Ik heb de schetsen van de schoepjes al in mijn hoofd (ben zeiler dus weet wel iets van twist door veranderende windinvalshoek), de spoed zal deels bepaald worden door de stand van de spaken waarschijnlijk (een idee met variabele spoed laat ik even liggen tot mark II).ssj3gohan schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 00:02:bemoedigend verhaal
Dus toch wel 28", wordt wel minder portable (lijkt me leuk om er een koelbox en krat radio op aan te sluiten) maar als ik dan niet op teveel toeren uitkom geeft het wel dat extra stukje kracht.
Dynamo al gevonden op marktplaats, voor EUR 15,-- moet dat te regelen zijn, fiets wiel kan ik ook wel krijgen. Nu alleen nog materiaal voor de schoepen vinden maar ik heb een ijzerhandel/sloper aan het einde van de straat dus die hebben vast wel iets voor weinig (fietswielen zijn van staal maar liefst gebruik ik aluminium, stijf maar flexibel buigbaar).
Nu nog sleepcontact oplossing of ik bouw een vertikaal systeem met twee wielen en de dynamo vertikaal want dan is ie windrichting onafhankelijk maar dat zal wel mark-III worden.
[ Voor 4% gewijzigd door franssie op 23-01-2008 00:36 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar