Ze flikken het weer
ja dat koopt echt niemand...
64GB SSD bij Dell kost je 900,- haha

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat een matige specificaties 
1.6 GHz Standard, 1.8 GHz Option -- Intel Core 2 Duo

Verwijderd
ok helaas die hoef ik niet, leuk dat ie klein is maar langzaam en weinig ruimte
doe mij maar een nieuwere en iets goedkopere macbook pro
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 19:19 ]
Ohw, da's wel bizar. Ik dacht meer aan 100 euroCLB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:17:
[...]
Gek he voor zon dunne laptop. Wat wil je dan xeon?
zeg nooit nooit. Sommige willen alleen het duursteCLB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:17:
[...]
Tja wat verwacht je dan, dat ding is zo klein dat er amper iets gekoeld kan worden binnenin. Ik vind de specs nog wel meevallen, vooral voor de zakenmannen/vrouwen onder ons is dit natuurlijk gewoon een reeële optie.--Christiaan-- schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:18:
Wat een matige specificaties
10:18 am Apple asked Intel to shrink the Core 2 Duo. Intel shrunk the processor by 60%. Paul Otellini, CEO of Intel is taking the stage
Lache.
Jongens, wat boeit die processorsnelheid nou? Sinds ik 3 jaar geleden een P4 3,0GHz heb gekocht heb ik nooit meer het idee gehad dat mijn processor te langzaam was. Mijn 1,83GHz Core Duo processor is ook snel zat, die 1,6GHz Core 2 Duo processor zal echt niet zó langzaam zijn. Grotere bottlenecks zitten bij de HD en bij het geheugen.
Lache.
Jongens, wat boeit die processorsnelheid nou? Sinds ik 3 jaar geleden een P4 3,0GHz heb gekocht heb ik nooit meer het idee gehad dat mijn processor te langzaam was. Mijn 1,83GHz Core Duo processor is ook snel zat, die 1,6GHz Core 2 Duo processor zal echt niet zó langzaam zijn. Grotere bottlenecks zitten bij de HD en bij het geheugen.
[ Voor 53% gewijzigd door MarcoC op 15-01-2008 19:20 ]
Verwijderd
geen id wat ik moest verwachten, alleen dit koop ik gewoon nietlowfi schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:18:
Gek he voor zon dunne laptop. Wat wil je dan xeon?
Ja hallo, kijk dan hoe portable dat ding is! Ik denk dat ze er het maximaal haalbare qua specs ingestopt hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:18:
ok helaas die hoef ik niet, leuk dat ie klein is maar langzaam en weinig ruimte
Specs van de AIR zijn gewoon goed! Wat lopen mensen nu al te janken!?! Wat wil je een QUAD in zn klein ding?!
The processor is as thick as a nickle and as wide as a dime" says intel ceo!
The processor is as thick as a nickle and as wide as a dime" says intel ceo!
[ Voor 27% gewijzigd door Ibix op 15-01-2008 19:21 ]
Ik houd het nog wel even bij m'n 3rd generation macbook denk ik als ik de specs zo zie...
Inderdaad leuk dattie klein is, maar een beetje performance mag ook wel.
Inderdaad leuk dattie klein is, maar een beetje performance mag ook wel.
Wat maakt de processorsnelheid uit? 1,6 gHz voor een Core 2 Duo is snel zat hoor. OS X zal er iig prima op draaien.
ik zei het toch een mini macbook pro ( air dus ) met groot touchpad en externe optische drive

rottig toetsenbord lijkt me.. zo met die pijltjes daaronder..
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Is bij de MacBook nu ookal... werkt normaalSmithNL schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:20:
rottig toetsenbord lijkt me.. zo met die pijltjes daaronder..
is die keynote speech ook achteraf te zien? het hapert hier als de neten.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
jammer van die zwarte toetsen
"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan
haha wat denk je zelf
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
10:19 am Steve retaking stage
10:19 am Otellini: The processor is as thick as a nickle and as wide as a dime.
10:18 am Apple asked Intel to shrink the Core 2 Duo. Intel shrunk the processor by 60%. Paul Otellini, CEO of Intel is taking the stage
Kort optreden van die Otellini...
10:19 am Otellini: The processor is as thick as a nickle and as wide as a dime.
Kort optreden van die Otellini...
1 USB port?? lijkt me wat weinig...
Edit: spuit 11
Toch zijn de specs verder niet heel slecht. ben benieuwd naar de prijs
Edit: spuit 11
Toch zijn de specs verder niet heel slecht. ben benieuwd naar de prijs
[ Voor 56% gewijzigd door Vlugge Japie op 15-01-2008 19:23 ]
Tjezus, der kan een 1.8 GHz dualcore in (ja dual, hallo!!! hadden we dat 2-3 jaar geleden ook?) en dan nog zeiken over de specs.
Sommige mensen weten echt niet wat ze willen...
Ach wat zeur ik ook, als je zo'n ding niet wilt, koop je em ook niet he.

Ach wat zeur ik ook, als je zo'n ding niet wilt, koop je em ook niet he.
Mja, wireless Mightymouse eraan, en je hebt 1 poort over, moet genoeg zijn toch?Vlugge Japie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:22:
1 USB port?? lijkt me wat weinig...
[ Voor 30% gewijzigd door --MeAngry-- op 15-01-2008 19:23 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Zo dan, die MBA moet je niet een keer laten stuiteren, dat ding deukt net zo hard in als een colablikje (zo lijkt het dan.. dat ding is _ECHT_ dun man)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik vind hem wel gruwlijk gaaf eigenlijk.. maar ja de prijs ff afwachten!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Denk dat de gemiddelde gebruiker van dit apparaat een bluetooth muis gebruikt maar vooral de multitouch-pad...Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:21:
1 usb poort is wel weinig hoor..muis + vlug een usb stick kan dus al niet :x
Zeer jammer, hoopte eerst dat het donker was ofzo met oplichtende toetsen, maar dit is niet mooi.stickyfish schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:21:
jammer van die zwarte toetsen
tuurlijk niet .. waar wil je die stoppen dan?--Christiaan-- schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:21:
Geen CD-drive?
Ach, muis/toetsenbord via bluetooth, tis 2008 heVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:21:
1 usb poort is wel weinig hoor..muis + vlug een usb stick kan dus al niet :x
(en anders een usb-hub..)
ik vond de mockups van engadget nog mooier(het toetsenbordgedeelte dan).
100 dollar voor een optische drive.. katsjieng!
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Toetsenbord is volgens mij identiek aan die van de macbook. Zou wel mooi zijn als dat in je macbook kan plaatsen. Backlit toetsen vind ik wel een meerwaarde voor de huidige macbook generatie.
maar dit was dus niet de "one more thing" aankondiging? of zou hij dat dit jaar achterwege laten?
Verwijderd
Geil ding! Beter dan wat ik er van verwacht heb: trouwens nog mooie specs in zo'n filterdun iets. Trouwens het is ook de productlancering, binnen paar maand komt de tweede revisie en tegen die tijd zit er misschien al een standaard SSD schijf in? Of stijgen de processorsnelheden met een groot stuk. Knappe prestatie trouwens van intel om de processor zo zwaar te verkleinen 
2 gig standaard vind ik ook al mooi meegenomen en het cd-drive delen gedoe ook
2 gig standaard vind ik ook al mooi meegenomen en het cd-drive delen gedoe ook
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 19:27 ]
$1799 voor een platte laptop....
laat maar zitten zou ik zeggen
laat maar zitten zou ik zeggen
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
1800 dollar....... SLIK!!!
1800 dollar.... heb je ook een leuke MBP voor
hahaha dag Apple

Oef $1800, zal dus wel 1750 euro worden
Nah, geef mij dan maar een normale MacBook

Nah, geef mij dan maar een normale MacBook
Verwijderd
Net als de Vaio boven het butgethellboy123 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:26:
10:24 am $1799
mij niet gezien voor 1800 dollar... Ik zit wel in de markt voor een MacBook maar weet nog niet welke het gaat worden. De Air in ieder geval niet, aangezien het me gewoon echt geen stevig apparaat lijkt en ik nergens een dvdtje in kan duwen, of ik moet met een extra apparaat rond gaan lopen...
http://www.macrumorslive.com/ (weet niet of het al gezcht is )
OMG, 12e keer: 1800 dollar

Het was voor mij de macbook of deze. Het is nu wel duidelijk dat het de macbook wordt. 1800 euro is me toch iets te prijzig

nah das me te gek 1799 dollar.. sjezus

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
Met deze prijs is het niet echt een tussensegment...
Ik vraag me af wie die prijs neerlegt voor de specs tov. een mbp
even melden dat die mini-laptops bij andere fabrikanten zeker niet minder kosten... mini is gewoon duuuur.. de markt voor zo'n dingen is niet zo groot...
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Bah, ze zijn meteen 95% van de potentiele klanten voor het apparaat kwijt.
Tesla Model Y RWD (2024)
Denk dat hij in euro wel goedkoper wordt dat is ook met de nieuwe mac pro. Verder vind ik de prijs eigenlijk best meevallen
Opzich in dollars goed te betalen, 1649 met student discount hier op de uni, dan zit ik rond de 1150 euro, prima te doen.
meenemen uit de VS voor omgerekend ruim 1200 euro is een betere optie
Hier hetzelfde, hoop wel dat ze de huidige macbooks ook updaten met het nieuwe trackpad en toetsenbord.VantageR schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:27:
Het was voor mij de macbook of deze. Het is nu wel duidelijk dat het de macbook wordt. 1800 euro is me toch iets te prijzig
Vind het eigenlijkwel een schappelijke prijs! Je moet wel even zien wat je ervoor krijgt, en dat is niet mis.
Zelf hoop ik nog op een MBP update
Dun is mooi en leuk, maar hoeft voor mij niet per see
Zelf hoop ik nog op een MBP update
Dun is mooi en leuk, maar hoeft voor mij niet per see
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
`hellboy123 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:26:
en dat is ongeveer 1213.02 EUR voor de importeurs onder ons
Dit is geen minilaptop zoals de Flybooks!
Dit is gewoon een 13,3 incher en dat is huuuuuuuge in vergelijking met zulke apparaatjes
Dit is gewoon een 13,3 incher en dat is huuuuuuuge in vergelijking met zulke apparaatjes
Logisch toch die prijs? Toen ik de slide zag:
Macbook
Macbook Air
Macbook Pro
Wist ik al dat het een duur apparaat zou gaan worden omdat ze het tussen de Macbook en de Pro versie in plaatsen.
Macbook
Macbook Air
Macbook Pro
Wist ik al dat het een duur apparaat zou gaan worden omdat ze het tussen de Macbook en de Pro versie in plaatsen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Jezus, daar gaan natuurlijk niemand intrappen, wat een geld! Die gaan ze zeker net als de iPhone na een paar weken flink in prijs verlagen...
Het is hetzelfde als met de iPod Touch: kost ook relatief meer dan de Classic, terwijl het minder oplevert (qua opslagruimte).Neononline schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:28:
Apple probeert gewoon een nichemarkt (in een nichemarkt) aan te spreken en heeft blijkbaar weinig behoefte om te concurreren in het 'Acersegment'
hellboy123 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:26:
Rond de 1200 euro dus
/Edit: redpepper was me al voor
[ Voor 13% gewijzigd door Livia op 15-01-2008 19:31 ]
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Journalisten, auteurs, mensen die portabiliteit boven alles willen...... Mensen zat! Het is een ultraportable mensen.. .daar betaal je grof voor!Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:28:
One more thing...
nu komt ie; let maar op. one more thing. ben benieuwd wat het wordt!
De huidige Macbook wordt dus niet vervangen. Wordt toch wel een flop dan. Hij is alleen dunner dan een normale Macbook, maar ook veel duurder en een stuk minder krachtig. Om nog maar niet te beginnen over het gebrek aan USB-poorten en een optische drive.
gelukkig! ik bestel nu met een gerust hart de gewone macbook!!
Hij is net zo portable als een Macbook, tenzij je altijd je notebooks meesleurt in enveloppen.Ibix schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:30:
[...]
Journalisten, auteurs, mensen die portabiliteit boven alles willen...... Mensen zat! Het is een ultraportable mensen.. .daar betaal je grof voor!

Een niet zo snelle processor, een kleine HD, 1USB port en geen DVD speler.....en een laptop die in een enveloppe past..... mooi hoor dat je dat er voor terug krijgt...ReCreator schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:28:
Vind het eigenlijkwel een schappelijke prijs! Je moet wel even zien wat je ervoor krijgt, en dat is niet mis.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Nice, ik ben wel tevreden over deze prijs, voor mij nu een goede optie om m'n powerbook te vervangen 
Ik loop met een koffer en een laptoptas naar m'n werk. Met de macbook air pas het laptop in m'n koffer.TMC schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:31:
[...]
Hij is net zo portable als een Macbook, tenzij je altijd je notebooks meesleurt in enveloppen.
[ Voor 61% gewijzigd door Speedpete op 15-01-2008 19:33 ]
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
one more thing zal wel aankondiging blu-ray zijn?
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Wedden van wel?Vlugge Japie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:29:
Jezus, daar gaan natuurlijk niemand intrappen, wat een geld!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor slowchat: zie #apple op irc.tweakers.net :)
(er is ook een webversie beschikbaar)
Gezocht: iemand die na de keynote een mooie topicstart wil maken voor de opvolger van dit topic. Contact dawuss via DM/IM :)
Voor slowchat: zie #apple op irc.tweakers.net :)
(er is ook een webversie beschikbaar)
Gezocht: iemand die na de keynote een mooie topicstart wil maken voor de opvolger van dit topic. Contact dawuss via DM/IM :)