Ik ben van plan de PC-versie van Modern Warfare aan te schaffen op play-asia.com. Heeft iemand zijn exemplaar toevallig ook hier vandaan? Ben namelijk benieuwd of de Aziatische versie ook op Europese servers kan.
Anoniem: 247601
Heb de mijne besteld bij CD-WOW.com. Is de Australische versie maar werkt gewoon op Europese servers. Gaat er alleen maar om dat je een legale CD-key hebt en die koop je hiermee dus.Anoniem: 253544 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:25:
Ik ben van plan de PC-versie van Modern Warfare aan te schaffen op play-asia.com. Heeft iemand zijn exemplaar toevallig ook hier vandaan? Ben namelijk benieuwd of de Aziatische versie ook op Europese servers kan.
Anoniem: 253544
Oke, bedankt. Ik had mijn exemplaar eerst ook bij CD-WOW.com besteld, maar die was na anderhalve maand blijkbaar nog niet binnen. Heb gisteren dus een mailtje gestuurd dat ze 'm mogen cancellen aangezien weinig zin had om er nog langer op te wachten. Bovendien is de game bij de play-asia nog goedkoper ook dus bestel ik 'm daar wel
Damn ! 23 euro !
ik heb er nog 55 euro voor betaald deze week ! haha
Maar goed.. heb vaak ook geen geduld om 1,5 maand op de dvd te wachten zoals bij cd-wow. Tot nu toe alle orders gecancelled van spellen daar. Pre-order je 4 maanden van tevoren en krijg je mail dat je niet in de eerste lichting zit. Vraag me dan wel af hoeveel games de eerste lichting is.
Geef maar gil als jullie het hebben, dan kunnen we elkaars rank beetje omhoog krikken

Maar goed.. heb vaak ook geen geduld om 1,5 maand op de dvd te wachten zoals bij cd-wow. Tot nu toe alle orders gecancelled van spellen daar. Pre-order je 4 maanden van tevoren en krijg je mail dat je niet in de eerste lichting zit. Vraag me dan wel af hoeveel games de eerste lichting is.
Geef maar gil als jullie het hebben, dan kunnen we elkaars rank beetje omhoog krikken
Anoniem: 253544 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:55:
Oke, bedankt. Ik had mijn exemplaar eerst ook bij CD-WOW.com besteld, maar die was na anderhalve maand blijkbaar nog niet binnen. Heb gisteren dus een mailtje gestuurd dat ze 'm mogen cancellen aangezien weinig zin had om er nog langer op te wachten. Bovendien is de game bij de play-asia nog goedkoper ook dus bestel ik 'm daar wel
Gaat inderdaad vrij langzaam bij CD-WOW ja. Moest ook dik 3 weken wachten daar. Maar voor 29 euro viel het nog mee. Zag nu dat Call of Duty 4 al niet eens meer wordt aangeboden bij CD-WOW.nl. Succes met het wachten.Floris-K schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:02:
Damn ! 23 euro !![]()
De update werkt zo te zien goed. Killcams e.d. werken. Heb 5 Sniperkills gemaakt, maar weet natuurlijk niet of die anders waren fout gegaan.
Er zit nu echter weer een enorme Bug in het spel, ik hoop dat ze die serverside kunnen fixen:
De Chopper van jouw team is rood, en die van de tegenstander groen
Lekker testwerk
Er zit nu echter weer een enorme Bug in het spel, ik hoop dat ze die serverside kunnen fixen:
De Chopper van jouw team is rood, en die van de tegenstander groen

Lekker testwerk
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 29-02-2008 12:52 ]
Zou leuk zijn voor de moeilijkheidsgraad als dat random zou zijnDe Chopper van jouw team is rood, en die van de tegenstander groen
Ehhm, hoort die nou bij on*pang*
[Dead]oh, nee dus
[ Voor 39% gewijzigd door mvds op 29-02-2008 13:27 ]
Je hoort toch al van te voren of er een friendly of enemy chopper onderweg isobsidian schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:25:
[...]
Zou leuk zijn voor de moeilijkheidsgraad als dat random zou zijn
Ehhm, hoort die nou bij on*pang*
[Dead]oh, nee dus
Hoe bedoel je met killcams??PWM schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:52:
De update werkt zo te zien goed. Killcams e.d. werken. Heb 5 Sniperkills gemaakt, maar weet natuurlijk niet of die anders waren fout gegaan.
De Chopper van jouw team is rood, en die van de tegenstander groen![]()
Lekker testwerk
Trouwens heb je al heel lang in mijn friendlist en we hebben nog nooit samen gespeeld

[ Voor 35% gewijzigd door sekeroglan op 29-02-2008 13:51 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Anoniem: 31533
Even een vraagje, wat is jullie gemiddelde framerate?
Ik zit zo rond de 91 frames per seconde (resolutie 1900x1200) maar begin te geloven dat ik mezelf hiermee in de voet schiet. Zal het even uitleggen: zat gisteren in pipeline en district waar je vaak om hoeken van gebouwen tegenstanders direct tegen het lijf loopt. Kom ik iemand tegen dan ben ik soms al omgelegd op het moment dat ik de persoon zelf zie. Nu komt het rare: zie ik mezelf in de killcam dan lijkt alles normaal, ik zie de persoon zelfs aanleggen en 'normaal' met een P90 mijn persoontje omleggen. Het is net of ik 2/10 seconde delay heb ofzo.....
Hoe kan dit nu? Kan dit aan de framerate liggen; met andere woorden, loont het om de resolutie op 800x600 te zetten zodat je 200+ frames hebt of zou dat niets uit (mogen) maken?
Ik zit zo rond de 91 frames per seconde (resolutie 1900x1200) maar begin te geloven dat ik mezelf hiermee in de voet schiet. Zal het even uitleggen: zat gisteren in pipeline en district waar je vaak om hoeken van gebouwen tegenstanders direct tegen het lijf loopt. Kom ik iemand tegen dan ben ik soms al omgelegd op het moment dat ik de persoon zelf zie. Nu komt het rare: zie ik mezelf in de killcam dan lijkt alles normaal, ik zie de persoon zelfs aanleggen en 'normaal' met een P90 mijn persoontje omleggen. Het is net of ik 2/10 seconde delay heb ofzo.....
Hoe kan dit nu? Kan dit aan de framerate liggen; met andere woorden, loont het om de resolutie op 800x600 te zetten zodat je 200+ frames hebt of zou dat niets uit (mogen) maken?
Killcam is sowieso buggy dus daar moet je niet te zwaar aan tillen. Die 90fps is gemiddeld? Zoja dan is het heel netjes hoor en ook geen reden om de res lager te zetten.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Eigenlijk horen technische vragen in SPV heAnoniem: 31533 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:00:
Even een vraagje, wat is jullie gemiddelde framerate?
Anyway, check je ping eens, die begint al vervelend te worden boven de 70, en boven de 60 'merk' ik het al weleens.
91 fps is standaard in cod4, daar staat ie ook op gecapped (hij staat gecapped op 85 maar schiet door naar 91). Zelf speel ik altijd met 125, lekker vloeiend. Hoger vind ik niet fijn.
Moet trouwens toch wel zeggen dat mijn voorkeur uitgaat naar hardcore servers. Speelt toch net iets lekkerder.. Zit inmiddels in 2 uur speeltijd op rank 11 geloof ik.
Eigenlijk wel jammer dat het zo snel, gaat, want rank55 is kinderspel....
ik heb me eerste host ended the game alweer ta pakken hoor...PWM schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:52:
De Chopper van jouw team is rood, en die van de tegenstander groen![]()
Lekker testwerk
ow wacht de lobby gaat wel door daarna maar de game zelf niet meer. wordt dat bedoeld met oplossen van het probleem ? lol
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Je hebt straks steeds meer punten nodig om een level te stijgen dus kinderspel is het niet.Floris-K schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:16:
Moet trouwens toch wel zeggen dat mijn voorkeur uitgaat naar hardcore servers. Speelt toch net iets lekkerder.. Zit inmiddels in 2 uur speeltijd op rank 11 geloof ik.
Ach je merkt het vanzelf wel dat het niet meer zo snel gaat dat levelen.
Ik heb hem daar ook besteld. Het duurde even voordat ik hem binnen had, maar dat kwam omdat hij op out-of-stock stond. Nadat hij binnen was had ik hem na ongeveer een weekje. Je kunt gewoon op europese servers, geen regio lock oidAnoniem: 253544 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:25:
Dat denk jij dat het zo snel gaat, wacht maar af, dan moet je zo 3000XP punten of meer hebben om een rank omhoog te gaanFloris-K schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:16:
Elect a clown, expect a circus.
Waar kan je dat instellen? Kon het zo 123 niet vindenDuuvel schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:27:
hoe herkenbaar inderdaad, ik speel ook de 360 versie en die kleine kinderen vind ik nog het ergste!
Die klote piepstemmetjes...heeft ook niet lang geduurd voordat ik de "Friends Only" optie heb aangezet bij voice chat
Anoniem: 151481
Nou, ik ben niet echt onder de indruk. Als een beetje goed speelt haal 1500XP per round.Slasher schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:24:
[...]
Dat denk jij dat het zo snel gaat, wacht maar af, dan moet je zo 3000XP punten of meer hebben om een rank omhoog te gaan
Je zit in no time op lvl55.
PC of 360 versie?Anoniem: 151481 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:59:
[...]
Nou, ik ben niet echt onder de indruk. Als een beetje goed speelt haal 1500XP per round.
Je zit in no time op lvl55.
Dat dacht ik al, is dat inclusief of exclusie match bonus/challenge rewards?
Excl.Slasher schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:07:
[...]
Dat dacht ik al, is dat inclusief of exclusie match bonus/challenge rewards?
1500 xp, zonder challenge

Is de PC versie zo simpel dan of is daar een andere punten systeem ofzo. Zelf op shipment met 146 kills kom ik niet eens aan de 1000 XP op xbox360.
Ik speel het spel dagelijks bijna en heb nooit in een game zonder challenge 1500XP gehaald. Het meeste zonder challenge's is bij mij net bij de de 1000 XP dat is op HQ normaal zit ik per game tussen de 600 en 900 xp
[ Voor 26% gewijzigd door sekeroglan op 29-02-2008 21:39 ]
146kills * 10 xp is toch echt 1460 xp dus dan doe je iets fout
blup
Dit is met HQ daar is een kill 5 punten waard en aangezien de limiet bij deatchmatch op 750 XP ligt totaal en bij GroundWar op 1000 XP vind ik het een beetje raar met 1500 XP zonder challenge'seendje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:38:
146kills * 10 xp is toch echt 1460 xp dus dan doe je iets fout
Dat vind ik ook raar, 360 versie is natuurlijk een stuk moeilijker met de controllersekeroglan schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:43:
[...]
Dit is met HQ daar is een kill 5 punten waard en aangezien de limiet bij deatchmatch op 750 XP ligt totaal en bij GroundWar op 1000 XP vind ik het een beetje raar met 1500 XP zonder challenge's
Ik weet natuurlijk niet hoe de PC versie is( misschien kan je daar custom maps maken en een limiet instellen )maar op de xbox heb je limiet per game dus je kan niet meer halen. Of je moet echt zoveel geluk hebben dat je alle HQ capture en 200 kills ofzo hebt dan zit je misschien net aan de 1500 XP.Slasher schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:45:
[...]
Dat vind ik ook raar, 360 versie is natuurlijk een stuk moeilijker met de controller
tdm geeft 10 xp per kill, en een limit is imho per server in te stellen. custom maps mogen niet voor ranked games.
en een controller heeft natuurlijk autoaim dus die vlag gaat ook niet op
blup
Anoniem: 34612
Technische problemen/vragen mogen in Spielerij - Problemen & Vragen, dit zou alleen niet voldoen als topicstart dus lees de FAQ aldaar nog eens door
[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 01-03-2008 13:40 ]
Anoniem: 37384
Een controler heeft auto aim? Ik heb dat niet hoor op mijn xbox.eendje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:54:
tdm geeft 10 xp per kill, en een limit is imho per server in te stellen. custom maps mogen niet voor ranked games.
De hitbox op de PS3 en XBOX is grooter. Jullie kunnen ook een beetje naast het hoofd missen en toch het doel nog raken. Op de PC moet je echt midden hoofd richten anders is het een misser.Anoniem: 37384 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:09:
[...]
Een controler heeft auto aim? Ik heb dat niet hoor op mijn xbox.
Serieus??? Dus al die keren dat ik tegen de killcam schreeuwde HIJ WAS ZOOOO MIS!! kwam hierdoor, lol. Enfin weten dat ook weerAnoniem: 151481 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:23:
[...]
De hitbox op de PS3 en XBOX is grooter. Jullie kunnen ook een beetje naast het hoofd missen en toch het doel nog raken. Op de PC moet je echt midden hoofd richten anders is het een misser.
Zou iemand een goede externe serverbrowser kunnen aanraden? De ingame serverbrowser kan ik nogsteeds niet gebruiken(crashed mijn modem) en de servers in mijn favorites zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Ik heb net even hlsw geprobeerd maar die vind volgens mij niet alle servers en hij kan niet filter op HQ lijkt het.
Ik heb net even hlsw geprobeerd maar die vind volgens mij niet alle servers en hij kan niet filter op HQ lijkt het.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
xfire?
Kan je tenminste wel (alle?) servers ophalen, ipv 100 ofzo ingame.
Ik zag btw laatst een filmpje, kan best dat ie ook hier gepost was.
Ik denk dat het met de ingame /record functie was opgenomen (Live lijkt me niet), dat ze de kogel konden volgen tot ie doel raakte, echt een mooi effect voor in filmpjes.
Ik gebruik cod4player van "CyboPat" om demorecordings af te spelen, maar daar zit zo een optie niet in.
Weet niet zeker of dat filmpje PC/xbox360/PS3 was, ik hoop op de PC
Maar goed, iemand die weet hoe het wel kan?
Ik denk dat het met de ingame /record functie was opgenomen (Live lijkt me niet), dat ze de kogel konden volgen tot ie doel raakte, echt een mooi effect voor in filmpjes.
Ik gebruik cod4player van "CyboPat" om demorecordings af te spelen, maar daar zit zo een optie niet in.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
all seeing eye is ook een goede serverbrowser
veel games met zoeken op mods apart enzo.
veel games met zoeken op mods apart enzo.
[ Voor 32% gewijzigd door Napo op 01-03-2008 21:54 ]
Welke film hebben we het over, lijkt me wel leuk om het te zienNakebod schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 21:47:
xfire?
Misschien een link
Ja, filmpje gevonden na langer zoeken 
Hij is 2 weken geleden hier al eens gepost, en het filmpje zelf is echt mooi gemaakt, maar het gaat mij dus om de effecten
http://www.youtube.com/watch?v=eNAuRjn7xuE
@ 3:45 een beetje wat ik bedoel.
Of rond 6:30, ook een niet geheel standaard camera positie.
En het effect wat ik echt bedoel @ 7.15
Maar, misschien zie ik ineens wat extra keys @ cod4player die ik volgens mij nog niet heb getest, alleen het afspelen zelf eigenlijk.
Eens zien of dat het wel is wat ik zoek.
Edit: Nee dus, die had ik al wel gebruikt, maar die doen wat anders, of ik doe het verkeerd
Hij is 2 weken geleden hier al eens gepost, en het filmpje zelf is echt mooi gemaakt, maar het gaat mij dus om de effecten
Maar, misschien zie ik ineens wat extra keys @ cod4player die ik volgens mij nog niet heb getest, alleen het afspelen zelf eigenlijk.
Edit: Nee dus, die had ik al wel gebruikt, maar die doen wat anders, of ik doe het verkeerd
[ Voor 8% gewijzigd door Nakebod op 01-03-2008 22:18 ]
Ook bij de pc versie heb ik vaak genoeg het idee dat een sniper naast mijn hoofd mikt en mij toch raakt.....Evil Hobbit schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:38:
[...]
Serieus??? Dus al die keren dat ik tegen de killcam schreeuwde HIJ WAS ZOOOO MIS!! kwam hierdoor, lol. Enfin weten dat ook weer
Ik heb meestal het omgekeerde, namelijk dat ik 100% zeker weet dat iets een headshot was, en dat ie toch mis is. Dit probleem schijnt al enigzins verminderd te zijn door patches, maar het is nog steeds niet helemaal opgelost.
Koekie?
Anoniem: 251595
Klopt, heb ik ookHazuki schreef op zondag 02 maart 2008 @ 00:32:
Ik heb meestal het omgekeerde, namelijk dat ik 100% zeker weet dat iets een headshot was, en dat ie toch mis is. Dit probleem schijnt al enigzins verminderd te zijn door patches, maar het is nog steeds niet helemaal opgelost.
Anoniem: 171349
Ziet er goed uit , alleen die momente die je aangaf lijken mij met de hedendaagse games met tools makkelijk te fabriceren , maar leuk ziet het er zeker uit . Die kogel op het @7.15 moment is leukNakebod schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:12:
Ja, filmpje gevonden na langer zoeken
getruukt .
Over dat mis schieten van die sniper maar toch een headshot krijgen is helaas mij ook opgevallen .
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 02-03-2008 12:27 ]
moet je de killcam eens bekijken, dan blijkt opeens dat je harstikke mis zat.. erg irritant idd maar ja dat krijg je met internet games, lag is niet aardig
blup
Ik heb ook maar eens een poging tot fragmovie gedaan:
http://www.wipido.com/video/242
Meer om een beetje met Sony Vegas te oefenen, daarom ook maar beeldmateriaal uit 4 uur spelen gebruikt, 95% uit de eSuba en dignitas FFA servers + een PCWtje.
Meer om een beetje met Sony Vegas te oefenen, daarom ook maar beeldmateriaal uit 4 uur spelen gebruikt, 95% uit de eSuba en dignitas FFA servers + een PCWtje.
Joejoe!
Ik heb net de Singleplayer-mode uitgespeeld, maar spraken de SAS missies jullie ook veel meer aan? Met als absoluut hoogtepunt natuurlijk de Tsjernobyl-missie, dit is zeker de vetste missie uit een CoD-spel en sowieso een van de vetste missies die ik ooit heb gedaan. Ik vond de USMC-missies een grote herhalingsoefening, alleen de missie
Edit: Kijk, dat is het betere werk. Ik heb net even de prologue gedaan op Veteran en ik werd gelijk een stuk meer betrokken bij het spel omdat ik veel scherper moest zijn. Toen ik eventjes a-la Rambo in een deuropening ging staan voor er een flashbang naar binnen was gegooid was ik gelijk dood.
spoiler:
vond ik erg vet. Voor de rest had ik toch een beetje een been here, done that gevoel. Het ongezien blijven dat soms een rol speelde bij de SAS was toch wel een welkome afwisseling, net als het snipen. Ik vond hem wel kort, ga hem zeker nog een keer proberen op de hoogste difficulty. Ik vond er trouwens niets aan tot de missie in het vliegtuig met de hitte-camera, daarna werd voor mijn gevoel veel spannender. Moeilijkere tijdslimieten hadden ook geen kwaad gekund, bij de nuke had ik nog 6 minuten over. Countdowns zijn juist een heel makkelijke manier om de speler op te fokken en bij de les te houden.waarin je dood gaat door de nuke
Edit: Kijk, dat is het betere werk. Ik heb net even de prologue gedaan op Veteran en ik werd gelijk een stuk meer betrokken bij het spel omdat ik veel scherper moest zijn. Toen ik eventjes a-la Rambo in een deuropening ging staan voor er een flashbang naar binnen was gegooid was ik gelijk dood.
[ Voor 32% gewijzigd door Groever op 02-03-2008 17:19 ]
Heb de video net even gekeken, en ziet er netjes uit. Waar heb je de video mee gemaakt? Ik bedoel dan: Hoe heb je het opgenomen, en hoe heb je deze gemonteerd? Ziet er namelijk beter uit dan de meeste COD4 ingame movies, of misschien lijkt dat maar zo...DonMetal schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:18:
Ik heb ook maar eens een poging tot fragmovie gedaan:
Ik heb alles opgenomen met Fraps op halve grootte, dan alles gemonteerd in Sony Vegas en toen gerendered als MPEG bestand. Die heb ik toen naar Wipido gestuurd want die verneuqen de kwaliteit ten minste niet zo tijdens het converteren als bijv. Youtube.Acid__Burn schreef op maandag 03 maart 2008 @ 07:18:
[...]
Heb de video net even gekeken, en ziet er netjes uit. Waar heb je de video mee gemaakt? Ik bedoel dan: Hoe heb je het opgenomen, en hoe heb je deze gemonteerd? Ziet er namelijk beter uit dan de meeste COD4 ingame movies, of misschien lijkt dat maar zo...
Joejoe!
Anoniem: 68565
Handel in software is niet toegestaan op Tweakers.net
[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 03-03-2008 12:07 ]
ik begin met toch een partij te ergeren aan die flashbangs.. ze werken gewoon de helft van de tijd niet.. dan zie ik op de killcam de explosie van het aparaat, maar geen whiteout... vooral op trappen werken die dingen echt voor geen kloot
heeel ergerlijk
blup
Je krijgt te zien als je er iemand mee te pakken hebt. In het midden van het scherm komen dan 4 kleine streepjes. (Dezelfde die je ziet als je iemand met een kogel raakt)
Dat is als je ze raakt met een flash/stun granaat. Als ik een kamer binnen gaat waar enemy is gebruik ik ook vaak een flash granaat, maar als je ze niet direct raakt betekent niet dat hij dizzie is geworden door de flashbang.SyphOn schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:41:
Je krijgt te zien als je er iemand mee te pakken hebt. In het midden van het scherm komen dan 4 kleine streepjes. (Dezelfde die je ziet als je iemand met een kogel raakt)
ja maar je moet ze toch raken, om ze dizzy te maken? Als je ze niet raakt dan werken ze niet.
Volgens mij hoef je alleen maar in de buurt te gooien. Tenminste, zo ervaar ik het altijd..._avalanche_ schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:57:
ja maar je moet ze toch raken, om ze dizzy te maken? Als je ze niet raakt dan werken ze niet.
Die 4 kleine streepjes zie je als iemand damage krijgt door jou;SyphOn schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:41:
Als je die 4 streepjes ziet is hij niet alleen duizelig (of wat dan ook
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Hoe hebben jullie je indeling van de toetsen dan?
Want 4+5 is voor mij net iets te ver om bij te kunnen, dus gebruik nooit die grenade launcher en/of flashbangs
Al zitten te denken om q+e te veranderen maar dat leunen is soms wel handig.
Want 4+5 is voor mij net iets te ver om bij te kunnen, dus gebruik nooit die grenade launcher en/of flashbangs

Volgens mij is dat niet helemaal het doel van een granaat. Het gaat juist om de "area of effect". Zo zullen mensen in de kamer doodgaan door de rondvliegende scherven, of verblind worden door de lichtflits/sonic boom van zo'n ding. Als de granaat alleen effect zou hebben als je hem tegen je aan gegooid zou krijgen dan mits de granaat zijn nut._avalanche_ schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:57:
Ik gebruik mijn knoppen aan de zijkant op mijn muis. Eentje om wapens te wisselen, en eentje voor de scpecial grenate.Floris-K schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:04:
Hoe hebben jullie je indeling van de toetsen dan?
@Duuvel,
klopt, ik zie veel in servers dat mensen niet weten dat een flash wel werkt.
ze gooien de flash in de kamer, en wachten op de hit "de 4 streepjes" maar als je iemand flasht hoeft hij dus niet persee the damage streepjes te krijgen.
bij een stun en iemand is dizzy/flashed dan krijg je wel de damage streepjes
klopt, ik zie veel in servers dat mensen niet weten dat een flash wel werkt.
ze gooien de flash in de kamer, en wachten op de hit "de 4 streepjes" maar als je iemand flasht hoeft hij dus niet persee the damage streepjes te krijgen.
bij een stun en iemand is dizzy/flashed dan krijg je wel de damage streepjes
Owja duuh ! heb ook nog wat extra knoppen over ja.obsidian schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:07:
[...]
Ik gebruik mijn knoppen aan de zijkant op mijn muis. Eentje om wapens te wisselen, en eentje voor de scpecial grenate.
Vind het trouwens jammer dat je niet met scrollwheel kan switchen, maar aan de andere kant.. je hebt maar 2 guns
Wat ik trouwens ook niet snap.. Soms wordt ik dwars door een muur heen kapot geschoten, maar als ik zelf een knie in een deurpost zie en dan op de muur knal, dan gebeurt er dus echt helemaal niks
De mate waarin kogels door de muur gaan is afhankelijk van het soort kogel (dus welk wapen je gebruikt) en ook van de Deep Impact perkFloris-K schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:16:
[...]
Wat ik trouwens ook niet snap.. Soms wordt ik dwars door een muur heen kapot geschoten, maar als ik zelf een knie in een deurpost zie en dan op de muur knal, dan gebeurt er dus echt helemaal niks
[ Voor 15% gewijzigd door ijskonijn op 04-03-2008 11:29 ]
Ik ben het spel op de 360 op Veteran difficulty aan het proberen uit te spelen, maar ik hang al een uur vast in het tv-station.
Ik vind het jammer dat het soms zo duidelijk scripted is. Als ik binnenkom en rechtdoor loop, staan er twee vijanden in het kamertje voor je. Wat je ook doet, de eerste komt eruit en begint op jou te knallen, terwijl er drie teammates achter je op hem gaan schieten. Je moet hem echter zelf omleggen, je teammates zal dit nooit lukken! En zo zijn er nog wel een paar kleine dingetjes die dit level heel moeilijk maken.
Verder wel een vet spel, en ik zal binnenkort eens een Gold abo halen, en jullie online komen pesten
Ik vind het jammer dat het soms zo duidelijk scripted is. Als ik binnenkom en rechtdoor loop, staan er twee vijanden in het kamertje voor je. Wat je ook doet, de eerste komt eruit en begint op jou te knallen, terwijl er drie teammates achter je op hem gaan schieten. Je moet hem echter zelf omleggen, je teammates zal dit nooit lukken! En zo zijn er nog wel een paar kleine dingetjes die dit level heel moeilijk maken.
Verder wel een vet spel, en ik zal binnenkort eens een Gold abo halen, en jullie online komen pesten
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Het is toch perfect mogelijk om met je scrollwheel van wapen te switchen. Omlaag scrollen is change weapen bij mij en omhoog haal ik mijn mes boven.Floris-K schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:16:
[...]
Owja duuh ! heb ook nog wat extra knoppen over ja.
Vind het trouwens jammer dat je niet met scrollwheel kan switchen, maar aan de andere kant.. je hebt maar 2 guns
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
In console:Floris-K schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:16:
Vind het trouwens jammer dat je niet met scrollwheel kan switchen
/bind mwheelup weapnext
en/of
/bind mwheeldown weapnext
Dan richt je niet goed, of de muur is te dik en je gebruikt geen Deep Impact.Wat ik trouwens ook niet snap.. Soms wordt ik dwars door een muur heen kapot geschoten, maar als ik zelf een knie in een deurpost zie en dan op de muur knal, dan gebeurt er dus echt helemaal niks
Er zijn weinig andere verklaringen, want door de muur schieten is gewoon mogelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Rone op 04-03-2008 11:44 ]
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Ik liep ook steeds rechtdoor, maar was ook geen succes, ik liep meteen naar rechts, knalde de RPG dude op de 1e verdieping dood, en dook meteen dat kamertje in, paar flashbangs en granaten ben je al wat verderCodeCaster schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:32:
Ik ben het spel op de 360 op Veteran difficulty aan het proberen uit te spelen, maar ik hang al een uur vast in het tv-station.
Anoniem: 171349
Misschien al een bekende truuk of bug , hoe het ook genoemd mag worden , maar als je een clamore plaats vanuit een raamkozijn op bijvoorbeeld de eerste of een nog hogere verdieping en plaats aan de buitenkant dus puur in de lucht dan zet de claymore zich gewoon 1 of 2 verdiepingen lager , zelfs als je bij Crash boven op het hoogste gebouw staat en bij de trap erop klimt en de claymore plaatst zet hij deze gewoon helemaal beneden op de grond , niet op het balkon daaronder maar op de grond de verdieping lager dus .
Je mietert het ding dus naar beneden waarbij hij precies goed valt?
Nu welsekeroglan schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:48:
Trouwens heb je al heel lang in mijn friendlist en we hebben nog nooit samen gespeeld
Mijn eerste HQ games ooit
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 04-03-2008 14:21 ]
HQ op Shipment is vet, totale chaosPWM schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:21:
[...]
Nu wel
Mijn eerste HQ games ooitDie op Shipment was wel erg vermakelijk.
Shipment HQ is soms idd wel geinig 
Gister ook, 3x de HQ gecaptured toen dat ding in het midden van de map stond, en alle 3 de keren heb ik minimaal een stuk of 5-10 enemies langs zien lopen, of zelfs gewoon voor/naast me stil stonden
En om nu te zeggen dat ik zo goed verstopt lag?
Gewoon strak tegen een container in het gras, maar goed verstopt? Niet echt... De chaos was mijn dekking 
Voor de veiligheid heb ik ze maar niet allemaal neergeschoten, slechts een paar die recht op me af kwamen.
Gister ook, 3x de HQ gecaptured toen dat ding in het midden van de map stond, en alle 3 de keren heb ik minimaal een stuk of 5-10 enemies langs zien lopen, of zelfs gewoon voor/naast me stil stonden
En om nu te zeggen dat ik zo goed verstopt lag?
Voor de veiligheid heb ik ze maar niet allemaal neergeschoten, slechts een paar die recht op me af kwamen.
Morgenavond open ik het nieuwe deel, deeltje 8 alweer! en dan update ik de lijst met spelers weer. Heb even wegens drukte (geen) tijd gehad om te gamen of de SP te updaten
Excuse moi 
Zijn er nog mensen die meedoen met de mappings contest van IW? Ik wilde wel maar ik heb geen tijd gehad om weer te gaan mappen, ben niet verder gekomen dan alleen de tools te installeren
Zijn er nog mensen die meedoen met de mappings contest van IW? Ik wilde wel maar ik heb geen tijd gehad om weer te gaan mappen, ben niet verder gekomen dan alleen de tools te installeren

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik heb gisteren dus HQ Shipment gespeeld op een server met 50 man, maar dit was echt gekkenwerk. Jammer genoeg martyrdom pas net unlocked, want dat is wel handig in zo'n map.
Eindelijk air strike, maar die was steeds unavaible.. echt 60 deaths ongeveer en 70 kills
Heb trouwens de melee attack in scroll down gezet(erg handig met 50 man),
Weapon change scroll up. special grenade mouse 4 en de frag grenade gewoon op scroll-click.
Eindelijk air strike, maar die was steeds unavaible.. echt 60 deaths ongeveer en 70 kills

Heb trouwens de melee attack in scroll down gezet(erg handig met 50 man),
Weapon change scroll up. special grenade mouse 4 en de frag grenade gewoon op scroll-click.
CoD4 is zeker wel een goede game op momenten, in onze public (Irish Esports) is het meer een zombie game, veel spelers (16v16) TDM en dan met mappen waar je veel snipers hebt is het knifing paradise.
Gisteren ook weer eens een match gespeelt, doe ik veel te weinig naar mijn mening maar ging zeer lekker, genoeg kills goede teamplay.
Heb wel een hekel aan kiddies die met hun downloaded profile hun gouden wapens zitten op te scheppen en dan nog niemand dood krijgen al staan ze voor je. Zelf heb ik alleen gouden AK en gebruik hem regelmatig, met die chalanges merk je wel welke wapens echt bout zijn (MP44 zeker zonder dubble tap)
Sta wel bijna altijd bovenaan in de meeste servers die ik join met KDR van 2.5+ meestal, maar ach dat zijn publics
Gisteren ook weer eens een match gespeelt, doe ik veel te weinig naar mijn mening maar ging zeer lekker, genoeg kills goede teamplay.
Heb wel een hekel aan kiddies die met hun downloaded profile hun gouden wapens zitten op te scheppen en dan nog niemand dood krijgen al staan ze voor je. Zelf heb ik alleen gouden AK en gebruik hem regelmatig, met die chalanges merk je wel welke wapens echt bout zijn (MP44 zeker zonder dubble tap)
Sta wel bijna altijd bovenaan in de meeste servers die ik join met KDR van 2.5+ meestal, maar ach dat zijn publics
[ Voor 8% gewijzigd door Napo op 05-03-2008 12:05 ]
Heb hem gister ook maar even gehaald in amsterdam (Nog best duur 60 euro
)
Vooral voor de multiplayer, want single had ik al uitgetest met de minder legale versie..
Het is alleen wel even wennen allemaal, Merk dat ik nu eigenlijk gewoon een beetje een kamer in ren en maar een beetje rond spray
Iemand mischien tips om je aim een beetje te verbeteren? Of is dat gewoon een kwestie van oefenen?
Vind het wel gaaf online, Alleen het is wel even wennen aan de chaos soms
Loop online rond met de nick, Scarecrow

Vooral voor de multiplayer, want single had ik al uitgetest met de minder legale versie..
Het is alleen wel even wennen allemaal, Merk dat ik nu eigenlijk gewoon een beetje een kamer in ren en maar een beetje rond spray
Iemand mischien tips om je aim een beetje te verbeteren? Of is dat gewoon een kwestie van oefenen?
Vind het wel gaaf online, Alleen het is wel even wennen aan de chaos soms
Loop online rond met de nick, Scarecrow
Hij is al voor 52 euro te krijgen. Maar blijft een smak geld jaDeadKnight schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:32:
Heb hem gister ook maar even gehaald in amsterdam (Nog best duur 60 euro)
1 van de upgrades van een wapen is een grip. Hiermee kan je beter richten wanneer je niet in de iron sight zit.Het is alleen wel even wennen allemaal, Merk dat ik nu eigenlijk gewoon een beetje een kamer in ren en maar een beetje rond spray![]()
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Werkt GRIP alleen tijdens het gebruik zonder Iron Sight? Ik dacht juist dat hij werkte daarmee, en dat de Perk Steady Aim voor tijdens het gebruik uit de heup was.beany schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:47:
[...]
1 van de upgrades van een wapen is een grip. Hiermee kan je beter richten wanneer je niet in de iron sight zit.
Ja, klopt zonder Iron sight en je verliest ook Perk 1 als je gebruik maak van de Grip.PWM schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:01:
[...]
Werkt GRIP alleen tijdens het gebruik zonder Iron Sight? Ik dacht juist dat hij werkte daarmee, en dat de Perk Steady Aim voor tijdens het gebruik uit de heup was.
En de GRIP is ook alleen te selecteren bij LMG-class als ik me niet vergis.sekeroglan schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:03:
[...]
Ja, klopt zonder Iron sight en je verliest ook Perk 1 als je gebruik maak van de Grip.
En shotgunclass ookAcid__Burn schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:46:
[...]
En de GRIP is ook alleen te selecteren bij LMG-class als ik me niet vergis.
Excuus, daar heb je gelijk in.
Ik gebruik ze zelf nooit, omdat ik het idee heb dat de RedDot hetzelfde effect heeft als GRIP. Maar kan me ook vergissen...
Grip zorgt voor minder terugslag (dus een stabieler wapen), en is gewoon.. ánders dan Red Dot... Ook in ironsights moet het werken. Wat niet in ironsights werkt is de perk om je wapen stabiel te houden.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar dat komt omdat ik vooral rondloop met of Assault of SMG wapens. Wat de Grip wel als groot voordeel heeft is dat je niet in hoeft te zommen om zuiver te schieten. Als je op iemand afsprint schiet jij dus eerder dan iemand die nog naar z'n reddot sight moet.
Ik ben nu de prestige mode 1 aan het doen en ik doe het nu wel zo anders dan de eerste keer naar rank 55. Ik heb gewoon geen zin meer om alle wapen challenges te halen. Ik schiet wel met hetgeen wat ik fijn vind. Want mocht ik het ooit in mijn hoofd halen om voor de 2de keer prestige te doen dan ben ik toch alles weer kwijt.
Ik ben nu de prestige mode 1 aan het doen en ik doe het nu wel zo anders dan de eerste keer naar rank 55. Ik heb gewoon geen zin meer om alle wapen challenges te halen. Ik schiet wel met hetgeen wat ik fijn vind. Want mocht ik het ooit in mijn hoofd halen om voor de 2de keer prestige te doen dan ben ik toch alles weer kwijt.
Volgens fok games zijn ze aan het nadenken over een CoD MMO ?? Geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen...
http://games.fok.nl/news.php?newsid=23791
http://games.fok.nl/news.php?newsid=23791
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 259023
hallo ik wil graag ook in een clan
voor de ps3 mijn naam daarvoor is scheveningen25 .
willen jullie mij even toevoegen alvast bedankt en ik zie jullie in cal of duty 4 ps3
gr ries
willen jullie mij even toevoegen alvast bedankt en ik zie jullie in cal of duty 4 ps3
gr ries
Zie de post boven je. Dit topic is gesloten, en we zijn door naar deel 8 inmiddelsAnoniem: 259023 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:19:
hallo ik wil graag ook in een clanvoor de ps3 mijn naam daarvoor is scheveningen25 .
willen jullie mij even toevoegen alvast bedankt en ik zie jullie in cal of duty 4 ps3![]()
gr ries
Dit topic is gesloten.