@DeOs, sorry hoor eerst gaf ik je gelijk, maar nou is het wel een beetje makkelijk om te zeggen dat de TS achterhaald is terwijl het gepost is ergens in januari dit jaar...en soiso, hoezo achterhaald, XBMC = xbox media center, dus eind goed al goed
@st@m
ik ben hier afgelopen week ook mee bezig geweest, je kunt een default map aanmaken als je eenmaal een hoofd directory hebt aangeklikt.
bv, je wil je games map direct laten verwijzen naar de map van je opgeslagen games, ipv dat je nog een keer moet klikken om je source aan te wijzen, bv hdd of dvd zoals het in beginsel ingesteld staat.
vanaf het punt waar xbmc opstart ( beginscherm ) :
klik op games ----> druk je witte knopje in op je controller ----> add source / directory
daar kan je een directory aangeven waar jouw games opgeslagen staan, als je dan vervolgens die source hebt toegevoegd dan kun je de handeling nogmaals uitvoeren en aangeven dat je die directory als default / standaard wilt hebben.
als je dat gedaan hebt en je herstart je xbox en je drukt wederom op games dan zul je zien dat je direct in je map van de opgeslagen games terecht komt

dat is wat je bedoelt toch?
zo werkt het voor iedere map die je wil ''redirecten''.
ik kan er enigzins naast zitten qua begrippen, ik zit nu op me werk en kan het niet checken maar daar kom je vast wel uit

[Voor 10% gewijzigd door Remen op 06-08-2008 08:11]