Wat een bedrijf zeg dat KPN
24-10 naast mijn bestaande IPB aansluiting op een extra aderpaar een internet basis adsl aansluiting aangevraagd dat zou technisch geen probleem zijn volgens de medewerker.
27-10 krijg ik een bevestiging per post voor internet basis maaaaaaaaar daar gaat al iets mis de persoonsgegevens deugen niet er woont ineens een mijnheer Feunekes op mijn (sinds 1994) huisadres en het bankrekening nummer en email adres kloppen ook niet (allemaal Feunekes).
bij de bevestiging van de aanvraag een gegevens overzicht met een gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen in mijn KPN.
Ik bellen over de foute persoons gegevens en krijg 2 opties:
1 de aanvraag wordt stopgezet (we zaten inmiddels al op 4-11 dus liever niet er staat hier al een modem te springen om aangesloten te worden.
2 afwachten tot de aansluiting gereed is gemaakt (rond 28 november) en dan zelf de gegevens wijzigen in mijn KPN.
Ik spreek dus met de medewerker af dat we optie 2 nemen omdat ik i.v.m. mijn videobewaking zo snel mogelijk die normale adsl aansluiting wil.
Gisteren een keer geprobeerd in te loggen met de nieuw ontvangen gebruikersnaam en wachtwoord (wat al een paar keer gelukt was) en Plots ging dat niet meer gebruikersnaam en wachtwoord onbekend
bellen dus 0900 0244 tot 3 keer toe het verhaal uitgelegd ja mijnheer de aansluiting is op 06-11 stopgezet
Maar niemand die kan vertellen door wie en waarom.
Advies na de 3e afdeling OPNIEUW aanvragen.
Dus weer 0900 0244 optie 1 optie 3 ja inderdaad uw aanvraag voor internet basis adsl is 6-11 stopgezet, Dan wil ik dus graag zsm een nieuwe bestelling doen voor internet Basis adsl op een extra aderpaar naast mijn IPB aansluiting.

sorry mijnheer maar dat gaat op dit moment niet omdat de stopzetting van de eerdere aanvraag nog niet door het systeem is verwerkt u moet eind volgende week even terugbellen
Dat is dus het resultaat van dik een uur aan de telefoon hangen en 4 verschillende medewerkers aan de lijn hebben NIKS
Ik vind het onbegrijpelijk dat er bij een bedrijf als KPN dit soort dingen gebeuren waar ligt dit kneuzerige afhandelen van bestellingen en vragen nou aan ?
een systeem wat niet deugt en door het eigen personeel niet te doorgronden is ?
Of zijn de medewerkers simpelweg niet capabel om op een snelle juiste en goede manier iets af te handelen ?
Ach ja ik wordt er inmiddels knap moe van misschien dat

me wel kan aansluiten !