Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 35% gewijzigd door Grrrrrene op 05-02-2008 23:18 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Typo in me pitsinvoer. ging ik 10 rondjes eerder naar binnen voor me 2e pits. wonderbaarlijk geen klapband. Vervolgens krijg ik ook motorproblemen en ging ik nog eens +10sec langzamer. Maar daarvoor vind ik me zelf al traag. Wat ook klopte want me DRP berekening was ook nog eens drama lol.
Al om al, hebben we dit ook weer gehad
Met de 3de plaatst van teammie rene staan we nu goed boven aan in de TC en in de DC staan we 1 en 2.
Helaas rene wel op 1 en ik op 2, maar dat maakt me niet zoveel uit. Komt denk in de loop van het seizoen wel goed. Vleugel verliezen in de eerste race heeft me toch minimaal 7 punten gekost.
Ik heb de gehele startpost doorgenomen en de spelregels, maar ik heb toch nog een klein vraagje..
Ik ben nu de vrije training aan het doen en bij de coureur orders moet ik een getal invullen van 1-114. Toen ik em op 1-1-1-1-1 had gezet had ik een DQP van 4%. Toen ik de verdeling op 20-20-25-20-29 had gezet kwam ik op een DQP van 0%.
Klopt het dat je niet altijd het maximaal aantal punten (109) moet gebruiken?
Verwijderd
Ja je kan ook met minder punten spelen. Vaak heb ik een DQP berekend met minder aantal punten dan ik maximaal zou kunnen. Succes met je f1time carriereGame-Freak schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:49:
Zo managers, jullie hebben er weer een nieuwe manager bij.. ikzelf..
Ik heb de gehele startpost doorgenomen en de spelregels, maar ik heb toch nog een klein vraagje..
Ik ben nu de vrije training aan het doen en bij de coureur orders moet ik een getal invullen van 1-114. Toen ik em op 1-1-1-1-1 had gezet had ik een DQP van 4%. Toen ik de verdeling op 20-20-25-20-29 had gezet kwam ik op een DQP van 0%.
Klopt het dat je niet altijd het maximaal aantal punten (109) moet gebruiken?
Voor een 100% score heb je (bijna) alle punten nodig, door afronding kan het zijn dat je het met een puntje over ook haalt.
Heb je ook gelijk inGrrrrrene schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:17:
Je DRP is ook van belang voor de slijtage en 95% vs. 99% kan wel 's net zoveel schelen als 1.000 wear vs. 2.000Ik ging van p11 naar p3 trouwens, ben er toch wel erg blij mee, want ik had dit resultaat na zo'n brakke Q niet verwacht
Verwijderd
Op naar het vochtige Monaco.
Ik heb inmiddels na 30 ronden testen een DQP van 90%
Straks maar eens de warmup proberen...
NetjesGame-Freak schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:53:
Dank voor de uitleg, heeft me goed geholpen
Hulde!Game-Freak schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:53:
Dank voor de uitleg, heeft me goed geholpen
Ik zou als ik jou was ook zeker de 10 F1T topics doorlezen, ze bevatten grote bronnen aan informatie
Dat zou hem wel even zoet houdenDauthi schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:01:
[...]
Hulde!
Ik zou als ik jou was ook zeker de 10 F1T topics doorlezen, ze bevatten grote bronnen aan informatie
De vrije training was droog (0mm), warmup is regen (3mm), kwalificatie is weer droog (3mm) en race is weer regen (7mm).
Een leuke uitdaging dus
Bij hoeveel mm regen schakelen jullie eigenlijk over op wets?
Ik heb nu namelijk 10 rondes warmup gereden met intermediates (regen 3mm).
Nu wil ik mijn laatste stint nog gaan rijden, maar ik zit eigenlijk te twijfelen of ik eens de wets moet proberen..
Ik zou graag alle topics door willen lezen, maar ongeveer 9500 posts is me iets teveel van het goede
[ Voor 10% gewijzigd door Game-Freak op 06-02-2008 14:36 ]
Verwijderd
Daar zijn al meer discussies over geweest. De grens van wanneer intermediates en wets te kiezen wordt je neit voor gekauwen. Dit mag je zelf uitproberen (trial&error) of opzoeken in de posts(ja I knowGame-Freak schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:35:
Dank voor de complimenten, ik ben nu met de warmup bezig..
De vrije training was droog (0mm), warmup is regen (3mm), kwalificatie is weer droog (3mm) en race is weer regen (7mm).
Een leuke uitdaging dus
Bij hoeveel mm regen schakelen jullie eigenlijk over op wets?
Ik heb nu namelijk 10 rondes warmup gereden met intermediates (regen 3mm).
Nu wil ik mijn laatste stint nog gaan rijden, maar ik zit eigenlijk te twijfelen of ik eens de wets moet proberen..
Ik zou graag alle topics door willen lezen, maar ongeveer 9500 posts is me iets teveel van het goede
Succes!
Verwijderd
Iig een goed begin, beter dan ik met 30% DRP in de eerste race ofzo
Ik heb er geloof ik maar 3 of 4 hoeven door te lezen. En de rest heb ik actief aan geparticipeerd, dan gaat het snelJoss schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:10:
[...]
Dat zou hem wel even zoet houdenIk weet niet sinds wanneer jij de F1Time topics mee leest, maar als ik ze nu nog alle 10 door zou moeten lezen....
Er werd toen nog wat vrijer over dit soort dingen gesproken.
Nu is alles topsecret
En de vraag is natuurlijk of deze gegevens nog helemaal correct zijn na alle wijzigingen van Tadas
Pfff, ben ik ff blij dat ik sinds moment 1 meegeholpen heb aan het vullen van die topics...Dauthi schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:19:
[...]
Ik heb er geloof ik maar 3 of 4 hoeven door te lezen. En de rest heb ik actief aan geparticipeerd, dan gaat het snel
Je zou dat slappe geouwehoer van oa. mij moeten teruglezen om daar iets nuttigs tussen te vinden...
(enne Brid, in het begin zeker meer info, maar na de wijzigingen van 1,5 seizoen terug, kun je daar nu ook niet meer blind op varen...)
En ja eigenlijk zou der een filter moeten zijn. Filter slap geouwehoer eruit Maar ja dan houden we mss 2 topics over ofzo
Ik mag ook niet klagen met de huidige statistieken in m'n eerste weekend:
Vrije training: P2 op +0.014 met P1 (totaal 16 man)
Warmup: P1 op +0.408 met P2 (totaal 14 man)
Kwalificatie: P2 op +0.148 met P2 (totaal 18 man)
Ik ben reuze benieuwd hoe het in de race zal verlopen
.
Verlengen van mn commerciele vogel (skill 82 - beginnersgeluk
Er komen vast wel een paar contracten vrij, die zie je pas als beschikbaar als die contracten minder dan 13 races hebben. Maar nu even over die Designer van 87, die is van mij hoor..Zenit schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 17:15:
Ehhh... iemand enig idee wat er met de markten gaat gebeuren? Ik heb nu al 3 seizoenen een prut designer (skill 62 - beginnersfoutje) en in onze comp is er 1 designer van 87 en de nr 2 is 57 ... dus ik hoop op wat aanvulling.
Verlengen van mn commerciele vogel (skill 82 - beginnersgeluk) zou prima zijn, maar dat zit er dit seizoen jammer genoeg weer niet in.
Als ie ze niet CD en Design niet reset, dan zie het heel somber in. En begin ik ook een laster campagne op het F1T Forum, de beste designer is 63 en de beste cd 48.Markets start this weekend
By Tadas Bubelevičius
On: 2008-02-06 18:22:10
Please do not forget, that markets will start this weekend, which means that you should make your drivers', designers' and commerce directors' offers by Sunday morning. We will continue having markets' decisions on Wednesdays and Sundays for the rest of this season, so there will be plenty of time to get staff that you want.
En ik zal zeker niet de enige zijn die hier last van krijgt.
Der zijn al vaak te weinig redelijk cd/d's maar dit slaat alles.
ik blijf het markt systeem ook achtelijk vinden. 2x market is een driver...

[ Voor 8% gewijzigd door Dauthi op 06-02-2008 18:00 ]
TuurlijkRequiem19 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 17:26:
[...]
