[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 50.922 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:22:
[...]
#

Voor een sniper-"kanon" hoef je je niet in te schrijven op een schietvereniging, omdat je er niet mee mag schieten. Is te krachtig ;)
Nee maar de enige mogelijkheid om je vergunningen te halen in Nederland is via de politie of een vereniging, nou is een M99 me ook net iets te duur ($4000) dus als ik al ooit zo ver kom dan wordt het wel een Dragunov, gewoon omdat het eigenlijk een icoon is en betaalbaar.
Lekker hoog in een boom zitten langs een reeën-pad en wachten tot ze komen, dan pats in die kopf.
Op ons land loopt dagelijks wild dus daaraan zal het niet liggen, nu eens kijken wat een lidmaatschapkost voor de lokale schietvereniging.

OT: singleplayer uitgespeeld, en wat een zwak einde zeg. ik wilde die rus persoonlijk wel even met een mes slicen. jeuh nu arcade mode erbij

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 00:20

Xelation

Bendable Poseable

Was gisteravond aan het spelen, maakte een gemeen lachje.

Mijn vriendin vroeg me lachend, heb je gewonnen ofzo?

Ik zei neuh, sloop achter een vijand aan en sneed zijn geel van achter door
met een grijns op mijn gezicht.

Vervolgende bleef ze me een paar seconden vaag aankijken en keek
weer verder de film af naarwaar ze keek.

Bedacht me erna, dat moet echt erg triest geklonken hebben >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Xelation op 30-01-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van plan morgen CoD4:Modern Warfare aan te schaffen na een lange tijd CS:Source te hebben gespeeld.

Nou heb ik online veel filmpjes gezien waarin de verschillende klassen weergegeven worden.

Ik ben vooral geïnteresseerd in de sniper-klasse, maar vraag mezelf af of ik echt zo onzichtbaar ben zoals in die filmpjes wordt gezegd.

Zijn er duidelijke gameplay verschillen tussen de klassen, of gaat het niet verder dan andere wapens en een paar trukjes? Wat ik ook zou willen weten is of er een goeie balans is (dat de ene klasse niet kansloos is in een gevecht met een andere klasse).

Ik vind een goeie balans tussen de spelers erg belangrijk. Daarom wil ik dit eerst weten voordat ik morgen het spel aan ga schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xelation schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:15:

Het 'knifen' is soms ook gewoon leuk. Zie af en toe wel eens 2 mensen die elkaar proberen te 'knifen' en die staan soms seconden lang om elkaar heen dansen. En als je je teamgenoot dan kan helpen door die ander even om te leggen dan is dat nog mooier. >:) .
En ook als je een 'stealth' class hebt is het leuk als je iemand ziet lopen om er achter aan te lopen en niets te doen. Als die zich dan om draait ..... en het is voorbij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

haha, klinkt bekend, maar heeft zij ook met ROSE als ze ineens begint joepie te roepe ofzo, let meestal niet op :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 18:14:
Ik heb van plan morgen CoD4:Modern Warfare aan te schaffen na een lange tijd CS:Source te hebben gespeeld.

Nou heb ik online veel filmpjes gezien waarin de verschillende klassen weergegeven worden.

Ik ben vooral geïnteresseerd in de sniper-klasse, maar vraag mezelf af of ik echt zo onzichtbaar ben zoals in die filmpjes wordt gezegd.

Zijn er duidelijke gameplay verschillen tussen de klassen, of gaat het niet verder dan andere wapens en een paar trukjes? Wat ik ook zou willen weten is of er een goeie balans is (dat de ene klasse niet kansloos is in een gevecht met een andere klasse).

Ik vind een goeie balans tussen de spelers erg belangrijk. Daarom wil ik dit eerst weten voordat ik morgen het spel aan ga schaffen.
Onzichtbaar ben je helaas niet in CoD4. Als sniper wordt het je ook nog eens extra moeilijk gemaakt door de 'Kill-cam'. Als je een vijand afschiet, ziet hij door jou ogen hoe je het hebt gedaan. Als sniper zijnde is je positie dus verraden.

Verder kun je zelf je klasses samenstellen, and trust me, geen enkele klasse is kansloos. Je kunt gewoon spelen met de klasse (en wapens) die je zelf fijn vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

HAHAHAHAHAHAHAHA, ik zie het helemaal voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan altijd servers kiezen die geen killcam aan hebben , genoeg keuze daarin , als je als sniper in gras verstopt ligt dan ben je werkelijk moeilijk te zien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:14
Ligt het aan mij of is de masterserver(oid) down ofzo? Ik krijg weer geen pings op alle servers in mijn favs en kan ze ook niet joinen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

wat is nou een beetje een goed wapen? ik gebruik nu steeds die m4 met granade of red dot of die superscope
laatst had ik die ak 47 geunlocked maar daar kan ik niks mee worden.

als sniper heb ik die Dragunov (rest nog niet geunloked, maar wat een strondwapen is dat mensen zijn niet eens in 1 schot dood, wat heb je dan aan een sniper, als je geschoten hebt moet je eerst weer helemaal op je target inzoomen maar die is dan allang weer vertrokken, nog frustrerender is dat anderen wel een supersniper hebben waarbij je in 1 schot dood bent grrrrrrr daar kan ik echt chagrijnig van worden.

en wat zijn de beste perks? welke gebruiken jullie het meest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Voordat iedereen zijn favorieten gaat opnoemen, elk wapen is goed. Hangt puur van de persoon
af met welk wapen hij/zij het best mee kan omgaan. Natuurlijk zijn bepaald wapens goed in
combinatie met bepaalde mappen. Geloof me na wat uurtjes knallen met die AK47 krijg je die
heus wel onder de knie.

