Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #10

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.690 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Het doet het weer.... nu afwachten tot het live gedeelte weer wat doet.

[ Voor 54% gewijzigd door lameeuw op 01-02-2008 17:22 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

......ben bang dat de races niet gaan draaien.... -O- nog iets meer dan 5 minuten.....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
Alles werkt weer zo te zien?! Dan doe ik net of mn race om 19.00 start :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Het ziet er inderdaad weer goed uit, alle c2 races zijn berekend, hoop dat c3 snel genoeg gaat en m'n race netjes om 19:00 begint, zijn in ieder geval de eerste c3 groep die op die tijd start dus misschien gaat het lukken. 45 minuten voor 9 races.

Edit duurde dus 15 minuten, kan dus straks 'live' de race kijken :)

[ Voor 12% gewijzigd door brid op 01-02-2008 18:29 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
En we zijn bezig! Geen wear meldingen gekregen dus had de pitstop misschien beter nog een lap later kunnen doen, maar we zullen zien hoe het afloopt!

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:05:
Ik vind dat de pagina van F1time de laatste tijd wel heel vaak onbereikbaar is. Volgens mij heeft Tadas iets helemaal krom geprogrammeerd.
Wat mij vaak gebeurt is dat de site een minuut of 2-3 onbereikbaar is als je op een link klikt terwijl de pagina nog geladen werd. Ik heb dat alleen bij F1Time, dus dat zal wel aan Tadas liggen dan?

Ik vertrek dus definitief vanaf p3 op Monaco en oh oh oh, wat ben ik daar blij mee :) Ik heb echt het gevoel dat het dit seizoen allemaal goed gaat komen met die promotie, want ik sta nog best zwaar op de grid :D Ik hoop net wat langer door te kunnen rijden dan de mensen om mij heen, naja, van brid weet ik inmiddels wanneer hij binnenkomt :+

[ Voor 27% gewijzigd door Grrrrrene op 01-02-2008 18:37 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Gewonnen :) Het hele veld t/m P7 op een rondje gezet, snelste raceronde en 59 seconden voorsprong op de nummer 2 (teamgenoot) - Al met al een prima resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Na vorige race een goede start voor Racing for GoT, is deze race op een drama uitgelopen.
Na een zeer veelbelovende kwalificatie van Sleepie en ondergetekende werd Sleepie al vroeg in de race gedwongen een extra pitstop te maken, en raakte daarmee dus alle kans op een goede klassering kwijt.
Ikzelf kwam 1 ronde voor mijn geplande pitstop zonder fuel te staan, had dus toch een paar liter extra mee moeten nemen. Lag op dat moment op een 5e plek, en had volgens mij best kans om nog een puntje mee te pakken.

Hopelijk heeft team Racing for GoT zijn portie pech voor dit seizoen alvast gehad.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Race iig totaal naar de piep.... slechte Q dus vanaf P15 gestart.... achtervleugel eraf gereden.... pitstopstrategie naar de piep dus als toegift een geflopte band.... Had me een iets beter begin voorgesteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
4e geworden deze race, zat in een treintje van P2 tot P5. Reed 2 laps voor het einde nog 5e, maar kon er maar 1 inhalen (alhoewel de rondetijden sugereren dat ik 3e zou moeten zijn geweest, maar die bug is al langer bekend). Met een ietsie-pietsie andere strategie had ik 2e kunnen worden dus baal wel een beetje (was ook eigenlijk de snelste op de winnaar na).

Snelheid zit er dus wel in, hopen dat dat blijft en we de aanval op promotie vol gaande kunnen houden.

M'n teamgenoot had 2 fouten gemaakt. Ten eerste was het de bedoeling dat ie 3 stops zou doen, maar hij deed er 2 (alhoewel)... Ten tweede viel ie net voor zn 2e stop uit door een brandstoftekort. Hij was opweg om 7e of 8e te worden.

Concluderend een weekend dat beter had gekund, maar de snelheid zat er iig weer goed in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, race nice live gezien maar nu wel teruggelezen in de logs, ik heb zowaar in race 2 mijn allereerste C2 puntje en een goede stap richting C2 behoud weten te halen.
Ik ben er stil van, een redelijk riskante move gedaan voor deze race en betaald zich terug. Altijd leuk om te zien dat grote risicos nemen zich nog weleens terugbetaald (meestal niet bij mij namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Het is halverwege race 2 wel duidelijk, dat ik met ongelooflijke dominantie dit seizoen ga winnen. Ik rijd 1s per ronde sneller dan de rest van het veld.
Het enige wat me echt tegen kan houden is uitvallen, maar ik ga er vanuit dat ik max 3x at random uitval en de rest heb ik zelf een beetje in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:45
Probleempje met motor zorgde voor slecht resultaat. Zonde, anders hadden er wel wat puntjes ingezeten. Feli aan Sempy voor een nette 7e plaats. Zenit had pech dat zijn auto van de baan kegelde geloof ik... en Frank krijgt een lastig jaar met z'n driver. Sofar the gotters in C2G2 :).

Overigens, nieuw PR:

Renopack 13/13 905,000 292,045 33,968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Woei, mooie 1-2 gescoord met brid. Daniel werd 1e en ik lag maar liefst 22s achter :X Zoltan, die ons in de Q opsplitste stond op een 3-stopper, maar de 1-stopper van Silva kostte me bijna m'n p2 in de race. Hij kwam tot 0.25s achter me, maar toen had ik nog 3 boostlaps en trok ik weer een gat. Trouwens, ligt het aan mij of beginnen die boostlaps 2 rondjes te laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

12e plek tot een paar ronden voor het eind, toen gearbox problemen. :'( Uiteindelijk 15e geëindigd. Gelukkig geen fuel problemen. Laat maar komen die opwaartse spiraal! Heb het gevoel dat het helemaal goed gaat komen. :)

Feli @ teamgenoot met een mooie podium plek!

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

9e plek, maar gezien mijn DRP van 86 niet eens zo slecht. Wel veel meldingen over banden gehad en 0,7 liter over, dus dat had ik beter voor elkaar dan de DRP :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 15:01
Requiem19 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:36:
Probleempje met motor zorgde voor slecht resultaat. Zonde, anders hadden er wel wat puntjes ingezeten. Feli aan Sempy voor een nette 7e plaats. Zenit had pech dat zijn auto van de baan kegelde geloof ik... en Frank krijgt een lastig jaar met z'n driver. Sofar the gotters in C2G2 :).

Overigens, nieuw PR:

Renopack 13/13 905,000 292,045 33,968
Dat was inderdaad wel zonde, wat gebeurd er overigens als je driver hurt is? Of heeft dat nauwelijks gevolgen?

Had trouwens wel een mooi treintje achter me tot de eerste pitstop, maar toen viel ik terug van P5 naar P16. Hopenlijk ga ik dit seizoen wel een paar puntjes pakken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@Requiem19: Ah, ben dus niet de enige die zulke sponsors heeft:
Microcosmic 12/12 898,799 371,720 49,435
Vind die van mij mooier O-)

Aaaaanyway: persbericht staat weer online, poll is aangemaakt incl. info over Old Hockenheim, alle data is weer opgeslagen, dus ik ben weer klaar voor vandaag :Y)

[ Voor 46% gewijzigd door Grrrrrene op 01-02-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Bah engine problemen, net deze race dat ik misschien 2e en zeker 3e had kunnen worden achter mijn teammie Dauthi, die zijn 2e overwinning heeft gepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Goede race gehad, 2e geworden.
Sta nu op de 3e plaats in het klassement dus goede zaken gedaan, zit weer binnen mijn doelstelling. Nu nog zo houden en ik ben helemaal happy :)
Hoop dat GoT het de volgende keer wat beter doet, vond het wel wat tegenvallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:19
MRCL schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 01:25:
Goede race gehad, 2e geworden.
Sta nu op de 3e plaats in het klassement dus goede zaken gedaan, zit weer binnen mijn doelstelling. Nu nog zo houden en ik ben helemaal happy :)
Hoop dat GoT het de volgende keer wat beter doet, vond het wel wat tegenvallen ;)
Jij ging heel goed inderdaad. Een ronde of 10 voor het einde was je zelfs sneller dan de nr1, dus ik dacht even dat je hem nog kon winnen, maar waarschijnlijk waren dat boost ronden.

Het was gewoon een slechte race voor BM en mezelf. Ik heb vorig jaar met Michelin gereden, dus geen bandendata beschikbaar. Was iets te optimistisch over de Softs, dus ploffende bandjes was het resultaat :(
BM was in C4 nog gewend om redelijk veel fuel mee te nemen, heel erg aan de safe side zeg maar, en wilde het nu eens wat krapper doen .... helaas iets te krap :(

Maar goed, we hebben wat data beschikbaar nu .. positief blijven: Het kan vanaf nu alleen maar beter gaan ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Sleepie op 02-02-2008 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik had al zo'n vermoeden dat je op softs reed ;)
Ik heb ook geen data van Bridgestone, heb alleen nog maar met Michelin gereden (behalve dit seizoen dan). De laatste 3 ronden waren boost, de rest had ik al eerder verbruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister opnieuw punten behaald. Nu ben ik helemaal veilig in c2 voor volgend seizoen :D

Een uitstekende p4 gereden. Strategie stond als een huis. Helaas viel Luuk nog uit aan het einde anders hadden we een prima teamresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
MRCL schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 02:40:
Ik had al zo'n vermoeden dat je op softs reed ;)
Ik heb ook geen data van Bridgestone, heb alleen nog maar met Michelin gereden (behalve dit seizoen dan). De laatste 3 ronden waren boost, de rest had ik al eerder verbruikt :)
Yeah, slechte keuze gewoon. Ik was er ook absoluut niet zeker van (stond al ergens onder een eerder post), maar af en toe moet je gewoon es wat risico nemen.
Eens kijken wat Canada ons gaat brengen (helaas geen DQP-data beschikbaar van Montreal :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
Was gister een mooie race voor nederland :) M. Uljee mooie en duidelijke 1ste plek behaald. Ik op een mooie 2e plek. Ondanks dat mijn dqp rond de 93% lag had ik toch een DRP van 98%.

Toch mooi dat de 3 stopper meds goed is uitgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
En weer sta ik in de P en W slechts in de middenmoot, de winkelwagen waar ik die trainingen mee rijd is 10 kg zwaarder en ongeveer 4 punten minder qua efficiency, maar ook denk ik dat sommigen de trainingen ook op hoger revs rijden, dat heeft toch absuloot geen nut?!?

In de Q en de race sta ik weer vooraan :p

[ Voor 7% gewijzigd door Sanderrr op 02-02-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 21:24
Telt iemand even mee:
1
Blocked by Jos Roelofs
1
Blocked by Jos Roelofs
1
Blocked by Jos Roelofs
1
Blocked by Bogdan Heghes
1
Blocked by Jos Roelofs
1
Blocked by Jos Roelofs
2
Blocked by Jos Roelofs
2
Blocked by Jos Roelofs
2
Blocked by Jos Roelofs
2
Blocked by Jos Roelofs
3
Blocked by Jos Roelofs
3
Blocked by Jos Roelofs
4
Blocked by Jos Roelofs
6
Blocked by Jos Roelofs
6
Blocked by Jos Roelofs
7
Blocked by Jos Roelofs
7
Blocked by Jos Roelofs
7
Blocked by Jos Roelofs
7
Blocked by Jos Roelofs
8
Blocked by Jos Roelofs
8
Blocked by Jos Roelofs
9
Blocked by Jos Roelofs
9
Blocked by Jos Roelofs
9
Blocked by Jos Roelofs
11
Blocked by Jos Roelofs
11
Blocked by Jos Roelofs
11
Blocked by Jos Roelofs
12
Blocked by Jos Roelofs
12
Blocked by Jos Roelofs
12
Blocked by Jos Roelofs
13
Blocked by Jos Roelofs
13
Blocked by Jos Roelofs
13
Blocked by Jos Roelofs
14
Blocked by Jos Roelofs
14
Blocked by Jos Roelofs
14
Blocked by Jos Roelofs
14
Blocked by Jos Roelofs
15
Blocked by Jos Roelofs
15
Blocked by Jos Roelofs
15
Blocked by Jos Roelofs
16
Laps (1) Kauri Karjus
16
Laps (1) Kauri Karjus
16
Blocked by Jos Roelofs
17
Blocked by Jos Roelofs
17
Blocked by Jos Roelofs
18
Blocked by Jos Roelofs
18
Blocked by Jos Roelofs
18
Blocked by Jos Roelofs
19
Blocked by Jos Roelofs
19
Blocked by Jos Roelofs
19
Lost front wing while trying to overtake Jos Roelofs
19
Overtakes Jos Roelofs
20
Pit stop, lasted 10.03 seconds. 82 liters of fuel added. Tyres changed to new Wet tyres.
25
Blocked by Jos Roelofs
25
Blocked by Jos Roelofs
26
Blocked by Jos Roelofs
26
Blocked by Jos Roelofs
26
Blocked by Jos Roelofs
26
Overtakes Jos Roelofs
Dankje wel Jos: altijd blocken, dan mijn frontwing eraf rijden en na de pitstop vrolijk verder gaan! :( ;)

[ Voor 7% gewijzigd door B-Force op 03-02-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dat is nogal wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

ruk, foutje, andré staat automatisch ingelogd :P

[ Voor 156% gewijzigd door andrestouwe op 03-02-2008 14:04 ]

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dit is beter als het goed is... :P
B-Force schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:16:
Telt iemand even mee:

[...]

Dankje wel Jos: altijd blocken, dan mijn frontwing eraf rijden en na de pitstop vrolijk verder gaan! :( ;)
Ehh, dan mag je je eigen overtaking wel eens nakijken, blocking stond namelijk op 0 (driver heeft een blockingskill van 84)...., er staat namelijk niet voor niets: GP of Monaco - Monaco, Overtaking: impossible....
Strategie was goed geweest voor een top6-7 (zelfde als teamy), maar ja.... dat werd dus 12...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dan liegt er hier iemand ;) Een ongeluk "while trying to overtake" kan alleen als er blocking wordt gebruikt door de voorste en overtaking door de achterste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:12:

[...]

Ehh, dan mag je je eigen overtaking wel eens nakijken, blocking stond namelijk op 0 (driver heeft een blockingskill van 84)...., er staat namelijk niet voor niets: GP of Monaco - Monaco, Overtaking: impossible....
Strategie was goed geweest voor een top6-7 (zelfde als teamy), maar ja.... dat werd dus 12...
geloof dat dat op 40/30 stond... maakt met verder ook niet uit hoor, ben niet zo;n risiconemer wat dat betreft, maar moest wel alchen toen ik dit zag in mijn race report :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

andrestouwe schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:03:
ruk, foutje, andré staat automatisch ingelogd :P
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:12:
Ik zie dat iemand rare dingen doet onder het babysitten..... :+

ik vindt overigens 40/30 erg hoog voor monaco..... Daarmee had Coulthard niet de halve race achter de arrows van Bernoldi gezeten... 8) Maar dan hadden ze halverwege de race een biertje kunnen pakken op een partyboot, gedouched en al... _O-

[ Voor 14% gewijzigd door andrestouwe op 03-02-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:08:
Dan liegt er hier iemand ;) Een ongeluk "while trying to overtake" kan alleen als er blocking wordt gebruikt door de voorste en overtaking door de achterste...
Er rijden in onze groep volgens mij wat mensen rond met 100/100, want er vliegen bij sommigen wel heel vaak vleugels af :o Maar inderdaad: met 0/0 is een ongeluk uitgesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Volgens mij is het beste gewoon 0/0 invullen als je dan toch een lage waarde in wilt vullen. Want vaak doe ik 20/15 maar voor mijn gevoel zit er weinig verschil in of ik 0/0 doe of 20/15.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Afgelopen vrijdag m'n eerste puntjes van het seizoen binnengesprokkeld. Was ik in de eerste race de pechvogel die twee ronde voor het einde met een kapotte vleugel buiten de punten viel, nu vielen er in de een na laatste ronde voor mij twee coureurs uit met dit probleem en kon ik mooi van P9 naar P7 doorschuiven. :)

Voor komende race valt het voorlopig wat tegen, had van verleden jaar een DRP van 94%, maar het lukt met geen mogelijkheid om dit nog te verbeteren. Gelukkg reed m'n driver voor een keer eens een perfect rondje dus het verlies in Q lijkt mee te vallen (voorlopig p7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op maandag 04 februari 2008 @ 06:56:
[...]

Er rijden in onze groep volgens mij wat mensen rond met 100/100, want er vliegen bij sommigen wel heel vaak vleugels af :o Maar inderdaad: met 0/0 is een ongeluk uitgesloten :)
Niet geheel juist Renè... Zoals de voorbeeld hierboven met roelof en b-force. Kans is wel kleiner uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:32:
[...]

Niet geheel juist Renè... Zoals de voorbeeld hierboven met roelof en b-force. Kans is wel kleiner uiteraard ;)
Onzin, een ongeluk is uitgesloten. Één van de twee heren hierboven liegt. Ik heb de race niet gezien, maar als er staat dat "while trying to overtake X" dan MOET die X blocking gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:40:
[...]

Onzin, een ongeluk is uitgesloten. Één van de twee heren hierboven liegt. Ik heb de race niet gezien, maar als er staat dat "while trying to overtake X" dan MOET die X blocking gebruiken.
Dan willen we screensshots zien Roelof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou nou zeg, dit gaat een eigen leven leiden geloof ik... Maak je er niet te druk over, doe ik ook niet.

misschien dat dit wat verklaard, c/p van report:

19
Your car bounced over the kerbs and the driver struggled to regain control, losing a little time in the process
19
Lost rear wing while trying to block Bart Rietveld

en dan toch echt met:
Overtaking 10
Defensive 0

En ehh, ik heb toch echt wel vaker bij live race "X blocked by Jos Roelofs" voorbij zien komen met Defensive op 0. Ik heb in m'n eerste seizoen wel leergeld gegeven qua blocking/overtaking..
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:13:
[...]

Dan willen we screensshots zien Roelof ;)
Ehh, met een kudde Tweakers in de groep een screenshot van m'n racereport hier? Vind ik nou niet helemaal zo verstandig :+ Ik krijg het met de opa van de drivers al wel moeilijk genoeg, al heeft ie me wel verrast met zijn kunnen deze eerste races. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
"Blocked by " heeft niet te maken met blocking. Een ongeluk wel. Als je écht 0 blocking had, moet je dat naar mijn mening op het bugforum melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
damn, vliegt de site eruit, net tijdens de race van 4-1!

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:59:

Ehh, met een kudde Tweakers in de groep een screenshot van m'n racereport hier? Vind ik nou niet helemaal zo verstandig :+ Ik krijg het met de opa van de drivers al wel moeilijk genoeg, al heeft ie me wel verrast met zijn kunnen deze eerste races. :7
Zoals Joss zegt, dan moet je er een bug van maken... En een SS kan je gewoon afplakken ;) We hoeven je gegevens heus niet zien hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Die hoeven we inderdaad niet te zien :p

Ben niet op zoek naar een manier om me auto trager te maken ;)

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
ronde 73 van de 81:
S. Lagewaard The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer.

Damn, ik lag 5e, en misschien zat er nog meer in...
twee keer pech van de 3 races, is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
hmm, gelukkig toch nog 1 puntje gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
kieknwatwort schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:32:
ronde 73 van de 81:
S. Lagewaard The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer.

Damn, ik lag 5e, en misschien zat er nog meer in...
twee keer pech van de 3 races, is dat normaal?
Gezien je gemiddelde DRP lijkt het me gewoon pech, aan de andere kant kan het ook liggen aan de hoeveelheid wear die je in de voorbereiding op de race hebt. practice/warmup/kwalificatie op 100% rev is bijvoorbeeld niet al te best voor je wagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Weet iemand trouwens al wnnr CD en D markets worden gereset?
Want als dat niet gebeurt kan ik net zo goed niet promoveren.... de markets zijn nu echt dramatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, om duidelijkheid te verschaffen ben ik eens in m'n opgeslagen data gedoken. De cijfers van de racereport verschillen iets van mijn opgeslagen data. De autoafstelling en schijnbaar ook de overtaking-blocking verschillen ook iets, en na een controle berekening klopt de DQP/DRP ook niet helemaal, dit verschilt iets. Hierop heb ik de data van afgelopen seizoen van Monaco er eens even bijgepakt, en ook eens vergeleken, hier zit ook ongeveer het zelfde verschil, en ook bij overtaking- blocking.......
Is dit driver gerelateerd ofzo? Want ik heb een paar andere races ook de data gecheckt, en daar zit het niet in, het is, voor zover ik nu kan zien puur op monaco... 8)7

