en nog belangrijker, wat wordt er met 'your home in your pocket' bedoeld? maar het ziet eruit als een iPhone-achtig ding
lama
[ Voor 94% gewijzigd door Peetman op 15-01-2008 17:05 ]
'Today's Home in your pocket'... misschien het idee om een eenvoudig thuisnetwerk te hebben waaraan je zoveel mogelijk apparaten kunt aansluiten... vooral AppleTV te besturen met je iPhone/iPod Touch vermoed ik, of mogelijk een extra remote control-device met touchscreen...spk2go schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:00:
[afbeelding]
Apple Air heet het dus.Wat zou het inhouden?
Aan de andere kant, ik acht Apple zelfs in staat zulke dingen in scene te zetten om de Hype op te zwepen.... ik zie dr nog nauwelijkse killer-app in, hooguit een poging de AppleTV eindelijk tot speerpunt te maken.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik gok nu op de AppleTV "server", waarbij je iPhone de opnames/iTunes Movies van je AppleTV kan halen. Best nog hip, zo kun je overal waar je maar wil kijken, je TV-series kijken.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Beetje jammer dat ze het niet goed hebben gefotografeerd. Volgenmij staat erboven zoiets als 'Your home in your pocket', of heb ik 't mis?spk2go schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:00:
[afbeelding]
Nvm
...home in your pocket. En het heeft met de iPhone te maken en wss Touch. So much voor de MacBook Airspk2go schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:00:
[afbeelding]
Spuit veel
[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 15-01-2008 17:09 ]
Op macrumours forum deden ze het af als photoshop werk. Waarom zouden ze in zo'n see-through hal nu al nieuwe producten met de naam erbij ophangen? Ik geloof er niks van. Zal ook wel nep zijn..spk2go schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:00:
[afbeelding]
Overigens is het totaal niet Apple, om hem de 'macbook air' te noemen. Als dat zo is, dan is het echt een waardeloze naam. Ook denk ik dat air eerder iets te maken heeft met wireless ofzo..
maar goed, nog 3 kwartier
maar goed, nog 3 kwartier
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Macbook iAir dan!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Ik denk dat het een fake is. Check de host van het plaatje. En als het echt zo zijn dan heette het wel Apple Air en niet Apple air.spk2go schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:00:
[afbeelding]
Verwijderd
Misschien wel, het is ook iPod touch en niet iPod Touch.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:23:
[...]
Ik denk dat het een fake is. Check de host van het plaatje. En als het echt zo zijn dan heette het wel Apple Air en niet Apple air.
Die foto is vrij zeker nep, kijk namelijk maar eens naar hoe de tekst op die voorste banner staat. Hij staat scheef, en dat kan echt niet op een conferentie van zo'n niveau.
Tesla Model Y RWD (2024)
Succes met die achterste banner zo in de spiegelende vloer 'shoppen'.--MeAngry-- schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:28:
Die foto is vrij zeker nep, kijk namelijk maar eens naar hoe de tekst op die voorste banner staat. Hij staat scheef, en dat kan echt niet op een conferentie van zo'n niveau.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Zo moeilijk is dat niet hoor. Het is alleen maar wat donkerder. Volgensmij zie je wat artifacts bij die 'heftruck' overigens.Ramzzz schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:31:
[...]
Succes met die achterste banner zo in de spiegelende vloer 'shoppen'.
Verwijderd
voor degene die het nog niet weten; alles is live te volgen via;
http://www.macrumorslive.com/
http://www.macrumorslive.com/
Na deze MacWorld zal het wel de Mac Liar worden dan ofzo 
BTW de stream van cunnings.tv is uitgevallen?
BTW de stream van cunnings.tv is uitgevallen?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Nogmaals, een tablet waar je het wireless keyboard op kan gebruiken is heel misschien wel iets.
Airmac leek me oo wel een leuke naam, maar die schijnt in Japan ofzo al in gebruik te zijn.
Airmac leek me oo wel een leuke naam, maar die schijnt in Japan ofzo al in gebruik te zijn.
BigmacDancing_Animal schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:49:
Nogmaals, een tablet waar je het wireless keyboard op kan gebruiken is heel misschien wel iets.
Ik heb nog 6 minuten om die livestream te bereiken, maar cunning.tv ligt hardstikke plat.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
idd frustrerendspk2go schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:54:
Ik heb nog 6 minuten om die livestream te bereiken, maar cunning.tv ligt hardstikke plat.
had ergens gelezen dat het ook live op ustream.tv te volgens zal zijn. Kan het echter nergens vinden
Verwijderd
Idd. En dan de Nike sensorsen in je schoenen heten Nike Airmac!Dancing_Animal schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:49:
Je bent een held.FAD schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:59:
had ergens gelezen dat het ook live op ustream.tv te volgens zal zijn. Kan het echter nergens vinden
zo, ik zit met een bak popcorn en cola, kom maar op!
En nu maar hopen dat je er nog bij kan komen... alles ligt plat.
