GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 78.795 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:03:
[...]

Je gaat naar de winkel, daar ga je op zoek naar de DS games (je hebt waarschijnlijk nog nooit een echt DS game gezien, dus het zal even zoeken zijn).
Neem de titel naar keuze, betaal ervoor en stop deze in je DS.
Tadaaa! Je spel werkt :|
als ik jou was zou ik een bril kopen ik heb namelijk phoenix wright 3 gewoon netjes in de winkel gekocht, beter lezen volgende keer ! ipv mensen beschuldingen van praktijken waar ze niks mee te maken hebben!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat komt jouw cycloDS er dan bijdoen :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18

Gotiniens

Fairly odd Tim

Boeboe schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:41:
Wat komt jouw cycloDS er dan bijdoen :?
backup? zoals in de titel van dit topic staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jewcookie schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:06:
[...]

Ik heb ook wat gelezen en het schijnt dat die R4 juist vet slecht is. Bij games moeten de ROM worden aangepast om het te kunnen draaien. Gaan snel defect.
Onzin, de R4 is een zeer goede kaart. Rom patchen doet elke slot 1 kaart on the fly, merk je niks van. Heb je een bron van waar je dat gelezen hebt?
Ik heb zelf een paar dagen geleden ook die K6 gekocht. Volgens de verkoper was het de laatste versie van Supercard die hij eerst verkocht. Deze kaart was naar zijn mening de beste en hij had er al veel in handen gehad.

Ik gebruik hem nu een paar dagen, werkt perfect. Menu ziet er gelikt uit en alle games draait en saved ie.
Dan heb je je flink wat laten wijsmaken. De K6 is geen kaart van het merk Supercard. Iedereen die een beetje in de DS homebrew zit weet dat kaarten als de R4, Cyclo DS Evo, TTDS, M3 DS Real/Simply, G6 DS Real de beste oplossingen zijn op het moment. Die verkoper zou ik dus niet meer naar teruggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:36
Cartman! schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:26:
[...]

Onzin, de R4 is een zeer goede kaart. Rom patchen doet elke slot 1 kaart on the fly, merk je niks van. Heb je een bron van waar je dat gelezen hebt?

[...]

Dan heb je je flink wat laten wijsmaken. De K6 is geen kaart van het merk Supercard. Iedereen die een beetje in de DS homebrew zit weet dat kaarten als de R4, Cyclo DS Evo, TTDS, M3 DS Real/Simply, G6 DS Real de beste oplossingen zijn op het moment. Die verkoper zou ik dus niet meer naar teruggaan.
Gezien je reacties zou ik haast denken dat je die kaarten( R4, Cyclo DS Evo, TTDS, M3 DS Real/Simply, G6 DS Real) zelf verkoopt.
Waarom is een bv. r4of TTDS beter dan dan een firecard, k6 zoals jij beweerd?
Misschien dat ik die dan wel ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik verkoop ze zelf niet, ik beheer een van de grootste nederlandse review- en nieuwssite over die dingen dus ik heb ze allemaal (althans die op mn site staan) uitvoerig getest. Wat ik van die dingen vind kun je dus op mn site vinden (zie topic warning of het huisje naar mn post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een probleem.

Ik heb momenteel een M3 lite met een Passcard (geloof versie 3 via plaatjes op internet staat niet op de cartridge)
Nou zouder er GBA op moeten draaien maar dit krijg ik niet aan de praat
Heb al op meerdere forums gezocht en ben me bewust dat er een Pro en een Perfect bestaat en de Pro kan maar tot 4MB maar de fout die ik ondervind komt ook met 4MB bestanden.

Het spel maakt een *****.dat bestand aan maar zodra hij ******.GBA blijft het laden hangen op 00000KB
Hebben toevallig mensen hiermee ervaring ?
Aangezien mijn DS lite kistje geen 7 GBA spellen mee kan dragen (Castlevania serie Metroid serie en Shining Soul 1+2)
PS DS spellen werken perfect geen enkel probleem ik gebruik M3 game manager V36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 13:28
Mijn slot 2 kaartje is nu al binnen. Ik sta er versteld van dat het zo vlug al hier is!

Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik een back up maak van mijn GBA saves? Kan dit met een slot 1 en slot 2 kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer Rudolph's gba back-up tool eens. Ik heb het zelf nooit gebruikt maar daarmee zou het moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
HADES2001: weet je wel zeker dat jouw versie wel GBA backups kan spelen? Ik kan me herinneren dat er versies zijn met RAM maar waarop je geen GBA kunt spelen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 13:28
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:12:
Probeer Rudolph's gba back-up tool eens. Ik heb het zelf nooit gebruikt maar daarmee zou het moeten kunnen.
Ik ben momenteel aan het testen met die tool maar zie niet onmiddellijk hoe ik een back up kan maken van mijn reeds bestaande save files en FAQ's zijn er nu ook niet onmiddellijk te vinden :s

Zijn er hier mensen die al ervaring hebben met deze tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
@ cartman:
Ik heb heel veel forums en websites al gelezen en het enigste wat ik kan vinden is dat er 2 modellen zijn 1 daarvan kan alleen 4MB games draaien de andere kan alles draaien maar die van mij draait niks :(
Wel zit er een GBA modus op (dus dat ie start met maar 1 scherm en GBA intro) maar ook vanaf daar niks maar denk dat dat de Passcard is die dat doet.
Maar aangezien hij helemaal niks draait krijg ik het gevoel dat het aan mij ligt.

Maarja mischien maar op zoek gaan naar een andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Een passcard zorgt er alleen voor dat je Slot 2 kaart wordt geboot in NDS modus. Zodra je daar in zit zou je hem er uit kunnen halen. Zonder passcard zou je M3 terecht moeten komen in GBA modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik heb daarstraks een homebrew spel gevonden dat hetzelfde systeem gebruikt als zo'n oud RPG game boek.
Het heet Lone Wolf is gebaseerd op het eerste del van de Lone Wolf serie door Joe Dever.

Het spel gebruikt (voor zover ik weet) de originele tekeningen uit het boek. En het sleurt je écht helemaal mee in het verhaal. Als ik niet net was doodgegaan zonder savegame te hebben zou ik deze post nu niet maken :P

Anywayz, zeker proberen zou ik zo zeggen!
http://www.moddb.com/game...f-ds-flight-from-the-dark

Screens & een youtube filmpje hier te vinden

edit:
screens en filmpje ook op de andere link te vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Elvis op 18-03-2008 23:43 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 11:50

jelbo

Hij doet het niet!

HADES2001 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:54:
@ cartman:
Ik heb heel veel forums en websites al gelezen en het enigste wat ik kan vinden is dat er 2 modellen zijn 1 daarvan kan alleen 4MB games draaien de andere kan alles draaien maar die van mij draait niks :(
Wel zit er een GBA modus op (dus dat ie start met maar 1 scherm en GBA intro) maar ook vanaf daar niks maar denk dat dat de Passcard is die dat doet.
Maar aangezien hij helemaal niks draait krijg ik het gevoel dat het aan mij ligt.

Maarja mischien maar op zoek gaan naar een andere
Probeer eens een schone GBA ROM van 4MiB door de M3 Game Manager te halen zonder opties aan te vinken die iets aanpassen aan de ROM. Start dan zoals Cartman! zegt je M3 Lite op in GBA modus door niet je PassCard3 te gebruiken, en start de ROM. Zou op elke M3 Lite moeten werken, Pro of niet.

Je zou ook tepples' memtestARM eens kunnen draaien om het RAM geheugen van je M3 Lite te testen (waar die de GBA ROM op flasht en bij jou op stukloopt). Is een DS applicatie, weet niet zeker of ie ook van je M3 Lite draait, maar denk het wel.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08
Iemand hier bekend met de DSN5? Lijkt mij een of andere vage kloon ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:42
Ik heb net even gekeken en moest meteen terug denken aan de 4 boeken die ik vroeger had van Nintendo over Mario in ongeveer dezelfde simpelere stijl.
Ik heb de DS versie net gedownload en ga deze zeker proberen. De rest van de boeken in html format op de website van Project Aon heb ik ook meteen meegenomen. En ja, het is legaal aangezien de schrijver de boeken heeft vrijgegeven. Ik hoop dat ze alle boeken om gaan zetten naar dit formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:19
Gremen schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:32:
Iemand hier bekend met de DSN5? Lijkt mij een of andere vage kloon ofzo :P
Ja ik heb hem besteld en binnengekregen.
Ken de andere kaarten niet dus zou niet echt kunnen zeggen of het een kloon is van een ander maar het werkt wel gewoon naar behoren.

bij het opstarten 3 iconen. 1 voor laden NDS, 2. mp3 speler 3. booten vanaf slot 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08
bjwild schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:58:
[...]

Ja ik heb hem besteld en binnengekregen.
Ken de andere kaarten niet dus zou niet echt kunnen zeggen of het een kloon is van een ander maar het werkt wel gewoon naar behoren.

bij het opstarten 3 iconen. 1 voor laden NDS, 2. mp3 speler 3. booten vanaf slot 2
Ah oke. Hij lijkt een beetje op de r4ds. Omdat die soms moeilijk te verkrijgen is, kan dit best een alternatief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
R4 DS kloon zoals er inmiddels velen zijn. Zou zelf nooit n kloon kopen voor die paar euro verschil. Bouwkwaliteit is vaak minder en tis altijd maar afwachten of toekomstige firmware blijft werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Mijn grote excuses 8)7
ik heb de fout gevonden waarom GBA het niet deed je schijnt GBA op te moeten starten met de start knop en DS spellen met de A knop als je dat verkeert om doet loopt de boel vast.
Maarja probleem opgelost iedereen hartelijk dank voor de hulp ik heb een perfect M3 alles draait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand wat er is gebeurd met www.nds-lite.nl ?? ik wou er net een kaartje bestellen voor me nichtje.. istie site weg !! probeer maar eens. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:38:
Weet er iemand wat er is gebeurd met www.nds-lite.nl ?? ik wou er net een kaartje bestellen voor me nichtje.. istie site weg !! probeer maar eens. :( :(
Dan zal het ook wel geen betrouwbare site geweest zijn, wees maar blij dat ie weg is VOORDAT je besteld hebt en niet vlak erna ;) Ik zou het ff proberen bij ombouwlimburg.nl , sidder.nl of als je geduld heb dealextreme.com. Of kijk ff in de startpost welke bedrijven nog meer goeie ervaringen mee zijn.

edit: Sidder natuurlijk, zei ik iets anders? O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ik heb al besteld bij ombouw limburg... lijkt me een stuk betrouwbaarder ja.

Zown cyclone evolution geval met 2 gig. Lijkt me een heel vriendelijk dinkie en simpel.
Kwas namelijk opzoek naar zoiets voor me nichtje van 12. ( mooi met nederlandse taal! )

Kheb zelf de supercard lite + 2 gig geheugen ( wat toen 80 euro koste ) Met zown pass mee card.
Was ik heel tevreden mee.

Maar nu zie ik dat ze veel verder zijn! Gewoon een slot 1 kaartje met micro ds that's it!
Ik moest altijd mijn software door zown Converter programma halen. Zeer irri. Dit is gewoon drag en drop.

P.S. werkt op deze kaartje ook download play en wifi functies ? om b.v. MSN erop te krijgen etc?

// oeh sorry.. nentindo wiki ff lezen stom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:26:
[...]
Ik zou het ff proberen bij ombouwlimburg.nl , siddler.nl of als je geduld heb dealextreme.com.
Ik neem aan dat je bedoeld http://www.sidder.nl? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met welke combinatie kan ik het meest?
slot 1 slot 2 of combinatie?
en zoals gevraagd door anderen maar geen antwoord:
moet ik de ds5n of de r4ds nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Sowieso geen kloon kaart nemen, de ds5n valt dan dus af. Ga voor de R4 DS of nog beter : de Cyclo DS Evolution :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Even een vraagje.

Een vriend van me neemt binnenkort een DS mee uit Amerika. Kan iemand me vertellen of een R4DS-kaart die ik hier in nederland koop werkt op de amerikaanse DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er zijn maar twee soorten R4-kaarten, Chinese en Engelse (Amerikaanse eigenlijk). En het enige verschil is hardwarematig dat een of ander pinnetje dat de taal aangeeft anders gesoldeerd is. Elke slot 1 kaart zou op elke DS moeten werken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

nowell schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:45:
Even een vraagje.

Een vriend van me neemt binnenkort een DS mee uit Amerika. Kan iemand me vertellen of een R4DS-kaart die ik hier in nederland koop werkt op de amerikaanse DS?
Ja, de R4DS werkt net als iedere slot-1 of slot-2 flashcard op iedere DS. Hetzelfde geldt voor spellen, ook die zijn niet regiogebonden.

/edit: zijn er trouwens nog mensen die wegens overstap naar slot-1 nog van die NoPass kaartjes kwijt willen voor een paar euro? Ik vind ze wel grappig om te verzamelen :P Het gaat dus niet om die grote PassMe(2) dingen, maar om een NoPass ter grootte van een spel. Graag reageren middels DM.

[ Voor 26% gewijzigd door jelbo op 23-03-2008 16:17 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMBUS
  • Laatst online: 01-03 13:43
Sinds een paar dagen heb ik een Cyclo DS Evolution (standaard met firmware 1.2). Nu wilde ik de firmware updaten naar 1.3stable, maar op het team-cyclops forum (de makers) staan een paar topics vol met geklaag van mensen bij wie de sdkaart kapot is gegaan vlak na het updaten van de firmware. Zijn er hier mensen die hun cyclo ds ge-update hebben naar de 1.3 stable firmware?

M'n nieuwe 4gb Kingston zet ik liever niet op het spel en ik heb geen andere microsd ....

o.a.:
http://www.teamcyclops.com/forum/showthread.php?t=5141
http://www.teamcyclops.com/forum/showthread.php?t=5280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelbo schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:05:
[...]
Hetzelfde geldt voor spellen, ook die zijn niet regiogebonden.
Voor spellen is niet helemaal waar: Chinese spellen werken alleen op de Chinese DS Lite. Die Chinese DS Lite kan overigens ook alle andere spellen spelen. De Europese, Amerikaanse en Japanse DS Lites zijn wel identiek en regiovrij tov elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIMBUS schreef op zondag 23 maart 2008 @ 21:04:
Sinds een paar dagen heb ik een Cyclo DS Evolution (standaard met firmware 1.2). Nu wilde ik de firmware updaten naar 1.3stable, maar op het team-cyclops forum (de makers) staan een paar topics vol met geklaag van mensen bij wie de sdkaart kapot is gegaan vlak na het updaten van de firmware. Zijn er hier mensen die hun cyclo ds ge-update hebben naar de 1.3 stable firmware?

M'n nieuwe 4gb Kingston zet ik liever niet op het spel en ik heb geen andere microsd ....

o.a.:
http://www.teamcyclops.com/forum/showthread.php?t=5141
http://www.teamcyclops.com/forum/showthread.php?t=5280
Bij de 1.3 stable release staat dat het opgelost is. Het geklaag gaat alleen over mensen die 1.22 of een van de 1.3beta builds gebruiken, vanaf 1.3beta3 is het opgelost. 1.3stable is dus geen probleem, je zou ook geen nieuwe klachten meer moet zien dus. Dit is misschien wel een waarschuwing in de TS waard, zodat mensen niet per ongeluk de oude firmwares gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMBUS
  • Laatst online: 01-03 13:43
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 09:45:
[...]

Bij de 1.3 stable release staat dat het opgelost is. Het geklaag gaat alleen over mensen die 1.22 of een van de 1.3beta builds gebruiken, vanaf 1.3beta3 is het opgelost. 1.3stable is dus geen probleem, je zou ook geen nieuwe klachten meer moet zien dus. Dit is misschien wel een waarschuwing in de TS waard, zodat mensen niet per ongeluk de oude firmwares gebruiken.
Helaas, als je de laatste postings in die topics lees dan zie je dat hetzelfde gebeurt met de 1.3 stable firmware :(

Bijvoorbeeld:
Updated to 1.3 stable, could see all the games except for 1 (cooking mama 2) put micro sd (2gb Kingston) into the transflash reader to see what was up, card rendered unreadable...
I have two CycloDS Evolutions and, like clockwork, both of them 'died' not long after updating to the v1.3 firmware. Both times the game completely froze mid-game. Now when I turn either of my DS' on I'm told to format the Micro-SD card (Kingston 2gb). However, the cards are no longer recognised when I plug it into a computer, either vista or XP.

I've had to but new Micro-sd cards. Is there anyway to fix the dead ones, or to prevent new ones from doing the same thing?
I registered just to add my voice to the chorus of people who who have a 2 GB Kingston Japan card completely bricked by the 1.3 Final firmware. I had used the 1.3 Beta 1 for months without any complaint. Within 12 hours of installing the 1.3 Final firmware, I was playing Bomberman Land Touch 2 and and then try to use the CycloDS menu to return to the main menu, the CycloDS restarted and told me that the card needed to be reformatted. Sure enough when I plugged it back into, Windows was telling me that no valid memory key was installed.

I tried using every tip on the various thread, numerous software programs and tried putting it into my olympus digital camera and none of them would recognize the memo card. Thank goodness Kingston has a very flexible exchange program.

I'm understanding of these things but I hope Team Cyclops gets on this ASAP because I can't imagine Kingston is going to look very favourably on someone returning multiple bricked memory cards. I've downgraded to the 1.3 Beta 1 software for now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Even een waarschuwing voor mensen die een EZFlash V willen kopen: DE New Years Edition is redelijk brak. Random lockups, geen reacties van EZ team over de problemen, maar intussen vrijwel niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij adviseren welke kaart ik het beste kan kopen?
Ik lees al 2 dagen het topic en internet wordt gek, maar kom er niet uit.
10 euro verschil maakt niet uit ik wil een goede stabiele snelle die die ds spellen kan spelen.

Is dat dan de:

m3
of r4ds
of DSTT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 23:39
Wil je gewoon kwaliteit en hoef je niet meer dan 2 gb aan spellen mee te sleuren (100 stuks misschien wel dus behoorlijk wat), neem dan gewoon een R4DS

Wil je wel SDHC's gebruiken, neem dan DSTT

Met de M3 heb ik geen ervaringen maar ik zou het gewoon op de R4 laten omdat deze zich al bewezen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:40:
Wil je gewoon kwaliteit en hoef je niet meer dan 2 gb aan spellen mee te sleuren (100 stuks misschien wel dus behoorlijk wat), neem dan gewoon een R4DS

Wil je wel SDHC's gebruiken, neem dan DSTT

Met de M3 heb ik geen ervaringen maar ik zou het gewoon op de R4 laten omdat deze zich al bewezen heeft
:D daar heb ik wat aan dankje..

iemand ervaring met die m3? (voor het internet gedeelte etc.)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:57:
[...]

:D daar heb ik wat aan dankje..

iemand ervaring met die m3? (voor het internet gedeelte etc.)
M3 heeft diverse kaartjes. De M3 Simply is gelijk aan de R4 DS. Dan hebben ze nog de M3 Real, waar ik zelf geen ervaring mee heb, en een reeks slot-2 kaartjes waarvan de M3 Lite een goede is door de GBA support (is wel duur, een beetje achterhaald en heeft een NoPass/PassMe(2)/FlashMe nodig).

Zelf zou ik nu als je geen behoefte hebt aan SDHC gaan voor of de R4 DS/M3 Simply. Wil je dat wel zou ik de CycloDS Evolution kiezen, of als je die features niet per sé wilt (slowmotion, real time save) een EDGE, DS Top Toy of AceKard 2. Eigenlijk zijn ze allemaal wel OK, maar een grote user base vind ik zelf wel belangrijk om een redelijk garantiegevoel voor toekomstige updates te hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door jelbo op 24-03-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Beetje spam misschien maar wel verrekte handig : http://www.nentindo.nl/flashcard-firmware

Een actuele lijst met nieuwste firmware van zo'n beetje alle slot 1 kaarten die er zijn. Lijkt me handig voor in de TS misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk heb ik de N5DS kaart gekocht, omdat de anderen vrijwel altijd op uitverkocht stonden bij DX. Vandaag had ik em dan eindelijk binnen, en vooralsnog werkt ie naar behoren :) Kwam helaas wel tot de ontdekking dat ie DS LInux niet wil draaien, daar had ik toch op gehoopt. Maar de spelletjes speelt ie goed af, en het menu e.d. is erg overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen :)

Edit: DS Linux doet ie toch, daar maar eens lekker mee spelen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-10 21:41
Ben ook even rond aan het snuffelen en mijn keuze is eigenlijk al gevallen op de DSTT. Nou wil mijn broertje er ook één, plus mijn collega's willen er bij elkaar nog 3. Totaal 5 stuks dus.
Was een beetje rond aan het kijken waar die dingen in kleine bulk misschien het goedkoopste zouden zijn, maar nou kwam ik de website http://www.dstt.nl/ tegen. Hier is geen bulkkorting, maar ze kosten bij betaling met iDEAL 39,95 per stuk (inclusief verzending). Volgens mij is dat nog een van de goedkoopste van Nederland, maar mijn vraag is eigenlijk:
Heeft iemand ervaring met deze webshop?
Er staat leuk een iDEAL logootje, maar kan nergens een keuringslogo terugvinden dat het een betrouwbare webshop is.
Dus: Kopen bij http://www.dstt.nl/? Of toch liever een andere site, en welke (preferable met bulk korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 09:37
Een vraagje voor de CycloDS bezitters..

Waar heb je je CyclosDS gekocht?

Ik heb de Where2Buy pagina van CycloDS website gecheck maar de winkels onder de Holland/Netherlands staan verkoppen geen CyclosDS meer... :'(
Ik heb ook op marktplaats.nl gezocht maar er staat alleen maar advertentie van M3,R4 of DSTT..

Kan iemand een tip geven?

Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
in de volkskrant staat een artikel over iombouwen van wiis en ds flashkaartjes

brain en nintendo zijn druk in de weer nu

sites zoals www.r4dsnl.nl zijn al gestopt

dus koop iets nu het nog kan

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 28-03-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:28

Snippertje

Light up your life

Ik gebruik mijn R4 als MP3 speler, maar hij loopt echt steeds vaker vast. Dan moet ik het kaartje er een paar keer uithalen en weer in doen. Dan doet die het weer, maar het gekke is dat hij bijvoorbeeld vastloopt als ik R of L indruk, het volume verander of het oordopje draai? R of L indrukken kan ik me nog voorstellen (hoewel ik die wel uit heb gezet in het menu) maar die andere dingen hebben verder toch niets met de software te maken?

Is mijn R4 dood aan het gaan?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
I_am_akira schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:31:
in de volkskrant staat een artikel over iombouwen van wiis en ds flashkaartjes

brain en nintendo zijn druk in de weer nu

sites zoals http://www.r4dsnl.nl/ zijn al gestopt

dus koop iets nu het nog kan
Klopt ja... mn sponsor Ombouw Limburg is ook per direct gestaakt met de verkoop van flashkaarten en modchips.

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 28-03-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
www.modmybox.nl ook

[ Voor 127% gewijzigd door een moderator op 28-03-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 11:50

Caveman

whahoehaha

Sypheron schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:47:
Ben ook even rond aan het snuffelen en mijn keuze is eigenlijk al gevallen op de DSTT. Nou wil mijn broertje er ook één, plus mijn collega's willen er bij elkaar nog 3. Totaal 5 stuks dus.
Was een beetje rond aan het kijken waar die dingen in kleine bulk misschien het goedkoopste zouden zijn, maar nou kwam ik de website http://www.dstt.nl/ tegen. Hier is geen bulkkorting, maar ze kosten bij betaling met iDEAL 39,95 per stuk (inclusief verzending). Volgens mij is dat nog een van de goedkoopste van Nederland, maar mijn vraag is eigenlijk:
Heeft iemand ervaring met deze webshop?
Er staat leuk een iDEAL logootje, maar kan nergens een keuringslogo terugvinden dat het een betrouwbare webshop is.
Dus: Kopen bij http://www.dstt.nl/? Of toch liever een andere site, en welke (preferable met bulk korting).
Het lijkt bijna op een phishing site, het is nl. een exacte kopie van de officiele site http://www.ndstt.com/ en daar staat geen link naar de nederlandse site... Wat normaliter wel gebruikelijk is. Ik zou toch maar eens proberen of je mensen kunt vinden die daar gekocht hebben... Bij sidder.nl is ie iets duurder en daar hebben meer mensen hier hun kaartje gekocht.

En als je echt goedkoop wilt zou ik gewoon eens kijken bij dealextreme.com, voor rond de 35 dollar ! heb je een goede kaart en free shipping. Ik heb al 3 x maal iets besteld daar, duurt ongeveer een week, dus bijna net zo snel als een "locale" winkel. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Caveman op 27-03-2008 21:12 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:34:
Ik gebruik mijn R4 als MP3 speler, maar hij loopt echt steeds vaker vast. Dan moet ik het kaartje er een paar keer uithalen en weer in doen. Dan doet die het weer, maar het gekke is dat hij bijvoorbeeld vastloopt als ik R of L indruk, het volume verander of het oordopje draai? R of L indrukken kan ik me nog voorstellen (hoewel ik die wel uit heb gezet in het menu) maar die andere dingen hebben verder toch niets met de software te maken?

Is mijn R4 dood aan het gaan?
mijn broer heeft ook problemen met R4, hij moet hem er soms ook uit halen, geen idee waar dat aan kan liggen

over je mp3's, ikw eet niet welk progje je gebruikt, misschien eens een andere proberen, ik gebruik atm deze, ziet er gewoon grappig uit (ik kan zeggen dat ik een ipod touch heb xD) en die interface is gewoon fijn

http://www.cecm.usp.br/~lucas/lmp-ng/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:28

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:06:
[...]

mijn broer heeft ook problemen met R4, hij moet hem er soms ook uit halen, geen idee waar dat aan kan liggen

over je mp3's, ikw eet niet welk progje je gebruikt, misschien eens een andere proberen, ik gebruik atm deze, ziet er gewoon grappig uit (ik kan zeggen dat ik een ipod touch heb xD) en die interface is gewoon fijn

http://www.cecm.usp.br/~lucas/lmp-ng/
Ik gebruik gewoon de standaard ingebouwde media player. Zal deze eens proberen ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-10 21:41
Caveman schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:00:
[...]
En als je echt goedkoop wilt zou ik gewoon eens kijken bij dealextreme.com, voor rond de 35 dollar ! heb je een goede kaart en free shipping. Ik heb al 3 x maal iets besteld daar, duurt ongeveer een week, dus bijna net zo snel als een "locale" winkel. :)
Dealextreme heb ik al even naar gekeken maar dat vind ik persoonlijk helemaal amateuristisch. Er staat dat de kaarten niet leverbaar zijn en dat ze medio Februari een nieuwe lading verwachten... 8)7 Is dat Feb 2009? :+
Anyway, heb even via mail contact gehad met dstt.nl en een aanbieding gekregen voor 5 stuks. Ga toch even serieus nadenken wat ik zal doen :).
Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Heb even een whois search gedaan, en de eigenaar van dstt.nl is tevens de eigenaar van http://www.veninga-it.nl/. En die lijkt dan wél weer erg betrouwbaar als certified Cisco en MS partner.
Denk dat ik het er toch maar op gok. Niet geschoten is altijd mis!

[ Voor 14% gewijzigd door Sypheron op 28-03-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de recente acties van Nintendo om flash kaarten actief aan te pakken hebben we besloten een einde te maken aan deze topicreeks.

Dit topic genoot een beetje van een uitzonderingspositie omdat de kaarten ook gebruikt kunnen worden voor homebrew, maar gezien het woord homebrew bijna nooit valt is dat argument in onze ogen niet meer geldig. Nu Nintendo het zelf ook wel welletjes vindt zijn we van mening dat we het gebruik van deze spullen ook niet meer moeten 'aanmoedigen'.

Als er nog wel behoefte is voor het babbelen over homebrew, dan is een topic daarover natuurlijk meer dan welkom.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.