Ohw, en in m'n opgeslagen data van voor de race heb ik dus 10-10, dus wel blocking....

ik zal even nederig buigen.. _/-\o_

@brid:....Auw... :o voorstel, ruilen van driver??? :P

En ehh, de laatste keer dat ik een bug heb gemeld, was de conclusie eigen fout, maar nadat er naar gekeken was was het hokuspokus opgelost.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Oeff, C2 valt echt zwaar tegen ... momenteel 15e van de 17 in de Q. Met een zwaar onder ontwikkelde auto wordt het toch lastig dit seizoen :(

Overigens heb ik al gezien dat ik na dit seizoen op 50 races zonder zege kom te staan, daarmee zou richting de top 20 allertijden gaan ... een hele dubieuze eer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenit schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:06:
Oeff, C2 valt echt zwaar tegen ... momenteel 15e van de 17 in de Q. Met een zwaar onder ontwikkelde auto wordt het toch lastig dit seizoen :(

Overigens heb ik al gezien dat ik na dit seizoen op 50 races zonder zege kom te staan, daarmee zou richting de top 20 allertijden gaan ... een hele dubieuze eer :X
eerder een mooie uitdaging ;)

@roelof, ah is dat ook weer uit de wereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:04:

@brid:....Auw... :o voorstel, ruilen van driver??? :P
ALs het zou kunnen deed ik het zo voor een paar race, je moest dan natuurlijk wel flink dokken :p
Punten halen moet kunnen met die driver

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
[Oliver Vogel-mode]Je kunt met iedere rijder in C3 winnen, is echt super eenvoudig als je het spel begrijpt. Zelfs met een 30-efficiency auto met de slechtste suppliers kan dat met gemak[/Oliver Vogel-mode] :P

Zo'n oudje verliest gewoon bijna meer tijdens de reset dan hij tijdens een heel seizoen wint (bij wijze van spreken). Mijn rijder heeft het gepresteerd in 3 van de 4 Q-rondjes op 100% revs trager te zijn dan hij in de WU was :r Wat een prutser, dankzij rondje 4 sta ik iig nog 8e, maar met het risico arrogant te klinken: als je 1e staat (ook al is het na 2 races), hoop je toch op meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Ja ik vind de manier waarop drivers terug vallen tijdens een reset ook ultra belachelijk...
Het merendeel van de topsporters is op pas op zijn beste als eind 20 begin 30 zijn. Als je driver in het spel ouder is dan 26 verliest ie al punten tijdens een reset... beetje krom. En dat compenseren ze dus weer door de groei te versnellen tijdens races en testing.
Jah naarmate je het spel beter door begint te krijgen komen er steeds vage onbalansen te voor schijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:24:
[...]

eerder een mooie uitdaging ;)

@roelof, ah is dat ook weer uit de wereld ;)
Ach, laat ik eerst maar eens proberen dit seizoen in C2 te blijven. Als dat lukt, dan pak ik dat record van geen overwinning nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, Racingday!!! *O*

Na een goeie gewaagde strategie afgelopen race 3e geworden te zijn, wordt het nu een ander verhaal. De race begint nat en heet, en eindigd droog en behoorlijk heet, 40 graden.. Ik heb getwijfeld over de zelfde strategie, maar dat lijkt me toch echt iets te veel van de bandjes te vragen....We zullen wel zien wat het gaat worden vanaf de tot nu toe 5e plek, met volgens mij 2 man (man en vrouw trouwens) voor me met een stop meer.....

Good luck to you all!!

en ehh, kan iemand me de volgende keer ff waarschuwen als we Roeloffie gaan jennen, doe ik graag aan mee... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Het ziet er vrij hopeloos uit in de Q, maar hopelijk kan ik in de race nog wat goedmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Das wel de bedoeling :)
Snap niet dat jij zoveel meer last hebt tijdens de qual dan ik.

Beeld is nu wel lekker vertekend nummer 1 is gewoon 0.5s los van de nummer 2 :P

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik denk dat dat aan de bandeninfo van de nummer 1 ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Ook maar even een samenvatting geven van mijn eerste ervaringen in C3: Het gaat een moeilijk seizoen worden, maar behoud zou er wel in moeten zitten!
Elke kwalificatie in de onderste 5 (van de 27) gekwalificeerd maar toch een "mooie" 18e en in de 2e race 12e! plaats behaald. Die 1-stopper heeft mij daar 11 plaatsen winst doen opleveren, een taktiek die ik dus wel vaker zal mogen toepassen. :)

Voor de race van vandaag sta ik dus weeral bij de laatste 5 op de grid, maar hoop ik weer in de top 15 te belanden. Na de race mijn eerste motor-revisie toepassen en hopen dat pole-trainingen mij wat meer vooraan op de grid kunnen brengen. Als ik dit seizoen al 1 puntje kan behalen zou het prachtig zijn (en ben ik zeker van behoud!).

Mijn medeleven gaat trouwens naar Rens, die (ondanks goede kwalificaties) telkens is uitgevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Met een puntje zeker van behoud? Ga daar voor de zekerheid maar niet van uit, in sommige groepen is het zo maar als het een beetje competatief is heb je al gauw meer over (verleden seizoen zelf met 8 puntjes maar net genoeg voor P18).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sempy schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:55:
Met een puntje zeker van behoud? Ga daar voor de zekerheid maar niet van uit, in sommige groepen is het zo maar als het een beetje competatief is heb je al gauw meer over (verleden seizoen zelf met 8 puntjes maar net genoeg voor P18).
Hmm die heb ik inmiddels wel binnen. ;) 8 punten is best uitzonderlijk denk ik. Dan zit je in een echt competatieve poule... Zijn wel de mooiste uiteraard.

Maar 1 punt is vaak al niet genoeg, vaak zit die grens op 3+ punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:16:
[...]

Hmm die heb ik inmiddels wel binnen. ;) 8 punten is best uitzonderlijk denk ik. Dan zit je in een echt competatieve poule... Zijn wel de mooiste uiteraard.

Maar 1 punt is vaak al niet genoeg, vaak zit die grens op 3+ punten
Bij ons had de #18 vorig seizoen 0 punten, maar dat kwam met name doordat we zo'n 12 ijzersterke managers hadden die bijna iedere race de punten pakten. Zelfs op het aantal punten van de #18 valt dus niet te zeggen of de groep sterk is of niet, maar inderdaad, als de #18 meer dan 5 punten nodig heeft dan zit je iig in een leuke diverse groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ik ben trouwens benieuwd wie de eerste GOTter in C1 gaat worden. Volgens mij maken Luuk en Joss de meeste kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:40:
Ik ben trouwens benieuwd wie de eerste GOTter in C1 gaat worden. Volgens mij maken Luuk en Joss de meeste kans...
Dat is inderdaad een goede vraag. Ik neig op dit moment voor Joss te gaan gezien zn expertise en ontwikkelingen.
Maar er zijn zoveel factoren die mee spelen.

Ook jou mogen we niet uit sluiten Requiem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:00:
[...]

Dat is inderdaad een goede vraag. Ik neig op dit moment voor Joss te gaan gezien zn expertise en ontwikkelingen.
Maar er zijn zoveel factoren die mee spelen.

Ook jou mogen we niet uit sluiten Requiem ;)
Zegt meneer die zelf ook al 8 punten heeft uit 2 races ;)

We hebben een groeiend aantal, zeer sterke Nederlandse managers in de top ( 8 ) van de C2. Het zou me niets verbazen als we over 3 seizoen met 5 man in de C1 zitten. We gaan trouwens bijna naar een 2e plek op de landenlijst (met meeste aantal gebruiker per land), dus tegen die tijd zijn wij Nederlanders het ook wel verplicht om de C1 te gaan bevolken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
We hebben al 1 nederlander in C1. misschien geen tweakert maar toch.

Anyhow ik heb me auto maar op de grid gekwakt met de veilige 2 stopper ipv van de leuke 1 stopper (in c2 was ik voor de 1 stopper gegaan).
Ik sta nu met 0.3s voor op de 1ste plaats en #2 mag nog 2 rondjes. Maar ik maak me geen zorgen. Als er niks kapot gaat of oof, zie ik de overwinning mij weer tegemoet komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Joss schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:11:
[...]

Zegt meneer die zelf ook al 8 punten heeft uit 2 races ;)

We hebben een groeiend aantal, zeer sterke Nederlandse managers in de top ( 8 ) van de C2. Het zou me niets verbazen als we over 3 seizoen met 5 man in de C1 zitten. We gaan trouwens bijna naar een 2e plek op de landenlijst (met meeste aantal gebruiker per land), dus tegen die tijd zijn wij Nederlanders het ook wel verplicht om de C1 te gaan bevolken :P
Ik doe m'n best 8)
Voorlopig lukt het nog niet echt lekker in C3, rond de 15de plaats in Q deze keer (F1Time blocked hier, dus precies weet ik het niet). Eerlijk gezegd valt het me een beetje tegen, had verwacht ietsje hoger mee te kunnen draaien. Al heeft m'n auto denk ik wel wat ontwikkelings achterstand en is m'n driver ook niet de beste. Hopelijk is gaat de goede R&D van de Toyota motor zich bij de upgrades uitbetalen, waardoor de top10 in zicht komt.

Nog een vraagje voor degenen die al wat langer meedraaien over banden.
Ik vind het verzamelen van nuttige info over je banden (hoe lang gaan ze mee bij welke temp) nog steeds het lastigste, zeker nu ik een nieuwe leverancier heb en dus vanaf 0 moet beginnen met informatie opbouwen.
Is die info eigenlijk bruikbaar in het volgende seizoen (of seizoenen zelfs), of verandert het bandengedrag elk seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Bandengedrag is dit seizoen gelijk aan vorig seizoen, ik sluit echter niet uit dat Tadas in de toekomst hier verandering in kan/zal brengen om het wat lastiger te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Josephus...jij bent licht of niet? Ik hoop iig van wel haha, mijn pole afpakken verdomme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Sempy schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:55:
Dan zal het seizoen nog wat moeilijker worden dan verwacht. Maar mits wat ontwikkeling en misschien wat gewaagdere taktiek zou behoud zeker goed mogelijk moeten zijn!

Wel jammer dat de races nu om 18u zijn, dan kan ik ze net nooit bekijken. Maar misschien geen groot nadeel, want ik zit me toch altijd maar op te jagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
En we staan weer op de grid :P Voorlopig 4e van de 22, met eigenlijk dezelfde perspectieven als de voorgaande races: kans op podium. Ben erg benieuwd of het deze race dan eindelijk weer gaat lukken :P Vorige 2 races iig zelf de kans "verprutst", de eerste race door die foute pitstopinstellingen en de 2e race door een strategie die nét iets beter had gekund.

Nog vier uurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Zooo, net ff snel snel vlug vlug mn auto op de grid gesmeten...
Fijn, afgelopen weekend verhuisd (nog steeds f*kking spierpijn) en pas gisterenavond eindelijk internet. Heb net op mn werk dus maar even snel alles gedaan. Maar nu iig gesettled in centrum Utrecht en volledig happy :D

Gaat dus geen superrace worden dit keer (en na de motorproblemen enkele ronden voor het eind van de vorige race), dus moet volgende race echt weer eens gaan vlammen om weer in te lopen op de top van onze groep... (helemaal als Reqiem zelfs gaat roepen dat er C1 in zou zitten ;))

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
tyre wear na 14 rondjes pb :P dat kan nooit goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Yes, yes, yes.

Ik sta (voorlopig nog) op pole position in C3G11. _/-\o_

Oh by the way. Via mobile race viewer kan je de race op een mobiele telefoon of pda bekijken indien je niet kan kijken via simple race viewer van F1Time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
robkamp schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:22:
Yes, yes, yes.

Ik sta (voorlopig nog) op pole position in C3G11. _/-\o_

Oh by the way. Via mobile race viewer kan je de race op een mobiele telefoon of pda bekijken indien je niet kan kijken via simple race viewer van F1Time.
Ik zal hem eens in de OP stoppen :)

Rij zelf momenteel 3e. Zie dat C2G1 ook Anderstorp rijdt en die rijden net een fractie langzamer dan wij in C2G4, maar erg vergelijkbaar tot zover.

Edit: Getver... Reggie Biemans The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer. Meteen 4sec langzamer die ronde, weer een race in rook op gegaan... :/

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 05-02-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
R. Biemans The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer.
Zonde Joss.
Ik begon net te kijken wat jullie tijden waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dauthi schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:37:
R. Biemans The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer.
Zonde Joss.
Ik begon net te kijken wat jullie tijden waren :P
Net de race waar je met een enorm goede engine aan de start staat natuurlijk, had maar 10 rondjes practice gedaan... Nou, dat is alweer de 2e klap van het seizoen. Moeten er niet teveel komen, want dan gaat promotie nu al moeilijk worden.

Edit: Nog een probleempje, kan er ook wel bij: Reggie Biemans The oil and waters temperatures for the engine are approaching dangerous levels

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 05-02-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
ach je moet rekening houden met 3 uitvallen gemiddeld per seizoen.
Als het er meer zijn is het gewoon pech, of zelf gemaakte fouten als het oof's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Toch wel bijzonder dat ik een klapband heb. Op Michelins was dit een net wel/net niet gevalletje geweest, maar op Bridgestones moet dat toch gewoon kunnen dan... Is het een bug of een feature?

Voor de volledigheid de gegevens:

Soft Bridgestone
Klapband na 75 KM
DRP zeer waarschijnlijk 95+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Damn, ik heb alleen een vrije training gedaan. Ik wist dat ik iets vergeten was gisteren.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
F*cking hell, wat is er in godsnaam mis gegaan in mijn kwalificatie? :X Ik sta gewoon 11e (!) Damn, ik heb echt een hoop goed te maken in de race :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
Ik zat net bij C2G3 te kijken en daar zijn 5 mensen out of fuel? Dat kan toch niet meer? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dat heet op de marge rijden Randy :P Maar ik vind het ook wel erg veel, bij ons ook 5 man.

Overigens, ik had gewonnen als ik geen problemen had gehad. Maarja, zoals we allemaal weten... "F1 is IF spelled backwards."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
en daar gaat mijn strategie :( na drie rondjes verplicht de pits in met zen vieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

AArghhhhh dit is niet mijn seizoen geloof ik.... race 1 --> achtervleugel kwijt + geflopte band, race 2 --> achtervleugel kwijt en nu race 3 --> motor / gb naar de knoppen..... Ik hoop dat het nog wat wordt want op deze manier krijg ik helemaal geen centjes binnen :(

Edit: nog een melding over de motor..... bah bah bah en dat terwijl ik vanaf P7 vertrok :'(

[ Voor 15% gewijzigd door lameeuw op 05-02-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

hmm.. na 12 laps al gepit? Volgens mij was dat niet de bedoeling :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat een rampen seizoen gaat dit worden voor mij zeg....

Ik heb gekozen voor een jonge rijder die ik wil gaan trainen. Ik was in de veronderstelling dat een jonge rijder sneller getraint wordt, maar dat valt echt vies tegen. Dit knulletje maakt echt zoveel fouten daar word je niet vrolijk van. Het trainen gaat maar gemiddeld met 1,5 punt omhoog per testen. Ik ben bang dat ik mijn doelstelling nu al opzij kan zetten en meer kan gaan hopen om in de top 20 te kunnen komen :/

Eerste race dit seizoen stomme fout gemaakt door niet de juiste banden te selecteren |:(
Tweede race teveel risico genomen met brandstof |:(
Derde race teveel risico genomen met overtaking waar hij te weinig skills voor heeft....

