☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Edit duurde dus 15 minuten, kan dus straks 'live' de race kijken
[ Voor 12% gewijzigd door brid op 01-02-2008 18:29 ]
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Wat mij vaak gebeurt is dat de site een minuut of 2-3 onbereikbaar is als je op een link klikt terwijl de pagina nog geladen werd. Ik heb dat alleen bij F1Time, dus dat zal wel aan Tadas liggen dan?Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:05:
Ik vind dat de pagina van F1time de laatste tijd wel heel vaak onbereikbaar is. Volgens mij heeft Tadas iets helemaal krom geprogrammeerd.
Ik vertrek dus definitief vanaf p3 op Monaco en oh oh oh, wat ben ik daar blij mee
[ Voor 27% gewijzigd door Grrrrrene op 01-02-2008 18:37 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Na een zeer veelbelovende kwalificatie van Sleepie en ondergetekende werd Sleepie al vroeg in de race gedwongen een extra pitstop te maken, en raakte daarmee dus alle kans op een goede klassering kwijt.
Ikzelf kwam 1 ronde voor mijn geplande pitstop zonder fuel te staan, had dus toch een paar liter extra mee moeten nemen. Lag op dat moment op een 5e plek, en had volgens mij best kans om nog een puntje mee te pakken.
Hopelijk heeft team Racing for GoT zijn portie pech voor dit seizoen alvast gehad.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Snelheid zit er dus wel in, hopen dat dat blijft en we de aanval op promotie vol gaande kunnen houden.
M'n teamgenoot had 2 fouten gemaakt. Ten eerste was het de bedoeling dat ie 3 stops zou doen, maar hij deed er 2 (alhoewel)... Ten tweede viel ie net voor zn 2e stop uit door een brandstoftekort. Hij was opweg om 7e of 8e te worden.
Concluderend een weekend dat beter had gekund, maar de snelheid zat er iig weer goed in
Verwijderd
Ik ben er stil van, een redelijk riskante move gedaan voor deze race en betaald zich terug. Altijd leuk om te zien dat grote risicos nemen zich nog weleens terugbetaald (meestal niet bij mij namelijk).
Het enige wat me echt tegen kan houden is uitvallen, maar ik ga er vanuit dat ik max 3x at random uitval en de rest heb ik zelf een beetje in de hand.
Overigens, nieuw PR:
Renopack 13/13 905,000 292,045 33,968

Feli @ teamgenoot met een mooie podium plek!
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat was inderdaad wel zonde, wat gebeurd er overigens als je driver hurt is? Of heeft dat nauwelijks gevolgen?Requiem19 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:36:
Probleempje met motor zorgde voor slecht resultaat. Zonde, anders hadden er wel wat puntjes ingezeten. Feli aan Sempy voor een nette 7e plaats. Zenit had pech dat zijn auto van de baan kegelde geloof ik... en Frank krijgt een lastig jaar met z'n driver. Sofar the gotters in C2G2.
Overigens, nieuw PR:
Renopack 13/13 905,000 292,045 33,968
Had trouwens wel een mooi treintje achter me tot de eerste pitstop, maar toen viel ik terug van P5 naar P16. Hopenlijk ga ik dit seizoen wel een paar puntjes pakken ...
Vind die van mij mooierMicrocosmic 12/12 898,799 371,720 49,435

Aaaaanyway: persbericht staat weer online, poll is aangemaakt incl. info over Old Hockenheim, alle data is weer opgeslagen, dus ik ben weer klaar voor vandaag
[ Voor 46% gewijzigd door Grrrrrene op 01-02-2008 23:03 ]
Sta nu op de 3e plaats in het klassement dus goede zaken gedaan, zit weer binnen mijn doelstelling. Nu nog zo houden en ik ben helemaal happy
Hoop dat GoT het de volgende keer wat beter doet, vond het wel wat tegenvallen
Jij ging heel goed inderdaad. Een ronde of 10 voor het einde was je zelfs sneller dan de nr1, dus ik dacht even dat je hem nog kon winnen, maar waarschijnlijk waren dat boost ronden.MRCL schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 01:25:
Goede race gehad, 2e geworden.
