Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #10

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.689 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:20:
[...]
Meer GoT-ers naar C2, dan wordt het tenminste een Nederlandse aangelegenheid ipv een Portugees/Letse overheersing nu...!
Als ik dat van die revs wat eerder geweten had dan was ik er nu nog bij geweest :(

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
lol het enige wat niet echt betrouwbaar is, is de bmw gb. en met 86% doet ie het nog steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Eerste race in C2 straks. Sta uiteindelijk 15de op 28, 1,1s achter de pole. Al bij al ongeveer wat ik er van verwacht had. Volgende races kan het misschien nog iets beter aangezien ik nu door een stommiteit |:( met onderdelen uit de plaatselijke supermarkt start en dus enkele punten verlies op efficiency.

Benieuwd wat de race straks brengt, hopelijk houden mijn banden het :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Zo, we zijn weer onderweg :) Meteen een plekske gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook onderweg, blijkt maar dat ik te goed gekwalificeerd heb. Sta nog wel 6e maar heb al een flink treintje achter me aan :). Hoop toch stiekem nog op een top 10 plaats maar als ik zo kijk naar de mensen die op een 1 stopper staan... Zal erom hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
En daar gaan mijn banden, dit wordt niks dus :-). Wel interessante data voor achteraf om het positief te houden :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ow mijn god, ik denk dat ik een enorme blunder heb gemaakt :P Wilde stints van 25-28-25 laps maken, en heb dus bij pitstop 25 en de 2e 28 ingevuld denk ik :X Was eten tijdens het moment, maar het kan geen vleugelpitstop zijn geweest dus moet het dan wel bijna zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
Jammer, en nu waarschijnlijk out of fuel voor je "derde" stint ook.

Heb het ook niet gezien, maar zal dat wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nr. 9 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:43:
Jammer, en nu waarschijnlijk out of fuel voor je "derde" stint ook.

Heb het ook niet gezien, maar zal dat wel zijn.
Niet out of fuel, wel klapbandjes ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:44:
[...]

Niet out of fuel, wel klapbandjes ;(
verbazingwekkend gaan die bandjes het zo te zien nog houden ook joss....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:56:
[...]

verbazingwekkend gaan die bandjes het zo te zien nog houden ook joss....
Nee joh, gek. Mijn pitstop was in rondje 28, ik moet tot 78. 50 laps, op mediums, lijkt me niet ;) Verwacht een explosion rond ronde 70.

Edit: Haha, je had toch gelijk, ze hebben het gehouden :P Zij het nog maar nét! Had niet gezien dat het nog kouder werd het laatste half uur! Dus gefinished op P6, zonder de fout had dat minstens P4 geweest maar toch tevreden gezien de omstandigheden :)

[ Voor 27% gewijzigd door Joss op 29-01-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
Ik rijdt op een 1 stopper inters met deze temps:

Time: Start - 00:27:00
Temp.: 26°C
Rain: 5 mm.

Time: 00:27:00 - 01:20:00
Temp.: 29°C
Rain 11 mm.

Time: 01:20:00 - End
Temp.: 35°C
Rain: 10 mm.

Ben benieuwd... Ikzelf begin steeds meer spijt te krijgen... maar we zien het over 10 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, 1e race op hetzelfde circuit als de laatste race van vorig seizoen..... had best anders gemogen want het was een beetje een teleurstelling. Gestart vanaf P9 en rond die plek blijven hangen tot na de stops dus nog enigszins uitzicht op punten..... gaat de gearbox naar de piep.... Uiteindelijk P14 finish waar ik toch wel wat meer gehoopt en verwacht had. Najah, volgende race nog maar eens proberen :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woa!!!! Sander 1e, ik 2e. Toppertje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Redelijke race, door een slechte strategie in het begin een voorsprong van 6 seconden opgebouwd en die bij de eerste pitstops weer verloren, te korte eerste stint dat was duidelijk... Qua snelheid zit het wel goed en als deze race representatief is voor het seizoen dan gaat de strijd om het kampioenschap tussen Josephus en mij!

Josephus, nette race en goede snelheid! Vorig seizoen veel aero getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander - vorig seizoen alleen maar aero getest, mijn voorsprong was groot genoeg om verder niets te doen. Het lijkt op een spannend seizen, ik weet alleen nog niet of ik wel al wil promoveren. Gefeliciteerd met je overwinning trouwens, ik had nog een beetje hoop rond de eerste pitstop, maar die was ik al snel kwijt. Klasse gereden!!!

Anyways, ik kan niet wachten om te kijken wat mijn DRP was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik dacht het al, want qua ontwikkeling schijn je best goed te zitten! Ik heb alleen op het eind van vorig seizoen aero kunnen testen, in mijn C4 jaar zat ik net in die ene competitieve groep en mijn eerste seizoen C3 was ook vreselijk competatief dus ben vooral engines aan het testen geweest... Hopelijk kunnen we zo vooraan blijven rijden en de auto goed ontwikkelen!

edit: 99% DRP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 15:01
Eindelijk van start! En dan dit in ronde 8: The brakes are glowing red hot. The driver needs to be very careful under braking. :(

Uiteindelijk de race toch uitgereden, plek 23 was het resultaat. :/

edit:
|:( ... realiseer me nu ineens hoe lomp ik ben ... vergeten te repareren :X

[ Voor 19% gewijzigd door Zenit op 29-01-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehehe hier ook 99% DRP :D

Ouch, dat is zuur, ik heb het ook een keer vergeten, doe je niets aan. Vind ik wel een charme van het spel, altijd je koppie erbij houden!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Ah perfecte race. van start tot finish eerste gereden. 27.5s voor op #2.
Nu is kijken wat de DRP was e.d.
Het zal geen supergoede afschetsing zijn van het seizoen zijn want 2 grote concurrenten reden op elkaar in de eerste ronde.
Dus zien volgende race zeker of het niet stiekem toch spannend kan worden.
Teammie Saev is nog verdienstelijk 4e geworden door een oof in de laatste ronde.
Dus goede zaken deze race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Op zich een goede race gereden, maar helaas een hoop pech. Strategie klopte perfect, drp netjes 98% en dus twee ronde voor het einde op p6. Rijd iemand er een vleugel af en dan moet die rijder van mij zonodig een pitstop maken in de een na laatste ronde. :X Uiteindelijk nog 15e geworden, maar wat mij betreft mag Tadas dit soort pitstops toch eens slimmer gaan uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Yeah, geweldige race gehad en m'n eerste overwinning in C3 \o/ Helaas werd Daniel's vleugel eraf gereden aan het begin van de race, anders had het een mooie 1-2 kunnen worden. We hebben als enigen van het veld in de 1:16 gereden op Melbourne, terwijl we op harde banden reden en de nummer 1 uit de Q op softs vertrok. Dat was minder handig, want hij plofte om de zoveel rondjes.

Chas Dinning zat er vlak voor bij de eerste stop, maar vlak voor de 2e stop haalde ik hem in en bleef ik er na onze stops voor. De marge is nooit groter dan 3s geweest, behalve met m'n boostlaps aan het eind, waar ik bijna de snelste ronde pakte (brid was 0.006s sneller). Ach, het belooft wat moois voor dit seizoen met ons samen in 1 team :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Zonder geluk vaart niemand wel ;) Een 4e plaats is een mooie start, nu eens kijken of we dit vol kunnen houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Handig, alle data van vorig seizoen is nutteloos vanwege mijn nieuwe driver... Het omrekenen van de DQP instellingen naar de nieuwe DQP van deze driver helpt helemaal niets... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Sempy schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:23:
. Rijd iemand er een vleugel af en dan moet die rijder van mij zonodig een pitstop maken in de een na laatste ronde. :X Uiteindelijk nog 15e geworden, maar wat mij betreft mag Tadas dit soort pitstops toch eens slimmer gaan uitwerken.
Daar ben ik het dus helemaal mee eens, had het omgekeerde van jou, bij werd in de 4de of 5de ronde m'n vleugel er af gereden. Had hier dus graag een optie gehad om alleen de vleugel te vervangend en gewoon m'n geplande stop te maken, nu met veel pijn en moeite opgeklommen naar p6 en dan een klap band paar ronden voor de geplande 2de stop en hup weer p15,
Moeten meer optie komen voor onverwachte situaties

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:45
Sempy schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:23:
Op zich een goede race gereden, maar helaas een hoop pech. Strategie klopte perfect, drp netjes 98% en dus twee ronde voor het einde op p6. Rijd iemand er een vleugel af en dan moet die rijder van mij zonodig een pitstop maken in de een na laatste ronde. :X Uiteindelijk nog 15e geworden, maar wat mij betreft mag Tadas dit soort pitstops toch eens slimmer gaan uitwerken.
Zonde van die rus die zich achterin jouw auto boorde. Anders waren we mooi 5&6 geworden. Race hier ging goed, had voor het allereerst het geluk dat mijn driver een 'Damn, that was fast' rondje reed in z'n laatste Q lap en stond dus iets vertekend vooraan. Desalniettemin was de pace wel goed en kon ik dus op P5 eindigen.

Heb nog twee sponsoraanbiedingen staan die ik niet kan accepteren, ben alleen bang dat als ik nog verder onderhandel, ze foetsie zullen zijn :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
Nou, de OP heeft me overgehaald om mee te doen (at least te proberen) dus ik heb me ingeschreven.. Nu even het hele topic even lezen.. Iemand nog tips voor deze beginneling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gefeliciteerd aan allen die een goede prestatie hebben geleverd en kop op aan degene waarbij het tegen zat.

Mijn vermoede klopte: pitstops in L25 en 28 ipv stints van 25 en 28 laps :/ Iets te lang geen raceorders gedaan denk ik :X

Wel balen, ik was natuurlijk weer tijdens de race aan het eten, dus heb niet gezien dat ik 1e lag voor mn 1e pitstop. Had dus zeker 3e kunnen worden als ik die fout niet had gemaakt. Maargoed, herkansing op Cancun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Owh, ff me doelstelling voor dit seizoen, had een beetje weinig gereageerd en gelezen laatste tijd hier :P

in het 3e seizoen C3G8 heb ik het idee eindelijk in de (sub)top mee te moeten kunnen, eerste seizoen was handhaving het idee (gelukt, P14) 2e seizoen was de middenmoot de doelstelling (ook gelukt, P11) en dit seizoen hoop ik langzaam richting de promotie plaatsen te kunnen gaan (moet die stomme gearbox er niet te vaak mee ophouden natuurlijk :P). Ofwel top 8 klassering in het eind klassement. Volgend seizoen maar eens gaan proberen te promoveren, mits ik mijn huidige driver kan behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
SFRtje schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:09:
Nou, de OP heeft me overgehaald om mee te doen (at least te proberen) dus ik heb me ingeschreven.. Nu even het hele topic even lezen.. Iemand nog tips voor deze beginneling?
Zolang je goed de brandstof uitrekent in de warm up en in het begin misschien 's 10-20L teveel erin gooit, just to be sure, moet je punten kunnen scoren in C4 en in het komende seizoen ervaring opdoen voor C3, want dat ga je wel halen met al deze info :)

Is F1Time down ofzo? Ik kom er niet meer op :(

[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 29-01-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:35:
[...]

Zolang je goed de brandstof uitrekent in de warm up en in het begin misschien 's 10-20L teveel erin gooit, just to be sure, moet je punten kunnen scoren in C4 en in het komende seizoen ervaring opdoen voor C3, want dat ga je wel halen met al deze info :)

Is F1Time down ofzo? Ik kom er niet meer op :(
Working fine here.

Maarja, OP lezen en de rules op F1Time zelf, dan heb je al een goede start. Voordat je aan een volgende stap eerst weer even lezen wat er over te lezen is, zodat je zo weinig mogelijk fouten maakt (bijvoorbeeld dat je moet repareren voor de kwalificatie). Soms is het ook wel goed om een paar beginnersfouten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
En de volgende (mogelijke) verandering:
Sponsors threaten to pull plug
F1T reporter 2008-01-29 20:12:47

Rumours lit up the F1time paddock tonight that sponsors were unhappy with the amounts they were paying out in F1time. 'We get very good media exposure in c1', one CEO was heard to say, 'But the returns are just not there in the other classes.' We'll honour our deals this season, but next season we might have to tighten the purse strings. Besides, it's not as if they actually need the money we give them, they are richer than we are!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Omfg dit ga je niet menen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nou, zo gek is dat toch niet? Ik hoop dat ze met name de point/win bonus aanpassen, want mensen in de punten in C4/3/2 verdienen gewoon te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Grrrrrene schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:23:
Yeah, geweldige race gehad en m'n eerste overwinning in C3 \o/ Helaas werd Daniel's vleugel eraf gereden aan het begin van de race, anders had het een mooie 1-2 kunnen worden. We hebben als enigen van het veld in de 1:16 gereden op Melbourne, terwijl we op harde banden reden en de nummer 1 uit de Q op softs vertrok. Dat was minder handig, want hij plofte om de zoveel rondjes.

Chas Dinning zat er vlak voor bij de eerste stop, maar vlak voor de 2e stop haalde ik hem in en bleef ik er na onze stops voor. De marge is nooit groter dan 3s geweest, behalve met m'n boostlaps aan het eind, waar ik bijna de snelste ronde pakte (brid was 0.006s sneller). Ach, het belooft wat moois voor dit seizoen met ons samen in 1 team :)
Gratz :)

Ik helaas van de 16e plek naar de 22e teruggevallen :/ tot 3x toe 1 lap voor m'n pitstop de banden geklapt.. :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Hehehe, heerlijke 1e race van het seizoen gereden...Duidelijk te merken dat m'n nieuwe driver 1 zwaar minpunt heeft, starten... Viel terug en had wat last om op gang te komen, maar eenmaal op stoom was hij niet te stuiten. Op de harde bandjes werd volle bak doorgtrapt en waar het merendeel op 2 stops stond (en enkele gekken op 3) reed mijn driver 35 rondjes door en kwam bij de eerste serie stops aan de leiding. Door het warme weer helaas aan het eind van de stints wel wat rondjes wear, maar dat mocht de pret niet drukken.
Hakki (vorig seizoen promotie laten schieten) en een exC1 rijder waren echt sneller en door de wear pakte een Roemeen nog net mn podiumplek af... Helaas 4e, maar zeker niet gek...

Helemaal complimenten aan Panther, die P6 heeft gepakt in z'n allereerst C2 race. Hij wist een ware Trulli-trein te creeëren, met 4 drivers op 1,2 sec!!! van zijn achtervleugel die er maar niet voorbij kwamen! Goed werk Panther, team Be on Edge gaat C2G3 eens heerlijk gek maken!

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Geen goed begin voor mij. Ten eerste heb ik mijn Race Orders niet goed gedaan. Er zat een klein foutje in mijn pitstop... Ik had dus in gedachte om de eerste stukje wat langer door te rijden. Echter heb ik het eerste stukje korter gereden (wel met de fuel voor lang stukje) en daarna een lang stukje met wat minder fuel.

Ten tweede zat ik 20 laps vast in de L.BESSY trein. 5-12e plek zat vast.

Derde ding was dat ik 11mm onderschat heb. Ik en teamie dachten dat het wel mogelijk was op inters. Helaas was dat niet zo waardoor ik 1-1.5 sec langzamer reed dan de top 5 terwijl de persoon die ook op een 1 stopper stond tweede is geworden. (ik reed toch iets sneller als hem op een gegeven moment.)

Toch nog een eenzame 6e geworden door mijn goede driver 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:34:
[...]

Nou, zo gek is dat toch niet? Ik hoop dat ze met name de point/win bonus aanpassen, want mensen in de punten in C4/3/2 verdienen gewoon te veel.
In de punten misschien wel jah... ik draai nu voor het 3e seizoen verlies waarschijnlijk en moet gaan oppassen dat ik niet op dat gebied onderuit ga... Nou zit ik wel met een extreem duur pakket qua driver, designer en die commercial debiel dus wie weet wordt het volgend seizoen beter... als ik dat haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nah, 't is gewoon triest dat Tadas wel snel reageert als een paar C1'ers klagen, maar de team championship bonus die veel managers over seizoen 28 niet kregen, werd pas eind seizoen 29 betaald :X Ik bedoel dus: die C1 figuren hebben blijkbaar beter contact met Tadas dan het gepeupel in lagere klassen.

