Lol waar zit die knop dan? Nog nooit gezienIcekiller2k6 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 20:39:
[...]
je kunt toch gewoon 'info' doen en haalt hij de info van imdb? en zie je een samenvatting
http://xbmc.org/wiki/?title=How_To_use_Scrapers
http://xbmc.org/wiki/?title=IMDB#IMDb_scraper_settings
Zit vanalles bij, maar nog geen moviemeter. Als je een beetje kunt coden kun je spelen met een scraperfile om moviemeter te maken, die staan in de map system van xbmc geloof ik.
Zit vanalles bij, maar nog geen moviemeter. Als je een beetje kunt coden kun je spelen met een scraperfile om moviemeter te maken, die staan in de map system van xbmc geloof ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Mar2zz op 23-03-2008 21:17 ]
Ja, en mocht het je gelukt zijn om die te maken... geef het dan even door of upload de patch zodat de rest van de Nederlandse community ook kan meegenieten, deze vraag is namelijk al veel vaker langsgekomen.Mar2zz schreef op zondag 23 maart 2008 @ 21:16:
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
Verwijderd
oeh ik zie hier een uitdaging...morgen ben ik vrijBigfoot87 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:18:
[...]
Ja, en mocht het je gelukt zijn om die te maken... geef het dan even door of upload de patch zodat de rest van de Nederlandse community ook kan meegenieten, deze vraag is namelijk al veel vaker langsgekomen.
Xsillian, je gaat een ware held zijn als je dat lukt! Ik blijf dapper imdb gebruiken trouwens, ik kan die rating van moviemeter niet goed aan, maar je zult er erg veel mensen blij mee maken. Ik denk dat die rating ook het lastigst wordt...
En hoe krijg je het in de bieb, wellicht moet je toch het cijfer en overige blijven stelen van imdb en alleen de info over plot/samenvatting van filmvan moviemeter. Dan zou ik nog wel meedoen! Hoef je alleen hier en de verwijzingen ernaar toe uit het script iets mee te doen?
En hoe krijg je het in de bieb, wellicht moet je toch het cijfer en overige blijven stelen van imdb en alleen de info over plot/samenvatting van filmvan moviemeter. Dan zou ik nog wel meedoen! Hoef je alleen hier en de verwijzingen ernaar toe uit het script iets mee te doen?
code:
1
2
| <RegExp input="$$2" output="<url function="GetMoviePlot">http://$INFO[url]/title/\1/plotsummary</url>" dest="5+"> <expression></expression> |
[ Voor 23% gewijzigd door Mar2zz op 24-03-2008 09:19 ]
Ik gebruik voor movies en tv-series altijd de library modus. Nu kwam ik op het geweldige idee mn Friends verzameling naar mn xbox over te zetten! Nu heb ik echter 1 probleem, of ik zet alles in 1 map series 1 t/m 10 (niet echt optimaal vind ik) of ik maak 10 verschillende mapjes (zo wordt de lijst tv-series wel erg lang.
Is er niet een mogelijkheid om 1 map met Friends algemeen te maken in library modus en daaronder de season 1 t/m 10 mapjes met de episodes zelf?
Is er niet een mogelijkheid om 1 map met Friends algemeen te maken in library modus en daaronder de season 1 t/m 10 mapjes met de episodes zelf?
Don't dream your life, live your dream.
ligt het aan mij of doen RTL 4,5 & 7 bij uitzending gemist het niet meer
(sinds gisteren)
Nikon D7000
Daarom is er een update gepostveryip schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:35:
ligt het aan mij of doen RTL 4,5 & 7 bij uitzending gemist het niet meer(sinds gisteren)
bird42 in "[XBMC] Ervaringen met Xbox media center ..."
[ Voor 12% gewijzigd door m3gA op 24-03-2008 10:39 ]
Mar2zz schreef op maandag 24 maart 2008 @ 09:16:
Xsillian, je gaat een ware held zijn als je dat lukt!
Als je gewoon een map Friends maakt, en je hernoemt alle afleveringen volgens de officiele standaard (bijvoorbeeld Friends seizoennummerXepisodenummer Episodetitel.avi dan zal je library dat netjes als 1 map weergeven). Vervolgens ga je gewoon informatie ophalen terwijl je op de map van Friends staat en dan haalt ie alle info netjes op, en krijg je een mooie thumb en voor elke episode een korte samenvatting + thumb waar de aflevering over gaat.--JvL-- schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:34:
Ik gebruik voor movies en tv-series altijd de library modus. Nu kwam ik op het geweldige idee mn Friends verzameling naar mn xbox over te zetten! Nu heb ik echter 1 probleem, of ik zet alles in 1 map series 1 t/m 10 (niet echt optimaal vind ik) of ik maak 10 verschillende mapjes (zo wordt de lijst tv-series wel erg lang.
Zodra je die mapstructuur hebt krijg je in de library toch gewoon een map friends te zien met daarin de mappen van de seizoenen? En je kan zelfs kiezen om alles als 1 lange lijst te laten zien. Kortom ik snap je probleem niet. Er zit verschil tussen library view en file view, dat weet je neem ik aan?--JvL-- schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:34:
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
ik heb per ongeluk de default.xbe op e:\ overschreven ik heb nl xbmc geinstalleerd in de root van e:\ ipv in e:\xbmc ik kan nu wel weer ftp'en via een rescue disk maar waar haal ik de goede default.xbe zodat hij weer netjes in xbmc opstart?
In de map van elke xbmc release (die van T3CH en Bigfoot tenminste) zit een map tools, daarin zit een tool waarmee je die xbe kan maken. XBE shortcutmaker ofzo heet het. Zit readme bij.Dapie007 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:27:
ik heb per ongeluk de default.xbe op e:\ overschreven ik heb nl xbmc geinstalleerd in de root van e:\ ipv in e:\xbmc ik kan nu wel weer ftp'en via een rescue disk maar waar haal ik de goede default.xbe zodat hij weer netjes in xbmc opstart?
In die van Bigfoot zit het helaas niet meer. In t3ch nog wel.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Thanks dat ga ik even proberenMar2zz schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:30:
[...]
In de map van elke xbmc release (die van T3CH en Bigfoot tenminste) zit een map tools, daarin zit een tool waarmee je die xbe kan maken. XBE shortcutmaker ofzo heet het. Zit readme bij.
Ik weet niet of er nog meer dance-freaks hier zijn, maar ik had de behoefte om de radio stream van 538 Dance Department af te luisteren. Deze wordt op het moment verzorgd door radiodigitaal.nl, waar ze dat heel slim met een "eigen" player afspelen en je de URL niet zo kan bekijken.Bigfoot87 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:30:
De radiozenders ga ik vanmiddag helemaal herzien.
Morgen staat de update online, en binnenkort zijn ze te vinden in de nieuwe XBMC versie.
EDIT:
Dat ging sneller als ik dacht... een geupdate pakket is op mijn website te vinden.
Het is me alleen niet gelukt de stream van TMF Radio te fixen, lijkt eerder een probleem van XBMC te zijn dan van de stream zelf...
Dankzij http://radiodigitaal.110mb.com/ kwam ik achter de URL en heb ik even een strm + tbn bestand gemaakt. Misschien leuk voor de volgende update om de stations van radiodigitaal.nl er in te zetten.
538 Dance Department kan je hier in ieder geval vandaan trekken: http://www.ebooz.nl/xbmc/538_Dance_Dept.zip
De shortcut maker is te vinden in het Extra's pakket op mijn website.MsG schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:32:
In die van Bigfoot zit het helaas niet meer. In t3ch nog wel.
Bedankt!EbOoZ schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:39:
[...]
Dankzij http://radiodigitaal.110mb.com/ kwam ik achter de URL en heb ik even een strm + tbn bestand gemaakt. Misschien leuk voor de volgende update om de stations van radiodigitaal.nl er in te zetten.
Hij staat er in.
ja maar ik doelde op de "_tools" map waarin de standaard shortcuts al stonden.Bigfoot87 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:27:
[...]
De shortcut maker is te vinden in het Extra's pakket op mijn website.
[...]
Bedankt!
Hij staat er in.
Dit is juist niet wat ik wil, ik wil in library mode 1 hoofdmap Friends en als ik daar in kijk per seizoen 1 nieuwe map.Mar2zz schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:10:
[...]
Als je gewoon een map Friends maakt, en je hernoemt alle afleveringen volgens de officiele standaard (bijvoorbeeld Friends seizoennummerXepisodenummer Episodetitel.avi dan zal je library dat netjes als 1 map weergeven). Vervolgens ga je gewoon informatie ophalen terwijl je op de map van Friends staat en dan haalt ie alle info netjes op, en krijg je een mooie thumb en voor elke episode een korte samenvatting + thumb waar de aflevering over gaat.
Nee dit lukt mij dus niet. Ik weet dat er een verschil istussen library view en file view, de vraag is dus: is mijn gewenste opzet mogelijk in library view of kent deze helemaal geen submappen?MsG schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:10:
[...]
Zodra je die mapstructuur hebt krijg je in de library toch gewoon een map friends te zien met daarin de mappen van de seizoenen? En je kan zelfs kiezen om alles als 1 lange lijst te laten zien. Kortom ik snap je probleem niet. Er zit verschil tussen library view en file view, dat weet je neem ik aan?
O, ok... verkeerd gelezen danMsG schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:25:
[...]
ja maar ik doelde op de "_tools" map waarin de standaard shortcuts al stonden.
Die zitten er inderdaad niet in...
Wel in je eerdere build, maar sinds de nieuwste idd niet.
Onder welke naam heb je die language-file correcties geupload msg? in de 23-03-2008 release bedankt T3CH iemand die gigantisch heet...
2008-03-22 12235 updated: Dutch language file, thanks gigantisch
Ieder seizoen komt in een aparte map, mits de bestandsnamen volgens de standaard zijn.--JvL-- schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:37:
[...]
Dit is juist niet wat ik wil, ik wil in library mode 1 hoofdmap Friends en als ik daar in kijk per seizoen 1 nieuwe map.
[...]
Nee dit lukt mij dus niet. Ik weet dat er een verschil istussen library view en file view, de vraag is dus: is mijn gewenste opzet mogelijk in library view of kent deze helemaal geen submappen?
[ Voor 35% gewijzigd door Dynamix op 25-03-2008 00:47 ]
Geen naam geloof ik. Anders zal het MsG/Mathijsweb zijn. Blijkbaar heb ik een translatieconcurrentMar2zz schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:44:
Onder welke naam heb je die language-file correcties geupload msg? in de 23-03-2008 release bedankt T3CH iemand die gigantisch heet...
Iemand ervaring met Linksbox?
Draait het stabiel op XBMC?
Verwijderd
Nee, niet stabiel. Deze wordt volgens mij ook niet verder door ontwikkeld volgens mij. Wat zeer jammer is! Het werkt leuk, maar na tijdje zeer irritant omdat Linksboks vaak hangt.Brantje schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:56:
Iemand ervaring met Linksbox?
Ik neem aan dat je Linksbox als Linksboks bedoelt.
Weet iemand of het mogelijk is om je gewone dvdromspeler in een xbox te hangen zodat deze een slayers bootdisc kan lezen?
Heb namelijk via marktplaats een gemodde xbox (Xecuter2) op de kop weten te tikken. Hij start alleen niet meer op na een nieuwe xbmc versie die ik er via ftp opgezet heb
. Normaal gooi je dan gewoon de slayers disc er in en dan kan je weer aan de gang, maar er zit een thomson speler in en die zijn nogal kieskeuring met de cdrw/dvds die je er in gooit. Ik geloof dat ik al 11 verschillende merken schijfjes heb geprobeerd
Zat nu dus te denken om m'n dvdromspeler uit m'n pc te trekken en hier van af te booten. De dvdromspeler uit m'n andere xbox werkt overigens ook niet. Die schijnt hij niet te pakken (hoor de cdrw/dvd iig niet opspinnen). Iemand enig idee of dit zinnig is?
Heb namelijk via marktplaats een gemodde xbox (Xecuter2) op de kop weten te tikken. Hij start alleen niet meer op na een nieuwe xbmc versie die ik er via ftp opgezet heb

Zat nu dus te denken om m'n dvdromspeler uit m'n pc te trekken en hier van af te booten. De dvdromspeler uit m'n andere xbox werkt overigens ook niet. Die schijnt hij niet te pakken (hoor de cdrw/dvd iig niet opspinnen). Iemand enig idee of dit zinnig is?
Inside everyone there's a nut
Kan. je moet wel de stroom met een splitter van de harde schijfkabel tappen en de originele xbox dvdromspeler moet je het stroomstekkertje ook gewoon in laten zitten.
Linksboks is irritant typen. ipv een toetsenbord moet je met je rechterpookje een letterblokje kiezen waar dan 4 letters in staan die je kan selecteren met a, b, x of y. Megairritant, zelfs google.nl typen duurt daardoor lang.
Linksboks is irritant typen. ipv een toetsenbord moet je met je rechterpookje een letterblokje kiezen waar dan 4 letters in staan die je kan selecteren met a, b, x of y. Megairritant, zelfs google.nl typen duurt daardoor lang.
--Laat maar--
[ Voor 69% gewijzigd door Bigfoot87 op 25-03-2008 22:25 ]
Ok thanks! Weet jij trouwens of er wel iets in de originele xbox dvdromspeler moet zitten of kan ik deze leeg laten?Mar2zz schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:32:
Kan. je moet wel de stroom met een splitter van de harde schijfkabel tappen en de originele xbox dvdromspeler moet je het stroomstekkertje ook gewoon in laten zitten.
Het werkt helaas niet. Die xbox boot gewoon niet van cd/dvd ongeacht de speler. Zou de bootsequence gewijzigd zijn ofzo (weet niet eens of dat kan). Er zit iig een X-bit solderless chip in.
[ Voor 19% gewijzigd door PeaNutsss op 25-03-2008 18:05 ]
Verwijderd
dude her zijn talloze tuts over....(het swappen van dvdspeler) je kan proberen om te booten van usb stick, geen idee hoe het werkt, maar het kan welPeaNutsss schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:08:
[...]
Ok thanks! Weet jij trouwens of er wel iets in de originele xbox dvdromspeler moet zitten of kan ik deze leeg laten?
Het werkt helaas niet. Die xbox boot gewoon niet van cd/dvd ongeacht de speler. Zou de bootsequence gewijzigd zijn ofzo (weet niet eens of dat kan). Er zit iig een X-bit solderless chip in.
En anders ken je vast wel iemand die een xbox heeft, leen je zijn dvdspelertje even
Xs
Verkeerde forum voor dit soort vragen!! Al je antwoorden vind je op de site en fora van xbox-scene.com.PeaNutsss schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:08:
[...]
Ok thanks! Weet jij trouwens of er wel iets in de originele xbox dvdromspeler moet zitten of kan ik deze leeg laten?
[ Voor 3% gewijzigd door GroteBozewolf op 25-03-2008 23:07 ]
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Verwijderd
Ff aanhaken op de moviemeter.nl scraper:Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:52:
[...]
oeh ik zie hier een uitdaging...morgen ben ik vrij
Ik zie toevallig net het forum van xbmc.org en zag dit topic. Er is niet echt recentelijk gereageerd maar misschien is de ontwikkeling van de scraper wel doorgegaan. Het is natuurlijk niet nodig om twee keer hetzelfde wiel uit te vinden. Misschien kunnen jullie met elkaar tot een perfecte scraper komen
That would make us very happy
Verwijderd
Nu lees ik net op nu.nl het volgende: http://www.nu.nl/news/149...ntegraal_op_internet.html
Alle afleveringen van southpark op het internet.
Is het mischien mogelijk dat hier iets mee gedaan word?
Zelf heb ik er de ballen verstand van dus mijn hoop is op jullie gevestigd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 23:39 ]
Die heb ik zelf en die werkt dus ook nietVerwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:35:
[...]
En anders ken je vast wel iemand die een xbox heeft, leen je zijn dvdspelertje even![]()
Xs

Blijkbaar mag ik van de GroteBozeWolf hier de vragen niet stellen dus ik ga nog wel even wat schijfjes bakken......

[ Voor 5% gewijzigd door PeaNutsss op 26-03-2008 07:49 ]
Iemand was al zo aardig mij via de XOT Googlecode pagina hiervan op de hoogte te brengen. Ik heb hier naar gekeken en opzich zou het niet moeilijk moeten zijn een Southpark XOT kanaal te maken, ECHTER:Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:37:
Nu lees ik net op nu.nl het volgende: http://www.nu.nl/news/149...ntegraal_op_internet.html
de Southpark episodes worden uitzonden via het RTMP protocol (rtmp://....) en dat wordt (nog) niet ondersteund door XBMC. Ondanks dat het parsen niet heel moeilijk gaat zijn, zal het afspelen dus niet gaan lukken!
Ik zal het in de gaten houden.
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Niet van GroteBozeWolf, maar van GoT. Tsjek de grote rode lap tekst boven het vak waar je je bericht in typt:PeaNutsss schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 07:49:
[...]
Die heb ik zelf en die werkt dus ook niet![]()
Blijkbaar mag ik van de GroteBozeWolf hier de vragen niet stellen dus ik ga nog wel even wat schijfjes bakken......![]()
Dit topic heeft niets met softmods of ombouwen van je XBox te maken; laat berichten die niets met XBMC te maken hebben dus achterwege
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
-edit- laat maar
[ Voor 104% gewijzigd door m3gA op 26-03-2008 09:11 ]
Ik lig altijd in een deuk om die filmpjes van Lucky TV, komt altijd na DWDD.
Zou het mogelijk zijn om de filmpjes van de site in een script te plaatsen?
Of misschien wel opnemen in UZG?
Het url is gewoon http://www.luckytv.nl/
Deze is ook geniaal
Misschien is er al iets, maar nog niet gevonden....
Deze is ook geniaal
wat is er mis als ik XOT wil starten en hij blijft op initialiseren van het script staan?
initialising logger
notinh happens after that..
initialising logger
[ Voor 23% gewijzigd door mindcre8r op 26-03-2008 21:35 ]
Bears and Bulls
Je was me voor......
XBMC versie bijvoorbeeld. Welke release?
En welke release van XOT-uzg?
XBMC versie bijvoorbeeld. Welke release?
En welke release van XOT-uzg?
[ Voor 18% gewijzigd door BeyondThunder op 26-03-2008 21:45 ]
Als je een logfile mailt (als attachement naar uitzendinggemist.vx[aapje]gmail[d0t]com) dan zal ik er ff naar kijken.mindcre8r schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:23:
wat is er mis als ik XOT wil starten en hij blijft op initialiseren van het script staan?
initialising logger
Ik zag je request op de googlecode pagina. Ik zal er naar kijken, maar ben op het moment druk met werk en prive. Misschien van het weekend.BeyondThunder schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:03:
Ik lig altijd in een deuk om die filmpjes van Lucky TV, komt altijd na DWDD.
Deze is ook geniaal
hoe krijg ik die weggeschreven? en waar?GroteBozewolf schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:48:
[...]
Als je een logfile mailt (als attachement naar uitzendinggemist.vx[aapje]gmail[d0t]com) dan zal ik er ff naar kijken.
Bears and Bulls
Het heeft ook helemaal geen haast, maar ik denk dat het wel een mooie toevoeging is.GroteBozewolf schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:49:
[...]
Ik zag je request op de googlecode pagina. Ik zal er naar kijken, maar ben op het moment druk met werk en prive. Misschien van het weekend.
De filmpjes zijn vaak erg leuk!
Voor de rest ziet het XOT-Uzg er erg goed uit!
XOT schrijft die weg in de script folder van XOT: uzg.log en uzg.old.log.
[ Voor 80% gewijzigd door GroteBozewolf op 26-03-2008 23:07 ]
zal vanavond log posten.
ik had die xbmc geinstalleerd die hier een stukje boven stond beschreven (laatste release van bigfoot)
XOT uzg V3 staat er in de py scripts.
ik had die xbmc geinstalleerd die hier een stukje boven stond beschreven (laatste release van bigfoot)
Bears and Bulls
Eh, niet posten, maar de COMPLETE logs mailen als ATTACHEMENT. Logs zijn veel te lang om te posten.mindcre8r schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:22:
zal vanavond log posten.
ghehe dat zeg ik... andere scripts zoals apple trailers en die nederlandse radio stations doen het wel, simple kml dan weer nietGroteBozewolf schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:35:
[...]
Eh, niet posten, maar de COMPLETE logs mailen als ATTACHEMENT. Logs zijn veel te lang om te posten.
kan het uitmaken dat het een softmod is ipv chip?
Bears and Bulls
Daar kan ik zo niks over zeggen, daar heb ik een logfile voor nodig!mindcre8r schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:30:
[...]ghehe dat zeg ik... andere scripts zoals apple trailers en die nederlandse radio stations doen het wel, simple kml dan weer niet
kan het uitmaken dat het een softmod is ipv chip?
Hi,
Ik heb mijn XBOX met orginele MS Component kabel aangesloten op mijn LCD tv.
Alleen als ik nu de HD mode 720P (NTSC) gebruik heb ik last van "hickups" en "springers"
in het beeld als ik DVD's afspeel. Het geluid is wel OK.
Is dit normaal ?
Gegevens:
XBMC CVS 23-03-2008
XBOX v1.4 / Focus / Xecuter 2 5035
de-interlace staat op AUTO
Alleen als ik nu de HD mode 720P (NTSC) gebruik heb ik last van "hickups" en "springers"
in het beeld als ik DVD's afspeel. Het geluid is wel OK.
Is dit normaal ?
Gegevens:
XBMC CVS 23-03-2008
[ Voor 7% gewijzigd door ReMiA op 27-03-2008 14:33 ]
Zet in je video-instellingen de High pixel shader V2 (zo uit mijn hoofd) eens naar High pixel shader (versie 1 dus eigenlijk). Misschien dat het dan beter is.ReMiA schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:26:
Hi,
Alleen als ik nu de HD mode 720P gebruik heb ik last van "hickups" en "springers"
als ik DVD's afspeel. Het geluid is wel OK.
Is dit normaal ?
Gegevens:
XBMC CVS 23-03-2008
Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe bij de nieuwste versie van Uitzending gemist? Bij de zenders van RTL krijg ik bij ALLE programma's "no files" te zien. Dit is nu al enkele dagen het geval. Ligt het aan mij, aan het script of aan RTL?
in de map XOT-Uzg.v3 krijg ik geen logs.GroteBozewolf schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:59:
[...]
Daar kan ik zo niks over zeggen, daar heb ik een logfile voor nodig!
Bears and Bulls
Is dit in de map onder scripts of onder de plugins?mindcre8r schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:58:
[...]
in de map XOT-Uzg.v3 krijg ik geen logs.dus kan niks opsturen
Als je XOT als script start en onder XBMC/scripts/XOT-Uzg.v3 staat geen logfile dan wordt deze in z'n geheel niet gestart als ik me niet vergis. (Ik spreek maar even namens GBW
Helemaal correct!berties schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:21:
[...]
Is dit in de map onder scripts of onder de plugins?
Als je XOT als script start en onder XBMC/scripts/XOT-Uzg.v3 staat geen logfile dan wordt deze in z'n geheel niet gestart als ik me niet vergis. (Ik spreek maar even namens GBW). Dan lijkt me de fout eerder in XBMC zelf of in de python libraries te liggen. Installeer in dat geval eens een nieuwe "verse" laatste XMBC.
Je hebt XOT of als script, OF als Plugin gedraaid. Dan staat de XOT folder in respectievelijk de XBMC\Scripts folder of de \XBMC\Plugins\Video folder.
Als in die folder geen uzg.log file staat, dan zou in de xbmc.log van XBMC zelf moeten kijken, maar dan moet XBMC wel in Debug mode zijn gestart. Hoe dat werkt, vertelt google je.
Ik heb begin deze week een update uitgebracht. Deze vind je (zoals altijd) op de Googlecode pagina van XOT (http://code.google.com/p/xot-uzg/)smeerbartje schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:41:
Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe bij de nieuwste versie van Uitzending gemist? Bij de zenders van RTL krijg ik bij ALLE programma's "no files" te zien. Dit is nu al enkele dagen het geval. Ligt het aan mij, aan het script of aan RTL?
Allereest hulde aan XOT maker(s)
Maar.. Ik merk dat, met name tijdens het draaien van XOT, de XBOX vrij vaak vastloopt (1:2). Hebben meer mensen hier last van of is hier wat aan te doen? Ik heb de laatste Bigfoot release (20mrt08 o.i.d.)
Zoniet, heb ik gewoono pech gehad.
Maar.. Ik merk dat, met name tijdens het draaien van XOT, de XBOX vrij vaak vastloopt (1:2). Hebben meer mensen hier last van of is hier wat aan te doen? Ik heb de laatste Bigfoot release (20mrt08 o.i.d.)
Hij stond al op High pixel shader en heb hem nu op High pixel shader V2 gezetberties schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:33:
[...]
Zet in je video-instellingen de High pixel shader V2 (zo uit mijn hoofd) eens naar High pixel shader (versie 1 dus eigenlijk). Misschien dat het dan beter is.
en de hickups zijn nagenoeg weg
Alleen heb ik nu audio sync problemen bij sommige PAL video's
(ook met instelling Convert Pal-NTSC geprobeert)

Waar loopt ie bij vast? Afspelen of navigeren door XOT?IronFist schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:31:
Allereest hulde aan XOT maker(s)![]()
Dat eerste, daar kan ik niets aan doen. Ik moet wel zeggen dat er de laatste maand veel is aangepast aan XBMC en niet alle changes zijn even goed. Er zaten best wat slechte SVN builds tussen.
Het tweede, daar zou ik wat aan moeten kunnen doen, maar dan zou je een uzg.log file moeten mailen naar uitzendinggemist.vx[@t]gmail[d0t]com (als attachement) gelijk nadat het is voorgekomen. Dan kan ik er wat meer van zeggen.
welke release draaien jullie stabiel? dan zet ik die erop.
misschien dat bigfoot weer even tijd heeft
Bears and Bulls
Working on it...mindcre8r schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 09:24:
welke release draaien jullie stabiel? dan zet ik die erop.
Samen met Brantje, Xsillian en Berties ben ik al een paar weken druk bezig met het opzetten van een release die de Bigfoot87 release gaat vervangen. Kan nog wel eventjes duren maar er wordt iig aan gewerkt dus.
ok cool! ik heb nu je vorige release..Bigfoot87 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:53:
[...]
Working on it...
Samen met Brantje, Xsillian en Berties ben ik al een paar weken druk bezig met het opzetten van een release die de Bigfoot87 release gaat vervangen. Kan nog wel eventjes duren maar er wordt iig aan gewerkt dus.
is er ook een script de de mtv en tmf streams kan streamen? via kanalenkiezer.nl (IE) zie je wel de bron in mplayer..
Bears and Bulls
Verwijderd
Mag ik weten wat je daar een voordeel aan vindt? Je kan beide zenders streamen in Xot, dus waarom een losse stream maken voor deze kanalen? Op zich is je idee wel goed hoor, ik heb het al eens eerder aangehaald, alleen straks kunnen we op 700 plekken in xbmc op watch mtv.nl drukkenmindcre8r schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:34:
[...]
ok cool! ik heb nu je vorige release..
is er ook een script de de mtv en tmf streams kan streamen? via kanalenkiezer.nl (IE) zie je wel de bron in mplayer..
(ps: ff snel, zo een script is zo gemaakt....dus dat is het probleem niet, alleen iets maken voor 1 persoon......????

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 21:48 ]
Je kunt de bron altijd in een file zetten met extensie .strm. Deze Stream files kan XBMC openen en deze begint dan te streamen.mindcre8r schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:34:
[...]ok cool! ik heb nu je vorige release..
Waar wordt eigenlijk de film en muziekcd info opgeslagen (tekst, jaar, score en icon etc)?
Ik kan deze gegevens nergens op mn xbox terugvinden, lijkt me ergens in userdata te moeten staan??
Ook heb ik ergens gelezen dat xbmc nfo tekst zou kunnen lezen als bijv. film/episode informatie? Iemand een idee hoe?
Ik kan deze gegevens nergens op mn xbox terugvinden, lijkt me ergens in userdata te moeten staan??
Ook heb ik ergens gelezen dat xbmc nfo tekst zou kunnen lezen als bijv. film/episode informatie? Iemand een idee hoe?
dan al ik zelf eens gaan knutselen..GroteBozewolf schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:35:
[...]
Je kunt de bron altijd in een file zetten met extensie .strm. Deze Stream files kan XBMC openen en deze begint dan te streamen.
en ik wist dus niet dat ze in xot staan omdat xot het bij mij niet doet
Bears and Bulls
Ik ben wat aan het klooien met de strm files en shoutcast. De winamp op de laptop van mijn vriendin heb ik uitgebreid met de plugin en op de server heb ik een private shoutcast servertje draaien. Dit werkt allemaal goed. Ik heb alleen een probleem om het aan de sources toe te voegen.
Als ik het als favoriet toevoeg met playMedia(shout://192.168.0.1:8000/listen.pls) werkt het, maar wanneer ik dezelfde url in source zet dan kan hij niks vinden. download ik het pls bestand, dan werkt het wel, maar komt de titel er niet bij. Maak ik een strm bestand met hierin de url dan werkt het wel zoals ik wil, maar kan ik het geen mooie naam geven. De strm blijft er altijd achter staan. Is er niet een manier om deze een andere naam te geven?
Als ik het als favoriet toevoeg met playMedia(shout://192.168.0.1:8000/listen.pls) werkt het, maar wanneer ik dezelfde url in source zet dan kan hij niks vinden. download ik het pls bestand, dan werkt het wel, maar komt de titel er niet bij. Maak ik een strm bestand met hierin de url dan werkt het wel zoals ik wil, maar kan ik het geen mooie naam geven. De strm blijft er altijd achter staan. Is er niet een manier om deze een andere naam te geven?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Vanaf nu zit de fanart functie in XBMC!
Dit houdt in dat wanneer je info afhaalt via thetvdb je nu ook achtergrondafbeeldingen + kleuren downloadt. Deze kunnen dan gebruikt worden om de skin volledig aan te passen.
Voorbeeldje:

Nu alleen nog wachten op de volgende t3ch release. (Ik mis de daily builds
)
De enige skins die dit op dit moment ondersteunen zijn Basics-Vision en Front-row.
Dit houdt in dat wanneer je info afhaalt via thetvdb je nu ook achtergrondafbeeldingen + kleuren downloadt. Deze kunnen dan gebruikt worden om de skin volledig aan te passen.
Voorbeeldje:

Nu alleen nog wachten op de volgende t3ch release. (Ik mis de daily builds
De enige skins die dit op dit moment ondersteunen zijn Basics-Vision en Front-row.
Het blijft mooi hoe je op zo'n oud systeem als een xbox toch elke keer weer verrast wordt met nieuwe mooie features, ongelofelijk!
Deze is ook weer top.
Ik blijf er bij, de xbox is dan misschien wel een beetje oud maar is nog steeds top-off-the-line en verreweg de beste mediacenter software die er momenteel is!
Deze is ook weer top.
Ik blijf er bij, de xbox is dan misschien wel een beetje oud maar is nog steeds top-off-the-line en verreweg de beste mediacenter software die er momenteel is!
Weet iemand of "-" wel ondersteunt wordt als pad? ik heb nog steeds gekut met die serie-plaatjes per serie.
Ik vind trouwens de naam "films" een beetje raar, aangezien als je daar op klikt nog kan kiezen uit verschillende bronnen. Heb het in mijn dutch lang file dan ook altijd renamed naar Video. Wat vinden jullie?
Ik vind trouwens de naam "films" een beetje raar, aangezien als je daar op klikt nog kan kiezen uit verschillende bronnen. Heb het in mijn dutch lang file dan ook altijd renamed naar Video. Wat vinden jullie?
Daar heb je wel een punt ja, vooral met plug-ins als XOT:Uzg en Youtube is Films wel een beetje een zwaar woord. Misschien dat iemand dit kan wijzigen bij de volgende taal-update?MsG schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:23:
Maar werkt een normale streep in een bestandslocatie? Ik krijg prima het plot enzo door (of hij had het al gecached) maar elke thumb, zowel acteurs als van de serie zelf wordt niet meer geladen
Weet iemand of deze remote:

Ook met XBMC werkt?

Ook met XBMC werkt?
[ Voor 179% gewijzigd door Brantje op 31-03-2008 10:03 ]
ja. hij ziet er hetzelfde uit als degene die ik van Yagoda heb. Er staat ook xbox op het papiertje op de foto. Dacht je dat het oplichting is ofzo?Brantje schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:37:
[afbeelding]
Ook met XBMC werkt?
[ Voor 4% gewijzigd door arnob op 31-03-2008 10:11 ]
Lol dat is de originele himself. Die werkt uiteraardBrantje schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:37:
[afbeelding]
Ook met XBMC werkt?
Voor zover ik kan zien is dit niet dezelfde als die van Yagoda. Die van Yagoda is niet origineel. Deze (van Brantje) is wel de originele en die werkt het beste. Kijk maar naar de pijltjes toetsen.arnob schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:10:
[...]
ja. hij ziet er hetzelfde uit als degene die ik van Yagoda heb. Er staat ook xbox op het papiertje op de foto. Dacht je dat het oplichting is ofzo?
Edit; te erg...ik heb nu wel gevonden waar het misgaat......de maandag

[ Voor 6% gewijzigd door berties op 31-03-2008 13:20 ]
berties, je gaat weer de fout in met me naam
.
ik heb er 2 maar met de normale pijl toetsen, die gebogen toetsen heb ik niet.berties schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:46:
<snip>
is niet origineel. Deze (van Brantje) is wel de originele en die werkt het beste. Kijk maar naar de pijltjes toetsen.
<snip>
affijn, het zijn xbox remotes dus ze werken op de xbox
Heb weer even een langupdate gedaan.
Wat ik trouwens niet snap: Ik heb 3 steden ingesteld bij het Weer. Als ik echter over de weerknop ga zonder te klikken, zie ik mooi stad 1 de hele tijd. Maar waarom switcht deze niet tussen de 3 steden? Nu moet je weer moeilijk doen
. Lijkt me een simpel handigheidje, of niet?
Wat ik trouwens niet snap: Ik heb 3 steden ingesteld bij het Weer. Als ik echter over de weerknop ga zonder te klikken, zie ik mooi stad 1 de hele tijd. Maar waarom switcht deze niet tussen de 3 steden? Nu moet je weer moeilijk doen
@GroteBozewolf
Allereerst ook via deze weg mijn eindeloze dank voor XOT-Uzg!
Dan mijn vraagje, leeft XBMC Pathé.NL v0.5.0 nog toevallig? Zo ja dan zou ik graag, lekker onbeschoft, een feature request willen indienen nl. voor de Mustsee bioscopen, altijd handig mocht je ooit naar een bios in Tilburg, Delft of Groningen willen
Dan mijn vraagje, leeft XBMC Pathé.NL v0.5.0 nog toevallig? Zo ja dan zou ik graag, lekker onbeschoft, een feature request willen indienen nl. voor de Mustsee bioscopen, altijd handig mocht je ooit naar een bios in Tilburg, Delft of Groningen willen
Logitech Harmony AB's doen het ook op de xbox(en)arnob schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:25:
[...]
ik heb er 2 maar met de normale pijl toetsen, die gebogen toetsen heb ik niet.
affijn, het zijn xbox remotes dus ze werken op de xbox
Bears and Bulls
Lijkt me ook iets wat niet iedereen wil. Ik neem niet eens de moeite om stad 2 en 3 te noemen, en ik heb er geen behoefte aan dat ie ook het weer gaat laten zien in Ontario (of waar die ook staat...). Wellicht is het daarom nog niet implemented, omdat je er dan voor de volledigheid ook een aan/uit-knop bij zou moeten hebben.MsG schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:26:
Heb weer even een langupdate gedaan.
Wat ik trouwens niet snap: Ik heb 3 steden ingesteld bij het Weer. Als ik echter over de weerknop ga zonder te klikken, zie ik mooi stad 1 de hele tijd. Maar waarom switcht deze niet tussen de 3 steden? Nu moet je weer moeilijk doen. Lijkt me een simpel handigheidje, of niet?
Yay, vanochtend geupdate en hij pakt nu gewoon de plaatjes na 1 keer handmatig triggeren.
Maar ik zit met een semantisch neuzel probleempje. Overal spreekt men over "Tv-serie" of "TV-serie" wat helemaal juist is. Echter bij de locaties van video(films) staat "TV series". En uitgerekend die locatienamen kan ik niet wijzigen. Waar kan ik dat veranderen?
Maar ik zit met een semantisch neuzel probleempje. Overal spreekt men over "Tv-serie" of "TV-serie" wat helemaal juist is. Echter bij de locaties van video(films) staat "TV series". En uitgerekend die locatienamen kan ik niet wijzigen. Waar kan ik dat veranderen?
Ik zal er eens naar kijken. Ik moet hem wel even opzetten naar het XOT Framework 3.x.Tristan W schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:46:
@GroteBozewolf
hopelijk kan iemand me ff helpen. Ik gebruik de laaste Bigfoot versie en kan sindsdien geen info meer halen bij IMDB.
Als ik op een film ga staan en de informatie wil halen , dan kies ik dus IMDB. Xbox gaat dan aan het werk (je hoort de HD werken)
Als ik dan weer de commando geef via mn remote dan krijg ik dus niet de info te zien maar een toesenbord met de melding dat ik de film een naam moet geven (terwijl dit er gewoon staat)
Vroeger kon ik dus de informatie zien plus alle hoesjes, dat werkt dus niet meer
Als ik op een film ga staan en de informatie wil halen , dan kies ik dus IMDB. Xbox gaat dan aan het werk (je hoort de HD werken)
Als ik dan weer de commando geef via mn remote dan krijg ik dus niet de info te zien maar een toesenbord met de melding dat ik de film een naam moet geven (terwijl dit er gewoon staat)
Vroeger kon ik dus de informatie zien plus alle hoesjes, dat werkt dus niet meer
Probeer de laatste t3chbuild eens. Deze is nieuwer dan Bigfoots versie.
Niet gewoon dit probleem: Cochrane in "[XBMC] Ervaringen met Xbox media center ..." ?
Waarschijnlijk akas.imdb.com nog niet op www.imdb.com gezet?seninha schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:41:
hopelijk kan iemand me ff helpen. Ik gebruik de laaste Bigfoot versie en kan sindsdien geen info meer halen bij IMDB.
Je hebt gelijk, dom van mij, wel gekeken op die deeplink maar de post van cochrane waar het specifiek instaat over het hoofd gezien
Wow, dit zit er heerlijk uit zeg! Nu hopen dat de maker van Aeon dit ook in zijn skin gaat verwerken.Mantis schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:53:
Vanaf nu zit de fanart functie in XBMC!
Voorbeeldje:
[afbeelding]
Nu alleen nog wachten op de volgende t3ch release. (Ik mis de daily builds)
Of dat het in de stock skin komt.
Ben benieuwd welke skin jullie hebben. Nog aanraders? Ik ben gewoon gebleven bij PMIII
.
Ben benieuwd welke skin jullie hebben. Nog aanraders? Ik ben gewoon gebleven bij PMIII
Aeon en Xtv zijn bij mij atm favoriet.MsG schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:47:
Of dat het in de stock skin komt.
Ben benieuwd welke skin jullie hebben. Nog aanraders? Ik ben gewoon gebleven bij PMIII.
Maar ik heb ook heel lang onder PMIII en PDM gedraait.
Ik vind het met die skins zo'n gekut dat je niet weet waar de nieuwste staat. Kunnen we in de TS geen skins plaatsen? Die zijn in principe toch gewoon legaal? Xtv heeft geen eigen website. Wat is de nieuwste?
Hey jij bent dus de man himself van Vinci
. Maak je hem nog 4:3? Hij is erg mooi namelijk
.
Met de nieuwe release van XBMCworld (opvolger van Bigfoot87) wordt dat geen probleem, daarin zitten alle bekende skins en altijd de laatste versies. Nog even wachten tot alles klaar is.....MsG schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:52:
Ik vind het met die skins zo'n gekut dat je niet weet waar de nieuwste staat. Kunnen we in de TS geen skins plaatsen? Die zijn in principe toch gewoon legaal? Xtv heeft geen eigen website. Wat is de nieuwste?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Heb je een vraag over het softmodden of ombouwen van je XBox? Laat die dan maar fijn achterwege, dit topic gaat over XBMC, niet over de XBox. Berichten zullen anders zonder melding verwijderd worden.
Heb je een vraag over het softmodden of ombouwen van je XBox? Laat die dan maar fijn achterwege, dit topic gaat over XBMC, niet over de XBox. Berichten zullen anders zonder melding verwijderd worden.