Macworld 2008 - Verwachtingen & Discussie

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.198 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mij toch afvraag..

Tijdens presentaties van nieuwe producten zegt Steve vaak "shipping today", wat inhoudt dat het nieuwe product allang klaar is. Hoe houden ze alle personen die betrokken zijn bij het product toch stil? Kan me voorstellen dat medewerkers van _een_ Apple fabriek (eigen of leverancier) snel hun mond open zullen doen tegen een _bepaalde_ vergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
spk2go schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:57:
[...]

Die ethernetpoort lijkt mij niet zo fijn: het voordeel van het snelle verbinden zonder wachtwoorden te moeten weten, is dan weg. Bovendien zorg je er dan voor dat veel routers niet volgens de regels geïnstalleerd kunnen worden. Ik weet overigens niet of dit ook het geval is bij de Apple AE. :)
Ookal werkt het wel met AE, lijkt het me alsnog een slecht idee. Ik ken wel een aantal Mac gebruikers maar die hebben allemaal geen AE. Verder heb je die dingen op openbare locaties ook niet, en dan gaat het allemaal in tegen de 'slogan' van Macworld dit jaar ;)

@ hierboven,
Ik denk van wel. Ze kennen gewoon een heel streng embargo en je wordt helemaal failliet gesued mocht je iets lekken.

[ Voor 8% gewijzigd door sOid op 15-01-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:26

YellowCube

Wait...what?

spk2go schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:57:
[...]

Het scherm moet in dit geval wel heel licht zijn, anders valt de notebook gewoon naar achteren om, als je hem ver naar achter openklapt. :P

Die ethernetpoort lijkt mij niet zo fijn: het voordeel van het snelle verbinden zonder wachtwoorden te moeten weten, is dan weg. Bovendien zorg je er dan voor dat veel routers niet volgens de regels geïnstalleerd kunnen worden. Ik weet overigens niet of dit ook het geval is bij de Apple AE. :)
het viel mij bij de Airport Express juist op hoe gemakkelijk het ding draadloos te installeren/configureren is. Zelfs na een fout van mijn kant was het niet nodig om via een kabel aan de gang te gaan.
Enige noodzaak van een ethernetpoort is m.i. bij het verkassen van hele grote hoeveelheden data.

[ Voor 48% gewijzigd door YellowCube op 15-01-2008 11:02 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:00:

Tijdens presentaties van nieuwe producten zegt Steve vaak "shipping today", wat inhoudt dat het nieuwe product allang klaar is. Hoe houden ze alle personen die betrokken zijn bij het product toch stil? Kan me voorstellen dat medewerkers van _een_ Apple fabriek (eigen of leverancier) snel hun mond open zullen doen tegen een _bepaalde_ vergoeding.
Vorig jaar duurde het anders nog een halfjaar voordat de iPhone daadwerkelijk te koop was...
Maar idd zijn er in het verleden vaker producten aangekondigd die gelijk te koop waren. Die chinezen in die fabrieken weten toch niet wat ze in elkaar aan t zetten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

YellowCube schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:01:
[...]

het viel mij bij de Airport Express juist op hoe gemakkelijk het ding draadloos te installeren/configureren is. Zelfs na een fout van mijn kant was het niet nodig om via een kabel aan de gang te gaan.
Enige noodzaak van een ethernetpoort is m.i. bij het verkassen van hele grote hoeveelheden data.
Het blijft risicovol om zoiets te doen. Draadloos is, ondanks dat we nu Wireless N hebben, nog altijd inferieur aan bedraad. Bovendien 'dwing' je nu de gebruiker om draadloos te werken, waarvan nog lang niet iedereen behoefte aan heeft.

Aan de andere kant: Apple was een van de eersten die het aloude modem uit hun pc's haalde. Ik verbaas me nergens meer over. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:19
Kneep schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:06:
[...]

Die chinezen in die fabrieken weten toch niet wat ze in elkaar aan t zetten zijn :P
pff...nee ze zijn slim genoeg om het in elkaar te zetten om vervolgens niet te weten wat het daadwerkelijk is. Yehhhhhhhhhhhhhhhhh riiighhht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
spk2go schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:09:
[...]

Aan de andere kant: Apple was een van de eersten die het aloude modem uit hun pc's haalde. Ik verbaas me nergens meer over. :)
Ik vind het ook werkelijk bizar dat je in de hedendaagse (Windows) laptops nog steeds een modem aantreft.

Steeds minder mensen hebben überhaupt een telefoonaansluiting, wat moet je dan in godsnaam nog met zo'n ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

sOid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:14:
[...]

Ik vind het ook werkelijk bizar dat je in de hedendaagse (Windows) laptops nog steeds een modem aantreft.

Steeds minder mensen hebben überhaupt een telefoonaansluiting, wat moet je dan in godsnaam nog met zo'n ding :+
Dat hij erin zit is tot daar aan toe, dat je dat ding in de Bios niet uit kunt zetten is verschrikkelijk. :P

Op Macrumors staat een plaatje van een Sony laptop die nogal op dit model lijkt, er bestaat een mogelijkheid dat zij ( :p ) daarop gaat lijken (gezien de mockups).
Afbeeldingslocatie: http://www.toplist.ru/userdata/element/review/6faa8040d/2cd17f7f.jpg

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb ergens zo'n idee dat de macbook Air wel eens een vernieuwing kan zijn van de AppleTV...

een soort van basisstation in de huiskamer, met een touchscreen afstandsbediening ala iPhone..
Mogelijk gewoon de iPod Touch ervoor kunnen benutten... dat zou de Apple TV waar Apple terecht veel waarde aan hecht maar die als 'design' nog niet is aangeslagen opeens wel eens 'hot' kunnen maken.

De mockups van die ultradunne notebook overtuigen me niet echt, het lijkt me teveel geinspireerd op de keyboards en daarop gebaseerd .. er is echter volgens mij helemaal geen ruimte in de markt naast de macbook en macbookpro, terwijl de nadelen wat betreft accuduur en prestatie waarschijnlijk te laag zijn.... een tablet PC zou nu juist met apple's toepassing van touchscreens in de iPhone/Touch niet logisch zijn, bijna een stap terug.
spk2go schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:17:

Op Macrumors staat een plaatje van een Sony laptop die nogal op dit model lijkt, er bestaat een mogelijkheid dat zij ( :p ) daarop gaat lijken (gezien de mockups).
[afbeelding]
met zulk een lelijke scharnier? mwah, ik betwijfel dat flink... bovendien is die lang niet zo dun, enkel erg lang en het uiteindeinde bij het toetsenbord dun, maar bij het scherm en die lelijke scharnier is hij gewoon normale dikte... daar win je dan weinig mee.

Ik vermoed dat die mockups gewoon pure afleiding is, mogelijk juist bewust zo in elkaar gezet op veel 'fuss' te genereren, maar de verrassing des te groter te laten zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door RM-rf op 15-01-2008 11:22 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Ibix schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:09:
[...]

pff...nee ze zijn slim genoeg om het in elkaar te zetten om vervolgens niet te weten wat het daadwerkelijk is. Yehhhhhhhhhhhhhhhhh riiighhht
offtopic:
ik zou maar s gaan google naar "iPod City", die chinezen hebben t nog niet zo makkelijk daar...en ze krijgen waarschijnlijk genoeg instructies om te weten welk schroefje waar in moet

Maar we zullen om 18:00 wel zien waar ze dit jaar mee komen...ben benieuwd of ik een ADC membership moet gaan aanschaffen (mocht er toch een verbeterde MBP komen).

[ Voor 7% gewijzigd door Kneep op 15-01-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik vind een ethernet aansluiting nog best vitaal, wifi verbruikt gewoon te veel power. Anyway, het is toch een fake en gelukkig maar want ik zou niet willen dat Apple met een dergelijke vormgeving moet aankomen.

Oh enne, ik denk echt niet dat het ding Air gaat heten. Lijkt mij dat het gewoon iets met draadloos heft temaken bij andere producten, echter wel iets "revolutionairs". (kon ff geen minder "zwaar" woord bedenken :D )
Kneep schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:06:
[...]

Vorig jaar duurde het anders nog een halfjaar voordat de iPhone daadwerkelijk te koop was...
Dat had te maken met het feit dat de iPhone door de FCC keuring heen moest. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Póg mo Thóin op 15-01-2008 11:22 ]

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
usb naar utp kan ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ze met een nieuwe iPhone komen in de zin van nieuwe opties (meer geheugen zie ik nog wel gebeuren). Ik denk dat ze eerst overal de iPhone uitgerold willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Is dat niet een stuk langzamer op die manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:00:

Mijn vriendin heeft een tijdje bij Apple gewerkt in Cupertino als fotografe. Dat was ten tijden van de ontwikkeling van de IPhone.
Ten eerste zijn alle procedures binnen Apple er op gericht zo weinig mogelijk mensen te laten weten wat een nieuw product precies inhoudt.
Alles wordt tot op het laatst mogelijke moment verborgen gehouden, ook voor interne mensen. Ten tweede wordt het personeel echt heel bang gemaakt , bijna geindroctineerd, dat het je duur kan komen te staan als je bedrijfsinfo naar buiten brengt. Er wordt zelfs tegen medewerkers gezegd zo min mogelijk hun mobiele telefoons rond het pand te gebruiken omdat er wordt afgeluisterd door concurrenten. Mijn vriendin heeft mij dus ook nooit verteld (kunnen vertellen) over de iphone. Ik heb alle info daarover van het internet moeten halen.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Zijn er nog mensen die meedoen aan de Bingo? :)

Afbeeldingslocatie: http://media.arstechnica.com/staff/fatbits.media/mwsf-2008-bingo.png

Sorry voor het grote plaatje... Ik denk dat het 2e rijtje van links (van boven naar beneden) denk dat dat de grootste kans is om bingo te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Wouldn't it be great... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Mooie comments ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

@peddro: pssssst zo'n rij van boven naar onder heet een kolom ;)

en ik denk dat je wel wat dingen bij voorbaat al kunt wegstrepen: no new displays.. denk wel (ja het blijft idd speculeren) dat ze nu toch echt eens met nieuwe acd's aankomen. En ja, Free mag ook wel weg :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Tijdens de keynote ineens vanuit de zaal keihard "BINGO!!" _O-

Maarre ik mis de Mac Nano of een update van de Mini.. En het lijkt mij echt sterk dat ze de Mini niet updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB gaat de gehele middag leren en zit om 18.00 weer achter z'n laptopje! Adieu :w

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:09:
Tijdens de keynote ineens vanuit de zaal keihard "BINGO!!" _O-

Maarre ik mis de Mac Nano of een update van de Mini.. En het lijkt mij echt sterk dat ze de Mini niet updaten..
Apple TV v2. ;) De Mini wordt denk ik uitgefaseerd, een echt succes was het (helaas) niet, omdat consumenten blijkbaar toch liever een alles-in-een model hebben à la de iMac. Per saldo scheelde het ook niet heel veel, zeker niet als je bedenkt dat mensen die Apple kopen sowieso al minder kijken naar de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ga dan voor de iHome ;)
CLB schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:42:
Ik denk zelf dat er 'n iHome komt :)
Oftewel een alles in 1 oplossing voor tv, internet, gaming and so on...
Kan nu al allemaal moeilijk met 'n 24" iMac & Apple TV enzo, maar dat wordt 1, let maar op :)
Vanaf 32" tot 50" met alles erop en erin, die alles draadloos (air) kan ontvangen, afspelen and so on!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk niet dat de nieuwe laptop MacBook Air gaat heten, gewoon omdat dat een ongelooflijk onzinnige kutnaam is. Maarja, we zullen het vanavond wel zien. Hopelijk komt er een wat goedkopere macbook pro of een macbook met een wat betere grafische kaart, zodat er een betaalbare game-mac laptop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Weet niet of het al ergens voorbij is gekomen, maar vond net deze link:

http://www.pocket-lint.co...ynote-speech-leaked.phtml

Nu maar hopen dat het waar is.

edit: weggehaald aangezien het al was vermeld.

[ Voor 93% gewijzigd door Rockafello op 15-01-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Inderdaad, wat een apen :P
Ik heb nog nooit een Mac in bezit gehad en weet al de helft van die argumenten te ontkrachten...

@ hierboven:
die is al 2 of 3x voorbij gekomen... van mij mag je 'm weghalen want het is een beetje vervuiling :P

Overigens is ie ook al lang ontkracht.

[ Voor 23% gewijzigd door sOid op 15-01-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Uhm...

http://www.nieuwnieuws.nl...applefans_wachten_af.html

Hier staat dat het om 10 uur vanavond is. De Keynote is toch om 9am? Dat is toch rond 15.00 uur hier? :s

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:19:
Uhm...

Hier staat dat het om 10 uur vanavond is. De Keynote is toch om 9am? Dat is toch rond 15.00 uur hier? :s
Nee, 18.00 NL tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:27
http://www.youtube.com/watch?v=G46ONDR_11I

deze is goed..

I-rack of I-raq

je moet em echt ff afkijken op het eind introduceerd steve jobs het meest spraakmakende

[ Voor 36% gewijzigd door murky123 op 15-01-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Maar dat wil ik niet. Het is trager (max 480Mbps theoretisch, tegen max 1Gbps), het levert meer CPU usage op (het blijft immers USB), er is geen netboot mogelijk, en er is nauwelijks offloading mogelijk.

Kortom: ik wil ethernet ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Silencer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-07 20:43
THE_BASE schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:19:
Uhm...

Je vergeet dat er 3 uur tijdverschil zit tusen New York en San Francisco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ja en de 45 minuten die de duitsers er bijvoegden omdat ze heel het 3de rijk onder 1 tijdzone wou hebben en dat is nooit recht getrokken

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

murky123 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:26:
http://www.youtube.com/watch?v=G46ONDR_11I

deze is goed..

I-rack of I-raq

je moet em echt ff afkijken op het eind introduceerd steve jobs het meest spraakmakende
iDon't Care ©® :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om alvast even in de mood te komen. De schitterende note van vorig jaar: http://nl.youtube.com/watch?v=g_-dpeACVKU

A widescreen iPod with touch controls, a revolutionary mobile phone, a breakthrough internet communication device. An iPod, a phone and a internet device. An iPod, a phone and a internet device.

O+ :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 12-09 11:35

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:15:
Maarja, we zullen het vanavond wel zien. Hopelijk komt er een wat goedkopere macbook pro of een macbook met een wat betere grafische kaart, zodat er een betaalbare game-mac laptop is.
Die hoop hebben we al 5 jaar of zo. Apple maakt z'n producten niet goedkoper, maar faseert uit en komt met nieuwe modellen, da's al jaren zo.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mOrPhie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:12:
[...]

Die hoop hebben we al 5 jaar of zo. Apple maakt z'n producten niet goedkoper, maar faseert uit en komt met nieuwe modellen, da's al jaren zo.
Toch zijn er wel geruchten dat er nog iets qua prijsklasse en prestaties tussen de huidige MacBook en MacBook Pro's komt.

Nog een paar uur en we zullen het zien! :P

offtopic:
Wat overigens vrij kut is want ik heb morgen tentamen en moet nog gigantisch veel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:11:
CLB gaat de gehele middag leren en zit om 18.00 weer achter z'n laptopje! Adieu :w
waar en hoelaat kun je de keynote volgen? 18.00? en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
www.macrumorslive.com

Daar houden ze je op de hoogte met tekst.

Vanavond op Apple.com zal de video staan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engadget.com, Macrumors.com, Appleinsider.com en nog 1.000 andere sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
macrumourslive.com
engadget

tig andere sites. Geen video maar tekst en afentoe wat plaatjes. Keynote wordt nooit meer live gestreamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
rikgoodhart schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:26:
[...]

waar en hoelaat kun je de keynote volgen? 18.00? en waar?
Volgens mij kun je hem niet Live als in Video volgen, maar pas na de Keynote komt hij op de Apple site te staan. En dan is het nog de hele nacht druk en morgen pas kan je de video wss zien via Apple. Torrents zullen wel eerder komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoe snel komen meestal de nieuwe producten in de Apple stores ?

Ik heb geen zin om weken te moeten wachten als ik het via internet bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Wat dacht je ervan om eerst de nieuwe producten af te wachten voordat je over gaat tot bestellen? Of gaat het je puur en alleen om het feit weer een nieuw appeltje te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

sOid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:24:
[...]

Toch zijn er wel geruchten dat er nog iets qua prijsklasse en prestaties tussen de huidige MacBook en MacBook Pro's komt.
Sja, de hele laptopmarkt is goedkoper geworden. Er zijn budget-laptops gekomen die je al voor 700 a 800 euro kunt kopen. En toch echt niet met heel slecht spul. Vaak highres schermen. 1 tot 2GB geheugen. Wireless. Bluetooth. Noem maar op. Een game zul je er niet op spelen, maar dat kun je op een 1100 euro kostende macbook ook niet. ;)

Ofwel: Apple houdt z'n assortiment altijd klein en simpel en doet nooit mee aan prijsvechten. Leuk als er een 1400 a 1500 euro kostend midrange apparaat komt, dat is niet wat men met prijsdaling bedoelt. Men bedoelt dan een 700 a 800 euro kostende notebook, zoals tegenwoordig niet ongebruikelijk is, maar dan van apple. En daar, denk ik, doet Apple echt niet aan mee.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

DaannO schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:29:
Volgens mij kun je hem niet Live als in Video volgen
Uhm, er zijn een aantal sites in de Apple community die de keynote gaan streamen danwel videocasten. Lang leve web 2.0 ;) (en hopelijk houden de servers het...)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
mindcrash schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:45:
[...]

Uhm, er zijn een aantal sites in de Apple community die de keynote gaan streamen danwel videocasten. Lang leve web 2.0 ;) (en hopelijk houden de servers het...)
Zoals wie?? das wel tof namelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mOrPhie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:45:
[...]

Sja, de hele laptopmarkt is goedkoper geworden. Er zijn budget-laptops gekomen die je al voor 700 a 800 euro kunt kopen. En toch echt niet met heel slecht spul. Vaak highres schermen. 1 tot 2GB geheugen. Wireless. Bluetooth. Noem maar op. Een game zul je er niet op spelen, maar dat kun je op een 1100 euro kostende macbook ook niet. ;)

Ofwel: Apple houdt z'n assortiment altijd klein en simpel en doet nooit mee aan prijsvechten. Leuk als er een 1400 a 1500 euro kostend midrange apparaat komt, dat is niet wat men met prijsdaling bedoelt. Men bedoelt dan een 700 a 800 euro kostende notebook, zoals tegenwoordig niet ongebruikelijk is, maar dan van apple. En daar, denk ik, doet Apple echt niet aan mee.
Daar heb je denk ik gelijk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
mOrPhie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:45:
[...]

je bedoelt 400 a 500 euro..
zag gister nog een advertentie van een fujitsu/siemens met 160GB dualcore centrino 1GB geheugen en vista pre-installed

inderdaad niet voor zware applicaties maar de onderkant van de notebook markt ligt al op 400 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ja, maar goed, we zullen het dan maar niet over de bouwkwaliteit van zulke notebooks hebben. :z
Ik vind het eerlijk gezegd jammer dat we waarschijnlijk niets meer van de Mac Nano zullen horen. Maar er is nog hoop.

Persoonlijk hoop ik trouwens dat er inderdaad een Macbook Air komt. Een Macbook met touchscreen welke je kan koppelen aan een los Wireless keyboard en Mightymouse. :) Dat zou waarschijnlijk m'n eerste Mac worden als het nog redelijk betaalbaar blijft. M'n laptop gooi ik dan iig de deur uit.

[ Voor 41% gewijzigd door --MeAngry-- op 15-01-2008 14:21 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
--MeAngry-- schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:19:
Ja, maar goed, we zullen het dan maar niet over de bouwkwaliteit van zulke notebooks hebben. :z
Ik vind het eerlijk gezegd jammer dat we waarschijnlijk niets meer van de Mac Nano zullen horen. Maar er is nog hoop.
Ik wil net zeggen, eerst maar die speech afwachten. Wie weet is het wel een van de grote verrassingen vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Touchscreen lijkt me zo gigantisch onhandig en nutteloos... Geef mij maar gewoon een klapbak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Verwacht dat de Keynote om een uurtje of 10 vanavond te zien is op de Apple Site, Quicktime player of iTunes.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
sOid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:28:
Touchscreen lijkt me zo gigantisch onhandig en nutteloos... Geef mij maar gewoon een klapbak :P
Met die glossy schermen lijkt het me sowieso niet erg handig, continue irritante vingerafdrukken op je scherm. En wil je ze wegvegen moet je oppassen dat je niet per ongeluk iets op je desktop verstiert :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

sOid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:28:
natuurlijk, voor de standaard toepassing van een laptop, text-verwerking, spreadsheets of emailen voldoet dat gewoon...
maar, daarvoor heb je dan ook de keuze ut een macBook en/of een macBook Pro ...
waarom zou je in godsnaam een 'derde' gelijksoortig product uitbrengen? (dat doet apple zeker niet graag en ik vermoed ook niet dat ze een laptop uit hun huidige productrange halen)

een nieuw product zou een nieuwsoortige toepassing hebben en daarbij kan ik me best goed voorstellen dat men wel uitgedacht heeft dat bepaalde toepassing, het chatten, internet-surfen en andere media-gerelateerde (muziek, video) handelingen een touchscreen prima voldoet en je je toetsenbord eigenlijk veel minder gebruikt en zeker niet voor lange teksten.
Mensen kunnen dan ontspannen thuis op de bank zittend, zo'n ding bedienen.

Ik heb dat zelf al gemerkt met mn iPod Touch, dat ik eigenlijk vaker deze ook thuis benut om eventjes wat op te zoeken op internet, en andere kleine handelingen die niet veel text-ingave nodig hebben

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 15-01-2008 14:46 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
ben nog nooit zo benieuwd geweest naar een keynote als nu, vooral omdat ik steeds dichter bij mijn eerste Mac kom... had er al een gehad als de iMac betere schermen had.

Nu kan ik voor tzelfde geldt een MacPro krijgen, maar goed eerst vanavond maar even afwachten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ik heb sinds vorige week mijn eerste eigen iMac. Dus ik ben nu helemaal in-to Apple.
Ben dus ook reuze benieuwd naar de keynote.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
(al die dudes die het over hun "eerste mac" hebben :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
sOid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:14:

Inbellen vanuit het hotel waar je voor je werk zit.

Veruit de meeste hotels hebben inmiddels wel WiFi, maar het komt nog steeds wel voor...echt waar.

Bovendien zijn het vrijwel altijd zgn. "winmodems" (oftewel 90% van de functionaliteit zit in de driver), waardoor de hardware-kosten waarschijnlijk minder dan een euro zijn.

