[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 50.926 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 00:20

Xelation

Bendable Poseable

Je primaire wapen uit een bepaalde categorie: Assault, Demolition, Sniper etc. bepaald je kleding.
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:28:
Wanneer krijg je de ghillie suit in multiplayer? Heb je deze 'altijd' als je een sniper wapen vasthebt, of werkt deze alleen op bepaalde maps, of iets dergelijks? Ik kan het namelijk niet vinden in de GoT search en alleen yahoo lijkt een antwoord te hebben, maar dat wordt geblokt op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Surineeslander schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:10:
[...]

Zorg dat auto-download aan staat in je multiplayer opties.

De server van Summer'69 is zo ingesteld dat je de maps van een andere locatie download (redirect), dat betekent dus dat je deze met volle snelheid kan downloaden. Wel zo heerlijk, aangezien de mappen een grootte hebben van 30 to 60MB.

Ik zal die CTF server van WTF ook eens binnenvallen binnenkort, klinkt goed.
Thnx! ik had het al gezien. Zitten echt een paar top-mappen tussen.. eindelijk.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:54
Surineeslander schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:00:
Speelt niemand hier op servers met de AWE mod? Ik vind dit echt een geweldige mod. Enkele voordelen: heerlijke doodskreten wanneer je iemand killed, CTF gametype, nightmaps, ingame ranksystem, no bunnyhop (wanneer je springt kun je niet schieten) en nog veel meer!

Ik heb een hele vette server gevonden, deze server is van de vriendelijke clan SUMMER'69.
IP is 85.236.103.27:28930
Ze hebben een mapcircle van alleen nieuwe modmaps (waaronder een remake van CoD2, en BF2 --> deze is huge! en ook mp_village uit CoD4 SP)

Ik zou zeggen check it out! (Ik speel onder de naam DynamiX)

Wat betreft classes: ik speel eigenlijk alleen nog maar met een silenced AK47, met stopping power en deep impact. Heerlijke combinatie.
Cool! mijn eerste mod server, erg leuk.

Zit er nu btw voor degene die komen.. :)
1 is er al! :P

als je mod servers wil hebben die voller zitten, ingame browsen naar andere maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Nou en? Wat moeten wij hiermee?

[ Voor 77% gewijzigd door TheZeroorez op 07-02-2008 21:10 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Doe maar niet serverspammen.

[ Voor 90% gewijzigd door TheZeroorez op 07-02-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcBrou
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-12-2016
Hoi ff een vraagje:

Krijg morgen mijn nieuwe pc binnen :) en wil als eerste spel CoD4 erop zetten(heb het dus nog niet gespeeld op mijn oude PC).
Als ik ga patchen moet ik ze dan vanaf het begin(dus 1.1 etc) erop zetten of alleen de laatste 1.5 versie.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Je kan gelijk 1.5 doen, mits je de map Winter Crash wilt hebben. Dan vanaf 1.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcBrou
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-12-2016
Bedankt voor de zeer snelle reactie.
Kan niet wachten tot morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er niet een patch1.5 die direct de rest van de patches ook meeneemt? zoiets was er wel met cod2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Dat doet 'ie ook maar bij 1.4 zat een speciale kerstmis map "Winter Crash" die gek genoeg niet in 1.5 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Zo "gek genoeg" is dat an sich niet.
Mensen die nu al 1.4 hebben zouden anders ipv 10 MB ineens ~70 MB moeten downloaden.
Nu is dat an sich geen probleem tegenwoordig, maar het is wel overbodig als je het al zou hebben.
Een betere oplossing zou zijn geweest om een 1.5 Full en een 1.5 Upgrade te releasen in dat geval.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Volgens mij is het alweer Februari, dus zie ik het punt van 2x Crash en dan nog eens eentje met kerstmeug erin überhaupt niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Nakebod schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:50:
Zo "gek genoeg" is dat an sich niet.
Mensen die nu al 1.4 hebben zouden anders ipv 10 MB ineens ~70 MB moeten downloaden.
Nu is dat an sich geen probleem tegenwoordig, maar het is wel overbodig als je het al zou hebben.
Een betere oplossing zou zijn geweest om een 1.5 Full en een 1.5 Upgrade te releasen in dat geval.
Dat van Full en Upgrade dat is wat BF2 hanteert, das wel handiger vind ik idd. Mja nu staat winter crash er bij mij op , en vind het wel welletjes speel em toch nooit :p Als je wars op crash speelt is het toch wel de normale crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023
Denk ook wel dat ze na verloop van tijd de patches samen gaan voegen hoor :) Tis opzich een kleine moeite.. eerst 1.4 dan 1.5... tzijn geen wereld schokkende dingen mensen ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

WTF, ik kan niet meer inloggen op Steam met mn account ? Ook op steamcommunity kom ik niet meer voor?
Ben ik dan gebanned ofzo? Heb niets gezien van punkbuster de vorige keer en ook geen idee wat er nu is gebeurd. Heb wel gepatched naar 1.5 maar verder geen foutmeldingen oid.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Martinspire schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 00:17:
WTF, ik kan niet meer inloggen op Steam met mn account ? Ook op steamcommunity kom ik niet meer voor?
Ben ik dan gebanned ofzo? Heb niets gezien van punkbuster de vorige keer en ook geen idee wat er nu is gebeurd. Heb wel gepatched naar 1.5 maar verder geen foutmeldingen oid.
Ik denk dat je ff hier moet zijn: Klik Het zal vermoedelijk niet aan CoD4:MW zelf liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

Voor PS3: Volgens fourzerotwo is de patch voorzien van certificering van SCEE, en kan de patch vanaf vandaag verwacht worden. Ik ben benieuwd. (Overigens gaat dit om de connectivity patch, zodat we weer tegen yanks en rednecks kunnen spelen :P )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Effe een makkelijk technisch vraagje tussendoor (geen eigen topic waard).

