Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
\ik hoor wel een baby hahaDaannO schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:33:
[...]
Het geluid is gewoon brak maar de video niet
ook een gast steeds "sweet" "cool" "awesome" haha
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Hier wel!--Christiaan-- schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:34:
MacRumorsLive werkt niet automatisch updatend meer.
9:34 am For iPod Touch: 5 new apps
9:34 am Demo is done. The software update will be available today as a free update to all existing iPhone users
9:33 am iPhone has added chapter options and language capability in iPod mode
9:31 am Webclips (website bookmarks on your home screen) will remember where you zoomed/panned to. You can create up to 9 of them.
9:27 am Note: the features appear largely consistent with what was previously leaked
9:26 am Demoing now
9:26 am Lyrics
[.....]
[ Voor 58% gewijzigd door CLB op 15-01-2008 18:35 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ben benieuwd als ie over een maand of vier op m'n iPhone kan draaienIbix schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:33:
1.1.3 Loooks good! Leuke update!!!
De iPhone heeft trouwens een marktaandeel van 19% in de vs, das best knap.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Inderdaad ja, een baby, wat hinderlijk!!!Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:32:
Zit er nou een baby in de zaal? Ik hoor steeds gejank en gegiegel
Verwijderd
Van de US SmartPhone marketHertog schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:35:
[...]
Ben benieuwd als ie over een maand of vier op m'n iPhone kan draaien
De iPhone heeft trouwens een marktaandeel van 19% in de vs, das best knap.
Grappig inderdaad dat ze het er in eerste instantie wel in zat (in Leopard). Vervolgens is die mogeljkheid met update eruit gehaald. Zie, hebben ze een marktje gecreeerd. Nog een belachelijke prijs ook. pff!!Hoedje schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:29:
Lyrics in iPod van de iPhone is erg fijn. Ik hoop dat de Touch ook een mooie update krijgt. De Time Capsul is leuk. Maar het is een beetje jammer dat ze eerst de functionaliteit uit Leopard slopen om vervolgens een eigen NAS oplossing te lanceren. Ik hoop dat ze het wel compatible maken met elke NAS.

Verwijderd
Idd. Dikke reet. Ik hou lekker mijn Jailbreak--Christiaan-- schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:37:
20 euro voor iets wat ik met een Jailbreak ook kan.

Als dit alles is....there is something in the air.... dan hadden ze beter de xserve + mac pro updates hier kunnen presenteren. Maar we zijn er nog nietDaannO schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:36:
Hmm ik heb er een hard hoofd in dat er een update komt voor de MB series
Touchstone, Miramax, MGM, Lionsgate, Newline, FOx, WB, Disney, Paramount, Universal, Sony all on board
[ Voor 38% gewijzigd door DaannO op 15-01-2008 18:39 ]
Waar luister je dan?Sur_G schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:38:
hahah, leuk hoe die dat deed, eerste de kleien studios.... en dan ineens alle grote studios (ging voer itunes)
Inderdaad echt allemaal! Ongelooflijk!!!DaannO schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:38:
Die itunes movie rental is wel vet. Alle grote maatschappijen zijn vertegenwoordigt
http://www.xbmcfreak.nl/
Je postcount gaat zo wel omhoog met macrumors copy en pasten he?--Christiaan-- schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:38:
iTunes Movie Rentals
Misschien kan je daar even mee stoppen, mensen kunnen het ook zelf lezen.
Verwijderd
lolAirwolf schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:40:
[...]
Je postcount gaat zo wel omhoog met macrumors copy en pasten he?
die time capsule lijkt me toch wel heel erg handig. Heb je automatisch een N router en een back up harde schijf voor je hele netwerk. Ben benieuwd naar de Europese prijs voor de 1TB versie, zal wel weer 500euro worden, afzetters.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 18:40 ]
Wat maakt een postcount in godsnaam nou weer uit? Ik hoor verhalen dat MacRumors niet te bereiken is dus misschien volgens ze het hier.Airwolf schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:40:
[...]
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Verwijderd
Er zijn genoeg sites die gewoon live verslag doen en prima te bereiken zijn, dus geen copy paste pls--Christiaan-- schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:41:
[...]
Wat maakt een postcount in godsnaam nou weer uit? Ik hoor verhalen dat MacRumors niet te bereiken is dus misschien volgens ze het hier.

Verwijderd
Dude, alle livestreams zijn zowat down!Airwolf schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:40:
[...]
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=2964
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 18:42 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
2.99$ voor oudere films, $3.99 voor de nieuwereVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:42:
[...]
wat is de prijs dan? staat niet op macrumorslive
who cares about movie rentals? maak het dan worldwide (ok later dit jaar, net zoals de xbox360 zeker? die wordt ook steeds uitgesteld in Nederland)
[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 15-01-2008 18:44 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Die video werkt gewoon niet:Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:42:
[...]
Dude, alle livestreams zijn zowat down!
http://www.macrumorslive.com/
Lezen daar.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Haal smsD in de Installer en je hebt hetzelfde en meer (inclusief alle sms'jes in 1 keer naar een mailadres backuppen). FW nog niet voor nodigmydogisgone schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:44:
Fijn meerdere mensen sms tegelijk voor 1 bericht! Kom maar op met 1.1.3
Wat bedoelt ie hiermee? Ik krijg prima films op mijn flatscreen.
[ Voor 91% gewijzigd door mark de man op 15-01-2008 18:48 ]
Verwijderd
http://www.ustream.tv/cha...-2008-live-keynote-stream
werkt bij mij gewoon. Alleen hebben ze 2 min geleden de camera verschoven en heb ik nu zwart beeld....
De baby is nu wel stil

Mijn address is banned, ben nog nooit op die site geweestVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:47:
[...]
http://www.ustream.tv/cha...-2008-live-keynote-stream
werkt bij mij gewoon. Alleen hebben ze 2 min geleden de camera verschoven en heb ik nu zwart beeld....
De baby is nu wel stil

Verwijderd
Ik nog geen deel 4 gehoord dus er zal nog wel iets komen[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:47:
Hoop wel dat dat AppleTv ding nog bij het i-tunes gedeelte hoorde, anders komt er geen nieuwe MB

