Ik vraag het me af, ik kom ook aan 800 met pgems, laat staan met mensen die 24/7 bots draaien en dupen. Die komen vrij snel aan hun fg.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:28:
[...]
ik betwijfel dat zijn dag bestaat uit een werkdag van 8 tot 5, ik denk dat hij er genoeg aan kan verdienen om er van te leven.
het gaat niet zo zeer om de mensen die fg kopen,
maar meer om de mensen die donaties doen om een "Ranking Ster" te krijgen boven hun naam en accses tot het donation forum.
om die reden sturen mensen hem zoveeeeeeel geld toe dat is niet normaal.
in de LS-omgeving gaat VEEL geld rondRudy_V schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:21:
[...]
Tja guilds zijn duur...
Ik vraag me trouwens echt af of die njaguar nou echt rijk wordt van dat jsp. Het is een van de grootste boards ter wereld, maar ja, natuurlijk wel met allemaal low quality posts (in vergelijking tot bijv GoT). Ik heb ook niet echt een idee hoeveel mensen er nou fg kopen. Ik zie wel dat er tegenwoordig HEEL VEEL mensen zijn met 20K fg. Toen ik nog speelde, was ik met 3K een van de rijksten. Dat geld is ergens vandaan gekomen....daarnaast verdwijnt er dus weer veel fg aan guilds, tags etc.
Er zijn 300.000 leden, maar ws heeft het grootste deel daarvan gewoon 0 fg. Maar ja, met 50 leden die 20K hebben, is er al een miljoen fg en met een fg prijs van ongeveer 4ct voor 1 fg, is dat al 40K. Nog steeds niet geweldig veel, maar het is dus boeiend hoeveel mensen er zijn met bijv. 1K fg. Zijn dat er 1000, dan heb je nog steeds niet veel. Zijn dat er 10.000, dan is het opeens big business... Naja, we zullen het wel nooit weten.
daar wordt ook veel uitgegeven aan fg's dus ja, hij boert goed denk ik. Gan maar na, er werd een aantal weken geleden een armor getrade van de 1e ladder; daarna zijn de max-stats aangepast en afhankelijk gemaakt van de lvl-reqs. Dat armor was godly, en de prijs correspondeerde daarmee: 107K fg's

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
dus eigenlijk heeft njaguar, met ladderslasher precies zoiets gedaan als wat in D2, 1.09 items heten, in het begin bepaalde items heel godly, daarna itemdrops aagepast en zo dus extreem godly godly items gecreeertkwakke01 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:55:
[...]
in de LS-omgeving gaat VEEL geld rond![]()
daar wordt ook veel uitgegeven aan fg's dus ja, hij boert goed denk ik. Gan maar na, er werd een aantal weken geleden een armor getrade van de 1e ladder; daarna zijn de max-stats aangepast en afhankelijk gemaakt van de lvl-reqs. Dat armor was godly, en de prijs correspondeerde daarmee: 107K fg's
het zal mij niks verbazen als njaguar dit van te voren bedacht heeft
Rentenieren blijft lastig, maar een leuk zakcentje
Een erg hoge Enchant helpt wel wat, maar om naar level 20 te komen is een niet al te hoge ook al genoeg. Zeker met de splash damage van een Raven Claw.tollo71 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:02:
Heeft iemand @ GoT al een Enchant-sorc (Pheno?)? Anders kan ik de resterende punten van mijn Orb-soso (nu 20 over op lvl79) ook in Enchant stoppen. Lekker rush char dan voor de beginnende GoT-chars.
Alternatieven zijn een synergie voor Orb (is maar 2% per level en Orb is al goed genoeg) of een fire/light attack voor CI's. Vrees echter dat die met zo'n 30 punten te spenderen niet echt damage kan doen.
Ervaringen/meningen?
Als we de beestjes met hoge fire res als voorbeeld nemen (ook al zit je gewoonlijk die niet te slopen om 20 te worden): Act 4 Venom Lords hebben 70% fire res, en 305 hp max. Bij 8 spelers is dat dus 1840 hp. Om ze te slopen moet je dus 6.1k fire damage doen als je solo bezig bent in een 8 player game. Met 1.5k fire schade moet je 5x per groep schieten, met 0.5k schade 13x. Het kost meer tijd en pijlen, maar je komt er wel doorheen.
Als we naar act 2 kijken heeft vrijwel niets fire res op normal, en ook niet meer dan 300 hp (champions en zo iets meer), dus moet je maximaal 2.4k schade doen om alles neer te maaien in een 8 player game.
Het is altijd nog mogelijk om gewoon even een dedicated enchantress te maken, erg veel werk is dat ook niet.
@Rudy_V: laat in hemelsnaam die godly Hammer van je niet expiren!! Zou heel lekker zijn als Rudy_V aka 'GoT's King of Rush' weer actief wordt 
@Pheno: HappyFeet komt weer tot leven, Enchant-soso wordt ge-restyled. Dat betekend dus dat je weer actief gaat spelen, Ron?
Goody, goody, Boom is weer boven water, Rudy_V krijgt weer jeuk en Pheno begint waarschijnlijk weer. The Return of Old-Skool GoT!!
Kwakke, hoe verzamelen we Guild-Points?? Alleen via LS? Heb de Guild-faq bekeken maar daarin wordt er niks over vermeld.
Als ik het goed heb heft Enchant toch alleen Warmth als synergie? Dus 20 Enchant en ~15 Warmth zou dan toch iets moeten doen (icm +11 sorc skills)? Wellicht met een Leaf als pre-buff moet daar wel een lvl35 Enchant inzitten.
@Pheno: HappyFeet komt weer tot leven, Enchant-soso wordt ge-restyled. Dat betekend dus dat je weer actief gaat spelen, Ron?
Goody, goody, Boom is weer boven water, Rudy_V krijgt weer jeuk en Pheno begint waarschijnlijk weer. The Return of Old-Skool GoT!!
Kwakke, hoe verzamelen we Guild-Points?? Alleen via LS? Heb de Guild-faq bekeken maar daarin wordt er niks over vermeld.
Als ik het goed heb heft Enchant toch alleen Warmth als synergie? Dus 20 Enchant en ~15 Warmth zou dan toch iets moeten doen (icm +11 sorc skills)? Wellicht met een Leaf als pre-buff moet daar wel een lvl35 Enchant inzitten.