Dan nu ontopic:
spk2go schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:12:
De Mini wordt denk ik uitgefaseerd, een echt succes was het (helaas) niet, omdat consumenten blijkbaar toch liever een alles-in-een model hebben à la de iMac. Per saldo scheelde het ook niet heel veel, zeker niet als je bedenkt dat mensen die Apple kopen sowieso al minder kijken naar de prijzen.
Dat laatste ben ik het niet mee eens, het verbaast mij eigenlijk wel dat er (blijkbaar) niet meer van verkocht zijn. Mac Mini's gebruiken ultiem weinig stroom (15-20W), zijn veruit de goedkoopste Mac (dus leuk om eens te proberen of Mac OS X iets is), mooi klein, en de prijs maakt zeker wel uit. Vooral als je anders de keus hebt tussen een iMac (vind ik zelf een nogal wasteful principe, aangezien een goed scherm veel langer meegaat dan de bijbehorende computer), of een Mac Pro, die zowel in prijs als in afmetingen bepaald niet vergelijkbaar is met de Mac Mini 8)7

Samen met een externe fireware HD zijn ze bovendien prima te gebruiken voor het dagelijkse surfen, agenda, mail, films kijken (media center zelfs) etc. - eigenlijk alles behalve gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

murky123 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:55:
[...]

je bedoelt 400 a 500 euro..
Nee, ik bedoel 700 a 800 euro. Ik vergelijk de specs namelijk met die van de MacBooks. Dat 400-500 euro gedoe is meestal celeron en ab-so-luut (!) niet vergelijkbaar met de specs van een MacBook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
iron_mike010 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:54:
tja ook al ben ik 28, heb nooit het geld voor een mac kunnen opbrengen, en sinds een paar jaar wacht ik op een betaalbare maar toch kwalitatieve mac... eerst voor een macbook (1st gen) gekeken, maar dat was me toch rommel, toen de witte imac, maar die vond ik niet zo mooi, en nu de alu imac maar die heeft dus een slecht scherm.

of telt mijn Ipod 1st Gen ook als mijn eerste mac ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Tsja misschien wel. Maar goedkoop zal het niet worden. Ook is er zoiets onlangs uitgebracht (niet door Apple zelf maar wel met goedkeuring van Apple) en dat is ook erg duur omdat het gebruik maakt van zo'n Wacom touchscreen display die ook in de grafische wereld wordt gebruikt.

Nog 3 uur! :P

[ Voor 55% gewijzigd door sOid op 15-01-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:57:
[...]

tja ook al ben ik 28, heb nooit het geld voor een mac kunnen opbrengen, en sinds een paar jaar wacht ik op een betaalbare maar toch kwalitatieve mac... eerst voor een macbook (1st gen) gekeken, maar dat was me toch rommel, toen de witte imac, maar die vond ik niet zo mooi, en nu de alu imac maar die heeft dus een slecht scherm.

of telt mijn Ipod 1st Gen ook als mijn eerste mac ;)
Hehe, I'm just fuckin' with ya :D , maarre eh MB is geen rommel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
[b][message=29432021,noline]

Dat laatste ben ik het niet mee eens, het verbaast mij eigenlijk wel dat er (blijkbaar) niet meer van verkocht zijn. Mac Mini's gebruiken ultiem weinig stroom (15-20W), zijn veruit de goedkoopste Mac (dus leuk om eens te proberen of Mac OS X iets is), mooi klein, en de prijs maakt zeker wel uit. Vooral als je anders de keus hebt tussen een iMac (vind ik zelf een nogal wasteful principe, aangezien een goed scherm veel langer meegaat dan de bijbehorende computer), of een Mac Pro, die zowel in prijs als in afmetingen bepaald niet vergelijkbaar is met de Mac Mini 8)7

Samen met een externe fireware HD zijn ze bovendien prima te gebruiken voor het dagelijkse surfen, agenda, mail, films kijken (media center zelfs) etc. - eigenlijk alles behalve gamen.
Met de laatste heb je idd gelijk. Maar ik denk toch dat een Apple gebruiker ook gaat voor looks en dan nee je naast je mac mini al gauw een bijpassend setje toetsenbord + muis en een apple lcd scherm. En voila je zit ook op 1500 euro ;).

Echter als je daar dus geen waarde aan hecht ben je natuurlijk een stuk goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

ronwiel schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:04:
[...]

Met de laatste heb je idd gelijk. Maar ik denk toch dat een Apple gebruiker ook gaat voor looks en dan nee je naast je mac mini al gauw een bijpassend setje toetsenbord + muis en een apple lcd scherm. En voila je zit ook op 1500 euro ;).

Echter als je daar dus geen waarde aan hecht ben je natuurlijk een stuk goedkoper uit.
Bovendien gaat het argument dat mensen al een monitor hebben meestal niet op. Tenslotte gaat de oude pc (met bijbehorende monitor) naar boven, alwaar hij daar zijn kunsten mag uitvoeren.

De Mac Mini is ook vaak gebruikt als multimediacenter, juist omdat hij flexibeler was als de AppleTV. Op het moment dat dat Apple die twee feiten combineert (zorg dat de AppleTV standalone kan functioneren, een DVD-, of zelfs Blu-Ray drive, en het liefst een optie voor een TV tuner), hebben ze 1 product, en 1 hit, in plaats van 2 producten en twee halve hits. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
ronwiel schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:04:
[...]

Mac Mini + Apple muis + toetsenbord + betaalbaar 22" scherm = minder dan 1000,-

Ikzelf ben zeer geinteresseerd in een Mini. Ik heb nog een 'redelijk' scherm die ik over een jaar ofzo wel een keer vervang. Toetsenbord en muis die ik heb zijn ook nog prima. Dus dan ben ik redelijk goedkoop aan een Mac. En aangezien ik redelijk krap zit is dat dan wel een mooie oplossing.

Daarbij vind ik die schermen van de iMac niet het geld waard wat je voor zo'n apparaat betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

iron_mike010 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:54:
offtopic:
Ja sorry hoor, maar niet iedereen verdient 4k in de maand :O

Fijn dat de Apple community open staat voor nieuwe mensen enzo :z

NOFI overigens tegen de andere 'Apple-lovers', deze opmerking raakt alleen kant noch wal.

edit:
Ik zie nu dat je het waarschijnlijk niet zo bedoelde, maar de bijbehorende smiley liet het nogal overkomen als een rant. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door --MeAngry-- op 15-01-2008 15:18 . Reden: Grammatica en zo ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:42
Hmm, de AppleStore is offline, zullen ze al bezig zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
We are busy updating the store for you..

Lijkt me dus dat ze bezig zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ze? Bezig met wat? :P

De keynote begint 18:00 nederlandse tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:19
Ow yeh :) Store is down... Nu al, betekent dit een hoop upgrades en dus werk aan de website!!!??? Let the games begin! Dont let us down Steve O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
mOrPhie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:23:
Ze? Bezig met wat? :P

De keynote begint 18:00 nederlandse tijd.
Bezig met de store updaten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zware Unit schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:30:
Verwacht dat de Keynote om een uurtje of 10 vanavond te zien is op de Apple Site, Quicktime player of iTunes.
Ik verwacht eerder ergens 2u morgenvroeg ofzo.

Idd, de store *nu* al down is wel heel vroeg, niet? Dat geeft ze een kleine 5u om alles te updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:32:
[...]

Idd, de store *nu* al down is wel heel vroeg, niet? Dat geeft ze een kleine 5u om alles te updaten...
misschien werken ze maar tot 17u... apple mentaliteit ;) en updaten ze de store al om 17u hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:32:
[...]

Als ze na de speech direct willen verkopen, dan hebben ze bljkbaar aan een uur niet genoeg. ;)

Het kan natuurlijk ook zijn dat ze zelf nu overgaan naar nieuwe XServes, omdat ze de extra performance hard nodig hebben. :P En om al die Applegeile mensen nog even extra in spanning te zetten, doen ze het uitgerekend nu. :P
Phusebox schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:35:
[...]

misschien werken ze maar tot 17u... apple mentaliteit ;) en updaten ze de store al om 17u hehe
Het is in SF nu 9 uur, dus dat lijkt me sterk. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Krisp op 15-01-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Ze kunnen het prima updaten, zonder de store neer te halen. Het hoort gewoon allemaal bij de marketing ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
spk2go schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:36:
[...]
[...]

Het is in SF nu 9 uur, dus dat lijkt me sterk. :P
ik was ook maar aan t ijlen; bedoelde nederlandse store, maar dat zullen ze vast ook wel vanuit de US updaten en niet hier in NL doen.
Hoedje schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:37:
Ze kunnen het prima updaten, zonder de store neer te halen. Het hoort gewoon allemaal bij de marketing ;)
of om te voorkomen dat mensen een paar uur van te voren nog een bestelling plaatsen en ze dan weer klachten krijgen van ; ja maar een paar uur later waren er snellere macbooks etc etc

[ Voor 39% gewijzigd door Phusebox op 15-01-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

En jij denkt dat ze daadwerkelijk de store updaten als deze down is? Die nieuwe store-items zijn al lang en breed klaar. Het down gooien en later weer up gooien is niets meer dan een scheduler die een swap van de nieuwe producten naar de live omgeving doet me dunkt. Alles wat online gaat wordt gereviewed en wel, dat gaan ze echt niet in die paar uur doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
http://macreviewzone.com/...dware/php/refurbwatch.php
Zow zitten nu wel leuke spulletjes tussen voor leuke prijzen!

[ Voor 3% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 15-01-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Al dat gezeur om de site van Apple. Iedereen kan roepen wat hij wil, maar niemand weet het. Het enigste dat we zeker weten is dat we vanaf pas weten wat ze hebben gedaan. Die zekerheid kan ik iedereen bieden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Inderdaad dat was ook het eerste dat ik dacht, nog even alle apple fans gek maken door de store al behoorlijk vroeg dicht te knikkeren :).

Overigens snap ik niet dat zoveel mensen verwachten dat de beeldschermen van de iMacs een update krijgen vanavond. Als ze al een update krijgen zal dat stilletjes gebeuren, of denk je nou echt dat Jobs op dat podium gaat staan te verstellen dat de huidige iMac een shitscherm heeft?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
XyritZz schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:47:
[...]

Inderdaad dat was ook het eerste dat ik dacht, nog even alle apple fans gek maken door de store al behoorlijk vroeg dicht te knikkeren :).

Overigens snap ik niet dat zoveel mensen verwachten dat de beeldschermen van de iMacs een update krijgen vanavond. Als ze al een update krijgen zal dat stilletjes gebeuren, of denk je nou echt dat Jobs op dat podium gaat staan te verstellen dat de huidige iMac een shitscherm heeft?
nee dan zeggen ze: the new updated iMac has an even better screen than it already had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:11

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ze kunnen ook een uitgebreide test voeren voordat ze alles in Productie online gooien. Het meeste spul wordt online verkocht en het zou zonde zijn als door een fout dingen opeens niet goed verkocht zouden worden.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Of het zijn gewoon onderhoudswerkzaamheden om de load van vanavond te handelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik heb me aangemeld op Macrumors dat ik een mailtje krijg als de video op Apple staat, van te voren ga ik niks opzoeken en dan rond 10 uur hoop ik t te zien... Voor t eerst zonder iets te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Waar kun je je voor die mail aanmelden?

Hier kun je live meekijken!

http://www.cunning.tv/

[ Voor 42% gewijzigd door Rivanov op 15-01-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
[url="http://http://www.macrumors.com/2008/01/10/mwsf-2008-spoiler-free-keynote-stream/"]Hier[/url] kun je je aanmelden om een mail te ontvangen zodra de keynote op de Apple site staat. Als je het leuk vind om door het filmpje verrast te worden zonder van te voren iets te weten dan is dit erg handig!

Dat cunning.tv is onzin geloof ik. Heb ik bij de vorige keynote naar gekeken. Dan zie je iemand in beeld en die verteld wat er gebeurt, een ventje van 14 jaar. Helemaal niks live, stelletje %@^&%@ oplichters. Was echt kwaad vorige keer >:)

[ Voor 28% gewijzigd door FerdiV op 15-01-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Rivanov schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:09:
Waar kun je je voor die mail aanmelden?

Hier kun je live meekijken!

http://www.cunning.tv/
www.macrumorslive.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik durf zelfs te wedden dat de store nu al geupdate is. Er moet alleen nog een schakelaartje overgehaald worden om de updates zichtbaar te maken.

Ik merk dat het iTunes Plus deel van iTunes een facelift heeft gehad, het Upgrade My Library deel heeft een veel prominentere plaats midden op de pagina gekregen. De dinsdag update van iTunes is ook nog niet geweest, zouden er misschien een aantal platenmaatschappijen op iTunes Plus overstappen vandaag?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Thanks! Heb me aangemeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:42
FerdiV schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:06:
Ik heb me aangemeld op Macrumors dat ik een mailtje krijg als de video op Apple staat, van te voren ga ik niks opzoeken en dan rond 10 uur hoop ik t te zien... Voor t eerst zonder iets te weten :)
Waar doe je dat @MR? Kan het zo snel niet vinden ;0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Martijn schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:18:
[...]

Waar doe je dat @MR? Kan het zo snel niet vinden ;0
Zie mijn vorige bericht:

http://www.macrumors.com/...iler-free-keynote-stream/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Je bent me net voor :+ Briljant stukkie _O-
"Apparently there's some things in the air at Macworld: Steve’s balls. No underwear for this CEO." _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Afbeeldingslocatie: http://frankreinders.nl/foto/600/apple_air.jpg
Apple Air heet het dus. :P Wat zou het inhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:26

YellowCube

Wait...what?

en met een huisje erbij...
Home Entertainment...denk dat RM-rf redelijk in de buurt komt met z'n theorie.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Iedereen..check www.cunning.tv

Kun je live meekijken!

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat: zie #apple op irc.tweakers.net :)

(er is ook een webversie beschikbaar)

Gezocht: iemand die na de keynote een mooie topicstart wil maken voor de opvolger van dit topic. Contact dawuss via DM/IM :)