De maatregel opzich is terecht, denk ik. Ze moeten alleen de belastingen verhogen voor alles > 50M ofzo, want anders krijg je die 100M+ managers echt niet omlaag binnen een paar seizoenen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:35:
Nah, 't is gewoon triest dat Tadas wel snel reageert als een paar C1'ers klagen, maar de team championship bonus die veel managers over seizoen 28 niet kregen, werd pas eind seizoen 29 betaald :X Ik bedoel dus: die C1 figuren hebben blijkbaar beter contact met Tadas dan het gepeupel in lagere klassen.

De maatregel opzich is terecht, denk ik. Ze moeten alleen de belastingen verhogen voor alles > 50M ofzo, want anders krijg je die 100M+ managers echt niet omlaag binnen een paar seizoenen :o
Het is idd erg jammer dat er wat C1 mensen zijn die al snel voor (bijna) eigen gewin gaan klagen. Vandaar dat ik ook maar al te graag de discussie met Payton aanging en de conclusie die er nu uitkomt is wel een stuk gematigder dan dat hij in 1e instantie overdreven hard wilde doordrukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:54:
Hehehe, heerlijke 1e race van het seizoen gereden...Duidelijk te merken dat m'n nieuwe driver 1 zwaar minpunt heeft, starten... Viel terug en had wat last om op gang te komen, maar eenmaal op stoom was hij niet te stuiten. Op de harde bandjes werd volle bak doorgtrapt en waar het merendeel op 2 stops stond (en enkele gekken op 3) reed mijn driver 35 rondjes door en kwam bij de eerste serie stops aan de leiding. Door het warme weer helaas aan het eind van de stints wel wat rondjes wear, maar dat mocht de pret niet drukken.
Hakki (vorig seizoen promotie laten schieten) en een exC1 rijder waren echt sneller en door de wear pakte een Roemeen nog net mn podiumplek af... Helaas 4e, maar zeker niet gek...

Helemaal complimenten aan Panther, die P6 heeft gepakt in z'n allereerst C2 race. Hij wist een ware Trulli-trein te creeëren, met 4 drivers op 1,2 sec!!! van zijn achtervleugel die er maar niet voorbij kwamen! Goed werk Panther, team Be on Edge gaat C2G3 eens heerlijk gek maken!
Idd erg w00t w00t hier :D 20 rondjes 4 gasten achter me houden. 1 keer kwam Alvear langs me heen en die pakte ik het volgend rondje weer terug dankzij boost :D 3 punten nu al binnen en dat is een lekkere buffer voor lijdsbehoud nu al.

Toch jammer dat het geen podium was Luuk... maargoed je reed wel erg sterk, beloofd wat.

Overigens opvallend weinig uitvallers. 1tje van de 27 maar. Dit door fuel ook nog.

gratz aan de mensen die hebben kunnen winnen ;)

Laat c1 maar inderdaad iets meer verdienen, ik ben het ermee eens dat c2 en lager nog steeds in verhouding teveel verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

(ik lever anders sloten bakken met geld in momenteel...)

[ Voor 12% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 30-01-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
moooi eerste race meteen 3 puntjes gepakt. 2de seizoen in c3. Vorig seizoen 17de geworden niet boven de degradatiegrens. Super zuinig aan gedaan vorig seizoen. Hopelijk kan ik dit seizoen top 10 komen. Heb nu aardig wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:20:
(ik lever anders sloten bakken met geld in momenteel...)
ghehe dat je zoveel uitgeeft is een andere uiterste ;) Maar opzich moet je met balansseizoen heel goed kunnen redden in c2 en lager.

afgelopen race ook nog eens lekkere financiele opsteker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:57:
[...]
ghehe dat je zoveel uitgeeft is een andere uiterste ;) Maar opzich moet je met balansseizoen heel goed kunnen redden in c2 en lager.

afgelopen race ook nog eens lekkere financiele opsteker.
Oh, dat zeker... In mijn geval ligt het ook vooral aan mijn flinke spendering, inkomsten is idd het probleem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Voorlopige pole getraind, word wel een rare race denk ik, Spa met een beetje regen as usual...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik ben volgens mij een beetje het spoor bijster. Na al een super slechte Q was ook mijn Race van gisteren ver beneden niveau. 17e is alles wat ervan te maken viel.

Hier wordt ik niet vrolijk van!

Ik zie ook dat ik tot nu toe nog maar 350.000 verlies heb gedraaid en met de verlening van mijn team van een 500.000 betekent dit dat ik 150.000 winst heb gemaakt afgelopen race. In tegenstelling tot mijn berekening die zei dat ik met die posities ongeveer 900.000 moest verliezen.

Hier wordt ik wel vrolijk van!

Kortom geld problemen zullen er dit jaar niet ontstaan daar hoef ik niet bang voor te wezen. Nu is kijken wat ik kan doen om richting de top 10 te gaan. Want 17e is toch wel heel erg beroerd. :X

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Hier wordt ik niet vrolijk van :X

Verder natuurlijk altijd nice als je onverwacht veel winst draait :)

Nou ik ben benieuwd voor komende race op Imola:

Time: Start - 00:43:00
Temp.: 26° C
Rain: 0 mm
Time: 00:43:00 - 01:15:00
Temp.: 29° C
Time: 01:15:00 - End
Temp.: 31° C

Strat wordt vrij eenvoudig, ik denk echter wel dat het allemaal dichter op elkaar zit dan afgelopen race tenzij ze elkaar weer in de vleugels gaan zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Vorige race met een ongerepareerde bak rondgereden, deze race toch maar even de auto gefixed. Reken nu toch wel op een top 20 klassering, ik zal echter nog meer naar voren moeten kruipen wil ik in C2 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:12:
Kortom geld problemen zullen er dit jaar niet ontstaan daar hoef ik niet bang voor te wezen. Nu is kijken wat ik kan doen om richting de top 10 te gaan. Want 17e is toch wel heel erg beroerd. :X
Ja, dat is toch al gauw 16 plekken lager dan je doelstelling :P Je pakt vast nog wel eens de benodigde puntjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 18:29:
[...]

Ja, dat is toch al gauw 16 plekken lager dan je doelstelling :P Je pakt vast nog wel eens de benodigde puntjes ;)
Hahaha, ja en als het nou 3 of 4 plekken lager was dan was het nog te overzien maar dit :| :P

Ik ga er ook wel vanuit dat ik nog wel wat puntjes pak. Ik geloof ook dat mijn setup niet super was de afgelopen race + DQP/DRP kon ook beter dus laten we het hopen :)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:19
Eerste race in C3 was redelijk succesvol voor team Racing for GoT.
Ik eindigde zelf op de 13de plaats en m'n teamgenootje klom door een goede strategie naar een 14de plaats. Mooi GoT treintje over de finish dus :)

Met 13 man die gereden hebben, voorlopig op een 3de plaats gekwalificeerd voor de tweede race, ben benieuwd wat m'n teamgenootje gaat doen.
En of mijn strategie gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Komop Wes46, je hebt net je eerste race van het seizoen gehad joh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Grrrrrene schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 01:32:
Komop Wes46, je hebt net je eerste race van het seizoen gehad joh 8)7
Ja dat is zo maar de eerste race van het seizoen is in mijn ogen wel 1 van de belangrijkste. :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wes46 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:17:
[...]

Ja dat is zo maar de eerste race van het seizoen is in mijn ogen wel 1 van de belangrijkste. :P
Klopt deels wel ja, aangezien de verhoudingen met de upgrades vrijwel gelijk zijn. Maar er valt daardoor natuurlijk nog genoeg te halen door tactisch goed bezig te zijn.

Ik heb me 3 puntjes al binnen dit seizoen in C2. Is eigenlijk heerlijk racen verder. Niks geen druk meer. Hier en daar nog puntjes sprokkelen en we zijn helemaal veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Wes46 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:17:
[...]
Ligt toch aan je leverancierskeuze. BMW voert nu nog licht de boventoon in C2, maar dat zal wel gaan veranderen als de eerste upgrades komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Sempy schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:54:
[...]

Ligt toch aan je leverancierskeuze. BMW voert nu nog licht de boventoon in C2, maar dat zal wel gaan veranderen als de eerste upgrades komen.
Ik denk dat de BMW's na de eerste upgrade nog steeds sneller moeten kunnen zijn. Echter als we halverwege zijn denk iedereen met Toyota richting de punten zal gaan, alleen zal het verschil niet zo heel erg groot zijn. Het is mij wel opgevallen dat er in mijn groep wel erg veel rijders met een BMW motor zijn in verhouding tot de ander C2 groepen. Het blijkt ook dat er overal wel een verdeeldheid is tussen bridgestone en michelin :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Valt mij op dat in onze group (C3G6) er vrij veel Renault motoren gebruikt worden.
Puur op specs leek me dit ook wel een zeer interessante optie, maar ik heb zelf toch de Toyauto motor gekozen vanwege de centen.
Ik denk dat een aantal mensen bij ons of behoorlijk verlies gaan draaien, of moeten beknibbelen op testen/ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Wes46 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:20:
[...]
Ik denk dat de BMW's na de eerste upgrade nog steeds sneller moeten kunnen zijn. Echter als we halverwege zijn denk iedereen met Toyota richting de punten zal gaan, alleen zal het verschil niet zo heel erg groot zijn. Het is mij wel opgevallen dat er in mijn groep wel erg veel rijders met een BMW motor zijn in verhouding tot de ander C2 groepen. Het blijkt ook dat er overal wel een verdeeldheid is tussen bridgestone en michelin :P
Ik denk dat het verschil van 25pk minder groot is dan je denkt, vergeet niet dat die je met bmw 20kg extra gewicht plus extra brandstof ivm meer verbruik meesleept tov Toyota. Bovendien heeft Toyota twee sterren R&D extra dus je haalt meer uit een powertest dan BMW-ers.

Als afgelopen race m'n vleugel er niet afgereden was, was ik gewoon zesde geweest met drie bmw's achter me die allemaal nog een gelijkwaardige of betere driver hadden ook. Gelukkig draait het ook om strategie en een goede setup/dqp en niet om de duurste leveranciers. Volgens mij was er een paar seizoenen geleden zelfs iemand met een ford-motor die vooraan meereed in C3.
Sleepie schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:11:
Valt mij op dat in onze group (C3G6) er vrij veel Renault motoren gebruikt worden.
Puur op specs leek me dit ook wel een zeer interessante optie, maar ik heb zelf toch de Toyauto motor gekozen vanwege de centen.
Ik denk dat een aantal mensen bij ons of behoorlijk verlies gaan draaien, of moeten beknibbelen op testen/ontwikkeling.
Die Renault is duurder dan de duurste works-motor in C2, dat kan je in C3 eigenlijk niet betalen met een sponsor minder en minder race income (of je moet elke race podium finishen of een heel goedkope driver etc. hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik heb zelf ook de Renault gekozen aangezien ik voor het kampioenschap mee wil doen, ik denk dat je dan gedwongen bent de Renault te kiezen aangezien het duidelijk de beste engine is... Achteraf gezien denk ik echter dat de Toyota alsnog een goede optie geweest was, scheelt 1M per race en 17PK minder maar wel 1 ster meer qua development dus dat zou halverwege het seizoen gelijk moeten zijn. Zeker kijkend naar hoe lastig het zal zijn een beetje winst te draaien met deze engine keuze is er achteraf misschien toch een beetje spijt ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Sanderrr op 31-01-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Sempy schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:55:
[...]

Ik denk dat het verschil van 25pk minder groot is dan je denkt, vergeet niet dat die je met bmw 20kg extra gewicht plus extra brandstof ivm meer verbruik meesleept tov Toyota. Bovendien heeft Toyota twee sterren R&D extra dus je haalt meer uit een powertest dan BMW-ers.
Volgens mij zegt gewicht gewoon helemaal niets, brandstof wel maar het andere gewicht merk je volgens mij helemaal niets van. En 25pk scheelt nogal wat, tenminste als je het naar de realiteit vertaald.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Zo, race twee eindigde wat beter dan race 1 - tenminste geen pech, maar voor mij viel er een uit zonder brandstof in de voorlaatste ronde. Dus een 5e plaats, en mijn teamie Sjoerd tweede.

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:24

GaMbiNo

1337

Verbruik kan ook zo een aantal kilo's schelen volgens mij dus ook dat lijkt me best belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Grrr die nieuwe driver en ik kunnen nog niet echt samen door 1 deur :( Weer een belabberde DQP, 12e in Quali, maar dat daalt nog wel. Ik had een mindere seizoensstart verwacht, maar dit valt toch ff tegen :|

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
charops schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:14:
Grrr die nieuwe driver en ik kunnen nog niet echt samen door 1 deur :( Weer een belabberde DQP, 12e in Quali, maar dat daalt nog wel. Ik had een mindere seizoensstart verwacht, maar dit valt toch ff tegen :|
Slecht excuus hoor, coureur heeft niks met DQP% te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo .. vanmiddag ook weer een race gehad. Teruggezet worden heeft wel 1 voordeel : je zelfvertrouwen gaat flink omhoog. 2 races gereden, 2 x winst, 2x snelste ronde en 1 x pole.

Niet slecht, maar ja .. het is C4 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Zo mn driver gooit er even een super rondje uit :D

Nu P5 in de Q met 23 racers gehad. Volgens mij ga ik straks een mooi treintje vormen in de race :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Sleepie schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:11:
Sempy schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:55

Die Renault is duurder dan de duurste works-motor in C2, dat kan je in C3 eigenlijk niet betalen met een sponsor minder en minder race income (of je moet elke race podium finishen of een heel goedkope driver etc. hebben).
Heb toch nog geld over en met een driver van 700.000 valt ook wel te leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Sleepie schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:40:
Met 13 man die gereden hebben, voorlopig op een 3de plaats gekwalificeerd voor de tweede race, ben benieuwd wat m'n teamgenootje gaat doen.
En of mijn strategie gaat werken
Volgens mij heb ik het wel redelijk gedaan :)

Gezien de tactiek die ik gebruikt heb (andere dan Sleepie) ben ik zeer tevreden met de onderlinge verschillende in rondetijd. Zegt natuurlijk niks over de race, maar ik heb goede hoop.

Denk dat we qua snelheid beiden met de 1e helft van het veld mee moeten kunnen, rond de top10. En wie weet wat meer....?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Sempy schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:55:
[...]

Dat ligt er maar net aan hoe je je financieën regelt. Ik heb geen heel goedkope staff en heb met Renault/BMW/Bridgestone de op een na duurste combinatie die in C3 mogelijk is. Goed, 'k heb vorige race gewonnen, maar ook buiten de punten had ik winst gedraaid, denk ik.

De komende race op Monaco ziet er erg goed uit. Daniel (brid) rijdt eerste en ik sta net achter hem op de derde plek. Hopelijk kan ik Zoltan, de nummer 2, snel inhalen en voorblijven, want de Q was best wel k*t :o Drie rondjes vol fouten en een vierde rondje, nog niet foutloos, werd m'n p3-kwalificatie. Achja, m'n rijder mag nog 2 seizoenen rijden bij me, dus ik kan hem er nog aardig op trainen :) Ook gaaf om te zien dat we 6 Nederlanders bij de top9 hebben _o_

[ Voor 27% gewijzigd door Grrrrrene op 01-02-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
MRCL schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:57:
Heb toch nog geld over en met een driver van 700.000 valt ook wel te leven :)
Jup, in dat geval wel. Maar jij rijdt top10, ik zie ze ook een stuk verder achterin het veld, mensen die zo te zien net uit C4 komen zelfs .. betwijfel of het dan ook winstgevend is ;)
BM schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:16:
[...]

Volgens mij heb ik het wel redelijk gedaan :)

Gezien de tactiek die ik gebruikt heb (andere dan Sleepie) ben ik zeer tevreden met de onderlinge verschillende in rondetijd. Zegt natuurlijk niks over de race, maar ik heb goede hoop.

Denk dat we qua snelheid beiden met de 1e helft van het veld mee moeten kunnen, rond de top10. En wie weet wat meer....?
Yeah, erg mooie Q voor jou :) Ben benieuwd of op de eindstreep nog steed voor je lig (vrees van niet).
Ik hoop inderdaad op een top10 plaatsje voor ons beiden, het moet kunnen volgens mij.