Sta nu op de 3e plaats in het klassement dus goede zaken gedaan, zit weer binnen mijn doelstelling. Nu nog zo houden en ik ben helemaal happy
Hoop dat GoT het de volgende keer wat beter doet, vond het wel wat tegenvallen
Het was gewoon een slechte race voor BM en mezelf. Ik heb vorig jaar met Michelin gereden, dus geen bandendata beschikbaar. Was iets te optimistisch over de Softs, dus ploffende bandjes was het resultaat
BM was in C4 nog gewend om redelijk veel fuel mee te nemen, heel erg aan de safe side zeg maar, en wilde het nu eens wat krapper doen .... helaas iets te krap
Maar goed, we hebben wat data beschikbaar nu .. positief blijven: Het kan vanaf nu alleen maar beter gaan
[ Voor 9% gewijzigd door Sleepie op 02-02-2008 02:20 ]
Ik heb ook geen data van Bridgestone, heb alleen nog maar met Michelin gereden (behalve dit seizoen dan). De laatste 3 ronden waren boost, de rest had ik al eerder verbruikt
Verwijderd
Een uitstekende p4 gereden. Strategie stond als een huis. Helaas viel Luuk nog uit aan het einde anders hadden we een prima teamresultaat.
Yeah, slechte keuze gewoon. Ik was er ook absoluut niet zeker van (stond al ergens onder een eerder post), maar af en toe moet je gewoon es wat risico nemen.MRCL schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 02:40:
Ik had al zo'n vermoeden dat je op softs reed![]()
Ik heb ook geen data van Bridgestone, heb alleen nog maar met Michelin gereden (behalve dit seizoen dan). De laatste 3 ronden waren boost, de rest had ik al eerder verbruikt
Eens kijken wat Canada ons gaat brengen (helaas geen DQP-data beschikbaar van Montreal
Toch mooi dat de 3 stopper meds goed is uitgepakt.
In de Q en de race sta ik weer vooraan
[ Voor 7% gewijzigd door Sanderrr op 02-02-2008 15:27 ]
Dankje wel Jos: altijd blocken, dan mijn frontwing eraf rijden en na de pitstop vrolijk verder gaan!1
Blocked by Jos Roelofs
1
Blocked by Jos Roelofs
1
Blocked by Jos Roelofs
1
Blocked by Bogdan Heghes
1
Blocked by Jos Roelofs
1
Blocked by Jos Roelofs
2
Blocked by Jos Roelofs
2
Blocked by Jos Roelofs
2
Blocked by Jos Roelofs
2
Blocked by Jos Roelofs
3
Blocked by Jos Roelofs
3
Blocked by Jos Roelofs
4
Blocked by Jos Roelofs
6
Blocked by Jos Roelofs
6
Blocked by Jos Roelofs
7
Blocked by Jos Roelofs
7
Blocked by Jos Roelofs
7
Blocked by Jos Roelofs
7
Blocked by Jos Roelofs
8
Blocked by Jos Roelofs
8
Blocked by Jos Roelofs
9
Blocked by Jos Roelofs
9
Blocked by Jos Roelofs
9
Blocked by Jos Roelofs
11
Blocked by Jos Roelofs
11
Blocked by Jos Roelofs
11
Blocked by Jos Roelofs
12
Blocked by Jos Roelofs
12
Blocked by Jos Roelofs
12
Blocked by Jos Roelofs
13
Blocked by Jos Roelofs
13
Blocked by Jos Roelofs
13
Blocked by Jos Roelofs
14
Blocked by Jos Roelofs
14
Blocked by Jos Roelofs
14
Blocked by Jos Roelofs
14
Blocked by Jos Roelofs
15
Blocked by Jos Roelofs
15
Blocked by Jos Roelofs
15
Blocked by Jos Roelofs
16
Laps (1) Kauri Karjus
16
Laps (1) Kauri Karjus
16
Blocked by Jos Roelofs
17
Blocked by Jos Roelofs
17
Blocked by Jos Roelofs
18
Blocked by Jos Roelofs
18
Blocked by Jos Roelofs
18
Blocked by Jos Roelofs
19
Blocked by Jos Roelofs
19
Blocked by Jos Roelofs
19
Lost front wing while trying to overtake Jos Roelofs
19
Overtakes Jos Roelofs
20
Pit stop, lasted 10.03 seconds. 82 liters of fuel added. Tyres changed to new Wet tyres.
25
Blocked by Jos Roelofs
25
Blocked by Jos Roelofs
26
Blocked by Jos Roelofs
26
Blocked by Jos Roelofs
26
Blocked by Jos Roelofs
26
Overtakes Jos Roelofs
[ Voor 7% gewijzigd door B-Force op 03-02-2008 11:18 ]
[ Voor 156% gewijzigd door andrestouwe op 03-02-2008 14:04 ]
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Verwijderd
Ehh, dan mag je je eigen overtaking wel eens nakijken, blocking stond namelijk op 0 (driver heeft een blockingskill van 84)...., er staat namelijk niet voor niets: GP of Monaco - Monaco, Overtaking: impossible....B-Force schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:16:
Telt iemand even mee:
[...]
Dankje wel Jos: altijd blocken, dan mijn frontwing eraf rijden en na de pitstop vrolijk verder gaan!![]()
Strategie was goed geweest voor een top6-7 (zelfde als teamy), maar ja.... dat werd dus 12...
geloof dat dat op 40/30 stond... maakt met verder ook niet uit hoor, ben niet zo;n risiconemer wat dat betreft, maar moest wel alchen toen ik dit zag in mijn race reportVerwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:12:
Zo, dit is beter als het goed is...![]()
[...]
Ehh, dan mag je je eigen overtaking wel eens nakijken, blocking stond namelijk op 0 (driver heeft een blockingskill van 84)...., er staat namelijk niet voor niets: GP of Monaco - Monaco, Overtaking: impossible....
Strategie was goed geweest voor een top6-7 (zelfde als teamy), maar ja.... dat werd dus 12...
andrestouwe schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:03:
ruk, foutje, andré staat automatisch ingelogd
Ik zie dat iemand rare dingen doet onder het babysitten.....
ik vindt overigens 40/30 erg hoog voor monaco..... Daarmee had Coulthard niet de halve race achter de arrows van Bernoldi gezeten...

[ Voor 14% gewijzigd door andrestouwe op 03-02-2008 22:58 ]
Er rijden in onze groep volgens mij wat mensen rond met 100/100, want er vliegen bij sommigen wel heel vaak vleugels afJoss schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:08:
Dan liegt er hier iemandEen ongeluk "while trying to overtake" kan alleen als er blocking wordt gebruikt door de voorste en overtaking door de achterste...
Voor komende race valt het voorlopig wat tegen, had van verleden jaar een DRP van 94%, maar het lukt met geen mogelijkheid om dit nog te verbeteren. Gelukkg reed m'n driver voor een keer eens een perfect rondje dus het verlies in Q lijkt mee te vallen (voorlopig p7).
Verwijderd
Niet geheel juist Renè... Zoals de voorbeeld hierboven met roelof en b-force. Kans is wel kleiner uiteraardGrrrrrene schreef op maandag 04 februari 2008 @ 06:56:
[...]
Er rijden in onze groep volgens mij wat mensen rond met 100/100, want er vliegen bij sommigen wel heel vaak vleugels afMaar inderdaad: met 0/0 is een ongeluk uitgesloten
Onzin, een ongeluk is uitgesloten. Één van de twee heren hierboven liegt. Ik heb de race niet gezien, maar als er staat dat "while trying to overtake X" dan MOET die X blocking gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:32:
[...]
Niet geheel juist Renè... Zoals de voorbeeld hierboven met roelof en b-force. Kans is wel kleiner uiteraard
Verwijderd
Dan willen we screensshots zien RoelofJoss schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:40:
[...]
Onzin, een ongeluk is uitgesloten. Één van de twee heren hierboven liegt. Ik heb de race niet gezien, maar als er staat dat "while trying to overtake X" dan MOET die X blocking gebruiken.
Verwijderd
misschien dat dit wat verklaard, c/p van report:
19
Your car bounced over the kerbs and the driver struggled to regain control, losing a little time in the process
19
Lost rear wing while trying to block Bart Rietveld
en dan toch echt met:
Overtaking 10
Defensive 0
En ehh, ik heb toch echt wel vaker bij live race "X blocked by Jos Roelofs" voorbij zien komen met Defensive op 0. Ik heb in m'n eerste seizoen wel leergeld gegeven qua blocking/overtaking..
Ehh, met een kudde Tweakers in de groep een screenshot van m'n racereport hier? Vind ik nou niet helemaal zo verstandigVerwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:13:
[...]
Dan willen we screensshots zien Roelof
Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Verwijderd
Zoals Joss zegt, dan moet je er een bug van maken... En een SS kan je gewoon afplakkenVerwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:59:
Ehh, met een kudde Tweakers in de groep een screenshot van m'n racereport hier? Vind ik nou niet helemaal zo verstandigIk krijg het met de opa van de drivers al wel moeilijk genoeg, al heeft ie me wel verrast met zijn kunnen deze eerste races.
S. Lagewaard The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer.
Damn, ik lag 5e, en misschien zat er nog meer in...
twee keer pech van de 3 races, is dat normaal?
Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Gezien je gemiddelde DRP lijkt het me gewoon pech, aan de andere kant kan het ook liggen aan de hoeveelheid wear die je in de voorbereiding op de race hebt. practice/warmup/kwalificatie op 100% rev is bijvoorbeeld niet al te best voor je wagen.kieknwatwort schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:32:
ronde 73 van de 81:
S. Lagewaard The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer.
Damn, ik lag 5e, en misschien zat er nog meer in...
twee keer pech van de 3 races, is dat normaal?
Want als dat niet gebeurt kan ik net zo goed niet promoveren.... de markets zijn nu echt dramatisch...
Verwijderd
Is dit driver gerelateerd ofzo? Want ik heb een paar andere races ook de data gecheckt, en daar zit het niet in, het is, voor zover ik nu kan zien puur op monaco...

Ohw, en in m'n opgeslagen data van voor de race heb ik dus 10-10, dus wel blocking....
ik zal even nederig buigen..
@brid:....Auw...
En ehh, de laatste keer dat ik een bug heb gemeld, was de conclusie eigen fout, maar nadat er naar gekeken was was het hokuspokus opgelost.....
Overigens heb ik al gezien dat ik na dit seizoen op 50 races zonder zege kom te staan, daarmee zou richting de top 20 allertijden gaan ... een hele dubieuze eer

Verwijderd
eerder een mooie uitdagingZenit schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:06:
Oeff, C2 valt echt zwaar tegen ... momenteel 15e van de 17 in de Q. Met een zwaar onder ontwikkelde auto wordt het toch lastig dit seizoen
Overigens heb ik al gezien dat ik na dit seizoen op 50 races zonder zege kom te staan, daarmee zou richting de top 20 allertijden gaan ... een hele dubieuze eer
@roelof, ah is dat ook weer uit de wereld
ALs het zou kunnen deed ik het zo voor een paar race, je moest dan natuurlijk wel flink dokkenVerwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:04:
@brid:....Auw...voorstel, ruilen van driver???
Punten halen moet kunnen met die driver
Zo'n oudje verliest gewoon bijna meer tijdens de reset dan hij tijdens een heel seizoen wint (bij wijze van spreken). Mijn rijder heeft het gepresteerd in 3 van de 4 Q-rondjes op 100% revs trager te zijn dan hij in de WU was

Het merendeel van de topsporters is op pas op zijn beste als eind 20 begin 30 zijn. Als je driver in het spel ouder is dan 26 verliest ie al punten tijdens een reset... beetje krom. En dat compenseren ze dus weer door de groei te versnellen tijdens races en testing.
Jah naarmate je het spel beter door begint te krijgen komen er steeds vage onbalansen te voor schijn.
Ach, laat ik eerst maar eens proberen dit seizoen in C2 te blijven. Als dat lukt, dan pak ik dat record van geen overwinning nog welVerwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:24:
[...]
eerder een mooie uitdaging
@roelof, ah is dat ook weer uit de wereld

Na een goeie gewaagde strategie afgelopen race 3e geworden te zijn, wordt het nu een ander verhaal. De race begint nat en heet, en eindigd droog en behoorlijk heet, 40 graden.. Ik heb getwijfeld over de zelfde strategie, maar dat lijkt me toch echt iets te veel van de bandjes te vragen....We zullen wel zien wat het gaat worden vanaf de tot nu toe 5e plek, met volgens mij 2 man (man en vrouw trouwens) voor me met een stop meer.....
Good luck to you all!!
en ehh, kan iemand me de volgende keer ff waarschuwen als we Roeloffie gaan jennen, doe ik graag aan mee...
Elke kwalificatie in de onderste 5 (van de 27) gekwalificeerd maar toch een "mooie" 18e en in de 2e race 12e! plaats behaald. Die 1-stopper heeft mij daar 11 plaatsen winst doen opleveren, een taktiek die ik dus wel vaker zal mogen toepassen.
