wie wil kan mij helpen met mijn nieuwe XBMC update?
ik heb na wat gevogel en gedoe de nieuwe XBMC er op weten te krijgen, ik draaide een versiew uit 2004 geloof ik ofzo, en dat vonden sommige huidege DVD's niet echt prettig...
alles werkt ''redelijk'', via een omweg kom ik overal bij, ja idd, omweg...
het probleem wat ik heb schetst zich ongeveer als volgt : mijn menu structuur, in muziek, progamma's en film's is verdwenen
dus ik krijg wel netjes het hoofdmenu en daar kan ik dan bv. films aanklikken maar het volgende scherm geeft een hoop doelen weer, behalve hdd, maar ik kan wel via ''my files'' erbij komen en ze alsnog afspelen.
het heeft vast iets te maken met een xml bestandje ergens, mijn xbox wou ook niet fatsoenlijk opstarten tot ik een paar keer de default.xml aangepast had.
toen werkte het wel, ik vermoed dat dit ''menustructuur'' probleempje op een soort gelijke manier opgelost moet worden, ik weet alleen waar en hoe?
verder heb ik ergens gelezen dat de nieuwe XBMC wel degelijk VIDEO_TS mappen kan afspelen, ik heb het echter nog niet voor elkaar gekregen en ik vind het een beetje zonde om iedere x een DVD te moeten branden. ( ik heb ook nog zitten denken aan een network share met deamontools....) maar goed de XBOX moet het eigenlijk gewoon zelf kunnen als ik de releasenotes mag geloven.
alvast bedankt voor de moeite, een XBMC rookie