De Barret is inderdaad een knaller van een sniper-wapen, maar er zijn een hoop mensen die
weer niet kunnen omgaan met die enorme terugslag die je krijgt bij het schieten. Die pakken
dan liever bijv. de Dragunov en gaan voor de headshot (in 1 keer dood).

Perks vind ik meer afhankelijk van de gameplay (Deathmatch, Sabotage etc.), maar bovenal
wederom wat je het fijnst vindt. En natuurlijk voor welke challenges je gaat.

Voor Random knallen, kies ik voor Perk 1: Bandolier. Probeer niet vaak dood te gaan en is
meer amunitie een must voor mij. Tja en aangezien ik dan probeer niet vaak dood te gaan is
voor Perk 2 mijn keuze: Overkill. 2 wapens. Hier kies ik dan wel voor een combo van dichtbij
en ver. Bijv de P90 of G36C in combinatie met de SAW of Barret. Perk 3 is dan vaak
Dead Silence voor de keeltjes doorsnijden of Martyrdom om te irriteren. Niks is erger om
iemand dood te hebben geschoten en dan vervolgens zelf alsnog doodgaan door zo'n klere
granaat.

Maar mijn grootste advies is, ga gewoon lekker experimenteren >:)
koekoek2003nl schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:08:
wat is nou een beetje een goed wapen? ik gebruik nu steeds die m4 met granade of red dot of die superscope
laatst had ik die ak 47 geunlocked maar daar kan ik niks mee worden.

als sniper heb ik die Dragunov (rest nog niet geunloked, maar wat een strondwapen is dat mensen zijn niet eens in 1 schot dood, wat heb je dan aan een sniper, als je geschoten hebt moet je eerst weer helemaal op je target inzoomen maar die is dan allang weer vertrokken, nog frustrerender is dat anderen wel een supersniper hebben waarbij je in 1 schot dood bent grrrrrrr daar kan ik echt chagrijnig van worden.

en wat zijn de beste perks? welke gebruiken jullie het meest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Is er al iemand die dit op xbox met toetsenbord en muis speelt?

Of kan dat nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ik vind de ak47 juist geweldig; met double tap erop.
De m16 kan ik ook goed mee overweg. Al die wapens die je later krijgt vind ik stukken minder.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch voor de M4 ga, met Red Dot. Vind ik heerlijk spelen. Moet nu nog 1 challenge halen voor dit wapen: 75 Headshots. Moet ik er nog 20 van ongeveer.

Daarnaast wil ik nog wel eens een sniper-class proberen, ben ik nog niet aan toegekomen. Denk dat daar de 50-cal het beste wapen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

M16 gebruik ik altijd icm acog scope.
M4 altijd zonder scope + SVD als 2e wapen
en G36 met de DE als sidearm

zo heb ik elke potje wel een fijne uitrusting vind ik. Heb ook nog een slot met de M60 en acog scope. maar die gebruik alleen bij de raket lanceer map. (vergeet de namen altijd)

edit:
perks bij mij:
1 = 3 nadaes
2 = of stopping power of overkill
3 = deep impact

[ Voor 13% gewijzigd door JohnD op 31-01-2008 09:19 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Phusebox schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 08:43:
Ik vind de ak47 juist geweldig; met double tap erop.
De m16 kan ik ook goed mee overweg. Al die wapens die je later krijgt vind ik stukken minder.
AK47 heb ik met Agog, dan is hij zowel goed van dichtbij als van veraf. :) Werkt fantastisch inderdaad.
M16 vind ik ook wel een prettig wapen, met dat rooie puntje.

Maar er is één wapen dat in bepaalde situaties echt heerlijk is, namelijk de P90. Het is echt het must-have wapen op de meeste maps, bij de gamemode FFA. Zeker in combinatie met die perk waarbij je heel snel reload. Je hebt je kogels namelijk op iedere hoek van de straat nodig in FFA.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Maar welke Perks gebruiken jullie? Misschien is het leuk als je je complete Class hier post, om zo te kijken wat een goede combinatie is?

Ik zal beginnen:

P.W.:M4, Red Dot
S.W.: M9 (dacht ik uit m'n hoofd)
Perk 1: n.v.t.
Perk 2: Stopping Power
Perk 3: Deep Impact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G3 reddot met bandolier, stopping power en extreme conditioning. Of ik neem (bij meer close combat maps) P90 met 3x frag, stopping power en extreme conditioning.

Die martyrdom granaten v tegenstanders moet je gewoon oppakken en weggooien want die zijn ongekookt. Tijd genoeg mits je hem v dichtbij hebt gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Dat lukt me dus echt nooit, die challenge: Hot Patato.

Het kreng knalt altijd midden in mijn gezicht.
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:23:
G3 reddot met bandolier, stopping power en extreme conditioning. Of ik neem (bij meer close combat maps) P90 met 3x frag, stopping power en extreme conditioning.

Die martyrdom granaten v tegenstanders moet je gewoon oppakken en weggooien want die zijn ongekookt. Tijd genoeg mits je hem v dichtbij hebt gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Zijn er nog meer mensen hier die zo verslaafd zijn aan Sabotage? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Weet iemand of er al een soort van (irc)Scorebot te krijgen is? Ik wil dus een livefeed van onze server in de irc channel spammen. ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 08:52:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch voor de M4 ga, met Red Dot. Vind ik heerlijk spelen. Moet nu nog 1 challenge halen voor dit wapen: 75 Headshots. Moet ik er nog 20 van ongeveer.

Daarnaast wil ik nog wel eens een sniper-class proberen, ben ik nog niet aan toegekomen. Denk dat daar de 50-cal het beste wapen is...
Daarna krijg je nog Expert III, dan moet je dus in totaal 150 headshots halen (maar je hebt er dan al 75). Ik moet er nog drie volgens mij om tot de 150 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

We zitten maar te kleppen, maare we moeten maar eens snel met z'n allen knallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06-2024
Ja goed plan, gezellig met zijn allen knallen.
Kijk eens op http://www.cnb-clan.nl
Leuke nieuwe server die net online is.
Leuke site, gamestatistieken en andere leuke dingen.

Uiteraard vind je hier ook het ip-adres van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Rodink schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:40:
Ja goed plan, gezellig met zijn allen knallen.
Kijk eens op http://www.spam.nl
Leuke nieuwe server die net online is.
Leuke site, gamestatistieken en andere leuke dingen.

Uiteraard vind je hier ook het ip-adres van de server.
ehhh spam?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
als iedereen dan samen wil knallen (op reguliere basis), join dan #cod4 op IRC (irc.tweakers.net:6667)

Tot daar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
Spam, dit???
Nee hoor, gewoon alle cod 4 liefhebbers tippen over een leuke site en en een goede gameserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

persoonlijk vind ik die .50 Barret te zwak... het komt wel voor dat je iemand raakt, zelfs met stopping power, en dat hij nog niet dood is.
zelf gebruik ik de m40 (1e sniper) deze mag bij wars ook, en is heerlijk accuraat

mijn favo perkset is silenced m4
1: bandolier / bomb squad
2: UAV jammer / stopping power
3: dead silence >:)

@hierboven, ik geloof niet dat het toegestaan is "reclame" te maken voor een bepaalde server...

[ Voor 12% gewijzigd door flessuh op 31-01-2008 11:51 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Modern Warfare vandaag voor de PC aangeschaft, maar heb een klein (of misschien groot) probleem.

Ik kan nergens meer een spel joinen, omdat ik constant een "awaiting key code authorization" bericht krijg. Dan krijg ik na 10 tellen een time out.

Dit gebeurt nu constant, terwijl het me eerder vandaag wel lukte om online te spelen.

Ik heb het gegoogled en er zijn meer mensen met dit probleem, maar ik zie geen oplossing.

Wat is hier aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
Heb je laatste patch 1.4 al gedownload en geinstalleerd?
Je hebt neem ik aan verder geen andere zaken op de achtergrond draaien?
Probeer even een firewall uit te schakelen of de juiste poort open te zetten zodat er communicatie over en weer mogelijk is, zodat code gecheckt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:17:
[...]

Daarna krijg je nog Expert III, dan moet je dus in totaal 150 headshots halen (maar je hebt er dan al 75). Ik moet er nog drie volgens mij om tot de 150 te komen.
En wat unlock je dan? De Digital Cam.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste patch en laatste punkbuster versie geinstalleerd.

Niks op de achtergrond, geen firewall.

Ik heb wel een (no dvd) crack gebruikt voor singleplayer. Kan het misschien hierdoor komen. Dat het multiplayer gedeelte denk dat ik illegaal bezig ben en me blokkeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Staat bij de challenge ;)
Acid__Burn schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:06:
[...]

En wat unlock je dan? De Digital Cam.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Nee zou in theorie niet mogen uitmaken. Mulitiplayer gebruikt een andere *.exe
namelijk ipw3.exe

Je hebt wel een geldige serial toch? :+
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:07:
Ik heb de laatste patch en laatste punkbuster versie geinstalleerd.

Niks op de achtergrond, geen firewall.

Ik heb wel een (no dvd) crack gebruikt voor singleplayer. Kan het misschien hierdoor komen. Dat het multiplayer gedeelte denk dat ik illegaal bezig ben en me blokkeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de serial is echt.

Ik heb eerst 2x multiplayer gespeeld, dan de crack op singleplayer toegepast, dan 1x multiplayer gespeeld en daarna lukte het opeens niet meer om te joinen. Singleplayer doet het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Die crack, was dat puur een vervanging van de *.exe voor singleplayer of zaten er meer bestanden bij?

Kan namelijk dat je een crack heb geinstalleerd incl. fake-serial waar je nu last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rethxoth schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:48:
Zijn er nog meer mensen hier die zo verslaafd zijn aan Sabotage? :)
Yep, vind ik ook het leukste speltype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:23:

Inderdaad. In die martyrdom granaten trapt niemand meer en anders gooi je ze toch wel weg. Alleen die 'cooked' zijn nog vervelend als je er tegen aan loopt. Last Stand is soms nog wel nuttig.

Dit zijn toch wel de drie favoriete klassen die ik het meeste gebruik. Verschilt per map waarop ik speel. Sniper spelen ben ik niet geduldig (en goed) genoeg voor. Shotgun gebruik ik (af en toe) maar op 2 of 3 mappen.

Primary Weapon - RPD (machinegeweer) met Grip (erg nauwkeurig met grip!)
Sec. Weapon - Golden Desert Eagle

Perk 1 - Niet mogelijk in combinatie met Grip
Perk 2 - Juggernaut
Perk 3 - Last Stand

Werkt erg lekker op de open en (soms) stads mappen. Speel ik het meeste mee.

Primary Weapon - MP5 met Red Dot Sight

Perk 1 - Special Grenades
Perk 2 - Stopping Power
Perk 3 - Deep Impact

Goed om mee te 'rushen' en voor drukke mappen.

Primary Weapon - P90 met Silencer

Perk 1 - Claymore
Perk 2 - UAV Jammer
Perk 3 - Dead Silence

Werkt lekker in de mappen waar veel gebouwen in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Een klasse die altijd blijft is mijn M4 klasse:
M4 met reddot sight
USP.45 no attachment
2x RPG
Stopping Power
Last Stand of deep impact

Verder staat de sniperklasse ook redelijk vast (vanwege de 100 kill challenge):
M40
M4 met reddot sight
2x claymore
Overkill
Iron Lungs

De rest van de klasses wisselen nog wel eens vanwege challenges die ik wil (en moet) halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Help! Ik word opeens van servers gekickt door PB met de volgende melding:

"MD5tool mismatch: mods\modwarfare\7za.exe (len=2048)"

Nu heb ik na het spelen van die mod m'n mod folder in z'n geheel geleegd, dus wat is nou het probleem :?

Kan iemand me vertellen wat er bij een clean install in de folder mods staat?

[ Voor 14% gewijzigd door Hazuki op 31-01-2008 19:31 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Hazuki schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:10:

Nu heb ik na het spelen van die mod m'n mod folder in z'n geheel geleegd, dus wat is nou het probleem :?

niks is leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Hazuki schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:10:

Wat je even moet doen dan: alle bestanden uit je mods\modwarfare map verwijderen, de DVD van CoD4 in je PC stoppen, en dan vanuit de map X:\Setup\Data\Mods\ModWarfare (op de DVD dus) alle bestanden copieren naar je mods\modwarfare maps op je schijf te copieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:00:
Een klasse die altijd blijft is mijn M4 klasse:
M4 met reddot sight
USP.45 no attachment
2x RPG
Stopping Power
Last Stand of deep impact

Verder staat de sniperklasse ook redelijk vast (vanwege de 100 kill challenge):
M40
M4 met reddot sight
2x claymore
Overkill
Iron Lungs

De rest van de klasses wisselen nog wel eens vanwege challenges die ik wil (en moet) halen.
Das de beste sniper combinatie! echter heb ik zelf m4 irunsights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Aah thnx, dus er staat wel degelijk iets in die folder! :)
Ik heb het gedaan, nu eens kijken of ik nog gekickt word.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Hazuki schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:55:
Aah thnx, dus er staat wel degelijk iets in die folder! :)
Ik heb het gedaan, nu eens kijken of ik nog gekickt word.
huh vaag bij mij is die leeg :S beetje lullig van mij nou lijkt het net of ik zomaar niet zeg, maarja misschien omdat ik de iets minder legale versie heb
weet iemand waar hij een beetje goedkoop te krijgen is? ik wil eigelijk wel een echte key hebben, kan alleen maar op gecraakte server :(

zal er meteen even bij zeggen dat dat natuurlijk door die key komt maar ik koop hem nog wel hoor...

[ Voor 8% gewijzigd door kaasaanfiets op 31-01-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Geeft niks koekoek, het werkt iig weer allemaal naar behoren :)
Op CD-WOW.nl issie nu 39,95.

Mijn setup is meestal als volgt:
P90 met red dot sight
G3 met red dot sight
Claymore
Dead Silence

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij vandaag nou toch is overkomen!

Voor de doorgewinterde online gamers zal het mischien niks nieuws zijn, maar toch. Ik dacht vandaag eens lekker op een rustige server te gaan spelen, en vond een server met maar 2 mensen. Aha! Dat is een buitenkansje, lekker een beetje verstoppertje gaan spelen. Ik was nog geen 5 seconden "ge-connected" toen ik de melding kreeg dat ik gekickt was. Dus ik meteen weer joinen, waarna ik bijna net zo snel wordt gekickt. Ik had alleen nog wel net de tijd om een stukje van hun chat te lezen, waar ze elkaar vertelden hoeveel headshots ze nog moesten geven met de M249 SAW.

