Toon posts:

[XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XI Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste
Acties:
  • 206.975 views sinds 30-01-2008

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-04 16:12
Kap ff met dat gepost over modden enzo. Straks gaat dit topic op slot. Dit is XBMC-talk only.

@stam: ik had het niet tegen jou specifiek, ook posts boven je gaan over modden. Ik vind de topicwaarschuwing ook niet echt heel erg duidelijk. Wanneer heb je het over xbox-modden en wanneer heb je het over xbmc-installatie... :s

[Voor 55% gewijzigd door Mar2zz op 05-08-2008 08:32]

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:31

St@m

@ Your Service

Mar2zz schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 08:23:
Kap ff met dat gepost over modden enzo. Straks gaat dit topic op slot. Dit is XBMC-talk only.
Dit staat in de waarschuwing:

Heb je een vraag over het softmodden of ombouwen van je XBox? Laat die dan maar fijn achterwege, dit topic gaat over XBMC, niet over de XBox. Berichten zullen anders zonder melding verwijderd worden.Dit

Ik heb geen vraag over modden.. ik vraag ook niets over ombouwen.. ik vertelde alleen (in 4 regels tekst van de 40) dat ik mijn XBox gemod heb, dus ik ga er vanuit dat het mag blijven staan. Maar ik zal het wel even aanpassen.

@stam: ik had het niet tegen jou specifiek, ook posts boven je gaan over modden. Ik vind de topicwaarschuwing ook niet echt heel erg duidelijk. Wanneer heb je het over xbox-modden en wanneer heb je het over xbmc-installatie... :s
True, ik had het inderdaad in een stukje over modden, maar nadat ik het topic had doorgelezen (en ik meer post tegen kwam over modden) en de topic waarschuwing dacht ik dat het geen kwaad kon. Aangezien ik geen vragen stelde, maar alleen een verhaaltje vertelde over mijn bevindingen.
Maar ik wil ook niet dat dit topic dichtgaat, dus vandaar dat ik mijn post heb weggehaald (voor de zekerheid) Zal het stukje over XBMC straks misschien nog wel een keer posten als ik wat meer koffie opheb.

[Voor 42% gewijzigd door St@m op 05-08-2008 08:54]

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

• Remen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-11-2019

sorry? voor het geval je doelt op mijn vragen... ik wil weten hoe ik XBMC direct als opstart als default dash, volgens mij gaat dat wel degelijk over XBMC en niet over modden, ja wellicht het modden van xbmc maar meer ook niet.
verder heb ik het nog over skins. allemaal gerelateerd aan XBMC volgens mij...
no hard feelings, ik probeer de regels ook te respecteren, en voor een rookie die XBMC weer aan de gang probeerd te krijgen valt dat niet altijd mee ;)

back on topic :
ik heb de slayer disc gedownload voor een recovery maar ik lees in de release dat xbmc uit 2006 ingebakken zit, ik neem aan dat de nieuwste versie de juiste keuze is.
maar inmiddels heeft mijn c:\ aardig wat *.xbe files en meer van die meuk verzamelt, kan ik C:\ gewoon geheel fragmenteren en de xbmc map er weer in kopieeren of loopt het dan in de soep?

reactie op de post onder mij :
Mar2zz schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:26:
XBMC opgestart krijgen is een xbox modden/ombouwen.
ik heb daar een totaal andere visie over die ik hier verder niet uitgebreid zal ventileren omdat we dan zeker te ver gaan afdwalen, in een notendop : het gaat hier nog steeds over XBMC.

[Voor 12% gewijzigd door Remen op 05-08-2008 09:47]

• Mar2zz
XBMC opgestart krijgen is een xbox modden/ombouwen. En daar gaat dit topic vaak het schip in. Er is al een aantal keer een moderator langsgeweest die al die berichten gewoon verwijderd. Bovendien, er is een site geboden waar je daar meer over kan vinden/doorpraten. Het zou jammer zijn als dit topic dicht gaat, daarom waarschuw ik, niet omdat ik de lieve heer zelve ben.

Anoniem: 181666

Remen schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:56:
ok screwed :S...na het aanpassen van *.xbe volgens de boven genoemde tuturial heb ik het nu volgens mij goed verprutst.
mijn xbox blijft nu hangen op het laad scherm, van het xbox logo, het mod chip logo verschijnt en vervolgens doet ie helemaal niets meer :( scherm freeze

normaal opstarten gaat niet want dan zegt ie dat mijn xbox service nodig heeft.

al mijn jumpers staan off.

ik kan de xbox op geen enkele manier bereiken via het netwerk en ik heb geen back-up / restore cd :(

plz help!!!

Ik had het nog zo gezegd |:(
Oke, nevermind :9 een vriend van me had precies hetzelfde namelijk, en daar kwam het inderdaad door de backslashes |:( :*)

[Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 181666 op 05-08-2008 11:57]

• St@m

St@m

@ Your Service

Anoniem: 181666 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:48:
[...]

[...]

Ik had het nog zo gezegd |:(

Kan je nog wel gewoon games afspelen? Misschien dat je dan nog wat met een recovery disk kan fixen, en anders wordt het hotswappen en met xbox linux de boel herstellen :9
Heb net ff de tutorial gekeken, maar als je toch gewoon doet wat daar gezegd wordt, dan moet het toch goedgaan, dus handmatig intypen e:\apps\xbmc\blabla.xde

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

• Remen
ik ben IT'r ;) en zo goed als je waarschuwing bedoeld was, ik had er waarschijnlijk ook aan gedacht als je het niet gezegd had.

ik kan helemaal niets met me xbox op dit moment, originele games heb ik niet (meer) dus dat kan ik niet testen en als ik hem ''normaal'' opstart zegt ie dat me xbox service nodig heeft.

ik heb slayer 2.7 gedowload voor recovery, en de iso gefikt op een dvd zoals aangegeven staat in de 30 (!) pagina's tellende release note.

I'll keep you posted.

edit : @ stam,
ik heb dat inderdaad gedaan met \ ipv / zoals eerder ook aangegeven door Thys, echter het lijkt erop dat hij nu wijst naar de verkeerde directory want hij doet gewoon helemaal niets meer, vreemd is wel dat ik ook niet meer in de bios van de chip kom maar daar zal ik het hier verder niet over hebben ;)

[Voor 25% gewijzigd door Remen op 05-08-2008 11:21]

Anoniem: 181666

GroteBozewolf schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:55:
Ik ben wel geen moderator, maar kunnen we a.u.b. de gesprekken voor Slayer Discs, hot-swappen en het niet booten van je XBox achterwegen laten? Dat mag gewoon niet in dit topic! Het gaat over de werking van XBMC en aanverwante scripts. Google op jullie problemen en post op de juiste plekken (forum van xbox-scene, forum xbmc).
Het zou zo zonde zijn als dit topic dicht gaat! :(
Helemaal mee eens :P

[Voor 148% gewijzigd door Anoniem: 181666 op 05-08-2008 11:57]

• Remen
nee, de xbox laad, met flubber, en daarna me chip logo en dan freeeeezzzzee ;)
niets nacces nada, geen beweging in te krijgen :|

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-06 23:13
Ik ben wel geen moderator, maar kunnen we a.u.b. de gesprekken voor Slayer Discs, hot-swappen en het niet booten van je XBox achterwegen laten? Dat mag gewoon niet in dit topic! Het gaat over de werking van XBMC en aanverwante scripts. Google op jullie problemen en post op de juiste plekken (forum van xbox-scene, forum xbmc).

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

• Remen
GroteBozewolf schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:55:
damn...ik wist niet dat sommige mensen hier alleen maar posten om anderen ergens op te wijzen, sorry als ik te ver off-topic ben gegaan, maar in mijn ogen is het aanpassen van een XML bestand die bedoelt is om XBMC te runnen welke nota bene door XBMC zelf gegenereerd word toch echt XBMC aanverwant iets, en ik heb het nergens over modden of aanverwante vragen.

maar goed, ik hou me klep wel dicht, want ook ik zou het doodzonde vinden als dit topic dicht gaat.

