@Rene: gefeliciteerd.
en dan nu ontopic commentaar.
fundementele probleem van dit spel is gewoon nog steeds de geld balans. Het is natuurlijk raar dat iemand die een klasse lager rijdt meer omzet kan draaien dan iemand die een klasse hoger zit. De balans is er gewoon nog niet.
Het feit dat ze formules hebben die verborgen horen te zijn, betekent dat Tadas ze of te eenvoudig heeft gemaakt of ze weer aan moet passen om ervoor te zorgen dat ze weer hun best moeten gaan doen om te winnen. Want laten we nou eerlijk zijn, van het invullen van getallen in excel en het overnemen van de waarden die eruit rollen kun je toch moelijk zeggen dat het knap gedaan is ofzo

Wat ik had begrepen was dat Oliver een wiskundige is en voor zijn werk dingen moet oplossen die al 1000x moeilijker zijn dan dit soort dingetjes. Je moet dus niet raar opkijken dat er iemand is die de code kraakt.
Anyhow sta dit moment op pole, 0.6s voor op #2 en heb nog 2 laps. heb wel problemen met de DQP dus daar moet ik nog ff aansleutelen wil ik mijn vereiste van 96% minimum binnen halen
Het valt me meteen weer op hoe giga het verschil is tussen de #1 en de #laatst. meer dan 4s maar dat bij c2 iets van 2s. En voor de mensen die om de punten vechten was het in c2 een seconde met de top, en in c3 zal dat ook wel meer zijn.
Ik ben benieuwd naar me eerst race, kan wel weer een overwinning gebruiken.