)

Wes46 in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..." - 19 januari, voor de reset :)
:7 Inspector Joss (8>

• Requiem19
  • Nu online
Sempy schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:44:
[...]

Jep, voor de reset inderdaad. Weer irritant, kan ik m'n hele financiële planning weer overboord gooien :).

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:10:
[...]

Je hebt gelijk, maar dat zal dan wel gekomen omdat jij dit gezegt hebt:

Echter, volgens Tadas komen er nu markets vanaf race 1, dus dan moet je voor die tijd verlengd hebben.

8)7 :P :P

Maarja ik heb het contract gewoon verlengd. 3.1mil vind ik wel een beetje veel maar ik ben wel te spreken over hem 8)

iRacing

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.