Voor de race van vandaag sta ik dus weeral bij de laatste 5 op de grid, maar hoop ik weer in de top 15 te belanden. Na de race mijn eerste motor-revisie toepassen en hopen dat pole-trainingen mij wat meer vooraan op de grid kunnen brengen. Als ik dit seizoen al 1 puntje kan behalen zou het prachtig zijn (en ben ik zeker van behoud!).
Mijn medeleven gaat trouwens naar Rens, die (ondanks goede kwalificaties) telkens is uitgevallen...
Verwijderd
Hmm die heb ik inmiddels wel binnen.Sempy schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:55:
Met een puntje zeker van behoud? Ga daar voor de zekerheid maar niet van uit, in sommige groepen is het zo maar als het een beetje competatief is heb je al gauw meer over (verleden seizoen zelf met 8 puntjes maar net genoeg voor P18).
Maar 1 punt is vaak al niet genoeg, vaak zit die grens op 3+ punten
Bij ons had de #18 vorig seizoen 0 punten, maar dat kwam met name doordat we zo'n 12 ijzersterke managers hadden die bijna iedere race de punten pakten. Zelfs op het aantal punten van de #18 valt dus niet te zeggen of de groep sterk is of niet, maar inderdaad, als de #18 meer dan 5 punten nodig heeft dan zit je iig in een leuke diverse groepVerwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:16:
[...]
Hmm die heb ik inmiddels wel binnen.8 punten is best uitzonderlijk denk ik. Dan zit je in een echt competatieve poule... Zijn wel de mooiste uiteraard.
Maar 1 punt is vaak al niet genoeg, vaak zit die grens op 3+ punten
Verwijderd
Dat is inderdaad een goede vraag. Ik neig op dit moment voor Joss te gaan gezien zn expertise en ontwikkelingen.Requiem19 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:40:
Ik ben trouwens benieuwd wie de eerste GOTter in C1 gaat worden. Volgens mij maken Luuk en Joss de meeste kans...
Maar er zijn zoveel factoren die mee spelen.
Ook jou mogen we niet uit sluiten Requiem
Zegt meneer die zelf ook al 8 punten heeft uit 2 racesVerwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:00:
[...]
Dat is inderdaad een goede vraag. Ik neig op dit moment voor Joss te gaan gezien zn expertise en ontwikkelingen.
Maar er zijn zoveel factoren die mee spelen.
Ook jou mogen we niet uit sluiten Requiem
We hebben een groeiend aantal, zeer sterke Nederlandse managers in de top ( 8 ) van de C2. Het zou me niets verbazen als we over 3 seizoen met 5 man in de C1 zitten. We gaan trouwens bijna naar een 2e plek op de landenlijst (met meeste aantal gebruiker per land), dus tegen die tijd zijn wij Nederlanders het ook wel verplicht om de C1 te gaan bevolken
Anyhow ik heb me auto maar op de grid gekwakt met de veilige 2 stopper ipv van de leuke 1 stopper (in c2 was ik voor de 1 stopper gegaan).
Ik sta nu met 0.3s voor op de 1ste plaats en #2 mag nog 2 rondjes. Maar ik maak me geen zorgen. Als er niks kapot gaat of oof, zie ik de overwinning mij weer tegemoet komen
Ik doe m'n bestJoss schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:11:
[...]
Zegt meneer die zelf ook al 8 punten heeft uit 2 races![]()
We hebben een groeiend aantal, zeer sterke Nederlandse managers in de top ( 8 ) van de C2. Het zou me niets verbazen als we over 3 seizoen met 5 man in de C1 zitten. We gaan trouwens bijna naar een 2e plek op de landenlijst (met meeste aantal gebruiker per land), dus tegen die tijd zijn wij Nederlanders het ook wel verplicht om de C1 te gaan bevolken
Voorlopig lukt het nog niet echt lekker in C3, rond de 15de plaats in Q deze keer (F1Time blocked hier, dus precies weet ik het niet). Eerlijk gezegd valt het me een beetje tegen, had verwacht ietsje hoger mee te kunnen draaien. Al heeft m'n auto denk ik wel wat ontwikkelings achterstand en is m'n driver ook niet de beste. Hopelijk is gaat de goede R&D van de Toyota motor zich bij de upgrades uitbetalen, waardoor de top10 in zicht komt.
Nog een vraagje voor degenen die al wat langer meedraaien over banden.
Ik vind het verzamelen van nuttige info over je banden (hoe lang gaan ze mee bij welke temp) nog steeds het lastigste, zeker nu ik een nieuwe leverancier heb en dus vanaf 0 moet beginnen met informatie opbouwen.
Is die info eigenlijk bruikbaar in het volgende seizoen (of seizoenen zelfs), of verandert het bandengedrag elk seizoen?
Dan zal het seizoen nog wat moeilijker worden dan verwacht. Maar mits wat ontwikkeling en misschien wat gewaagdere taktiek zou behoud zeker goed mogelijk moeten zijn!Sempy schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:55:
Met een puntje zeker van behoud? Ga daar voor de zekerheid maar niet van uit, in sommige groepen is het zo maar als het een beetje competatief is heb je al gauw meer over (verleden seizoen zelf met 8 puntjes maar net genoeg voor P18).
Wel jammer dat de races nu om 18u zijn, dan kan ik ze net nooit bekijken. Maar misschien geen groot nadeel, want ik zit me toch altijd maar op te jagen
Nog vier uurtjes
Fijn, afgelopen weekend verhuisd (nog steeds f*kking spierpijn) en pas gisterenavond eindelijk internet. Heb net op mn werk dus maar even snel alles gedaan. Maar nu iig gesettled in centrum Utrecht en volledig happy
Gaat dus geen superrace worden dit keer (en na de motorproblemen enkele ronden voor het eind van de vorige race), dus moet volgende race echt weer eens gaan vlammen om weer in te lopen op de top van onze groep... (helemaal als Reqiem zelfs gaat roepen dat er C1 in zou zitten
Ik sta (voorlopig nog) op pole position in C3G11.
Oh by the way. Via mobile race viewer kan je de race op een mobiele telefoon of pda bekijken indien je niet kan kijken via simple race viewer van F1Time.
Ik zal hem eens in de OP stoppenrobkamp schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:22:
Yes, yes, yes.
Ik sta (voorlopig nog) op pole position in C3G11.![]()
Oh by the way. Via mobile race viewer kan je de race op een mobiele telefoon of pda bekijken indien je niet kan kijken via simple race viewer van F1Time.
Rij zelf momenteel 3e. Zie dat C2G1 ook Anderstorp rijdt en die rijden net een fractie langzamer dan wij in C2G4, maar erg vergelijkbaar tot zover.
Edit: Getver... Reggie Biemans The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer. Meteen 4sec langzamer die ronde, weer een race in rook op gegaan...

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 05-02-2008 17:37 ]
Zonde Joss.
Ik begon net te kijken wat jullie tijden waren
Net de race waar je met een enorm goede engine aan de start staat natuurlijk, had maar 10 rondjes practice gedaan... Nou, dat is alweer de 2e klap van het seizoen. Moeten er niet teveel komen, want dan gaat promotie nu al moeilijk worden.Dauthi schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:37:
R. Biemans The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer.
Zonde Joss.
Ik begon net te kijken wat jullie tijden waren
Edit: Nog een probleempje, kan er ook wel bij: Reggie Biemans The oil and waters temperatures for the engine are approaching dangerous levels
[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 05-02-2008 17:42 ]
Als het er meer zijn is het gewoon pech, of zelf gemaakte fouten als het oof's zijn.
Voor de volledigheid de gegevens:
Soft Bridgestone
Klapband na 75 KM
DRP zeer waarschijnlijk 95+
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Overigens, ik had gewonnen als ik geen problemen had gehad. Maarja, zoals we allemaal weten... "F1 is IF spelled backwards."
Edit: nog een melding over de motor..... bah bah bah en dat terwijl ik vanaf P7 vertrok
[ Voor 15% gewijzigd door lameeuw op 05-02-2008 19:17 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb gekozen voor een jonge rijder die ik wil gaan trainen. Ik was in de veronderstelling dat een jonge rijder sneller getraint wordt, maar dat valt echt vies tegen. Dit knulletje maakt echt zoveel fouten daar word je niet vrolijk van. Het trainen gaat maar gemiddeld met 1,5 punt omhoog per testen. Ik ben bang dat ik mijn doelstelling nu al opzij kan zetten en meer kan gaan hopen om in de top 20 te kunnen komen

Eerste race dit seizoen stomme fout gemaakt door niet de juiste banden te selecteren

Tweede race teveel risico genomen met brandstof

Derde race teveel risico genomen met overtaking waar hij te weinig skills voor heeft....
Ik sta kansloos laatste, start iedere race ook kansloos ener laatste. Ik heb de fout gemaakt door teveel aan kosten te denken. (niet dat ik een optie had op een betere rijder)
Verwijderd
Wel fijn data voor de banden en het circuit verzameld, handig voor volgend seizoen.
Ultra nice.
En ook prachtig om te zien dat Saev met de 1 stopper 4e is geworden uitstekend gedaan
Aangezien we dezelfde strategie en banden hadden, hier dus ook de nodige klappers.Requiem19 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:59:
Toch wel bijzonder dat ik een klapband heb. Op Michelins was dit een net wel/net niet gevalletje geweest, maar op Bridgestones moet dat toch gewoon kunnen dan... Is het een bug of een feature?
Soft Bridgestone
Klapband na 75 KM

En mijn teammie de 3e overwinning op rij!! Feli Dauthi
Temperatuur??Requiem19 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:59:
Toch wel bijzonder dat ik een klapband heb. Op Michelins was dit een net wel/net niet gevalletje geweest, maar op Bridgestones moet dat toch gewoon kunnen dan... Is het een bug of een feature?
Soft Bridgestone
Klapband na 75 KM
Hier ook de 3e overwinning op rij, op het eind veel tijd verloren door een GB probleem waardoor Josephus akelig dichtbij gekomen isVerwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:32:
P1 vertrokken, P2 gefinnished. strategie was toch net krap aan bij 46 C. Maar goed, 18 punten, degradadie is afgewend.
Wel fijn data voor de banden en het circuit verzameld, handig voor volgend seizoen.
Ik denk dat je nog iets te weinig data hebt op de softe banden. Bij 27 graden was het absoluut geen wel/niet gevalletje, niet bij Bridgestone en zéker niet bij Michelins. Nu heb je iig de data wel, maar ik had het je wel vantevoren kunnen vertellen dat je nooit zo ver zou komenRequiem19 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:59:
Soft Bridgestone
Klapband na 75 KM
[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 05-02-2008 21:12 ]
Hoop niet dat die trend zich doorzetSeason results by race:
1 R.Gerritsen 1 2 3 24
Maar goed, van p11 (zeer teleurstellend) netjes opgewerkt naar p4 en dan, 1 rondje voor het einde, valt Keren Nicol (toen p2 in de race) uit met te weinig brandstof
Wel leuk om te zien dat er hier met veel meer verschillende strategiën rond gereden wordt, vorig seizoen stond iedereen eigenlijk elke race op een 2 stopper. Dus P3 en de Q was meestal ook P3 in de race, gelukkig is het dit seizoen spannender.
Hehehe, bij ons zelfs 2Joss schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 21:34:
Wel erg veel mensen in de laatste ronde zonder fuel komen te staan afgelope race. In alle groepen die ik volg minstens 1 (C2G1 tot en met C2G4, C3G9 en C3G14). Zal wel toeval zijn, maar toch...
Beiden voor mij, waardoor ik nog net ff van P6 naar P4 kon opschuiven...
Niet onaardig voor een race die ik ff vlug tussendoor heb gedaan... Nu weer los op Indy!
Ik heb wel data van soft banden, maar dat is enkel en alleen Michelin. Vorig jaar heb ik in Australie een race gereden met temps van 28/26, waarbij ik net in de laatste stint een bandenplof had. Toen reed ik met een DRP van 99, nu 95. Ik ging er van uit dat Bridgestones, met hun wear factor van 1, t.o.v. van 2 bij de Michelins, toch wel 25 % langer mee zouden kunnen. Kennelijk is dat slechts 10 % ofzo. Jammer van de race, maar wel erg leerzaam voor de dataJoss schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 21:08:
[...]
Ik denk dat je nog iets te weinig data hebt op de softe banden. Bij 27 graden was het absoluut geen wel/niet gevalletje, niet bij Bridgestone en zéker niet bij Michelins. Nu heb je iig de data wel, maar ik had het je wel vantevoren kunnen vertellen dat je nooit zo ver zou komenEn meer gaan we er hier natuurlijk niet over zeggen, alhoewel iedereen deze data nu al op zou kunnen nemen in hun excelletje
Dit topic is gesloten.