Ik heb nog een 24 dex armor (35 lvl req), een 17 dex charm (40 lvl req) en een club met 46EE(35 lvl req)kwakke01 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:00:
[...]
heb nu wat simpele melee-items, waarmee ik het voorlopig ga proberen. Moet alleen nog eff een MQ-wapen vinden, en een goed armor. Daar heb ik de rest van de fg's hard voor nodig vrees ik, maar we zien wel hoe het looptvorige keer kon ik het ook opbouwen, dus dat zal ook nu wel weer lukken
die nieuwe stijl bevalt me niet zo... als je iets hiervan nodig hebt roep je maar
[ Voor 3% gewijzigd door Mooneater op 24-01-2008 12:31 ]
Ik hoef alleen maar wat spullen te kopen nog. Het levelen en skillen is al gedaan. Tot normal cows is het een eitje, maar ik wil nm cows ook nog kunnen doen op 1 pijl per mobSkyclad schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:11:
[...]
Het is altijd nog mogelijk om gewoon even een dedicated enchantress te maken, erg veel werk is dat ook niet.
Ik ben nog niet actief, ik heb wat rare nekpijn, een constant braakgevoel etc. Niet echt optimaal om me lekker te voelen iig.tollo71 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:20:
Je vergeet firemastery, maar warmth geeft procentueel meer % als synergie
^^, toch mooi dat het wel wat verbeterd isPheno79 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:31:
[...]
Ik ben nog niet actief, ik heb wat rare nekpijn, een constant braakgevoel etc. Niet echt optimaal om me lekker te voelen iig.
Je vergeet firemastery, maar warmth geeft procentueel meer % als synergie
Het is eigenlijk een mf sorc dus met volgende gear.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:13:
[...]
700 dmgis dat met df, nightwings, ormus met facets ofzo
?
Isted Ocu +3 skill
Psap Shako +2 Skill
Phoenx +2 skill
Mars + 2 skill
arach +1 skill
soj +1 skill
natures peace (tip van daly
skulders + 1 skill
heb ik nog een torch en anni + 4 skill
Dan zit ik op +16 to all skills
geen facets of +cold damage dingen wel heleboel mf Ongeveer 550. (heleboel small charms)
ice bolt 20 cold mastery 20 en natuurlijk orb 20.
thx, maar tot lvl ~ 45 ben ik gecovered (check my profile maarMooneater schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:28:
[...]
Ik heb nog een 24 dex armor (35 lvl req), een 17 dex charm (40 lvl req) en een club met 46EE(35 lvl req)
die nieuwe stijl bevalt me niet zo... als je iets hiervan nodig hebt roep je maar
@ tollo, ja, alleen via LS kan je guild points halen, en tegenwoordig nog maar 2 punten per behaalde MQ
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Verwijderd
ben benieuwd naar die hammerdin als het mogelijk is post je godlike pala of show hem ingame of iemand die toegang heeft tot ze acctollo71 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:20:
@Rudy_V: laat in hemelsnaam die godly Hammer van je niet expiren!! Zou heel lekker zijn als Rudy_V aka 'GoT's King of Rush' weer actief wordt

Oke ik ben in die den (Act 1), ga ik dood. Ben ik mijn wapen en wat armor ineens kwijt. Speel gewoon normal ladder? Kan iemand me uitleggen wat er is gebeurd? 
Btw als ik nou met andere gotters samen wil spelen hoe vind ik jullie dan?
Is er een bepaald channel e.d. waar jullie in spelen?
[ Voor 29% gewijzigd door Vuurvoske op 24-01-2008 14:15 ]
Beroeps brabander
Goh, ik was naar de vakantiebeurs geweest: bij zo'n stand kreeg je een lot die je meteen in een computer moest invoeren. Je zou meteen zien of je wat gewonnen had. Dus ik druk op enter en boem, pc gecrashed. Nou ja, jammer. het zal wel niet. Vrouw met een tweed elot geprobeerd, maar daar niets gewonnen.
Krijg ik net een enveloppe in de bus dat ik een 3 daagse reis naar Istanbul heb gewonnen voor 2 personen. LOL!!! PC kon niet zo goed tegen prijswinnaars blijkbaar
Dus sowieso 1 weekend geen D2, om maar ontopic te blijven
Krijg ik net een enveloppe in de bus dat ik een 3 daagse reis naar Istanbul heb gewonnen voor 2 personen. LOL!!! PC kon niet zo goed tegen prijswinnaars blijkbaar
Dus sowieso 1 weekend geen D2, om maar ontopic te blijven

De hammer (HammerHenk) waar hij het ws over heeft is ge-expiredVerwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:38:
[...]
ben benieuwd naar die hammerdin als het mogelijk is post je godlike pala of show hem ingame of iemand die toegang heeft tot ze accben op moment ook 1 zelf aan het maken en begin toch al aardig richting het godlike te geraken denk ik zo zelf
Stats:
Level97
Vrijwel max holy shield (19 punten ofzo)
Base energy en 2 punten in str ofzo (om dusk aan te kunnen)
80dex oid (voor maxblock met sacred targe, dat is 155 met items oid)
arach 118
ST 44@ 15ed 35-105 mana
hoto 40 / wizzy
bk/nature/soj
CTA 6 +crap spirit
Eth sands
5x skillers (20, 25, 26, 26 en 43, zoiets iig)
rest met 20life-3Xdefense en 20life-resist spul
20/18/10 anni
20/19 torch
shako jah en shako ber
mara29
tegenwoordig vrij standaard, vroeger werd je echt voor gek verklaard als je voor 125fcr ging ten koste van hoz.
Uit het hoofd: 5k leven, 1k mana, 15K defense, 15K hammers, 125fcr, genoeg resists om lower resist over je heen te krijgen in CS. En nog een standaard merc met insight, andy en forti.
Maar toen was hij een stuk godly-er dan tegenwoordig (de stats zullen jullie ws tegenvallen, als je het zo terugleest
Maar hij is dus ge-expired... Nu heb ik Othello, iets minder godly, maar ook prima.