Dat valt best mee. Ik heb zelf de verkiezingsdebatten van TV en radio in lopen kloppen in 2006 en dat was veel meer discussie (ipv een Jobsmonoloog) tussen verschillende mensen. En zelfs dat veil prima te doen.sOid schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:48:
Die gast bij macrumors moet straks echt ijs op z'n handen hebben van het tikken volgensmij
ThanksVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:48:
[...]
Ik nog geen deel 4 gehoord dus er zal nog wel iets komen
Benieuwd of dr nog een nw. macbook komt.
Haters everywhere but I don’t really care
[ Voor 3% gewijzigd door Kethij op 15-01-2008 18:51 ]
Hmm okeecteinascidin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:50:
[...]
Dat valt best mee. Ik heb zelf de verkiezingsdebatten van TV en radio in lopen kloppen in 2006 en dat was veel meer discussie (ipv een Jobsmonoloog) tussen verschillende mensen. En zelfs dat veil prima te doen.
edit: wat een domper so far zeg
[ Voor 5% gewijzigd door sOid op 15-01-2008 18:52 ]
Weet ik wel, alleen ik wil dat direct gewoon via apple zelf hebben.RoelJewel schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:45:
[...]
Haal smsD in de Installer en je hebt hetzelfde en meer (inclusief alle sms'jes in 1 keer naar een mailadres backuppen). FW nog niet voor nodig.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Films kunnen geprieviewd worden en je kunt ook zien welke films andere mensen nog meer hebben gehuurd.
Verwijderd
Doe normaal. Niet iedereen is tweaker die wel even op z'n pc met een newsleecher of torrent client moeite gaan doen om een goede release te vinden, te downloaden. Overzetten op een stickje of via netwerk sharen... enz...Phusebox schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:46:
woeptiedoe apple tv crap update... geweldig zeg
iemand die geen hd films op zijn tv krijgt is niet echt snugger
Ik kan het wel en zelfs ik zou dan gewoon liever voor de tv zitten en alles rechtstreeks met de apple tv regelen, zonder eerst op de pc te moeten prutsen. Kunnen uw ouders torrents binnenhalen? Die rar's unzippen, ondertiteling toevoegen? De juiste codecs vinden...
Ook moet je nu geen stroomtrekkende pc meer aanhebben om gewoon rechtstreeks films te kijken. Apple TV verbruikt geen fluit, en streamt lekker HD video naar de plasma/lcd. Met een minimum aan hardware.
Ik ben nu nog student, dus ik ga er nu nog niet voor betalen, maar van zodra ik werk ga ik echt niet moeilijk doen over die 3 a 4 euro die ik voor een film moet betalen. Spaart me het tripje naar de dvd verhuur. En een film die ik gezien heb hoef ik meestal niet te houden. Ik heb er nu enorm veel op m'n pc staan, en ik merk dat ik 90% nooit opnieuw bekijk en meestal gewoon bijhoud om aan anderen door te geven. Als ze ook een persoonlijke account bijhouden met welke films je al gezien hebt, dan hoef je geen 'eigen exemplaren' meer te hebben. Uw film-kijk geschiedenis wordt gewoon bijgehouden.
Apple kennende wordt dit weer super eenvoudig en gemakkelijk geïmplementeerd, thumbs up!
edit: dan moet er wel goedkope ongelimiteerde breedband in belgie komen, anders kan het niet.
En phusebox, kalmeer eens even? 'Steve Jobs getting fired'... Waar slaat dat allemaal op? Waarom zo gefrustreerd? Het is jouw probleem als je je verwachtingen te hoog opklopt zodat die niet gerealiseerd kunnen worden. Ik had ook graag een hyperlichte macbook gezien. Blijkbaar is het nog te vroeg. Maar van zodra die komt weten we meteen dat apple en de markt er klaar voor is en dat het product goed uitontwikkeld is en dat aan alles gedacht is.
Kijk, ze komen jaren na iedereen met een smartphone, maar ze hebben het goed aangepakt.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 18:59 ]
Verwijderd
want tot nu toe vindt ik het niet echt bijzonder, had er meer van verwacht
Ik zit me te vervelen? Leuk voor de winstmarge van Apple, maar met vijf dollar per film weinig spannend...RoelJewel schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:55:
Erg veel aandacht voor movies... zitten daar echt zoveel mensen op te wachten...?
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Kan niet stoppen met ontploffen!
Verwijderd
ik heb t over legaal HD content... itunes is immers ook legaalVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:56:
[...]
Doe normaal. Niet iedereen is tweaker die wel even op z'n pc met een newsleecher of torrent client moeite gaan doen om een goede release te vinden, te downloaden. Overzetten op een stickje of via netwerk sharen... enz...
Ik kan het wel en zelfs ik zou dan gewoon liever voor de tv zitten en alles rechtstreeks met de apple tv regelen, zonder eerst op de pc te moeten prutsen. Kunnen uw ouders torrents binnenhalen? Die rar's unzippen, ondertiteling toevoegen? De juiste codecs vinden...
Ook moet je nu geen stroomtrekkende pc meer aanhebben om gewoon rechtstreeks films te kijken. Apple TV verbruikt geen fluit, en streamt lekker HD video naar de plasma/lcd. Met een minimum aan hardware.
Ik ben nu nog student, dus ik ga er nu nog niet voor betalen, maar van zodra ik werk ga ik echt niet moeilijk doen over die 3 a 4 euro die ik voor een film moet betalen. Spaart me het tripje naar de dvd verhuur. En een film die ik gezien heb hoef ik meestal niet te houden. Ik heb er nu enorm veel op m'n pc staan, en ik merk dat ik 90% nooit opnieuw bekijk en meestal gewoon bijhoud om aan anderen door te geven. Als ze ook een persoonlijke account bijhouden met welke films je al gezien hebt, dan hoef je geen 'eigen exemplaren' meer te hebben. Uw film-kijk geschiedenis wordt gewoon bijgehouden.
Apple kennende wordt dit weer super eenvoudig en gemakkelijk geïmplementeerd, thumbs up!
bluraytje of hd-dvdtje kopen en klaar ben je... dus dat is net zo makkelijk als zo'n apple tv ding dat toch nooit werkt zoals het moet
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nee, maar komop, de updates van de X-serve en Mac Pro van vorige week waren boeiender dan dit tot nu toe.Bob Popcorn schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:58:
Haha, echt elke keynote is het weer zover, mensen die lopen te zeiken dat het nieuws wat ze verwachten niet komt, en dan uiteindelijk komt het en dan is het helemaal ok.New dog, same tricks
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Voor slowchat: zie #apple op irc.tweakers.net :)
(er is ook een webversie beschikbaar)
Gezocht: iemand die na de keynote een mooie topicstart wil maken voor de opvolger van dit topic. Contact dawuss via DM/IM :)