Er komen vast wel een paar contracten vrij, die zie je pas als beschikbaar als die contracten minder dan 13 races hebben. Maar nu even over die Designer van 87, die is van mij hoor..

Ik denk overigens wel dat die kerel veel te veel salaris gaat vangen.

Ik begin het zat te worden, die driver van mij moet is leren gas geven. 25pk minder of niet ik eis gewoon dat hij bij de top10 zit.
Gewoon bieden wat je hem waard vind plus een beetje meer. Ik verwacht dat de personeelskosten kunstmatig opgedreven worden om de mensen in C1 happy te houden. Ik denk dus niet dat je een designer die 1.5M vraagt voor 1.6M vast kunt leggen, daar zul je wellicht 1.8M-2M voor nodig hebbenZenit schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 18:52:
[...]
Tuurlijk![]()
Ik denk overigens wel dat die kerel veel te veel salaris gaat vangen.Zeker omdat ik verwacht dat er meer mensen een (betere) designer zoeken dan dat er goede vrij komen ...
[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 07-02-2008 00:24 ]
Precies mijn Designer is nog nooit boven de 75 geweest, en mijn auto is dikke prima.Grrrrrene schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 00:23:
[...]
Gewoon bieden wat je hem waard vind plus een beetje meer. Ik verwacht dat de personeelskosten kunstmatig opgedreven worden om de mensen in C1 happy te houden. Ik denk dus niet dat je een designer die 1.5M vraagt voor 1.6M vast kunt leggen, daar zul je wellicht 1.8M-2M voor nodig hebbenEn als er dan een idioot langskomt die er 2.5M voor biedt, laat hem lekker!
Die snijdt zichzelf in de vingers: voor dat soort geld heb ik liever een betere supplier of duurdere parts
Daarom heb ik dus ook een hekel aan dit market system. Als speler heb je totaal geen idee hoe en of wat. Laat staan dat je er ooit achter kan komen omdat markets een bijzaak zijn...
Het is een achterlijk systeem wat gewoon zo snel mogelijk moet worden uitgebreid naar een interactief systeem dat altijd draait. Na 2 races stellen de markets in principe niet heel veel meer voor zeker omdat 80 tot 90% van de managers al alles gesigned zullen hebben.
Het is 1 van de grote zwaktes van het spel imo.
Na een dramatisch einde vorig seizoen (i don't blame you bird) en drama begin van dit seizoen moet er eigenlijk een lijn omhoog worden ingezet. Tot nu toe is dat in ieder geval niet het geval. Ik heb mijn doel voor dit seizoen in ieder geval een beetje bijgesteld. Van p3 naar p4 - p7. Mijn uitslagen zijn tot nu toe 7,7 en 9....Not even close bij mijn oorspronkelijke doel dus.
Ik moet ook zeggen dat ik de lol in het spelletje een beetje kwijt ben, weet ook niet precies hoe dat komt. In ieder geval is het heilige f1time vuur iets van zijn glans verloren...
Verwijderd
Zal even een kleine verduidelijking geven. Ik heb een skill 90 designer en betaal meer dan 2 mln voor de dude. En weet één ding wel, hij is zijn geld meer dan waard vergelijken met de 1,5 mln die je nu ook al snel neerlegd voor een skill 75 designer...Grrrrrene schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 00:23:
[...]
Gewoon bieden wat je hem waard vind plus een beetje meer. Ik verwacht dat de personeelskosten kunstmatig opgedreven worden om de mensen in C1 happy te houden. Ik denk dus niet dat je een designer die 1.5M vraagt voor 1.6M vast kunt leggen, daar zul je wellicht 1.8M-2M voor nodig hebbenEn als er dan een idioot langskomt die er 2.5M voor biedt, laat hem lekker!
Die snijdt zichzelf in de vingers: voor dat soort geld heb ik liever een betere supplier of duurdere parts
Maar goed, is ieder zijn eigen beslissing...
Weet iig dat ik de komende 3 seizoen qua design flink vooruit zal gaan!
En qua budget flink achteruitLuuk_Luchtloper schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:39:
[...]
Zal even een kleine verduidelijking geven. Ik heb een skill 90 designer en betaal meer dan 2 mln voor de dude. En weet één ding wel, hij is zijn geld meer dan waard vergelijken met de 1,5 mln die je nu ook al snel neerlegd voor een skill 75 designer...
Maar goed, is ieder zijn eigen beslissing...
Weet iig dat ik de komende 3 seizoen qua design flink vooruit zal gaan!
Verwijderd
Ik had hiervoor een C director van 72 en nu eentje die ruim 10 lager is. En ja het verschil merk je duidelijk. Contracten zijn nu zeker 100k minder als het niet meer is... Maar als je daarmee zijn salaris eruit haalt. Dat is altijd lastig te berekenen...Grrrrrene schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:23:
Tsja, je moet het wel kunnen betalen. Zo heb ik een skill 85 C.Director, maar die zal ik komend seizoen meer moeten betalen of ik moet een minder goede zoeken. Kan het uit? ik weet het niet, ik weet niet of hij zoveel meer aan contracten binnenhaalt dan een met skill 65 ofzo
Had nog wel een vraagje, al eens eerder gesteld, maar toen geen antwoord gekregen, en nu begin de vraag bij mij weer te kriebelen.
Kan ik bieden op medewerkers (CM of Designer) terwijl het contract dit seizoen nog niet afloopt, en zo ja, wat is hier dan het gevolg van?
Kan er niet echt wat nuttige informatie over vinden in de regels van f1time.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Je kunt alleen bieden op de mensen met een aflopend contract.BM schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:39:
Kan ik bieden op medewerkers (CM of Designer) terwijl het contract dit seizoen nog niet afloopt, en zo ja, wat is hier dan het gevolg van?
Kan er niet echt wat nuttige informatie over vinden in de regels van f1time.
Je doet het anders niet slecht, je grootste probleem is je driver.mhans schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 03:50:
Zo, ik meld mezelf ook maar weer eens.
Na een dramatisch einde vorig seizoen (i don't blame you bird) en drama begin van dit seizoen moet er eigenlijk een lijn omhoog worden ingezet. Tot nu toe is dat in ieder geval niet het geval. Ik heb mijn doel voor dit seizoen in ieder geval een beetje bijgesteld. Van p3 naar p4 - p7. Mijn uitslagen zijn tot nu toe 7,7 en 9....Not even close bij mijn oorspronkelijke doel dus.
Ik moet ook zeggen dat ik de lol in het spelletje een beetje kwijt ben, weet ook niet precies hoe dat komt. In ieder geval is het heilige f1time vuur iets van zijn glans verloren...
Suppliers en je auto zijn wel in orde, heb toen ik op je account lette ff de auto's vergeleken en die van jou is denk zelfs net iets beter.
Word dus een uitzing seizoen voor je en een goede driver signen, daarna moet je kunnnen door stooten naar C2.
Word denk komende tijd weer lastig, mag op zoek naar een c.d. en een designer en je word bij ons niet echt vrolijk van wat er nu beschikbaar is. Hopelijk komt er na komende race weer een paar goede vrij, anders word het over 2 seizoenen erg lastig.
Ga me in ieder geval voor bereiden op de nieuwe sponor regels, probeer nu sponsors voor 17 races te signen aangezien bestaande contracten niet worden beinvloed.
Sta trouwens verlopig op Pole met 12 man die qual hebben gedaan, maar er moeten nog 4 concurrenten qualen. Rene gaat de pole denk niet halen, maar Silva, Dinning en Nicole kunnen hem nog afpakken.
[ Voor 6% gewijzigd door brid op 07-02-2008 13:12 ]
Duidelijk!Grrrrrene schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:05:
Je kunt pas bieden als het contract van je huidige CD/D nog maar 13 races of minder duurt en je kunt dan bieden op CD/D met 13 of minder races op hun contract
Dan moet in nog een seizoentje wachten voor ik mijn prut designer de deur uit kan kicken
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ook hier ellende vanwege de markets, moet op zoek naar een nieuwe commerce en designer maar de markets zijn waardeloos...