Upd:

[ Voor 6% gewijzigd door M_V op 24-01-2008 14:54 ]
ja, dit is de overbekende zogenoemde, double corpse probleemVuurvoske schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:13:
Oke ik ben in die den (Act 1), ga ik dood. Ben ik mijn wapen en wat armor ineens kwijt. Speel gewoon normal ladder? Kan iemand me uitleggen wat er is gebeurd?
wat gebeurt er dan? je raakt ineens spullen kwijt.
hoe: je bent dood gegaan, en je loopt naar je corpse om hem op te pakken, je pakt een crap zwaard op gewoon van een drop die er nog lag, je gaat vervolgens weer dood voordat je je eerste corpse oppakt, ga je vervolgens hierna uit de game, dan ben je ALLE items kwijt die in de EERSTE corpse zaten, waardoor je dus ineens alles kwijt bent behalve dat crappe zwaardje, omdat diablo2 alleen de LAATSTE corpse met inhoud onthoud, als je zonder equipment een 2e, 3e,4e 5e keer dood gaat maakt niet uit, omdat diablo2 de corpse met inhoud onthoud
Ook kan je zelf een 2e corpse creeren en wel met de str bug manier:
hoe: Doordat je items aan hebt die +strength geven, kun je andere items aan, als je dood gaat, heb je die strength van die items ook niet meer, pak je je corpse op, dan heeft Diablo2 een bepaalde volgorde van het her-equippen van je items, maar heb je gloves met +5 str en kon je daardoor je helm aan, dan zal bij het oppakken van je corpse je helm niet her-equiped kunnen worden omdat je helm eerder in de volgorde van her-equipen staat als je gloves, daardoor wil diablo2 de helm in je inventory doen, heb je je inventory vol, dan blijf er een 2e corpse op de grond liggen, die je nadat je wel genoeg str of ruimte in je inventory kunt oppakken(doordat je belt in je inventory geleegd word heb je vaak geen ruimte in je inventory)
jij hebt dus waarschijnlijk die 2e corpse niet gezien of gemist enz, en kon je door str/dex via je items je wapen en je armor niet her-equipen, dikke fuck dus en goed opletten
Vette charRudy_V schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:43:
[...]
Maar toen was hij een stuk godly-er dan tegenwoordig (de stats zullen jullie ws tegenvallen, als je het zo terugleest). Het gemiddelde bezit van de mensen op GoT was toen net iets van 1 Ist ofzo. De economie is het laatste jaar onder invloed van JSP een stuk efficienter geworden. Ook als je net begint is er al redelijk snel wat te verdienen.
Op SC heb ik een soortgelijke char nu.
Ik zat nog wat rond te zoeken naar oude posts van me op het diabloii.net
http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=145822 en niemand die ook iets bood
Verwijderd
vette shit hoor!! ik heb ongeveer zelfde build alleen in plaats van shakoBER een perfect duel BER'D coa, en in plaats van skillers met life heb ik skillers met str voor de coa, en in plaats van eth sands heb ik 100% perfect upped ww boots en 2 x bk's, amu met fcr en str, zal vanavond even complete build posten nu niet tijd :xRudy_V schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:43:
[...]
Stats:
Level97
Vrijwel max holy shield (19 punten ofzo)
Base energy en 2 punten in str ofzo (om dusk aan te kunnen)
80dex oid (voor maxblock met sacred targe, dat is 155 met items oid)
arach 118
ST 44@ 15ed 35-105 mana
hoto 40 / wizzy
bk/nature/soj
CTA 6 +crap spirit
Eth sands
5x skillers (20, 25, 26, 26 en 43, zoiets iig)
rest met 20life-3Xdefense en 20life-resist spul
20/18/10 anni
20/19 torch
shako jah en shako ber
mara29
tegenwoordig vrij standaard, vroeger werd je echt voor gek verklaard als je voor 125fcr ging ten koste van hoz.
Uit het hoofd: 5k leven, 1k mana, 15K defense, 15K hammers, 125fcr, genoeg resists om lower resist over je heen te krijgen in CS. En nog een standaard merc met insight, andy en forti.
ik zat gister lekker wat MF runs te doen en toen opeens BAM, temporarily suspended? Mag je geen unlimited games meer aanmaken ofzo?
dan hebben ze het gefix want ik weet nog dat ik mijn perfect watravlers en mijn armor weet niet meer wat het was zou skullders kunen zijn verloen ben door die bug omdat ik mijn lichaam pakte en alles er uit viel. dat was vroeger zo.Dalyxia schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:57:
[...]
ja, dit is de overbekende zogenoemde, double corpse probleem
wat gebeurt er dan? je raakt ineens spullen kwijt.
hoe: je bent dood gegaan, en je loopt naar je corpse om hem op te pakken, je pakt een crap zwaard op gewoon van een drop die er nog lag, je gaat vervolgens weer dood voordat je je eerste corpse oppakt, ga je vervolgens hierna uit de game, dan ben je ALLE items kwijt die in de EERSTE corpse zaten, waardoor je dus ineens alles kwijt bent behalve dat crappe zwaardje, omdat diablo2 alleen de LAATSTE corpse met inhoud onthoud, als je zonder equipment een 2e, 3e,4e 5e keer dood gaat maakt niet uit, omdat diablo2 de corpse met inhoud onthoud
Ook kan je zelf een 2e corpse creeren en wel met de str bug manier:
hoe: Doordat je items aan hebt die +strength geven, kun je andere items aan, als je dood gaat, heb je die strength van die items ook niet meer, pak je je corpse op, dan heeft Diablo2 een bepaalde volgorde van het her-equippen van je items, maar heb je gloves met +5 str en kon je daardoor je helm aan, dan zal bij het oppakken van je corpse je helm niet her-equiped kunnen worden omdat je helm eerder in de volgorde van her-equipen staat als je gloves, daardoor wil diablo2 de helm in je inventory doen, heb je je inventory vol, dan blijf er een 2e corpse op de grond liggen, die je nadat je wel genoeg str of ruimte in je inventory kunt oppakken(doordat je belt in je inventory geleegd word heb je vaak geen ruimte in je inventory)
jij hebt dus waarschijnlijk die 2e corpse niet gezien of gemist enz, en kon je door str/dex via je items je wapen en je armor niet her-equipen, dikke fuck dus en goed oplettenhopelijk waren het geen dure items
Nee je mag binnen 3 minuten of zo niet achter mekaar games maken.Chefbierrr schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:17:
ik zat gister lekker wat MF runs te doen en toen opeens BAM, temporarily suspended? Mag je geen unlimited games meer aanmaken ofzo?
Ik heb gelukkig tweak dsl en plug mijn andere modem in kan dan weer verder
binnen 3 min wat? 1 game 2? Is het bekend wat de breakpoint is voor de banMainuser X schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:23:
[...]
Nee je mag binnen 3 minuten of zo niet achter mekaar games maken.
Ik heb gelukkig tweak dsl en plug mijn andere modem in kan dan weer verder
Zonder loot ben ik alles kwijtVuurvoske schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:13:
Verwijderd
max 20 games per uur per cd key setChefbierrr schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:52:
[...]
binnen 3 min wat? 1 game 2? Is het bekend wat de breakpoint is voor de ban?
raad je er aan niet meer als 17/18 te maken
eerst temp ban is 30 min / 1 uur
wat een bla -______-Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:18:
[...]
max 20 games per uur per cd key set
raad je er aan niet meer als 17/18 te maken
eerst temp ban is 30 min / 1 uuruur / 6 uur / 12 uur / 24 uur / 3 dagen
na 3 dagen perm ban?
komt er opneer dat je games eigenlijk minimaal 4min moeten duren wil je safe zitten
Mn 2e key set komt binnekort binnen.. zou ik dan 17 games kunnen maken en dan switchen naar andere keyset en doorgaan?
Nee, het gaat op ip. One ban is all ban.Chefbierrr schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:25:
Mn 2e key set komt binnekort binnen.. zou ik dan 17 games kunnen maken en dan switchen naar andere keyset en doorgaan?
ik ben gescamed
. ze hebben hem gelocked en wat gebeurt er nu ? weet iemand het . krijg ik fg of niets alles weg.
LOL denk ik start D2 eens op en kijken of ik het nog kan 
Ga ik mijn chars van de 44day expires melding af halen heb ik temp ban
Volgende keer beter
Ga ik mijn chars van de 44day expires melding af halen heb ik temp ban
Volgende keer beter
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
w00t lvl8
haha
Beroeps brabander
Balen man. Denk dat je niks terug krijgt. Weet niet precies dat zijn gangetje gaat. Ben nog nooit gescammed geweest, dus daarmee.Mainuser X schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:19:
ik ben gescamed. ze hebben hem gelocked en wat gebeurt er nu ? weet iemand het . krijg ik fg of niets alles weg.
nee, je krijgt nix terug, het enige wat je kan krijgen is je gelijk, en een tag voor de scammer... fg's foetsie dusMaldred schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:48:
[...]
Balen man. Denk dat je niks terug krijgt. Weet niet precies dat zijn gangetje gaat. Ben nog nooit gescammed geweest, dus daarmee.
Moet je dan bij alle deals om een mod vragen of zo sjonge zegkwakke01 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:52:
[...]
nee, je krijgt nix terug, het enige wat je kan krijgen is je gelijk, en een tag voor de scammer... fg's foetsie dus
kans heb je altijd? waarbij ben je gescammed? die 40ed15ias jewels?Mainuser X schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:49:
[...]
Moet je dan bij alle deals om een mod vragen of zo sjonge zeg
Nee die niet maar ik had er een voor 9 ist weg gedaan en wilde die ist voor fg maar een van die ists ist dus gescamed. Nee die jewels good bussness had ik voor maras 30 (2-3 hr) en 2 hr gekocht alle 4Dalyxia schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:24:
[...]
kans heb je altijd? waarbij ben je gescammed? die 40ed15ias jewels?
ik was vandaag bij de MM maar helaas hadden ze geen Diablo2 daar. Nog meer tips? bart smit ofzo? anders haal ik hem wel bij bol.com
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ik heb hem bij free record shop gehaald samen met lod en classic voor 15 euries.Jazzper schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:53:
ik was vandaag bij de MM maar helaas hadden ze geen Diablo2 daar. Nog meer tips? bart smit ofzo? anders haal ik hem wel bij bol.com
Mja meestal niet, heb het nog nooit moeten doen. Als je ze niet vertrouwt en jij biedt iets aan, dan laat je ze maar eerst betalen, willen ze dat niet, dan medi halen. Willen ze geen medi omdat het te lang ofzo zou duren is dan pech voor hun, dan betalen zij maar eerst of anders de deal vergeten.Mainuser X schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:49:
[...]
Moet je dan bij alle deals om een mod vragen of zo sjonge zeg
Soms kijk ik ook naar hun postcount per dag. Zoals die van jouw had er 40+, beetje veel
hoe lang duurt het als een medi zou moeten komen ? Trouwens ik hebgeen 40 per dag heb er 70 in 1.5 maand tijd ?Maldred schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 00:48:
[...]
Mja meestal niet, heb het nog nooit moeten doen. Als je ze niet vertrouwt en jij biedt iets aan, dan laat je ze maar eerst betalen, willen ze dat niet, dan medi halen. Willen ze geen medi omdat het te lang ofzo zou duren is dan pech voor hun, dan betalen zij maar eerst of anders de deal vergeten.
Soms kijk ik ook naar hun postcount per dag. Zoals die van jouw had er 40+, beetje veel. Die zou ik dan ook niet te veel vertrouwen. Je kan het ook al meestal zien aan hun gedrag. Als ze bijvoorbeeld in andere topics beginnen te spammen met kinderachtige opmerkinge
Trouwens ben ik daar bezig te sellen komt deze dude langs. nadat ik gescamed ben.
http://img229.imageshack.us/img229/4310/scammerwa7.jpg
http://img229.imageshack.us/img229/4310/scammerwa7.jpg
[ Voor 25% gewijzigd door Mainuser X op 25-01-2008 01:07 ]
@hierboven: lol, hoe wil ie je betalen dan 
plaatje is btw bijna niet leesbaar
Verwijderd
Hoppa, voor 10 dollar d2 + expansion aangeschaft (hoesjes raak je kwijt, mailtjes kan je zowaar terugzoeken!
) dus zo aan de slag!
Ik zal op HCL een baba singer beginnen! En waarschijnlijk ook niets anders maken..
Accountname: iets van *wiebsje en de singer noem ik ook zoiets
Ik zal op HCL een baba singer beginnen! En waarschijnlijk ook niets anders maken..
Verwijderd
iets van wiebsjeVerwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 02:35:
Hoppa, voor 10 dollar d2 + expansion aangeschaft (hoesjes raak je kwijt, mailtjes kan je zowaar terugzoeken!) dus zo aan de slag!
btw werkt jou cold orb sorc al tollo? ik ben de die van mij weer een beetje aan het aankleden maar niet helemaal eens over de gear ^_^
als je zover bent gekomen dat je 3 dagen temp ban hebt moet je een email sturen naar diablo crew toe en dan moet je je unban aan vragen en dan doen hun het voor je.Chefbierrr schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:25:
[...]
wat een bla -______-
na 3 dagen perm ban?
komt er opneer dat je games eigenlijk minimaal 4min moeten duren wil je safe zitten.
ja als je gewoon meerdere keys sets hebt, en je bent met je eerste keyset bij game 17 zeg maar, en je switched dan naar je andere keyset kan je gewoon weer 17 games maken.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 08:43 ]
Maldred had het over die scammer van jouMainuser X schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 01:05:
[...]
hoe lang duurt het als een medi zou moeten komen ? Trouwens ik hebgeen 40 per dag heb er 70 in 1.5 maand tijd ?
Best goed te lezen nog al geef ik toe dat het groter had gemogenFrunz schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 01:21:
@hierboven: lol, hoe wil ie je betalen dan
hmm wilde wel voor je typen wat eer staat maar ik snap die qoutes niet alles wat main zegt is van donderdag en alles wat die andere gast zegt is van vrijdag en toch qoutes van elkaar
Mja ik zit meestal rond de 10-15 mf runs in 20-30min, hoeveel had jij er gedaan in dat uurtje dan?Chefbierrr schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:25:
[...]
wat een bla -______-
na 3 dagen perm ban?
komt er opneer dat je games eigenlijk minimaal 4min moeten duren wil je safe zitten.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:14:
[...]
iets van wiebsje
?
btw werkt jou cold orb sorc al tollo? ik ben de die van mij weer een beetje aan het aankleden maar niet helemaal eens over de gear ^_^
[...]
Jordi, Orb Soso is inderdaad zo goed als af (lvl80 nu). Dat wil zeggen dat alle imho noodzakelijke skills en gear erop en eraan zit.
Belangrijkste stats: 530 Orb-dam, max.block, max res, 70%fcr (>63% BP), 1 mana/teleport (geen last van manaburn), 30% FBR, 30% FHR, 55% ES (met 20 in TK).
Blind teleporten door Durance in Hell is volstrekt veilig. Meph is volstrekt veilig. Merc overleeft tegenwoordig ook 90% van de Meph-encounters door toepassing Kelpie Snare. Da's de ultieme oplossing tegen Meph. Bij gebruik van wapens met veel damage loop je het risico dat de Merc Dolls 1-hit killed en dat doet er veel pijn.
Teleporten naar de Throne is bijna volstrekt veilig. Alleen een Conviction Gloam Bosspack is scary.
In full-player games merk je wel dat haar Orb te zwak is. Heb ruim 20 skillpoints over dus wellicht dat ik IceBolt, de Orb-synergie, ga maxxen. Scheelt helaas maar 2% per punt, maar goed. Geen idee wat ik er anders mee ga doen.
Haar gear: Full Tals-set, Trangs-Gloves (20%fcr, 30% CR), res-ringen, upped Viscereaunt met Pdiamond en Trekkies. Verder een low-Torch en crap-anni --> +11 sorc skills totaal. Op switch een ES staff van Kwakke.
Helaas ben ik niet behendig genoeg om tussen de Orbs nog een non-timered spell te spammen. Meer oefenen zal daar wellicht nog wel verbetering in brengen. Is ook pas mijn 2e Sorc ooit, dus ben allang blij dat ze nog leeft.
Is een keer wat anders, he, dan al die eeuwige Enigma-Hammers
. En eigenlijk behoorlijk cheap (zoals zo'n beetje al mijn builds).
[...]
iets van wiebsje
[...]
Jordi, Orb Soso is inderdaad zo goed als af (lvl80 nu). Dat wil zeggen dat alle imho noodzakelijke skills en gear erop en eraan zit.
Belangrijkste stats: 530 Orb-dam, max.block, max res, 70%fcr (>63% BP), 1 mana/teleport (geen last van manaburn), 30% FBR, 30% FHR, 55% ES (met 20 in TK).
Blind teleporten door Durance in Hell is volstrekt veilig. Meph is volstrekt veilig. Merc overleeft tegenwoordig ook 90% van de Meph-encounters door toepassing Kelpie Snare. Da's de ultieme oplossing tegen Meph. Bij gebruik van wapens met veel damage loop je het risico dat de Merc Dolls 1-hit killed en dat doet er veel pijn.
Teleporten naar de Throne is bijna volstrekt veilig. Alleen een Conviction Gloam Bosspack is scary.
In full-player games merk je wel dat haar Orb te zwak is. Heb ruim 20 skillpoints over dus wellicht dat ik IceBolt, de Orb-synergie, ga maxxen. Scheelt helaas maar 2% per punt, maar goed. Geen idee wat ik er anders mee ga doen.
Haar gear: Full Tals-set, Trangs-Gloves (20%fcr, 30% CR), res-ringen, upped Viscereaunt met Pdiamond en Trekkies. Verder een low-Torch en crap-anni --> +11 sorc skills totaal. Op switch een ES staff van Kwakke.
Helaas ben ik niet behendig genoeg om tussen de Orbs nog een non-timered spell te spammen. Meer oefenen zal daar wellicht nog wel verbetering in brengen. Is ook pas mijn 2e Sorc ooit, dus ben allang blij dat ze nog leeft.
Is een keer wat anders, he, dan al die eeuwige Enigma-Hammers
ik ben gister lvl 24 geworden 
Dus als er vanavond iemand tijd heeft, om even met anya en ancients te helpen
Ennuh met orb zet ik op de linker muis altijd glacial, lekker handig bij baal die packs freezen tussen de orbs door.
Gister dropte er nog een uniq ring in a3, manald ring
Dia kan ik in een solo game al makkelijk verslaan. Verder durf ik nog niet, naja heb nu blizzard dus zou de bloody hills kunnen clearen.
Dus als er vanavond iemand tijd heeft, om even met anya en ancients te helpen

Ennuh met orb zet ik op de linker muis altijd glacial, lekker handig bij baal die packs freezen tussen de orbs door.
Gister dropte er nog een uniq ring in a3, manald ring
Dia kan ik in een solo game al makkelijk verslaan. Verder durf ik nog niet, naja heb nu blizzard dus zou de bloody hills kunnen clearen.
Verwijderd
ik heb deze build denk ik ook alleen ik heb geen full blocktollo71 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:55:
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:14:
[...]
veel tekst
[...]
en hoeveel heb je nodig met een upped visc shield?
@darky als je boost moet geef je maar een gil
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 09:24 ]
Heb nu, uit mijn hoofd, 170 dex. Maar de harde punten in dex vallen wel mee. Veel gear geeft +dex : Torch/anni/Tals/ravenfrost o.a.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 09:24:
[...]
ik heb deze build denk ik ook alleen ik heb geen full blockhoeveel zit er bij jou in dex?
Full block is toch lekker hoor in HC. Zeker als je geen uber-godly gear hebt, zoals ik. Safety first
Ik zal je ook adden Darky, zodra ik thuis ben.
Exp boost is belangrijker denk ikVerwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 09:24:
[...]
ik heb deze build denk ik ook alleen ik heb geen full blockhoeveel zit er bij jou in dex?
En upped visc is vette shield, dat is ook mijn end goal shield.
Volgens mij heb ik jou al in de lijst, hc-darky is mijn acc.tollo71 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 09:38:
[...]
Ik zal je ook adden Darky, zodra ik thuis ben.
ik heb erMainuser X schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 01:05:
[...]
hoe lang duurt het als een medi zou moeten komen ? Trouwens ik hebgeen 40 per dag heb er 70 in 1.5 maand tijd ?
Waardoor mensen dus altijd zeuren over postcount, maar soms ook weer niet omdat ze zien dat ik al wel erg lang geregistreerd ben
Verwijderd
enige waardoor je ze gaan vertrouwen is als je veel trade en bekend word voor de rest niets en ofc niet scammen en moeilijk doen op het forum of in dki zitten ofzoDalyxia schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:04:
[...]
ik heb er
Waardoor mensen dus altijd zeuren over postcount, maar soms ook weer niet omdat ze zien dat ik al wel erg lang geregistreerd ben, anyway, hopelijk nu met got-guild helemaal geen problemen meer
Iddpsychoclown schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:48:
[...]
Maldred had het over die scammer van jou
Voor mij maakt postcount ook niet uit, heb al scammers gezien met +3000 post, maar toen ik er nog minder had dan nu kreeg ik wel gezeik dat ik altijd alles eerder moest geven omdat ik een low postcount hadDalyxia schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:04:
[...]
ik heb er
Waardoor mensen dus altijd zeuren over postcount, maar soms ook weer niet omdat ze zien dat ik al wel erg lang geregistreerd ben, anyway, hopelijk nu met got-guild helemaal geen problemen meer
Vraagje,
Als ik alle skillpoints die ik over heb (en nog verwacht te krijgen) met mijn lvl80 Orber nu stop in Fireball/Bolt kom ik volgens de skillcalculator uit op ~1750 Fireball damage. Is dat genoeg om redelijk soepel Hell Cold Immunes om te leggen in max. 3pl-games?
Alternatief is geen secendary attack maar synergie Orb maxxen (Orb van ~500 --> ~~700). Geen oplossing voor Cold Immunes dan (Merc heeft Kelpie Snare = low damage).
Als ik alle skillpoints die ik over heb (en nog verwacht te krijgen) met mijn lvl80 Orber nu stop in Fireball/Bolt kom ik volgens de skillcalculator uit op ~1750 Fireball damage. Is dat genoeg om redelijk soepel Hell Cold Immunes om te leggen in max. 3pl-games?
Alternatief is geen secendary attack maar synergie Orb maxxen (Orb van ~500 --> ~~700). Geen oplossing voor Cold Immunes dan (Merc heeft Kelpie Snare = low damage).
Verwijderd
Hadden jullie net ook lagspikes... Ik zag opeens mn halve friendslist offline duiken dus ik neem aan van wel... ik heb gewoon doorgespeeld (stom stom stom) heeft me ongeveer 300k gold gekost
MAAAAAAAAR... nm baal dood (solo), dat was nog lastig met cold/fire immune Torment (baal minion)
MAAAAAAAAR... nm baal dood (solo), dat was nog lastig met cold/fire immune Torment (baal minion)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 11:10 ]
Verwijderd
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar met +- 1700 dmg attacks heb ik al moeite op Nightmare.... maar het is wel handig om idd een secondary attack te hebben (persoonlijk ben ik fan van static field en dan de merc de rest te laten doentollo71 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:07:
Vraagje,
maarja je merc gaat soms zo snel liggen als ie een curse krijgt -_-, terwijl ik toch denk dat ie van mij redelijk wat zou moeten kunnen hebben
--> lvl 87 defiance Andy's visage, insight C voulge, shaftstop.
verder gister in 1 run thundergods en titansrevenge gevonden, vond ik vrij apart xD, helaas was die thundergods ethereal, WAY to go als het andersom was
verder gister in 1 run thundergods en titansrevenge gevonden, vond ik vrij apart xD, helaas was die thundergods ethereal, WAY to go als het andersom was
[ Voor 27% gewijzigd door Chefbierrr op 25-01-2008 11:27 ]
Ah, tnx. Geen Fireball dus...... Static Field heb ik natuurlijk. Alleen is mijn Merc (bewust) geen killing machine. Op HC is het namelijk zeer ongewenst dat hij bij het blind teleporten door Durance een paar Dolls 1-hi-killed (en mij dus ook). Hij draagt dus een Kelpie Snare, low damage maar een super-fijne 75% slow! Ideaal bij Bosses.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:16:
[...]
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar met +- 1700 dmg attacks heb ik al moeite op Nightmare.... maar het is wel handig om idd een secondary attack te hebben (persoonlijk ben ik fan van static field en dan de merc de rest te laten doen)
Dat betekent dus geen secendary attack. Dacht er even aan om alles in Enchant+Warmth te gooien maar volgens de skillcalculator levert dat ook maar ~500 fire damage op. Leek me lekker om starting chars te Enchen maar levert dus weinig prijs-prestatie op.
Misschien dan maar IceBolt maxxen als synergie van Orb......
@Jordi, je bent lekker actief atm op d2jsp! Sorc-uitrusting is binnen? (Visc-dinges-schild, soso-T).
Verwijderd
jep heb complete build met torches en annie enzo alleen dex is laag,stormshield zegt 67% block en upped visc zegt 70% chancetollo71 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:27:
[...]
@Jordi, je bent lekker actief atm op d2jsp! Sorc-uitrusting is binnen? (Visc-dinges-schild, soso-T).
maar als je bij dex kijkt staat er dat hij maar 34% block kans heeft
met 2 x 20 dex ravens en 17 dex marrowalks heeft hij dan 54%
volgens mij klopt er bij mij iets niet
ben aan het baalrunnen doe je mee?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 11:31 ]
Visceraunt(sp?)? Die heb ik nog wel een stuk of wat op mules zitten.
No can doVerwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:31:
[...]
jep heb complete build met torches en annie enzo alleen dex is laag,stormshield zegt 67% block en upped visc zegt 70% chance
Jordi, jij enig idee betreffende Fireball damage (~1750 in Hell vs CI's)?
Heej Jacub, long time no see
Verwijderd
Ik ben nog nooit hybrid gegaan omdat het meestal ten koste gaat van het orginele idee wat je hebt, maar ivm een orb sorc zou het wel kunnen, mischieen een andere fireskill? omdat merc toch genoeg slowed kan je ook een slowspell doen bijv meteor of firewall of anders gewoon een killer merctollo71 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:35:
[...]
No can do@work atm.....
meteor is vrij sloom, je merc moet dan meewerken of je moet constant teleporten zodat de groep de meteor op zijn hoofd krijgt.
Firewall is hetzelfde, ze lopen er zo doorheen tenzij je merc mee werkt.
Hydra schiet om zich heen, wat ik persoonlijk handiger vind bij een ORB sorc.
Je kunt er zelfs tower runs mee doen, zolang jemerc maar een beetje dmg kan doen.
Zorg dat je 1 van de 2 ingangen blockt met de merc en spamm de hydra
Tevens enchant voor extra AR/Fire dmg op je merc, al is het niet veel.
Dat je 34% block kans hebt, en 54% icm 2ravens en marrow klopt
omdat je meer dex hebt.
Firewall is hetzelfde, ze lopen er zo doorheen tenzij je merc mee werkt.
Hydra schiet om zich heen, wat ik persoonlijk handiger vind bij een ORB sorc.
Je kunt er zelfs tower runs mee doen, zolang jemerc maar een beetje dmg kan doen.
Zorg dat je 1 van de 2 ingangen blockt met de merc en spamm de hydra
Tevens enchant voor extra AR/Fire dmg op je merc, al is het niet veel.
je moet natuurlijk wel wat punten op dex zetten, het getal wat je bij de schield ziet is de maximale block kans indien je genoeg dex points zet.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:31:
[...]
jep heb complete build met torches en annie enzo alleen dex is laag,stormshield zegt 67% block en upped visc zegt 70% chance
Dat je 34% block kans hebt, en 54% icm 2ravens en marrow klopt
[ Voor 40% gewijzigd door pstalman op 25-01-2008 11:54 ]
Omdat sinds lod de kans berekend wordt via dex. Op classic zou je daadwerkelijk 70% hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:31:
[...]
Dus klopt prima.
Nee, ik doe niet mee
btw voor de die hards die nu aan het spelen zijn, bewaar aub een Eth(2x), Sol en Shael rune
Had laatst een een orb soso met firball als sec attack, ging nog best goed in 2p game, maar ik had dan met skills orb max, cold mast denk ook max, tele en static 1 punte, en voor de rset fireball en meto en fire mastery. Deed daarmee behoorlijke dmg op hell, maar geen 1 klap killer.tollo71 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:35:
[...]
No can do@work atm.....
Had wel redelijk veel punten in fire, denk meer dan dat jij nog kan doen. Je had er toch iets van 20 ofzo over?
Verwijderd
heeft er iemand een mooie staff/wand voor een cold sorc?
+1-2 to all skills mag ook
heb een one handed unique sword met +50% casting speed in ruil als iemand wilt
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 13:00 ]
scl/hcl?Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:59:
je bedoelt wizzard spike aka wizzyVerwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:59:
Of spectal shard?
Ik denk dat een Spirit zwaardje heel lekker is voor gebinnende casters: +2 skills,25-35% fcr en veel mana. Ik heb er nog wel een voor je @HC. Neem je als schild Viscareaunt(+1 sorc, goede block) (heeft Jacub voor je) od Lidless Wall (+1 sorc, 20%fcr).
@Maldred, nu op lvl80 21 punten over. Worden realistisch gezien misschien ooit 30.....
[ Voor 9% gewijzigd door tollo71 op 25-01-2008 13:45 ]
Verwijderd
ik geloof idd spectral shardtollo71 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:43:
[...]
Of spectal shard?
Ik denk dat een Spirit zwaardje heel lekker is voor gebinnende casters: +2 skills,25-35% fcr en veel mana. Ik heb er nog wel een voor je @HC. Neem je als schild Viscareaunt(+1 sorc, goede block) (heeft Jacub voor je) od Lidless Wall (+1 sorc, 20%fcr).
@Maldred, nu op lvl80 21 punten over. Worden realistisch gezien misschien ooit 30.....
Als je er 30 over hebt, kan je wel een 2de soort bijpakken, maar het gaat geen vette dmg zijn. En in een 8pl game ga je met je 2de soort skill helemaal geen dmg doen, dus weet niet echt of het de moeite is...tollo71 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:43:
[...]
Of spectal shard?
SCL? Zoja dan heb ik wel 2 eth sowieso, sol heb ik zelf nodig en shael weet ik nietDarkY schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:45:
btw voor de die hards die nu aan het spelen zijn, bewaar aub een Eth(2x), Sol en Shael rune
Helaas, voor HC heb ik ze nodig.psychoclown schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:32:
[...]
SCL? Zoja dan heb ik wel 2 eth sowieso, sol heb ik zelf nodig en shael weet ik niet.
Op SC heb ik wel een shael voor je.
Met een Orb-soso kun je zowiezo weinig klaarmaken in 8pl-games. Zelfs met een 1k-Orb. Heb het hier over 2/3-pl games. Niemand een Fireball van ~1.7k?Maldred schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:11:
[...]
Als je er 30 over hebt, kan je wel een 2de soort bijpakken, maar het gaat geen vette dmg zijn. En in een 8pl game ga je met je 2de soort skill helemaal geen dmg doen, dus weet niet echt of het de moeite is...
om te testen kan je natuurlijk even snel singpleplayer char maken met een template char, kun je het zo testen.
Op SCL orb/fireball soso met low orb dmg en ~ 2.2k fb dmg. Gaat nog redelijk moet ik zeggen maar het was een beetje mislukte sosotollo71 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:49:
[...]
Met een Orb-soso kun je zowiezo weinig klaarmaken in 8pl-games. Zelfs met een 1k-Orb. Heb het hier over 2/3-pl games. Niemand een Fireball van ~1.7k?
@Darky
Nee dan heb ik helaas niet want speel geen HCL en shael heb ik niet nodig maar toch bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 25-01-2008 15:09 ]
Verwijderd
ik heb alle runes waarschijnlijk wel voor je, pm maar als je online bent,DarkY schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:02:
om te testen kan je natuurlijk even snel singpleplayer char maken met een template char, kun je het zo testen.
@tollo: ik word nu al gek van die complete orb sorc! dat is echt niks voor mij!
iemand complete tals set kopen met 2/2/2 orb, ptopazed helmet, 911def armor, wt's, storm + sorc torch en anni
Ik zal je whisperenVerwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:17:
[...]
ik heb alle runes waarschijnlijk wel voor je, pm maar als je online bent,
iemand complete tals set kopen met 2/2/2 orb, ptopazed helmet, 911def armor, wt's, storm + sorc torch en anni?
bewaar dat maar, als ik een beetje doorspeel moet ik dat morgenavond aankunnen
maar ja heb niets te betalen, of je moet SC spul willen
Damn, Jordi, wil graag met je ruilen qua Tal set.......Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:17:
[...]
iemand complete tals set kopen met 2/2/2 orb, ptopazed helmet, 911def armor, wt's, storm + sorc torch en anni?
Verwijderd
we zullen vanavond wel ff kijken als je online benttollo71 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:36:
[...]
Damn, Jordi, wil graag met je ruilen qua Tal set.......
Verwijderd
ik geef je 1000 goud daarvoorVerwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:17:
[...]

Ik wil een nieuwe sorc maken.. Misschien voor MF of misschien voor pure damage en rushen. Ik zat zelf een beetje te denken aan FO/Blizzard.
Als ik deze gear neem:
Helm: Griffon's Eye 25%FCR
Armor: Enigma
Weapon: Eschuta's 40%FCR
Shield: Spirit 35%FCR
Gloves: Frostburns/magefist 20%FCR
Belt: Arachnid 20%FCR
Rings: 2 * SoJ
Amu: Mara's
Boots: WT's/Treks
Zou deze gear goed genoeg zijn voor damage en genoeg FCR? In totaal 140 FCR van de items..
Items leveren verder +13 skills op, en met charms kom ik dan op +22 cold skills. Dus lvl 42 Blizzard/FO..
Als ik deze gear neem:
Zou deze gear goed genoeg zijn voor damage en genoeg FCR? In totaal 140 FCR van de items..
Items leveren verder +13 skills op, en met charms kom ik dan op +22 cold skills. Dus lvl 42 Blizzard/FO..
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Armor Coh spendeer die paar punten voor tele 
strength van torch anni geen eni op een sorc heh.
Waarom geen Enigma?Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 01:33:
Armor Coh spendeer die paar punten voor tele
CoH heeft wel +65 maar voor de rest zijn ze redelijk gelijkwaardig m.u.v. het feit dat Enigma +str op lvl basis heeft, dus minder punten in str nodig..
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
blizzard is een heel stuk sterker als FO, dus dan zou ik voor blizzard gaan, maar misschien kan je beter voor lightning gaan met deze gear... blizzard moet je btw ook snowclash belt voor hebbenAngeloonie schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:51:
Ik wil een nieuwe sorc maken.. Misschien voor MF of misschien voor pure damage en rushen. Ik zat zelf een beetje te denken aan FO/Blizzard.
Als ik deze gear neem:
Zou ook beter Coh pakken. Omwille van: je kan enigma pakken en zo meer in bv vit stoppen, maar dat levert maar 2 life per punt op, wat weinig is. Of je kan CoH pakken, heb je wel meer str nodig, maar heb je ook wel +65resist, wat je nodig gaat hebben. Beter meer resist dan 150 extra lifeAngeloonie schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 10:21:
[...]
Waarom geen Enigma?
CoH heeft wel +65 maar voor de rest zijn ze redelijk gelijkwaardig m.u.v. het feit dat Enigma +str op lvl basis heeft, dus minder punten in str nodig..
Toen ik nog speelde kon je beter een CoH aantrekken hoor. Die resist is massive en vooral als je bossruns gaat doen is resist wel handig. FCR+Resist+Vita is voor een sorc wel fijn
het ligt er dus wederom heel erg aan wat voor runs je wilt gaan doen.Dalyxia schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:09:
[...]
blizzard is een heel stuk sterker als FO, dus dan zou ik voor blizzard gaan, maar misschien kan je beter voor lightning gaan met deze gear... blizzard moet je btw ook snowclash belt voor hebben
Als je ALLEEN maar bossruns gaat doen (andy/meph) dan is het aan te raden puur voor Blizzard te gaan (en dan beter niet een griffon als headpiece maar een 2 cold 20 fcr 2 sox circlet ofzo... griffon is echt een beetje overkill (NW kan ook))
Als je ook area's wil gaan clearen (CS // pit // WSK) dan kan je het beste FO/CL of pure lightning gaan.
CoH vs Eni --> CoH geeft resists, dus kan je mf op andere items plakken, Eni geeft str en mf, dus kan je op andere items mf plakken.... btje kip ei verhaal
Verwijderd
*denkt ff na* FO?
owh ja,,, frozen orb natuurlijk
owh ja,,, frozen orb natuurlijk
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 12:40 ]
Verwijderd
mn MF-sorc heeft een probleempje... kheb nightmare baal dood en kan m (met enorm veel moeite) soloen... jedoch in hell-mode is bijna alles cold immune en das toch zo'n beetje mn enige dmg.... Omdat nightmare clear is geeft ie in de list alleen maar Hell mode games weer.... dit zuigt echt enorm
komt omdat je baal gedaan hebt, maar heb je nog een char op NM. Dan kun je met die de game lijst checken, gamename copy en dan met de mf sorc inloggen en pasten.Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:42:
mn MF-sorc heeft een probleempje... kheb nightmare baal dood en kan m (met enorm veel moeite) soloen... jedoch in hell-mode is bijna alles cold immune en das toch zo'n beetje mn enige dmg.... Omdat nightmare clear is geeft ie in de list alleen maar Hell mode games weer.... dit zuigt echt enorm
Of gewoon zelf games maken en hopen dat mensen joinen.
Btw wie heeft net de got game gemaakt, zie niemand in de lijst online en game bestond al met 1 charm op de grond.
* pstalman is nu lvl 51
Verwijderd
iemand hier die ook median 2008 speelt?
ik zoek trouwens nog een 6 socket druide bow, als iemand deze heeft
ben zelf lvl 30 druide met een actje 2 merc
voor hamachi server:
Margootje // got
ik zoek trouwens nog een 6 socket druide bow, als iemand deze heeft

voor hamachi server:
Margootje // got
jaaah!Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:33:
iemand hier die ook median 2008 speelt?
ik zoek trouwens nog een 6 socket druide bow, als iemand deze heeft![]()
voor hamachi server:
Margootje // got
check gotDiablo forum!
(trouwens, hamachi is zoooo 2007
Verwijderd
als mijn CM hoog genoeg is zijn CI's dan raakbaar met cold dmg? zo nee, wat moet ik dan doen om hellmode levend door te komen?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 23:48 ]
ze zijn nog steeds niet te raken, daarvoor heb je conviction nodig, wat dus op een infinity op je merc zou betekenen
je kan natuurlijk ook een 2e skill erbij doen, of je zou samen kunnen spelen (wat de bedoeling is
)
je kan natuurlijk ook een 2e skill erbij doen, of je zou samen kunnen spelen (wat de bedoeling is
Verwijderd
mmm... conviction... maar kheb al insight, wie zit er in hell SCL act 1?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 00:40 ]
Je kan beter hardcore spelenVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 00:39:
mmm... conviction... maar kheb al insight, wie zit er in hell SCL act 1?![]()
Dit topic is gesloten.