Macworld 2008 - Verwachtingen & Discussie

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.196 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

orange.x schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:17:
Eeeuh, waarom die alu case zoveel duurder moet zijn??
Waarom is in godsnaam een zwarte tov een witte MB duurder? Zwart plastic is duurder ofzo?
Creeer schaarste en producten worden duurder...
Als er maar 3 oerlelijke gele MB's waren, waren die wel mooi $5000,- / stuk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 12:14
Ik gok op een aluminium-look voor de MacBook. Dan is alles in de productlijn aluminium, van MacMini tot MacPro en XServe en ook het toetsenbord is meegegaan in de face-lift.

Prachtig metaal overigens, dat aluminium. 8)

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik hoop op een nieuwe MPB met kleine hardware verbetering (grote mag ook, als de prijs maar een beetje hetzelfde blijft als de huidige), en misschien Blu Ray (zal niet goedkoop zijn) of in ieder geval HDMI uitgang :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb een idee, of ik hoop, dat er een overeenkomst is gesloten met T-Mobile over het aanbieden van een Nederlandse iPhone. Het is wel eens tijd dat ook de Benelux met dat ding mag gaan spelen!

T-Mobile heeft een redelijke kans, aangezien Apple met Orange gesprekken heeft gehad en die rechten nu naar T-Mobile zijn gegaan. Het is lang stil geweest, dus de kans op goed nieuws is niet gering.

Maar we zullen het dinsdag weten.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
mijn glazenbol voorspeld een steve jobs in spijkerbroek op het podium
nu jullie weer >:)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Dutchzilla schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:47:
mijn glazen bol voorspelt Steve Jobs in een blauwe spijkerbroek en een zwarte turtleneck op het podium.
Verder zou normaal gesproken John Mayer zijn opwachting weer moeten maken. Hij heeft voor zover ik weet nog geen MacWorld gemist de afgelopen jaren (presentatie Garageband 1.0 en 2.0, verschillende optredens).

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

dawuss schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:03:De "grote" MBP's zouden dan allemaal kunnen worden voorzien van Blu ray branders en andere fancyness, terwijl het nieuwe "kleintje" het zonder optische drive moet stellen en helemaal van solid state storage is voorzien.
Lijkt me niet, de Mac Pro's moeten het ook zonder blu-ray branders stellen...

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wavemaster100
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 11:56

wavemaster100

Very ZEISS

Ik kan echt niet wachten.

ik hoop op een nieuwe Macbook Pro...

Als deze niet komt op MWSF 08 dan bestel ik die dag erna gelijk de huidige MBP. :9~

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:20
mijn glazen bol voorspelt Steve Jobs in een blauwe spijkerbroek en een zwarte turtleneck met sneakers op het podium.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:25
mijn glazenbol voorspelt een steve jobs in Levi's 501 spijkerbroek met St. Croix Turtleneck en New Balance 992 Sneakers op het podium
Zo nu klopt 't . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
THE_BASE schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:18:
Ik heb een idee, of ik hoop, dat er een overeenkomst is gesloten met T-Mobile over het aanbieden van een Nederlandse iPhone. Het is wel eens tijd dat ook de Benelux met dat ding mag gaan spelen!

T-Mobile heeft een redelijke kans, aangezien Apple met Orange gesprekken heeft gehad en die rechten nu naar T-Mobile zijn gegaan. Het is lang stil geweest, dus de kans op goed nieuws is niet gering.
Waren er ook niet gesprekken met KPN over een introductie van de iPhone hier in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
32gb geheugen voor de iPod touch, Apple kan toch echt niet achterblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
http://spil.kathart.dk/stevenote/index.php

Heb jullie in de tussentijd wat te doen :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Stel dat er inderdaad een nieuwe macbook wordt aangekondigd.
Op wat voor termijn kun je dat product verwachten in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Laatst online: 20:19
Ik heb mijn Macboook pro begin december alvast verkocht :) Ik hoop dus natuurlijk op een revised Macbook Pro met high(er) Res 15.4", Pernyn, min 256MB gfx en Blueray drive! Goooooooooooo Steve :) Verder een refresh voor de Apple Cinema displays!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blowthebullet
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03-2023
Hoop vooral dat de films die op de amerikaanse shop beschikbaar worden gemaakt voor europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:50:
Ik hoop op een nieuwe MPB met kleine hardware verbetering (grote mag ook, als de prijs maar een beetje hetzelfde blijft als de huidige), en misschien Blu Ray (zal niet goedkoop zijn) of in ieder geval HDMI uitgang :)
De MBPs hebben toch een DVI uitgang? Met een simpele verloop heb ik mijn PowerBook (!) zo al tijden met HDMI aan mijn beamer hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blowthebullet schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:37:
Hoop vooral dat de films die op de amerikaanse shop beschikbaar worden gemaakt voor europa.
Hoop daar maar niet teveel op.
Hetzelfde als Apple zijn eigen GSM-netwerk zou opstellen: US-only.
Movie-rentals: US-only.

Mijn gok voor MWSF08:
  • MacBook Pro/Air 13" of kleiner
  • Dock met de vormfactor van een iMac
  • iPhone SDK (samen met firmware 1.1.3)
  • Office '08
  • Update voor Leopard
Denk dat dit realistisch is, buiten misschien het dock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:53:
[...]
De MBPs hebben toch een DVI uitgang? Met een simpele verloop heb ik mijn PowerBook (!) zo al tijden met HDMI aan mijn beamer hangen...
Ik vind die verloopjes nogal onhandig, en bovendien heb je dan geen geluid. Da's het mooie van HDMI: 1 kabeltje voor geluid en beeld. Overigens denk ik dat dit vooral prioriteit heeft bij de Mac Mini. Dat zou een perfecte HTPC zijn als ze 'm upgraden naar de Intel G35 chipset (X3500 + HDMI) + Wireless-N. En nog een eSATA poortje, dan ben ik helemaal tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:53
Ik hoop eigenlijk op een full-size draadloos keyboard! Wil graag draadloos, maar ik kan niet zonder het numerieke toetsenblok. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
toch blijf ik bij mijn standpunt; een laptop met detachable touch screen scherm dat wireless in verbinding staat met de base van de laptop

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
Phusebox schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:52:
toch blijf ik bij mijn standpunt; een laptop met detachable touch screen scherm dat wireless in verbinding staat met de base van de laptop
nee... Dat zie ik niet gebeuren. Want dan zou je 2 accu's enzo moeten hebben, lijkt mij totaal niet praktisch en ligt naar mijn idee totaal neit in de lijn van apple op dit moment. Denk eerder een nieuwe macbook-stijl en miss ook een ssd-model... Maar ik denk ook een nieuwe functie/dienst die draadloos is... Kan niet wachten op morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:12:
[...]

Hoop daar maar niet teveel op.
Hetzelfde als Apple zijn eigen GSM-netwerk zou opstellen: US-only.
Movie-rentals: US-only.

Mijn gok voor MWSF08:
  • MacBook Pro/Air 13" of kleiner
  • Dock met de vormfactor van een iMac
  • iPhone SDK (samen met firmware 1.1.3)
  • Office '08
  • Update voor Leopard
Denk dat dit realistisch is, buiten misschien het dock...
Het enige bewijs voor het dock, is een patentaanvraag door Apple. 95% zeker dat die er niet komt. :)

Ik verwacht eigenlijk alleen een vervanging voor de Macbook, die aanzienlijk lichter wordt. Eventueel wordt er nog een aankondiging gedaan voor een Apple TV v2, maar ik heb geen flauw idee wat ik daar van moet verwachten, behalve dat er een DVD-lezer in komt. Blu-ray verwacht ik niet, omdat het anders in de Mac Pro gezeten had. Er komt dus ook geen Blu-Ray in de Macbook Pro. ;)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Phusebox schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:52:
Tsja, dan zul je teleurgesteld zijn :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik snap de bedoeling van zo'n dock eigenlijk niet. Het is toch veel handiger om gewoon een losse monitor erbij te kopen? Heb je meer werkruimte... Staat wel minder netjes, maar toch.

Ik ga zo m'n stagecontract ondertekenen en dan hoor ik ook wat ik verdien. Hoop dat het veel is, kan ik tenminste de nieuwe MacBook kopen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door sOid op 14-01-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
sOid schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:18:
Ik snap de bedoeling van zo'n dock eigenlijk niet. Het is toch veel handiger om gewoon een losse monitor erbij te kopen? Heb je meer werkruimte... Staat wel minder netjes, maar toch.

Ik ga zo m'n stagecontract ondertekenen en dan hoor ik ook wat ik verdien. Hoop dat het veel is, kan ik tenminste de nieuwe MacBook kopen ;)
Man, Ik hoop voor je data ze redelijk betalen. Stages en goed betalen gaan niet echt goed samen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:27
ik denk toch een ultra dunne 12 of 13 inch macbook pro met een externe optische drive.
het ultra dunne notebook zal ook NAND-geheugen bevatten
waarschijnlijk ook een groot touchpad. ala Ipod touch / iphone maar dan groter

het slimste lijkt mij om een tower te introduceren die rond de 1500 euro ligt. En wat dan ook nog eens te upgraden is. En met upgraden bedoel ik ook upgraden. Daar laat apple toch een aanzienlijk marktaandeel liggen. "betaalbare towers"

de goedkoopste "pro" is rond de 2400 euro toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Misschien zoiets:

http://www.logitech.com/i...ice/devices/3443&cl=us,en

Een nieuwe muis met deze zelfde technologie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 11:20
murky123 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:52:
ik denk toch een ultra dunne 12 of 13 inch macbook pro met een externe optische drive.

het slimste lijkt mij om een tower te introduceren die rond de 1500 euro ligt. En wat dan ook nog eens te upgraden is. En met upgraden bedoel ik ook upgraden. Daar laat apple toch een aanzienlijk marktaandeel liggen. "betaalbare towers"

de goedkoopste "pro" is rond de 2400 euro toch.
Upgraden is tegen de gedachtengang van apple. Ten eerste zijn er maar enkele upgrades bischikbaar. Je kan niet zomaar elke grafische kaart in een apple machine steken. Als je dit toch zou willen dat moet apple OSX ontwikklen voor verschillende hardware en dan krijg je problemen zoals bij windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

joriske18 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:58:
[...]

Upgraden is tegen de gedachtengang van apple. Ten eerste zijn er maar enkele upgrades bischikbaar. Je kan niet zomaar elke grafische kaart in een apple machine steken. Als je dit toch zou willen dat moet apple OSX ontwikklen voor verschillende hardware en dan krijg je problemen zoals bij windows
Upgraden kan prima, mits de drivers aangeboden worden voor de hardware. Het makkelijkste is om te kiezen binnen het spectrum van hardware dat door en voor Apple wordt aangeboden.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 11:20
VisionMaster schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:26:
[...]

Upgraden kan prima, mits de drivers aangeboden worden voor de hardware. Het makkelijkste is om te kiezen binnen het spectrum van hardware dat door en voor Apple wordt aangeboden.
Ik weet dat het gaat maar het is vrij beperkt, daar ligt volgens mij de kracht van OS X in. Het wordt ontwikkeld voor een beperkt aantal systemen tov de oneindige combiniaties hardware voor windows.
Vandaar dat ik niet denk dat apple iets gaat introduceren waar de bedoeling van is dat je volop gaat upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

there is something in the air

Volgens mij heeft dit te maken met twee dingen:

- There is something in the air wordt ook wel eens gebruikt bij de aankondiging op televisie en radio stations. Als er een nieuwe aflevering of show van start gaat is dit de slogan. Ik gok dan ook op dat AppleTV uitgebreid gaat worden met of de mogelijkheid om nu ook films te huren of er komt een AppleTV versie2 met meer mogelijkheden.

- De kreet kan ook van toepassing zijn op draadloos. Denk aan Wifi, Wimax, kleinere meer vriendelijke laptops.

Ik denk dat het te vroeg is om Intel's Silverthorne chip al in een tablet verwerkt te hebben... Dus nog geen tablet...

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhnam schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:50:
there is something in the air

...
Stel dat je gelijk hebt, hebben wij er in Europa niets aan. Beiden waarschijnlijk US-only!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
Misschien wel schermupdate van de iMac (zowel 20 als 24 inch).
Denk dat ze daar wel punten mee zouden scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
VisionMaster schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:26:
[...]

Upgraden kan niet zomaar. Apple maakt gebruik van EFI, de rest van de wereld van Bios. Tevens kan je in een iMac alleen het geheugen en de harddisk upgraden (misschien ook CPU), maar de rest is toch echt definitief.

Ik hoop trouwens dat ze met een Mac Mini of AppleTV incl HDMI (HDCP) + Blue-Ray komen. Ga een nieuwe versterken kopen en wil ook een Blue-Ray spelen. (gerucht)

[ Voor 19% gewijzigd door Zware Unit op 14-01-2008 15:22 ]

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

willem169 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:56:
Misschien wel schermupdate van de iMac (zowel 20 als 24 inch).
Denk dat ze daar wel punten mee zouden scoren.
Maar dat vind ik niet echt iets voor MacWorld, maar gewoon voor tussendoor...
Aangezien die schermen gewoon werkelijke baggerkwaliteit zijn 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

There's something in the air :)

Afbeeldingslocatie: http://www.jeffssite.net/images/fire%20fart.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Er is eigenlijk niemand die er iets over zegt, maar is het niet logisch dat de iMac ook een kleine update krijgt ofzo? Volgens Macrumor wordt deze namelijk gemiddeld rond de 180 dagen ge-upgrade en we zitten ondertussen als op 160 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
There better be some freakin Macbook pro updates in the air :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
CLB:
Maar dat vind ik niet echt iets voor MacWorld, maar gewoon voor tussendoor...
Aangezien die schermen gewoon werkelijke baggerkwaliteit zijn 8)7
Weet ook niet hoe je aan die onzin komt? Heb je zelf een iMac met slecht scherm? Ik hoor er namelijk wel mensen over maar het scherm van mijn 24" is per-fect. :)

Wat Macrumors.com over de iMac zegt
Product iMac
Recommendation: Buy only if you need it - Approaching the end of a cycle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
willem169 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:11:
[...]

