Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #10

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.694 views sinds 30-01-2008

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ja, maar dan komen we weer bij de volgende, 3 laps gebruikt en het volgende verkregen, na 1 onderdeel te veranderen:
Waarde: 40 - 87%
Waarde: 50 - 88%
Waarde: 60 - 87%

Argh, dit is frustrerend. Gelukkig kan ik volgende race weer converteren van vorig seizoen :/

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Zo eerste 2 rondjes quali gereden. Na wat puzzelen ik zit eindelijk op 98+ DQP hij wilde eerst niet boven de 97 :(

Ik sta op een voorlopige pole en het lijkt er op alsof er heel wat mensen op dan een 3 stop softs staan, danwel een motor upgrade hebben gedaan, danwel een combinatie van beide ;)
Ik zie de race met goede hoop tegemoet alhoewel het op dit moment erg tight is bovenin 5 man binnen 0.2s...

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Dit keer hoeft men geen overwinning van mij te verwachten. Ik kom zo'n 0.3s tekort terwijl mn DQP gewoon weer goed is. Kijken wat het wordt morgen.

iRacing

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:20
Joss schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:16:
Ja, maar dan komen we weer bij de volgende, 3 laps gebruikt en het volgende verkregen, na 1 onderdeel te veranderen:
Waarde: 40 - 87%
Waarde: 50 - 88%
Waarde: 60 - 87%

Argh, dit is frustrerend. Gelukkig kan ik volgende race weer converteren van vorig seizoen :/
Het lijkt wel alsof dit heerst... Ik heb exact hetzelfde probleem, kom ook niet hoger dan 90 %. Enige logische oplossing is dat er 1 DQP factor is die te hoog staat, waardoor je gegeven die DQP geen hogere totaalscore kan halen.

• Joss
Requiem19 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:03:
[...]

Het lijkt wel alsof dit heerst... Ik heb exact hetzelfde probleem, kom ook niet hoger dan 90 %. Enige logische oplossing is dat er 1 DQP factor is die te hoog staat, waardoor je gegeven die DQP geen hogere totaalscore kan halen.
Dat zal het inderdaad wel zijn, of iets vergelijkbaars, maar dat het dan nog geen procent verandert is gewoon erg misleidend. Nog 4 Q-rondjes om boven de 88% uit te komen, warmup bracht ook niet :/

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Wat een dqp troubles hier.

Heb gelukkig de waardes van de vorige keer nog, knalde gelijk het eerste rondje een 97% op het scoren bord :)

Qual verloopt op dit moment ook super, lig gewoon 0.517s voor op de nummer 2 en er zijn denk 2 mensen die er misschien aan kunnen komen. Was trouwens wel een leerzame qual.

1 van mijn f1time waarheden bleek niet helemaal te kloppen ;)

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• Joss
Hehe, dat ga ik volgende race ook weer doen, want daar (Nurnberg) had ik vorig seizoen 100% DQP en 99% DRP :P

Heb in de Q de DQP nog naar 93/94% gekregen, daartoe één stat flink verlaagd (die eigenlijk gelijk bleef qua % als ik er 15 punten bij deed, maargoed) en de rest weer gebruikt. Hoop dat mn DRP dus rond de 95% ligt, dan ben ik nog tevreden.

In de Q trouwens voorlopig 3e 4e. Achter iemand die ik normaal gesproken zoek zou moeten rijden. We zullen het zien morgen, zou tevreden zijn met top 6 deze race (ivm de DQP natuurlijk, als die >95% wordt dan ben ik tevreden met top 4 :P ).

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zo, P/WU/Q er ff snel doorheen gejast. DQP is 98% en voorlopig p2 op de grid, voor het gros van onze concurrentie, maar achter team maat brid :) Geen probleem, dat is ook de enige die ik voor me duld :) Ben alleen een beetje benieuwd wat Keren gaat doen, die is de laatste tijd best snel, maar verprutst het vaak zelf, zoals de vorige race waarin ze een 3-stopper soft probeerde, wat totaal mislukte.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Na mijn DRP geklooi (10e worden met een DRP van 60 valt eigenlijk nog mee) nu maar eens alles dubbel gecheckt. Nu een DQP van 97 en een redelijke strategie die me tot nu toe op de 6e plek zet. Dat valt me eigenlijk nog mee als je bedenkt dat ik nog geen motorupgrade heb uitgevoerd en op een 2 stopper sta. De temperatuur had wat hoger gemogen voor m'n bandjes, maar ja, het is niet anders. Aangezien de P nat was, en de WU droog, de setup flink moeten bijwerken aan de hand van behoorlijk oude data. Maar dat is redelijk gelukt gezien de 2e tijd in de WU, met behoorlijk wat brandstof aan boord, dus dat ziet er redelijk uit....

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag P11 eruit geperst. Hier zullen we vanuit proberen naar boven te klimmen. Waarschijnlijk zal het lastig worden aangezien we Hockenheim rijden en veel upgrade tegen aan hebben gegooid(ik dus niet). Maargoed de tactica à la Luuka zal deze race nodige plekken winst moeten geven ;)

Maargoed ik ga dit seizoen niet meer zeuren want alles is nu al perfect voor een eerste seizoen c2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Marktets zijn weer upgedate met alle bescikbare designers/CD's. Hoe zijn jullie markets? Hier 2 designers van 87 en 89, en nog een van 83. Op zich niet dramatisch, maar vorig seizoen was de keuze een stuk beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Requiem19 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:55:
Marktets zijn weer upgedate met alle bescikbare designers/CD's. Hoe zijn jullie markets? Hier 2 designers van 87 en 89, en nog een van 83. Op zich niet dramatisch, maar vorig seizoen was de keuze een stuk beter...
Dan was mn keuze om vorig seizoen flink te lappen voor toppers voor 3 seizoenen dus niet eens zo heel gek... (hoop ik...) :X

@ Panther: Nice Q, zullen zien of de strategie werkt, maar over de laatste 2 was ik iig wel te spreken... (zul je zien, vorig race P2 en panne, nu P6 en finish... 8)7 )

[ Voor 15% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 15-02-2008 10:21 ]

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier weinig leuks op de markt erbij, zal wel weer uitdraaien op een biddingwar... zucht

@Luuk, ik heb persoonlijk wel vertrouwen in de race, als alles heel blijft zal top 10 er zeker in moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Markets hier zijn aardig.....maar niet super, max is 80.
Maar de mensen die uit contact komen zijn nog steeds niet beschikbaar, maar voor de zekerheid toch maar begonnen met bieden.

Qual ziet er trouwens erg goed uit, team tweaking for holland staat netjes op p1 en p2 met een gat van 0.3s naar de concurrentie _/-\o_

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51
Voorlopig op P6 (meesten hebben gereden intussen) in de Q.
Zit wel lekker dicht op elkaar allemaal, slechts 0.4sec verschil met nummer 13. Gaat een spannende race worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Designer markt: Dramatisch (1x 94, 1x 76, 1x 69, rest onder de 58)
Director markt: Slecht (1x 88, 1x 84, 1x 83, rest onder de 60)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje/opmerking waar ik met m'n hoofd niet bij kan :

Voorlaatste race :
Geen enkele melding over banden, wagen of fouten van de driver. Enige 'verkeerde' was een niet standaard pitstop strategie.

Resultaat is een 83% DQP (DRP was 97%)!?

Laatste race :
Banden ploffen 4 keer, pitstop strategie nog slechter als de vorige (ook vanwege het ploffen van de banden), geen problemen met de driver en wagen.

Resultaat is een 97% DRP (DQP was 98%)!?

Nou was mijn gedachte altijd : Hoge DQP, (bijna) perfecte race resulteerd in hoge DRP.
Maar als ik dit zo zie kan ik beter andersom gaan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hue? Wat bedoel je? DRP heeft niks met het verloop van je race te maken, alleen met je omrekening van DQP -> DRP (die overigens niet lijkt te kloppen, want je hoort maximaal een verschil van 4% te krijgen, zelf al is het nu erg positief uitgevallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de overige races klopte de omrekening wel en valt inderdaad binnen die 4%.
Daarom vond ik 't zo vreemd dat zoiets kan gebeuren.

Ook bij m'n vader (we gebruiken dezelfde omrekening ...) is dit een keer gebeurd, maar dat konden we alleen verklaren omdat dat een belabberde race was. Bij mij gebeurt nu juist het omgekeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nouja DRP% heeft dus niets te maken met (het verloop van) je race.

Bij die uitschieters had je waarschijnlijk een aantal punten over, ter verdeling, die je vervolgens met geluk op de goede wijze hebt verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ... als ik het goed begrijp moet je altijd al je DQP punten verdelen, ook al heb je met minder punten al een goeie DQP te pakken, omdat dan anders de omrekening niet goed verloopt?

Ik dacht dat de punten verdeling puur een verhouding was van getallen was en hoe hoger je DQP punten zijn, hoe beter je die verdeling kan maken :

1 - 2 - 3 verhoudt zich toch hetzelfde als 2 - 4 - 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik ga er niet heel diep op in, je hoeft zeker niet al je punten te gebruiken voor een goede DQP (wel voor 100%), maar dan moet je bij de omrekening wel rekening houden met de punten die je niet gebruikt had bij je DQP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit net je stukjes te lezen in de start post .. staat 't ook in 8)7
Dank voor de uitleg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
Sleepie schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:33:
Voorlopig op P6 (meesten hebben gereden intussen) in de Q.
Zit wel lekker dicht op elkaar allemaal, slechts 0.4sec verschil met nummer 13. Gaat een spannende race worden :)
Je staat er netjes bij!
Moet wat te halen zijn zou je zeggen.
Begin toch te twijfelen of mijn taktiek nu heel slim was, maar zo te zien zijn er wel meer mensen die dezelfde keuze gemaakt hebben, dus helemaal alleen hoef ik niet te staan :)

Success allen vanavond!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:14:
Ik ga er niet heel diep op in, je hoeft zeker niet al je punten te gebruiken voor een goede DQP (wel voor 100%), maar dan moet je bij de omrekening wel rekening houden met de punten die je niet gebruikt had bij je DQP.
Laatste twee keer dat ik 100% heb gehaald heb ik niet alle punten gebruikt hoor :)

edit: en dat waren ook gelijk de enigste twee keer :+. Had beide keren nog 1-5 punten over (weet het niet precies meer)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:44:
[...]

Laatste twee keer dat ik 100% heb gehaald heb ik niet alle punten gebruikt hoor :)
Dus had je geen 100,00% DQP ;)

Met nog 15 minuten te gaan (en iedereen die P heeft gedaan ook in de Q voorbij is geweest) kan ik wel zeggen dat ik een evenaring van mijn slechtste Q van het seizoen heb neergezet: P8. Erg matig dat die DQP problemen net moeten komen op een circuit met hard overtaking, maargoed. Hoop in de race nog wel 2/3 plekjes goed te maken.

Edit: En toen kwam er nog snel iemand met 1 rondje P, geen WU en 1 rondje Q neer op P22... Doe dan niks :?

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 15-02-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe dna neits?? als je bijna failliet bent zou ik het ook zo doen, en dan voor 1 rondje brandstof erin krijg je iig de prijs voor P22 en bijna geen schade aan onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:51:
Doe dna neits?? als je bijna failliet bent zou ik het ook zo doen, en dan voor 1 rondje brandstof erin krijg je iig de prijs voor P22 en bijna geen schade aan onderdelen.
Voor 1 rondje brandstof? Verbruik jij 30 liter per rondje? :P

Maar als je ff in 3 minuten (vlak voor het sluiten van de office) 1 rondje P en Q doet en je saldo is zo'n 50M, is het toch best belachelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd dan wel :) zoals ik ook erbij zei als je bijna failliet bent :) En tja minimm 30L niet over nagedacht zo weinig gooi ik echt nooit in de tank.

Mag daarentegen vandaag van een mooie P10 weg, vorige race P7 gestart en volgende rondej P15 :( dus hopelijk deze keer beter. 85 startskill mocht niets uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wist dat de race &#@&*#^! zou starten. Zat 4 ronden vast achter iemand en toen opeens verloren we allebei 4 plaatsen :? Geen incident, geen superslecht rondje... Heel vaag, 4 man gewoon voorbij en ik zit nog achter die *&@#*! vast. :(

Edit: Na 17 rondjes eindelijk aan de kant en ga meteen 0.55s harder. Ben sneller dan de 5 man voor me, argh.

[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 15-02-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Joss de plotselinge vertraging komt door een blocking//overtaking fout. In dit geval van beide, mss verremt, bocht te wijd zulk soort dingen. Dan verlies je veel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dauthi schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:49:
Joss de plotselinge vertraging komt door een blocking//overtaking fout. In dit geval van beide, mss verremt, bocht te wijd zulk soort dingen. Dan verlies je veel :(
Ik heb 0 overtaking en 0 blocking ;) Maar mn engine is half heen gegaan geloof ik. Was aan het eten en reed ineens 6sec langzamer. Ik wilde gaan zeggen dat dat het einde van mijn seizoen betekende, maar mijn rivalen voor P3 lijken ook geen punten te gaan pakken, dus ik hou nog een optie open. Maar die moet ik wel snel lichten, anders ga ik snel over op aero testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Nou ja zolang er staat dat je geblocked wordt, ben je wel bezig met een overtake poging ;) dus kan het gewoon een foutje zijn.. wordt jammer genoeg niet genoemd in live race dan wel simple race viewer of race report :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Grrr, had bijna halleluja hier getypt, maar helaas. In de laatste ronde van de 8e plaats verdrongen door iemand die zijn boost laps gebruikte. Toch leuk om te zien dat ondanks een, waarschijnlijk, heel slechte DRP ik nog 9e ben geworden door de juiste strategie te kiezen. Die Bridgestones zijn zo slecht nog niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Hier een 6e positie. Op zich wel tevreden mee, weer paar puntjes gepakt en mn budget is weer wat beter geworden. Gaat de goede kant op voor volgend jaar :)

Helaas wel verloren in de cup, dus ik zal de komende races wat moeten verzinnen om door te gaan. Maar ik denk dat ik al weet hoe 8) :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

FEEEST !!!!...... NOT..... nog niet al wel 1 race zonder gesodemieter gehad, nu weer uitgevallen met een mechanisch probleem (exacte probleem gemist helaas, zat te eten) net voor de 2e stop.

Volgende race nog een keer een probleem en het spel kan de boom in, dit slaat helemaal nergens op :(

correctie: 1 race zonder gedonder gehad, 1 race met 2 x motor problemen, 2 races met gearbox problemen, 1 met vliegende vleugels en nu dus een mechanical..... (ploffende bandjes tel ik niet mee, dat is eigen strategie keuze die verkeerd zit). Van de 6 dus 5 met gesodemieter....

[ Voor 36% gewijzigd door lameeuw op 15-02-2008 19:11 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Er was niks aan de hand toen ik door 4 man werd ingehaald, werd gewoon geblokt, geblokt en geblokt. Die andere 4 misschien in een boost er voorbij ofzo. Uiteindelijk 41 keer geblokt in 18 laps, bah.

Het uiteindelijke probleems was trouwens iets met de engine "turn the revs down". De huidige stand baart me een beetje zorgen, er zijn ineens 3 nieuwe tegenstanders bijgekomen voor de 3e stek. Ik ga nog even goed denken of ik wel (veel) verder wil gaan met engine testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Laatst online: 14-02 08:49
Weer een overwinning, 42 seconden voorsprong op de nummer 2 en het hele veld vanaf P6 op een ronde... Schijnbaar was P2 tijdens de vorige race toch een incident vanwege een verkeerde strategie ;)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mechanical was dus wederom een gearbox probleem... das al nummer 3 dus.... laatste test van dit seizoen nu omdat het financieel op deze manier niet te doen is maar de gb reliability verhogen en dan maar hopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

*O*

Was bijna vergeten te kwalificeren voor de race, dacht dat het gisteren woensdag was. Iig nog net kunnen doen, uiteindelijk 15e in de quali van de 27, dus erg goed voor mijn doen :D

Nu in de race gewoon 10e geworden *O* Hoogste positie dit seizoen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 15-02-2008 20:23 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
OMFG wat een eind van de race :( :'( :o :/ :D :X :
1 C.Dinning 58 1:22.171 1:21.411 1
2 R.Gerritsen 58 0.143 0.143 1:21.649 1:20.417 1
Chas Dinning had in de laatste rondes wear en ik niet, waardoor ik ineens heel hard begon in te lopen. Maarja, 2e plek had ik vooraf voor getekend, maar dan wel achter brid. Alleen brid vertrok dus op harde banden in de regen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
*O* En de 5e overwinning is binnen *O*

Ong 20s voor op de #2, en de nummer 2 uit kampioenschap werd 5e dankzij zijn 3 stop softs ;)
nummer 3 werd 4e. Al met al uitstekend.
Teammie Saev is 6e geworden dus gewoon weer goede punten gescoord voor het TC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Mijn voorsprong is ook groter geworden, Josephus is 3e geworden en mijn teamgenoot 2e, voor het team een prima resultaat, voor de mensen op dit forum een prima resultaat. Een "concurrent" die steeds sneller leek te gaan is zonder benzine komen te staan, net zoals de enige manager (Stefan Spaans) die mij qua snelheid enigzins bij leek te kunnen houden, goed goed goed... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Dat is inderdaad om te :'(
viel het eerste deel helemaal terug naar p27 om uit eindelijk toen het droog werd p9 te pakken, net buiten de punten. Niet te geloven dat ik 3 a 4s per ronde in het eerste deel verloor en toch nog zover terug kon komen.

Had zo mooi kunnen zijn zonder deze screw up, m'n snelste ronde was 0.3s sneller dan de 1 na snelste van de race :(

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
En mijn tweede overwinning is binnen :). 1.02min voorsprong op de nr 2 en de 4e plek gelapt. Jammer dat me geld begint op te raken. Tijd om te stoppen met testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Hoe krijg je het voor elkaar om met goede resultaten geld te verliezen......

Ik maak nog een kleine winst met duurdere leveranciers, zeker je driver 3m a 4m geboden of een extreem dure auto

Stoppen met testen is altijd een slecht idee, ook al is het niet meer nodig je engine te verbeteren kun je altijd airo testen en je rijder ontwikkeld dan ook gelijk minder snel.

Bespaart nu geld, maar het seizoen er op krijg je de rekening

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zeker als je naar C2 gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
brid schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:51:

Ik maak nog een kleine winst met duurdere leveranciers, zeker je driver 3m a 4m geboden of een extreem dure auto

Stoppen met testen is altijd een slecht idee, ook al is het niet meer nodig je engine te verbeteren kun je altijd airo testen en je rijder ontwikkeld dan ook gelijk minder snel.

Ik maak ook een kleine winst, heel klein maar binnenkort betere sponsordeals dus dan denk ik weer 1M winst te maken per race. Qua vaste kosten zit ik redelijk goedkoop dacht ik, 2,4M voor driver, 1,4M voor designer en 0,7M voor de commerce, en ongeveer 1,5M aan parts iedere race, volgens mij is dat wel boven gemiddeld hoog. Daarnaast komende race een nieuw chassis van 1,5M :D Ik weet het, maar ik heb ervoor gekozen om niet op de kosten te designen voor chassis en monocoque omdat ik die maar 1x per seizoen vervang. Ik verheug me vooral op de post-season bonussen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Geen heel beste race van mij persoonlijk. Zoals eigenlijk al bleek een hele foute strategie gekozen. Had niet gekeken naar de lengte van de pits, en dat heb ik gemerkt...
Uiteindelijk op p16 geeindigd, wat beter is dan ik verwacht had.

Felicitaties gaan naar mijn teamgenoot, welke een fantastische 6e plek gescoord heeft. De 1e punten van 'Racing for GoT' zijn binnen *O*

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Waar ik vorige races een 4e plaats scoorde, kwam ik vanavond niet verder dan een 6e plaats. Heeft misschien ook te maken met engine upgradres van concurrenten...

Wat minder goed nieuws toen ik naar mijn Marketing pagina keek. Mijn sponsor waarmee ik onderhandelde verdwenen!!!! Ik heb al een paar races met hem onderhandeld en nu is hij weg :S Kan zoiets gebeuren of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
BM schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:31:
Geen heel beste race van mij persoonlijk. Zoals eigenlijk al bleek een hele foute strategie gekozen. Had niet gekeken naar de lengte van de pits, en dat heb ik gemerkt...
Uiteindelijk op p16 geeindigd, wat beter is dan ik verwacht had.

Felicitaties gaan naar mijn teamgenoot, welke een fantastische 6e plek gescoord heeft. De 1e punten van 'Racing for GoT' zijn binnen *O*
Jammer voor jou inderdaad :( Met een 'normale' strategie had je veel hoger kunnen scoren.

Voor mezelf een nette race, 99% DQP en een goede set-up vertaalde zich (eindelijk) naar een goede race. Jammer dat ik 2 ronden voor het einde een gearbox probleempje kreeg anders was het een 5de plaats geweest.
Maar ik ben tevreden met plaats 6 en m'n eerste punten in C3. Ben meteen safe voor degradatie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saev schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:37:
Waar ik vorige races een 4e plaats scoorde, kwam ik vanavond niet verder dan een 6e plaats. Heeft misschien ook te maken met engine upgradres van concurrenten...

Wat minder goed nieuws toen ik naar mijn Marketing pagina keek. Mijn sponsor waarmee ik onderhandelde verdwenen!!!! Ik heb al een paar races met hem onderhandeld en nu is hij weg :S Kan zoiets gebeuren of is dit een bug?
Een sponsor offer blijft meestal maar 2 of 3 races staan. Daarom altjd wat punten overlaten zodat je C. Director kan zoeken naar een andere <---- als je denkt dat het sponsor offer gaat verdwijnen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Een offer blijft veel langer (volgensmij zelfs oneindig :? ) staan als je er niet mee onderhandeld. Maar inderdaad, als je meer dan 1 keer met ze onderhandeld is de kans al groot dat ze "toedeledokie" zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
Joss schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 10:21:
Een offer blijft veel langer (volgensmij zelfs oneindig :? ) staan als je er niet mee onderhandeld. Maar inderdaad, als je meer dan 1 keer met ze onderhandeld is de kans al groot dat ze "toedeledokie" zeggen.
Nooit geweten, sterker nog ik heb al met 3 a 4 sponsor zo'n 3x onderhandeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Saev schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:19:
[...]

Nooit geweten, sterker nog ik heb al met 3 a 4 sponsor zo'n 3x onderhandeld...
Het omvat dan ook weer vele factoren, zoals: in hoeveel pogingen doe je het, hoeveel uren besteed je er aan, zit je ze op 1 vlak te pushen of op alles een beetje etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, P/W/Q gedaan.. Mn 3e keer 100%. Had oude data waarmee ik in mn eerste ronde op 90% kwam dus dat schoot mooi op. Kostte wel even tijd om dat te perfectioneren, werk namelijk totaal anders als ik al oude data heb.. Sta 0.161 achter op de pole, maar verwacht dat er nog wel een aantal tienden afgereden gaan worden.

Heb meestal met sponsors dat ze maximaal 3 keer willen onderhandelen. Geen idee of het inderdaad ligt aan hoeveel punten je waar in stopt, staat dat ergens beschreven Joss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Joss schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:41:
[...]

Het omvat dan ook weer vele factoren, zoals: in hoeveel pogingen doe je het, hoeveel uren besteed je er aan, zit je ze op 1 vlak te pushen of op alles een beetje etc. etc.
Ook nog niet gemerkt hier. Ik heb 6x onderhandeld met zo'n 30 punten per keer en dan met name geconcentreerd op race winsten. Ik had geen slots meer, dus ik moest wel. :) Uiteindelijk een mooie aanbieding aan overgehouden...

[ Voor 4% gewijzigd door Jopster op 16-02-2008 14:08 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
Joss schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:41:
[...]

Dan heb ik waarschijnlijk geluk gehad hiervoor. Ik gooide alles op race bonus en onderhandelde dus een keer of 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

brid schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:51:

Die resultaten zijn er dus niet dit seizoen.... beste resultaat is P13 :X waar ik vorig seizoen regelmatig goed in de punten wist te finishen. Grootste punt is dus dat er verschillende onderdelen mee stoppen tijdens de races.

Mijn complete staff kost me 6,2 mil per race dus dat kan aan de hoge kant zijn. De auto kost als ik alle onderdelen iedere race zou produceren ruim 3,5 mil, maar uiteindelijk ben ik zo'n 1,6 mil per race kwijt aan onderdelen (fueltank, chassis en monocoque worden in princiepe niet vervangen). Tel daar nog bij 2,4 voor de suppliers en (afgerond) 2 voor testtrack kom ik op zo'n 12,2 mil per race aan uitgaven. Zet daar tegenover inkomsten van zo'n 2,9 mil van sponsors per race, 4 mil standaard inkomsten, een Q-bonus van zeg zo'n 0,7 mil gemiddeld dan kom je op inkomsten die rond de 7,5 mil per race liggen exclusief de race bonus. En juist die race bonus is belabberd doordat ik steeds ver buiten de top 10 finish.

Nou kan ik dus 2 dingen doen: optie een is stoppen met testen, optie twee is doorgaan, hopen dat de resultaten beter worden en ondanks dat alsnog failliet gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

lameeuw schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 16:09:
[...]

Die resultaten zijn er dus niet dit seizoen.... beste resultaat is P13 :X waar ik vorig seizoen regelmatig goed in de punten wist te finishen. Grootste punt is dus dat er verschillende onderdelen mee stoppen tijdens de races.

Mijn complete staff kost me 6,2 mil per race dus dat kan aan de hoge kant zijn. De auto kost als ik alle onderdelen iedere race zou produceren ruim 3,5 mil, maar uiteindelijk ben ik zo'n 1,6 mil per race kwijt aan onderdelen (fueltank, chassis en monocoque worden in princiepe niet vervangen). Tel daar nog bij 2,4 voor de suppliers en (afgerond) 2 voor testtrack kom ik op zo'n 12,2 mil per race aan uitgaven. Zet daar tegenover inkomsten van zo'n 2,9 mil van sponsors per race, 4 mil standaard inkomsten, een Q-bonus van zeg zo'n 0,7 mil gemiddeld dan kom je op inkomsten die rond de 7,5 mil per race liggen exclusief de race bonus. En juist die race bonus is belabberd doordat ik steeds ver buiten de top 10 finish.

Nou kan ik dus 2 dingen doen: optie een is stoppen met testen, optie twee is doorgaan, hopen dat de resultaten beter worden en ondanks dat alsnog failliet gaan....
Ik draai zelfs break-even wanneer ik top 17 finish dus dan moet jij wel erg hoge kosten hebben (kweet namelijk zo niet uit mn hoofd wat mijn kosten zijn). Je kunt dus wel nagaan dat ik de afgelopen 3 wedstrijden dikke winst heb gedraaid. Sta nu op 9mil winst dit jaar 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lameeuw schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 16:09:
[...]

Brid had het wel over Kroketje he, die 2x wint en moet gaan stoppen met testen.
Kroketje schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:40:
En mijn tweede overwinning is binnen :). 1.02min voorsprong op de nr 2 en de 4e plek gelapt. Jammer dat me geld begint op te raken. Tijd om te stoppen met testen.
Ik draaide zelf vorig seizoen nog break-even op P23/24. Dit seizoen is dat aanzienlijk slechter na het verlengen van het contract van mn coureur: P9 geloof ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 16-02-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
Joss schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:10:
[...]

[...]

Ik draaide zelf vorig seizoen nog break-even op P23/24. Dit seizoen is dat aanzienlijk slechter na het verlengen van het contract van mn coureur: P9 geloof ik.
Mjah... Ik heb 2 seizoenen in C3 mijn auto ontwikkeld kwa efficiency. En daarnaast elke race mijn aero getest. Ik heb liever nog wat geld voor het volgende seizoen. Ik ben nu namelijk al mijn kosten omlaag aan het duwen van mijn parts.

Als het me lukt om in C2 te komen zal ik niet meteen voor het kampioenschap gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik kom erachter dat door de ontwikkeling van het chassis en de monocoque de rest van de auto toch enigzins achtergebleven is, komende races maar eens fors aan de hydraulics en suspension want momenteel zijn die twee en de monocoque de enige onderdelen onder de 60 efficiency :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Ik ben op zoek naar een babysitter voor mijn account. Het gaat om twee races. Het zijn de races van 26 en 29 februari. Ik zit in C3-G11 en lig 5e in de groep.

Please, een DM om dit af te spreken.

Yo, stop eens met Idols kijken. >:)

[ Voor 9% gewijzigd door robkamp op 16-02-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:10:
[...]

Oeps, solly, ik dacht alle posts toch echt goed gelezen te hebben :$ :Z
Wes46 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:09:
[...]

Ik draai zelfs break-even wanneer ik top 17 finish dus dan moet jij wel erg hoge kosten hebben (kweet namelijk zo niet uit mn hoofd wat mijn kosten zijn). Je kunt dus wel nagaan dat ik de afgelopen 3 wedstrijden dikke winst heb gedraaid. Sta nu op 9mil winst dit jaar 8)
Ik denk dat ik voornamelijk met mijn CD erg hoog zit, D/D/CD zitten elk op ongeveer 1,7 mil / race en ik denk dat ik daar zeker met de CD een stuk lager moet kunnen.

[ Voor 51% gewijzigd door lameeuw op 16-02-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Idols? We zijn hier wel echt mannen hé! Wij kijken (/me gaat even naar tvgids.nl) naar... Dancing Queen! :P

Edit: Ohja, om antwoord op je vraag te geven, ik niet helaas. iets te druk komende week.

[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 16-02-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Joss schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:26:
[...]
Idols? We zijn hier wel echt mannen hé! Wij kijken naar Dancing Queen! :P
Dancing Queen is ook al afgelopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
robkamp schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:26:
Ik ben op zoek naar een babysitter voor mijn account. Het gaat om twee races. Het zijn de races van 26 en 29 februari. Ik zit in C3-G11 en lig 5e in de groep.

Please, een DM om dit af te spreken.

Yo, stop eens met Idols kijken. >:)
DM lukte niet, check je mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Zo, P en WU gedaan. Ik dacht eruit te zijn voor de race, tot brid me een heel raar bericht stuurde, dus voor ik daar info over krijg (zie ik wat over het hoofd), doe ik Q nog even niet. DQP zit al op 97-98%, dus daar ben ik wel tevreden mee :)

@brid: kijk even naar je ingame bericht, dan kan ik morgen Q doen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 17-02-2008 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Je maakt me wel nieuwsgierig René :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hehe, 't stelt niks voor. Hij stuurde me een bericht met daarin data van P, maar bracht het alsof het voor de race was en dan was z'n tactiek heeeeel bizar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op zondag 17 februari 2008 @ 19:37:
Hehe, 't stelt niks voor. Hij stuurde me een bericht met daarin data van P, maar bracht het alsof het voor de race was en dan was z'n tactiek heeeeel bizar :o
Kortom, niet meer met je zatte kop posten hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Ligt niet aan z'n zatte kop, meer aan die van mij :p

Mailtje was niet helemaal duidelijk, maar het is op gelost.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:30
Afgelopen race eindelijk weer eens lekker wat puntjes gescoord dankzij een mooie p3 in de Q en ook een lekkere racepace. Jammer genoeg maar liefst 55 keer geblokt in een race en dan ook nog eens een keer m'n vleugel eraf gereden. :X Uiteindelijk toch wel blij met m'n p6 en 3 puntjes maar als je slechts 16 seconde achter de winnaar finisht had er dus gewoon een podium ingezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

hmmmm....live race is aangepast.

Je schijnt wat meer info te krijgen over engine/gearbox en banden status.
Straks om 14:00 toch maar even stiekem bij c4 kijken wat er nu precies weer word gegeven

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

brid schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:55:
hmmmm....live race is aangepast.

Je schijnt wat meer info te krijgen over engine/gearbox en banden status.
Straks om 14:00 toch maar even stiekem bij c4 kijken wat er nu precies weer word gegeven
Alsof ik nog duidelijker wil zien dat m'n engine naar z'n grootje gaat als je net lekker rondkacheld op P2 :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar denk eens aan het vergaren van data dan :). Als ik kan zien hoe 'goed' mijn banden nog zijn als ik stop dan kan ik ook op de KM uitrekenen wat het 'bereik' is ervan. Weet alleen nog niet of dit een goed of slecht iets is... Maakt het vergaren van data over je banden wel heel erg simpel.

Heb zelf nooit data over banden verzameld, teveel moeite :+. Maar het wordt nu wel errug aantrekkelijk

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2008 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

nah....denk niet dat de banden data erg uitgebreid zal zijn, meer van er is geen wear/er is wear/pang
Verwacht zeker geen percentages :p blijft dus net zo lastig om data te verzamelen

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wat verandert er dan, want of er wear is of ze ploffen, dat zie je nu toch ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

ff uit het info center

First, you will notice that live race page has been changed a bit, icons for car, engine, gearbox and tyres status, have been added to the race order list (bottom right box).It will only start working after your next race is generated (Monday or Tuesday), so make sure you check it for the next race. And please refresh your cached live race files by CTRL+R or F5 once you are in live race.

Heb net bij c4g1 gekeken en de auto's zien er iets mooier uit en bij de stand staat nu ook een collom status, ben benieuwd wat er in komt

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ben ook benieuwd, denk dat het niet meer zal zijn dan een groen/oranje/rood rondje, ter indicatie en niet om precies te zeggen dat het XX.X% is.

Dus banden: groen (niks aan de hand), oranje (wear), rood (ontploft).
Engine: groen (niks aan de hand), oranje (probleem gemeld), rood (ontploft).
Auto: groen (niks aan de hand), oranje (loshangend iets, of gloeiende remmen), rood (afgebroken suspension/crash/...)

Denk ik dan he :) We zien het over een minuutje :P

Edit: Ik zat er niet ver naast, het zijn geen bolletjes, maar icoontjes van wat het betreft. Wel het groen/oranje/rood idee dus :)
Edit2: En een block icoontje als je geblokt wordt, hmmm :P

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 18-02-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer gegevens is altijd leuker.

Afgelopen vrijdag met wederom een strakke strategie en goede setup naar een prima p4 gereden. Sta nu op een stevige p4 positie in c2. Wie had dit ooit kunnen verwachten... Baal echter wel een beetje dat het Luuk nog allemaal niet meezit want volgens mij had het andersom moeten zijn, maar verder zijn wel aardig aan elkaar gewaagd. Das lekker voor het team. Kijken hoever we kunnen komen in het teamkampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Inderdaad leuke toevoeging, scheelt een boel vraag tekens als je opeens langzamer bent en geen medling hebt gezien. Zal niet de eerste keer zijn dat je een malf mist door al het geblock of een berg pitstops. Nu zie je teminste wat er is.

Vorige race vroegen wij ons ook af waarom een concurrent langzaam was, maar die bleek dus in 1 van de eerste ronden een kappote gearbox te hebben.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:30
Leuke toevoeging, niet dat je er extra data door krijgt maar het is wel interessant om in een live race te zien wat de status van de banden etc. van iedereen is. Ik hoop dat Tadas nu ook de blocking- en tyre wear-meldingen uit het tekstinfoblok gaat halen. Die kan je nu met deze icoontjes zien en dan mis je geen echt belangrijke mededelingen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 18-02-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd ziet er leuk uit, ook mis ik weleens een probleem als je heel vreog in de eerste rondes een probleem hebt kan het weleens voorkomen dat je probleem niet op het scherm past omdat er teveel gebeurt in die ronde.
Of je gaat effe naar het toilet of wat eten, kan nu in een oogopslag zien wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Net ff bekeken in C4G1 en het ziet er idd geinig uit. Lekker overzichtelijk en nooit meer raden waarom iemand zo traag is, want er missen nogal 's berichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Net ook ff gekeken naar C4G1 :)
Mijn race ging best lekker, mijn eerste podium (tweede treetje) en als mijn rijder niet een foutje had gemaakt tegen het eind had ik nog kunnen winnen ook!
En dus ook al weer een ronde verder in de cup!
Wanneer krijg je het ronde geld voor de cup eigenlijk?

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

kieknwatwort schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:03:
Net ook ff gekeken naar C4G1 :)
Mijn race ging best lekker, mijn eerste podium (tweede treetje) en als mijn rijder niet een foutje had gemaakt tegen het eind had ik nog kunnen winnen ook!
En dus ook al weer een ronde verder in de cup!
Wanneer krijg je het ronde geld voor de cup eigenlijk?
Euh... einde seizoen een idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
lameeuw schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:47:
[...]

Euh... einde seizoen een idee ??
Nou vooruit dan, hoewel ik na iedere ronde ook wel een goed idee zou vinden... :*)

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

kieknwatwort schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:03:
[...]

Nou vooruit dan, hoewel ik na iedere ronde ook wel een goed idee zou vinden... :*)
Ik ook, maar dat is wat teveel werk voor Tadas bubbelfiets vrees ik :P Bij de start van het nieuwe seizoen krijg je die centen er ook el weer bij en kun je je nog wat rijker rekenen dan je al was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik begin me af te vragen waarom ik nog zo hoog sta in de kwalificatie 8)7
Momenteel 23 man gereden, en tot zover sta ik 7e. Volgens mij heb ik geen heel aparte strategie ofzo, en gezien de weersomstandigheden vermoed ik dat iedereen toch wel op hetzelfde moment gaat stoppen.

Weird.... nahja, we'll see tomorrow!

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
BM schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:19:
Ik begin me af te vragen waarom ik nog zo hoog sta in de kwalificatie 8)7
Momenteel 23 man gereden, en tot zover sta ik 7e. Volgens mij heb ik geen heel aparte strategie ofzo, en gezien de weersomstandigheden vermoed ik dat iedereen toch wel op hetzelfde moment gaat stoppen.

Weird.... nahja, we'll see tomorrow!
Mijn P ging erg slecht deze race :(
Had het intussen beruchte probleem met een DQP die op 85% bleef hangen. Uiteindelijk heb ik er nog 92% van kunnen maken, maar ik denk niet dat dit een goede race zal worden.
Zevende plaats voor jou is mooi !! Misschien punten.....en safe voor volgend jaar dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:31:
[...]

Ik ook, maar dat is wat teveel werk voor Tadas bubbelfiets vrees ik :P Bij de start van het nieuwe seizoen krijg je die centen er ook el weer bij en kun je je nog wat rijker rekenen dan je al was :P
Zo jammer he dat 'bubbelfiets'. Die man heet gewoon bubeli.. bubba... bubole.. Laat ook maar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik vind het toch lichtelijk bizar dat hij de live race gaat verbeteren terwijl er allerlei belangrijkere bugs te fixen zijn. Ik bedoel: heeft iemand grote problemen met hoe de live race werkte? Morgen draait de markt voor het eerst, maar dat is slechts een aankondiging en het zou me niks verbazen als het gewoon weer mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Na een vierde plek in de afgelopen race, nu 5e op de grid op 0.095 van de pole. Zit dus weer lekker bij elkaar zeg maar. Probleem is echter dat ik iemand voor m'n neus heb die nog niet hoger is geeindigd dan 15e, en we rijden op de Hungaroring :( Dus 3 opties:

1: ik word tot dat hij pit geblocked
2: het gaat me mijn voorvleugel kosten(rij met 0-0)
3: ik vlieg er langs met de start en zie em nooit terug :P

We zullen zien...

Good luck to you all!!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als vandaag alles goed gaat ga ik punten halen wederom. Momenteel p3 in Q waar er waarschijnlijk nog wel 2 onderdoor gaan. Op Hungaroring. Waar inhalen onmogelijk is. Het zal me benieuwen maar hopen dat de bandjes het gaan houden, beetje afhankelijk van me DRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik sta op voorlopige 4e plaats, gelijk voor mijn grootste concurrent. Ik moet deze race voor hem eindigen wil ik nog een kans maken om door te gaan in de cup. We zullen zien wat het wordt vanavond.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
andrestouwe schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 07:32:

Na een vierde plek in de afgelopen race, nu 5e op de grid op 0.095 van de pole. Zit dus weer lekker bij elkaar zeg maar. Probleem is echter dat ik iemand voor m'n neus heb die nog niet hoger is geeindigd dan 15e, en we rijden op de Hungaroring :( Dus 3 opties:

1: ik word tot dat hij pit geblocked
2: het gaat me mijn voorvleugel kosten(rij met 0-0)
optie 2 kan niet. Met 0/0 krijg je nooit vleugelprobleem bij een block-actie :)
3: ik vlieg er langs met de start en zie em nooit terug :P

We zullen zien...

Good luck to you all!!!
Thanx, ik zal het nodig hebben :X Ik sta 6e op de grid en dat staat me totaal niet aan :X Al m'n concurrenten staan (dicht) voor me, dus die moet ik allemaal voorbij zien te komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:02:
Als vandaag alles goed gaat ga ik punten halen wederom. Momenteel p3 in Q waar er waarschijnlijk nog wel 2 onderdoor gaan. Op Hungaroring. Waar inhalen onmogelijk is. Het zal me benieuwen maar hopen dat de bandjes het gaan houden, beetje afhankelijk van me DRP.
Staat er idd goed voor en bandjes redden het makkelijk...
Snap alleen echt niet hoe ik ineens 0,9 sec langzamer kan zijn op dezelfde setup, banden etc. waar ik in de P en WU sneller was en normaal we redelijk gelijk staan.

Heb het dus ook maar ff als bug gemeld... als dit zo blijft, kan ik mn race wel vergeten op Hungaroring met impossible overtaking :( :(
dan ga ik wel gewoon achtervleugels tikken >:) >:)

Edit: En volgens mij ligt de bende nu redelijk plat daar...

[ Voor 3% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 19-02-2008 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, nogal. Was vanochtend heel vroeg ook al even, maar toen ik er wat van wilde zeggen hier, deed hij het ineens weer.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.