Kan niet stoppen met ontploffen!
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
ow nee toch niet
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja . Precies dezelfde tekst .. fake dus . Of ze zijn er niet of ze zitten wel in de zaal zonder coverage te geven.MrAcid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:59:
Volgens mij zitten die gasten van OMT helemaal niet in de zaal, die zitten gewoon MacRumors over te tikken..
Jij kan beter even naar Engeland of Duitsland fietsen denk ik zoVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:59:
Hij zou beter melden dat de iPhone naar europa komt, daar zit al iets meer volk op te wachten.
Flickr: You can view a friend’s pictures, or even their friends’ photos. Of course, this is all set to music from your own iTunes library. Uh oh, tech demo problem alert! No photos, just music. The screen is blank (because of flickr). WE SWEAR IT’S NOT US.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat idee had ik ook al ja, het is echt letterlijk vertaaldMrAcid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:59:
Volgens mij zitten die gasten van OMT helemaal niet in de zaal, die zitten gewoon MacRumors over te tikken..
Kan niet stoppen met ontploffen!
Verwijderd
MrAcid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:59:
Doe even gewoon zeg. De hype eromheen wordt door iedereen gecreeerd. Al die rumorsites die rumor na rumor spuien. Dat is apples schuld? Bovendien, die keynote is nog niet afgelopen.Phusebox schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:54:
ach ja eerst de hype opbouwen en dan met zoiets komen... part 5 moet toch wel heel bijzonder zijn
something is in the air... ja steve jobs is getting fired
Maar als ik iets aan sommigen hier mag meegeven: Doe even gewoon. Het is niet alsof de wereld instort als Apple niet met een -door de media bedachte!- dunne MacBook komt of zo.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Niet alleen dat. Ze hebben het er niet over dat personen dit niet lukt, maar dat geen enkel groot bedrijf is die het voor elkaar krijgt. Hij noemde Microsoft, TiVo, Unbox, en hun eigen Apple Tv 1 als voorbeeld. Sommige mensen hebben wel een mooi media center, maar er is nog niet echt een Mainstream-product op de markt dat films van de pc op de tv toont.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:56:
[...]
Doe normaal. Niet iedereen is tweaker die wel even op z'n pc met een newsleecher of torrent client moeite gaan doen om een goede release te vinden, te downloaden. Overzetten op een stickje of via netwerk sharen... enz...
Ik kan het wel en zelfs ik zou dan gewoon liever voor de tv zitten en alles rechtstreeks met de apple tv regelen, zonder eerst op de pc te moeten prutsen. Kunnen uw ouders torrents binnenhalen? Die rar's unzippen, ondertiteling toevoegen? De juiste codecs vinden...
Of deze nieuwe Apple TV daarin gaat slagen weet ik niet, overigens, maar daar gaat het hier om.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Sjezus, issie aan de crack?
Haters everywhere but I don’t really care
Moah.. Ik kan dit allemaal best waarderen. Xserves daarintegen vindt ik dan weer volstrekt oninteressant.neographikal schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:59:
[...]
Nee, maar komop, de updates van de X-serve en Mac Pro van vorige week waren boeiender dan dit tot nu toe.
En nog fout ook:MrAcid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:59:
[18:18] Office 2008 nu officieel gelanceerd. De laatste PowerPC applicatie die nu over is.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Van 1 bij 2 meter ofzo?FrOnT242 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:02:
Ik had eigenlijk gehoopt dat er grotere Ipod touches zouden komen
Apple TV 2.0 is een gratis softwareupgrade... Das best aardig van ze
[ Voor 58% gewijzigd door CLB op 15-01-2008 19:02 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het is niet dat Apple vies is van dit soort publiciteit hoor. Ze sturen ook zelf teasers rond en dergelijke. Verder heb je wel gelijk, maar Apple is ook weer niet helemaal onschuldig aan de MacBook Air hypemOrPhie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:01:
[...]
Doe even gewoon zeg. De hype eromheen wordt door iedereen gecreeerd. Al die rumorsites die rumor na rumor spuien. Dat is apples schuld? Bovendien, die keynote is nog niet afgelopen.
Maar als ik iets aan sommigen hier mag meegeven: Doe even gewoon. Het is niet alsof de wereld instort als Apple niet met een -door de media bedachte!- dunne MacBook komt of zo.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Moet nu weg, daar baal ik ook wel van.
[ Voor 12% gewijzigd door Krisp op 15-01-2008 19:03 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Verwijderd
Waarom 20 euro betalen voor een film die je slechts éénmaal gaat zien? Ik ga niet elke film die ik wil kijken, kopen. Enkel de echt goede en de klassiekers (eventueel). Ik heb hier een paar dvd's waarvan ik weet dat ik ze waarschijnlijk nooit meer zal bekijken. Zonde van het geld dan. En zelfs als ik twee keer de film uit de iTunes store 'huur' dan ben ik nog goedkoper uit dan het schijfje te kopen. En dat is weer minder eigen fysiek eigendom dat plaats inneemt, beschadigd kan raken. Laat iemand maar centraal een leuke database aan films aanleggen. Dan hoef ik dat zelf niet meer te doen. Dat ik dan iets moet betalen om van de dienst gebruik te maken vind ik niet meer dan normaalPhusebox schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:58:
[...]
ik heb t over legaal HD content... itunes is immers ook legaal
bluraytje of hd-dvdtje kopen en klaar ben je... dus dat is net zo makkelijk als zo'n apple tv ding dat toch nooit werkt zoals het moet
4-5 euro is dus een goed compromis. (dat is ongeveer wat een dvd in de verhuur kost, zeker de nieuwe). En je hoeft ze niet binnen drie dagen terug te brengen, kan geen schade op het schijfje zijn, je verliest geen tijd door eerst naar de dvd verhuur te moeten rijden.
Hoe het concept is uitgewerkt (en of het effectief 'nooit werkt zoals het moet' weet ik niet). Maar het concept zelf is qua opzet helemaal geweldig, als de uitwerking goed is dan kan ik je garanderen dat het een hit wordt.
iPhone niet, iPod touch dacht ik welsOid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:02:
[...]
Lomp dan dat het voor de iPhone wel geld kost
Smith
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
[ Voor 90% gewijzigd door WinningLOSER op 15-01-2008 19:05 ]
Zoiets jaCLB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:02:
[...]
Van 1 bij 2 meter ofzo?
Apple TV 2.0 is een gratis softwareupgrade... Das best aardig van ze
Ik doel meer op het feit dat sommigen het zo verschrikkelijk serieus nemen allemaal.Hertog schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:02:
[...]
Het is niet dat Apple vies is van dit soort publiciteit hoor. Ze sturen ook zelf teasers rond en dergelijke. Verder heb je wel gelijk, maar Apple is ook weer niet helemaal onschuldig aan de MacBook Air hype
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
International zou 'ergens dit jaar' moeten komen, als het goed is.spk2go schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:03:
De AppleTV daalt ook nog even in prijs.Het ding wordt nu echt aantrekkelijk! Het is alleen heel erg jammer dat de fims niet in NL verhuurd worden.
Moet nu weg, daar baal ik ook wel van.
Al die films worden draadloos naar de Apple TV gestreamd
Op OMT... OMG!! Toetje op de slagroom!

Terwijl ik helemaal geen ondertiteling hoef bij Engelse films. Wordt je toch bijna weer 'gedwongen' om het te gaan downloaden, simpelweg omdat je 2 maanden extra moet wachten ofzo.
Tesla Model Y RWD (2024)
BronDelivering up to five times the performance and twice the range of 802.11g,
802.11n* is built in to Apple's iMac(R) desktop and the entire Mac notebook
line up, including MacBook(R), MacBook Pro and the new MacBook Air.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
SmithNL schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:05:
"[19:02] Als toetje op de slagroom zakken de prijzen naar $299, repectievelijk $229. Update wordt verwacht binnen twee weken."
Op OMT... OMG!! Toetje op de slagroom!

Misschien moeten er royalties betaald worden?sOid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:02:
[...]
Lomp dan dat het voor de iPhone wel geld kost
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dat begrijp ik (vandaar ook 'verder heb je wel gelijk'mOrPhie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:04:
[...]
Ik doel meer op het feit dat sommigen het zo verschrikkelijk serieus nemen allemaal.
Maar goed Apple doet zichzelf meer pijn door nu niet met iets schokkends te komen. Misschien als ze niks te melden hebben in het vervolg ook niet weken van tevoren gaan schreeuwen dat het wel zo is?
oeee!!MetroidPrime schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:06:
Apple heeft net een persbericht uit de deur gedaan over de nieuw Airport Extreme:
[...]
Bron
OMT heeft het aangepast..
"[19:02] Als slagroom op het toetje zakken de prijzen naar $299, repectievelijk $229. Update wordt verwacht binnen twee weken."
Nog niet je-van-het..
*insert plaatje met stevie wonder: I can't see shit B)"
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
Ik neem mijn woorden terugMetroidPrime schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:06:
Apple heeft net een persbericht uit de deur gedaan over de nieuw Airport Extreme:
[...]
Bron
Je doet het weer.Phusebox schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:06:
apple doet er wel degelijk zelf aan mee door zo'n keynote groots aan te kondigen. De media pakken dit op en wordt het nog verder opgeblazen.
Maar goed Apple doet zichzelf meer pijn door nu niet met iets schokkends te komen. Misschien als ze niks te melden hebben in het vervolg ook niet weken van tevoren gaan schreeuwen dat het wel zo is?

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Tesla Model Y RWD (2024)
ff mn macbook op marktplaats zetten
[ Voor 51% gewijzigd door MintyDoerak op 15-01-2008 19:11 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Realitycheck: Er is pas één grote maatschappij die plus muziek via itunes verkoopt, de rest zit ondertussen wel al bij die amerikaanse winkelketen maar laten apple voorlopig nog links liggen, dus in feite verliezen ze juist in de muziek industrie door hun prijsmodel.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:08:
Mja, na de muziekindustrie krijgt Apple ook de filmindustrie achter zich staan.. WTF! Gewoon alle vette studios.
Verwijderd
En hoeveel mensen weten daar nu iets van? Alleen wij nerds die gefreakt aan internet geplakt zitten, en elke nieuwssch**t gigantisch opblazen.Phusebox schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:06:
apple doet er wel degelijk zelf aan mee door zo'n keynote groots aan te kondigen. De media pakken dit op en wordt het nog verder opgeblazen.
De gewone consument heeft daar geen boodschap aan. Die ziet een paar leuke consumer gadgets. Een paar gebruiksvriendelijke rental concepten, en die zijn tevreden.
Dat ze dan de 0,xx% tweaker met teveel fantasie teleurstellen, jammer dan. Maar dat je de hype opklopt heb je enkel aan jezelf te danken
Ben mIRC aan 't downloaden, rustig maardawuss schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:10:
* dawuss doet nog even een schaamteloze plug van #apple@irc.tweakers.net. Slowchat is daar veel leuker

Verwijderd
dat is geen macbook air idioten, dat is de sony lol
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 19:13 ]

Goffedomme
Hey wacht, dit is een Sony!
[ Voor 47% gewijzigd door sOid op 15-01-2008 19:13 ]
ok niet grappig, welcome to 1995

Wel verrot van de USA Rentals only... Waarom nou weer
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Zal die kosten? Meer of minder dan de MacBook?
[ Voor 26% gewijzigd door Dancing_Animal op 15-01-2008 19:14 ]
Verwijderd
Niets geen ingeloste verwachtingen. Ze staan er wanneer ze er moeten staan...
Erg dat er hier mensen zijn die zich daar zo in kunnen opwinden, zoals phusebox oa.
Daar sta je dan: ziehier uw scoop waarop je wachtte... Laat die hartslag maar terug dalen dan!

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 15-01-2008 19:14 ]
[ Voor 158% gewijzigd door Muthas op 15-01-2008 19:15 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
FrOnT242 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:02:
Ik had eigenlijk gehoopt dat er grotere Ipod touches zouden komen

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
[ Voor 9% gewijzigd door TMC op 15-01-2008 19:16 ]
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
10:14 am Multi-touch trackpad
10:13 am display is LED backlit. iSight is built-in. MacBook-like keyboard, but with an ambient light sensor
10:12 am Magnetic latch, 13.3" widescreen display
kopuh kopuh kopuh
dit is trouwens nummer 4 he jongens. onemorething to come!!
[ Voor 30% gewijzigd door MintyDoerak op 15-01-2008 19:17 ]
10:14 am Multi-touch trackpad
Dit topic is gesloten.
Voor slowchat: zie #apple op irc.tweakers.net :)
(er is ook een webversie beschikbaar)
Gezocht: iemand die na de keynote een mooie topicstart wil maken voor de opvolger van dit topic. Contact dawuss via DM/IM :)