Wij hebben dus zakelijk.
Opnieuw gebeld. Er word onderhoud gepleegd aan mijn KPN.
Probeert u het later nog eens.
Opnieuw gebeld. Er word onderhoud gepleegd aan mijn KPN.
Probeert u het later nog eens.
Ik heb een overstap gedaan van surfenenbellen van hetnet naar ipb van kpn. Mijn (slechte) ervaringen met de helpdesk kun je lezen in mijn (Bandiet) verhaal in ipbforum.nl, onderwerp Van Surfen en bellen naar Internetplusbellen extra.Shady15 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 22:54:
Een lang verhaal maar ik vraag me af of iemand ervaring met dit soort praktijken heeft? Of misschien tips, op dit moment voel ik me namelijk behoorlijk belazerd door KPN.
[ Voor 20% gewijzigd door katban op 07-03-2009 10:58 ]
Verwijderd
Dat de firmware van december is zegt niks over hoe lang trinity999 deze heeft.
Tja, het ADSL-systeem is nu eenmaal niet zo flexibel dat je een vast punt in de tijd kunt ingeven voor een wijziging. Daarnaast is het porteren van een telefoonnummer van de ene naar de andere aanbieder iets wat ook niet in een aantal uren is uitgevoerd. Uitgaand bellen werkt als het goed is wel en voor inkomend moet de verwijzing vgl bij DNS nog gecorrigeerd gaan worden.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:29:
Nou, het zal mij benieuwen... Ook al komt het vandaag of morgen in orde, dan vind ik die overstapservice misleidend, omdat je toch enkele dagen zonder telefonie zit... En daarnaast vind ik het vreemd dat de overstap één week voor de aangevraagde datum uitgevoerd wordt...
Nee zolang zeker niet. Vorige weerk zat de oude firmware er nog in. ik denk dat in het weekend of maandag/dinsdag de nieuwe software erin is gezet want vanaf toen begonnen de problemen.Arnout schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:49:
[...]
Dat de firmware van december is zegt niks over hoe lang trinity999 deze heeft.
Blijkbaar is er een nieuwe firmware in aantocht voor de Siemens EB. Vanavond even kijken.
Daar kom je niet achter, dat was bij de vorige wijzigingen ook niet het geval (dit is de 3e update die ik krijg).trinity999 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:45:
Iemand een idee waar je kunt zien wat de wijzigigen zijn die in de nieuwe software zitten?
Verwijderd
Nog steeds geen telefoon...Loekie schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:08:
[...]
Tja, het ADSL-systeem is nu eenmaal niet zo flexibel dat je een vast punt in de tijd kunt ingeven voor een wijziging. Daarnaast is het porteren van een telefoonnummer van de ene naar de andere aanbieder iets wat ook niet in een aantal uren is uitgevoerd. Uitgaand bellen werkt als het goed is wel en voor inkomend moet de verwijzing vgl bij DNS nog gecorrigeerd gaan worden.
Als een telefoonnummer moet overkomen van een andere aanbieder kan het langer duren, dat hangt van het contract van die partij af. Is daar de einddatum al van verstreken, of loopt dit nog door? Dit even los van het feit dat het signaal technisch al geleverd is.Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:26:
[...]
Nog steeds geen telefoon...Halve morgen met Telfort en Het Net aan de lijn gehangen... Eerst is het nummer niet geporteerd, dan weer wel en de derde zegt dat de portering aan de gang is...
Zeggen ze doodleuk dat portering 10 dagen kan duren en dat ze pas navraag kunnen doen na deze 10 dagen!! Nergens op de website van Het Net staat dit vermeld. Wel dat je alles voor je geregeld wordt dankzij de overstapservice van Het Net...
Ik ben dus NIET blij en ga een klacht indienen bij Het Net!! Tevens wil de gemaakte telefoonkosten terug...![]()
M.vr.gr.,
Sander.
Een nummer porteren duurt altijd een gemiddeld week. Van vast naar VOIP, VOIP naar vast en VOIP naar VOIP, of je nou naar hetnet gaat, ziggo of KPN, maakt allemaal niet uit. Dat ligt dus niet aan Hetnet maar aan de wettelijk bepaalde regelingen die aan het overnemen van een nummer zitten. Een klacht naar Hetnet sturen daarvoor is een beetje vreemd. Je telefoonkosten terug vragen gezien ze de informatie niet meteen wisten te verstrekken is dan weer wel terecht.Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:26:
[...]
Nog steeds geen telefoon...Halve morgen met Telfort en Het Net aan de lijn gehangen... Eerst is het nummer niet geporteerd, dan weer wel en de derde zegt dat de portering aan de gang is...
Zeggen ze doodleuk dat portering 10 dagen kan duren en dat ze pas navraag kunnen doen na deze 10 dagen!! Nergens op de website van Het Net staat dit vermeld. Wel dat je alles voor je geregeld wordt dankzij de overstapservice van Het Net...
Ik ben dus NIET blij en ga een klacht indienen bij Het Net!! Tevens wil de gemaakte telefoonkosten terug...![]()
M.vr.gr.,
Sander.
Probeer attack detection eens op medium of lager te zetten?koentjek schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:58:
Ik heb een probleem waar ik de hele middag zoet mee ben geweest.
Het begon vanmorgen met langzaam internet (heel lang laden van pagina's) en bitorrent liep met een max van 25 a 30 kb/s. toen wist ik al dat er stront aan de knikker zat!
Toen ben ik de standaard dingen gaan doen;
Experia box (siemens) en pc opnieuw opgestart. Instellingen een beetje veranderen en kijken of het helpt en nog een hoop andere dingen die geen verschil maakten.
Iemand bekend met dit probleem? Of iets wat ik nog kan proberen?
Het enige wat ik kon ontdekken was dat de NAT entries heel snel opliepen tot 900+. Maar ik weet niet wat dat betekend en of dat altijd zo is geweest.
[afbeelding]
Verwijderd
Net weer met Het Net aan de lijn gehangen omdat de beller nu niet meer de voicemail van Telfort aan de lijn krijgt, maar alleen een bezettoon. Men vertelde mij dat dit nog 5 dagen kan gaan duren (van VOIP naar VOIP duurt langer).SCIxX schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:10:
[...]
Een nummer porteren duurt altijd een gemiddeld week. Van vast naar VOIP, VOIP naar vast en VOIP naar VOIP, of je nou naar hetnet gaat, ziggo of KPN, maakt allemaal niet uit. Dat ligt dus niet aan Hetnet maar aan de wettelijk bepaalde regelingen die aan het overnemen van een nummer zitten. Een klacht naar Hetnet sturen daarvoor is een beetje vreemd. Je telefoonkosten terug vragen gezien ze de informatie niet meteen wisten te verstrekken is dan weer wel terecht.
Zal er mee te maken hebben dat je eerst nog wel in de tele2 centrale stond en nu helemaal niet meer. Is verder niet van belang, het enige wat je kan doen is een dikke week wachten tot je inkomende telefonie het weer doet. Bij uitzonderingen duurt het echter langer.Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:51:
[...]
Net weer met Het Net aan de lijn gehangen omdat de beller nu niet meer de voicemail van Telfort aan de lijn krijgt, maar alleen een bezettoon. Men vertelde mij dat dit nog 5 dagen kan gaan duren (van VOIP naar VOIP duurt langer).
Men vertelde mij dat deze 10 werkdagen in hun algemene voorwaarden staan, maar ik kan dit dus nergens terugvinden. Misschien iemand van jullie? Het gaat mij erom dat dat nergens duidelijk wordt verteld. Alleen maar dat de overstaphulp alles zo makkelijk maakt...
Sterker nog, een stukje over overstappen van hun website: "Zit ik een tijd zonder telefonie als ik overstap?" Antwoord: "Nee, als u bij uw bestelling aangeeft dat u uw huidige telefoonnummer wilt behouden dan wordt uw telefoonnummer door Het Net overgenomen"
M.vr.gr.,
Sander.
Verwijderd
Staat bij "Overstappen, de meest gestelde vragen" en dan "Zit ik een tijd zonder telefoon als ik overstap?".SCIxX schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:00:
[...]Waar zie jij bovenstaande tekst overigens staan op de site?
[ Voor 76% gewijzigd door SCIxX op 01-04-2009 19:14 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Zo goed als elk modem is wel in te stellen voor het KPN-netwerk, alleen zal het bellen je (waarschijnlijk) niet lukken werkend te krijgen. Je krijgt die gegevens niet van KPN.Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 22:04:
Ik heb inmiddels van alles geprobeerd om een VPN verbinding op te zetten met mijn werk maar het lukt me niet. Het probleem is dat mijn zakelijke pc helemaal dicht zit en instellingen daarop niet zijn te wijzigen. Daarom ben ik op zoek gegaan welke instellingen van de SX552 gewijzigd moeten worden en heb daarvoor op veel forums gezocht maar niets gevonden.
Omdat het lijkt alsof het probleem zit in het modem/router, een Experiabox SX552, denk ik er nu over om een ander modem te kopen. Weet iemand of dit zinvol is en zo ja welk modem/router werkt met KPN internet plus bellen?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Bob
Dat zou geen probleem moeten zijn maar...dan bedoel ik ook in de theorie.SkyStreaker schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 19:41:
Kort door de bocht. Ik wil van IPB af en overstappen. Ben het helemaal zat. Kan dit nu wel of niet kosteloos en ongeacht wanneer, ik zit in mijn 2e jaar.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ja.. meer mag ik er niet over zeggenSkyStreaker schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 19:41:
Kort door de bocht. Ik wil van IPB af en overstappen. Ben het helemaal zat. Kan dit nu wel of niet kosteloos en ongeacht wanneer, ik zit in mijn 2e jaar.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Als je denkt dat je te weinig mb/s krijgt kan je ook de helpdesk bellen voor je actuele down en upload snelheid.hmr schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:31:
Ik heb sinds vandaag ook IPB op mijn studentenhuis dus maar meteen aangesloten en alles, maar toen ik 1369 wou bellen kreeg ik een ingesprek toon.. ik kan wel gewoon bellen en internetten. Dus hij was al een soort van geactiveerd. Is dit een probleem of maakt dat allemaal niet uit?
En de snelheid zou rond de 20mbit moeten zijn toch?
Op dit moment haal ik
[afbeelding]
als het wel klopt hoor ik het graag.
Ach, daarnaast is premium volgens de kleine lettertjes een tot-snelheid die niet gegarandeerd wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:23:
[...]
Als je denkt dat je te weinig mb/s krijgt kan je ook de helpdesk bellen voor je actuele down en upload snelheid.
Het ligt namelijk wel aan factoren zoals , type kabel, lijn van centrale naar je aansluiting, je computer, of je poorten open staan. hoeveel gruikers er op de lijn zitten.
dus niet gelijk klagen , even checken of het aan je eigen hardware ligt, klopt alles , dan bellen naar helpdesk
Succes.
Verwijderd
Vorig week de toezegging van Het Net gekregen dat ik mijn belkosten vergoed krijg!Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:51:
[...]
Net weer met Het Net aan de lijn gehangen omdat de beller nu niet meer de voicemail van Telfort aan de lijn krijgt, maar alleen een bezettoon. Men vertelde mij dat dit nog 5 dagen kan gaan duren (van VOIP naar VOIP duurt langer).
Men vertelde mij dat deze 10 werkdagen in hun algemene voorwaarden staan, maar ik kan dit dus nergens terugvinden. Misschien iemand van jullie? Het gaat mij erom dat dat nergens duidelijk wordt verteld. Alleen maar dat de overstaphulp alles zo makkelijk maakt...
Sterker nog, een stukje over overstappen van hun website: "Zit ik een tijd zonder telefonie als ik overstap?" Antwoord: "Nee, als u bij uw bestelling aangeeft dat u uw huidige telefoonnummer wilt behouden dan wordt uw telefoonnummer door Het Net overgenomen"
M.vr.gr.,
Sander.
Bedoel je het bericht zelf? Bellen naar 0842-333Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 20:25:
[...]
Vorig week de toezegging van Het Net gekregen dat ik mijn belkosten vergoed krijg!![]()
Dan heb ik nog een vraagje: Waar stel ik mijn voicemail in?
M.vr.gr.,
Sander.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En verwijst naar een IP dat niet bereikbaar is voor pingen vanuit het kpn netwerk.Arnout schreef op donderdag 16 april 2009 @ 15:50:
Ik zou beginnen met het kanaal aan te passen.
Over die test: als internet werkt, waarom hecht je zoveel waarde aan die test. Die test is brak.
[ Voor 20% gewijzigd door Loekie op 16-04-2009 16:27 ]
Zo, vanavond geprobeerd om mijn internetverbinding te behouden maar weer werd 3 keer de verbinding verbroken... Uiteindelijk ben ik toch uitgekomen bij de goede afdeling. Die vent wist me te melden dat de opzegging van mijn abonnement niet meer terug te draaien is (nog geen 24u nadat de idioot gister een verkeerd knopje heeft aangeklikt). Ik zit dus komende 2 week zonder internet en telefonie.HendrikN schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:52:
Even hier maar van mij afschrijven hoor, ik ben KPN echt helemaal beu....
Wat er is gebeurd:
Begin dit jaar werden we gebeld door de KPN (als Planet klant zijnde) of we een KPN-abo (IPB Extra) wilde hebben welke qua internet iets sneller was en qua bellen ook iets completer, het was overigens ook iets duurder. Natuurlijk wilden we dat, en dus zouden we binnen 5 werkdagen een brief met een orderbevestiging thuisgestuurd krijgen.
Weken gingen voorbij toen de KPN weer eens belde, met een aanbod voor datzelfde abonnement. Toen ik antwoordde dat wij een maand daarvoor al datzelfde abo hadden besteld zei de mevrouw dat wij binnen 5 werkdagen een brief thuisgestuurd zouden krijgen.
2 week later eens zelf contact opgenomen met de KPN, en er werd gemeld dat we weer binnen 5 werkdagen een brief thuigestuurd zouden krijgen. (Het verhaal wordt enigzins voorspeelbaar)
Goed, vanavond dus wéér gebeld over de status van de upgrade. En het is die prutsers gelukt om de verbinding 2 keer tijdens het doorverbinding te verbreken. In totaal wel een halfuur aan de lijn gehangen maar... alles zou geregeld zijn. We zouden binnen 5 werkdagen een orderbevestiging thuisgestuurd krijgen.
Mooi, totdat ik ineens een email binnen krijgt van administratie @mailing.kpn.com, betreft "Opzegging abonnement". Ze hebben dus een upgrade van IPB kunnen omzetten naar een opzegging.
Dus ik weer bellen met de helpdesk, aangezien ik toch graag wil blijven internetten. Word ik om precies 10u doorverbonden met weer een andere afdeling. Verbreekt de verbinding... alweer. En toen was de helpdesk gesloten
Hebben mensen ideeen hoe dit verder aan te pakken, morgen weer eens rustig bellen of andere stappen ondernemen (ik ben nooit echt fan van Radar enzo, maar heeft het zin)? Want opzich vind ik wel dat ik recht heb op die 30 * 0.10c, puur om het principe, aangezien zij steeds de verbinding verbreken.
Dit hoeft niet eens een persoon te zijn die dit gedaan heeft, er zijn de laatste tijd wel meer spookopzeggingen gaande waardoor klanten ineens worden afgesloten. Sowieso kan 24 uur na een opzegging niet al het signaal weg zijn, dus er was hoogstwaarschijnlijk eerder al iets in gang gezet..HendrikN schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 01:02:
[...]
Zo, vanavond geprobeerd om mijn internetverbinding te behouden maar weer werd 3 keer de verbinding verbroken... Uiteindelijk ben ik toch uitgekomen bij de goede afdeling. Die vent wist me te melden dat de opzegging van mijn abonnement niet meer terug te draaien is (nog geen 24u nadat de idioot gister een verkeerd knopje heeft aangeklikt). Ik zit dus komende 2 week zonder internet en telefonie.
Hoe krijgen ze het voor elkaar, een upgrade perongeluk omzetten naar een opzegging van het gehele abonnement. Alleen bij KPN volgens mij...
KPN bedankt
Gisteren weer gebeld, blijkbaar was de opzegging dus wel met 1 handeling te annuleren, en de hele reden van het gezeur komt omdat IPB Extra hier niet beschikbaar is aangezien we hier te ver van de centrale zitten. En mijn belkosten worden vergoed.Kek schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 23:49:
[...]
Dit hoeft niet eens een persoon te zijn die dit gedaan heeft, er zijn de laatste tijd wel meer spookopzeggingen gaande waardoor klanten ineens worden afgesloten. Sowieso kan 24 uur na een opzegging niet al het signaal weg zijn, dus er was hoogstwaarschijnlijk eerder al iets in gang gezet..
weer bellen, zeggen dat u nooit iets op heeft willen zeggen, vragen dit na te kijken in contacthistory, en zeggen dat het om een spookopzegging gaat kan helpen en kostenbesparend zijn.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 20:40 ]
Eeeh je hebt het over poortje 29860, maar op het plaatje is poortje 28960 te zien . . .Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 20:39:
Ik wil graag cod5 kunnen hosten.
Dus moet ik wat poorten van me router aanzetten.
Namelijk 29860
Echter werkt dit nog steeds niet.
[afbeelding]
ziet iemand een fout?
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Alleen de Speedtouch 780 en 787 (die overigens beide dat probleem niet hebben). Modem van het stroom laten, helpdesk bellen en doen alsof ie stuk iszAo schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 03:45:
Weet iemand of er (ondersteunde) alternatieven bestaan voor de geleverde Experiabox (Siemens)? Hier worden we helemaal gek van de kleine 8bits routing tabel: om de 3 uur moet de modem gereset worden, of je kan 5 minuten niet internetten.
Persoonlijk ken ik dit probleem niet? Weet je zeker dat je de firewall op low hebt staan?zAo schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 03:45:
Weet iemand of er (ondersteunde) alternatieven bestaan voor de geleverde Experiabox (Siemens)? Hier worden we helemaal gek van de kleine 8bits routing tabel: om de 3 uur moet de modem gereset worden, of je kan 5 minuten niet internetten.
weet je zeker dat cod5 UDP gebruikt? Als ik beetje google wordt aangeraden zowel UDP als TCP open te zetten..Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 20:39:
Ik wil graag cod5 kunnen hosten.
Dus moet ik wat poorten van me router aanzetten.
Namelijk 29860
Echter werkt dit nog steeds niet.
[afbeelding]
ziet iemand een fout?
Ik wil het er _niet_ over hebben.
Zet idd firewall op medium of low.zAo schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 03:45:
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2009 03:06 . Reden: verkeerd merk ]
Verwijderd
Hoi,hmr schreef op donderdag 16 april 2009 @ 15:40:
Ik zit eigenlijk nog met een probleem met ons nieuwe internet plus bellen, het instellen van het draadloze netwerk verloopt helemaal niet vloeiend. Internet is als het dan al lukt heel traag op de desbtreffende wireless computer en valt constant uit. Bij andere lukt het niet om het in te stellen.
En buiten dat, als ik in de user interface van het modem browse en de "Check connectivity to the Internet" functie gebruik krijg ik
DSL = V
ATM = V
PPP = V
Internet = x
x = Connectivity to Gateway (195.190.249.4)
Deze foutmelding wordt dan gegeven. Dit terwijl ik wel degelijk gewoon op internet zit.
Iemand die hiermee ervaring heeft, of wordt het vermoeiend de "help-desk" bellen
[ Voor 25% gewijzigd door WidgetTWW op 27-05-2009 17:48 ]
Jepz, back in businessNordcore schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 17:56:
lijkt weer te werken...
Niet helemaal.. http://www.hetnet.nl geeft een 503 Service Unavailable nu...
[ Voor 5% gewijzigd door Moraxv op 27-05-2009 18:08 ]
Ja klopt ik heb ook privé maar werd door 1800 doorverbonden naar de zakelijke helpdesk...raptorix schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:21:
Ik hoor net van me vriend dat die ook problemen heeft, maar das gewoon ADSL prive
Storing ADSL
Als gevolg van een storing kunt u in enkele gebieden niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Indien u telefonie of televisie via internet van ons afneemt dan kunnen deze diensten door de storing verstoord zijn. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.
Starttijd: 2009-05-27 17:48 Eindtijd: onbekend
[ Voor 12% gewijzigd door Derky op 27-05-2009 18:58 . Reden: quote fix ]
[ Voor 16% gewijzigd door AvK op 27-05-2009 19:32 ]
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Mijn boefje is liev!
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
windows live messenger werkt hier welHendrikN schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:51:
Tweakers werkt prima, maar daar is ook alles mee gezegd. Van Live Messenger tot Google werkt het niet.
Als ik die instel kom ik zelfs niet meer op tweakersHendrikN schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:56:
Zojuist mijn DNS servers aangepast naar die van opendns, en alles werkt weer als een zonnetje.
208.67.222.222 en
208.67.220.220
Voor de geïnteresseerden
I'm the operator with my pocket calculator
Dit is ook geen DNS-kwestie, maar een loadbalancer o.i.d.Dynacomp schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:59:
[...]
Als ik die instel kom ik zelfs niet meer op tweakers
Opendns geeft bij mij voor alle adressen het ip nummer 67.215.65.132 terugMauriX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:01:
OPEN Dns is enige oplossing.
I'm the operator with my pocket calculator
[ Voor 33% gewijzigd door netiul op 27-05-2009 20:07 ]
CCIE R&S
Zit je wel op je eigen modem?ts_rensuh schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:41:
Heb nog wel problemen met me e-mail.
Uitgaande mail werkt niet meer. gebruikt zelf mail.kpnmail.nl
Iemand hier een oplossingen voor ( behalve het via webmail te gaan doen) ??
Owja shit had na de storing mijn internet verbinding losgekoppeld en mijn straalverbinding richting R'dam Kop van Zuid aangesloten.
[ Voor 3% gewijzigd door ts_rensuh op 27-05-2009 22:53 ]
CCIE R&S
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Experiabox toevallig? Even 1 minuut uitzetten.Eldariel schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:26:
Hmm.. Het lijkt er weer op dat het bij KPN aan het rommelen is. De verbinding is goed, maar nog steeds geen internet. (Alwéér de DNS-servers, aangezien ik m.b.v openDNS wél goed en snel kan surfen).
Dat heb ik inmiddels al tig keer geprobeerd..Wolly schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:35:
[...]
Experiabox toevallig? Even 1 minuut uitzetten.
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
KPN al gebeld?Kruiwagen schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:13:
hier zullen vast wel meer mensen te vinden zijn die probs hebben met hun telefoon verbinding?
Bij ons valt zeker 4-5 keer per week de telefoon uit. We zijn dan niet meer bereikbaar en de telefoon gaat gewoon niet meer over, de enige oplossing is telkens de router uit zetten en weer aanzetten. Heeft iemand ook dit probleem? en kan ik hier zelf iets aan doen?
Kun je alleen niet gebeld worden? Of kun je ook niet uitbellen. Niet gebeld kunnen worden kan betekenen dat je nummer al over is genomen door de nieuwe provider.mrc16 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 22:38:
Zojuist de slechtste ervaring met KPN ooit gehad. Heb afgelopen woensdag mijn internet+bellen abonnement opgezegd om over te stappen naar een provider met een betere snelheid. Via ADSL van KPN kom ik helaas niet verder dan 8Mbit. Mijn abonnment zou dan per 17 juli opgezegd worden en dan direct omgezet worden naar Email-Only Plus.
Kom ik vandaag thuis, knipperen de lampjes van de modem, ik rennen naar boven en ja hoor alles eruit. Meteen KPN gebeld, blijkt mijn abonnement per vandaag beeindigd te zijn. Foutje van de typgeit. Maar mijn telnr is ook foetsie. Volgens KPN heb ik nu pech en is mijn telefoonnummer verdwenen. Internet heb ik nu wel weer tot de 17e. Maar ze hebben gewoon mijn nr weggegooid waardoor ik nu onbereikbaar baan. De haak werd er door de medewerker gewoon opgegooid, en werd mij gemeld jah jah we kunnen niks meer doen bel over 5 dagen nog maar een keer. Heb vriendelijk gevraagd waar het telnummer is, maar dat weten ze niet. Dan ben je al 50 jaar klant bij die gasten en dan zoveel problemen in 1 keer. Hier word je toch gek van. En vooral dat telnr, daar zijn we erg op gesteld. En dan de kennis die de helpdesk heeft, allemaal van die 2euro pu figuren. Sorry hoor, maar zo ga je niet om met klanten. De verlenging van het mobiele abonnement kunnen ze hierbij ook vergeten.
Beide, KPN heeft het nieuwe nummer gewoon Gedropped, zoals ze dat zeiden. Het zweeft nu ergens in hun systeem hadden ze het over. Maar konden ze niet even 1,2,3 terugdraaien. De nieuwe verbinding is vandaag pas aangevraagd. Nadat KPN de boel eruit had gegooid.SCIxX schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 23:22:
[...]
Kun je alleen niet gebeld worden? Of kun je ook niet uitbellen. Niet gebeld kunnen worden kan betekenen dat je nummer al over is genomen door de nieuwe provider.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq