Ik vind het ook irritant dat als je 1kill minder hebt , maar ook minder (lees een stuk minder vaak) doodgaat dan diegene met 1 kill meer je minder XP krijgt..... Het zou zo moeten zijn dat het aantal keren dat je doodgaat in mindering wordt gebracht op het aantal kills wat je maakt. ...........
Hierboven wordt net het argument gegeven dat je op die manier campen weer populair maakt. Ik vind de puntentelling wel prima, in ieder geval niet iets om me druk over te maken...Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:12:
Ik vind het ook irritant dat als je 1kill minder hebt , maar ook minder (lees een stuk minder vaak) doodgaat dan diegene met 1 kill meer je minder XP krijgt..... Het zou zo moeten zijn dat het aantal keren dat je doodgaat in mindering wordt gebracht op het aantal kills wat je maakt. ...........
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Ach wat boeien die punten nou uiteindelijk, gewoon lekker gamen....
Is maar goed ook dat die punten me niet boeien trouwens want de keren dat ik bovenaan eindig kan ik op 1 hand wel tellen
Is maar goed ook dat die punten me niet boeien trouwens want de keren dat ik bovenaan eindig kan ik op 1 hand wel tellen
Die punten boeien in zulke mate dat je er leuke wapens mee krijgt
Als je eenmaal de wapens hebt die je wilt hebben, dan maken die punten idd niks meer uit
Maar ik ben toch wel blij met mijn G3 (met red tiger camo) met red dot hoor, en zonder puntjes had ik nog met een M16 met iron sights rondgelopen
(die in sommige gevallen ook best lekker is!)
De M16 met iron sight vind ik juist fijner dan de M16 met RD.obsidian schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:10:
Die punten boeien in zulke mate dat je er leuke wapens mee krijgtAls je eenmaal de wapens hebt die je wilt hebben, dan maken die punten idd niks meer uit
Maar ik ben toch wel blij met mijn G3 (met red tiger camo) met red dot hoor, en zonder puntjes had ik nog met een M16 met iron sights rondgelopen
(die in sommige gevallen ook best lekker is!)
Met silencer is tie helemaal geweldig.
Net als M4 (practisch zelfde iron sight) met silencer, silenced USP en uav jammer en dead silence. Dan heb je een leuke voor hardcore SD servers. Nooit zichtbaar op de radar, op normale servers ook wel trouwens
In het ultieme geval zou je bij 10 pas een heli krijgen, en bij 20 een suicide belt inderdaad. Waarvan de laatste uiteraard een tikkie meer krecht verzet dan zo'n martyrdom.rCk schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:08:
[...]
Hahaha +1 voor jou, zou je es aan IW moeten voorlegge
Over heli's gesproken.. Die dingen schieten soms met onmogelijke wallhacks, en ook is 't wel gierig dat je soms in de middle of nowhere onder de heli spawned (spawnscript is nog steeds brak). Er zouden imo ook (als er leveluitbreidingen komen) wel meer challenges mogen zijn voor de heli's, want nu schiet niemand erop.
[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 12-02-2008 16:25 ]
Dat laatste ben ik heel erg mee eens. Vooral iedereen met bijv een M60, moet gewoon even de lucht zuiveren.. Dan is een heli zo down, alleen idd, niemand die het doet.. Je kan er wat mij betreft ook een XP score aanhangen tijdens de game. 10 XP voor de heli ofzo.TheZeroorez schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:24:
[...]
In het ultieme geval zou je bij 10 pas een heli krijgen, en bij 20 een suicide belt inderdaad. Waarvan de laatste uiteraard een tikkie meer krecht verzet dan zo'n martyrdom.
Over heli's gesproken.. Die dingen schieten soms met onmogelijke wallhacks, en ook is 't wel gierig dat je soms in de middle of nowhere onder de heli spawned (spawnscript is nog steeds brak). Er zouden imo ook (als er leveluitbreidingen komen) wel meer challenges mogen zijn voor de heli's, want nu schiet niemand erop.
of bij elke 3 kogels warmee je de heli raakt 1 XPHann1BaL schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:29:
[...]
Dat laatste ben ik heel erg mee eens. Vooral iedereen met bijv een M60, moet gewoon even de lucht zuiveren.. Dan is een heli zo down, alleen idd, niemand die het doet.. Je kan er wat mij betreft ook een XP score aanhangen tijdens de game. 10 XP voor de heli ofzo.
Je bedoeld het schieten met effect om muurtjes heenTheZeroorez schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:24:
Die dingen schieten soms met onmogelijke wallhacks
Of niet te vergeten, onder een boom, in het gras in een hoekje verborgen liggen, en dat het ding je in 1 keer ziet en raakt op 1 km afstand
Dit is trouwens het IW forum: http://www.infinityward.com/community/forum/index.php
Een beetje gevechtshelicopter heeft thermal vision, dus ja, dan ben je zelfs zichtbaar als je op 1 KM afstand in het gras verstopt ligt 
Maar ik vind ook dat je gewoon XP moet krijgen als je een heli neerschiet. Je helpt er je team tenslotte ook mee..
Maar ik vind ook dat je gewoon XP moet krijgen als je een heli neerschiet. Je helpt er je team tenslotte ook mee..
Best een ok iets... Zo krijgt iedereen waardering voor zijn harde werk als ie een Heli neer wil halen!SoaDmaggot schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:33:
[...]
of bij elke 3 kogels warmee je de heli raakt 1 XP
Ik snap die heli niet helemaal... het gebeurt mij zo vaak dat als er een vijandelijke heli is, ik bijna altijd als eerste(en vaak ook nog als enige) gepakt wordt door de heli. Of ik nou stil zit, rond ren, wel vuur, niet vuur, op de heli vuur, niet op de heli vuur, aan me reet sta te punniken, whatever: ik ben zo goed als altijd aan de beurt met zo'n heli in de lucht 
En dan houd ik een beetje de kills in de gaten, en dan valt mij op dat team leden bijna nooit gekilled worden door een heli ???? Ik heb soms het idee dat die heli zijn eerste/enige slachtoffer pakt op basis van alfabetische volgorde(cod nick is ook Beany) ...
En dan houd ik een beetje de kills in de gaten, en dan valt mij op dat team leden bijna nooit gekilled worden door een heli ???? Ik heb soms het idee dat die heli zijn eerste/enige slachtoffer pakt op basis van alfabetische volgorde(cod nick is ook Beany) ...
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Het slachtoffer van de heli is vaak volledig random, zodra hij boven je vliegt en jij de dichts bijzijnde persoon bent ben je gewoon het haasje. Het is raadzaam om snel een gebouw in te vluchten of in een smal steegje te staan en hopen dat dat voldoende dekking bied. bevind je je in open veld of houd je dekking de kogels niet goed tegen, sterkte. Dus goed de heli in de gaten houden alsie in je buurt vliegt.beany schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:55:
Ik snap die heli niet helemaal... het gebeurt mij zo vaak dat als er een vijandelijke heli is, ik bijna altijd als eerste(en vaak ook nog als enige) gepakt wordt door de heli. Of ik nou stil zit, rond ren, wel vuur, niet vuur, op de heli vuur, niet op de heli vuur, aan me reet sta te punniken, whatever: ik ben zo goed als altijd aan de beurt met zo'n heli in de lucht
idd gewoon direct een gebouw inklappen, en ff 1 raketje op dat ding knallen als ie stil hangt en dan nog een paar kogeltjes van de m4 en hoppa weg issieSkerekrow schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:19:
[...]
Het slachtoffer van de heli is vaak volledig random, zodra hij boven je vliegt en jij de dichts bijzijnde persoon bent ben je gewoon het haasje. Het is raadzaam om snel een gebouw in te vluchten of in een smal steegje te staan en hopen dat dat voldoende dekking bied. bevind je je in open veld of houd je dekking de kogels niet goed tegen, sterkte. Dus goed de heli in de gaten houden alsie in je buurt vliegt.
Mijn nick is abaart, dus ook aan het begin van het alfabet. Ik heb ook wel vaak dat ik 10 keer achter elkaar als enige door de heli gekilled word. Maar het maakt mij toch niet zoveel uit, want het is maar voor even.
dit heeft echt niets met het alfabe te maken... wel met je skillsabaart schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:45:
Mijn nick is abaart, dus ook aan het begin van het alfabet. Ik heb ook wel vaak dat ik 10 keer achter elkaar als enige door de heli gekilled word. Maar het maakt mij toch niet zoveel uit, want het is maar voor even.
Frank's server is inmiddels gefixed. Heb er net een tijdje op gespeeld en er zijn geen kickende spelers meer te vinden. De console berichten zijn ook aangepast. En iemand (ene Yor) heeft een password. Al met al heeft GoT een server terug.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Verwijderd
Ik heb ook weleens het gevoel dat hij juist de mensen pakt die hem proberen te raken.beany schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:55:
Dus als je een rpg hebt of de heli al een paar keer hebt geraakt.
Ik heb van Frank via de msn het password voor de server gekregen. Ik doe mijn best om eea in de gaten te houden, maar ik heb ook een fulltime onregelmatige baan. Dus wees een beetje mild voor me?Arethusa schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:15:
Frank's server is inmiddels gefixed. Heb er net een tijdje op gespeeld en er zijn geen kickende spelers meer te vinden. De console berichten zijn ook aangepast. En iemand (ene Yor) heeft een password. Al met al heeft GoT een server terug.
http://yor.minitroopers.com
Volgens mij gaan Heli's altijd voor de mensen die op ze schieten (logisch), maar ook voor de speler die de beste score heeft. Als ik bovenaan sta en er komt een heli aan, dan maakt het niet uit in welk hutje ik zit en hoe snel ik naar binnen ren, mij heeft ie bijna altijd, desnoods door muren heen. Terwijl mijn hele team buiten loopt en daarvan bijna niemand neergeschoten wordt.beany schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:55:
Dat zou eens heel goed kunnen, ik sta vaak wel bovenaan en ik wordt dan ook een hoop keren door zo'n chopper gepakt en loop ook veel naar de frontline toe (ben nogal een rusher). Zou iig een hoop verklarenaicaramba schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:21:
[...]
Volgens mij gaan Heli's altijd voor de mensen die op ze schieten (logisch), maar ook voor de speler die de beste score heeft. Als ik bovenaan sta en er komt een heli aan, dan maakt het niet uit in welk hutje ik zit en hoe snel ik naar binnen ren, mij heeft ie bijna altijd, desnoods door muren heen. Terwijl mijn hele team buiten loopt en daarvan bijna niemand neergeschoten wordt.
zeker zo'n persoon die met clanmates gezellig een servertje gaat joinen om alles te halen?PWM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:04:
Net voor de derde keer Prestige Mode aangezet![]()
Nog 7 keer te gaan

Dat rank systeem is gewoon brak. Houd iedereen van custom servers af en zorgt voor een ongelijke strijd.SoaDmaggot schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:01:
[...]
zeker zo'n persoon die met clanmates gezellig een servertje gaat joinen om alles te halen?![]()
High Powered Madness
ik snap dat Prestige Mode nog niet helemaal eigenlijk!?
hoe unlock je die? en wat kun je ermee? en hoezo nog 7 tegaan als je het al 3keer doet. Ik snap het niet:S Ik ben nu Level 55, en ik heb nog lang niet alle challenges, volgens mij zijn er ook een paar knap onmogelijk, en alleen te halen met een paar aardige maten in een servertje
Ik speel het op de PC, misschien dat daar ook verschil tussen zit? want ik zie op internet alleen maar screens zien met de Xbox. en dat je tot Level 65 kan doorgaan, terwjil PC eindigd op lvl 55
hoe unlock je die? en wat kun je ermee? en hoezo nog 7 tegaan als je het al 3keer doet. Ik snap het niet:S Ik ben nu Level 55, en ik heb nog lang niet alle challenges, volgens mij zijn er ook een paar knap onmogelijk, en alleen te halen met een paar aardige maten in een servertje
Ik speel het op de PC, misschien dat daar ook verschil tussen zit? want ik zie op internet alleen maar screens zien met de Xbox. en dat je tot Level 65 kan doorgaan, terwjil PC eindigd op lvl 55
[ Voor 22% gewijzigd door Kuhr89 op 13-02-2008 01:14 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Op de PC heb je ook geen prestige tot je beschikking, is alleen maar voor de console-eigenaars
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Dit zou de beste oplossing zijn naar mijn mening. Ik zie regelmatig als ik speel (voornamelijk 's avonds en het weekend vanwege werk) dat we met een man of 5 op die heli staan te schieten, en niemand krijgt er punten voor. Terwijl je toch een hoop deaths in je team voorkomt. Op zich zou hier best een bonus voor gemaakt kunnen worden, aangezien je toch een aardige hulp voor je team bent op zo'n moment...SoaDmaggot schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:33:
[...]
of bij elke 3 kogels warmee je de heli raakt 1 XP
SoaDmaggot schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:01:
[...]
zeker zo'n persoon die met clanmates gezellig een servertje gaat joinen om alles te halen?![]()
Maar nee, ik speel gewoon de spelletjes. Ik heb nog nooit ergens een Team tekort gedaan om ergens een Challange te halen. Daar kan ik zelf namelijk ook heel slecht tegen
Even mijn hart luchten mensen. Zijn er hier ook 360 bezitters die helemaal gek worden van de lag? Ik wordt op 1 of andere manier altijd aan amerikaanse spelers gelinkt en wordt zelfs met 3 streepjes nog finaal afgemaakt in close combat. Het irritante is dat het niet aan skill ligt maar aan lag. Ik kom iemand tegen, leeg mijn hele clip op diegene en ik ga dood. Bekijk ik de kill cam zie ik mezelf niet eens 1 kogel afschieten op die kill cam en loopt mijn tegenstander op een heel andere plaats. Aan mijn lijn ligt het niet. Nooit veel lag met pc shooters, heb een 20mbit lijn. Ook wordt bijna elke game wel vroegtijdig beeindigt (host ended game) of krijg ik een game lobby closed als ik eindelijk met een goede connectie speel.
Ik ben zeker geen pro maar heb normaal met een goede verbinding wel een positieve kill death ratio, op deze manier is er geen reet meer aan als het niet meer op skill aankomt.
IW heeft al tig patches uitgebracht voor de pc maar die van de 360 wordt al 4 maanden beloofd en er is nog niks. Op IW forums loopt iedereen ook alleen maar te zeiken erover, maar ze lezen blijkbaar hun eigen forums niet aangezien ze nooit reageren.
Ik ben zeker geen pro maar heb normaal met een goede verbinding wel een positieve kill death ratio, op deze manier is er geen reet meer aan als het niet meer op skill aankomt.
IW heeft al tig patches uitgebracht voor de pc maar die van de 360 wordt al 4 maanden beloofd en er is nog niks. Op IW forums loopt iedereen ook alleen maar te zeiken erover, maar ze lezen blijkbaar hun eigen forums niet aangezien ze nooit reageren.
Ik vind ook dat je er meer voor beloond mag worden, ik zit wel eens in teams die die choppers negeren, de andere partij loopt dan binnenAcid__Burn schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:25:
[...]
Dit zou de beste oplossing zijn naar mijn mening. Ik zie regelmatig als ik speel (voornamelijk 's avonds en het weekend vanwege werk) dat we met een man of 5 op die heli staan te schieten, en niemand krijgt er punten voor. Terwijl je toch een hoop deaths in je team voorkomt. Op zich zou hier best een bonus voor gemaakt kunnen worden, aangezien je toch een aardige hulp voor je team bent op zo'n moment...
Ik heb ook de Xbox 360 versie, maar ik heb zelden last van lag en als ik er al last van heb ben ik meestal niet de enige (dus de host heeft dan een baggerverbinding).-CKY2K- schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:57:
Even mijn hart luchten mensen. Zijn er hier ook 360 bezitters die helemaal gek worden van de lag? Ik wordt op 1 of andere manier altijd aan amerikaanse spelers gelinkt en wordt zelfs met 3 streepjes nog finaal afgemaakt in close combat. Het irritante is dat het niet aan skill ligt maar aan lag. Ik kom iemand tegen, leeg mijn hele clip op diegene en ik ga dood. Bekijk ik de kill cam zie ik mezelf niet eens 1 kogel afschieten op die kill cam en loopt mijn tegenstander op een heel andere plaats. Aan mijn lijn ligt het niet. Nooit veel lag met pc shooters, heb een 20mbit lijn. Ook wordt bijna elke game wel vroegtijdig beeindigt (host ended game) of krijg ik een game lobby closed als ik eindelijk met een goede connectie speel.
dat voorbeeld wat jij geeft van de killcam is inderdaad een gevolg van lag.
Ik begin nu ook langzamerhand een beetje gek te worden m.b.t. die patch, het schijnt dat ze nog wat probleempjes hadden met de Host migration (wat ik tevens ook de belangrijkste fix van de patch vind, ik haat het als een game afgekapt wordt door een host die z'n verbinding verbreekt oid)
[ Voor 57% gewijzigd door ijskonijn op 13-02-2008 12:34 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Valt mee, ik heb er sporadisch wel eens last van maar over het algemeen zie ik meer britten enzo dan amerikanen. Verder ben ik toch vrij slecht dus misschien valt het me ook wat minder op-CKY2K- schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:57:
Even mijn hart luchten mensen. Zijn er hier ook 360 bezitters die helemaal gek worden van de lag? Ik wordt op 1 of andere manier altijd aan amerikaanse spelers gelinkt en wordt zelfs met 3 streepjes nog finaal afgemaakt in close combat.
Ik heb het de laatste tijd echter wel vaak dat ik in mijn handjes mag klappen als ik uberhaupt in een match kom, heel vaak krijg ik het bekende rijtje van "finding games" "trying to join potential matches" "finding games" "trying to join potential matches" etc etc etc, en dan een minuut of 10 lang.
Ik heb zelf de PS3 versie en wat ik merk na de patch is dat het vinden van een game een stuk sneller gaat. Nadeel hierbij is, is dat als je niet in een bepaalde game (lees map) wil en daar nog intermission is je 9 van de 10x in diezelfde game wordt teruggeplaatst... Dan moet je dus wel even wat langer wachten.
Over het algemeen ben ik er alleen nog maar over te spreken de patch. De eerste dag 3x server connection problem maar daarna niet meer gehad
Over het algemeen ben ik er alleen nog maar over te spreken de patch. De eerste dag 3x server connection problem maar daarna niet meer gehad
Dat is bij de xbox 360 dus net niet het geval, ik heb ook wel eens dat ik tijdens de intermission een map zie waar ik effe geen zin in heb (Bloc skip ik meestal, wat een klote map, niet geschikt voor mijn speelstijlm4yall schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:34:
Ik heb zelf de PS3 versie en wat ik merk na de patch is dat het vinden van een game een stuk sneller gaat. Nadeel hierbij is, is dat als je niet in een bepaalde game (lees map) wil en daar nog intermission is je 9 van de 10x in diezelfde game wordt teruggeplaatst... Dan moet je dus wel even wat langer wachten.
[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 13-02-2008 14:50 ]
Zelf skip ik eigenlijk alleen Bog. Dat vind ik echt een map van niets, plus het feit dat die map in Ground War ook niet altijd even lekker loopt. Ik was gisteren zelf host en ik zag iemand tot wel 8x toe komen en gaan. Hij had duidelijk geen zin in CrashDuuvel schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:50:
[...]
Dat is bij de xbox 360 dus net niet het geval, ik heb ook wel eens dat ik tijdens de intermission een map zie waar ik effe geen zin in heb (Bloc skip ik meestal, wat een klote map, niet geschikt voor mijn speelstijl), en als ik dan meteen een nieuwe game uitzoek kom ik nooit op dezelfde uit. Kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk, maar ik doe dit best vaak en ben nog nooit in dezelfde game teruggekomen. Voor mij dus een pluspunt, maar kan me voorstellen dat het ook een nadeel kan zijn als je perse in een bepaalde game wilt komen
Crash vind ik net cool.m4yall schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:07:
[...]
Zelf skip ik eigenlijk alleen Bog. Dat vind ik echt een map van niets, plus het feit dat die map in Ground War ook niet altijd even lekker loopt. Ik was gisteren zelf host en ik zag iemand tot wel 8x toe komen en gaan. Hij had duidelijk geen zin in Crash.
Shipment vind ik ook geweldig, totale chaos daar altijd
Bog vind ik ook een van de mindere maps trouwens, skip m wel eens maar Bloc altijd
Bloc is mijn MP5 (of andere SMG) map. Heerlijk door de gebouwen rushen. Werkt meestal goed! Increased hipfire accuracy erbij en gaan! Snipen in Bloc vind ik niet erg fijn. Met overkill kan het nog wel eens leuk zijn icm een SMG.Duuvel schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:15:
[...]
Crash vind ik net cool.
Shipment vind ik ook geweldig, totale chaos daar altijd
Bog vind ik ook een van de mindere maps trouwens, skip m wel eens maar Bloc altijd
ik snipe altijd met m'n LMG (saw) in bloc, lekker een heel gebouwtje campen en alle mensen die binnen komen neermaaien, af en toe stomme snipers aan de andere kant neerschieten met 2 kogels.. heerlijk
blup
Misschien ook wel een idee om te proberen. Een LMG met Agoc Scope en hip fire... Sounds interesting. Moet ik wel eerst weer alle challenges halen. Heb net een paar dagen geleden de prestige mode voor het eerst aangezet...eendje schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:19:
ik snipe altijd met m'n LMG (saw) in bloc, lekker een heel gebouwtje campen en alle mensen die binnen komen neermaaien, af en toe stomme snipers aan de andere kant neerschieten met 2 kogels.. heerlijk
geen agoc scope, dat is irritant (athans vond ik) lmg heeft daarvoor teveel terugslag, wat ik heb is red dot, extra dmg en penetration kweet even de namen van die perks niet meer. Werkt prima
blup
Zie net op het forum van Infinity Ward het volgende:-CKY2K- schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:57:
De patch is dus naar Microsoft ter certificeringGreat News! The new feature patch I talked about last week (with new Kill Cams, Host Migration, and other new features) for the Xbox 360 has finished it’s internal testing and development and has officially been sent off to Microsoft for Certification. It’s only a matter of Microsoft putting it through the certification paces and it will be available for download for all Xbox 360 players.
Meer info:
http://www.infinityward.c...m/index.php?topic=16374.0
Verwijderd
nog nieuwe maps?
ben wel toe aan wat nieuwe!
de sniper en acog accuracy zijn ook weer verbeterd, ze zeggen dat het net zo moeilijk is maar ik geloof er geen klap van. Op sommige servers is er echt helemaal niets aan omdat iedereen een beetje zit te snipen.
ben wel toe aan wat nieuwe!
de sniper en acog accuracy zijn ook weer verbeterd, ze zeggen dat het net zo moeilijk is maar ik geloof er geen klap van. Op sommige servers is er echt helemaal niets aan omdat iedereen een beetje zit te snipen.
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 17:52 ]
ik vind Bloc geen smg map om eerlijk gezegd te zijn... als je moet alleen in de gebouwen blijvenm4yall schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:49:
[...]
Bloc is mijn MP5 (of andere SMG) map. Heerlijk door de gebouwen rushen. Werkt meestal goed! Increased hipfire accuracy erbij en gaan! Snipen in Bloc vind ik niet erg fijn. Met overkill kan het nog wel eens leuk zijn icm een SMG.
Ben al een tijdje aan het zoeken naar een oplossing voor het langzaam opstarten van Multiplayer. (pc versie) Ik blijf me er aan ergeren dat ik zo'n 1 a 2 minuten moet wachten voordat mn spel wil starten.
Heeft iemand op dit forum er al mee te maken gehad en er iets op gevonden?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ik ren ook echt van gebouw naar gebouw en ´clear´ deze als het ware.. Dit werkt altijd goedGrunnen schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:13:
[...]
ik vind Bloc geen smg map om eerlijk gezegd te zijn... als je moet alleen in de gebouwen blijvenBacklot is zo'n lekkere map voor een smg (MP5)
Verwijderd
ligt het niet aan je systeem? heb hier namelijk helemaal geen last van.Franko P. schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:36:
Ben al een tijdje aan het zoeken naar een oplossing voor het langzaam opstarten van Multiplayer. (pc versie) Ik blijf me er aan ergeren dat ik zo'n 1 a 2 minuten moet wachten voordat mn spel wil starten.
en wat duurt er lang? dat logo? die is bij mij er maar voor 2sec of zo. en heb er ook niemand van gehoord die er last van heeft.
ik heb altijd het probleem als ik een S&D server zoek via de cod4 lijst in het spel zelf, dat ik zoveel hardcore servers krijg....
Ik wil alleen maar de normale, is daar een optie voor?
Verwijderd
vroeg ik me ook al af. ik zoek namelijk altijd nou juist de hardcore serversGrunnen schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:55:
ik heb altijd het probleem als ik een S&D server zoek via de cod4 lijst in het spel zelf, dat ik zoveel hardcore servers krijg....![]()
vind de normale echt 10x niks maja smaken verschillen
Bij deed hij er een tijdje ook heel lang over om op te starten. Dat bleek aan m'n virus scanner te liggen (nod). Hij ging het spel scannen waardoor hij er heel erg lang over deed om op te starten. Kijk maar in task manager misschien zie je daar iets.Franko P. schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:36:
Word er nog eens een vaste GoT frag dag afgesproken?
High Powered Madness
Goededalus schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:21:
Word er nog eens een vaste GoT frag dag afgesproken?
maar de GoTservers zijn altijd leeg... Ja, omdat iedereen steeds naar een andere gaat
Laten we eens zo proberen... Join tussen 20:00 en 22:00 een GoTserver en er komen vanzelf meerdere GoTters bij
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik heb vorige week een LAN party gehad met een aantal collega's (bij deze, werk: bedankt voor de locatie!Franko P. schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:36:
Maar ken het probleem. Nu ik m'n pc weer thuis heb aangesloten, heb ik dit niet meer. Daar duurt het een seconde of 10 / 15 voor het spel gestart is...
Ik ben vanavond in ieder geval wel op een van de GoT servers te vindenJuliettPapa schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 00:17:
[...]
Goededenk dat we gewoon vaker moet gaan zitten op onze eigen GoTservers i.p.v. iedereen op andere servers...
maar de GoTservers zijn altijd leeg... Ja, omdat iedereen steeds naar een andere gaat
Laten we eens zo proberen... Join tussen 20:00 en 22:00 een GoTserver en er komen vanzelf meerdere GoTters bijis dat een idee? (dit geld dan gewoon elke avond) en de kans word dan nu stukken groter dat je iemand tegen komt
en zo komen er steeds meer...
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
- Misschien dan toch je firewall/ spamfilter oid dat onder een ander verkregen IP adres (lannetje op je werk in dit geval) de restricties en blokkeringen reset ofzo, en de software dat toch weer alles scanned?Acid__Burn schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:20:
[...]
Ik heb vorige week een LAN party gehad met een aantal collega's (bij deze, werk: bedankt voor de locatie!), en ik had hetzelfde probleem. Een goede collega maakte de opmerking dat het aan PunkBuster zou liggen. Ik: dat kan niet, want ik heb dit thuis niet.
Maar ken het probleem. Nu ik m'n pc weer thuis heb aangesloten, heb ik dit niet meer. Daar duurt het een seconde of 10 / 15 voor het spel gestart is...
- Misschien wat met ip adressering te maken (vast IP, dynamisch?)
- Misschien stonden er enkele poorten op werk-lan niet open of deels? Ik weet niet hoe COD4 opstart maar misschien draait ie een soort van netwerk snooping oid of pincheck voor de serial te controlleren en als ie dan niet lekker naar buiten komt...
Geen idee, zijn maar enkele redeneringen maar moet toch echt iets met netwerk/ router/ IP adressen te maken hebben nav bovenstaande gegevens...
Gisteren 'mod' vakje aangevinkt en kreeg riedel aan files binnen.
Custommapjes zijn niet echt supermooi, maar bv Pipeline in een 'awe4'-modus gedaan.
Je ziet dan in HQ-mode niet waar de HQ is tot je bij de laptop bent. Meer zoeken en weinig campen.
Is er een ~ commando waarmee je 'rules' of settings kunt zien op een server waar je speelt?
Custommapjes zijn niet echt supermooi, maar bv Pipeline in een 'awe4'-modus gedaan.
Je ziet dan in HQ-mode niet waar de HQ is tot je bij de laptop bent. Meer zoeken en weinig campen.
Is er een ~ commando waarmee je 'rules' of settings kunt zien op een server waar je speelt?
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
de legale servers of ? anders kom ik ook even langs fraggenJuliettPapa schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 00:17:
[...]
Goededenk dat we gewoon vaker moet gaan zitten op onze eigen GoTservers i.p.v. iedereen op andere servers...
Laten we eens zo proberen... Join tussen 20:00 en 22:00 een GoTserver en er komen vanzelf meerdere GoTters bijis dat een idee? (dit geld dan gewoon elke avond) en de kans word dan nu stukken groter dat je iemand tegen komt
en zo komen er steeds meer...

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
OK..
Regelmatig zoek ik op Youtube naar allerlei filmpjes die met cod4 te maken hebben. Vind ik leuk. Vooral de echte 0wnage filmpjes, ik leer er veel van.
Normaal gesproken ontstijgt zo'n filmpje het niveau van windows movie maker (no offence by the way
)niet, maar dit keer toch wel een heel mooi filmpje gevonden. Best aardige ge-edit.
Klik!
Wat vinden jullie?
Regelmatig zoek ik op Youtube naar allerlei filmpjes die met cod4 te maken hebben. Vind ik leuk. Vooral de echte 0wnage filmpjes, ik leer er veel van.
Normaal gesproken ontstijgt zo'n filmpje het niveau van windows movie maker (no offence by the way
Klik!
Wat vinden jullie?
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Ja dat doen wij ook,maar vaak vooral grappig films (alleen jammer dat vaak de kwaliteit op youtube dan zo slecht wordtd_star schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:53:
OK..
Normaal gesproken ontstijgt zo'n filmpje het niveau van windows movie maker (no offence by the way)niet, maar dit keer toch wel een heel mooi filmpje gevonden. Best aardige ge-edit.
Klik!
Wat vinden jullie?
Bijvoorbeeld deze
Gast is wel erg goed met de R700. In CoD2 kon ik ook zo snel schieten, maar in 4 heb ik er veel meer moeite mee. Veel teveel schoten gaan niet raak of zijn niet meteen dodelijk, dus pak ik zelden nog een scoped rifle.d_star schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:53:
OK..
Normaal gesproken ontstijgt zo'n filmpje het niveau van windows movie maker (no offence by the way)niet, maar dit keer toch wel een heel mooi filmpje gevonden. Best aardige ge-edit.
Klik!
Wat vinden jullie?
Koekie?
Verwijderd
Ik neem aan dat ze 't over die in de topic start staan hebben ? ( of iets er onderl0n3w012ph schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:46:
ik wil best eens een GoT-server joinen, maar ik weet de IP-adressen niet...
Kan iemand er hier een paar posten?, dan sla ik die op in kruisvuur
moet zelf nog ens wat vaker gaan spelen ^.^
Die "gast" zijn volgens mij meerdere "gasten". Dat kan je zien aan de speelstijl. Maar zeker goed, al twijfel ik wel aan een aantal kills (staging o.i.d.), want ze zijn eigenlijk te mooi om waar te zijn. Hij lijkt te weten waar ze vandaan komen.Hazuki schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:17:
[...]
Gast is wel erg goed met de R700. In CoD2 kon ik ook zo snel schieten, maar in 4 heb ik er veel meer moeite mee. Veel teveel schoten gaan niet raak of zijn niet meteen dodelijk, dus pak ik zelden nog een scoped rifle.
Als dat niet zo is: RESTECP!
Kan het niet met zekerheid zeggen, maar zal me niet verbazen als dit die hack is voor auto-aim. Er zit geen bibber in die beweging, maar een direct vloeiende beweging naar doel en schot.Acid__Burn schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:52:
[...]
Die "gast" zijn volgens mij meerdere "gasten". Dat kan je zien aan de speelstijl. Maar zeker goed, al twijfel ik wel aan een aantal kills (staging o.i.d.), want ze zijn eigenlijk te mooi om waar te zijn. Hij lijkt te weten waar ze vandaan komen.
Als dat niet zo is: RESTECP!
Sommige shots zijn headshots, andere weer niet. Lijkt me onwaarschijnlijk dus.
Koekie?
Ik wilde het niet zeggen... Maar gaat me idd iets té snel...Xelation schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:01:
[...]
Kan het niet met zekerheid zeggen, maar zal me niet verbazen als dit die hack is voor auto-aim. Er zit geen bibber in die beweging, maar een direct vloeiende beweging naar doel en schot.
Wat dacht je van 1 ronde aan, 1 ronde uit, 1 ronde aan, 1 ronde uit... Need i continue...?Hazuki schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:02:
Sommige shots zijn headshots, andere weer niet. Lijkt me onwaarschijnlijk dus.
[schaammodus]Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:52:
[...]
Ik neem aan dat ze 't over die in de topic start staan hebben ? ( of iets er onder)
moet zelf nog ens wat vaker gaan spelen ^.^
nou nou, dat had ik zelf ook wel kunnen vinden...

[/schaammodus]
Iig bedankt Phantasia! Heb de mijne ook meteen aangemeld.
Was een paar posts eerder al besproken, die bobo's van fpscheats: http://www.fpscheats.com/cod4_hacks.htm
Moet wel de AIM-bot zijn.
Zo triest, speel daarom ook zelden op een unranked server/zonder punkbuster.
Moet wel de AIM-bot zijn.
Zo triest, speel daarom ook zelden op een unranked server/zonder punkbuster.
[ Voor 7% gewijzigd door Xelation op 14-02-2008 16:55 ]
De ip's staan in de Ts. Enkele afbeeldingen bevat de server informatie. Het is alleen nog even de vraag op welke server er gespeeld gaat worden.l0n3w012ph schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:46:
ik wil best eens een GoT-server joinen, maar ik weet de IP-adressen niet...
Kan iemand er hier een paar posten?, dan sla ik die op in kruisvuur
Doet me denken aan de goede oude tijd CoD en CoD2 (m.n. CoD) toen ik zelf ook nog zo speelde nu dat maten van mij ook niet meer echt spelen doe ik dat automatisch ook niet. Het gekke is dat ik bij dit filmpje niet het gevoel kriijg van 'hey ik wil me aim weer oppakken en CoD4 spelen' nee dit is bij mij 'hey ik zou me aim wel weer willen oppakken in CoD of CoD2' niet dat ik CoD4 niet goed vind maar zoals ik al vaker heb aangegeven zijn er een aantal punten wat ik minder vind.d_star schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:53:
OK..
Klik!
Wat vinden jullie?
Mss dat als er vanavond mensen spelen ik ook wel ff een kijkje neemt al bak ik er denk ik niet zoveel van al 2 maand niet meer gespeeld
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Wil zo graag, maare het is valentijn
Zal me niet in dank worden afgenomen als ik een potje ga knallen

Zal me niet in dank worden afgenomen als ik een potje ga knallen
Gewoon elke dag afwisselen met de servers, is ook het eerlijkste. Ik zou graag wel willen da UBF op vrijdag is, dan is het namelijk het drukste.Arethusa schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:06:
[...]
De ip's staan in de Ts. Enkele afbeeldingen bevat de server informatie. Het is alleen nog even de vraag op welke server er gespeeld gaat worden.
High Powered Madness
Thans heb ik sterk het gevoel dat Aimbot wordt gebruikt bij veel Sniper Kills of het filmpje moet zo zijn gemonteerd dat de kills zijn versneld. Kijk maar naar de sniperkill in Crossfire door de smoke en in Vacant door de muren. Onmogelijk dat je zulke kills maakt zonder eerst een paar keer te missen.d_star schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:53:
OK..
Klik!
Wat vinden jullie?
[ Voor 4% gewijzigd door Master Jeff op 14-02-2008 16:34 ]
Verwijderd
Je moet niet vergeten dat dit maar een heeeel klein deel van het opgenomen beeldmateriaal is he. In zon fragvid worden alleen de écht goeie kills eruitgehaald.. Heb zelf ook wel eens een fragvid gemaakt voor een ander spel, als je dat filmpje bekijkt lijk ik ook heeel goed en lijkt het alsof ik nooit mis, maar al die keren dat het neit zo goed gaat stop je natuurlijk niet een het filmpje
Verwijderd
Hulp met je warez zoek je maar ergens anders. En nee, ook niet in Spielerij - Problemen & Vragen, wat voor problemen is.
[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 14-02-2008 20:17 ]
@ sro-poseidon:
Spel kiest zelf redelijk goede settings en loopt hier schokvrij op een AMD 2500+ met een GF6800, hoewel dat iets beneden de minimumeisen is. Oké, alles op low zowat, maar het draait prima. Misschien eens kijken wat er op de achtergrond allemaal meedraait bij je?
Spel kiest zelf redelijk goede settings en loopt hier schokvrij op een AMD 2500+ met een GF6800, hoewel dat iets beneden de minimumeisen is. Oké, alles op low zowat, maar het draait prima. Misschien eens kijken wat er op de achtergrond allemaal meedraait bij je?
Afwisseling is inderdaad wel een goed idee. Straks eens kijken wie er online is.dalus schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:22:
[...]
Gewoon elke dag afwisselen met de servers, is ook het eerlijkste. Ik zou graag wel willen da UBF op vrijdag is, dan is het namelijk het drukste.
Verwijderd
Hmm, op een 20 player hardcore server heb ik nu meestal een 5-1 tot 10-1 ratio, als je wars speelt lijkt een bublic zo makkelijk
Je wordt practisch nooit geraakt, maar hardcore is wel fijner, anders moet je zo lang schieten op de tegenstander enzo.
Verwijderd
Nee, het is in clanwars slimboMaster Jeff schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:33:
[...]
Thans heb ik sterk het gevoel dat Aimbot wordt gebruikt bij veel Sniper Kills of het filmpje moet zo zijn gemonteerd dat de kills zijn versneld. Kijk maar naar de sniperkill in Crossfire door de smoke en in Vacant door de muren. Onmogelijk dat je zulke kills maakt zonder eerst een paar keer te missen.
Hij is erg goed met de M40, om je even te verbeteren. Dat is de R700 niet, die heeft als basis camouflage meer een zwarte kleur, zoals de G36c. M40 is dat groenige.Hazuki schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:17:
[...]
Gast is wel erg goed met de R700. In CoD2 kon ik ook zo snel schieten, maar in 4 heb ik er veel meer moeite mee. Veel teveel schoten gaan niet raak of zijn niet meteen dodelijk, dus pak ik zelden nog een scoped rifle.
En volgens mij zijn dit niet op de CB settings (duh), veel van die wallbangs zijn niet bepaald te maken zonder Deep Impact.
Ik zat net COD4 online te spelen, en werd doodgemaakt door een speler. Nou is dat op zich niet zo verwonderlijk, maar waarmee des te meer. Het leek erop dat hij met een M21 speelde, met een Grenade Launcher eronder. Toen ik de killcam zag, pakte hij net z'n GL, terwijl ik ervan overtuigd was het het een M21 (sniper) was. Hij had overigens geen scope. Jullie enig idee wat voor wapen dit geweest zou kunnen zijn?
"Kleine" broertje van de M21, M14 inderdaad. Klinkt en ziet er het zelfde uit. Vaak met zon ACOG erop bij beide zie je het helemaal niet, enkel als ze beginne te schieten haakt er een af bij de 10 shots en de ander bij de 20
Maar waar kan je dit wapen selecteren dan? Ik heb deze namelijk niet in de lijst zien staan met Assault Rifles o.i.d.rCk schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:19:
"Kleine" broertje van de M21, M14 inderdaad. Klinkt en ziet er het zelfde uit. Vaak met zon ACOG erop bij beide zie je het helemaal niet, enkel als ze beginne te schieten haakt er een af bij de 10 shots en de ander bij de 20
Hij moet er toch echt staan! Vlak boven de MP44 als ik me niet vergis.
Gisteren was mijn vrije dag en wilde dus lekker wat potjes COD4 spelen. Eerder in dit topic heb ik me regelmatig uitgesproken hoe blij ik was dat ik niet op de pc speelde (ivm de vele klachten over campers, cheaters etc), nou dat is op de Xbox ook schering en inslag nu. Misschien scheelde het wel dat ik practisch alleen tegen jonge pubertjes (aan de stemmen te horen) speelde, dit waren ook de enige spelers die ik tegenkwam. Ik ben zeer veel campers, mensen die search and destroy als deathmatch spelen (niet voor de bom gaan maar gewoon iedereen proberen te killen) en uiteraard verschrikkelijke lag waar ik al eerder over klaagde (dit heeft verder niets met de tegenstanders te maken, die zien mij ook maar gewoon en schieten me neer, ik doe op de killcam alleen niets terug terwijl ik practisch een clip leeggeschoten heb op mijn scherm).
Erg vermoeiend! De paar leuke matches waren team tactical waar ik meespeelde met twee kerels van een clan (speelden erg goed als snipers) en ik toch steeds de tweede score van de game had. De patch komt er gelukkig aan! Hopelijk met verbeterde netcode en minder problemen met hosts en game lobby closed meldingen.
Tot die tijd maar hardcore gaan spelen, zal ik in het begin wel weer vaak laatste worden (ben een middelmatige COD4 speler), maar daar leer ik weer van.
Erg vermoeiend! De paar leuke matches waren team tactical waar ik meespeelde met twee kerels van een clan (speelden erg goed als snipers) en ik toch steeds de tweede score van de game had. De patch komt er gelukkig aan! Hopelijk met verbeterde netcode en minder problemen met hosts en game lobby closed meldingen.
Hij móet bij Assault Rifles staan. Zoals onder jou post gezegd werd boven de MP44. En onder de G36c als ik me niet vergis.Acid__Burn schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 08:09:
[...]
Maar waar kan je dit wapen selecteren dan? Ik heb deze namelijk niet in de lijst zien staan met Assault Rifles o.i.d.
Je unlocked hem op level 46. En dan nog, zou tie erin moeten staan al was je onder de level 46, op pc versie in ieder geval.
Ok, misschien heb ik er overheen gekeken dan. Ik speeld idd op de pc, en ben nu (als ik me niet vergis) level 39. Dus nog even wachten...rCk schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:38:
[...]
Hij móet bij Assault Rifles staan. Zoals onder jou post gezegd werd boven de MP44. En onder de G36c als ik me niet vergis.
Je unlocked hem op level 46. En dan nog, zou tie erin moeten staan al was je onder de level 46, op pc versie in ieder geval.
Ik vind de M14 niet echt relaxed. Op zich wel een mooi zuiver wapen, maar die "single shot" staat me niet aan.
In drukke levels waar veel lui gewoon lukraak om zich heen knallen delf je echt het onderspit met dat wapen.
Ach, nog 10 kills, en dan heb ik Marksman 3 voor de m14 en kan ik door naar het volgende wapen
In drukke levels waar veel lui gewoon lukraak om zich heen knallen delf je echt het onderspit met dat wapen.
Ach, nog 10 kills, en dan heb ik Marksman 3 voor de m14 en kan ik door naar het volgende wapen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Wat is jullie k/d-ratio trouwens?
Die van mij staat tijdens bijna level 34 op 0,87..
Zelfs dan geef ik de voorkeur aan een G3 hoorcypher21 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:01:
Ik vind de M14 niet echt relaxed. Op zich wel een mooi zuiver wapen, maar die "single shot" staat me niet aan.
Helemaal mee eens. De G3 is het perfecte wapen op de lange en middellange afstand (met bandolier, sleight of hand en extreme conditioning, voor mij althans). Dus perfect in open mappen als overgrown, farm, downpour en crossfire.
Als je echter een hoek om stormt en er komt iemand met een P90 met Double tap perk erop kun je nog zo snel klikken met je muis, maar ben je toch wel het haasje... In volle mappen of onoverzichtelijke mappen grijp ik daarom toch steeds vaker naar de AK47 met double tap erop (backlot, strike).
Ik pas mijn wapens en perks dus echt aan naar het soort mappen. Map Vacant dus met P90/MP5 of G36C, silenced, UAV jammer en dead silence.
Ik was trouwens wel benieuwd: er wordt wel veel gesproken over wapens, perks en mappen, maar wat is nu bij het merendeel het favoriete speltype in CoD4?
DM (FFA)
TDM (WAR)
S&D (SAB)
HQ of
DOM
Ik zelf heb namelijk het idee dat TDM en S&D toch nog altijd de meeste spelers trekken zowel in normale als hardcore mode.
Als je echter een hoek om stormt en er komt iemand met een P90 met Double tap perk erop kun je nog zo snel klikken met je muis, maar ben je toch wel het haasje... In volle mappen of onoverzichtelijke mappen grijp ik daarom toch steeds vaker naar de AK47 met double tap erop (backlot, strike).
Ik pas mijn wapens en perks dus echt aan naar het soort mappen. Map Vacant dus met P90/MP5 of G36C, silenced, UAV jammer en dead silence.
Ik was trouwens wel benieuwd: er wordt wel veel gesproken over wapens, perks en mappen, maar wat is nu bij het merendeel het favoriete speltype in CoD4?
DM (FFA)
TDM (WAR)
S&D (SAB)
HQ of
DOM
Ik zelf heb namelijk het idee dat TDM en S&D toch nog altijd de meeste spelers trekken zowel in normale als hardcore mode.
Verwijderd
S&D all the way 
Hoewel af en toe een potje TDM er ook wel in gaat.
Onze clan server "[NL] Seek and Destroy" (ja onze clannaam + gametype komen bijna overeen
) draait altijd S&D, dit is ook nog leuk om bijv 2 vs 2 of 3 vs 3 tegen eigen clanmates spelen als er niemand joined.
TDM is gewoon leuk om lekker brainless te gaan knallen met noobtubes/nades/ramboguns.
Vraagje trouwens:
Als ik bijv met mijn mp5 10 kogels afvuur en daarna reload, ben ik dan de resterende kogels in die clip kwijt? of worden die gewoon bij het totaal geteld?
Hoewel af en toe een potje TDM er ook wel in gaat.
Onze clan server "[NL] Seek and Destroy" (ja onze clannaam + gametype komen bijna overeen
TDM is gewoon leuk om lekker brainless te gaan knallen met noobtubes/nades/ramboguns.
Vraagje trouwens:
Als ik bijv met mijn mp5 10 kogels afvuur en daarna reload, ben ik dan de resterende kogels in die clip kwijt? of worden die gewoon bij het totaal geteld?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 13:01 ]
Niet beter te weten dat je de kogels gewoon houdt, ook al klopt dat feitelijk niet omdat je je clip gewoon weggooit.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:59:
Ik reload redelijk vaak als ik even een momentje rust heb, en heb niet het idee dat ik sneller zonder kogels zit dan anderen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Die ben je kwijt (want je gooit ook je hele magazijn weg op dat moment) en voor zover ik altijd geteld heb heb je (ik gebruik altijd de bandolier) 6 * 30 patronen = 180 patronen. Verschiet je er maar 10 uit het eerste magazijn en je wisselt dan, dan komt er 150 in beeld, dus je bent de volle 30 patronen kwijt. Correct me if I'm wrong.
Je hebt helemaal gelijk v.w.b. 2vs2 of 3vs3 met S&D. Ik heb gisteren onze [AK]-server op S&D gezet en ondanks dat we maar met zijn zessen waren en later nog even met zijn achten bleef het ook leuk met slechts een p[aar mensen.
Samen met een clanmaat rond 23.00 uur afgesproken dat we S&D Sniper only deden in Downpour. Man, dat was gewoon spannend!. Bom plaatsen en ergens verscholen gaan zitten om te wachten tot hij zijn kop om de hoek stak en proberen met een welgemikt schot hem weg te blazen. Geweldig en veel tactischer en spannender dan TDM. Ik was altijd een fervent tegenstander van S&D in COD UO maar ik begin dit nu toch wel heel erg te waarderen.
Je hebt helemaal gelijk v.w.b. 2vs2 of 3vs3 met S&D. Ik heb gisteren onze [AK]-server op S&D gezet en ondanks dat we maar met zijn zessen waren en later nog even met zijn achten bleef het ook leuk met slechts een p[aar mensen.
Samen met een clanmaat rond 23.00 uur afgesproken dat we S&D Sniper only deden in Downpour. Man, dat was gewoon spannend!. Bom plaatsen en ergens verscholen gaan zitten om te wachten tot hij zijn kop om de hoek stak en proberen met een welgemikt schot hem weg te blazen. Geweldig en veel tactischer en spannender dan TDM. Ik was altijd een fervent tegenstander van S&D in COD UO maar ik begin dit nu toch wel heel erg te waarderen.
Verwijderd
Ik ben nu net lvl 55 en ik sta op 1.28.d_star schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:22:
Wat is jullie k/d-ratio trouwens?
Ik speel alleen maar team-deathmatch.
Dat klopt niet. Als je 180 kogels hebt en 10 x schiet en je reload heb je er nog 170. Ik reload heel vaak en zou dan heel snel zonder kogels zitten.l0n3w012ph schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:09:
Die ben je kwijt (want je gooit ook je hele magazijn weg op dat moment) en voor zover ik altijd geteld heb heb je (ik gebruik altijd de bandolier) 6 * 30 patronen = 180 patronen. Verschiet je er maar 10 uit het eerste magazijn en je wisselt dan, dan komt er 150 in beeld, dus je bent de volle 30 patronen kwijt. Correct me if I'm wrong.
Ik speel meestal war en zit op 2.04 lvl 55Ik ben nu net lvl 55 en ik sta op 1.28.
Ik speel alleen maar team-deathmatch.
speelde in het begin heel veel sd en toen was ie veel lager.
[ Voor 14% gewijzigd door feep op 15-02-2008 13:22 ]
En toch kan dat niet (als je logisch redeneert):
Als ik 6 magazijnen heb met 30 patronen (180 totaal) en ik schiet uit 5 magazijnen iedere keer maar 10 patronen weg, zou ik dus (als jij gelijk zou hebben) op het laatst nog 1 (één) magazijn hebben met een capaciteit van 130 patronen (lekker lang magazijn
)
Misschien heb je gelijk (ik test het vanavond voor de zekerheid nog ff een keer uit) maar dan zou IW toch de realiteit een beetje uit het oog verliezen...
Als ik 6 magazijnen heb met 30 patronen (180 totaal) en ik schiet uit 5 magazijnen iedere keer maar 10 patronen weg, zou ik dus (als jij gelijk zou hebben) op het laatst nog 1 (één) magazijn hebben met een capaciteit van 130 patronen (lekker lang magazijn
Misschien heb je gelijk (ik test het vanavond voor de zekerheid nog ff een keer uit) maar dan zou IW toch de realiteit een beetje uit het oog verliezen...
Verwijderd
Klopt, in sommige spellen is dit wel realistisch (in swat 4 bijvoorbeeld) maar in bijv cs is het gewoon oneindig door blijven reloadenl0n3w012ph schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:47:
Als ik 6 magazijnen heb met 30 patronen (180 totaal) en ik schiet uit 5 magazijnen iedere keer maar 10 patronen weg, zou ik dus (als jij gelijk zou hebben) op het laatst nog 1 (één) magazijn hebben met een capaciteit van 130 patronen (lekker lang magazijn)
Trouwens, S&D zo spannend is komt ook door die muziek op de achtergrond hoor!
Zojuist ff geprobeerd (terwijl ik het eigenlijk al hardstikke zeker wist), en je gooit geen kogels weg als je met half volle clips reload. Je vult gewoon het magazijn aan als het ware.
Koekie?
realistisch is het inderdaad niet idd, maar dit reload-"systeem" is al eeuwenoud en wordt bij heel veel shooters gebruikt. Ik heb ook zo'n reload-tik, als ik een half magazijn heb en ik zie niemand om me heen, effe reloaden. Is me al vaak genoeg duur komen te staan hehel0n3w012ph schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:47:
Als ik 6 magazijnen heb met 30 patronen (180 totaal) en ik schiet uit 5 magazijnen iedere keer maar 10 patronen weg, zou ik dus (als jij gelijk zou hebben) op het laatst nog 1 (één) magazijn hebben met een capaciteit van 130 patronen (lekker lang magazijn)
Dit topic is gesloten.