Gaat erg lekker hier. Weer een overwinning in de pocket en Rene op P3.
Eindelijk na de ongelukkige start van het seizoen de leiding in het DC kunnen pakken.
Sta nu 2 punten voor op Rene die weer 2 punten voorsprong heeft op de nummer 3. Lekker close dus.
TC is een ander verhaal, daar domineren we al sinds race 2, hebben nu na 5 races 23 punten voor sprong op de nummer 2 en zelfs 43 punten op de nummer 3. Heeft dus echt voordeel als beide teamleden continue punten scoren en er minimaal 1 op het podium staat.
Cup gaat lekker rene en ik zijn beide door, maar dat is geen verrassing als je allebei niet hoeft te race

Krijgen nu voor het eerst tegenstanders in de Cup, maar gezien de behaalde resultaten zouden de 20ste en 16de in het DC geen problemen mogen opleveren.
Ronde hierna kan lastig worden voor mij moet dan tegen een manager die af en toe zeer goede strategien heeft, maar ook af en toe de plank volledig mis slaat.
Wat het submitten van order, ik voer zo'n beetje iedere wijziging gefaseerd door en controlleer continue of de waardes kloppen en dit is gelukkig nooit verkeerd gegaan.
Markets bij ons zijn trouwens echt piep, de managers die uit contract komen dit seizoen zijn nog steeds niet vrij gegeven