Ik geheel geschokt :9 omdat ik nu al 3 keer achter elkaar was gekickt, ben op een andere server eens gaan rondvragen. Blijkbaar is dat de manier om je level omhoog te halen. Dit maakt mij heel boos :(

Terwijl ik zwetend aan het schieten was, of uren lang bij Crossfire heb lopen sniperen, om die gouden Druganov maar te krijgen, denken een paar gore kl**thommels het even snel te doen en gewoon elkaar een par uur lang headshots geven. Telkens als ik iemand met een gouden Ak of Druganov zag rondrennen, dacht ik; "So he, die is goed met CoD4!" Maar dat zijn dus allemaal vervelende jongetjes (of mannen ;) ) die er geen moeite voor hebben gedaan.

Valt hier niks tegen te doen? Kan er niks in een nieuwe patch worden ingebouwd dat het onmogelijk maakt om zo je levels en geweren te halen?

En om niet alleen maar te zeuren over valsspelers, mijn favoriete Perkset:

Voor levels met veel gebouwen:
MP5 SD, Bandolier, Double Tap en Last Stand

Voor scherpschutterlevels:
Barreta .50, 2 Claymore, Penetration, Iron Lungs.

En voor de rest probeer ik om alle geweren helemaal uit te spelen. (op de eerlijke manier ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ach, het is maar waar je de lol van inziet. Zo geeft het halen van challenges geen waardering. Ik haal in eerste instantie altijd eerst de 150 kills, waar de headshots op staan zie ik dan wel weer. Het enige wapen waarbij ik dichtbij ben om de 150 headies mee te halen is de M4. De teller staat op 131. Als je het zo doet (wat met de ps3 versie nogal moeilijk is maar het zou kunnen als je een grote vriendengroep hebt, die tegelijk online is en er zin in heeft om het zo te doen) lijkt het mij ook maar saai om met zo'n golden gun rond te lopen. Je weet toch dat je er geen zak voor hebt gedaan! :z

Ik heb net de Skorpion 150kills gehaald. Morgen maar eens kijken waar de teller staat met headshots, ik denk zelfs nog onder de 25. Maar dat boeit niet, morgen is het de beurt aan de mini uzi! Kijken of er te schieten valt met dat onderkruipsel! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:40:
[...]

Yep, vind ik ook het leukste speltype.
Lijkt het meest op CSS :)

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
m4yall schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:24:
[...]

Ach, het is maar waar je de lol van inziet. Zo geeft het halen van challenges geen waardering. Ik haal in eerste instantie altijd eerst de 150 kills, waar de headshots op staan zie ik dan wel weer. Het enige wapen waarbij ik dichtbij ben om de 150 headies mee te halen is de M4. De teller staat op 131. Als je het zo doet (wat met de ps3 versie nogal moeilijk is maar het zou kunnen als je een grote vriendengroep hebt, die tegelijk online is en er zin in heeft om het zo te doen) lijkt het mij ook maar saai om met zo'n golden gun rond te lopen. Je weet toch dat je er geen zak voor hebt gedaan! :z

Ik heb net de Skorpion 150kills gehaald. Morgen maar eens kijken waar de teller staat met headshots, ik denk zelfs nog onder de 25. Maar dat boeit niet, morgen is het de beurt aan de mini uzi! Kijken of er te schieten valt met dat onderkruipsel! >:)
Ik moet er nog 2 voor de m14 :p Wordt ie dan goud? 8)7

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:20

d_star

Maharadja of the Year :-/

Nope, dan krijg je een red of blue tiger skin (welke kleur weet ik even niet meer) voor dat wapen.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Hih hij was sarcastisch :+
d_star schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 08:23:
Nope, dan krijg je een red of blue tiger skin (welke kleur weet ik even niet meer) voor dat wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:06

Cheezus

Luiaard

Tja... als je gewoon lang speelt met je favo weapon haal je die 150 headshots vanzelf wel een keer. Ik heb er niet erg m'n best op gedaan en heb de M4 en MP5 nu met red tiger skin.. met iets van 7000 kills in totaal :P

Ik speel nu meestal met:

MP5 reddot
Desert Eagle

Bandolier
Sleight of hand
Extreme conditioning

of:

M4 silenced
Desert Eagle

C4 (ik moet nog die challenge halen maar doe er nooit zo m'n best voor :P)
Stopping power
Deep penetration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe is mijn favo de SAW met red dot sight (lekker veel ammo)
Maar allememagies wat een gevloek en getier op xbox live als je tegen Amerikanen/UK'ers speel, lig meestal in een deuk, en vooral om de Ieren vanwege het accent _/-\o_ geweldig.
Alleen balen dat er mensen zijn die als ze gelijk in het begin worden ingemaakt het spel verlaten, en dan eigenlijk alleen als ze het spel hosten want dan is het gelijk einde oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:23
ik vind het jammer dat je niets meer aan die XP punten hebt als je lvl 55 hebt bereikt. Heb nu eindelijk een golden AK \o/...wat ik altijd gebruik is :

G3C
Red dot

Golden dessert eagle

Uav jammer
dead silence
2x RPG

En een Smoke nade.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
DrDDay schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:00:
[...]

Ik moet er nog 2 voor de m14 :p Wordt ie dan goud? 8)7
alleen als je alle assault riffle's 150 headshot hebt gemaakt krijg je een gouden AK. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:29:
ik vind het jammer dat je niets meer aan die XP punten hebt als je lvl 55 hebt bereikt. Heb nu eindelijk een golden AK \o/...wat ik altijd gebruik is :

G3C
Red dot

Golden dessert eagle

Uav jammer
dead silence
2x RPG

En een Smoke nade.
Volgens mij kun je beter de silencer nemen ipv red dot. Anders heb je vrij weinig aan je Uav jammer en dead silence. Je komt dan gewoon op de uav wanneer je schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Sommige kerels met gouden AK oid hebben het fake gekregen,

Ik heb nu zelf ook een Gouden AK omdat ik de challenges wel leuk vind, heb er ook best een tijdje over gedaan.

Ik speel de laatste tijd veel op Hardcore S&D Servers, valt me op dat de mensen in dat soort servers zitten toch een slag beter zijn (al helemaal met hardcore)

Ik speel het meest met :

Golden AK47 - Silencer
Golden Desert eagle
Stun met 3 Grenades
Silence perk (ff naam kwijt, dat ze je niet horen lopen)
AUV Jammer

Hiermee is echt een perfecte silence pack, en als je bijna als laatste over bent en de tegenstander gebruikt UAV zien ze je niet.

Ik blijf het nog steeds een leuk spel vinden, verveelt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:39
hardcore is te makkelijk, 1 a 2 kogels en je bent dood.
Doe bewust geen hardcore als je op server zonder komt, heb je alleen maar nadelen.
En al helemaal wars zonder hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:34:
[...]

Volgens mij kun je beter de silencer nemen ipv red dot. Anders heb je vrij weinig aan je Uav jammer en dead silence. Je komt dan gewoon op de uav wanneer je schiet.
Ja dat is waar...maar die red dot was nog uit de tijd dat ik headshots moest hunten :D
maar nu gaat die helemaal silence :9

Mijn gouden AK is trouwens helemaal eerlijk voor elkaar gespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even mijn custom classes ;)

Sniper

1 - Barret .50 Cal -> oh my god wat is dat geluid HEMELS! _/-\o_
2 - Deagle

Perk 1 - 2 x Claymore
Perk 2 - Stoppingpower -> 1 hit = kill (zonder juggernaut)
Perk 3 - Penetration / Iron Lungs ... Nog geen voorkeur hier

Assault

1 - M4 met Red Dot Sight
2 - Desert Eagle

Perk 1 - Bandolier
Perk 2 - Double Tap -> Vind het handiger dan Stoppingpower vooral icm met bandolier
Perk 3 - Deep Impact

Spec Ops

1 - M4 met Silencer -> blijf dit het lekkerste wapen vinden icm Silencer
2 - Colt 1911 + Silencer

Perk 1 - Bandolier
Perk 2 - UAV Jammer
Perk 3 - Extreme conditioning -> Of is Steady Aim beter... nog geen voorkeur

Long Range

1 - M16 + Red dot / M14 + Red Dot -> Moet ACOG nog unlocken
2 - Deagle

Perk 1 - Bandolier
Perk 2 - Double Tap / Stopping Power
Perk 3 - Penetration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik heb nu ook een iets minder legale versie.
Maar ik wil ook de orginele kopen omdat ik het spel toch heel gaaf vind.

Maar nu zijn de stats gekoppeld aan je cdkey toch?
Dus als ik een andere versie installeer ben ik alles kwijt?
Of is er een manier waarop je alles kan behouden?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Laatst online: 12-09 13:36
Nee, ik had ook eerst wat minder legaal (cracked servers spelen) , ik had toen level 15 en toen ik mijn legale cd key invulde kon ik in de normale servers en alles werkte naar behoren.

je koopt dus inprencipe gewoon je CD-key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Nee, dan krijg je rode cam.
Je moet alle assault rifles 150 hs halen om een gouden ak47 te krijgen.
Zelf heb ik (eerlijk verdient) de gouden ak 47 en gouden M60 (LMG), ik heb de gouden sniper rifle bijna.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Zijn er op dit moment meer mensen die naar geen enkele server kunnen connecten? Ik heb dit nu al meerdere keren gehad. Lijst met favorites geeft alleen ip's en kan naar geen enkele server connecten. Geen idee waardoor dit komt(en nee, ik heb niks veranderd tov voor de problemen. Hoewel het kan dat telfort zit te kutten)

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
FidoDido schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:41:
hardcore is te makkelijk, 1 a 2 kogels en je bent dood.
Doe bewust geen hardcore als je op server zonder komt, heb je alleen maar nadelen.
En al helemaal wars zonder hardcore.
Makkelijk? Bedenk je ook dat je vijand je dus op dezelfde 'makkelijke' manier neer heeft. Meer 'echte' oorlog dus: 2 schoten zijn dodelijk, en geen radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Er zitten weer wat idioten challenges te halen op Frank's server....

<>< Bach !?><> en Naasty

Eerst ff hun wat afgeknald mja toen begonnen ze te schelden dus dan maar een ban ofzo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

SoaDmaggot schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:49:
[...]

Makkelijk? Bedenk je ook dat je vijand je dus op dezelfde 'makkelijke' manier neer heeft. Meer 'echte' oorlog dus: 2 schoten zijn dodelijk, en geen radar.
Ik vind het ook gewoon makkelijk hoor, juist omdat iedereen dan gaat zitten campen wordt het makkelijker offensief te spelen

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
DonMetal schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:18:
[...]

Ik vind het ook gewoon makkelijk hoor, juist omdat iedereen dan gaat zitten campen wordt het makkelijker offensief te spelen
Dat campen valt reuze mee. Of je moet net een slechte server te pakken hebben. Hardcore speelt gewoon veel fijner. Je hoeft immers niet meer een clip in iemand te legen voordat hij neergaat maar enkele schoten is voldoende.

One in the Head, two in the chest, just to make sure ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

>:) Vanavond knallen op Frank's zijn server!? >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Xelation op 01-02-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Ik wil wel :D. Jammer dat het geen hardcore is maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:13:
Zijn er op dit moment meer mensen die naar geen enkele server kunnen connecten? Ik heb dit nu al meerdere keren gehad. Lijst met favorites geeft alleen ip's en kan naar geen enkele server connecten. Geen idee waardoor dit komt(en nee, ik heb niks veranderd tov voor de problemen. Hoewel het kan dat telfort zit te kutten)
Heb af en toe het zelfde probleem (ook Telfort hier). Soms dan krijg je wel een lijst maar met pingwaardes van 400 tot 600. Even later is er weer niets aan de hand en kan ik gewoon gamen. Als ik dan van server wil veranderen, dan krijg ik de lijst ook niet meer ververst. Call of duty verlaten en opnieuw opstarten heeft geen zin. Als ik dan een tijdje wacht dan werkt de lijst weer. 8)7

Een ander probleem is dat de verbinding voor een seconde of 20-30 helemaal wegvalt tijdens Call of Duty (al is het niet meer zo erg als eerst - eerst 3 a 4x per uur nu 1x per week).
Denk zelf dat het meer een Telfort probleem is dan van Call of Duty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Allemaal nu op Frank's server dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik op franks zijn server dan? ip adress aub en wat moet je ook alweer ervoor zetten in console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Eerste pagina van de post ff kijken ;). In console is het /connect xx.xx.xx.xx:xxxx
Maareuh al de gotters zijn al weg :P. Was wel ff geinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

wilde net gaan spele... jammer

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:18
Speelt iemand eigenlijk die arcade levels waar je binnen een bepaalde tijd zoveel morgelijk punten moet halen in de levels?

Ik heb net de Bog arcade gespeeld. In totaal iets van 60000 punten gehaald. Is wel goed voor je aiming skill, want je meer punten als je bij een headshot maakt.Ik ben wel benieuwd wat andere halen in bepaalde levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Ik ook (:
4th schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:46:
wilde net gaan spele... jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat met door de muur heen schieten , lijkt mij dat een zware machine geweer veel meer damage aanricht dan een MP5 of een ander licht geschut , maar wanneer raak je iemand nog achter een muur , als die een meter 2 erachter zit dan lijkt mij de damage niet meer toereikbaar , zijn er geen youtube filmpjes die daar wat meer duidelijkheid over geven ?

trouwens patch 1.5 is uit http://www.gamershell.com/news/45206.html

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:25:
Hoe zit dat met door de muur heen schieten , lijkt mij dat een zware machine geweer veel meer damage aanricht dan een MP5 of een ander licht geschut , maar wanneer raak je iemand nog achter een muur , als die een meter 2 erachter zit dan lijkt mij de damage niet meer toereikbaar , zijn er geen youtube filmpjes die daar wat meer duidelijkheid over geven ?
Dat hangt van teveel factoren af om goed uit te leggen, het zou namelijk (semi)realistisch moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb geen Favo uitrusting, omdat ik continue met andere wapens speel :)

Om meerdere redenen:
  • Omdat ik altijd in Prestige modus speel
  • Omdat ik afwisseling leuk vind
  • Omdat het uitdagend is
  • Omdat het leuk is met allerlei Perks te klooien
  • Omdat bijna alle wapens prima spelen, en toch verschillend zijn
Best wat dus ;)

Ik heb wel 1 favo Perk, en dat is de UAV Jammer. Altijd leuk om verassend uit de hoek te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
patch 1.5 is uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
DESCRIPTION:

This is the release of the v1.5 Call of Duty 4: Modern Warfare™ patch by Infinity Ward.

CHANGES:

Fixed server browser not showing all of the servers

The "hold [ ] to steady" sniper scope hint will only appear if you can use it

Fixed game not recognizing IWDs existing if they are all in fs_basepath and none are in the main/ folder

Made mod scripts able to change stats

Allow developer_script for mulitiplayer modding

Fixed map rotation errors with usermaps

Fix for reloading several times after connecting to a modded server

Fixed minimap not showing up in the menu for usermaps

Fixed an issue with Http redirect downloads.

Mod tools will now work with other languages

NOTE: patch 1.5 is not compatible with 1.4. You will not be able to find 1.4 servers if you update.

NOTE: Please ensure you have previously downloaded 1.4 patch before downloading 1.5 as you will need the 'Winter Crash' map from 1.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Ik heb hem hier vandaan, maar ik wacht met installeren nog even, want het zal wel even duren, voor de meerderheid van de servers is overgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik snap even iets niet. Speel op de XBOX, ben nu level 55, maar Prestige Mode is greyed out. Er staat wel "unlocked at level 55" maar daar ben ik toch al? Of moet ik eerst nog 5000 punten verdienen totdat het unlockbaar is?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 01:16
Als het goed is kan je pas met Prestige mode beginnen, als je ALLES behaald hebt.
En dit is naar mijn mening veel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Definieer "alles"?

Waarom zie je dan zoveel lui met prestige modes? Hebben die alle challenges gehaald? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Net patch erop gezet. Helaas laat de serverbrowser nogsteeds mijn modem half-crashen waardoor ik geen serverlijst kan ophalen. Ze hadden nog zo belooft het op te lossen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation

Xelation

Bendable Poseable

Zo da's irritant, je ziet gewoon alle servers (damn 18.837 inmdiddels) maar niet welke versie ze draaien 1.4 of 1.5. Pas als je erin gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
iedereen kan patchen: Linux binaries zijn ondertussen ook uit!
Here's a 1.5-compatible patch for the Linux server; it can be applied to any previous installation by just unpacking the files to overwrite any previous ones.

Mirrors:
http://treefort.icculus.o...x-server-01312008.tar.bz2
http://0day.icculus.org/c...x-server-01312008.tar.bz2

54699066 bytes.

md5sum:
ff9ea31dd0a9dbcecd1d7934f3af2f94 cod4-linux-server-01312008.tar.bz2

Enjoy!

--ryan.
(De crash_snow map van patch 1.4 zit ook in de 1.5 patch, dus je kan 1.5 ook op een unpatched server gooien).

[ Voor 9% gewijzigd door PeterSelie op 02-02-2008 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Gunner schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 23:18:
Definieer "alles"?

Waarom zie je dan zoveel lui met prestige modes? Hebben die alle challenges gehaald? :?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ben na een goede ronde knallen met een bekende al even lvl 55. En ik moet zeggen. Het 'verveelt' snel. Je ziet de Xp's flink binnenkomen alleen ze hebben geen enkele waarde meer. Dus ik ga misschien toch maar eerder dan verwacht beginnen aan de Perstige mode (tenzij je ALLES moet halen)... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Morgen/vandaag (zaterdag) zet ik de nieuwe Patch in de StartPost. Al 2weken deze game niet gespeeld, druk enzo :(

Overgens is er nu ook een Mapping Contest bezig van IW :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

wanneer komen er meer maps? ik zit eigenlijk wel te wachten op een remake van carantan de beste map ooit vind ik...
Zitten er trouwens nog meer voordelen aan een silencer? anders dan dat je niet op de radar gezien word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Laatst online: 21-01 11:25
m4yall schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 01:57:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ben na een goede ronde knallen met een bekende al even lvl 55. En ik moet zeggen. Het 'verveelt' snel. Je ziet de Xp's flink binnenkomen alleen ze hebben geen enkele waarde meer. Dus ik ga misschien toch maar eerder dan verwacht beginnen aan de Perstige mode (tenzij je ALLES moet halen)... :z
je hoeft niet ''alles'' te halen je moet als je lvl 55 bent nog ff doorspelen zon 5000 xp totdat prestide mode beschikbaar word.zodat je ook level 55 gehaald hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Ze horen je ook niet :+

Maar nee, ik vind een silencer meestal nadelig, zeker met een smg.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer krijg je gouden wapens? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Nakebod

Nope.

Gouden DE bij level 55.
Andere wapens (Geloof maar 1 per wapen klasse) na het behalen van alle challenges in die wapen klasse.
Bijv alle challenges voor de Sniper klasse halen en je krijgt een gouden Druganov als ik mij even niet vergis.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

NeSs schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 02:09:
[...]

je hoeft niet ''alles'' te halen je moet als je lvl 55 bent nog ff doorspelen zon 5000 xp totdat prestide mode beschikbaar word.zodat je ook level 55 gehaald hebt
Ja precies. Dat dacht ik dus ook alop te merken aan het status scherm. Vreem dat er dan wel staat "Prestige mode unlocked at level 55". Dat zou suggereren dat je het direct bij lvl 55 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

koekoek2003nl schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 02:04:
wanneer komen er meer maps? ik zit eigenlijk wel te wachten op een remake van carantan de beste map ooit vind ik...
Zitten er trouwens nog meer voordelen aan een silencer? anders dan dat je niet op de radar gezien word?
is niet gezien worden op de radar geen voordeel dan? ik loop constant op m'n radar te kijken waar de tegenstanders nu weer uithangen. Als jij in me rug komt zeggen met een silencer en een uav perk dan ben ik gewoon het haasje

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ja maar ik heb begrepen als je in een hardcore-mode server speelt dat je dan helemaal niet gezien wordt op de rader. als je UAV hebt natuurlijk

Hardcore servers zijn sowieso meer fun O-) anders moet je echt half magezijn leegschieten.

[ Voor 25% gewijzigd door FDMK op 02-02-2008 11:38 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.