Sta voorlopig weer op pole, heb geen goede indicatie van de strategie van de anderen maar ik verwacht dat ze iets lichter zijn dan ik want ze staan best dichtbij.
[ Voor 9% gewijzigd door Sanderrr op 07-02-2008 13:55 ]
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Vorige race was niet echt succesvol voor Racing for GoT inderdaadBM schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:39:
Afgelopen race ging niet heel erg best, en uiteindelijk op plek18 geeindigd. Vanavond P/W/Q maar eens doen, en hopen dat ik deze race wat meer geluk heb
Ik heb in ieder geval een mooie 6de plaats in de Q voorlopig en ik denk dat daar niet heel veel mensen onderdoor zullen komen. Misschien komt de top10 nu echt in zicht ?
Hopelijk gaat P/W/Q voor jou nu ook beter dan de vorige race.
Je kan het best contracten voor 13 races afsluiten, die lopen dan allemaal na de een na laatste race af en dan moet je pas een 17 races contract afsluiten.brid schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:09:
[...]
Ga me in ieder geval voor bereiden op de nieuwe sponor regels, probeer nu sponsors voor 17 races te signen aangezien bestaande contracten niet worden beinvloed.
Helaas kan je in de C2 niet uitgaan van "vorig seizoen". Elk seizoen is weer andersSanderF1 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:54:
Uitgaande van vorig seizoen had ik rond P3 gestaan in C2G1 nu aangezien ik die managers met regelmaat zoek reed... Dit seizoen maar flink ontwikkelen en nog sterker terug komen in C2, en meteen door naar C1
@Brid, tipje van de sluier... 20 is het maximum
[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 07-02-2008 15:07 ]
Wilde het net zeggen... Er rijden nu lui heel hard die vorig seizoen net niet degradeerden en andersom... Ben zelf ook een voorbeeld daarvan: vorig seizoen ergens onderin de middenmoot en nu vast top6... (tot dusver dan hèJoss schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:06:
[...]
Helaas kan je in de C2 niet uitgaan van "vorig seizoen". Elk seizoen is weer anders
Opmerking Sempy + opmerking Joss = dé oplossing voor zo lang mogelijk sponsorknaken...@Brid, tipje van de sluier... 20 is het maximum
(al moet je niet al je sponsors laten aflopen 1 race voor het einde Sempy, heb je net zo goed een probleem...
Zeg volgens mij verdien jij genoeg daar in C3... Zorg maar dat je coureur, Ari Lekst, wat doortrapt voor die centenDauthi schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:38:
Als jullie dan ook ff de sponsor ratios postenhoef ik het niet meer uit te zoeken
Dat is me bekend, wilde het verhaal alleen niet ingewikkelder maken dan het was. Volgens mij kan je drie sponsors in de wacht zetten. Ik heb verleden jaar dezelfde truck toegepast voor het geval ik zou degraderen, zodat ik in C3 dan toch nog 15 races races met 7 sponsors kon rijden.Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:21:
Opmerking Sempy + opmerking Joss = dé oplossing voor zo lang mogelijk sponsorknaken...
(al moet je niet al je sponsors laten aflopen 1 race voor het einde Sempy, heb je net zo goed een probleem...)
Ik verdien helemaal niks.. Ik draai net break even. dusz!Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:59:
[...]
Zeg volgens mij verdien jij genoeg daar in C3... Zorg maar dat je coureur, Ari Lekst, wat doortrapt voor die centen
1 van je sponsors verdwijnt dan gewoon hé. want je kan er maar maximaal 6 hebben.Sempy schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:02:
[...]
Dat is me bekend, wilde het verhaal alleen niet ingewikkelder maken dan het was. Volgens mij kan je drie sponsors in de wacht zetten. Ik heb verleden jaar dezelfde truck toegepast voor het geval ik zou degraderen, zodat ik in C3 dan toch nog 15 races races met 7 sponsors kon rijden.
Lopende contracten worden uitgediend, dan heb je dus tijdelijk een sponsor extra. Is meerdere keren gemeld op f1time-forum, o.a. hier.Dauthi schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:04:
[...]
1 van je sponsors verdwijnt dan gewoon hé. want je kan er maar maximaal 6 hebben.

Tenzij iemand mij op het tegendeel kan wijzen, ga ik er vanuit dat alle (ook lopende) contracten zullen worden aangepast. Ter volledigheid het info center berichtje:
Rumours lit up the F1time paddock tonight that sponsors were unhappy with the amounts they were paying out in F1time. 'We get very good media exposure in c1', 1 CEO was heard to say, 'But the returns are just not there in the other classes.' We'll honour our deals this season, but next season we might have to tighten the purse strings. Besides, it's not as if they actually need the money we give them, they are richer than we are!!'
Net mn auto op de grid gezet. Sta nu 3e, maar er moeten nog 12-15 man ofzo, pas 13 op de grid
Anyway, 0.007 achter de #2 en 0.027 achter de #1, klein beetje balen dus
Nou moet je niet arrogant gaan worden he?brid schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:09:
[...]
Sta trouwens verlopig op Pole met 12 man die qual hebben gedaan, maar er moeten nog 4 concurrenten qualen. Rene gaat de pole denk niet halen, maar Silva, Dinning en Nicole kunnen hem nog afpakken.
[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 07-02-2008 21:43 ]
Gefeliciteerd met je overwinningYisc schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:38:
Yessss, vandaag mijn eerste race gewonnen in C4G1 en nu 2e in het kampioenschap met een kapitaal van 34,9 miljoen. Stom stom stom dat ik in de 1e race van het seizoen een blunder heb gemaakt met de brandstof berekening, anders had ik nog dichter zo niet boven de nummer 1 gestaan. Ook het team (Racing for Holland) gaat lekker en staat 1e in het kampioenschap. Hulde dus ook voor mijn teamgenoot Sjaak.
Het gaat inderdaad lekker met het team, zeker nadat onze grootste concurrent de laatste race 0 punten haalde. Wij hadden 13 van de totaal 27 punten die de teams verdienden
Ik had deze race trouwens een blunder gemaakt bij het berekenen van mijn pitsstop (53 / 3 = 14...

Volgende race hoop ik nog verder vooraan te rijden, want ik heb wat meer PK's en wat minder gewicht.
Oh, en bij GPRO ben ik kampioen in master-2

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Eerste 100% DQP is eindelijk binnen na 10tallen 99%jes is er eindelijk
Heerlijk

GratzDauthi schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 00:37:
YES!!!!!!!!!
Eerste 100% DQP is eindelijk binnen na 10tallen 99%jes is er eindelijk
Heerlijk
Ik kom maar niet hoger dan 98%
[ Voor 3% gewijzigd door Sleepie op 08-02-2008 00:42 ]

Na een 4e plek afgelopen race nu op een 2e op de grid. Met zoals het er nu op lijkt een gok qua strategie. Mijn directe concurrenten staan volgens mij ook op een 3 stop soft als ik de tijden bekijk, alleen de leider in het kampioenschap, een ex C2, heeft schijnbaar snelheid genoeg om voor een 1 stop te gaan, die heeft tot nu toe alles nog gewonnen....
Teamy had de afgelopen race pech, hij was op weg naar punten, maar kreeg last van een bandenplof in het laaste deel van de race, nu maar hopen dat hij het deze race voor elkaar krijgt.
Good luck to you all!!
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Idem, en zelfs dat haal ik lang niet altijd
Ben benieuwd naar de race vanavond.
Sleepie en ik staan op dezelfde stragie, alleen gaat Sleepie het proberen op andere banden dan ik.
Óf ik rijd met te harde banden, óf de banden van Sleepie gaan er te snel aan. Ik ben heel benieuwd.
Kwalificatie is tot op heden redelijk ok voor mijzelf, en gewoon erg ok voor Sleepie, 6e van de 26, chapeau!
Xbox
Overigens heeft mijn coureur het fantastisch gedaan in de Q. Hij begon met een tijd van 1:11.2 . De volgende ronde was 0.1s sneller, daarna nog maar is 0.1s sneller. Toen dacht ik dat het wel op was, besloot de mafkees er nog is even 0.4s af te rijden. En zoals gewoonlijk waren 2 laps in de Q erg goed volgens zijn commentaar. Wat is een driver met 100 concentration toch makkelijk
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Jammer genoeg kan ik de race niet live volgen, maar zal toch zeer benieuwd zijn! Vooral aangezien ik nu niet een te groot risico qua strategie wil nemen...
We'll see...
Mocht ik niet oofen of failures hebben, lijkt het me aannemelijk dat ik de 4e overwinning op rij ga binnen slepen
Same here. Ik sta virtueel 2e, aangezien de nummer 1 alleen voor de Q-bonus lijkt te gaanLuuk_Luchtloper schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:48:
Nou, sta 2e op de grid... maar met een redelijk riskante strategie. Hopen dus dat het goed gaat komen met de bandjes, dan zou dit wel eens een hele leuke race kunnen gaan worden...
We'll see...
Helaas dus geen beste Q van het seizoen.
Tja, life's a bitch and then you die...Grrrrrene schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:06:
Hmm, Keren Nicol ook supersnel in de Q. Chas Dinning is de pole en z'n 1M bonus nu kwijt, erg lullig voor hem, want hij staat in de min _en_ is snel.
(en een virtuele pole levert ook dat miljoen virtueel op hè)
Verwijderd

Ehh, volgens mij is dat toch ook een onderdeel van het spelletje, op je centen letten? Hij had ook met Ford-Ford kunnen rijden net als Aleks en James, i.p.v. Renault- BMW.....Grrrrrene schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:06:
Hmm, Keren Nicol ook supersnel in de Q. Chas Dinning is de pole en z'n 1M bonus nu kwijt, erg lullig voor hem, want hij staat in de min _en_ is snel.
By the way, voor degenen die het raar vinden dat degene met de sterkste motor strak onderaan staat...:
"Has recorded a DRP average of 28.79% in 24 races."
.....auw.....
Succes vanavond.....
Verwijderd
Waar zijn trouwens de C2G1'ers in IRC? (en trouwens de rest
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 17:56 ]
En dat promoveert dan naar C3, ongelofelijk zegVerwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:10:
Ff snel een vraagje, wordt er nog iets gedaan aan de market? Zo niet is er namelijk weinig soeps beschikbaar qua designer/directors....![]()
[...]
Ehh, volgens mij is dat toch ook een onderdeel van het spelletje, op je centen letten? Hij had ook met Ford-Ford kunnen rijden net als Aleks en James, i.p.v. Renault- BMW.....![]()
By the way, voor degenen die het raar vinden dat degene met de sterkste motor strak onderaan staat...:
"Has recorded a DRP average of 28.79% in 24 races."
.....auw.....![]()
Succes vanavond.....

Gedurende de 1e stint wat naar voren gegaan (dat was verwacht). Helaas blijkt mijn performance op harde banden akelig beroerd te zijn. Kan eigenlijk niet anders dan dat ik een met een kapotte gearbox ofzo rondrijd, maar dat event moet ik dan ff gemist hebben... Levert me nu momenteel een 2122e plek op.
Sleepie gaat wel lekker met P10 op dit moment
[ Voor 20% gewijzigd door BM op 08-02-2008 18:43 ]
Xbox
Rijdt zo'n kneus me achtervleugel der af op het moment dat ik de pits uit kom.
Wel duidelijk te merken dat sommige managers een engine upgrade toegepast hebben, die zaten ineens veel dichter bij mij, dus ik ga maar eens de engine testen en over een paar races een upgrade doen, ook in verband met de cup moet ik daar even rekening mee houden.
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Eindelijk een goede race voor mij inderdaad.BM schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:41:
So far niet wat ik van de race verwacht had.
Gedurende de 1e stint wat naar voren gegaan (dat was verwacht). Helaas blijkt mijn performance op harde banden akelig beroerd te zijn. Kan eigenlijk niet anders dan dat ik een met een kapotte gearbox ofzo rondrijd, maar dat event moet ik dan ff gemist hebben... Levert me nu momenteel een 2122e plek op.
Sleepie gaat wel lekker met P10 op dit moment
Helaas nog niet geen punten maar wel mn eerste top10 finish. Twee ronden voor t einde kreeg nummer 9 nog problemen waardoor ik nog kon stijgen van 10 naar 9.
Strategie was in orde, volgens mij had ik alleen nog steeds teveel fuel bij (moet daar toch es wat minder 'op safe' gaan spelen.
Verloor tijdens de race iets van 0.05s per rondje, maar dat was nog niet zo erg. Wel toen ik tijdens beide pitstops 0.6s verloor. Erg balen, want dat koste me de 3e plek en uiteindelijk, zo bleek, zelfs een 2e plek. 4e geworden dus.
Maarja, mijn teamgenoot (8e) heeft er wel voor gezorgd dat ik 5 punten ben ingelopen op de 3e plek, nog maar 7 punten verschil
Maar goed ik ben er niet blij mee...
Een mooie 6e plaats levert mij 3 punten op
Maar nu moet ik een hele moeilijke beslissing nemen.
Is 3 punten genoeg om in C2 te blijven of niet? Ik ben bang van niet, in dat geval ga ik door met engine tests en zorgen dat ik meer punten verzamel.
Is het wel genoeg, dan ga ik liever mijn aero testen om volgend jaar een betere auto te hebben.
Moeilijk, moeilijk....in kamp Jonker wordt nog even flink vergaderd
Ik zou het nog tot de helft van het seizoen bekijken hoe het zich ontwikkelt, wie weet is het genoeg of pak je nog meer punten, en kan je je aero testen.
was inderdaad een zeer verrassende race en de concurrentie stond op een strategie die volgens de data die we hadden onmogelijk wasbij die temperaturen.Grrrrrene schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:24:
Hmmm, compleet verkeerde banden gepakt. Een 3-stopper had ook op mediums gekund en op m'n harde banden had ik en 2-stopper kunnen halen. Jammer, had dus meer dan p4 ingezeten. Oh well, volgende race beter. De Q is nat en dat vindt mijn rijder altijd fijn.
Maar gelukkig nog p3 kunnen pakken, waardoor we in het TC toch nog 3 punt uitlopen op de nummer 2 en 1 punt op de nummer 3
[ Voor 4% gewijzigd door brid op 08-02-2008 22:51 ]
Nog 7 registraties, komop!2 flag: Portugal Portugal 871
3 flag: Netherlands Netherlands 864
Het word nog worstelen om dit seizoen in C3 te overleven
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Nee, dat duurt nog wel even. Was een ideetje van een C1er, omdat ze daar wel nieuwe designers hebben gekregen (90+ zelfs). De rest van F1Time heeft dus 2 nutteloze rondes voor de designers/directors, bij ons is de best beschikbare nu 58 / 59 skill.Dauthi schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:10:
ik mag toch hopen dat als de markten draaien zondag er ook designers e.d. worden toegevoegd..

Over 2 races zouden de designers/directors met aflopende contracten weer vrij moeten komen iig.
In mijn bugreport topic (Designer/Director markets)Dauthi schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:53:
waar op het forum wordt dat gemeld?
Ik heb het topic eens doorgelezen en moet één ding van het hart, die C1 zeikerd kunnen echt mn rug op. Het spel draait immers niet om hen maar dat vergeten ze naar mijn mening. Moest ik in Tadas zijn schoenen staan ik liet me niet beïnvloeden door andere admins ala Neil, ...
Het spel moet voor iedereen gelijk zijn en niet enkel preferent voor de C1 rijders!
[ Voor 49% gewijzigd door nvidia op 09-02-2008 15:31 ]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Maar de strategy die Oliver bespreekt gaat aan mij voorbij. Want er is geen strategy, in c1 zullen er 2 managers met de 90+ aan de haal gang en moet de rest maar wachten... Nee geweldig.
Zorg er dan voor dat je die staff van Pitcrew Engineers and Mechs kan gebruik in een trading market zoals in Hattrick, dat brengt strategy en tactiek me zich mee.
Op dit moment is het spel meer the needs of the few are more important than the needs of the many.
(C1 vs de rest)
[ Voor 12% gewijzigd door Dauthi op 09-02-2008 15:32 ]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Dit topic is gesloten.