Ik sta kansloos laatste, start iedere race ook kansloos ener laatste. Ik heb de fout gemaakt door teveel aan kosten te denken. (niet dat ik een optie had op een betere rijder)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P1 vertrokken, P2 gefinnished. strategie was toch net krap aan bij 46 C. Maar goed, 18 punten, degradadie is afgewend.

Wel fijn data voor de banden en het circuit verzameld, handig voor volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
WoooHooo 3e race op rij gewonnen. :)
Ultra nice.
En ook prachtig om te zien dat Saev met de 1 stopper 4e is geworden uitstekend gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Requiem19 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:59:
Toch wel bijzonder dat ik een klapband heb. Op Michelins was dit een net wel/net niet gevalletje geweest, maar op Bridgestones moet dat toch gewoon kunnen dan... Is het een bug of een feature?

Soft Bridgestone
Klapband na 75 KM
Aangezien we dezelfde strategie en banden hadden, hier dus ook de nodige klappers. :( Ik snap het eerlijk gezegd ook niet, m'n drp was 93% en dan krijg je met Bridgestones gewoon na een krappe 50 km al de eerste wearmeldingen (en zo warm was het nu ook weer niet). Helaas ook nog een typfout gemaakt met de fuel (36 ipv 56 8)7 ) dus ik stond lekker voortijdig langs de kant p22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Zow das lekker, dankzij een mooie strategie van Q15 naar P4 :D

En mijn teammie de 3e overwinning op rij!! Feli Dauthi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi

Soft Bridgestone
Klapband na 75 KM
Temperatuur??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:32:
P1 vertrokken, P2 gefinnished. strategie was toch net krap aan bij 46 C. Maar goed, 18 punten, degradadie is afgewend.

Wel fijn data voor de banden en het circuit verzameld, handig voor volgend seizoen.
Hier ook de 3e overwinning op rij, op het eind veel tijd verloren door een GB probleem waardoor Josephus akelig dichtbij gekomen is :D De strategie paste wederom PRECIES :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss

Soft Bridgestone
Klapband na 75 KM
Ik denk dat je nog iets te weinig data hebt op de softe banden. Bij 27 graden was het absoluut geen wel/niet gevalletje, niet bij Bridgestone en zéker niet bij Michelins. Nu heb je iig de data wel, maar ik had het je wel vantevoren kunnen vertellen dat je nooit zo ver zou komen ;) En meer gaan we er hier natuurlijk niet over zeggen, alhoewel iedereen deze data nu al op zou kunnen nemen in hun excelletje :P

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 05-02-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Season results by race:
1 R.Gerritsen 1 2 3 24
Hoop niet dat die trend zich doorzet :+

Maar goed, van p11 (zeer teleurstellend) netjes opgewerkt naar p4 en dan, 1 rondje voor het einde, valt Keren Nicol (toen p2 in de race) uit met te weinig brandstof _o_ Mazzeltje voor mij dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wel erg veel mensen in de laatste ronde zonder fuel komen te staan afgelope race. In alle groepen die ik volg minstens 1 (C2G1 tot en met C2G4, C3G9 en C3G14). Zal wel toeval zijn, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Na een teleurstellende Q (P20) uiteindelijk toch wat goed gemaakt in de race en op P12 gefinished. Een behoorlijke progressie tov voorgaande races, maar ik moet nog verder naar voren komen wil ik punten pakken.

Wel leuk om te zien dat er hier met veel meer verschillende strategiën rond gereden wordt, vorig seizoen stond iedereen eigenlijk elke race op een 2 stopper. Dus P3 en de Q was meestal ook P3 in de race, gelukkig is het dit seizoen spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Joss schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 21:34:
Wel erg veel mensen in de laatste ronde zonder fuel komen te staan afgelope race. In alle groepen die ik volg minstens 1 (C2G1 tot en met C2G4, C3G9 en C3G14). Zal wel toeval zijn, maar toch...
Hehehe, bij ons zelfs 2 >:)
Beiden voor mij, waardoor ik nog net ff van P6 naar P4 kon opschuiven...
Niet onaardig voor een race die ik ff vlug tussendoor heb gedaan... Nu weer los op Indy!

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Joss schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 21:08:
[...]

Ik denk dat je nog iets te weinig data hebt op de softe banden. Bij 27 graden was het absoluut geen wel/niet gevalletje, niet bij Bridgestone en zéker niet bij Michelins. Nu heb je iig de data wel, maar ik had het je wel vantevoren kunnen vertellen dat je nooit zo ver zou komen ;) En meer gaan we er hier natuurlijk niet over zeggen, alhoewel iedereen deze data nu al op zou kunnen nemen in hun excelletje :P
Ik heb wel data van soft banden, maar dat is enkel en alleen Michelin. Vorig jaar heb ik in Australie een race gereden met temps van 28/26, waarbij ik net in de laatste stint een bandenplof had. Toen reed ik met een DRP van 99, nu 95. Ik ging er van uit dat Bridgestones, met hun wear factor van 1, t.o.v. van 2 bij de Michelins, toch wel 25 % langer mee zouden kunnen. Kennelijk is dat slechts 10 % ofzo. Jammer van de race, maar wel erg leerzaam voor de data :).
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.