Heb je daar een link van? Wil die wel eens zien.aicaramba schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:25:
Daarbij is de jump die het best bruikbaar is, dus je hebt er het grootste profijt van. Een jump die kan met 85 fps, die je niet naar een verboden plek brengt en die nooit door iemand als 'vals' beschouwd zal worden. Deze jump is in pipeline en je kan er mee in search and destroy enkele seconden na het spawnen bijna standaard 2 a 3 kills pakken.
Verder heb je met overgrown mensen die op het dak van het middelste huis zitten, als je eenmaal weet dat ze erop zitten zijn ze ook dood want je kan ze vanuit overal in de map ongeveer raken.
De meeste mensen die dat proberen hebben een negatieve KD ratio als ik op de server meespeel.
Wat een veel irritantere plaats is waar ik me heel erg aan erger is dat het huis bij de brug (de houten)
je op de richel voor het raam kan gaan staan. Die gasten lijken in de lucht te zweven en niemand heeft hun echt door vooral als er om dat huis gestreden wordt. Die vuren dan ook door de muur op de trap, richting beneden. Dat vind ik cheaten.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 196696 op 22-02-2008 18:04 ]