[ Voor 47% gewijzigd door Sleepie op 01-02-2008 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

En daar gaan we weer, race 2. Na een 1e race die beter had gemoeten ( DRP een klap lager dan DQP en een te behouden strategie) nu maar eens wat meer risico genomen. Aangezien we op de helft van de race in de regen terecht komen en de intermediates er onder moeten, zou het misschien handig zijn om voor een 1 stopper te gaan op hard. Dat kost me per ronde te veel tijd, dus dacht ik richting een stop extra en de mediums... Maar dan zijn de eerste 2 stints kort genoeg voor de softs...
Het is dus een 2 stopper geworden, 2 stints zacht, en dan nog 26 ronden op de intermediates op Kuala lumpur....Tijd voor een schietgebedje :+

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag staat Monza op het programma bij C2G3.

Luuk en ik staan respectievelijk 9 en 10 op grid tot zover. Kunnen wellicht nog wel een plekje zakken. Maar we staan toch maar 0,4s achter de pole. Dus het wordt weer allemaal heel close weer deze race. het valt me echt heel erg mee zover in de C2, vorige race binnen de 40sec. van de winnaar eindigen biedt genoeg perspectief voor dit seizoen. Eens kijken of ik in het kielzog van Luuk naar voren kunnen stormen.

@Daniel en Renè. Ik verwacht een 1-2tje... denk jullie zelf ook wel ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Is zeker de bedoeling :P

Moet alleen die doom denker in me negeren, blijf maar denken dat ik iets verkeerd heb gedaan.
Normaal train ik nooit pole. Zal wel wat met de skills van me rijder te maken hebben.
opmerkingen laatste drie ronde:
lap2 I was just about on the limit everywhere
lap3 I was a little tight on entry to one of the corners, but otherwise it was stellar.
lap4 I was a little tight on entry to one of the corners, but otherwise it was stellar.

* brid knuffelt zijn dure rijder die volgend seizoen meer dan 2m krijgt

Maar als ik in de driver search kijk is hij een koopje

In ieder geval deze race niet in de buurt van alex petrov of l. silva dus ik vermoed dat deze race m'n vleugels in ieder geval veilig zijn :)

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Joss schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:27:
[...]

Slecht excuus hoor, coureur heeft niks met DQP% te maken :P
Weet ik, maar blijkbaar ben ik nog niet helemaal ingesteld op het feit dat ik een fors aantal minder punten te verdelen heb dan vorig seizoen .Daarom zeg ik, de samenwerking is nog niet optimaal ;)

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahum, ik denk ik maak mijn eerste blunder van seizoen 30 even... Ben kwa tijd sneller dan mijn teamgenoot die tweede staat (met 0.097s op de #1), ongeveer 2 tiende sneller.. MAAR ik rijd op de verkeerde banden... -1.5s :(.

*druipt af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

brid schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 08:40:

Moet alleen die doom denker in me negeren, blijf maar denken dat ik iets verkeerd heb gedaan.
Normaal train ik nooit pole. Zal wel wat met de skills van me rijder te maken hebben.
lap3 I was a little tight on entry to one of the corners, but otherwise it was stellar.
lap4 I was a little tight on entry to one of the corners, but otherwise it was stellar.

In ieder geval deze race niet in de buurt van alex petrov of l. silva dus ik vermoed dat deze race m'n vleugels in ieder geval veilig zijn :)
Mijn driver rijd bijna altijd perfecte rondes in de Q :P , ik heb geregeld dat hij zegt: "Damn that was fast".

Maar dat helpt me nu niet echt veel, moet het doen met een voorlopige 18 plaats van de 20 die zich gekwalificeerd hebben

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren wat concept contracten naar verschillende rijders de deur uit gedaan, doet wel zeer o meer dan 2M voor een rijder neer te moeten leggen terwijl ik nu een rijder heb die maar 600K per race nodig heeft om het kunstje te doen.
Daarmee rijd ie wel odneraan in het veld in C2, ook met een normale set suppliers draai ik wel op P22 al winst (25K) maar toch (incl testen).
Volgend jaar maar es wat geld er tegenaan om een goede driver te hebben die geen bijbaantje als taxichauffeur nodig heeft, en ik heb dus gewoon genoeg betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

andrestouwe schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 07:30:
*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

En daar gaan we weer, race 2. Na een 1e race die beter had gemoeten ( DRP een klap lager dan DQP en een te behouden strategie) nu maar eens wat meer risico genomen. Aangezien we op de helft van de race in de regen terecht komen en de intermediates er onder moeten, zou het misschien handig zijn om voor een 1 stopper te gaan op hard. Dat kost me per ronde te veel tijd, dus dacht ik richting een stop extra en de mediums... Maar dan zijn de eerste 2 stints kort genoeg voor de softs...
Het is dus een 2 stopper geworden, 2 stints zacht, en dan nog 26 ronden op de intermediates op Kuala lumpur....Tijd voor een schietgebedje :+

Good luck to you all!!
Wordt interessant wat er in de 2e helft van de race gaat gebeuren. Ik heb in de warm-up nog even getest met banden en dat scheelde een hele seconde. Ik ga voor 3 stops en een hoop geluk. :) Mag ook wel, want de kwalificatie was niet echt een succes. :(

Hopelijk deze race niet out of fuel zoals bij de vorige race. :X Maar iets extra (niet te veel) meegenomen voor het geval dat. Begrijp nog steeds niet hoe ik zonder heb kunnen zitten, terwijl ik hier in C4 nooit problemen mee had. Nou ja, goed leermoment hoop ik maar...

