De markt voor tablets idd te klein. (en er zijn al genoeg fabrikanten die ze aanbieden en niet echt gigantische verkoopscijfers halen)
Waar echter wél een markt voor is, is een hyperlichte notebook. Ik wacht er in elk geval met smart op (kan het nog niet betalen, maar als ik een notebook koop MOET het apple zijn en liefst een hele lichte)
Subnotebook hoeft ook niet echt, als je een 12-13" heel licht kan maken, dan maakt de grootte me op zich niet uit (dat is zowat A4 formaat, dus kleiner hoeft niet. Dan kan je er ook nog een normaal toetsenbord onder zetten)
De ideale macbook weegt ongeveer 1 kg minder

geen optische drive en iets dunner. Als ze dat kunnen realiseren hebben ze voor mij de perfecte notebook gemaakt. (mag prima met single core enz.). En als ik één bedrijf moet uitkiezen die dit kan waarmaken, is het apple wel. Al 10 jaar de beste een mooiste en strakste notebooks op de markt (aan goede prijzen).
Al de rest boeit me minder, fingers crossed dus
ah, en btw... NIET in alu

Sorry, maar dat erg sterke polycarbonaat is het ideale materiaal voor dergelijke toepassingen. Stevig, deukt niet, kraakt en 'piept' niet. Het komt zeker niet over als één of ander cheap plastic (acer anyone) en heeft een hele quality feel. Macbook pro's zijn sowieso voor mij geen optie omdat ik alu niet echt vind passen en niet echt mooi vind. (en ze zijn voor mij te duur). Maar pleaaaaaase, laat de macbook uit polycarbonaat gemaakt worden...
[
Voor 19% gewijzigd door
Verwijderd op 12-01-2008 19:32
]