Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 02:11:
WTF is belgië voor achtergesteld land? Ik heb in Antwerpen dik een uur en een kwartier rondgereden op zoek naar een pinautomaat, en ben bij welgeteld VIJF benzinepompen geweest, twee nachtwinkels, een bioscoop (Kinepolis), en een hotel (crowne plaza). Je kan daar schijnbaar niet bijpinnen, en pinautomaten doen ze niet aan

wat een idioot land. Drie banken gevonden, waarvan er maar één een pinautomaat had die buiten werking was. Wat doet zo'n land uberhaupt in de EU

Ik was eigenlijk onderweg naar de Noxx, maar die heb ik maar afgebeld. Ben na bijna anderhalf uur zoeken omgedraaid en naar huis gereden, wat een bizarre avond, en wat een bizár land
Morgen in ieder geval weer in de beschaafde wereld, Addicted in Panama en overmorgen Latin Village in de Westergas.
'k Weet niet, maar ik heb nooit geld nodig als ik aan't werk ben. Één van de laatste keren kreeg ik overigens ook zeer frequent wat van bezoekers aangeboden.
Kan verder ook aan mij liggen, maar ik pin liever thuis nog ergens in de buurt dan dat ik op een onbekende locatie nog naar een geld automaat moet zoeken. Zoiets kost nu eenmaal meer tijd. Daarnaast stikt het in Den Haag van de pin automaten. Op 5 min lopen iig al 3, op 7 min een stuk of 10. En op 15 min lopen minimaal 25.
Die natuurlijkere beweging heb je alleen als je de beweging herkent. Bij lopende mensen, rijdende auto, etc, maar zodra jij een dansend persoon hebt, dan herken je 9/10 de beweging voorafgaand niet.
Dit zou ik serieus een bizar argument vinden. Je laat je body scherpstellen, je drukt af, je flitser geeft een pre flash, je sluiter opent, sluiter blijft open staan en licht valt op sensor, je onderwerp beweegt tov de camera (kan ook zijn omdat je zelf beweegt), flitser flitst en sluiter gaat weer dicht. Tussen het scherpstellen en het moment dat je onderwerp geflitst word zit al snel meer dan een halve seconde. Ik zeg niet dat het niet kan, maar bij deze technische beredenatie zou ik zeggen dat je last hebt van een back/front focus en dat het per toeval scherper word.
Laat je raden, ik ben geen voorstander van 2
e gordijn flitsen

Nog last van billenknijpers gehad?

11 Ow en ik ben wat vet kwijt en wat spieren rijker, hopelijk valt het op
[afbeelding]
Uhmz, ik weet niet wat je met je gezicht doet om daar spieren te kweken, maar meestal is het zichtbaarder op andere plekken
/me wezen stappen met broer in Utrecht. Beetje kroegen/club tochtje gehouden. In totaal 7 kroegen/clubs aan gedaan. Van britpop tot aan live muziek en club. Heb zo ongeveer van alles meegemaakt, behalve de Monza, Cityhall (was een besloten (kinky?) feest), Winkel van Sinkel. De Monza en de Winkel nog nooit ('s avonds) in geweest. Om die reden durf ik ook te zeggen dat Utrecht meer een kroegen stad is dan een stad voor clubbers. Den Haag probeert al jaren een voet aan de grond te krijgen terwijl Amsterdam en Rotterdam toch wel de places to be zijn.
[
Voor 45% gewijzigd door
jules op 02-03-2008 15:42
]