• Mar2zz
Het onderscheid is vaag, vind ik ook, maar laten we het zo zeggen.

XBMC op een xbox zetten is modden (hard of soft, maakt niet uit). Je modificeert immers een spelconsole, hij is niet meer in originele staat. Dit modificeren van consoles is vanuit tweakers.net beleid niet toegestaan om over te hebben.

XBMC zelf is gewoon een programma, dat los van het modden van een xbox, ook besproken kan worden, helemaal nu het op meerdere systemen werkt. Hoe het geinstalleerd moet worden op Ubuntu, windows of Mac mag hier wel besproken worden, dan zit je niet met bovenstaande legaliteits-issues wat betreft het modden van consoles.

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:58
offtopic:
Jongens.....maak ff lekker een topic report aan als je het ergens niet mee eens bent. Door op offtopic geblaat te reageren draag je zelf net zo hard bij aan de vervuiling en het sluiten van dit topic.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• Remen
robbydw schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:06:
[afbeelding]

Voordat je verder gaat met lezen
Denk eraan dat dit topic over XBMC gaat, dit willen we graag zo houden. Support voor het ombouwen van een xbox wordt om policy redenen niet toegestaan.

Veel gestelde vragen

Mijn Xbox start niet meer op en genereert een foutcode! Wat nu?

Hoe stel ik het in zodat XBMC opstart als ik de xbox aan doe?
ik denk nu toch echt dat je de plank enigzins mis slaat, zoals je kunt zien in de bovenstande quote kunnen er wel degelijk zaken besproken worden waar ik om gevraagd heb, uiteraard ben ik het er mee eens dat je niet over modden / ombouwen ( lees : fysieke handelingen aan de XBOX ) kan / mag praten want dan kom je inderdaad met legaliteit's issue's in aanraking.

nu hou ik er echt over op, ik hoop dat me punt duidelijk is, ik vind dit topic geweldig en heb al veel geleerd hier, ik snap wat je bedoelt maar ''de oogkleppen iets minder strak afstellen'' kan denk ik geen kwaad, no hard feeling's just my 2 cent's ;)

sorry DeOs, je hebt gelijk.... :X
mij hoor je niet meer off-topic na deze lijn.
-----------------------------------------------------------

[Voor 5% gewijzigd door Remen op 05-08-2008 12:53]

Anoniem: 255178

Jongens lees eens voor de gein de introductie je weet wel pagina 1 zie de off topic meldingen wel verschijnen.

Hmm geen reactie..

Over de startpost discussiëren lijkt me niet off topic !!!!!

Welkom op Xbox Media Center deel XI
Een topic met alle gerelateerde discussies over Xbox Media Center, opmerkingen, vragen, tips, plug-ins, bugs, update's etc etc etc. Er zijn heel wat forum's op deze aardbol die van alles vertellen over dit programma, en de meesten zijn drukbezocht en vol gezaaid met waardevolle informatie. Alleen deze zijn voornamelijk gevuld met engelse en amerikaanse bezoekers, die toch iets anders denken en zijn dan nederlanders, en ook gebruik maken van andere plugins voor bijvoorbeeld TV zenders ( denk aan US zenders, en NL zenders ) en dat telt ook voor radio stations, RSS streams etc etc.

Vind dit een geweldig forum maar door wat waarschuwingen zijn etc etc etc off topic geworden.

Laten we dit een topic met alle gerelateerde discussies over Xbox Media Center houden en niet door paranoiede gedrag indammen. De xbox lijkt wel zwaar verboden maar echtwaar in de startpost wordt ie uitgebreid besproken en laten wij dit nou ook blijven doen.

[Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 255178 op 05-08-2008 22:04]

• St@m

St@m

@ Your Service

offtopic:
Inderdaad, heb gisteren rond een uur of 9 's ochtens ook een TR aangemaakt, en geen mod die gereageerd heeft dus het zal wel goed zijn :)

Nou, gisteren dus ook bezig geweest met het automatisch laten starten van XBMC op mijn Xbox.
En het is gelukt :) weet even niet meer van welke site ik de tut. heb gebruikt, niet van de wiki en ook niet via het filmpje (hier eerder besproken) deze werkten allebei niet voor mij.
Er gebeurde gewoon niets :D

Maar, nu heb ik dus bijvoorbeeld mijn emulators en andere programma's onder e:\apps gezet.
Wanneer ik dan in mijn Xbox browse naar "Programma's", krijg ik daar een hele mooie lijst te zien met o.a.
C:\
D:\
E:\
Programma's
Games
Emulators

Programma's staat gemapped naar E:\apps heb ik al door..
Hoe pas ik nou de mappings aan van "Games" en "Emulators".
Ik heb al wel begrepen dat je een XML file moet aanpassen, maar ik kan nergens een XML file vinden waarin deze links worden beschreven.. iemand die het weet? Dan kan ik de boel wat netter ordenen :P

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:58
Anoniem: 255178 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:49:
Jongens lees eens voor de gein de introductie je weet wel pagina 1 zie de off topic meldingen wel verschijnen.

Hmm geen reactie..

Over de startpost discussiëren lijkt me niet off topic !!!!!

Vind dit een geweldig forum maar door wat waarschuwingen zijn etc etc etc off topic geworden.

Laten we dit een topic met alle gerelateerde discussies over Xbox Media Center houden en niet door paranoiede gedrag indammen. De xbox lijkt wel zwaar verboden maar echtwaar in de startpost wordt ie uitgebreid besproken en laten wij dit nou ook blijven doen.
De TS is al tijden achterhaald en ten onrechte nog steeds volledig Xbox georiënteerd (wordt geen enkele andere port in besproken). Dit is alleen al te zien aan de titel die nog steeds "Xbox Media Center" draagt, terwijl het al een tijdje XBMC is.

Wil je de Xbox bespreken? Dat kan in Het Grote Xbox Topic Deel 11 . Daar kun je dus bespreken waarom je Xbox niet wil opstarten etc. Natuurlijk is er wel een overlapping, maar ik ga hier toch ook niet bespreken waarom mijn PC waar XBMC op draait niet meer wil opstarten.
Remen schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 07:58:
@DeOs, sorry hoor eerst gaf ik je gelijk, maar nou is het wel een beetje makkelijk om te zeggen dat de TS achterhaald is terwijl het gepost is ergens in januari dit jaar...en soiso, hoezo achterhaald, XBMC = xbox media center, dus eind goed al goed ;)
Sinds 29 mei 2007 is er een port naar linux en daarna volgden ook ports naar windows en Mac OS X. Dat hier in de TS geen woord over staat maakt hem in mijn ogen achterhaald, de TS kan na het posten gewoon aangepast worden toch? Heb robbydw hier wel eens een DM over gestuurd, maar hij heeft hier waarschijnlijk geen tijd voor.

XBMC <> xbox media center. Sinds de ports naar andere platformen staat XBMC niet meer voor xbox media center. Het wordt nu gewoon XBMC of XBMC media center genoemd.

[Voor 38% gewijzigd door DeOS op 06-08-2008 09:26]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• Remen
@DeOs, sorry hoor eerst gaf ik je gelijk, maar nou is het wel een beetje makkelijk om te zeggen dat de TS achterhaald is terwijl het gepost is ergens in januari dit jaar...en soiso, hoezo achterhaald, XBMC = xbox media center, dus eind goed al goed ;)

@st@m
ik ben hier afgelopen week ook mee bezig geweest, je kunt een default map aanmaken als je eenmaal een hoofd directory hebt aangeklikt.

bv, je wil je games map direct laten verwijzen naar de map van je opgeslagen games, ipv dat je nog een keer moet klikken om je source aan te wijzen, bv hdd of dvd zoals het in beginsel ingesteld staat.

vanaf het punt waar xbmc opstart ( beginscherm ) :
klik op games ----> druk je witte knopje in op je controller ----> add source / directory

daar kan je een directory aangeven waar jouw games opgeslagen staan, als je dan vervolgens die source hebt toegevoegd dan kun je de handeling nogmaals uitvoeren en aangeven dat je die directory als default / standaard wilt hebben.

als je dat gedaan hebt en je herstart je xbox en je drukt wederom op games dan zul je zien dat je direct in je map van de opgeslagen games terecht komt :) dat is wat je bedoelt toch?

zo werkt het voor iedere map die je wil ''redirecten''.
ik kan er enigzins naast zitten qua begrippen, ik zit nu op me werk en kan het niet checken maar daar kom je vast wel uit :P

[Voor 10% gewijzigd door Remen op 06-08-2008 08:11]

• St@m

St@m

@ Your Service

@st@m
ik ben hier afgelopen week ook mee bezig geweest, je kunt een default map aanmaken als je eenmaal een hoofd directory hebt aangeklikt.

bv, je wil je games map direct laten verwijzen naar de map van je opgeslagen games, ipv dat je nog een keer moet klikken om je source aan te wijzen, bv hdd of dvd zoals het in beginsel ingesteld staat.

vanaf het punt waar xbmc opstart ( beginscherm ) :
klik op games ----> druk je witte knopje in op je controller ----> add source / directory

daar kan je een directory aangeven waar jouw games opgeslagen staan, als je dan vervolgens die source hebt toegevoegd dan kun je de handeling nogmaals uitvoeren en aangeven dat je die directory als default / standaard wilt hebben.

als je dat gedaan hebt en je herstart je xbox en je drukt wederom op games dan zul je zien dat je direct in je map van de opgeslagen games terecht komt :) dat is wat je bedoelt toch?

zo werkt het voor iedere map die je wil ''redirecten''.
ik kan er enigzins naast zitten qua begrippen, ik zit nu op me werk en kan het niet checken maar daar kom je vast wel uit :P
Nice :) Dat moet vast goedkomen.. zit nu ook op mijn werk dus kan niet testen, maar zal vvd even met een edit laten weten of het gelukt is. tnx

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-05 21:28
Ik ga een 750GB HDD in mijn Xbox zetten, maar heeft iemand ervaring met een map met ~200 GB muziek en XBMC? Wordt hij hier niet erg traag door of loopt dat gewoon soepel?

• Mar2zz
Ik heb dat via mijn netwerk en dat loopt gewoon prima. denk dat lokaal bewaren dan zelfs beter loopt.

Je moet wel de schijf op een speciale manier formatteren (met xboxpartitioner naar 32kb clusters, anders gaat ie niet hoger dan 256Gb) en rekening houden met de xbox die geen bestandsnamen accepteert van meer dan 42? letters (accepteert wel, maar kapt ze dan af).

[Voor 5% gewijzigd door Mar2zz op 06-08-2008 10:24]

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-05 21:28
Mar2zz schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:23:
Ik heb dat via mijn netwerk en dat loopt gewoon prima. denk dat lokaal bewaren dan zelfs beter loopt.

Je moet wel de schijf op een speciale manier formatteren (met xboxpartitioner naar 32kb clusters, anders gaat ie niet hoger dan 256Gb) en rekening houden met de xbox die geen bestandsnamen accepteert van meer dan 42? letters (accepteert wel, maar kapt ze dan af).
Dankjewel voor de tip, las het net zelf op ander forum :)

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 12:31
Zelfs volgens www.xbmc.org (dus het XBMC team) ontkent dat XBMC staat voor 'xbox media center'.
aka XBMC is nu dit:
XBMC for xbox
XBMC for windows
XBMC for linux
XBMC for mac

en dan heb je ook nog "plex" dat is een zijsprong van XBMC gebaseerd op xbmc maar aparte ontwikkelingsteam, etc voor MAC

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

• MrAngry
  • Nu online
Zullen we anders ook eens een nieuwe TS maken met z'n allen?

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• Remen
eeuhh...wait.... light bulb moment.... XBox Media Center en XBMC....hmmmm

[Voor 10% gewijzigd door Remen op 06-08-2008 13:01]

• MrAngry
  • Nu online
Remen schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:01:
joh flikker anders gewoon op naar een ander forum als het je niet bevalt

• Remen
gaan we nou gelijk zo doen? spijtig, het was niet zo bedoeld als dat jij het waarschijnlijk opvat, alleen voor je taalgebruik zou jij al ergens anders moeten gaan buiten spelen, niet ik.

• MrAngry
  • Nu online
Remen schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:08:
gaan we nou gelijk zo doen? spijtig, het was niet zo bedoeld als dat jij het waarschijnlijk opvat, alleen voor je taalgebruik zou jij al ergens anders moeten gaan buiten spelen, niet ik.
Je zit hier al een tijd te discussieren over de regels en wat daaruit voortvloeit, ik ben er wel klaar mee en dat zie je in m'n taalgebruik terug. Ik wil niet dat dit topic op slot gaat omdat jij het als je persoonlijke helpdesk wilt gebruiken en vervelend gaat lopen doorzeiken als je er op gewezen wordt dat dat niet in alle gevallen kan.

[Voor 3% gewijzigd door MrAngry op 06-08-2008 13:17]

• Remen
get a life man, als jij er niet tegen kunt dat ik hier vragen stel omdat ik ergens mee zit, dan ga je toch gewoon niet naar dit topic? daar waar ik de regels overtreden heb heb ik mijn excuses aangeboden, en voor de rest wordt het eens tijd dat sommige GoT'rs hun oogkleppen wat minder strak afstellen, jeeez waar een mens zich wel niet druk over kan maken.
het feit dat jij direct uit je slof schiet, en dat je ''er klaar mee bent'' zegt meer over jouw, dan over een willekeurige andere gebruiker die intensief van het forum gebruik maakt omdat hij of zij met een probleem zit.
ik wil echt niet iedere x off-topic gaan, maar dit soort reply's vragen er gewoon om, en op deze manier wordt het alleen maar meer en meer een vicieuze cirkel, dus laten we nu alsjeblieft ophouden, als ik iemand op z'n tenen heb getrapt voor wat betreft de regels, nogmaals sorry en nou kappen met dat gemiereneuk.

[Voor 16% gewijzigd door Remen op 06-08-2008 13:21]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 12:50

pasta

Ondertitel

MrAngry schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:01:
Zullen we anders ook eens een nieuwe TS maken met z'n allen?
Goed idee, de TS mag inderdaad wel eens geüpdate worden. XBMC draait al enige tijd niet meer alleen op een XBox, en gezien de topicreports die aan dit topic hangen blijkt dat de topicwaarschuwing alweer genegeerd wordt. Daarbij zit dit deel al redelijk 'vol'.

Zorg ervoor bij een nieuw deel dat ook de andere builds van XBMC besproken worden. Ter verduidelijking, dit topic gaat gewoon over het stukje software XBMC, niet over het systeem waar het op draait. Ik weet zelf ook wel dat een XBox gemod moet worden om de boel te draaien, maar vragen over je XBox modden, de harde schijf, hotswappen, partities aanmaken e.d. horen hier simpelweg niet thuis. Dit topic gaat over XBMC, niet over de XBox en zijn hardware. Wil je dat toch bespreken, dan verwijs ik je naar Het Grote Xbox Topic Deel 11. Mocht het over het modden van de hardware gaan, dan zijn er genoeg andere sites daarvoor. :)
Remen schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:01:
offtopic:
Klopt, XBMC was vroeger een afkorting voor XBox Media Center. Sinds er echter ports voor Linux, Mac OS en Windows zijn verschenen is besloten de afkorting te laten voor wat het is en het project gewoon XBMC te noemen. ;)

Ik ga dit topic sluiten, wie zich geroepen voelt mag een nieuw topic aanmaken met nieuwe topicstart.

Signature

Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heb je een vraag over het softmodden of ombouwen van je XBox? Laat die dan maar fijn achterwege, dit topic gaat over XBMC, niet over de XBox. Berichten zullen anders zonder melding verwijderd worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee