[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 50.924 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

eh jawel hoor, als de UAV up is dan zie je iedereen zonder uav perk en als jij dan schiet MET perk en zonder silencer licht je nog steeds op op de radar.

maar idd in hardcore is het minder nuttig. gewoon p90 met sproeiperk en gaan met die banaan

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

spyros schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 11:38:
ja maar ik heb begrepen als je in een hardcore-mode server speelt dat je dan helemaal niet gezien wordt op de rader. als je UAV hebt natuurlijk

Hardcore servers zijn sowieso meer fun O-) anders moet je echt half magezijn leegschieten.
Dat ligt dan toch echt aan jou, ik heb aan 3 hits genoeg hoor B)

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DonMetal schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:32:
[...]

Perks, verschil in wapens, waar je iemand raakt etc.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:56
[...]

dat zeg ik....3 hits vind ik teveel. ;) is toch te gek voor woorden dat je minimaal 2x op iemand zn hoofd moet schieten ( behalve sniper dan )

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
spyros schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:41:
[...]

dat zeg ik....3 hits vind ik teveel. ;) is toch te gek voor woorden dat je minimaal 2x op iemand zn hoofd moet schieten ( behalve sniper dan )
Ehrm, bijna alle wapens zijn instant kill bij een headshot? Lijkt me dat je gewoon mis schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
haha nee hoor :)...als ik recht voor iemand sta met "pussy" modes dan schiet ik m bijvoorbeeld niet neer met een G3 of pistol, direct op het hoofd dan ;-) Maar wanneer ik met hardcore schiet gaan ze wel in 1x dood dus lijkt me dan niet dat ik mis schiet :D

En tenslotte wat is er nou leuk aan de "normale" *kugh*pussy*kugh* modes? een radar moet je verdienen vind ik.

[ Voor 18% gewijzigd door FDMK op 02-02-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

spyros schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:51:
haha nee hoor :)...als ik recht voor iemand sta met "pussy" modes dan schiet ik m bijvoorbeeld niet neer met een G3 of pistol, direct op het hoofd dan ;-) Maar wanneer ik met hardcore schiet gaan ze wel in 1x dood dus lijkt me dan niet dat ik mis schiet :D

En tenslotte wat is er nou leuk aan de "normale" *kugh*pussy*kugh* modes? een radar moet je verdienen vind ik.
Mja maar bij hardcore ga je ook al meteen dood als je iemand in zn arm of been schiet. Maar zelfs dan duurt het nog wel even voordat je dood bent gebloed. Dus hoe realistisch is dat dan?
En headshots werken echt wel hoor. Je ken gewoon nie mikken :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
laat ook maar...je wil het niet begrijpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Daar zijn al vijf postings over geweest. Bovendien staat het waar het hoort: in de meuktracker.

Dat je ons dit wil melden is opzich niet fout, maar anders lees je de laatste paar postings gewoon even door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

[...]

Hahaha ja, 3 hits maar jij hebt er misschien ook wel half magazijn voor nodig, zo ken je het natuurlijk ook stellen.Iedereen heeft aan 3 hits genoeg :>
Aan 3 kogels genoeg... dat zou ik best knap vinden hoor :p Zeker als ze beetje voorbij stuiteren...

[ Voor 5% gewijzigd door rCk op 02-02-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ja, je leest het goed! Heb het spel vandaag pas gehaald! OMFG! Wat een sfeer!

Vooral fantastisch hoe die president door al die terroristen in het 2de level begeleidt wordt naar z'n laatste rustplaats. :9~

Straks maar eens MP uitproberen. Iemand nog tips betreft patches voor multiplayer? Hoorde namelijk van een maat van mij dat je met bepaalde versies niet op servers kunt spelen?

Hoe dan ook vermaak ik mij prima. Heb al lang niet meer zo een diepgaand singleplayer gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gewoon patchen naar 1.5 De meeste serieuze servers zijn inmiddels al wel om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Edmin schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 21:36:
Gewoon patchen naar 1.5 De meeste serieuze servers zijn inmiddels al wel om.
Dank u :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus
  • Laatst online: 29-07 07:21

dalus

Firing Sparks

De -UBF- server is nu ook 1.5 zie de topic start of site voor het ip adres.

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:33

tuinïnen

Eventus stultorum magister

weinig verandering in deze patch, beetje jammer. Nutteloos imo. Dat ze maar eens opschieten met CoD4TV ( oid ) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
Ik wordt een beetje moe van al die nades die om je oren gegooid worden. Zie je voor de zoveelste keer in de killcam dat iemand willekeurig nades aan het strooien is. :(
Erg jammer dit verpest voor mij wel de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Kimo schreef op zondag 03 februari 2008 @ 00:10:
Ik wordt een beetje moe van al die nades die om je oren gegooid worden. Zie je voor de zoveelste keer in de killcam dat iemand willekeurig nades aan het strooien is. :(
Let wel op wanneer je dat zegt, want ik krijg dat ook heel vaak naar mijn hoofd (random nade lucker/noob/etc.), terwijl ik die nades toch echt wel over de muur gooi omdat ik uitervaring weet dat de (newbies van de) tegenstander daar dan ook precies aangekomen zijn na de gezamenlijke spawn, of omdat er simpelweg een leuk bosje stippen op de minimap staat :P

Maar granaten mogen wel minder ja, ik heb er nu zelf ook vier bij me (3x nade en martyrdom) 'omdat het kan', want het blijft toch een enorm sterk middel, ookal word je er af en toe helemaal gek van. Uiteraard voor assault, als sniper/rifle heb ik maar één nade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
de hoeveelheid nades is opzich niet zo erg. Het probleem is dat de mappen niet echt groot zijn en de reach is te groot, je kunt een nade een halve map verweg gooien.

als je kijkt naar bijv. bf2. Daar is het probleem een stuk minder. Je hebt als tegenstander veel meer ruimte om weg te lopen en de mensen gooien niet vanaf het begin al hun nades weg (op karkand misschien na) om dat ze tactisch beter kunnen worden toegepast in een grote map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ja, maar omdat CoD gewoon _niet_ op grote maps hoort (op één of twee na meestal), is dat geen oplossing, en minder ver gooien maakt het weer zo kinderachtig. Minder granaten zou daarom goed helpen.

Maarja, lijkt me sterk dat dit aangepast gaat worden aangezien al sinds het begin over bijv. de nade launcher gezeurd wordt, en die er nu ook nog steeds in zit (en die is imo veel erger). Dan kun je alles er wel uit gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
TheZeroorez schreef op zondag 03 februari 2008 @ 10:03:
Ja, maar omdat CoD gewoon _niet_ op grote maps hoort (op één of twee na meestal), is dat geen oplossing, en minder ver gooien maakt het weer zo kinderachtig. Minder granaten zou daarom goed helpen.

Maarja, lijkt me sterk dat dit aangepast gaat worden aangezien al sinds het begin over bijv. de nade launcher gezeurd wordt, en die er nu ook nog steeds in zit (en die is imo veel erger). Dan kun je alles er wel uit gaan halen.
Nade launchers kom ik niet zo heel vaak tegen. Dat is mischien al te moeilijk voor noobs. Dan moeten ze al gaan richten 8)7

Infinity ward is trouwens ook heel langzaam met de patch voor xbox en ps3. Eerst werd beloofd eind 2007. Daarna kwam januari ter sprake en inmiddels is het februari en laten ze niks meer van zich horen.
Toch jammer want van de xbox en ps3 verkopen moeten ze het hebben. De pc versie is al snel op illegale manier te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hoe zit het eigenlijk met de health regens? Ik moet nog een challenge waarbij je 5 health regens moet krijgen zonder zelf dood te gaan maar wanneer krijg je nu zo'n regen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry.. :)
Ik ben een van die pleur maar in het wilde weg granaten gooier..
Maar gelukkig niet de hele tijd door, ik moet wel weten dat ik er iemand mee ga raken, maar op de killcam zou het er als een willekeurige gooi in de lucht uitzien, vaak wel als de laatste 5 seconden aflopen probeer ik het nog wel eens gewoon blind.

Wat ik dan wel weer irritant vind zijn de mensen die een granaatwerper voor point blank gebruiken, de hele tijd door.
Bor de Wollef schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:08:
Hoe zit het eigenlijk met de health regens? Ik moet nog een challenge waarbij je 5 health regens moet krijgen zonder zelf dood te gaan maar wanneer krijg je nu zo'n regen?
Is dat niet als de zijkanten van het beeld rood worden en je begint te hijgen (ingame)?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Laatst online: 10:02

Cheezus

Luiaard

Je health 'regenerate' automatisch. Je moet dus gewoon 5 keer geraakt worden en weer volledig 'regeneraten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Kijk ff op de eerste pagina voor ip, in de console typ je: /connect ip.ip.ip.ip:port

EDIT: Pc liet de laatste 20 berichten niet zien 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Pap3rclip op 03-02-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:37

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ok mensen , nu ff een potje op frank's server?
Niet ieder1 viert toch carnaval hoop ik :P

Zie jullie snel .... :D

OMG frank luilak, je server is nog 1.4 :< nouja UBF server dan maar :)

IPtje : 85.92.145.213:28960

[ Voor 32% gewijzigd door dreameater op 03-02-2008 14:28 ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je het beste de geluiden horen , ben geen fan van hoofdtelefoons , dus wat daarna na waarschijnlijk hoofdtelefoons als eerste kwa sound die beter zijn ?

p.s PC gamer

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Geluidsboxen aan en oren open?
Verder weet ik het ook niet hoor :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee gaat me meer om ,( mischien eerder duidelijker moeten zijn) , heb nu een Stereo sound van Creative , maar de mogelijkheden zijn nu vanwege goede soundcards + speakersets veel meer te kunnen , speel zelf met standaard Moederbord en heb 3 speakers , maar onleine kan je echt veel voordeel halen als je weet waar de voetstappen vandaan komen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Goede koptelefoon is imo onmisbaar. Ben vaak zat voor cheater uitgemaakt terwijl ik gewoon hoorde waar iemand was.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een goede koptelefoon hoor je inderdaad veel meer.
Heb zelf een Creative Xi-Fi Extreme Gamer Fatal1ty kaart met Logitech Z-5500, maar voor Call of Duty 4 online gaat toch echt de koptelefoon op.
Hoor dan waar mensen lopen (zeker als je zelf de 'Dead Silence' perk gebruikt) en daar heb je gewoon voordeel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Hehe snapte ongeveer wel wat je bedoelde maar kon het niet laten. Tja zoals velen al zeggen hoor je soms net iets meer met een headset omdat het geluid rechtstreeks op je oorschelp valt.
Het is alleen niet zo dat het niet met boxen kan want met mijn boxen (zie sig) + xtrememusic hoor ik evenveel zo niet meer dan met bijv. mijn 5.1 medusa headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Gisteren voor het eerst jumpers op de xbox360 tegengekomen. Ik stond ergens op mijn gemak in een huisje met de deur en alles gedekt, wordt ik opeens in mijn rug geschoten, ik: :? Killcam gekeken en zie iemand via allerlei trucks het balkon op klimmen (nee dit is niet "gewoon" mogelijk). Beetje suf aan de ene kant, maar ook weer erg leerzaam. :)
In diezelfde game zaten mensen ook op de meest vreemde plekken om bepaalde plekken te verdedigen. :P

Hoop wel dat die patch eindelijk eens komt aangezien ik toch wel vaak last heb dat de host de game verlaat, zeker als diegene flink afgemaakt wordt. Ook bij cagefight (soms weleens leuk) verlaat de tegenstander vaak de game als je dik aan het winnen bent. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ik heb daar alleen last van in shipment voor de rest valt het reuze mee...mss omdat ik alleen maar in servers van mx 9v9 speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik begin nu wel erg zat te worden van het CoD4 publiek moet ik zeggen. Op legio servers word volop geglitched, mensen die er wat van zeggen krijgen een kick of ban, volop racisme op publics, stat whoring op veel servers en over het algemeen brutaal en kinderachtig gedrag. Is dat op de consoles net zo erg als bij de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Bor, je moet echt eens naar de servers van de serieuzere clans gaan, zoals EUMC, MORK, BW-UK en EVO. Daar zitten (bijna) constant leden met admin rechten, die scherp op fair-play en taalgebruik/flames e.d. zijn. Ik ken deze clans al sinds cod1 en daar heb je tenminste altijd een eerlijke match.

[ Voor 4% gewijzigd door Edmin op 04-02-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:04:
Ik begin nu wel erg zat te worden van het CoD4 publiek moet ik zeggen. Op legio servers word volop geglitched, mensen die er wat van zeggen krijgen een kick of ban, volop racisme op publics, stat whoring op veel servers en over het algemeen brutaal en kinderachtig gedrag. Is dat op de consoles net zo erg als bij de PC versie?
Op xbox live heb ik er nog weinig van gezien, al is het wel mogelijk..
Gevloek is er overig wel in overvloed tot zwaar racistisch gezwets aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me ook op dat er vaak dat er vele onaardige woorden gespuit worden op de PC versie , meer als daarvoor mijn mening , denk ook dat er veel frustratie ontstaat door bepaalde perks die niet graag gezien worden maar gewoon een deel van het spel zijn , net als bij BF2 zijn claymores vaak een reden om diegeen die ze gebruikt te veroordelen tot wat dan maar ook , enz . Jammer maar neem gewoon geen akte van deze , of ik reageer met een grapje van waarom we een spelletje spelen , of ik ga me gedragen als er geen admin is als admin , beetje dreigen met een ban :+ en stil is het .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 00:20

Xelation

Bendable Poseable

Mijn fav servers: |SMART|

Hun website: http://www.smart-gaming.co.uk

Heb daar iig nog nooit last gehad van die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nieuwe Maps komen er aan:

http://www.bluesnews.com/...viewthread&threadid=84791

:)

Alleen voor de console versie overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hebben alle MP games last van, de generatie NIKS speelt helaas nu ook online. Niks van aantrekken dan is het vaak snel afgelopen. Komen een beetje aandacht tekort die jongetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achja dat is met elke online game :9
ik heb eigenlijk nog meer last van 'admins' die denken dat ze the king zyn ofzo.
Als je hoge scores hebt cheat je , als je veel springt ben je een bunny hopper , camper etc. heb al veel bans LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

pfffft wat een gezeur zeg met die PS3 versie. Midden december kwam fourzerotwo al met de mededeling dat Europa dezelfde connectivity patch zou krijgen als Amerika, zodat Europeanen weer tegen Amerikanen kunnen spelen, en eind december kwam daar nog bij dat we meer features zouden krijgen ((die de xbox dus wel allang heeft geloof ik) andere killcams, glitches die gefixed zouden worden en weet ik wat), en nu komen ze met downloadable maps. En als iemand vraagt wanneer we die dan wel krijgen, zegt ie, ja na de connectivity en feature patch (die zijn dus afzonderlijk, en eerst zou EU ze samen in 1 patch krijgen). Gaat wel lekker zo moet ik zeggen.

Gelukkig kan ik me nog prima vermaken met de multiplayer, maar toch is het jammer.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Vreemd wel idd, aangezien de verkoop voor PS3 & Xbox in tegenstelling tot de PC met inmiddels de 5e patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

PWM schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:29:
Nieuwe Maps komen er aan:

http://www.bluesnews.com/...viewthread&threadid=84791

:)

Alleen voor de console versie overigens.
Snap echt niet dat ze die niet ff simpel omturnen voor de PC. Iedereen kent de defaultmappen ondertussen. ;( Custommaps heb ik nog niet voorbij zien komen. Krijg je a la Counterstrike vast weer maps waar een paar aanpassingen tov het origineel in zitten en er geen fairplay meer is.
Sneeuwmapjes (zoals die bij die raket destijds) mis ik wel, of nachtmap in de stad (niet Winter Crash).

Desnoods als boosterpack/addon verkopen voor zacht prijsje. Het statsmechanisme (rank55patch) op lokale pc is niet meer van deze tijd, is juist leuk a la BF2 om online stats te kunnen vergelijken en terug te zien van anderen. :X

Gisteren voor het eerst gezien dat PB aimbot-gebruikers kickte, eindelijk (na heeeeel lang) gefixt lijkt het.

[ Voor 5% gewijzigd door tweaktubbie op 05-02-2008 11:43 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaktubbie schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:42:
[...]

Gisteren voor het eerst gezien dat PB aimbot-gebruikers kickte, eindelijk (na heeeeel lang) gefixt lijkt het.
Heb er al bijna 30 uur on-line speeltijd op zitten maar ben volgens mij nog nooit aimbot gebruikers tegen gekomen, hoe zou je die moeten ontmaskeren eigenlijk?

Wat ik wel vaak heb is dat ik aan het rondrennen ben, iemand tegenkom en voordat ik zelfs m'n wapen gericht heb al neergeschoten ben. Als dat toevallig de killcam aanstaat zie ik mezelf aankomen en de andere persoon rustig aanleggen en schieten. Het is net alsof ik tijdens het echte spel een halve seconde achterloop op de tegenstander ofzo. Hebben meer mensen dit of moet ik maar een andere hobby zoeken? :X

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
PB kicked alleen voor aimbots die public zijn en ze dus in kunnen zien. De cheaters die daadwerkelijk zelf coden en hooks maken zullen niet zo gauw gebanned worden. Cheat protection loopt nou eenmaal altijd achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

draaien hier mensen een eigen server met Rcon?
dan heb ik wel interesse in verschillende config files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

[...]

Snap echt niet dat ze die niet ff simpel omturnen voor de PC. Iedereen kent de defaultmappen ondertussen. ;( Custommaps heb ik nog niet voorbij zien komen. Krijg je a la Counterstrike vast weer maps waar een paar aanpassingen tov het origineel in zitten en er geen fairplay meer is.
Sneeuwmapjes (zoals die bij die raket destijds) mis ik wel, of nachtmap in de stad (niet Winter Crash).

Desnoods als boosterpack/addon verkopen voor zacht prijsje. Het statsmechanisme (rank55patch) op lokale pc is niet meer van deze tijd, is juist leuk a la BF2 om online stats te kunnen vergelijken en terug te zien van anderen. :X

Jaaaaa mappack met alle cod2 maps :9~ O+

En idd, gewoon alle stats server-side opslaan en een grote stat reset doen!

Met die twee dingen zou ik echt heel erg blij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:59:
[...]

Heb er al bijna 30 uur on-line speeltijd op zitten maar ben volgens mij nog nooit aimbot gebruikers tegen gekomen, hoe zou je die moeten ontmaskeren eigenlijk?

Wat ik wel vaak heb is dat ik aan het rondrennen ben, iemand tegenkom en voordat ik zelfs m'n wapen gericht heb al neergeschoten ben. Als dat toevallig de killcam aanstaat zie ik mezelf aankomen en de andere persoon rustig aanleggen en schieten. Het is net alsof ik tijdens het echte spel een halve seconde achterloop op de tegenstander ofzo. Hebben meer mensen dit of moet ik maar een andere hobby zoeken? :X

8)
Dat heb ik ook vaak, dan zie ik op mijn beeld mezelf nog volledig verscholen staan, en ik sta dan stil omdat ik iemand aan hoor komen, maar in de killcam zie ik mezelf voor 50% NAAST die muur staan waardoor ik dus een sitting duck ben...

Dat gebeurd me helaas maar al te veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

[...]Snap echt niet dat ze die niet ff simpel omturnen voor de PC. Iedereen kent de defaultmappen ondertussen. ;( Custommaps heb ik nog niet voorbij zien komen. Krijg je a la Counterstrike vast weer maps waar een paar aanpassingen tov het origineel in zitten en er geen fairplay meer is.
Er zijn zat nieuwe mappen, waaronder COD2 mappen. Zie mijn link boven van |SMART| of sorteer
de servers op mapnamen. Kijk dan onder de "M", de mapnamen beginnen allemaal met mp_*****.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor mijn eigen gun nu niet meer, ook gee nadeinpacks ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:59:
Ik hoor mijn eigen gun nu niet meer, ook gee nadeinpacks ofzo :S
Front-speakers niet goed ingesteld? 5.1 gekozen terwijl je stereo hebt? etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
obsidian schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:24:
[...]

Jaaaaa mappack met alle cod2 maps :9~ O+

En idd, gewoon alle stats server-side opslaan en een grote stat reset doen!

Op zich een goed plan. Behalve de stats reset. Denk niet dat heel veel mensen daar blij mee zullen zijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

obsidian schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:26:
[...]

Dat heb ik ook vaak, dan zie ik op mijn beeld mezelf nog volledig verscholen staan, en ik sta dan stil omdat ik iemand aan hoor komen, maar in de killcam zie ik mezelf voor 50% NAAST die muur staan waardoor ik dus een sitting duck ben...

Dat gebeurd me helaas maar al te veel...
heb ik laatste tijd ook wat last van, voel me redelijk veilig en wordt ineens neergeknald...

@hieronder, ben wel benieuwd naar de prestige mode dan. zit nu op lvl50 ofzo en steeds meer challenges gehaald, tot ik die allemaal af heb gemaakt gaat het wel maar daarna ben ik benieuwd hoe lang het nog boeit zonder clan

[ Voor 18% gewijzigd door 4th op 05-02-2008 13:17 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

obsidian schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:24:
[...]En idd, gewoon alle stats server-side opslaan en een grote stat reset doen!

?? Gek zeg, gewoon 'Prestige mode' implementeren voor PC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xelation schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:08:
[...]

Front-speakers niet goed ingesteld? 5.1 gekozen terwijl je stereo hebt? etc.?
Ik heb 5.1, maar hij doet het alleen in 2.1, strange :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Acid__Burn schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:09:
Op zich een goed plan. Behalve de stats reset. Denk niet dat heel veel mensen daar blij mee zullen zijn... :(
Nee, vooral de mensen die door cheaten/hacken lvl 55 geworden zijn. Die moeten nu opnieuw beginnen, en dan gewoon spelen voor hun puntjes :P Ik denk dat de rest het niet leuk zal vinden, maar weten dat iedereen dan eerlijk aan hun puntjes/unlocks gekomen is maakt ook veel goed.
Xelation schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:13:
?? Gek zeg, gewoon 'Prestige mode' implementeren voor PC _/-\o_
Prestige mode alleen geeft nog niks extra, ze moeten echt het allemaal server-side gaan opslaan. Client-side is gewoon veel te makkelijk mee te rotzooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
obsidian schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:30:
[...]
Nee, vooral de mensen die door cheaten/hacken lvl 55 geworden zijn. Die moeten nu opnieuw beginnen, en dan gewoon spelen voor hun puntjes :P Ik denk dat de rest het niet leuk zal vinden, maar weten dat iedereen dan eerlijk aan hun puntjes/unlocks gekomen is maakt ook veel goed.
Ik ben niet aan de punten gekomen met cheat/hack (ben nu level 30 dacht ik). Maar denk dat als ik straks veel online gespeeld heb, en ik ben eindelijk level 54 ofzo, dat ik niet blij zou zijn met een stats reset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Het zou mij niks uitmaken dat ze een stats reset zouden invoeren. Ik ben al lang LV55 en zoals al vaker gezegd: je speelt vanaf het begin prima mee met een M16: zowel op de lange als korte afstand een prima wapen. Haal ik toch alles weer opnieuw, leuk juist!
En is speel nu gewoon voor de fun door, en FUN is het, iedere keer weer. Bunny hoppers, campers? Gewoon afknallen en opjagen en niet aan ergeren. Cheats is wat anders, maar ik ben ze naar mijn weten nog niet echt tegengekomen en ik heb sinds 3 weken nu zelf een server gehuurd en dat bevalt prima. TDM met max 16 slots, perfect aantal, zeker op dat god-forgiven-nade ship.

Heb nu al in totaal meer dan 3 dagen speeluren erop zitten en het blijft gewoon leuk. Ben nu bezig alle challenges te halen, met name de golden AK. Ik heb nog 75 headshots nodig voor de red tiger camouflage op de G3, daarna nog wat headshots met de M4, de MP44 en als laatste de AK47 (vind ik persoonlijk het minste wapen, mega-onzuiver) en dan is de gouden AK binnen (waar ik dus vervolgens helemaal NIETS mee ga doen, muhahahaah). Het kost dus echt wel heel wat tijd om alle challenges in de Assault klasse te halen en iemand die dit binnen een dag of twee heeft, heeft volgens mij toch echt op een server met een maat elkaar af zitten schieten want in een echte match lukt je dat niet zo snel om ook alle headshots te krijgen ook al heb je nog zo'n zuiver wapen (ja, alleen van erg dichtbij als hij je niet ziet, dan wel natuurlijk...)

Favoriete wapens en perks is nu toch wel geworden (sinds dat ik hem heb leren waarderen, daarvoor was et de M16):

G3 met red dot
Bandolier
Sleight of hand
Extreme conditioning

en (voor het geniepige werk in bv. Vacant)

G3 of Mp5 silenced
UAV jammer
dead silence

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 21:52
Ik vind persoonlijk het niveau in willekeurige pub servers wel bedroevend laag. Ik ben zelf pas lvl 15 en speel met ak en red dot. Vooral TDM & Free-for-all zijn erg makkelijk ;) Sta meestal toch wel bovenaan. Ik denk alleen dat als ik PCWs ga spelen dat ik dan helemaal weg wordt gespeeld, het lijkt me jammer als het niveau zover uit elkaar ligt.

[ Voor 4% gewijzigd door _avalanche_ op 05-02-2008 14:40 . Reden: spelfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je SPV-topic crossposten is niet de bedoeling.

[ Voor 134% gewijzigd door TheZeroorez op 05-02-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

als icter zou ik zegge, blame vista ;)

keer opnieuw installeren zul je al geprobeerd hebben dus dat ga ik niet voorstellen.
maar heb dus eigenlijk geen echte oplossing voor je, heb je voorheen een minder legale versie erop gehad? alle registerverwijzingen ook verwijderd?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

4th schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:58:
als icter zou ik zegge, blame vista ;)

keer opnieuw installeren zul je al geprobeerd hebben dus dat ga ik niet voorstellen.
maar heb dus eigenlijk geen echte oplossing voor je, heb je voorheen een minder legale versie erop gehad? alle registerverwijzingen ook verwijderd?
ter info: de game draait als het zonnetje op mijn systeem met Vista x64 voordat je echt de schuld aan vista gaat geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend heeft hiervoor cod4 ginstald hier, de illigale dus. ik vond het wel gaaf maar het kon niet online omdat hij illigaal was, dus heb ik ff de sp gespeeld. op me ps3 is de multi echt gaaf dus ik ging hem toch al halen :) toen kreeg ik later de error dat het niet meer werkte en werd afgesloten, sp en mp. dus toen heb ik uninstall gedaan... nu heb ik het vandaag gekocht omdat ik de multi wou doen, en zit ik met dit probleem.... zal het er aan liggen dat ie nog resten hebt van de illigale versie ? wat moet ik nu dan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:04:
een vriend heeft hiervoor cod4 ginstald hier, de illigale dus. ik vond het wel gaaf maar het kon niet online omdat hij illigaal was, dus heb ik ff de sp gespeeld. op me ps3 is de multi echt gaaf dus ik ging hem toch al halen :) toen kreeg ik later de error dat het niet meer werkte en werd afgesloten, sp en mp. dus toen heb ik uninstall gedaan... nu heb ik het vandaag gekocht omdat ik de multi wou doen, en zit ik met dit probleem.... zal het er aan liggen dat ie nog resten hebt van de illigale versie ? wat moet ik nu dan doen ?
Afgezien van het feit dat dit meer een tech vraag is die een apart topic verdient, of je post dit in een vergelijkbaar topic met dit probleem, is het vermelden van de exacte foutmelding wel handig :)

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

_avalanche_ schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:39:
Ik vind persoonlijk het niveau in willekeurige pub servers wel bedroevend laag. Ik ben zelf pas lvl 15 en speel met ak en red dot. Vooral TDM & Free-for-all zijn erg makkelijk ;) Sta meestal toch wel bovenaan. Ik denk alleen dat als ik PCWs ga spelen dat ik dan helemaal weg wordt gespeeld, het lijkt me jammer als het niveau zover uit elkaar ligt.
Je kunt pubs echt niet vergelijken met een war. Je hebt ook genoeg mensen die pub sucken maar erg goed zijn als teamplayer.
Is gewoon een heel ander spelletje als er echt in teamverband wordt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik gedaan, alles er bij een paar posten terug. " Geplaatst op dinsdag 05 februari 2008 14:41"
een heel lang verhaal met alle info er in, en de oplossingen die ik zelf al heb geprobeerd maar niet is gelukt. zoals hann1bal als zij, " zijn alle registerverwijzingen ook verwijderd? "

dat weet ik niet, ik heb gewoon uninstall gedaan en opnieuw geinstalled. hoe zou ik echt alles kunnen verwijderen dan ? want misschien is dit het wel, omdat er eerst een illigale opstond. ook snap ik niet waarom hij de dvd niet leest bij SP, ik kan gewoon op verkennen doen en zie ik alle info van de schijf, en het opstart menu komt ook gewoon te voorschijn... weet iemand misschien nog wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Start>uitvoeren...>regedit intikken>HKEY_LOCAL_MACHINE uitklappen>Activision>Call of Duty 4

Hier staan de registersleutels van CoD4. Ik hoop dat het zo wil en dat je het vinden kunt, want ik heb geen windows Vista. Als je dus eerst je game uninstalled, dan alles in het register weggooit, en dan de game er weer opknalt, dan hoop ik dat je weer kunt gamen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu de asus smartdoc en osd ge uninstald, en krijg nu deze foutmelding:

sp en mp: directX encountered an unrecoverable error. check the readme for possible solutions.

bekend bij iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Niet echt de plek om je problemen voor te leggen daarvoor kun je het beste naar problemen en vragen topic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak:Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen, en ook alleen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds vaker dat als ik een potje join dat ik ergens midden in een spel terecht kom.
Lekker spelen als er nog anderhalve minuut op de klok staat of de nummer een al over de 20 kills heeft.
Het kortste wat ik heb meegemaakt duurde nog geen 4 seconden en toen was het potje over vanwege de kill limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:05

Nakebod

Nope.

Irritant is dat soms ja :)
Soms wil je per se 1 bepaalde map spelen, join je.. *piep piep piep.....*
Maar normaal maakt dat niet zoveel uit als je gewoon wilt gamen.

Denk niet dat de server browser ooit support voor een "Time Remaining" gaat krijgen.
Laat ze eerst maar eens zorgen dat wanneer ik bijna 14k servers ophaal, aldus de server browser, er meer dan 100 ofzo terugkrijg.
Irriteer ik me wel het meest aan, is de xfire server browser toch beter in dat opzicht.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

AK47 slecht rakend?
Vind het een ontzettend fijn wapen, zonder attachments gebruik ik hem altijd in wars.. en op close range spots waar ik zit, AK-74u, de kleine ak :>
Maar ak47 is echt een meester wapen, alleen moet je wat meer mee om leren gaan, m4 is lock and load met een red-dot raak je alles.. iig ik dan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Vandaag eens lekker aan de slag gegaan met de SAW, heb nu ook de red dot site, dus hij is al beter bruikbaar. :)
Favo wapen is alsnog de M4.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niets is fijner als een RPD + red dot sight + stopping power.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 00:36:
Vandaag eens lekker aan de slag gegaan met de SAW, heb nu ook de red dot site, dus hij is al beter bruikbaar. :)
Favo wapen is alsnog de M4.
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 01:21:
niets is fijner als een RPD + red dot sight + stopping power.. :Y
Probeer beide wapens eens met de grip als die is vrij gespeeld. _/-\o_
Speelt dan bijna als een assault riffle met meer dan voldoende ammo en power. 8)
En de ironsight is dan meer dan voldoende. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

rCk schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:36:
[...]

AK47 slecht rakend?
Vind het een ontzettend fijn wapen, zonder attachments gebruik ik hem altijd in wars.. en op close range spots waar ik zit, AK-74u, de kleine ak :>
Maar ak47 is echt een meester wapen, alleen moet je wat meer mee om leren gaan, m4 is lock and load met een red-dot raak je alles.. iig ik dan ^^
Nou, ik heb mijn mening ook al bijgesteld toen ik hier gister na mijn posting nog op het forum las dat iemand daar de perk "double tap" bij gebruikte en dat de AK dan beter schoot. Gisteren geprobeerd en inderdaad: dat scheelt een hele hoop! Ik had die perk al wel ingesteld bij de MP44 want anders is die echt te langzaam en stuitert het vizier alle kanten op.

Gisteren weer ff een paar matches gedaan en ik sta met de G3 nog steeds bovenaan/in maar ik moet zeggen dat het met de AK nu ook wel redelijk lukt.

Dat blijft toch het mooie van dit spel: iedere keer weer nieuwe perks ontdekken die met een bepaald wapen toch weer fijner werken. Misschien dat ik die gouden AK dan toch nog wel een keer ga gebruiken :P

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Wel voor Xbox & PSP3, niet voor PC heh :+
4th schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:12:
[...]@hieronder, ben wel benieuwd naar de prestige mode dan. zit nu op lvl50 ofzo en steeds meer challenges gehaald, tot ik die allemaal af heb gemaakt gaat het wel maar daarna ben ik benieuwd hoe lang het nog boeit zonder clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Speelt niemand hier op servers met de AWE mod? Ik vind dit echt een geweldige mod. Enkele voordelen: heerlijke doodskreten wanneer je iemand killed, CTF gametype, nightmaps, ingame ranksystem, no bunnyhop (wanneer je springt kun je niet schieten) en nog veel meer!

Ik heb een hele vette server gevonden, deze server is van de vriendelijke clan SUMMER'69.
IP is 85.236.103.27:28930
Ze hebben een mapcircle van alleen nieuwe modmaps (waaronder een remake van CoD2, en BF2 --> deze is huge! en ook mp_village uit CoD4 SP)

Ik zou zeggen check it out! (Ik speel onder de naam DynamiX)

Wat betreft classes: ik speel eigenlijk alleen nog maar met een silenced AK47, met stopping power en deep impact. Heerlijke combinatie.

[ Voor 21% gewijzigd door Dynamix op 06-02-2008 11:55 . Reden: ip-adres toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Ik speel op merc server ... ook een leuke mod server , mjah moet zeggen dat ik nog wel steeds op zoek bent naar een leuke CTF server die ook veel van de tijd vol zit met mensen ..
Kom alleen die servers tegen waar je net een 2 vs 2 heb ofsow :S
Dus als iemand wat heeft graag =)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ik merk van mijn vorige clan dat zij zo gauw zij een server met mod gaan draaien er bijna niemand op komt en dat er zelfs mensen van die clan op mijn server komen omdat wij nog steeds de custom maps spelen zonder mod en de meesten toch nog aan het spelen zijn voor het verkrijgen van XP's. ik denkd at dat de reden is dat er nog veel servers leeg zijn of maar 2 vs 2 spelen of zo.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

rhermans schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:08:
Ik speel op merc server ... ook een leuke mod server , mjah moet zeggen dat ik nog wel steeds op zoek bent naar een leuke CTF server die ook veel van de tijd vol zit met mensen ..
Kom alleen die servers tegen waar je net een 2 vs 2 heb ofsow :S
Dus als iemand wat heeft graag =)
Ikzelf zit veelal op de WTFGaming server(s). Ik kan je op dit moment geen ip geven (zit op werk) maar daar zitten meestal meer dan 20 man, zeker in de avonduren. De WTF clan heeft wel een website waarop de ip's staan.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

http://www.gametracker.com/search
Arethusa schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:31:
[...]

Ikzelf zit veelal op de WTFGaming server(s). Ik kan je op dit moment geen ip geven (zit op werk) maar daar zitten meestal meer dan 20 man, zeker in de avonduren. De WTF clan heeft wel een website waarop de ip's staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Surineeslander schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:00:
Speelt niemand hier op servers met de AWE mod? Ik vind dit echt een geweldige mod. Enkele voordelen: heerlijke doodskreten wanneer je iemand killed, CTF gametype, nightmaps, ingame ranksystem, no bunnyhop (wanneer je springt kun je niet schieten) en nog veel meer!

Ik heb een hele vette server gevonden, deze server is van de vriendelijke clan SUMMER'69.
IP is 85.236.103.27:28930
Ze hebben een mapcircle van alleen nieuwe modmaps (waaronder een remake van CoD2, en BF2 --> deze is huge! en ook mp_village uit CoD4 SP)

Ik zou zeggen check it out! (Ik speel onder de naam DynamiX)

Wat betreft classes: ik speel eigenlijk alleen nog maar met een silenced AK47, met stopping power en deep impact. Heerlijke combinatie.
Moet je die maps ergens downloaden, of worden die automatisch gedowned/geïnstalleerd als je op die server komt?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik vind PAM ook zo irritant he, want ik word helemaal gek ervan als we war zoeken dat iedereen: Dropped to download files krijgt, echt word er gek van want we hebben laatst 5 tegenstanders uitgedaagd waarvan er één op de server kwam :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus
  • Laatst online: 29-07 07:21

dalus

Firing Sparks

rabor schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:33:
[...]
Moet je die maps ergens downloaden, of worden die automatisch gedowned/geïnstalleerd als je op die server komt?
Ze worden er auto op gezet.

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
bijna :p
http://www.gametracker.co...me=cod4&loc=_all&x=17&y=0

ps Arethusa zou je zo vriendelijk willen zijn een iptje te geven ;)
Gebanned op deze ip 85.236.101.92:29060 voor hacking :P
Ook een wtf server maar geen ctf . nr 7 al waar ik gabanned word :S
Schijnt dat mijn Pbscreens die die gasten maakte zwart terug kwamen , en ze zagen geen recoil op men gun.

[ Voor 34% gewijzigd door MaFFia op 06-02-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

rhermans schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 17:31:
ps Arethusa zou je zo vriendelijk willen zijn een iptje te geven ;)
Gebanned op deze ip 85.236.101.92:29060 voor hacking :P
Ook een wtf server maar geen ctf . nr 7 al waar ik gabanned word :S
Schijnt dat mijn Pbscreens die die gasten maakte zwart terug kwamen , en ze zagen geen recoil op men gun.
Toevallig is dat wel het ip van de server waar ik op speel :) Als je problemen hebt kun je via IRC (#mpukhosting) of hun website wel contact opnemen met de admin http://www.wtfgaming.co.uk van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Arethusa schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 18:54:
[...]

Toevallig is dat wel het ip van de server waar ik op speel :) Als je problemen hebt kun je via IRC (#mpukhosting) of hun website wel contact opnemen met de admin http://www.wtfgaming.co.uk van de server.
Mjah ik pas maar ... ik denk dat het eerder een staaltje ik ben te goed voor hun is geweest dan wat anders . Heb nou bij 2 servers waar ik altijd kom gevraagd om screens te nemen , en je raad het al nergens geen last van .
En jah dat recoil verhaal is eigenlijk ook gewoon te lachwekend als je zag hoe hun met een Ak om gingen en ik met men m4 .... dan zou je idd denken dat iedereen een recoil hack heeft }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
rabor schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:33:
[...]
Zorg dat auto-download aan staat in je multiplayer opties.

De server van Summer'69 is zo ingesteld dat je de maps van een andere locatie download (redirect), dat betekent dus dat je deze met volle snelheid kan downloaden. Wel zo heerlijk, aangezien de mappen een grootte hebben van 30 to 60MB.

Ik zal die CTF server van WTF ook eens binnenvallen binnenkort, klinkt goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Dynamix op 07-02-2008 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer krijg je de ghillie suit in multiplayer? Heb je deze 'altijd' als je een sniper wapen vasthebt, of werkt deze alleen op bepaalde maps, of iets dergelijks? Ik kan het namelijk niet vinden in de GoT search en alleen yahoo lijkt een antwoord te hebben, maar dat wordt geblokt op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:28:
Wanneer krijg je de ghillie suit in multiplayer? Heb je deze 'altijd' als je een sniper wapen vasthebt, of werkt deze alleen op bepaalde maps, of iets dergelijks? Ik kan het namelijk niet vinden in de GoT search en alleen yahoo lijkt een antwoord te hebben, maar dat wordt geblokt op het werk.
Als je een sniper als primair wapen meedraagt ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28

The Legend

*Plop*

Zijn er eindelijk eens 2 spelers op een server (82.72.177.90:28960) die genoemd wordt in de TS, wordt je direct gekicked :/ Zet 'm dan niet in de TS als public server.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
The Legend schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:34:
Zijn er eindelijk eens 2 spelers op een server (82.72.177.90:28960) die genoemd wordt in de TS, wordt je direct gekicked :/ Zet 'm dan niet in de TS als public server.
Die heb je wel vaker, en dat zal niet liggen aan 't feit of die server public is of niet.

Ik heb het ook weleens, dan speel je met vier man, en 0wn je flink... Gaat je teammaat weg, komt een van de anderen (beiden dezelfde tag) bij jou in het team, en krijg je een kickvote om je oren. Zulke dingen zijn precies het probleem aan votes: De enige votes die users moeten kunnen doen zijn mute votes, admins moeten gewoon de rest doen, maar op deze manier 'haal je echt de pis uit me' (en anderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorduh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 13:35
TheZeroorez schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:00:
[...]

Die heb je wel vaker, en dat zal niet liggen aan 't feit of die server public is of niet.

Ik heb het ook weleens, dan speel je met vier man, en 0wn je flink... Gaat je teammaat weg, komt een van de anderen (beiden dezelfde tag) bij jou in het team, en krijg je een kickvote om je oren. Zulke dingen zijn precies het probleem aan votes: De enige votes die users moeten kunnen doen zijn mute votes, admins moeten gewoon de rest doen, maar op deze manier 'haal je echt de pis uit me' (en anderen).
Ik heb een tijd lang op SoF2 een clan gehad met een servertje. In SoF2 is het oz je bepaalde admin rangen kan installeren en er zijn heel wat commands (toch in RoCmod). Clanmembersk doenr daarvan een paar uitoefenen referees die konden dan weer voor algemende orde instaan Admins konden dus alles en dan had je nog Super-admins, die staan in voor beheer en bijwerking servers (=clanleaders). Ik vind het ook onnodig dat mensen kunnen voten voor kicks, zelf speel ik ook CoD4 en ik heb gelukkig op CoD4 nog geen kick gehad maar heb het wel al veel zien gebeuren. Vaak gaat het dan over vriendjespolitiek als een server ver vol en je staat goed bij een admin dan vleigt er wle eentje uit zodanig dat die ene er in kan... . Ach ja, wat doe je eraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

TheZeroorez schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:00:
[...]

Kan je ook admins aanmaken dan op een server? Ik dacht dat admins in het spel dezelfde rechten hadden als users maar een backend gebruiken om opties te kunnen veranderen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 20:46
Lorduh schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:08:
[...]

Ik heb een tijd lang op SoF2 een clan gehad met een servertje. In SoF2 is het oz je bepaalde admin rangen kan installeren en er zijn heel wat commands (toch in RoCmod). Clanmembersk doenr daarvan een paar uitoefenen referees die konden dan weer voor algemende orde instaan Admins konden dus alles en dan had je nog Super-admins, die staan in voor beheer en bijwerking servers (=clanleaders). Ik vind het ook onnodig dat mensen kunnen voten voor kicks, zelf speel ik ook CoD4 en ik heb gelukkig op CoD4 nog geen kick gehad maar heb het wel al veel zien gebeuren. Vaak gaat het dan over vriendjespolitiek als een server ver vol en je staat goed bij een admin dan vleigt er wle eentje uit zodanig dat die ene er in kan... . Ach ja, wat doe je eraan...
Of je disabled gewoon votes, problem solved ;)

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
obsidian schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:11:
[...]

Kan je ook admins aanmaken dan op een server? Ik dacht dat admins in het spel dezelfde rechten hadden als users maar een backend gebruiken om opties te kunnen veranderen enzo?
In vrijwel alle spellen die ik ken wordt zoiets via wat kleine scritps gedaan, waardoor mensen met een bepaalde code en/of wachtwoord via de console naar de server het request kunnen sturen om user X te kicken, bijvoorbeeld.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.