Draait CoD4 (als dedicated server) ook op Windows 2003 Server (Standard) zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
scorpie schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:00:
Voor PS3: Volgens fourzerotwo is de patch voorzien van certificering van SCEE, en kan de patch vanaf vandaag verwacht worden. Ik ben benieuwd. (Overigens gaat dit om de connectivity patch, zodat we weer tegen yanks en rednecks kunnen spelen :P )
Cool :)

Benieuwd wanneer de nieuwe maps uit komen voor de ps3 en wat het gaat kosten.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

Ik kan vermelden dat versie 1.10 voor de PS3 zojuist is vrijgegeven. Ik ga nu ff rednecks en yanks ownen :P (hopefully hehe)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:59:
[...]

Heb er al bijna 30 uur on-line speeltijd op zitten maar ben volgens mij nog nooit aimbot gebruikers tegen gekomen, hoe zou je die moeten ontmaskeren eigenlijk?
Ik kwam gisteren wel een cheater tegen, die kl**thommel zat vanuit een schuurtje dwars door het hout mensen neer te knallen (ik zag het 2x in de kill cam). Heb al filmpjes op youtube gezien over hoe dat werkt, da's echt niet leuk meer.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het al op youtube staat dan kan dit volgens mij worden opgenomen in patches of punkbuster of een mod ? was in moh ook dat je kon sharken, dus op de grond kon liggen en glijen over de vloer, was toen springen tegen een lader en E drukken. dat werd toen via een server mod verbannen. dus dan killde je je zelf als je het ging proberen.... dus dit moet op te lossen zijn. maar het is wel lame natuurlijk.!

Ik ben zelf wel een fan van de Hardcore mode, dit omdat je dan niet 24/7 je vijanden ziet op je map en XP en je ammo. maar op sommige servers is het nog niet duidelijk, je moet het echt aan de naam zien... ik dacht dat je op de ps3 versie je filter kon zette op dat soort dingen. of zie ik iets over het hoofd en kan je aangeven dat je alleen maar realistische servers wilt zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

@ reflexie:
HC vind ik het fijnste spelen omdat je niet iemand 30kogels door zn torso hoeft te schieten zoals in normal mode. Wat betreft een filter, tja jammer dat die er niet is. Volgens mij is het door veel spelers wel aangekaart bij activision dus we wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
edit: vraag ergens anders gesteld

[ Voor 86% gewijzigd door PatrickG op 08-02-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Griffin schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:52:
@ reflexie:
HC vind ik het fijnste spelen omdat je niet iemand 30kogels door zn torso hoeft te schieten zoals in normal mode. Wat betreft een filter, tja jammer dat die er niet is. Volgens mij is het door veel spelers wel aangekaart bij activision dus we wachten af.
same here, lekker goed mikken, 1-3 schoten en klaar. maar liever op de wat rustigere servers, 6vs6 maar zeker niet 16vs16 want dan is met te chaotisch en valt het tactische idee wat ik bij HC heb helemaal weg.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Haha, ik moet meteen denken aan iemand die gisteren zei dat ie het rondje op Wet work (zo heet ie toch?) zo lekker tactisch vond gaan. Wat eigenlijk inhield dat heel hun team (ze waren de tegenstander) elke keer bij het spawnen hun noobtubes leegschoten op onze spawn en alle granaten die ze hadden erachteraan gooiden.

Nou nou, hoe tactisch :/

We kregen de kans niet eens om weg te lopen van onze spawn, en toen ik er wat van zei kickten ze me... Ze waren namelijk ook nog eens de admins van die server :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Zo gek is dat niet, je ziet nou eenmaal op de radar waar men zich bevindt en
dus ook visa versa.

Doe het ook wel eens met de SAW door een muur heen, als ik zie dat een
kluitje vijanden achter die muur zit.

Of iemand achter de rand van een muur schuild, schiet ik net op die rand.
Of een een raam, iemand ziet me en bukt of loopt achter een muur. Dan schiet
je toch door de muur onder/naast het raam. En da's toch normaal.

We hebben helaas geen heat-vision, maar de radar/instinct fungeert als heat-vision
als je het op deze wijze doet.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:49:
[...]

Ik kwam gisteren wel een cheater tegen, die kl**thommel zat vanuit een schuurtje dwars door het hout mensen neer te knallen (ik zag het 2x in de kill cam). Heb al filmpjes op youtube gezien over hoe dat werkt, da's echt niet leuk meer.... :(

[ Voor 8% gewijzigd door Xelation op 08-02-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xelation schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:34:
Zo gek is dat niet, je ziet nou eenmaal op de radar waar men zich bevindt en
dus ook visa versa.

Doe het ook wel eens met de SAW door een muur heen, als ik zie dat een
kluitje vijanden achter die muur zit.

Of iemand achter de rand van een muur schuild, schiet ik net op die rand.
Of een een raam, iemand ziet me en bukt of loopt achter een muur. Dan schiet
je toch door de muur onder/naast het raam. En da's toch normaal.

We hebben helaas geen heat-vision, maar de radar/instinct fungeert als heat-vision
als je het op deze wijze doet.

[...]
Inderdaad, dat is normaal 'gebruik' van door een muur knallen (mooi als je zo'n geweertje achter een raam ziet uitsteken en je knalt met je Barrett die persoon omver :)

Hier is het filmpje, kijk en huiver: http://www.youtube.com/watch?v=7u3981Pd5Js

Je ziet gewoon de namen en silhouten van tegenstanders dwars door muren/containers enzo heen.

Screendump : http://www.fpscheats.com/images/xeroscreens/xero5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:44:
[...]

Inderdaad, dat is normaal 'gebruik' van door een muur knallen (mooi als je zo'n geweertje achter een raam ziet uitsteken en je knalt met je Barrett die persoon omver :)

Je ziet gewoon de namen en silhouten van tegenstanders dwars door muren/containers enzo heen.

nou leuk hey, spelen tegen zulke mensen... en hebben ze het ook nog over noobs e.d.
nou als ze zo stoer zijn kunnen ze toch wel zonder hacks spelen, echt zulke mensen maken me echt kwaad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

koekoek2003nl schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:54:
[...]

nou leuk hey, spelen tegen zulke mensen... en hebben ze het ook nog over noobs e.d.
nou als ze zo stoer zijn kunnen ze toch wel zonder hacks spelen, echt zulke mensen maken me echt kwaad :X
Hierdoor ben ik dus console gamer geworden :)

Al die gekke PC FPS gamers die de raarste truuks uithalen (spelen met alle setting op LOW om 450fps te halen) en de Cheaters verpesten een game op zo'n manier dat je er echt geen zin in hebt.

Ik heb CoD2 nog redelijk op de PC gespeeld. Toen ik daar op een gegeven moment een paar keer per avond door een Aimbot werd geschoten, heb ik hem ge-deinstalleerd, en nooit meer een PC FPS gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Misbruik?

Ik heb het over feiten en logisch nadenken. Het is naief en in je
eigen nadeel dit op sommige momenten niet te gebruiken.

Feit dat een wapen nou eenmaal door muren etc kan schieten.
Feit dat als je iemand hoort aankomen en/of zijn schaduw ziet
cq weet dat hij achter een muur staat het dan toch de normaalste
zaak van de wereld is door die muur heen te schieten?
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[...]

Das allemaal niet nieuw, dat soort "cham" skins bestaat al zolang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

PWM schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:01:
[...]

Al die gekke PC FPS gamers die de raarste truuks uithalen (spelen met alle setting op LOW om 450fps te halen) en de Cheaters verpesten een game op zo'n manier dat je er echt geen zin in hebt.

Ik heb CoD2 nog redelijk op de PC gespeeld. Toen ik daar op een gegeven moment een paar keer per avond door een Aimbot werd geschoten, heb ik hem ge-deinstalleerd, en nooit meer een PC FPS gespeeld.
Ik heb erg veel CoD2 gespeeld en ben op 1.3 servers eigenlijk maar een handvol keren spelers met aimbot tegen gekomen. Wel ben ik zelf ontelbare keren beschuldigd van het gebruik van cheats. Zeggen dat iemand anders cheat is natuurlijk makkelijker te accepteren dan dat je er zelf gewoon niets van bakt.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xelation schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:10:
Misbruik?

Ik heb het over feiten en logisch nadenken. Het is naief en in je
eigen nadeel dit op sommige momenten niet te gebruiken.

Feit dat een wapen nou eenmaal door muren etc kan schieten.
Feit dat als je iemand hoort aankomen en/of zijn schaduw ziet
cq weet dat hij achter een muur staat het dan toch de normaalste
zaak van de wereld is door die muur heen te schieten?

[...]
Uiteraad, klik echter ff op de screendump uit mijn eerdere post, daar zie je dus de tegenstanders dwars door alle muren enzo heen.

Dat overkwam mij, iemand stond onzichtbaar vanuit een schuurtje alle tegenstanders die langs de schuur kwamen (en die hij duidelijk niet op de normale manier kon zien) af te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hazuki schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:20:
[...]

Ik heb erg veel CoD2 gespeeld en ben op 1.3 servers eigenlijk maar een handvol keren spelers met aimbot tegen gekomen. Wel ben ik zelf ontelbare keren beschuldigd van het gebruik van cheats. Zeggen dat iemand anders cheat is natuurlijk makkelijker te accepteren dan dat je er zelf gewoon niets van bakt.
Geloof het of niet, ik ben best goed in FPS games :) Geen wereldtop, maar in elk portje eindig ik ergens in de Top-3 (TDM en Domination). Ik weet heus het dit soort spelletjes worden gespeeld. In Counterstrike kwam je zo ook tegen.

En inderdaad, hoe meer updates, hoe minder cheaters. Ik wil echter gewoon gamen, en niet wachten op versie 1.7

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 08-02-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

[...]

Ach, het leuke van dit soort mensen is dat als je ze dan wel afknalt, ze helemaal boos gaan doen. Trouwens, door muren kijken of niet:
kogels, granaten, arty e.d. doet nog gewoon pijn hoor :P

Ikzelf stoor me er nooit zo aan of er mensen daarmee bezig zijn of niet. Tenzij ik dan een keer of 5 achter elkaar door 1 iemand wordt gekilled, dan heb ik ff een secundaire missie. Verder doe ik het gewoon voor de lol en laat het niet door zo iemand verpesten. Ik heb vaakzat dat ik ook wel weet waar mensen ongeveer zitten, maar als het megadruk is heb je daar toch niet zo'n groot voordeel aan. Zeker niet met die radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
[...]

Dit is te triest voor woorden. Ik zou niet trots op mezelf zijn als ik daarmee een potje won...

Morgen toevallig een COD4 LAN op m'n werk, en als ik mensen met zoiets zie spelen, gooi ik ze vanaf de 1e verdieping met PC en al uit het raam... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ach ja, niet om nu te gaan zitten opscheppen.
Maar op cs source was ik beter dan een aimbotter. Weet nog wel dat die cheater mij weer uitschold voor cheater omdat ik hem killde, geweldig was dat zon kiddie.

Maar goed op cod4 heb ik er al enkele gezien, en scheld ik ze enkele keren uit voor noob of wattan ook en k laat ze spelen, vaak zitten ze op zelfde plekkie en zoek ik ander plekkie op, net zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ze zijn alzo niet te vinden op goede servers waar de admins bijna altijd wel aanwezig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Oh wow, op die manier. Da's andere koek natuurlijk. Dacht dat jullie puur het
door muren heen schieten bedoelde hihi
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:23:
[...]

Uiteraad, klik echter ff op de screendump uit mijn eerdere post, daar zie je dus de tegenstanders dwars door alle muren enzo heen.

Dat overkwam mij, iemand stond onzichtbaar vanuit een schuurtje alle tegenstanders die langs de schuur kwamen (en die hij duidelijk niet op de normale manier kon zien) af te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Dacht ik dat er leuk wat GoTters op Frank's server waren, zijn het weer 2 van die noobs :X.
2 gastjes van AgZ| ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:03

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ja , Frank moet nodig "Vote "uitzetten!
Die server wordt altijd "overgenomen" door clans die geen eigen server kunnen/willen betalen O-)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus
  • Laatst online: 29-07 07:21

dalus

Firing Sparks

dreameater schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:43:
Ja , Frank moet nodig "Vote "uitzetten!
Die server wordt altijd "overgenomen" door clans die geen eigen server kunnen/willen betalen O-)
Inderdaad, * dalus is aan het kijken of je kick vote kan disabelen en de rest aan kan laten

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Pap3rclip schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:38:
Dacht ik dat er leuk wat GoTters op Frank's server waren, zijn het weer 2 van die noobs :X.
2 gastjes van AgZ| ...
Dat is ook de reden dat ik daar niet kom. De enige Gotter die ik tegengekomen ben is JuliettPapa.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Arethusa schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 23:37:
[...]

Dat is ook de reden dat ik daar niet kom. De enige Gotter die ik tegengekomen ben is JuliettPapa.
:p

Ik vertoef nu met regelmatig op de UBF server van GoTter Dalus :) en dankzij xfire joint dan soms RcK en dalus etc ook :) best leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Ook 1 van de redenen dat ik op console game, maar vanavond kwam ik weer van die lui tegen die ergens zaten waarvan ik dacht, wtf, hoe kom je daar nou weer. Kan niet anders dan een glitch of iets dergelijks zijn. Ik even op youtube zoeken en ja hoor, voor elk level hebben ze onder hand al enkele glitches gevonden (in dit geval ps3), waardoor ze op plekken komen waar je niet hoort te zijn, althans, zo hebben de makers het niet bedoeld, jammer :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

JuliettPapa schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 01:17:
[...]

:p

Ik vertoef nu met regelmatig op de UBF server van GoTter Dalus :) en dankzij xfire joint dan soms RcK en dalus etc ook :) best leuk ;)
Het lijkt erop dat ik verstart ben op 1 server waarmee ik redelijk tot goed mee kan komen. Wellicht wordt het tijd om de servers beheerd door GoT leden eens te bezoeken. Hoe meer GoTters op een server hoe beter nietwaar?

Op enkele sites/servers zie ik al mappacks en dergelijke voorbij komen. Is er een server binnen de GoT community die naast de standaard maps ook de andere maps ondersteunt?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ja die UBF server is lachen, alleen jammer dat er vaak FFA aanstaat, das me minst favoriete game mode, maarja kan ik niets aan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus

dalus

Firing Sparks

rCk schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 08:46:
Ja die UBF server is lachen, alleen jammer dat er vaak FFA aanstaat, das me minst favoriete game mode, maarja kan ik niets aan doen ;)
FFA staat alleen aan als er minder dan 8 man inzitten, ik zet hem altijd na TDM wanneer het wat drukker word. FFA lukt ook meestal nie zo goed met 2 VS 1 :P

Als er een patch uitkomt waar custom maps op een ranked server kunnen draaien gaat -UBF- 100% zeker custum maps draaien. Op dit moment zijn we nog aan het discussiëren wat we gaan doen want heel veel mensen willen toch nog wel hun level 55 halen.

Het lijkt me ook eens leuk een GoT COD4 game avond af te spreken. Bijna iedereen stemde in de poll op vrijdag. Nu nog ff kijken op welke servers, ik denk dat het het beste is als we gewoon elke vrijdag een andere GoT server nemen.

Jullie zijn ook welkom op onzen teamspeak is daar altijd gezellig en druk :) IP: 85.92.145.213:8768
(mijn x-fire is Dalus01)

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

wat consels hebben geen cheats dan O-)

[Video: http://video.google.com/videoplay?docid=-9146719550018719609&q=rapid+fire+controller&total=97&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0]
[Video: http://video.google.com/videoplay?docid=-6990798910430472666]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sandyman538 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 01:22:
[...]

Ook 1 van de redenen dat ik op console game, maar vanavond kwam ik weer van die lui tegen die ergens zaten waarvan ik dacht, wtf, hoe kom je daar nou weer. Kan niet anders dan een glitch of iets dergelijks zijn. Ik even op youtube zoeken en ja hoor, voor elk level hebben ze onder hand al enkele glitches gevonden (in dit geval ps3), waardoor ze op plekken komen waar je niet hoort te zijn, althans, zo hebben de makers het niet bedoeld, jammer :/
Tsja, dat blijf je houden. In Halo 2 had je ook een aantal "superjumps". Sprong je op een bepaalde manier ergens tegenaan, dan werd je gelanceerd, en kon je overal op de map komen.

Met CoD4 kan je ook op een aantal plekken komen wat gewoon niet hoort. Het voordeel is dat het heel eenvoudig is aan te passen voor de devs. Nadeel is dat dit Infinity Ward is, en die hebben met CoD2 al bewezen heeeel lang over een patch te kunnen doen.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:09:
[...]

wat consels hebben geen cheats dan O-)
Tsja, die had ik inderdaad wel eens gezien. Kost bijna 200,- per controller, dus veel zul je ze niet tegengekomen.

Maar je hebt gelijk, het bestaat :/

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 09-02-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik vind nog steeds die analoge stick heel erg irritant richten. Dit wordt echt wennen 8)7
Maar ik ben al rank 2 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Tweak15KW schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:09:
Ik vind nog steeds die analoge stick heel erg irritant richten. Dit wordt echt wennen 8)7
Maar ik ben al rank 2 :')
Hehe, das met TDM na 3 kills al dus doe je goed! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:09:
[...]

Tsja, die had ik inderdaad wel eens gezien. Kost bijna 200,- per controller, dus veel zul je ze niet tegengekomen.

Maar je hebt gelijk, het bestaat :/
Ik ben wel eens zoiemand tegen gekomen. Die schoot zijn pistool/g3 (of in halo zijn battlerifle) in een seconde leeg.
Gelukkig was het zo'n noob dat je hem makkelijk kon flanken, maar nog steeds als je die gast tegenkomt 1 op 1 is het gewoon oneerlijk...

wel ff een complaint gefilled

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 00:37:
[...]

Ik ben wel eens zoiemand tegen gekomen. Die schoot zijn pistool/g3 (of in halo zijn battlerifle) in een seconde leeg.
Gelukkig was het zo'n noob dat je hem makkelijk kon flanken, maar nog steeds als je die gast tegenkomt 1 op 1 is het gewoon oneerlijk...

wel ff een complaint gefilled
Dat kan ik ook hoor een sec misschien 2 en me g3 of pistol is leeg, met scrollen gaat dat rap hooor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zondag 10 februari 2008 @ 01:40:
[...]

Dat kan ik ook hoor een sec misschien 2 en me g3 of pistol is leeg, met scrollen gaat dat rap hooor!
niet op de xbox 360..

trouwens wat is de lol ervan het op die manier te doen?
doe het gewoon als iedereen gewoon met de linkermuisknop (of rechts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus

dalus

Firing Sparks

Met de g3 of m14 schieten met scroll gaat niet zo snel als in de console filmpjes. Maar het is idd in je eigen voordeel. Maar iedereen kan het doen dus hier zie ik niet echt een probleem in.

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 01:45:
[...]

niet op de xbox 360..

trouwens wat is de lol ervan het op die manier te doen?
doe het gewoon als iedereen gewoon met de linkermuisknop (of rechts)
Maarja ik gebruik het niet want dan zit je binnen no time zonder ammo.. en het is minder accuraat, zeker op long range als je salvo's van 3 kogels schiet, dan ken het nog wel es misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
rCk schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:10:
[...]

Hehe, das met TDM na 3 kills al dus doe je goed! :p
Had gister ff een killing sprea. Gelijk rang 4. Het begint al een beetje te komen.
ook gelijk iemand uitgenodigd om wat te oefenen in de splitscreen modus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Hoe zit het eigenlijk met de mods zijn er al een aantal mods.

Misschien kunnen wij daar ee special pagina voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00
Zie je een no-recoil hack ook in de killcam?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus

dalus

Firing Sparks

-UBF- heeft nu ook stats ben nu custom plaatjes aan het maken voor de ultrastats zodat hij helemaal naar cod4 geport is.

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
pingkiller schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:13:
Zie je een no-recoil hack ook in de killcam?
Kort antwoord: ja.
Lang antwoord: no-recoil is 1 van de weinige hacks waar je het effect wel van kunt zien in de killcam (de andere is natuurlijk een overduidelijke aimbot die van hoofd naar hoofd springt..)
maar het is erg lastig te onderscheiden van een goede speler die weet hoeveel 'ie met de muis naar beneden moet bewegen om de recoil zelf tegen te gaan..

Andere dingen zoals wallhacks, cham skins, name/distance/weapon/box/weet-ik-wat-allemaal ESP en andere hacks waardoor je weet waar iedereen is, kun je natuurlijk niet letterlijk zien in de killcam, en door de komst van UAV in cod4 is het ook lastig om vast te stellen of het niet gewoon een goed oplettende speler is..
Maar als je iemand precies het 'you' pijltje ziet volgen door muren enzo, is het een idee om die persoon wat beter in de gaten te houden, misschien zelfs een demo'tje maken terwijl je hem spectate en die naar de server admin sturen (tenzij jij dat bent.. dan is het een idee om punkbuster screenshots te nemen)

[ Voor 8% gewijzigd door User321 op 10-02-2008 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
User321 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:38:
[...]

maar het is erg lastig te onderscheiden van een goede speler die weet hoeveel 'ie met de muis naar beneden moet bewegen om de recoil zelf tegen te gaan..
Kan je door je muis langzaam naar beneden te bewegen de recoil helemaal tegengaan? Als in: je ziet de crosshair nauwelijks verspringen? Als dat zo is moet ik daar maar eens op gaan oefenen :p
Ik vroeg het me trouwens af omdat ik een paar mensen zag met een m60 die nauwelijks last leken te hebben van de recoil terwijl die op dat geweer juist echt sterk is.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

pingkiller schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:42:
[...]

Kan je door je muis langzaam naar beneden te bewegen de recoil helemaal tegengaan? Als in: je ziet de crosshair nauwelijks verspringen? Als dat zo is moet ik daar maar eens op gaan oefenen :p
Ik vroeg het me trouwens af omdat ik een paar mensen zag met een m60 die nauwelijks last leken te hebben van de recoil terwijl die op dat geweer juist echt sterk is.
Hadden ze misschien een grip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
obsidian schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:45:
[...]

Hadden ze misschien een grip?
Nope, ze hadden reddot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceninja
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-07 19:01
De recoil in cod4 is nauwelijks aanwezig als je het mij vraagt. Al heb je vaak andere spellen gespeeld waar er meer recoil is, dan is het erg makkelijk om je aim recht te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
pingkiller schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:42:
[...]
compleet tegengaan, nee.. je aim gaat soms ook nog wat naar links/rechts, maar met het naar beneden muizen kom je al een heel eind. (de meeste recoil in dit spel gaat omhoog, alleen op de MP5, Uzi en vast nog een paar andere guns die ik vergeet is zijwaartse recoil echt merkbaar aanwezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Net dus op Frank's Domain, shipment, free for all, zitter er twee van die kutn00bs die me kicken omdat ze anders hun challenges niet halen? wtf?

Echt klote irri!

Dus nu weer eens ingelogd en verhaalgehaald, hup 23 weer gekicked....wat een eikels, die AGZ STumperts

[ Voor 24% gewijzigd door Yor op 10-02-2008 21:13 ]

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Yor_13 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:06:
Net dus op Frank's Domain, shipment, free for all, zitter er twee van die kutn00bs die me kicken omdat ze anders hun challenges niet halen? wtf?

Echt klote irri!

Dus nu weer eens ingelogd en verhaalgehaald, hup 23 weer gekicked....wat een eikels, die AGZ STumperts
Hier hetzelfde verhaal, het word echt tijd de admin van de server er eens wat aan gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof niet dat IW de servers ooit nog eens gaat fixen. Net weer ff geprobeerd, maar in 15 minuten is het met niet gelukt om 1 game te joinen op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
goosche schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:59:
Hoe zit het eigenlijk met de mods zijn er al een aantal mods.

Misschien kunnen wij daar ee special pagina voor maken.
AUB geen speciaal topic :p Tenzij we op GoT echt een MOD gaan maken voor CoD4 dan wel natuurlijk (dus hierbij wil ik best een leuke mod maken als er genoeg andere mensen zijn met intresse, een leuk idee, mappers, coders, soundmensen etc :) !!! )
dalus schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:24:
-UBF- heeft nu ook stats ben nu custom plaatjes aan het maken voor de ultrastats zodat hij helemaal naar cod4 geport is.
Leuk! Deze zal ik binnenkort ook in de SP plaatsen, bij je server!
Yor_13 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:06:

Echt klote irri!

Minders :(
Arethusa schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:22:
[...]

Hier hetzelfde verhaal, het word echt tijd de admin van de server er eens wat aan gaat doen.
:(

TS Game-Server update!
De servers van Def!ance en DaitoX.nl zijn volgens mij al een tijdje uit de lucht, en in de startpost van deel 8 haal ik ze ook uit, tenzij ze weer online komen en ik van hun een bevesting krijg.

Voor de server van frankknopers die gaat er met deel 8 ook eruit, tenzij de server word gefixt. Er zitten te veel, niet GoTters op die GoTters kicken (ik ben er ook gekickt, niet leuk ;) ) maar ik hoop dat frankknopers het kan fixen en de server gewoon in de lijst kan blijven :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:54:
Ik geloof niet dat IW de servers ooit nog eens gaat fixen. Net weer ff geprobeerd, maar in 15 minuten is het met niet gelukt om 1 game te joinen op de 360.
Ik speel elke dag een paar potjes. Vrienden van me spelen ook CoD4. Ik hoef nooit langer dan 10 seconden te wachten op een game. Niemand die ik ken trouwens.

Staat verder alles goed bij je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
PWM schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:56:
[...]

Ik speel elke dag een paar potjes. Vrienden van me spelen ook CoD4. Ik hoef nooit langer dan 10 seconden te wachten op een game. Niemand die ik ken trouwens.

Staat verder alles goed bij je?
Hier op de PS3 ook. Alles gaat prima elke poging tot nu toe (zijn er al ong. 20 geweest). Elke keer weer een server en lekker gespeeld. Zit altijd wel een n00b tussen en een gast die alles afknalt(ik behoor dan weer tot de n00bs :P )

Prima systeem tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

JuliettPapa schreef op maandag 11 februari 2008 @ 01:17:
TS Game-Server update!
De servers van Def!ance en DaitoX.nl zijn volgens mij al een tijdje uit de lucht, en in de startpost van deel 8 haal ik ze ook uit, tenzij ze weer online komen en ik van hun een bevesting krijg.

Voor de server van frankknopers die gaat er met deel 8 ook eruit, tenzij de server word gefixt. Er zitten te veel, niet GoTters op die GoTters kicken (ik ben er ook gekickt, niet leuk ;) ) maar ik hoop dat frankknopers het kan fixen en de server gewoon in de lijst kan blijven :) !
Dan blijft er denk ik niet zo heel veel meer over.
Dan lijkt het me logisch om ook wat servers op te nemen die niet van gotters zijn maar waar we lekker gegamed wordt of waar veel gotters sepelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik speel waak op de server van TiT (what's in a name ;)) http://www.titcod4.com

Redelijk niveau en heel vaak admins aanwezig. Gewoon een gezellige groep ook :) (nee, ik heb geen enkele band met die lui/clan verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Verdwijning marinier gelinkt aan COD4... Slightly offtopic, maar toch :o

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Zat even te kijken voor een server: http://www.i3d.nl/call-of-duty-4-ranked.php

Oef da's duur, men wilt natuurlijk een PREMIUM Ranked gameservers 27,90 euro, normale Ranked Server 17,90 euro per maand beiden 8 gameslots.

ff een domme vraag, staat gameslots nou voor aantal spelers? OMG dat wordt een duur grapje dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Heb er sinds drie weken een server gehuurd bij i3d voor 16 slots, ranked en dat kost 30 euro per maand maar je krijgt er ook wel wat voor terug: goede en snelle en vooral deskundige service (zoals ik die tenminste ervaren heb tijdens de opstart van de server en enkele problemen met punkbuster).

Daarnaast heb ik er gisteren de AWE4 mod op gezet en custom maps toegevoegd. Om het downloaden voor de spelers makkelijker en sneller te maken 1000MB redirect space aangevraagd en je krijgt meteen de inloggegevens voor de FTP-server toegestuurd en belangrijker nog: het is gratis en uit te breiden tot 5000MB.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Ok en hoe duur was de redirect space, neem aan ook bij i3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Zoals gezegd: die is gratis! _/-\o_ Zit bij het abonnement/contract in en kun je ieder moment aanvragen via het control panel. Ik heb er ff mee gewacht want zoals ik al eens hier geschreven heb: er zijn nog te veel mensen die XP's willen halen en dus Ranked servers opzoeken.

Het maakt overigens ook nog ene paar euro uit hoe he te contract afsluit. als je per 3 maanden betaalt, betaal je (ik geloof 2 of 3 euro) minder, dus dan klopt die 27,90 euro waar jij het over had wel. Ik wil echter er op ieder moment vanaf kunnen, dus ik betaal per maand en dan is het dus 30 euro,

Overigens heeft i3d ook een prima forum waar enkele zeer behulpzame personen op zitten die je prima op weg helpen met het opzetten van een unranked server voor het plaatsen van mods en custom maps en die enkele goede tutorials geschrven hebben.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Laatst online: 13-09 22:32
[b]JuliettPapa schreef op maandag 11 februari 2008 @ 01:17

TS Game-Server update!

Voeg dan mij clanservertje maar toe sabotage only, 16 slots en streamed naar game-violations.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/193.47.83.69:28960/b_560x95.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
mcg_nl schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:53:
[...]

Voeg dan mij clanservertje maar toe sabotage only, 16 slots en streamed naar game-violations.

[afbeelding]
Het is nog niet echt druk :)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

jordz. schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:06:
[...]

Het is nog niet echt druk :)
Dat is vaak het nadeel. Mensen beginnen zelf een servertje, maar als ze er zelf niet op spelen dan staat de server vaak leeg. Zonde van je geld, ik heb thuis een ranked DSS (Damn Small Server :P ;)) draaien voor 2v2 spelletjes met vrienden die best leeg mag staan verder, ik betaal er toch niet voor :) (behalve dan de kosten voor het aan laten staan van de PC, maar dat is toch een download pc/file+webservertje. Dus aan staat ie toch wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Laatst online: 13-09 22:32
Nee staat pas 2 dagen online, vanavond zullen we er wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus

dalus

Firing Sparks

JuliettPapa schreef op maandag 11 februari 2008 @ 01:17:
[...]

AUB geen speciaal topic :p Tenzij we op GoT echt een MOD gaan maken voor CoD4 dan wel natuurlijk (dus hierbij wil ik best een leuke mod maken als er genoeg andere mensen zijn met intresse, een leuk idee, mappers, coders, soundmensen etc :) !!! )
Ik heb wel zin om een GoT map te maken met een paar andere mensen alleen moet ik wel kijken wanneer want ik heb het de laatste tijd vrij druk met school :X

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Heeft hier iemand ervaring met de mod-tools? Ik wil misschien een start gaan maken, maar vrees dat dit best een complex karwei is als je totaal geen ervaring hebt. Zou graag de Jordan Market siege map van SoF2 in CoD4 zien verschijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus

dalus

Firing Sparks

Surineeslander schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:33:
Heeft hier iemand ervaring met de mod-tools? Ik wil misschien een start gaan maken, maar vrees dat dit best een complex karwei is als je totaal geen ervaring hebt. Zou graag de Jordan Market siege map van SoF2 in CoD4 zien verschijnen...
Registreer je maar eens hier www.modbase.be veel van de cod2 tutorials kunnen ook op cod4 worden toegepast dus genoeg info lijkt me.

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om de hardcore servers en de gewone uit elkaar te halen?
Het is enorm irritant als je in een server komt en het niet wat je zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus

dalus

Firing Sparks

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:18:
Is er een manier om de hardcore servers en de gewone uit elkaar te halen?
Het is enorm irritant als je in een server komt en het niet wat je zocht.
Dan kan helaas nog niet, maar meestal staat het wel in de naam van de server,

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net op 16 player server map countdown 4 kills 1 shot met m16, epic.

(moest ik effe melden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het blijft raar.

Ik speel een potje, 21 kills 0 deads. Prima dus, zeker omdat ik gewoon in de aanval was met een MP5 (overkomt me ook niet elke keer ;) )

Ik "krijg daarvoor" 1 Chopper en 1 Airstrike.

Er spelen ook 2 gekke henkies mee. Het type wat blind naar voren rent. Gaat een keer of 50 dood, haalt 30 kills, maar krijgt wel een hele rits Airstrikes en Choppers. Dit omdat ze dood gaan tijdens de airstrike, waarna elke Kill weer direct meetelt voor de volgende. Ook is 7 kills gewoon best makkelijk te halen. Er gaat geen potje voorbij dat ik geen Chopper score.

Toch is het raar dat als je een perfect potje hebt, met 21 kills voor en 0 tegen, je dus veel minder gebruik mag maken van de voordelen, terwijl je wel je skills gebruikt.

/EDIT:

Dan heb ik 21 kills, zonder dood te gaan. Bovenaan staat iemand met de ratio 30 kills, 50 deads en eentje met 27 kills en 45 deads en dan hoor je alleen maar hoe goed ze wel niet zijn 8)7

Ik speel overigens normaal met vrienden, dus maak me er niet snel druk om. Toch zou er een systeem moeten komen dat je voor het zelf dood gaan een puntenaftrek krijgt. Op dit moment krijgen speler die rushen juist bonus.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 11-02-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Als jij die 21 kills haalt en 0 deaths, speel je te defensief, incasseer een paar deaths en scoor meer kills.
Ik heb scores als 80-10 gehaald enzo, en dat is ook niet defensief hoor. Zoals str1ker hierboven zegt, pub is noob. Tja dat zie je dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Nu online

d_star

Maharadja of the Year :-/

PWM schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:36:
Toch zou er een systeem moeten komen dat je voor het zelf dood gaan een puntenaftrek krijgt. Op dit moment krijgen speler die rushen juist bonus.
Dat zou alleen maar stat whoring/padding of camping in de kaart spelen, lijkt me. Nu kan je nog bovenaan staan als je de de meeste kills hebt, maar ook dubbel zoveel deaths. Zo krijg je een hele open pot, die leuker is dan wanneer iedereen aan het campen is.

Correct me if I'm wrong ;)

[ Voor 10% gewijzigd door d_star op 12-02-2008 10:26 ]

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Idd ja, als iedereen alleen maar zit te campen dan is een potje vrij saai hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

rCk schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:30:
Als jij die 21 kills haalt en 0 deaths, speel je te defensief, incasseer een paar deaths en scoor meer kills.
Ik heb scores als 80-10 gehaald enzo, en dat is ook niet defensief hoor. Zoals str1ker hierboven zegt, pub is noob. Tja dat zie je dan wel.
Ik speel normaal ook gewoon in een 2:1 ratio, die potje ging het alleen best lekker (was trouwens Domination, als je 2 vlaggen hebt, hoef je niet offensief te spelen). Ik ben sowieso iemand die close-combat speelt, dus wat dat betreft is het defensieve karakter er sowieso niet.

Waar het meer om ging, is dat je bij 5 kills een "beloning" krijgt, en bij bijvoorbeeld 20 niets. Voor het spelletje, zou ik mijzelf eigenlijk moeten opblazen bij 7 kills, om vervolgens weer een chopper te halen.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 12-02-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Of bij 20 kills een suicide-belt cadeau krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk