[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 50.839 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196696

aicaramba schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:25:
Daarbij is de jump die het best bruikbaar is, dus je hebt er het grootste profijt van. Een jump die kan met 85 fps, die je niet naar een verboden plek brengt en die nooit door iemand als 'vals' beschouwd zal worden. Deze jump is in pipeline en je kan er mee in search and destroy enkele seconden na het spawnen bijna standaard 2 a 3 kills pakken.
Heb je daar een link van? Wil die wel eens zien.

Verder heb je met overgrown mensen die op het dak van het middelste huis zitten, als je eenmaal weet dat ze erop zitten zijn ze ook dood want je kan ze vanuit overal in de map ongeveer raken.
De meeste mensen die dat proberen hebben een negatieve KD ratio als ik op de server meespeel.

Wat een veel irritantere plaats is waar ik me heel erg aan erger is dat het huis bij de brug (de houten)
je op de richel voor het raam kan gaan staan. Die gasten lijken in de lucht te zweven en niemand heeft hun echt door vooral als er om dat huis gestreden wordt. Die vuren dan ook door de muur op de trap, richting beneden. Dat vind ik cheaten.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 196696 op 22-02-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 14:05
Ehm, dit is n demo die ik ff heb gerecord. Ik neem aan dat je weet hoe je ze afspeelt? Zo niet dan zeg t maar en dan help ik je wel.
http://download.yousendit.com/630D7BB11603C2C0

Je moet er wel voor strafejumpen, maarja, dat is niet echt cheaten op de manier dat ik het hier doe.
In ongeveer de helft van de servers hebben ze na 'n paar rondjes in de gaten waar je vandaan schiet, daarna is ie iets minder effectief, maar nog steeds zeer handig.

[ Voor 22% gewijzigd door aicaramba op 22-02-2008 18:14 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

Groever schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:37:
[...]

Ja, als je een granaat pakt (middelste muiswiel) pulseert de cursor, na drie keer ben je er geweest. Als je dan een paar seconden wacht en de granaat dan pas weggooit ontploft hij veel eerder.
Ten eerste, die middle mousewheel, ligt aan de settings.
Ten tweede, het is 5x pulseren voor tie boem zegt. Ik heb het enkele keren gedaan dat hij 4 had gedaan en toen halverwege weg, en dan ontploft ie een half metertje van je af. Gelukkig in RUP mode op pam, dus gign niet dood :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03:35

OcGuru

Giulietta Qv

Ik heb sinds een tijdje COD4 op de PC. M'n nick is BullitShooter.

Ben inmiddels al lv55 oid :P

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 08:59

beany

Meeheheheheh

Inmiddels zijn de helft van alle spelers lvl 55 volgens mij...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:52
beany schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:59:
[...]

Inmiddels zijn de helft van alle spelers lvl 55 volgens mij...
het is idd zeldzamer om een rank beneden de 50 te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-06 21:14
Geweldig spel CoD4 :D
Ik probeerde een demo af te spelen vanmiddag, en ik heb volgens mij een verkeerd commando gebruikt want nu blijft mn console links bovenin constant open staan :O. Is er een commando om die console tekst linksbovenin weg te halen??
EDIT:
/con_minicon 0 - heb ik áltijd, post ik een vraag, vind ik het 1 minuut daarna op google 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Forcepoint op 23-02-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
detonated schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 20:21:
[...]

Op de pc misschien ja, maar op de consoles niet :) wij hebben "prestige mode" ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik speel net voor een dagje CoD4 op de pc en je zit binnen notime op level 10.
Word het nog moeilijker om te "level-up"en naarmate je hoger komt?

[ Voor 30% gewijzigd door Dutchmega op 23-02-2008 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:26

Nakebod

Nope.

Hoe verder je komt, des te meer punten je nodig hebt voor een nieuw level.
En in het begin unlock je heel veel, dus krijg je ook heel snel veel punten door. Dat wordt later dus wat minder.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Dutchmega schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:52:
Ik speel net voor een dagje CoD4 op de pc en je zit binnen notime op level 10.
Word het nog moeilijker om te "level-up"en naarmate je hoger komt?
Valt wel mee. Als je binnen een dag op 10 zit, zit je over een week op 55 ;)

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
cypher21 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:25:
[...]

Op de pc misschien ja, maar op de consoles niet :) wij hebben "prestige mode" ;)
Die compleet overbodig is en inmiddels bijna niemand meer gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196696

ja en ik zit nu vast met zon fugly geel icoontje
heb nog maar een keer prestige gedaan maar die ga ik nu niet meer doen omdat ik dan "clay-more" en "Multi-rpg" weer kwijt raak (dubbele kill met een claymore en rpg :P)

rpg is trouwens echt handig in sd als je weet dat iemand ergens in een huisje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
johnnyv.nl schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:56:
[...]

Het is op zich overbodig, maar als je het spel nogal veel speelt (zoals ik) dan ben je lvl 55 en is er (op de gouden wapens na) weinig eer meer te behalen . Met de prestige mode kun je dan weer opnieuw beginnen, en moet je alle challenges weer halen.

Biedt wel wat extra demensie in het spel

[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 24-02-2008 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-06 21:36

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

cypher21 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 03:02:
[...]

Het is op zich overbodig, maar als je het spel nogal veel speelt (zoals ik) dan ben je lvl 55 en is er (op de gouden wapens na) weinig eer meer te behalen . Met de prestige mode kun je dan weer opnieuw beginnen, en moet je alle challenges weer halen.

Biedt wel wat extra demensie in het spel
Zit ook met het zelfde, ben al prestige 5 en op weg naar 6 Ben ook van plan om tot prestige 10 te gaan :9

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

Bezulba

Formerly known as Eendje

Acid__Burn schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:23:
[...]

Zou ook kunnen. Ken de levels niet allemaal van naam. Maar het balkon dat ik bedoelde is (uit m'n hoofd gezegd) als je richting de bus kijkt, het balkon links boven de bus. En dan ligt er 1 met een sniperrifle of scoped assault rifle. Echt frustrerend :X

[...]

Ja, zo kan je het ook noemen. Zijn verschillende namen voor als ik me niet vergis...
als je in die map door het midden gaat ben je sowieso dom bezig.. ik sta daar altijd 1ste en ik word echt zelden geraakt door een sniper, gewoon via de huisjes naar hun sniper spot gaan en ze van achteren neer knallen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Anoniem: 196696 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 23:04:
ja en ik zit nu vast met zon fugly geel icoontje
heb nog maar een keer prestige gedaan maar die ga ik nu niet meer doen omdat ik dan "clay-more" en "Multi-rpg" weer kwijt raak (dubbele kill met een claymore en rpg :P)

rpg is trouwens echt handig in sd als je weet dat iemand ergens in een huisje zit.
Ja, en wat heb je eraan? Die multi kills met rpg en claymore...
Imo niets, dus speel gwoon door en haal rank 10 op prestige mode. Heb je meer bereikt dan die claymore erop te hebben ;p In my opinion....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

johnnyv.nl schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:56:
[...]

Ik kom weinig mensen meer tegen die Level 55 zijn met 5 sterren. Bijna iedereen is toch wel doorgegaan.

Ik ben nu Lvl 32 in Prestige mode 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208474

ik vind dat Prestige mode wel zo dom.. al je wapens op moeten geven om ze vervolgens in het goud te krijgen.. joepie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 208474 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:39:
ik vind dat Prestige mode wel zo dom.. al je wapens op moeten geven om ze vervolgens in het goud te krijgen.. joepie
Sinds wanneer krijg je gouden wapens als je Prestige speelt :?

Die krijg je juist door door te spelen op Level 55 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is dat zo? dan zie ik de lol van Prestige al helemaal niet in..
doe je zo je best om die klote wapens te verdienen om ze vervolgens weer kwijt te raken.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 208474 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 18:04:
is dat zo? dan zie ik de lol van Prestige al helemaal niet in..
doe je zo je best om die klote wapens te verdienen om ze vervolgens weer kwijt te raken.. :S
Die Gold wapens haal je door Challenges compleet te maken. Iets wat je dus juist met Prestige om zeep helpt.

Ik vind het juist leuk om te levellen, en dat ook steeds sneller te doen. Daardoor speel je ook steeds met andere wapens (ik maak ze allemaal vol voordat ik bij 55 aankom), en word je gedwongen om met je Perks te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Laatst online: 03:35

OcGuru

Giulietta Qv

detonated schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 20:21:
[...]

Yuh, maar er zijn ook zat mensen die gewoon een lv55 profiel downloaden en daarmee gaan spelen oid. :X

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

OcGuru schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:06:
[...]

Yuh, maar er zijn ook zat mensen die gewoon een lv55 profiel downloaden en daarmee gaan spelen oid. :X
8)7

Dan ben je wel echt heel erg. Een beetje lol en uitdaging in een game, en dan nog op die manier een level moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik heb me pc gemolt half dan :p

Tis te hopen dat ik me profiel maar goed gebackupt hebt... anders ben ik ook weer lvl 0 ;) (was/ben overgens nog maar 47)

Daarom ben ik ook even niet op Xfire mensen ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 13:10
aicaramba schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:13:
Ehm, dit is n demo die ik ff heb gerecord. Ik neem aan dat je weet hoe je ze afspeelt? Zo niet dan zeg t maar en dan help ik je wel.
http://download.yousendit.com/630D7BB11603C2C0
Heb inmiddels je demo gedownload, maar hoe speel je die demo af? Heb je toevallig een link bij de hand? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247601

Acid__Burn schreef op maandag 25 februari 2008 @ 07:27:
[...]

Heb inmiddels je demo gedownload, maar hoe speel je die demo af? Heb je toevallig een link bij de hand? :$
Met Cod4Player.

>> http://www.cybopat.net/vb_cod4player_eng.php?sid=b2c45e363125c04f03b94db9fb7f0598 <<

Heb de jump geprobeerd maar kom zelf niet verder dan het dak van het tankstation. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HydroDiOxide
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 14:44
Ik heb een COD4 dedicated servertje draaien met wachtwoord. Nu probeer ik te connecten via Xfire. IP toegevoegd aan favs, maar ik kan nergens de optie vinden om het wachtwoord in te voeren of op te slaan. Ik ben met FEAR Combat gewend dat ik het wachtwoord moet invoeren als ik connect. Zie ik iets over het hoofd, of werkt een COD4 server met password niet zo lekker met Xfire?

"Overspecialize and you breed in weakness..." Major Motoko Kusanagi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:16

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik speel het spel nu al even en het gaat me erg goed af, maar merk nu ook steeds meer van bepaalde 'jumps'. (speel op de 360) Het gebruik maken van dergelijke locaties die mijns inziens overduidelijk niet bedoeld zijn als plekken waar je gemakkelijk moet kunnen komen zie ik ook aan als cheaten. Ik had hier al een hekel aan in cod3 en ook af en toe in gow. Al het exploiten van glitches/bugs en gewoonweg cheaten ten behoeve van het creeren van een voordeel ten opzichte van overige gamers is mijns inziens not done. Daarom game ik ook op de 360 en niet op de PC, maarjah helaas is niets gevrijwaard van zulke elementen. Wat ik echter al helemaal niet snap is dat mensen puur en gericht op zoek gaan naar dergelijke 'exploits'. En het hiervoorgaande vertel ik niet omdat ik nu een slechte verliezer ben en dat ik door dergelijke jumpers ingemaakt wordt, want dat is gewoon niet zo :>

Maar voor de rest blijft cod4 wel leuk als je met een aantal bekenden speelt. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Anoniem: 247601 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:31:
[...]

Met Cod4Player.

>> http://www.cybopat.net/vb_cod4player_eng.php?sid=b2c45e363125c04f03b94db9fb7f0598 <<

Heb de jump geprobeerd maar kom zelf niet verder dan het dak van het tankstation. |:( 8)7
Demo afspelen: Plaatsen in activision/callofduty4/players/demos
Dan het spel openen, de console openen (~ knopje) en intypen /demo <demoname>, dus in dit geval /demo demo0151 dacht ik.

Over dat je niet van het tankstation komt tot het grote dak, dat kan liggen aan je wapen (verschil in gewicht), maar het zal waarschijnlijk te maken hebben met strafejump.. Strafejumpen is 'n manier van springen zodat je zo'n 15-20% verder kan springen dan normaal. In de demo zie je me ook n beetje met n boogje de aanloop nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Ik heb die jump op Pipeline net 50 keer ofzo geprobeerd, maar kom ook niet verder dan het dakje, zelfs met 333 fps niet :(

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 18:38
HydroDiOxide schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:09:
Ik heb een COD4 dedicated servertje draaien met wachtwoord. Nu probeer ik te connecten via Xfire. IP toegevoegd aan favs, maar ik kan nergens de optie vinden om het wachtwoord in te voeren of op te slaan. Ik ben met FEAR Combat gewend dat ik het wachtwoord moet invoeren als ik connect. Zie ik iets over het hoofd, of werkt een COD4 server met password niet zo lekker met Xfire?
Normaal gezien moet je gewoon op de server dubbelklikken om erin te gaan en dan krijg je een prompt waar je het pw moet ingeven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Hazuki schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:08:
Ik heb die jump op Pipeline net 50 keer ofzo geprobeerd, maar kom ook niet verder dan het dakje, zelfs met 333 fps niet :(
Zoals ik al zei, dan heeft het te er mee te maken dat je moet strafejumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Help me ff verder dan want dat strafejumpen snap ik niet echt , speel al sinds COD 1 al maar heb me niet of nooit echt bezig gehouden met dit soort mogelijkheden , wat gebeurd er nu eigenlijk wanneer je strafe gebruikt , als ik het probeer gebeurd er volgens mij niet veel meer ?

Heb je filmpje gezien en ziet er keurig gespeeld uit maar dit wil ik ook wel eens proberen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:25
Pap3rclip schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:20:
[...]

Normaal gezien moet je gewoon op de server dubbelklikken om erin te gaan en dan krijg je een prompt waar je het pw moet ingeven. ;)
Ehm als je ingame joined, eerst /passwordt "naam password" enter
En dan gewoon /connect Ipxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Anoniem: 171349 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:50:
Help me ff verder dan want dat strafejumpen snap ik niet echt , speel al sinds COD 1 al maar heb me niet of nooit echt bezig gehouden met dit soort mogelijkheden , wat gebeurd er nu eigenlijk wanneer je strafe gebruikt , als ik het probeer gebeurd er volgens mij niet veel meer ?

Heb je filmpje gezien en ziet er keurig gespeeld uit maar dit wil ik ook wel eens proberen .
Ehm, je moet onder n hoek (90% is veel gebruikt) staan ten opzichte van het stuk waar je over heen wilt springen. Loop dan vooruit, en druk op n strafe knop (A bv), op het zelfde moment moet je beginnen met het draaien van je boog. Doe dit snel maar vloeiend, gooi niet met je muis in het rond zodat je geen controle meer hebt. Wanneer je bij de rand komt spring je.
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=XOEinzwFp10

Gewoon zo goed mogelijk na doen. Het lijkt heel simpel maar raar genoeg zijn er veel mensen die er iets compleet anders van maken en die je kunt uitleggen wat je wilt, maar het steeds heel anders doen.

[ Voor 15% gewijzigd door aicaramba op 26-02-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Het is in feite ook heel simpel en vroeger bij CoD1 ook veel mensen uitgelegd hoe ze moesten strafejumpen en veel lukte het dan ook wel na even oefenen. Zodra je je eerste strafejump hebt gemaakt zullen de daarop volgende al een stuk makkelijker gaan. Het is vaak ook dat ze niet weten hoe en wat enja dan kom je idd niet erg ver :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 21:07

DonMetal

Doet Iets Met Media

Check www.codjumper.com

Daar staan veel demos van trickjumps waarin strafejumps gebruikt worden (alle eigenlijk) dan zie je ten minste ook wat er bedoeld wordt.

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
ja, check de members <------ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Ik las een tijdje terug dat cod4 probleem heeft op de ps3 wat betreft het online spelen etc.

Speelt dit nog steeds of is het spel momenteel gewoon goed online te spelen op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 23:31
Anoniem: 114719 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:16:
Ik las een tijdje terug dat cod4 probleem heeft op de ps3 wat betreft het online spelen etc.

Speelt dit nog steeds of is het spel momenteel gewoon goed online te spelen op de ps3?
Heb het spel al een behoorlijke tijd en echt heel af en toe een connection interrupted, verder 0,0 problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Infinity Ward heeft bij mij een slechte naam gekregen door CoD2. Het spel was online niet te spelen door problemen, en het heeft maanden geduurd voordat er een fix kwam.

Nu zijn we bijna 4 maanden na release van CoD4 en we wachten nog op de grote fix voor de PS3/360. Voor de 360 was hij klaar, maar afgekeurd, nu hopen ze hem binnenkort toch online te krijgen.

Verder volgt dan het nieuws dat we het aantal van: 3 Extra Maps krijgen. En dat waarschijnlijk een half jaar na release. 3 maps, ze mogen wel eens bij Ubisoft kijken met dat aantal.

IW maakt zijn reputatie wel weer waar.

Alleen al op de 360 zijn er 5 miljoen stuks verkocht van deze game. Dat is meer dan elk ander platform. De PS3 is ook goed voor ruim 2 miljoen verkopen, ook weer meer dan de PC.

En dan zijn ze er 4 maanden mee bezig om een update te maken (PS3 versie is nog niet eens af). Blijft een vreemde gang van zaken.

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 26-02-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 19-06 15:33

d_star

Maharadja of the Year :-/

Aan de andere kant doen ze nu ook wel weer goede zaken door vaker patches uit te brengen, onder meer voor de pc. Zelfs de map tools zijn al een tijdje te downloaden.

Vergeet niet dat de PS3 al een patch heeft gehad om de connectivity te verbeteren. Althans, dat dacht ik. Correct me if I'm wrong!

Daarbij komt dat IW pas geleden heeft aangegeven het spel nog lang te zullen ondersteunen, aangezien het zo succesvol is verkocht op de platformen waarop het is uitgebracht.

Overigens is de X360-patch al goedgekeurd door MS, en hoopt IW dat deze voor het weekend wordt ge-implementeerd.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-06 12:38

ijskonijn

Now MOVE!

d_star schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:43:
Overigens is de X360-patch al goedgekeurd door MS, en hoopt IW dat deze voor het weekend wordt ge-implementeerd.
:D

Trouwens, ik ging gister online, staat er bij message of the day: "Welcome To the beta!" 8)7 (Xbox 360 versie).

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus
  • Laatst online: 15-06 18:18

dalus

Firing Sparks

Zijn er nog mensen die zin hebben in een GoT COD4 game avond op vrijdag.

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

d_star schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:43:
Aan de andere kant doen ze nu ook wel weer goede zaken door vaker patches uit te brengen, onder meer voor de pc. Zelfs de map tools zijn al een tijdje te downloaden.
Dat is juist wat mij bevreemd. Als je 6 miljoen stuks verkoopt op de console, en 1 miljoen op de PC, waarom gaat er dan zoveel aandacht uit naar de PC.

Begrijp me niet verkeerd, de PC moet alle aandacht krijgen die ze verdiend. Maar even de 2 vervelendste dingen oplossen op de console had wel gemogen. Dan heb ik het dus over de Spawnplekken die er te weinig zijn (had gister 4 Spawnkills achter elkaar), en het principe dat het spel kapt als de host weggaat. IW gaat nu het systeem implementeren wat Halo op de Xbox 1 al had.
Vergeet niet dat de PS3 al een patch heeft gehad om de connectivity te verbeteren. Althans, dat dacht ik. Correct me if I'm wrong!
Die was nodig omdat het spel anders echt niet te spelen was :)

Ik hoef echt geen nieuwe wapens, 30 maps en nieuwe mogelijkheden te hebben. Alleen die 2 rotte dingen die het spel kunnen verpesten hadden ze imho veel sneller om moeten pakken. De rest komt dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 15:55

Arethusa

Niet die server

dalus schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:35:
Zijn er nog mensen die zin hebben in een GoT COD4 game avond op vrijdag.
Zin altijd :) Ik zit alleen op een LAN dit weekend helaas zonder goeie internetverbinding. Er schijnt wel een AP aanwezig te zijn maar ik denk dat mijn ping e.d dan te hoog is om goed te kunnen spelen.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
PWM schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:30:
[...]

Dat is juist wat mij bevreemd. Als je 6 miljoen stuks verkoopt op de console, en 1 miljoen op de PC, waarom gaat er dan zoveel aandacht uit naar de PC.

Begrijp me niet verkeerd, de PC moet alle aandacht krijgen die ze verdiend. Maar even de 2 vervelendste dingen oplossen op de console had wel gemogen. Dan heb ik het dus over de Spawnplekken die er te weinig zijn (had gister 4 Spawnkills achter elkaar), en het principe dat het spel kapt als de host weggaat. IW gaat nu het systeem implementeren wat Halo op de Xbox 1 al had.

[...]

Ik hoef echt geen nieuwe wapens, 30 maps en nieuwe mogelijkheden te hebben. Alleen die 2 rotte dingen die het spel kunnen verpesten hadden ze imho veel sneller om moeten pakken. De rest komt dan wel.
Je hebt een punt, maar aangezien IW nogal aan VEEL eisen moet doen (en misschien ook nog veel moet betalen) om een patch te releasen voor een console snap ik dat ze alleen zeer critische problemen oplossen met een snelle patch, en de rest zoveel mogelijk bundelen. Spawnen en hosts die verbindingen verbreken omdat ze verliezen is idd ERG vervelend, maar maakt het spel niet onspeelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:29

Sandyman538

SandstorM [148839]

PWM schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:30:
Nou, dat viel ook wel mee hoor. Soms moest je 30 seconden tot 1 minuut wachten voordat je connect, dat gaat nu binnen 5 seconden. Dat is het enige verschil met voor de patch. Het 'echte' probleem op de consoles, het 'host ended game' verhaal is op de PS3 ook nog steeds niet verholpen, en dat is iets wat echt irritant is. Een simpel iets als host migration (het lijkt me in ieder geval simpel omdat het tot nu toe in bijna alle online shooters zat vanaf laten we zeggen 2002), is niet aanwezig, erg jammer. Ik hoop in ieder geval dat de patches voor de consoles snel komen!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 23:31
Sandyman538 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:50:
[...]

Nou, dat viel ook wel mee hoor. Soms moest je 30 seconden tot 1 minuut wachten voordat je connect, dat gaat nu binnen 5 seconden. Dat is het enige verschil met voor de patch. Het 'echte' probleem op de consoles, het 'host ended game' verhaal is op de PS3 ook nog steeds niet verholpen, en dat is iets wat echt irritant is. Een simpel iets als host migration (het lijkt me in ieder geval simpel omdat het tot nu toe in bijna alle online shooters zat vanaf laten we zeggen 2002), is niet aanwezig, erg jammer. Ik hoop in ieder geval dat de patches voor de consoles snel komen!
Gisteren had ik weer zo'n moment van host ended game. Een flink lekkere TDM pot (op ground war rules) en toen de teller op 950 - 620 stond ging de host ervan door. Ik snap niet waarom. Voor de host telt dit toch ook als verlies of niet? Kan me niet voorstellen dat je op deze manier een Win/loss ratio op kan krikken (iets waar ik zelf echt alles behalve naar kijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus
  • Laatst online: 15-06 18:18

dalus

Firing Sparks

Arethusa schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:34:
[...]

Zin altijd :) Ik zit alleen op een LAN dit weekend helaas zonder goeie internetverbinding. Er schijnt wel een AP aanwezig te zijn maar ik denk dat mijn ping e.d dan te hoog is om goed te kunnen spelen.
Das wel jammer, er moet toch eens een keer zijn dat bijna iedereen kan en ook zin heeft, want zo is er weinig GoT online @ COD4

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

m4yall schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:58:
[...]

Gisteren had ik weer zo'n moment van host ended game. Een flink lekkere TDM pot (op ground war rules) en toen de teller op 950 - 620 stond ging de host ervan door. Ik snap niet waarom. Voor de host telt dit toch ook als verlies of niet? Kan me niet voorstellen dat je op deze manier een Win/loss ratio op kan krikken (iets waar ik zelf echt alles behalve naar kijk).
Wat ik heb begrepen als je quit:
  • Telt als verlies
  • Je krijgt niet de verdiende punten
  • Belangrijk voor dat type mens: De Kills en Deaths tellen niet. Als ze dus negatief staan, maakt het niet uit.
Wat mij betreft mogen dat soort type mensen voor hun leven gebanned worden van het internet in het algemeen. Iets zegt mij echter dat dat niet haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Voor mensen die van Hardcore Search&Destroy houden heb ik een server draaien:

[R3] Playground
82.139.112.108:32000

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/82.139.112.108:32000/b_560x95.png

Maprotation: Backlot, Crossfire, District, Overgrown, Pipeline, Strike, Winter Crash.

Enjoy! :)

[ Voor 20% gewijzigd door Rone op 28-02-2008 14:19 ]

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Super vaag, ik had eerst ongeveer 9.000 kills en 6.000 deaths, maar na net ff een uurtje gespeeld te hebben is de kills teller is opeens versprongen naar 23.000 en de headshots van zo'n 800 naar 2500 oid 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Hazuki op 27-02-2008 21:27 ]

Koekie?

Anoniem: 114719

Ik baal er wel van dat dit spel op de xbox360 goedkoper is als op de ps3, maarjah zal wel een reden hebben.

Ik ga het spel vanavond kopen voor de ps3 en hoop dat ie online net zo gaaf of gaver is dan cod3.

Ik vind het trouwens wel jammer dat ik zoveel connection problemen krijgt met cod3 want dat spel is online ook erg gaaf, het zit wel vol bugs maar het werkt.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nou mensen…! Ik heb ook maar de overstap gemaakt.. Ben al jaren een UT spelen, maar de scene is nu al zo goed als dood bij UT3. Moet zeggen dat het zeker een kicke spel is, maar ben nog steeds aan het dodgen terwijl ik loop :-/

Na half uurtje spelen inmiddels op rank 6, gaat dat zo snel door tot de 55? Dan zou iedereen in een paar uurtjes op 55 staan..?

Kan vrijdag helaas niet, maar de volgende GOT-avond(doordeweeks) ben ik zeker bij !

p.s.. mijn nick is trouwens Flowz

[ Voor 3% gewijzigd door AndereKoekoek op 28-02-2008 09:10 ]

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Floris-K schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 09:08:
Na half uurtje spelen inmiddels op rank 6, gaat dat zo snel door tot de 55? Dan zou iedereen in een paar uurtjes op 55 staan..?
Nee, zo snel stijg je niet naar rank 55. Hoe hoger je rank is, hoe meer xp punten je moet halen om tot de volgende rank te komen :)

Probeer ook de GoT servers eens uit in de avonduren, hoe meer GoTters online hoe beter. De servers vind je in de start post van dit topic. De meeste servers in de lijst zijn hardcore servers, geen hud en je gaat sneller dood. Mijn ervaring is dat het lastiger spelen is als je net begint maar proberen kan geen kwaad.

[ Voor 30% gewijzigd door Arethusa op 28-02-2008 09:28 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Arethusa schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 09:25:
[...]

Nee, zo snel stijg je niet naar rank 55. Hoe hoger je rank is, hoe meer xp punten je moet halen om tot de volgende rank te komen :)

Probeer ook de GoT servers eens uit in de avonduren, hoe meer GoTters online hoe beter. De servers vind je in de start post van dit topic. De meeste servers in de lijst zijn hardcore servers, geen hud en je gaat sneller dood. Mijn ervaring is dat het lastiger spelen is als je net begint maar proberen kan geen kwaad.
Haha ok, nou dan zal het wel ff gaan duren dan en bij rank55 maar eens kijken voor een leuke clan :) Moet zeggen dat het wel lekker loopt op clanbase met de clans. Heb het nog nooit zó druk gezien bij een game. _/-\o_

Ik kom vanavond denk ik wel even naar zo'n GOT-server. Speel zelf het liefst tegen moeilijke tegenstanders, zodat je het snelste leert ;)
Vind het wel jammer dat je steeds moet wachten als je dood bent, want ben non-stop actie gewend. Merk wel dat je er snel aan went en kun je ondertussen plekjes checken die anderen gebruiken.

• Xelation
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-05 11:49

Xelation

Bendable Poseable

Hazuki schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:26:
Super vaag, ik had eerst ongeveer 9.000 kills en 6.000 deaths, maar na net ff een uurtje gespeeld te hebben is de kills teller is opeens versprongen naar 23.000 en de headshots van zo'n 800 naar 2500 oid 8)7
Lol klinkt als dat je COD4 niet gekocht hebt, maar gedownload en dus een gedeelde serial hebt :+

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Floris-K schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:06:
[...]
Vind het wel jammer dat je steeds moet wachten als je dood bent, want ben non-stop actie gewend. Merk wel dat je er snel aan went en kun je ondertussen plekjes checken die anderen gebruiken.
Dat is niet op elke server zo. Je kunt dat soort dingen op je server instellen. Ik geloof dat je op de GoT servers meteen of na 1 seconde wachten kunt doorspelen. Dat vind ik zelf het fijnst spelen, zo blijft de actie erin.

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Arethusa schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:27:
[...]

Dat is niet op elke server zo. Je kunt dat soort dingen op je server instellen. Ik geloof dat je op de GoT servers meteen of na 1 seconde wachten kunt doorspelen. Dat vind ik zelf het fijnst spelen, zo blijft de actie erin.
Aah dat is wat ik zoek!! En de ladders? Instant action of met pauzes?

Ben nu iig naar een klant voor een implementatie.

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-06 16:32
Floris-K schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:44:
[...]

Aah dat is wat ik zoek!! En de ladders? Instant action of met pauzes?

Ben nu iig naar een klant voor een implementatie.
je hebt gewoon verschillende gamemodes, bij SD moet je idd wachten, maar bij domination, tdm en free for all niet. Bij hq kan je respawnen wanneer er nog geen hq is of de hq is van de tegenstander. Als het hq van jou team is en je gaat dood dan moet je wachten.

Soms zit er wel een respawntijd van een paar seconde bij hq, dom, tdm en ffa. Maar ik neem aan dat je met wachten echt lang wachten bedoelt tot dat de bom is afgegaan of het team dood is.

[ Voor 15% gewijzigd door _avalanche_ op 28-02-2008 11:42 ]

Anoniem: 214426

Gaat IW de m16a4 nog balanceren? dat wapen is echt geweldig maar elke keer als ik de m16 gebruik word ik uitgescholden voor n00b of cheapass

• Mamoritai
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-03-2021
Anoniem: 214426 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:55:
Gaat IW de m16a4 nog balanceren? dat wapen is echt geweldig maar elke keer als ik de m16 gebruik word ik uitgescholden voor n00b of cheapass
de m16 mogen ze met rust laten, ze moeten een mute player optie hebben. :P (ps3 versie)

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Dat zegt meer over die spelers dan over de M16...eindeloze discussies over dat wapen op de IW Forums!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben inmiddels uitgescholden voor elk wapen wat er in de game te krijgen is :) Overigens speel ik graag met AK-47, en ja, daar word ik ook voor uitgescholden :)

Die AK-47 gebruik ik zelf ook als Burst wapen. Alleen als het nodig is, kan je ook in een kamer sprayen.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 28-02-2008 12:19 ]

• NeSs
  • Laatst online: 21-01 11:25
Mamoritai schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:07:
[...]

de m16 mogen ze met rust laten, ze moeten een mute player optie hebben. :P (ps3 versie)
wees blij dat je dan op de ps3 speel (daar hebben niet zo veel mensen een mic) op de xbox360 word je al helemaal gek van de kindjes van 8 jaar oud! en die fransen waar je geen normaal woord tegen kan zeggen omdat ze geen engels kunnen ook zo irritant

• PWM
  • Niet online

PWM

NeSs schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:17:
[...]

wees blij dat je dan op de ps3 speel (daar hebben niet zo veel mensen een mic) op de xbox360 word je al helemaal gek van de kindjes van 8 jaar oud! en die fransen waar je geen normaal woord tegen kan zeggen omdat ze geen engels kunnen ook zo irritant
Daar heb je een friendslist voor ;)

Fransen heb ik trouwens in geen tijden meer gehoord. Wel US kinderen natuurlijk, maar daar is die Mute button voor.

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 28-02-2008 12:20 ]

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

hoe herkenbaar inderdaad, ik speel ook de 360 versie en die kleine kinderen vind ik nog het ergste!
Die klote piepstemmetjes...heeft ook niet lang geduurd voordat ik de "Friends Only" optie heb aangezet bij voice chat

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

Ik vraag me af waarom? De M16 doet evenveel damage als de G3 en G36C. De G3 heeft een betere accuracy tegenover een lagere firerate, en de G36C is iets minder accuraat dan de M16, maar wel fully automatic. Na de G3 heeft de M16 de hoogste accuracy, maar de laatste is alsnog semi-automatic...

Als je het mij vraagt is dit juist een goed doordachte balans tussen de assault rifles. In hardcore mode maakt de firerate weer minder uit omdat je met minder kogels toch een kill hebt, maar daar speelt men doorgaans toch liever met een SMG zoals de MP5 vanwege de hogere mobility...

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 06:55
Dat zou dan qua realisme een grove fout zijn. Aangezien de G3 een veel zwaarder kaliber patroon verschiet dan de m16 en de g36. De laatstgenoemden gebruike de zelfde munitie als de m4, m245 SAW. De g3 echter verbruikt dezelfde munitie als de m14/m21 en de m60.

• Tomino
Floris-K schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:06:
[...]

Haha ok, nou dan zal het wel ff gaan duren dan en bij rank55 maar eens kijken voor een leuke clan :) Moet zeggen dat het wel lekker loopt op clanbase met de clans. Heb het nog nooit zó druk gezien bij een game. _/-\o_

Ik kom vanavond denk ik wel even naar zo'n GOT-server. Speel zelf het liefst tegen moeilijke tegenstanders, zodat je het snelste leert ;)
ja, ik kom vanavond ook wel even in de SP servers! :)

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Skerekrow schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:33:

Dat zou dan qua realisme een grove fout zijn.
Soms moet je natuurlijk wat realisme opofferen voor een goede balans en een lekkere gameplay.

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

De M16 vind ik trouwens behoorlijk ruk in close combat situaties

Anoniem: 193875

@ Skerekrow :Dat respawnen vind ik ook niet echt realisitisch. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 193875 op 28-02-2008 14:07 ]

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Arethusa schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:27:
[...]

Klopt, op onze AK-server (ook in het lijstje te vinden in de TS) hebben we Hardcore-mode draaien en spelen alle mappen TDM en S&D. Op forums las ik in eerste instantie dat de respawn tijd in hardcore hard gecodeerd was en niet aan te passen...

Maar het is me lekker wel gelukt door aanpassingen in de server.cfg en de gametypes.cfg :P en ook in hardcore mode heb je bij ons zelfs geen seconde respawntijd waardoor de server supersnel is en vergelijkbaar met COD UO vroeger...

Voordeel van Hardcore mode vind ik dat ieder wapen vrijwel gelijkwaardig is en aan de ene kant realistischer: met 1 headshot ben je ook echt dood en aan de andere kant weer onrealistischer, met een schot in je voet ook _O- . Maar ja, in de normal mode is dat weer precies andersom...

Samen met 1 of 2 clanleden en een paar jongens van de CNB-clan zijn we meestal iedere dag vanaf 19.30 uur online tot 21 - 21.30. GoT'ers van harte welkom!

Steam || Diablo 3

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Xelation schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:12:
[...]

Lol klinkt als dat je COD4 niet gekocht hebt, maar gedownload en dus een gedeelde serial hebt :+
:?

Ik heb 'm gewoon origineel, en volgens is wat jij beweert helemaal niet eens mogelijk, aangezien de stats lokaal opgeslagen worden. Zelf als iemand anders dezelfde key zou gebruiken zou diegene gewoon z'n eigen rank en stats hebben lijkt me.

Koekie?

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens IW zou de update voor de 360 voor het weekend online moeten komen. Hij is in ieder geval al goedgekeurd.

En wie is er dit hele weekend weg :+

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 06:55
Anoniem: 193875 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:06:
@ Skerekrow :Dat respawnen vind ik ook niet echt realisitisch. ;)
Waarom zou de g3 minder krachtig moeten zijn dan de m14? of is die ook even krachtig als de m16?

zelf speel ik alleen hardcore waarbijhet verschil weinig te merken is.

• PWM
  • Niet online

PWM

l0n3w012ph schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:11:
[...]Voordeel van Hardcore mode vind ik dat ieder wapen vrijwel gelijkwaardig is en aan de ene kant realistischer: met 1 headshot ben je ook echt dood en aan de andere kant weer onrealistischer, met een schot in je voet ook _O- . Maar ja, in de normal mode is dat weer precies andersom...
Nouja, het gaat natuurlijk om het uitschakelen van een persoon. Als ik jou met een AK-47 of .50 in je voet schiet, loop je ook niet meer rond. Wat dat betreft klopt het dus wel.

Misschien zou in Hardcore mode de Last Stand Perk niet moeten werken. En dan:

Schot in been/voet/arm: Last Stand
Headshot/Borst: Gewoon dood

Last Stand na een Headshot is ook wat raar :P

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

PWM schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:40:
Volgens IW zou de update voor de 360 voor het weekend online moeten komen. Hij is in ieder geval al goedgekeurd.

En wie is er dit hele weekend weg :+
:+
ben ook niet veel thuis dit weekend, feestje @ HMH Amsterdam

• aicaramba
PWM schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:16:
[...]

Ik ben inmiddels uitgescholden voor elk wapen wat er in de game te krijgen is :) Overigens speel ik graag met AK-47, en ja, daar word ik ook voor uitgescholden :)

Die AK-47 gebruik ik zelf ook als Burst wapen. Alleen als het nodig is, kan je ook in een kamer sprayen.
Het is idd niet mogelijk om zo te spelen dat iedereen het goed vind.. Als je vaak bovenaan staat wordt je sowieso uitgescholden.. Gebruik je de m16 dan is dat n noob gun, gebruik je n mp5 ben je n sprayer, gebruik je n sniper ben je n camper (ook al loop je constant). Het is niet mogelijk om ' niet noob' te spelen als je naar iedereen luisterd.

• NeSs
  • Laatst online: 21-01 11:25
PWM schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:19:
[...]

Daar heb je een friendslist voor ;)

Fransen heb ik trouwens in geen tijden meer gehoord. Wel US kinderen natuurlijk, maar daar is die Mute button voor.
jah die is er dus niet of je mute gelijk iedereen of mis ik iets?

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
aicaramba schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:59:

Het is idd niet mogelijk om zo te spelen dat iedereen het goed vind.. Als je vaak bovenaan staat wordt je sowieso uitgescholden.. Gebruik je de m16 dan is dat n noob gun, gebruik je n mp5 ben je n sprayer, gebruik je n sniper ben je n camper (ook al loop je constant). Het is niet mogelijk om ' niet noob' te spelen als je naar iedereen luisterd.
Daarom speel ik vrijwel exclusief op servers waarvan ik weet dat het een hoog niveau betreft.
De meesten daar ken ik wel, en zij kennen mij. Dat scheelt een hoop gescheld, vooropgesteld dat je je daar iets van aantrekt natuurlijk... :)

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ach, gewoon altijd in je eigen server spelen helpt ook wel voor een groot deel, speel regelmatig in onze 32 slot TDM server sta ook 9 van de 10 keer bovenaan met de gouden ak ;p en wordt af en toe cheater genoemt. Als ik cheater wordt genoemt attendeer ik ze erop dat het mijn/onze server is en dat we dat niet echt relex vinden en als ze door gaan een kick/ban krijgen.
Klein beetje adminnen voor een goede server moet kunnen.

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

NeSs schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:00:
[...]

jah die is er dus niet of je mute gelijk iedereen of mis ik iets?
Hij heeft het denk ik over de 360 versie; de Xbox Live Friendslist.
Je kunt de voice chat-instellingen op je live-account instellen op "Friends Only", dus alleen mensen in je friendslist hoor je en kunnen je horen. deze instelling wordt dan automatisch overgenomen in alle spellen. Heerlijk rustig zo :)

Ik disable deze trouwens alleen bij COD 4, hier zitten mensen waar iemand met tourette nog raar van opkijkt

• d_star
  • Laatst online: 19-06 15:33

d_star

Maharadja of the Year :-/

Duuvel schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:11:
[...]

Hij heeft het denk ik over de 360 versie; de Xbox Live Friendslist.
Je kunt de voice chat-instellingen op je live-account instellen op "Friends Only", dus alleen mensen in je friendslist hoor je en kunnen je horen. deze instelling wordt dan automatisch overgenomen in alle spellen. Heerlijk rustig zo :)

Ik disable deze trouwens alleen bij COD 4, hier zitten mensen waar iemand met tourette nog raar van opkijkt
Op de PC merkte ik laatste trouwens ook dat er aardig wat wordt heen en weer gesmeten. Ik speelde op een server waar de voice chat via COD4 zelf liep, en sjee man, wat een racistische leuzen werden er over tafel gegooid... later merkte ik ook dat er actief op één iemand gejaagd werd tijdens de potjes TDM, die veel van het racisme over zich heen gestort kreeg.

Ben meteen van de server weggegaan, dat vond ik echt belachelijk.

Het lijkt er soms op alsof je, als je een beetje wil spelen met mensen die constructief/volwassen kunnen reageren, echt bij je vriendengroep/clans moet aankloppen, of zelfs bijvoorbeeld search & destroy of zo'n minder vaak gespeelde gametype moet spelen.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Tomino
Napo schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:10:
Ach, gewoon altijd in je eigen server spelen helpt ook wel voor een groot deel, speel regelmatig in onze 32 slot TDM server sta ook 9 van de 10 keer bovenaan met de gouden ak ;p en wordt af en toe cheater genoemt. Als ik cheater wordt genoemt attendeer ik ze erop dat het mijn/onze server is en dat we dat niet echt relex vinden en als ze door gaan een kick/ban krijgen.
Klein beetje adminnen voor een goede server moet kunnen.
Ik had laatst ook een leuke ervaring met iemand die een eigen server had..
Einde van het potje zeg meneer in kwestie.

OMG this game suckes so hard. Waarop ik zeg, why dont leave then of iets dergelijks. Zegtie daarna dat het zijn eigen server is 8)7

Toen had ik t niet meer :P

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

De public servers zijn inderdaad echt een ramp, toppunt was voor mij een gastje wat steeds schreeuwde en ni**er hier ni**er daar riep tegen iedereen wat 'm neerschoot.

• PWM
  • Niet online

PWM

Duuvel schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:43:
De public servers zijn inderdaad echt een ramp, toppunt was voor mij een gastje wat steeds schreeuwde en ni**er hier ni**er daar riep tegen iedereen wat 'm neerschoot.
Op de 360 voor dat soort racistisch geneuzel gewoon even een Complaint invoeren (dus geen negatieve feedback, maar een echt Complaint). Is met 2 klikken gebeurd, en diegene word echt in de gaten gehouden en bij verder misbruik gebanned.

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-06 13:12
d_star schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:32:
[...]

Op de PC merkte ik laatste trouwens ook dat er aardig wat wordt heen en weer gesmeten. Ik speelde op een server waar de voice chat via COD4 zelf liep, en sjee man, wat een racistische leuzen werden er over tafel gegooid... later merkte ik ook dat er actief op één iemand gejaagd werd tijdens de potjes TDM, die veel van het racisme over zich heen gestort kreeg.

Ben meteen van de server weggegaan, dat vond ik echt belachelijk.

Het lijkt er soms op alsof je, als je een beetje wil spelen met mensen die constructief/volwassen kunnen reageren, echt bij je vriendengroep/clans moet aankloppen, of zelfs bijvoorbeeld search & destroy of zo'n minder vaak gespeelde gametype moet spelen.
Zeer triest inderdaad.
Allemaal van die kansloze gasten die een grote bek hebben achter hun pc en denk dat ze de man zijn. Eigenlijk zouden ze er een functie in moeten zetten via de voice-chat dat ze lijk eruit worden gebanned en met meerdere overtredingen hup gelijk je ip bannen ben je van zulke gasten af.

aicaramba schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:59:
[...]

ik heb het idee dat mensen die je uitschelden voor "noob" oid gewoon jaloers zijn op je speelstijl of het niet kunnen hebben dat je ze killt.. ;)
ik trek me er persoonlijk nooit wat van aan

• rCk

rCk

Anoniem: 208474 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:57:
[...]

ik heb het idee dat mensen die je uitschelden voor "noob" oid gewoon jaloers zijn op je speelstijl of het niet kunnen hebben dat je ze killt.. ;)
ik trek me er persoonlijk nooit wat van aan
Yep dat zijn ze.
Ik trek het me ook persoonlijk nooit wat ervan aan, wel scheld ik even van flikker op en ga je moeder vervelen. En dan gaan ze meestal dubbel zo hard door.. Ach ja, je weet nooit hoe oud ze zijn en wat voor geest ze hebben...

• Nakebod
  • Laatst online: 21:26

Nakebod

Nope.

Ach, dat schelden blijft altijd met online spellen.
Mijn redenatie is dan ook wel handig:
Iedereen met een hogere score dan * Nakebod is een cheater :+

Maar het valt me tot nu toe behoorlijk mee met het uitschelden eigenlijk, sta zelf ook wel eens, met hoge uitzondering... bovenaan met 40:3 ofzo, maar kan mij eigenlijk niet herinneren dat ik / andere die ook hoog staan gelijk werden uitgescholden.
Ik zal wel op goede servers zitten ofzo :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Slechte juist, want als je echt eenmaal een goede te pakken hebt komt zelfs een 'Fatal1ty' niet bovenaan met 40:3, om de doodsimpele reden dat chopper uit staat en de rest ook gewoon heel goed is :P

Maar inderdaad, de échte n00b typeert zich door elk wapen waarmee 'ie doodgeschoten wordt plat te spammen met binds dat het gay of n00b is :|

Anoniem: 151481

TheZeroorez schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:17:
Slechte juist, want als je echt eenmaal een goede te pakken hebt komt zelfs een 'Fatal1ty' niet bovenaan met 40:3, om de doodsimpele reden dat chopper uit staat en de rest ook gewoon heel goed is :P

Maar inderdaad, de échte n00b typeert zich door elk wapen waarmee 'ie doodgeschoten wordt plat te spammen met binds dat het gay of n00b is :|
Inderdaad, ik ben net tijdelijk gebanned op de UKGamePlayers server in Bog omdat ik 64:3 had.
Lekker is dat, eerst krijg je cheater en hacker naar je kop geslingerd en dan een ban. Ik was net zo lekker op dreef. Het jammeren is dat ik in de vorige maps gewoon 2e of 3e was met een 2:1 ratio. Dus als ik al zo cheaten wat niet het geval was zou ik het in de andere maps ook wel gedaan hebben.
Het enige wat ik deed was van positie naar positie gaan en dat dan iedereen als een kip zonder kop rond rent is toch niet mijn probleem.
Waarom kunnen die gasten gewoon niet tegen het feit dat er iemand beter is al hun.
Vooral die k*t admins. Ze zijn zo arrogant als wat, als iemand beter is als hun dan bannen of kicken ze die gast gelijk.
Hoe is jullie ervaring hier mee, het is namelijk mijn eerste ban. Ik baal er echt van ik heb nog nooit gecheat, ik draai zelf niet eens een custom config script. Het spel staat zelf op high.

• aicaramba
Ja, ben ook van n aantal servers gebanned. 1 keer zelfs nadat ik pas 4 kills had :| Vaak krijg niet eens n reden en als je de server admin dan mailed om te vragen wat de reden is reageren ze niet.

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

Anoniem: 151481 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:45:
[...]

Inderdaad, ik ben net tijdelijk gebanned op de UKGamePlayers server in Bog omdat ik 64:3 had.
Lekker is dat, eerst krijg je cheater en hacker naar je kop geslingerd en dan een ban. Ik was net zo lekker op dreef. Het jammeren is dat ik in de vorige maps gewoon 2e of 3e was met een 2:1 ratio. Dus als ik al zo cheaten wat niet het geval was zou ik het in de andere maps ook wel gedaan hebben.
Het enige wat ik deed was van positie naar positie gaan en dat dan iedereen als een kip zonder kop rond rent is toch niet mijn probleem.
Waarom kunnen die gasten gewoon niet tegen het feit dat er iemand beter is al hun.
Vooral die k*t admins. Ze zijn zo arrogant als wat, als iemand beter is als hun dan bannen of kicken ze die gast gelijk.
Hoe is jullie ervaring hier mee, het is namelijk mijn eerste ban. Ik baal er echt van ik heb nog nooit gecheat, ik draai zelf niet eens een custom config script. Het spel staat zelf op high.
Ik heb het eens gepresteerd om in 4 uur gamen van 6 servers gebannt te worden ^^

Verder speel ik alleen wartjes en op de Dignitas, Esuba en fnatic servers, daar zitten 1. alleen mensen met skill, 2. geen last van achtelijke admins, 3. fatsoenlijke mod 4. goed om te netwerken ;)

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-06 16:32
DonMetal schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:25:
[...]

Ik heb het eens gepresteerd om in 4 uur gamen van 6 servers gebannt te worden ^^

Verder speel ik alleen wartjes en op de Dignitas, Esuba en fnatic servers, daar zitten 1. alleen mensen met skill, 2. geen last van achtelijke admins, 3. fatsoenlijke mod 4. goed om te netwerken ;)
zou je van de genoemde servers de ip's is kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

Multiplay Online - Dignitas DM
Server IP 85.236.101.99:29360

eSuba.HAL3000 PRO-SET server v1.5 by X3Mservers.net
Server IP 82.192.84.227:29900

Game-Hosting.com: fnatic TDM #1 Server : #fnatic
Server IP 80.239.200.196:32960

En af en toe ook nog wel deze:
9lives.be official Search and Destroy server by GameServers.net
Server IP 82.192.78.46:28970

atm zit er weinig volk in maar tegen 14:00 zit ie voor de rest van de dag vol.

Joejoe!

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.