- AppleInsider
- Macrumors
- Macwereld
- etc...
8:55AM - We're in! They're playing some new New Order, it sounds like. Mixing up the usual Coldplay / Gorillaz soundtrack.
Is vele malen interessanter
Ik kan niet op die Ustream komen
Iemand anders daar ook problemen mee?
@ hierboven: ja die heb ik ook open staan

@ hierboven: ja die heb ik ook open staan
offtopic:
Ken ik je trouwens niet van e-programmeur JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREN terug?
Ken ik je trouwens niet van e-programmeur JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREN terug?
[ Voor 50% gewijzigd door sOid op 15-01-2008 18:05 ]
Hij is inmiddels plat.martijn007 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:04:
[...]
- AppleInsider
- Macrumors
- Macwereld
- etc...
Verwijderd
Jup. Helemaal doodsOid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:04:
Ik kan niet op die Ustream komenIemand anders daar ook problemen mee?
http://live.gizmodo.com/ nietmartijn007 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:04:
[...]
- AppleInsider
- Macrumors
- Macwereld
- etc...
Ik blijf het net zo lang proberen tot dat ik erop zit
volgens mij ligt die ook een beetje plat. duurt lang, heel langgg, met laden.dsonnaville schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:03:
Ustream.tv blabla:)
[ Voor 7% gewijzigd door MintyDoerak op 15-01-2008 18:07 . Reden: verkeerde quote:) ]

Onemorething.nl is nog wel bereikbaar bij mij.
Owja, ze draaiden Green Day, voor de liefhebber.
Lol9:03AM - Green Day, Kanye West, lots of buzzing about, you might say there's something in the air.
http://www.ustream.tv/cha...-2008-live-keynote-stream
[edit]net te laat
[edit]net te laat
[ Voor 16% gewijzigd door Tristan op 15-01-2008 18:09 ]
Oeh, ik kan live mee luisteren. Geen beeld alleen. Oud wijf staat te zingen
find, connect, disconnected.
ik hoor wel wat muziek:)
Jammer dat je dit trouwens niet gewoon via Apple zelf kunt volgen. Dat zou ze in een nog beter daglicht brengen...
Ik zag beeld!!!
Idd ik ookMintyDoerak schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:11:
Goed om te weten: ik geloof dat een mac het wel pakt de stream maar Windows niet
[ Voor 14% gewijzigd door DaannO op 15-01-2008 18:13 ]
mac hier: find, connect, disconnected, reconnect - frozen beeldDaannO schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:12:
[...]
Idd ik ookOeh heb opens beeld zo af en toe
Goed om te weten: ik geloof dat een mac het wel pakt de stream maar Windows niet
Ik draai nu Feist zelf wel, heb ik tenminste geluid.
Overigens is http://onemorething.nl/ het beste denk ik voor ons Nederlanders. Relatief weinig dataverkeer dan de internationale sites
Yeahh Macbook Air. 12,1" met 1440x900 resolutie. 1500 gram en 11mm 'thin'. Intel C2D T5500, 2GB, multi-touchscreen. Shipping today. 750 dollar!!!!
spoiler: title
Just a dream
[ Voor 12% gewijzigd door MintyDoerak op 15-01-2008 18:18 ]
Haha

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
not funnyMintyDoerak schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:15:
Yeahh Macbook Air. 12,1" met 1440x900 resolutie. 1500 gram en 11mm 'thin'. Intel C2D T5500, 2GB, multi-touchscreen. Shipping today. 750 dollar!!!!
Ik gebruik al jaren pc's/windows...en zie er naar uit naar een Mac...alleen deze spanning en hype alleen al geeft weer hoe hun marketing/producten zijn...fantastisch gewoon en idd...jammer van geen goede live stream op apple zelf...
Ik denk dat het verstandiger is om ff minder te slowchatten, de bezoekers van dit topic weten de streams enzo toch wel te vinden. Dus ook geen fake announcements van 750 euro oid
Ik vind MacRumors.com het nog het beste doen, is elke keer net ff wat eerder dan OMT
[linkspam]www.macrumorslive.com[/linkspam]
[linkspam]www.macrumorslive.com[/linkspam]
I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.
LOLMintyDoerak schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:15:
Verwijderd
Was het maar zo'n feest.MintyDoerak schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:15:
En we hebben een netwerkdrive: TimeCapsul.
Full Airport Extreme base station with "server grade" hard drive internal (en hij ziet er uit als een Mac Mini 500GB en 1TB serie)
[ Voor 10% gewijzigd door 0fbe op 15-01-2008 18:21 ]
Hoe lang gaat die speech van Steve ongeveer duren? Effe kijken of ik nog op m'n werk kan blijven kijken of niet
Verwijderd
Is Ustream offline gegaan ofzo? Urg! vervelend
neway, ben aan het overwegen om gewoon morgen de podcast te downloaden en mij vandaag/morgen af te sluiten van de buitenwereld
2 versions: 500 GB version - $299, 1 TB $499
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
2 versions: 500 GB version - $299, 1 TB $499
9:19 am Full Airport Extreme base station with "server grade" hard drive internal.
Toch wat prijzig imho
9:19 am Full Airport Extreme base station with "server grade" hard drive internal.
Toch wat prijzig imho
[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 15-01-2008 18:22 ]
Ook Gizmodo is langzaam, MacRumorsLive dan maar.
iPhone... kom op!
UHm, 4 miljoen iPhones al verkocht? Dat zal de mobiele sector wel gemerkt hebben.
Dat probeer ik al jaren... Maar toch staat iedere keer Macrumors weer openVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:21:
Is Ustream offline gegaan ofzo? Urg! vervelendneway, ben aan het overwegen om gewoon morgen de podcast te downloaden en mij vandaag/morgen af te sluiten van de buitenwereld
20% met 1 model, en dan niet eens richten op de zakelijke markt.
Kijk, hij zegt nu Four Things. Dat worden er natuurlijk 5. Als je bij het vierde ding denkt dat alles geweest is komt er natuurlijk een one more thing en dat is dan een klein nootboekie.
valt toch wel mee, een airport extreme en stille 500GB externe hardschijf met een fatsoenlijk uiterlijk zijn bij elkaar minstens zo duur.
maar een nieuwe AIRport was er dus in 'the air'. leuk, maar naar mijn idee niet geweldig, een airport extreme met een vierkante behuizingen eronder doet hetzelfde.
Verwijderd
urg .. I give up
Macrumorslive is zéér cool maar ik wil de demos in bewegende beelden zien enzo ... kan er niet tegen
Ik zie het straks/morgen wel
wat is er nu weer mis met timemachine voor de notebook ???? omdat je de disk aan je notebook moet hangen. wat ze een gedoe vinden . komt er een oplossing " timecapsule " ??? yeah right ! ben benieuwd. hoe wil je dat doen dan zonder iets te koppelen of te ontkoppelen aan je notebook?
timemachine werkt juist perfect. savonds je notebook ff aan de disk en hupsa
Iemand al linkjes waar de video-podcasts te downloaden zijn vanavond / morgenochtend..?koentjek schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:24:
Dat probeer ik al jaren... Maar toch staat iedere keer Macrumors weer open
Weinig nieuws daarin, zo te zien @ macrumors. Meeste zit al in thirdparty (last.fm, smsD etc.)
Iphone nieuws is altijd goed nieuws, ook als ipod touch bezitter
Ik hoop dat er wat leuke hebbedingetjes tussen zitten die we kunnen installeren met de jailbreak.
Verwijderd
Er is een podcast op iTunes waar die van 2007 op staat. Meestal heb je ook altijd wel een aparte page op apple.com waar de keynote ook nog eens opstaat... en die wil ik wel hebben zonder dat ik een prentje moet zien van 1 of andere nieuwe overheerlijke laptopCLB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:26:
[...]
Iemand al linkjes waar de video-podcasts te downloaden zijn vanavond / morgenochtend..?
Netwerk (draadloos)?murky123 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:26:
wat is er nu weer mis met timemachine voor de notebook ???? omdat je de disk aan je notebook moet hangen. wat ze een gedoe vinden . komt er een oplossing " timecapsule " ??? yeah right ! ben benieuwd. hoe wil je dat doen dan zonder iets te koppelen of te ontkoppelen aan je notebook?
Lyrics in iPod van de iPhone is erg fijn. Ik hoop dat de Touch ook een mooie update krijgt
. De Time Capsul is leuk. Maar het is een beetje jammer dat ze eerst de functionaliteit uit Leopard slopen om vervolgens een eigen NAS oplossing te lanceren. Ik hoop dat ze het wel compatible maken met elke NAS.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Kom nou maar op met die subnotebook

Voor iemand die het kan en er verstand van heeft, niet, maar dat is niet iedereen.sOid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:36:
[...]
Zo moeilijk is dat niet hoor. Het is alleen maar wat donkerder. Volgensmij zie je wat artifacts bij die 'heftruck' overigens.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
"Chapters, subtitles and languages"
- mag hopen dat dit ook op de ipod touch komt dan, mijn 16GB versie kan 3 DVDtjes hebben, maar helaas werkt dat nog niet goed
- mag hopen dat dit ook op de ipod touch komt dan, mijn 16GB versie kan 3 DVDtjes hebben, maar helaas werkt dat nog niet goed
Het geluid is gewoon brak maar de video nietVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:32:
Zit er nou een baby in de zaal? Ik hoor steeds gejank en gegiegel
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor slowchat: zie #apple op irc.tweakers.net :)
(er is ook een webversie beschikbaar)
Gezocht: iemand die na de keynote een mooie topicstart wil maken voor de opvolger van dit topic. Contact dawuss via DM/IM :)
Voor slowchat: zie #apple op irc.tweakers.net :)
(er is ook een webversie beschikbaar)
Gezocht: iemand die na de keynote een mooie topicstart wil maken voor de opvolger van dit topic. Contact dawuss via DM/IM :)