Weet ook niet hoe je aan die onzin komt? Heb je zelf een iMac met slecht scherm? Ik hoor er namelijk wel mensen over maar het scherm van mijn 24" is per-fect. :)

[...]
En toch geloof ik niet dat de iMac's nu al een update krijgen. Niet iets noemenswaardig voor dit MacWorld Event.

Ik ga voor de iPhone in nieuwe landen (hopend op NL), een nieuwe MacBook Air, GarageBand 2.0, Microsoft Office for Mac 2008 en.. One More Thing. ;)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
[...]

[...]
feit is gewoon dat er relatief veel problemen zijn met beide iMac formaten... de 20" is eigenlijk inherent aan de TN-panel techniek die er is toegepast.
Bij de 24" heeft het een andere hardwarematige oorzaak waardoor de backlight links en rechts flink kan verschillen en ook een gelige waas over bepaalde delen van het scherm lijkt te hangen.

Een 24" met een fatsoenlijk betrouwbaar paneel is dus wel welkom.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wel welkom inderdaad.. Maar als Apple nu nieuwe 20" en 24" schermen brengen, geven ze hun fout toe en je zal zien dat er dan tientallen mensen nieuwe schermen gaan claimen, omdat ze n'n nieuwe willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:55

CerandoX.nl

Vides

Idd, ik wil ook wel een imacje binnenkort gaan kopen, maar met de huidige problemen die over het net heen zwerven ga ik dat maar niet wagen. Alhoewel meestal alleen de problemen worden gepost en de positieve dingen achterwegen gelaten worden op forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe vette losse iSights!
Ik wel een oldskool-iSight op de kop weten te tikken, maar ik kan me bijna niet indenken dat er echt ACD met ingebouwde iSights zullen komen,.. je wil zo'n ding toch ook eens verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
[...]

[...]
Tja Macrumors, lol moet je eens bij de Macbook kijken:

"Buy - Product recently updated"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

FerdiV schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:44:
[...]

Tja Macrumors, lol moet je eens bij de Macbook kijken:

"Buy - Product recently updated"
Ik denk ook niet dat er een nieuwe Macbook komt. Er zullen eerder andere modellen komen, kleiner, lichter en voor een andere prijs.

Verder ben ik het niet eens met de mensen die zeggen dat er geen markt is voor tablets. Kijk maar eens naar de Asus EEE pc. Ik denk dat er zeker een markt is voor een heel klein draadbaar laptopje/tablet pctje. Niet een Macbook Air van 11" maar nog kleiner, 7" bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:25
[...]

[...]
Die buyguide is niet echt betrouwbaar zo zien ze de prijs drop van de iPhone ook als update . En staat er dus al een tijd dat je hem niet moet kopen omdat hij om de 68 dagen wordt geupdate. Lekker realistisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Kwam dit plaatje tegen via 9to5mac..

Het is dus gewoon een mockup.. maar ziet er opzich wel okee uit. Alleen de zwarte rand vind ik niet zo heel mooi (wel op de iMac) en het trackpad lijkt me veel te smal..

Afbeeldingslocatie: http://www.9to5mac.com/files/macbook-air.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Erhnam schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:49:
[...]

Ik denk ook niet dat er een nieuwe Macbook komt. Er zullen eerder andere modellen komen, kleiner, lichter en voor een andere prijs.

Verder ben ik het niet eens met de mensen die zeggen dat er geen markt is voor tablets. Kijk maar eens naar de Asus EEE pc. Ik denk dat er zeker een markt is voor een heel klein draadbaar laptopje/tablet pctje. Niet een Macbook Air van 11" maar nog kleiner, 7" bijvoorbeeld.
Dat zou wel geil zijn. Een ultra platte tablet mac à la iphone A4formaat. Te gebruiken met wifi om te internetten, even filmpje kijken, mail en zelfs als home theater remote etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
carfreak02 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:58:
[...]

Die buyguide is niet echt betrouwbaar zo zien ze de prijs drop van de iPhone ook als update . En staat er dus al een tijd dat je hem niet moet kopen omdat hij om de 68 dagen wordt geupdate. Lekker realistisch :+
Daarom staat het volgende er ook bij:
Notes: * Apple's last "update" was simply the $200 price drop and discontinuation of the 4GB model. This does not necessarily reflect when Apple will introduce the next iPhone revision.
;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Niet een Macbook Air van 11" maar nog kleiner, 7" bijvoorbeeld.
Laat Apple dan op de proppen komen zetten met 'n middenmaatje.. van 9"
Zodoende wordt 't scherm groter, en krijgt 't meer pixels, de behuizing wordt iets groter,
waardoor je ook een groter toetsenbord, touchpadje krijgt voor nog meer gebruikersgemak :)

maar let maar op de iHome komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 21:44
De reden waarom de asus eee pc zo populair is is vooral dankzij de lage prijs, andere 7" notebooks
die rond de 500€ of meer kosten zijn bijlange niet zo populair. Als apple al een 7" zou uitbrengen
verwacht ik niet dat deze goedkoop gaat zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mwah als ze er eentje uitbrengen van 7" met 16GB HD ruimte erin, 'n giegje ram en 'n leuke processor inclusief OS dan leg ik daar graag 500,- voor neer, ook al heb ik dan al 'n 'normale' laptop!

Alleen 7" is wel leuk, maar wel met een hogere resolutie dan de Eee's en dat wordt 'm denk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog maar 24 uur voor de keynote... ben benieuwd wat er waarheid wordt van de speculaties :) ik hoop op een toetsenbord met verlichting, zoals in de MBP maar dan een losse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Bedankt voor de verduidelijking!
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:09:
Persoonlijk natuurlijk. Acers, dat is chocoladeverpakkingplastic. De stevige kraakvrije polycarbonaat casings zijn gewoon grote klasse voor een notebook in die prijsklasse.
Ik hoop dat je in de laatste zin het opnieuw hebt over een MacBook. :p
murky123 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:52:

Die touchpad lijkt me wel leuk voor iPod touch en iPhone maar ik zie me nog niet onmiddellijk met iets dergelijk werken x aantal uur per dag...

Zoals eerder gezegd is de troef van Apple het gebrek aan veelzijdige configuraties. Trouwens voor een powerhouse voor bvb games is ééntje zelf samenstellen haast altijd de beste of beter gezegd goedkoopste oplossing... :)
Erhnam schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:50:
- There is something in the air wordt ook wel eens gebruikt bij de aankondiging op televisie en radio stations. Als er een nieuwe aflevering of show van start gaat is dit de slogan. Ik gok dan ook op dat AppleTV uitgebreid gaat worden met of de mogelijkheid om nu ook films te huren of er komt een AppleTV versie2 met meer mogelijkheden.
Als ik me niet vergis is dit toch al meer dan een rumor, ik herriner me toch nieuwsposts dat iTunes binnenkort ook films zal aanbieden. De stap is niet ver te zoeken. Aangezien al televisieseries aangeboden worden en ook YouTube-media.
Ik vind persoonlijk dit formaat te klein. De guldenmiddenweg die eerder beschreven werd van 9" lijkt me ook wel iets, maar toch 11" of 12" lijkt me de beste combinatie van het praktische en het werkbare...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KS1987 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:12:

Ik hoop dat je in de laatste zin het opnieuw hebt over een MacBook. :p
uiteraard, het was contrasterend bedoeld :p

Mensen die beleggen kunnen misschien nu al aandelen kopen, na de expo stijgen die altijd een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Is er ook een site waar je smsjes van kunt ontvangen met daar in de keywords van de keynote?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Nog een geruchtje:

Ik heb begrepen dat er morgen best weleens MacBook Pro's aangekondigd zouden kunnen gaan worden met hybride óf volledige solid state harde schijven. (bron).
Falcon schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:33:
Is er ook een site waar je smsjes van kunt ontvangen met daar in de keywords van de keynote?
One More Thing schijnt iets met SMS te doen dit jaar.

[ Voor 37% gewijzigd door mindcrash op 14-01-2008 21:35 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

mindcrash schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:33:
Nog een geruchtje:

Ik heb begrepen dat er morgen best weleens MacBook Pro's aangekondigd zouden kunnen gaan worden met hybride óf volledige solid state harde schijven. (bron).

[...]

One More Thing schijnt iets met SMS te doen dit jaar.
je bent een klein beetje spuit 11 met die SSD in MBP rumor ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Wellicht een klein beetje meer bewijs voor de MacBook Air
http://www.macrumors.com/...macbook-air-domain-names/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Whieee schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:36:
je bent een klein beetje spuit 11 met die SSD in MBP rumor ;)
Uhm, volgens mij kwam dat niet hier eerder voorbij (of ik heb er overheen gekeken).

Tenzij je die sub "notebook" bedoeld... die zal inderdaad absoluut flash geheugen gaan bevatten, omdat Steve dan aan de slag kan met zaken als "bevat geen draaiende onderdelen". Maar dat is/wordt waarschijnlijk geen MBP, maar meer een nieuw produkt :)

Ik geloof zelf trouwens niet dat het een notebook gaat worden, maar meer een UMPC achtig iets. (aangezien dat weer mooi hand in hand zou kunnen gaan met de iPhone).

Overigens, nog iets anders...

De keynote wordt dit keer groots aangekondigd. Bekijk de homepage van Apple maar eens! :)

[ Voor 27% gewijzigd door mindcrash op 14-01-2008 21:57 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die de uiteindelijke resultaten gaat verwerken tot een mooi verslag? Dit zou echt een mooie forum post kunnen worden. Ideaal voor de mensen die morgen laat thuis komen en alles in 1 opslag volledig objectief willen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:55:
Is er iemand die de uiteindelijke resultaten gaat verwerken tot een mooi verslag? Dit zou echt een mooie forum post kunnen worden. Ideaal voor de mensen die morgen laat thuis komen en alles in 1 opslag volledig objectief willen lezen.
Dat zal ongetwijfeld op engadget komen hoor :) Of een van de vele mac-blogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Falcon schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:33:
Ja, de MacRumors twitter, zie mijn eerdere post :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macosx.nl biedt die service ook aan.. Maar kom op he. Kan je niet een paar uur wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

En de topics over eventuele nieuwe producten, zie je toch wel in APL verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Een nieuwe kleine notebook zoals iedereen nu verwacht zou geweldig zijn. Laten we hopen dat het echt, echt, waar is.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Uit de comments aldaar: MacBook Air in de Apple Store?

Maar dit kan natuurlijk ook fake zijn uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jammergenoeg geen schermgrootte/ resolutie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
CLB schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:41:
Jammergenoeg geen schermgrootte/ resolutie....
1440*900 zijn de geruchten. Hier zeggen ze dat de keynote is uitgelekt: http://www.pocket-lint.co...ynote-speech-leaked.phtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Die uitgelekte keynote is fake. Gemaakt door mensen met echt veels teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:09
mindcrash schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:39:
[...]

Denk dat de Air dus ook grijs wordt... hoop het niet want alles is hier zwart en dat wil ik zo houden ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jaja weet ik... Maar ik hoop op 'n kleinere versie dan de huidige 13,3 incher..
En die zal wel geen 1440x900 gaan ondersteunen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
DaannO schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:49:
[...]

1440*900 zijn de geruchten. Hier zeggen ze dat de keynote is uitgelekt: http://www.pocket-lint.co...ynote-speech-leaked.phtml
Ja die is probably fake. Staat ook al eerder in dit topic.
[...]

Hmm lijkt me fake eigenlijk. Prijs is ook behoorlijk hoog, kan je bijna beter een MBP kopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Wat nou als Apple gewoon zelf af en toe een gerucht de wereld in helpt. Als iedereen zich nou op MacBook Air stort, dan ligt de focus niet meer op echte naam van de nieuwe laptop. Lijkt me nog nieteens zo'n slecht idee eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Zou de nieuwe reeks laptops eindelijk 3G krijgen?
HP , Dell & volgens mij Asus hebben al UMTS embedded laptops, en Apple als enige nog niet.
Leuk dat Wifi, echt mobiel werken op het terras / " on the go" doe je anno 2008 toch echt met een 3G+ laptop.
"there something in the Air"
Yes. HSDPA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
weeraanmelden schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:18:
HP , Dell & volgens mij Asus hebben al UMTS embedded laptops, en Apple als enige nog niet.
Leuk dat Wifi, echt mobiel werken op het terras / " on the go" doe je anno 2008 toch echt met een 3G+ laptop.
"there something in the Air"
Yes. HSDPA
Dan baal ik echt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Waarschijnlijk gaat de hele notebooklijn op de schop. Een Macbook Air met 13,3", een zware processor en een onboard videokaart (kan niet anders als je hem 50% dunner maakt), lijkt ernstig veel op een gewoon Macbook.

Ik weet gewoon vrij zeker dat de Macbook wordt vervangen, de nieuwe Macbook gaat gewoon te dicht tegen die Macbook aanzitten. Overigens: hij heet GEEN Macbook Air, aangezien macbookair.com is gekaapt door een grapjas met reclames.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

weeraanmelden schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:18:
Nee. Is niet interessant voor de US markt. Eén nog aan te kondigen iPhone 3G zal dan ook hoogstwaarschijnlijk alleen bedoeld zijn voor de Europese en Aziatische (NTT DoCoMo/Japan!) markt.
Yes. HSDPA
Lijkt me niet, totaal nutteloos in de USA (dan zou het meer iets als WiMax worden, naast WiFi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Dat is ook gelijk het "probleem" dat Apple al jaren heeft inmiddels. Het merk richt zich nog altijd teveel op de USA markt. Op alle gebieden. En ik weet dat het iTunes verhaal een verhaal apart is i.v.m. de rechten op media maar toch laat het "de rest" van de wereld wat achter liggen. Zie je bijvoorbeeld ooit Apple reclames op tv behalve in de UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Eiríkr schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:37:
Zie je bijvoorbeeld ooit Apple reclames op tv behalve in de UK?
Ze hebben heus wel onderzocht of het marktaandeel dan nog verder zal stijgen hierzo en dergelijke...
Ze weten toch wel dat Nederlanders (en mensen uit andere landen) Apple producten kopen, aangezien mond op mond reclame waarschijnlijk meer dan zat is.. + het internet, oftewel het grootste, makkelijkste, snelste en goedkoopste medium ter wereld en ze hebben niet eens tv-reclames nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:56

Hertog

Aut bibat, aut abeat

[...]

SSD drives komen volgens mij niet in 60 GB ed, maar in 32 - 64 GB. Dat 40" SHD Cinema Display is wel een leuke finishing touch overigens. :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
spk2go schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:25:
[...]

Ik weet gewoon vrij zeker dat de Macbook wordt vervangen, de nieuwe Macbook gaat gewoon te dicht tegen die Macbook aanzitten. Overigens: hij heet GEEN Macbook Air, aangezien macbookair.com is gekaapt door een grapjas met reclames.
Dat zegt niks. Hetzelfde geldt voor macbookpro.com (of macbook.com)
Ach, we zien het morgen wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Hertog schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:45:
SSD drives komen volgens mij niet in 60 GB ed, maar in 32 - 64 GB.
Sandisk heeft er zelfs al eentje van 72Gb ;-)

Wat die pic betreft, volgens mij heeft iemand de configuratiepagina van een MacBook creatief behandeld ... het lijkt daar iig wel heel erg sterk op :)

[ Voor 25% gewijzigd door mindcrash op 15-01-2008 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
CLB schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:40:
[...]

Ze hebben heus wel onderzocht of het marktaandeel dan nog verder zal stijgen hierzo en dergelijke...
Ze weten toch wel dat Nederlanders (en mensen uit andere landen) Apple producten kopen, aangezien mond op mond reclame waarschijnlijk meer dan zat is.. + het internet, oftewel het grootste, makkelijkste, snelste en goedkoopste medium ter wereld en ze hebben niet eens tv-reclames nodig!
Toch geloof ik dat niet want merken als HP en Dell doen het wel. Zeker in deze markt en in deze tijd zou Apple erop in moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Hertog schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:45:
[...]

SSD drives komen volgens mij niet in 60 GB ed, maar in 32 - 64 GB. Dat 40" SHD Cinema Display is wel een leuke finishing touch overigens. :)
Dat wel, maar de prijzen van de 20" en 23" zijn daar niet veranderd. Kan me niet voorstellen dat ze die niet in prijs laten zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

dit zou wel erg vet zijn. Op zich vind ik het ontbreken van een ingebouwde ethernet poort helemaal niet zo ongeloofwaardig. Anders kan 'ie natuurlijk nooit zo dun zijn.

Apple zou 'm weliswaar niet precies zo maken, maar de mockup ziet er cool uit :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Afbeeldingslocatie: http://mi.media.macrumorslive.com/m/article/2008/01/14/201055-airbook_side_425.jpg

Daarmee krijg je inderdaad de wereld mee aan je voeten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Eiríkr schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:37:
Dat is ook gelijk het "probleem" dat Apple al jaren heeft inmiddels. Het merk richt zich nog altijd teveel op de USA markt. Op alle gebieden. En ik weet dat het iTunes verhaal een verhaal apart is i.v.m. de rechten op media maar toch laat het "de rest" van de wereld wat achter liggen. Zie je bijvoorbeeld ooit Apple reclames op tv behalve in de UK?
Dat is een beetje kip en ei verhaal :).

De reden dat ze zich vooral richten op Amerika (en in Europa de UK) is omdat daar het marktaandeel van Apple gewoon een stuk hoger is dan in de rest van de wereld. Maar je kan ook andersom redeneren en zeggen dat het marktaandeel in de rest van de wereld zo laag is, omdat daar geen Apple Stores (van Apple) zijn en ze vrijwel geen reclame maken. Maar Apple is zeker bezig om het marktaandeel in de rest van de wereld te vergroten. Zo komen er Apple Stores buiten de Verenigde Staten, Canada, Japan en Engeland. Een voorbeeld is deze locatie in Munchen. Terwijl de Macbook Air (of een andere kleine subnotebook) voornamelijk in Japan een groot succes zou moeten worden en daar zo het marktaandeel moet vergroten...
ecteinascidin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:25:
[afbeelding]

Alleen is er dan wel erg weinig ruimte voor een accu. Terwijl het scherm (als de 13,3 inch geruchten kloppen) toch nog wel een aardige verbruiker zal zijn :).

[ Voor 14% gewijzigd door Hoedje op 15-01-2008 09:31 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:35

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Die foto's met garageband op de achtergrond zegt natuurlijk niets. Een werknemer die de mac test en wellicht gewoon als test even Garageband opent is waarschijnlijker. Maar als Garageband onderdeel is van de keynote, dan vrees ik dat dat iets met ringtones te maken zal hebben. :P
Hoedje schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:29:
Alleen is er dan wel erg weinig ruimte voor een accu. Terwijl het scherm (als de 13,3 inch geruchten kloppen) toch nog wel een aardige verbruiker zal zijn :).
Een beetje geruchtenkanon stopt natuurlijk een LED-display in dat ding. :P

[ Voor 38% gewijzigd door mOrPhie op 15-01-2008 09:35 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
[...]

De reden dat ze zich vooral richten op Amerika (en in Europa de UK) is omdat daar het marktaandeel van Apple gewoon een stuk hoger is dan in de rest van de wereld. Maar je kan ook andersom redeneren en zeggen dat het marktaandeel in de rest van de wereld zo laag is, omdat daar geen Apple Stores (van Apple) zijn en ze vrijwel geen reclame maken. Maar Apple is zeker bezig om het marktaandeel in de rest van de wereld te vergroten. Zo komen er Apple Stores buiten de Verenigde Staten, Canada, Japan en Engeland. Een voorbeeld is deze locatie in Munchen. Terwijl de Macbook Air (of een andere kleine subnotebook) voornamelijk in Japan een groot succes zou moeten worden en daar zo het marktaandeel moet vergroten...
Maar toch, Apple is te weinig "aanwezig". Er komt langzaam verandering in dat weet ik ook maar het zou allemaal nog veel grootser en beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

die kan natuurlijk nooit dicht met het schanierpunt zo bevestigd 8)7

En dan zeggen ze dat mensen die een fake keynote typen tijd tevele hebben... deze topic wordt anders ook behoorlijk lang met slechte roddels... En iedere keynote blijkt het wederom een topic vol onzin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier
  • Laatst online: 17:24
Ik gok op een goed werkende firmware voor de AEBS.... ik word namelijk stapelgek van het wegvallen van de verbinding. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogier schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:19:
Ik gok op een goed werkende firmware voor de AEBS.... ik word namelijk stapelgek van het wegvallen van de verbinding. 8)7
Time Machine netwerk ondersteuning moet er spoedig bij komen, toch wel irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:42:
uiteraard, het was contrasterend bedoeld :p
Netjes, maar toch verkopen die Acers als zoete broodjes... :/
mindcrash schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:48:
De keynote wordt dit keer groots aangekondigd. Bekijk de homepage van Apple maar eens! :)
Mooi, ik denk dat dit toch een betrouwbare live feed zal kunnen geven. :D
[afbeelding]

Inderdaad, zeer netjes. Hopelijk was dat geen sarcasme, met internet weet je nooit... :P

Ik wil iets even opmerken uit zakelijk standpunt. Europa is een veel moeilijkere markt om te bereiken. Terwijl de gemiddelde welvaart, cultuur, voertaal, ... in Amerika gelijk is. Is dit een heel ander verhaal in Europa. Een ware nachtmerrie om hier door te breken. Laten we heel eerlijk zijn, Apple producten zijn niet bepaald goedkoop. En vooral in de landen waar de welvaart net iets lager ligt, gaat men ook waarschijnlijk eerder opteren voor een instapmodel van bvb Acer. Er is zeker hier een markt, maar die markt is veel moeilijker om zich in te werken en dat kan de winstmarge onder druk zetten. De iPod is hier wel razend populair, maar de prijs van concurrenten liggen in de buurt. (De prijs van een multimedia-apparaat en computer ligt ook ver uit elkaar.) Terwijl op de PC-markt de prijzen heel open liggen. Om nog maar te denken aan het feit dat veel mensen de stap van Windows naar een heel nieuw besturingssysteem maar eng vinden...

En om eens mijn eigen inbreng te doen. ;)

http://www.tuaw.com/2008/...-in-line-for-the-keynote/

Deze jongens hebben er wel heel veel voor over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is wat losser, maar enige inhoud is wel vereist.

[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 15-01-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

[afbeelding]

Het scherm moet in dit geval wel heel licht zijn, anders valt de notebook gewoon naar achteren om, als je hem ver naar achter openklapt. :P

Die ethernetpoort lijkt mij niet zo fijn: het voordeel van het snelle verbinden zonder wachtwoorden te moeten weten, is dan weg. Bovendien zorg je er dan voor dat veel routers niet volgens de regels geïnstalleerd kunnen worden. Ik weet overigens niet of dit ook het geval is bij de Apple AE. :)

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat: zie #apple op irc.tweakers.net :)

(er is ook een webversie beschikbaar)

Gezocht: iemand die na de keynote een mooie topicstart wil maken voor de opvolger van dit topic. Contact dawuss via DM/IM :)