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
brid schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 08:40:

Bij mij was het commentaar:
"It was a good lap but I think I made a mess of turn 4."
"One of the "red team's" cars spun right in front of me and I had to lift a bit."
"It was a good lap but I think I made a mess of turn 4."
"It was a good lap but I think I made a mess of turn 1."

*zucht*

Check, maar ik heb toch m'n overtaking/defensive wat lager gezet, ik vertrouw het allemaal niet zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik had blocking erg hoog staan laatste race, leverder me daardoor wel 3 punten ipv niks. Zo vaak gebeurt het ook weer niet dat je vleugel eraf gereden wordt. Maargoed vorig seizoen reed ik ook vaak 0/0 omdat ik zonder overtakting of blocking toch wel hoog eindigde. Zonde om risico te nemen. Dus dat betreft Renè... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo, de Q is weer gedaan. Niet ontevreden deze keer. Sta 4e van de (voorlopig) 20. Zullen er nog wel zo'n 26 worden maar verwacht niet dat er meer dan 1 nog onder mijn tijd door gaat.

Ziet er naar uit dat er veel verschillende strategieën aankomen vanavond, ben benieuwd of de mijne gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben ook heel benieuwd, ik sta 11e, op 1,1s achter de pole, maar hij gaat tenminste één keer meer stoppen dan ik. Maar met Spa weet je het natuurlijk nooit, we zien het allemaal wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

ok, ff een toevoeging op m'n morning call, (had het daar niet vermeld) ik sta nog steeds 2e op de grid, direct achter een ex c2-er( +0.027) die volgens mij met 2 vingers in de neus kampioen wordt. En nu hopen dat het gaat werken met de bandjes O-)

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Nou, zoals Panther al aangaf staan hij en ik gebroederlijk naast elkaar op de grid op dit moment, P9 en 10...
Ben benieuwd wat deze race gaat brengen en of er mensen voor ons staan met een stopje extra (of een hele korte 1e stint...vermoed het wel)

Helaas niet in de gelegenheid om live te kijken, druk doosjes aan het inpakken en vanavond en morgen vrolijk met dozen zeulen naar een fijn nieuw adresje :)
Meld me zondag wel weer (als m'n kabel aangesloten is natuurlijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Ik en mijn driver zitten ook nog niet echt op dezelfde hoogte. Ik vind het wat lastiger om de DQP goed te krijgen dan vorig seizoen. Maar dat kan misschien komen omdat ik nu veel meer DQP heb... 92% DQP dit keer.

Ook ben ik vergeten dat ik op BS bandjes rijd, waardoor ik weer een strategie heb van niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:53:
Nou, ik ben ook heel benieuwd, ik sta 11e, op 1,1s achter de pole, maar hij gaat tenminste één keer meer stoppen dan ik. Maar met Spa weet je het natuurlijk nooit, we zien het allemaal wel gebeuren.
Ik sta op een 1 stop, jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f1time down trouwens? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Lijkt er op.... Hoop dat de berekening van mijn en andere C2/C1ers niet in de war brengt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta ook op 1 stop. Holy crap... wat ga jij hard op een volle tank!! Of is jouw eerste en laaste stop in ronde 8? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat de pagina van F1time de laatste tijd wel heel vaak onbereikbaar is. Volgens mij heeft Tadas iets helemaal krom geprogrammeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:03:
Ik sta ook op 1 stop. Holy crap... wat ga jij hard op een volle tank!! Of is jouw eerste en laaste stop in ronde 8? ;)
Haha, ik neem een enorme gok en ga voor een 1 stop op mediums, dus nog maar even afwachten of het geen ploffestijn wordt ;) Ik neem aan dat jij op hard staat? Scheelde ongeveer 0,6 seconde per lap dus ik vond het wel de moeite waard.

[ Voor 8% gewijzigd door Sanderrr op 01-02-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet bekennen dat ik er over heb gedacht (mediums), maar ik durfde het toch niet aan. Ik vind Spa een tricky circuit qua DRP%, van de andere kant, nu rijd ik de race wel uit, maar als dat buiten de punten is heb ik er toch niets aan.

Anyways, zo leer je wellicht wat over de raceduur op je intermediates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt wel lang zeg, voor die site weer online is. Ben benieuwd of de race door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
Ik vertrek op mediums (3 stops) vanaf de 11de plek. Als de mensen met Bridgestones niet allen op een 2-stopper staan zit er met wat veel geluk misschien een puntje in vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:15:
Anyways, zo leer je wellicht wat over de raceduur op je intermediates.
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nog 1 minuut. Kan me niet voorstellen dat de races berekend worden tijdens downtime, dus we gaan vertraging oplopen neem ik aan. Bummer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Hmm.. Ik hoop dat het over 2 uur wel weer voortloopt ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Moet toch kunnen races berekenen duurt minder dan een kwartier.

Zou wel balen zijn als f1time down blijft, sta ik een keer op pole kan ik het verloop van de wedstrijd niet live zien.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
brid schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:06:
Moet toch kunnen races berekenen duurt minder dan een kwartier.

Zou wel balen zijn als f1time down blijft, sta ik een keer op pole kan ik het verloop van de wedstrijd niet live zien.
Probleem is, als hij zo online komt, start hij niet bij het begin. Hij laat de race dan zien vanaf de minuut waar je inzit. Dus ik denk dat ik helemaal maar niet meer ga kijken voor 19.00 als hij zometeen nog online zou komen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.