moet toch op allebei de modes minimaal 1 goeie MF hebben he
zijn de keys nog wat waard op SCL ik heb nu 2 terror keys geloof ik
niet echt voor 1*3 krijg je een pul geloof ik.Chefbierrr schreef op zondag 27 januari 2008 @ 01:40:
gelijk geedit sry tik foutje
[ Voor 6% gewijzigd door Mainuser X op 27-01-2008 09:21 ]
1 keyset is pul, 3x3 is mal, 5x3 is istChefbierrr schreef op zondag 27 januari 2008 @ 01:40:
Was gisteravond een beetje moe en dan moet je op HC niet gaan spelen

Maar ik ben inmiddels lvl 62 en zit in a1 hell
Dus eens kijken wat vandaag biedt
[ Voor 27% gewijzigd door pstalman op 27-01-2008 09:03 ]
Verwijderd
.DarkY schreef op zondag 27 januari 2008 @ 09:01:
[...]
1 keyset is pul, 3x3 is mal, 5x3 is ist
Was gisteravond een beetje moe en dan moet je op HC niet gaan spelen![]()
Maar ik ben inmiddels lvl 62 en zit in a1 hell
Dus eens kijken wat vandaag biedt
als je beetje door doet kan je mee hel baalrunnen
mooneater, don en ik spelen op de server van D2 maniacs. Voordeel daarvan is dat het gelijk is aan B.net, dus met open games & een ladderVerwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:33:
iemand hier die ook median 2008 speelt?
ik zoek trouwens nog een 6 socket druide bow, als iemand deze heeft![]()
ben zelf lvl 30 druide met een actje 2 merc
voor hamachi server:
Margootje // got
don is net geripped, moon is ~lvl 65 en ik ben inmiddels lvl 83
ik kan 3000 BA nu runnen voor de charms
heb atm een soso/pally/nec/assa charm 6 verschillende charms nu op mn mule staan
daarnast wat mid-lvl stuff, en een zooi soxed items, runes, jewels en zo meer.
dudu items gooi ik altijd meteen weg, maar als ik een sacred bow vindt zal ik hem wel voor je houden
-edit- oh just in case... HC ofc
[ Voor 20% gewijzigd door kwakke01 op 27-01-2008 11:19 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Tijdje alweer niet gerushed geweest... Zijn de regels omtrent A3 aangepast in 1.11? Ik heb Mephi quest finished, maar ik kan niet naar A4.. Ik kan de Durance niet in, niet via TP of de ingang in Tranvincal...
Moet ik echt per se alle relics bij elkaar halen?
Verwijderd
Ikke ben net bezig, heb een lvl 20 druid en een lvl 19 assa.. hoever ben jij?Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:17:
bij de weg... heeft er nog iemand een low lvl HC character? Ik ben bang in mn eentje
/w *K-Mile
Als je trav gedaan hebt kan je naar durance, en daarvandaan dus ook naar act 4. Maar je moet trav council hebben.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:19:
Tijdje alweer niet gerushed geweest... Zijn de regels omtrent A3 aangepast in 1.11? Ik heb Mephi quest finished, maar ik kan niet naar A4.. Ik kan de Durance niet in, niet via TP of de ingang in Tranvincal...
NopeSkyclad schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:33:
[...]
Zit jij te dupen of zo... lekkere voorraad HRs
Ik heb een vriend die me af en toe een lading items geeft.. Hij zal ze wel geduped hebben ofzo, maar I don't care, ik verkoop die runes toch meteen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
GezelligAngeloonie schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:49:
[...]
Nope
Ik heb een vriend die me af en toe een lading items geeft.. Hij zal ze wel geduped hebben ofzo, maar I don't care, ik verkoop die runes toch meteen
Doet ie ook aan bestellingen?
WTF idd....Skyclad schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:33:
[...]
Zit jij te dupen of zo... lekkere voorraad HRs
Dat is idd niet mis
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
subtiele hint?
Als je een rush nodig hebt, laat maar wat weten.
idd niet slecht maar ik denk dat die 30 for a start mss een te hoge start isDarkY schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:37:
me eerste HF op hell, gelijk goede drop
zie http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14614573
Aangezien ik een legit Bramble wil maken (ga niet een legit Sur in een armor met een duped Ohm stoppen) heb ik 4 legit Guls nodig om een Ohm te cuben, vandaar dat ik die Gul wel wil
Maakt in principe niet zoveel uit, want ze dupen gewoon hr's en cuben ze daarna zodat ze niet spoofen. De hr's die je eigenlijk koopt zijn dus legitSkyclad schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:05:
Aangezien ik een legit Bramble wil maken (ga niet een legit Sur in een armor met een duped Ohm stoppen) heb ik 4 legit Guls nodig om een Ohm te cuben, vandaar dat ik die Gul wel wil
4 guls kopen is wel redelijk duur, is op zijn minst 120 fg, waarvan je bijna 2hr's kan kopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Maldred op 27-01-2008 21:09 ]
Verwijderd
Appreciate the offer, maar was niet mijn intentieMaldred schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:47:
[...]
subtiele hint?
Als je een rush nodig hebt, laat maar wat weten.

Ik vind het op HC wel prettiger om te lvlen op mijn eigen niveau, maar ik hoef niet perse heel A3 door als het niet hoeft
Als je geen char hebt die de wp in act 3 durance heeft dan heb je pech. Dan moet je ze dus wel allemaal halen.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:16:
[...]
Appreciate the offer, maar was niet mijn intentieAl sla ik het zeker niet af, mochten we elkaar treffen op B.net
Ik vind het op HC wel prettiger om te lvlen op mijn eigen niveau, maar ik hoef niet perse heel A3 door als het niet hoeft
Verwijderd
aangeboden: SCL Normal Baal-runs
<<<voelt zich nog niet zeker genoeg voor Nightmare
woei... een avatar
<<<voelt zich nog niet zeker genoeg voor Nightmare
woei... een avatar
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 23:14 ]
Verwijderd
hey kan iemand mij misschien 'n boostje geven HCL? Ik speel normaal normal gewoon uit met 'n nieuw char, maar met 'n singer is dit echt niet chill.. accname was dus Wiebsje, char heet LeWigre - zou 't waarderen!
hoe lang moet je zo'n trade open houden op d2jsp, ik heb nu een guild bod. Moet ik deze gewoon accepten (het maakt mij niet uit als ik wat minder krijg als een guildie er blij mee is).
Of moet ik wachten tot er wel iemand 35fg of hoger bied?
Ik wil toch alleen maar een talarmor/amu/shako en eventueel wartravelers en dat moet wel kunnen volgens mij
Btw denk dat ik ook maar op SC me Ohm en gul via de site ga verkopen. Altijd handig om wat te sparen zodat me pala ook een eni heeft als ie het aankan
Ik wil toch alleen maar een talarmor/amu/shako en eventueel wartravelers en dat moet wel kunnen volgens mij
Btw denk dat ik ook maar op SC me Ohm en gul via de site ga verkopen. Altijd handig om wat te sparen zodat me pala ook een eni heeft als ie het aankan
[ Voor 18% gewijzigd door pstalman op 28-01-2008 10:37 ]
Goh Pindle dropte gister zowaar een IST, dan ben ik al blij -_-. Ik snap werkelijk niet hoe je oooit 40 high runes kan krijgen op een legale manier maarja ^^
Verwijderd
ik wil je er wel een tals armor(15fg), tals amu(10 fg) + 10 fg(voor shako) voor gevenDarkY schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:26:
hoe lang moet je zo'n trade open houden op d2jsp, ik heb nu een guild bod. Moet ik deze gewoon accepten (het maakt mij niet uit als ik wat minder krijg als een guildie er blij mee is).
pm me maar op d2jsp als je wilt traden
40 highrunes gaat niet op een legit manier, het enige wat een mogelijkheid zou zijn is op classic full games met lvl 1 chars rushen naar hell toe, dan omzetten naar Expansion en en de Hellforge quest doen en hopen op mal/ist/gul etc en die cuben naar High runesChefbierrr schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:54:
Goh Pindle dropte gister zowaar een IST, dan ben ik al blij -_-. Ik snap werkelijk niet hoe je oooit 40 high runes kan krijgen op een legale manier maarja ^^
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 10:57 ]
hmm ook niet verkeerd zo'n bod.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:55:
[...]
ik wil je er wel een tals armor(15fg), tals amu(10 fg) + 10 fg(voor shako) voor geven
Misschien moet ik dat maar accepten, ik neem nog bedenktijd tot ik thuis ben.
Grrrr... Gaat ie nog over me heen bieden ook...Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:55:
[...]
ik wil je er wel een tals armor(15fg), tals amu(10 fg) + 10 fg(voor shako) voor geven
Verwijderd
geduld hebbenSkyclad schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:04:
Die skiller van mij is niet erg populair... het staat nog steeds op maar 110fg, terwijl java skillers met minder life toch echt voor 140 of meer weg zijn gegaan de laatste weken
wat voor 1 is het dan?Skyclad schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:04:
Die skiller van mij is niet erg populair... het staat nog steeds op maar 110fg, terwijl java skillers met minder life toch echt voor 140 of meer weg zijn gegaan de laatste weken
na 2 jaar niet gespeeld te hebben sinds vorige week weer begonnen en heb het diablo2 vrisu weer aardog te pakken.
klein n00b vraagje jullie hebben het steeds over FG als trade values.
Nu kan ik wel PG (perfect gems) maar FG?
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Verwijderd
Forum Gold... de currency op D2jsp forumsLaryx schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:24:
na 2 jaar niet gespeeld te hebben sinds vorige week weer begonnen en heb het diablo2 vrisu weer aardog te pakken.
Verwijderd
of de optie;Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:36:
zoek ook ff op het woord 'beginner' in dit topic
"Edit post"
beginner
ok thanx
Nee joh HC is niks voor mij.
Een your connection was interrupted en je gooit dagen lvl-en weg.
gewoon softcore ladder.
nu is het een kwestie van gear verzamelen. Maar heb al een eaglehorn en een buriza.
[ Voor 14% gewijzigd door Laryx op 28-01-2008 15:08 ]
welkomLaryx schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:06:
[...]
Nee joh HC is niks voor mij.
Een your connection was interrupted en je gooit dagen lvl-en weg.
gewoon softcore ladder.
nu is het een kwestie van gear verzamelen. Maar heb al een eaglehorn en een buriza.
ik ben Dalyxia, als je wat nodig bent, vraag angeloonie, die is ernstig rijk
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:56:
beginners-dictionary (door beginner voor beginners):
HCL = hardcore ladder, online ladder competitie met hardcore characters (dood = dood)
SCL = softcore ladder, online ladder competitie met softcore characters, deze moet je eerst halen voordat je op de hardcore ladder mag, je kunt ook je ini file editen
MF = Magic Find, items met een magic find +% geven je meer kans om blauwe, gele, groene en gouden drops te krijgen en zijn dus een must voor snel goeie gear te vinden voor je andere characters. De meeste spelers maken dan ook een MF-character aan zoals een blizz-sorc of een hammerdin die snel kunnen clearen.
BR = Baal-run, de plek bij uitstek om snel te levelen met hulp van een high level en goede items te krijgen
HF-run = Hellforge run in d2 classic, geen level reqs dus dan kun je gewoon (met begeleiding) op lvl 1 alle drie de runs doen zodat je in notime high-runewords bij elkaar hebt, de hellforge in act 4 dropt leuke gems en runes via de quest
IAS = Increased attack speed, zeer belangrijk voor melee en ranged classes
FCR = Faster casting rate, zeer belangrijk voor casters (vooral de sorc)
FHR = Faster Hit Recovery, dit verkort de tijd dat je geen 'actie' kunt uitvoeren terwijl je word geslagen... ook handig
BP = Breakpoint, voorgenoemde 3 stats hebben zogenaamde breakpoints die een actie een frame korter maken en dus een belangrijke goal zijn.
RW = Runeword (diablo LOD), een runeword is een manier om runes in je items te socketen zodat ze een speciale Gouden statistiek krijgen (arreat summit heeft een volledig overzicht)
JSP = Jsp is een forum waarop je Forum Gold krijgt waarmee je Items kunt kopen en verkopen en nog veel meer!
FG = Forum Gold.
SOJ = Stone of jordan, een goeie ring met o.a. +skills
UT = Uber-tristram, de 'geheime', high lvl challenge met UberDiablo UberMephisto Uberbaal, Uberduriel, Uberizual en Lillith (Uberandariel)
CTC = Chance to Cast, een stat op een item waarmee je een kans hebt dat je een bepaalde skill gebruikt
VoR = Voice of reason, een runeword (1.10) Lem + Ko + El + Eld
Dream = runeword, Io + Jah + Pul
Insight = runeword, Ral + Tir + Tal + Sol
CM = Crescent moon, runeword, Shael + Um + Tir
CoH = Chains of Honor, runeword, Dol + Um + Ber + Ist
TG-belt = Thundergod's Visor, unique belt
WT = Wartravellers, Unique Boots
CC = Crowd Control, een techniek die word gebruikt zodat je niet te veel adds krijgt en/of niet te veel hoeft te lopen om snel te kunnen killen
Tal = Tal-rasha's wraps... een Sorceress set
Infinity = runeword, ber + um + ber + ist, belangrijk voor hellmode chars die maar 1 soort dmg doen
FR
CR
LR
PR
AR = Fire, Cold, LIghtning, Poison, All resist.. de resistances op items tegen bepaalde elementen.
als ik iets vergeet zeg het maar
dank je dank jeDalyxia schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:14:
[...]
welkom
ik ben Dalyxia, als je wat nodig bent, vraag angeloonie, die is ernstig rijkvoor de rest kan ik of 1 van de anderen je met erg veel dingen helpen, lvlen, rushen, ubers, pricechecks, mulen, "is dit bruikbaar" vragen, char build vragen, enz enz enz
I`ll keep it in mind.
heb nu een lvl 73 bowazon
en ben nog bezig met een Avenger(vengeance conviction)
en een meteorb sorc.
als men me wil added voor Bnet mijn account name is laryx
Verwijderd
wie gaat er even mee HCL koeien slachten! 
ik vroeg me trouwens iets af, wat is het nut van de zgn. "Ench" sorceresses en de "BO" barbs? Dan sta je daar en boost je de party en dan eh
ja
dan
dus..
?
ik vroeg me trouwens iets af, wat is het nut van de zgn. "Ench" sorceresses en de "BO" barbs? Dan sta je daar en boost je de party en dan eh
ja
dan
dus..
?
Meer damage en meer leven voor de rest. En zij kunnen ook echt wel wat hoor, als je tenminste een goede build maakt. Maar dedicated enchers en bo'ers zijn voor het eerstgenoemde. Die staan er lekke rom meer xp voor de rest te geven (grotere party = meer xp).Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:35:
wie gaat er even mee HCL koeien slachten!
ja
dan
dus..
?
Verwijderd
maar dat is toch helemaal niet leuk? Kijk als je met 'n group zou spelen met mensen die je kent en dan proberen zo snel mogelijk een bepaald level te halen zonder een ook maar dood te laten gaan - vetjes, maar gewoon public games met "Iench all!"
9 van de 10 keer dat die mensen zelf twee keys hebben, zichzelf enchen en hopen op zoveel mogelijk spelers in die game, zodat ze dus zelf ook meer exp krijgen. Wat zeg ik? 10 van de 10 keerVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:47:
maar dat is toch helemaal niet leuk? Kijk als je met 'n group zou spelen met mensen die je kent en dan proberen zo snel mogelijk een bepaald level te halen zonder een ook maar dood te laten gaan - vetjes, maar gewoon public games met "Iench all!"
ik heb trouwens nog nooit vs de Ubers gevochten.
En omdat ik nog een SC char heb, zou ik graag dit willen meemaken.
Dus ga je binnenkort op een avond de Ubers killen, ik zou graag mee willen doen.
EN nee ik hoef die torch niet, heb er 1
Op hc lijkt me dit nog een beetje suicide
Dus ga je binnenkort op een avond de Ubers killen, ik zou graag mee willen doen.
[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 28-01-2008 15:57 ]
Op hc is dit prima te doen, hje moet er alleen niet als een kip zonder kop inrennen. Ach, zelfs dat kan eigenlijk wel 
Verschil met hc is zoals altijd dat je veel meer in vita hebt gepropt. Je wilt meer survivability, dus je gear is er ook naar. Maar daarom zijn de ubers niet veel anders dan op scl. Gewoon meppen. Of schoppen, naar gelang je build
Verschil met hc is zoals altijd dat je veel meer in vita hebt gepropt. Je wilt meer survivability, dus je gear is er ook naar. Maar daarom zijn de ubers niet veel anders dan op scl. Gewoon meppen. Of schoppen, naar gelang je build
Verwijderd
ik wil ook wel mee... ik moet die torch wel daarentegenDarkY schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:57:
mja ik heb ze zelfs op SC nog niet gezienPheno79 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:04:
Op hc is dit prima te doen, hje moet er alleen niet als een kip zonder kop inrennen. Ach, zelfs dat kan eigenlijk wel
Uberdiablo daarentegen vaak genoeg, heb heel wat anni's verkocht op HC
net een jewel gevonden: 15% IAS 38% ED, wat is dat ong waard?
kan ik die guild btw nog joinen, en zo ja what to do?
kan ik die guild btw nog joinen, en zo ja what to do?
[ Voor 32% gewijzigd door Chefbierrr op 28-01-2008 18:13 ]
Verwijderd
heeft iemand enig idee welk hack ik bedoel:
( is enkel om median 2k8 uit te testen hoor)
het was een maphack ingebouwd met een tppk cheat.
in het spel zelf had je rechts midden opties om instant te pken .. chicken etc. aan te zetten.
iemand enig idee?..
ik gebruikte deze ook maar ben ik helaas kwijt.
alvast bedankt
( is enkel om median 2k8 uit te testen hoor)
het was een maphack ingebouwd met een tppk cheat.
in het spel zelf had je rechts midden opties om instant te pken .. chicken etc. aan te zetten.
iemand enig idee?..
ik gebruikte deze ook maar ben ik helaas kwijt.
alvast bedankt
Verwijderd
word denk niet gewaardeerd om dat hier te posten, denk dat het verstandig is als link verwijderd word ^^
bah! kuthacks!
iets anders. Ik ben nu level 18 amazon in classic Diablo2 (zonder LoD). Ik zit nu in act 2 en ben met mijn 2e quest bezig. Ik heb het gevoel dat ik een veel te laf wapen heb. Ik speel dit spel dus nieuw dus ben geen kenner. Ik heb 2 bogen. Een socketed hunter bow en een composite ding. Beiden gaan niet verder dan 11 damage. Is dat nominaal voor act II / level 18 amazon of moet dat veel beter kunnen? Ik heb geld zat (raap het niet eens meer op) omdat ik ook niets leuks zie om te kopen.
iets anders. Ik ben nu level 18 amazon in classic Diablo2 (zonder LoD). Ik zit nu in act 2 en ben met mijn 2e quest bezig. Ik heb het gevoel dat ik een veel te laf wapen heb. Ik speel dit spel dus nieuw dus ben geen kenner. Ik heb 2 bogen. Een socketed hunter bow en een composite ding. Beiden gaan niet verder dan 11 damage. Is dat nominaal voor act II / level 18 amazon of moet dat veel beter kunnen? Ik heb geld zat (raap het niet eens meer op) omdat ik ook niets leuks zie om te kopen.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Botten/hacken. Het verneukt het spel. Jammer dat mensen er mee blijven meedoen. Als je het spel niet meer leuk vind, ga een ander spel spelen
maphack idem dito, het enige wat nog lastig kan zijn is de weg vinden, maar zelfs die lol is er al af
vouch, hacks zijn voor lamersPheno79 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 19:49:
Botten/hacken. Het verneukt het spel. Jammer dat mensen er mee blijven meedoen. Als je het spel niet meer leuk vind, ga een ander spel spelenmaphack idem dito, het enige wat nog lastig kan zijn is de weg vinden, maar zelfs die lol is er al af
lvl 103 in Median btw, snog 5 lvls en ik sta bovenaan de ama ladder :hail:
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
net die gul geruild met jordi, en zag ik een ohm request voorbij komen op europe sc ladder
dus nog eens 40 fg extra
* pstalman loopt nu rond met tal armor amu shako wt
en bump plz
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14659728
* pstalman loopt nu rond met tal armor amu shako wt
en bump plz

[ Voor 39% gewijzigd door pstalman op 28-01-2008 21:44 . Reden: tralala ]
Als die #@*%^&@(% Summoner nou is een paar hate keys neerlegt, dan mag je morgen avond ofzo wel met me mee, maarja, hele jaar al 1 hate key gevonden... dussss waarschijnlijk duurt het nog wel ffDarkY schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:57:
anyway, als ik de torch van mijn eigen keys maar krijg dan mogen er 7 man mee om te kijken, alhoewel het dan wel een beetje druk en stevig word sinds ik nog geen super de luxe smiter heb
Film het met fraps en zet het op youtubeDalyxia schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:28:
[...]
Als die #@*%^&@(% Summoner nou is een paar hate keys neerlegt, dan mag je morgen avond ofzo wel met me mee, maarja, hele jaar al 1 hate key gevonden... dussss waarschijnlijk duurt het nog wel ff
anyway, als ik de torch van mijn eigen keys maar krijg dan mogen er 7 man mee om te kijken, alhoewel het dan wel een beetje druk en stevig word sinds ik nog geen super de luxe smiter heb
Verwijderd
heb er nog es aan gedacht om te maphacken (leek me wel handig omdat ik steeds de weg kwijtraakPheno79 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 19:49:
Botten/hacken. Het verneukt het spel. Jammer dat mensen er mee blijven meedoen. Als je het spel niet meer leuk vind, ga een ander spel spelenmaphack idem dito, het enige wat nog lastig kan zijn is de weg vinden, maar zelfs die lol is er al af
maar heb uiteindelijk nog niet gecheat
Ik ladderslash got-guild wel in de kaart
.
HC barb, #50 op barb ladder nu :x. Ff snel 14 worden dan #47 oid. Dan tukken
.
HC barb, #50 op barb ladder nu :x. Ff snel 14 worden dan #47 oid. Dan tukken
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Misschien komen er ook wel smiters mee mocht je dat willen?Dalyxia schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:28:
[...]
Als die #@*%^&@(% Summoner nou is een paar hate keys neerlegt, dan mag je morgen avond ofzo wel met me mee, maarja, hele jaar al 1 hate key gevonden... dussss waarschijnlijk duurt het nog wel ff
ik ben van de partijDalyxia schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:28:
[...]
Het is zeker niet de snelste killer, aangezien je op je merc of andere skills bent aangewezen om poison immunes te slopen. Bramble is leuk voor de extra schade, maar die poison immunes (met zo'n hoge res dat je die niet kan doorbreken met lower res) zijn het echte probleem.tollo71 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 06:01:
Kwakke, Poison Necro. Leuk? Sterk? Hell-proof? Death web/Bramble absolute noodzaak of....?
Death's Web maakt het slopen van non-immunes wel een stuk makkelijker, aangezien je met TO shield (en 2 andere TO items) en Death's Web zowieso al -65 op hun res hebt.
Maar net als bij een Skelliemancer is het mogelijk solo door Hell te komen ermee. Je hebt tenslotte ook een Clay golem en curses om alles te vertragen of uit te schakelen, en met een hoog level CE kan je zodra er iets dood valt meteen een kamer leegvegen.
Vorige ladder had ik een level 9x poisonmancer zonder Death's Web of Bramble, en ook die kon al solo door Hell komen. Maar met wat betere items gaat het zeker wel sneller
Apart dat je ze nog kan bekijken danVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:50:
of je bekijkt even je expired mules en je vind er een pala torch op
Zo expired zijn ze dan niet.
Verwijderd
er stond onder de char ofzo "expired"Pheno79 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:05:
[...]
Apart dat je ze nog kan bekijken dan
Zo expired zijn ze dan niet.
en kon er gewoon een game mee in gaan

er blijkt iets verandert te zijn zag ik op het diabloii forum.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:06:
[...]
er stond onder de char ofzo "expired"
en kon er gewoon een game mee in gaan
Bnet delete 1x per zoveel weken/maanden de expired chars etc.
Dus altijd even proberen als ze expired zijn.
Voor een Pala T zou ik dat zeker doen
Is het niet zo gewoon dat als een char expired is, dat iemand anders die naam kan gebruiken en zo lang niemand dat doet dat, je hem gewoon weer kan 'un-expired' maken?DarkY schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:21:
[...]
er blijkt iets verandert te zijn zag ik op het diabloii forum.
Bnet delete 1x per zoveel weken/maanden de expired chars etc.
Dus altijd even proberen als ze expired zijn.
Voor een Pala T zou ik dat zeker doen
Tenzij dat net gewijzigd is niet. Want in het verleden verwijderde ik expired chars en maakte vervolgens onder dezelfde naam weer een nieuw char.Maldred schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:20:
[...]
Is het niet zo gewoon dat als een char expired is, dat iemand anders die naam kan gebruiken en zo lang niemand dat doet dat, je hem gewoon weer kan 'un-expired' maken?
zoiets schijnt het inderdaad te zijn + om de zoveel weken alle expired chars deletenMaldred schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:20:
[...]
Is het niet zo gewoon dat als een char expired is, dat iemand anders die naam kan gebruiken en zo lang niemand dat doet dat, je hem gewoon weer kan 'un-expired' maken?
het is iig mogelijk dat je gewoon op expired chars kan, heb er meerdere mensen al over gehoord, btw had ik zelf een keer dat de klok van mijn windows niet goed stond en dat de chars voor de client al expired waren maar voor battle.net nog niet en daardoor kon ik er gewoon op
Opzich wil ik ook best wel mee met uberen en kan je best wel een hate key geven, onizuka heeft er nog eentje voor me vast die je wel mag gebruiken anders.
Trouwens ben nog steeds op zoek naar een tweetal items om me smiter change te finishen.
- magical/rare ring met 20+@ | zelf heb ik atm een magical met 14@ en rare met 11-fire/li/cold 20-psn
- 4s eth ST/SR/Vortex 45@ | kwam gister iemand tegen met 4s eth ST 15ed mja ik heb echt die res nodig
Trouwens ben nog steeds op zoek naar een tweetal items om me smiter change te finishen.
- magical/rare ring met 20+@ | zelf heb ik atm een magical met 14@ en rare met 11-fire/li/cold 20-psn
- 4s eth ST/SR/Vortex 45@ | kwam gister iemand tegen met 4s eth ST 15ed mja ik heb echt die res nodig
Verwijderd
zoek je dit schild op EHCL want dan mag je wel diep in de buidel tastenpsychoclown schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:09:
een 4 socketed ethereal vortex shield met 45@res is theeeee shit voor exile en daarom heeeeeeeeeeeeeeeel erg expensive
Verwijderd
owh ja die moest ik je nog geven he?psychoclown schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:09:
Opzich wil ik ook best wel mee met uberen en kan je best wel een hate key geven, onizuka heeft er nog eentje voor me vast die je wel mag gebruiken anders.
tja, terror en destruction heb ik genoeg, van beide heb ik er rond de 14/15, alleen met 2 hate keys kom je er niet....DarkY schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:14:
ik heb nog wel een destruction key
ik weet niet zo uit me hoofd wie des/hate dropt, maar als we allen een game maken en 1 run doen zou ie toch wel droppen of nietDalyxia schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:36:
[...]
tja, terror en destruction heb ik genoeg, van beide heb ik er rond de 14/15, alleen met 2 hate keys kom je er niet....
Verwijderd
destruction key = nilhaltakDarkY schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:37:
[...]
ik weet niet zo uit me hoofd wie des/hate dropt, maar als we allen een game maken en 1 run doen zou ie toch wel droppen of niet
terror key = countes
hate key = summoner
aahVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:40:
[...]
destruction key = nilhaltak
terror key = countes
hate key = summoner
anders ruil je een paar terrors voor hate
Terrors zijn volgens mij toch makkelijker te krijgen, omdat het vrouwtje ook Lo kan droppen en dus zin heeft er te farmen.
Eindelijk Baal gekilled op NM met mn necro. En wat dropt ie o.a.

Ik helemaal blij met +3 necro skills. Maja, wtf, een scythe
en ook nog ethereal.

Ik helemaal blij met +3 necro skills. Maja, wtf, een scythe

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
helaas rommel die...siggy schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:52:
Eindelijk Baal gekilled op NM met mn necro. En wat dropt ie o.a.
[afbeelding]
Ik helemaal blij met +3 necro skills. Maja, wtf, een scytheen ook nog ethereal.
Tijdelijk voor merc tenzij je beter heb.
Gebruik troep en rommel altijd wel ergens voor
PS. GoTLadderSlasher lvl 3 lvl 4 hardcore
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
oODerr_Hans schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:40:
[...]
Tijdelijk voor merc tenzij je beter heb.
Gebruik troep en rommel altijd wel ergens vooriron golem bijvoorbeeld.
PS. GoTLadderSlasher lvl 3 lvl 4 hardcore
Gosu CRAP idd, maak dan een insight, die doet meer voor je merc én voor jou
HCLS ben ik voorlopig eff klaar mee; elke keer als ik denk dat ik heb afgesloten, denkt de server er anders over en zie ik DEAD als ik weer aanlog
voor mij is de lol er dan snel af
oh, @ median lvl 119 nu, die andere ama loser is vanacht doorgegaan, zodat ik alsnog niet als eerste ama 120 haal :stonetoss:

Dally ik heb nog een aantal hate keys te ruil 1 hate = 135 fg. Je moet eerst de fg geven en daeen game maken ik kom er zo bij
. (als je er maar een nodig hebt kan je die van me krijgen )
[ Voor 19% gewijzigd door Mainuser X op 29-01-2008 16:33 ]
Verwijderd
mijn baba is doodgegaan op leveltje 35 toen ik in windows zat en schijnbaar iedereen de baalrun geleaved was 
toen met 'n ama een "enchforu!" game gejoined, en 5 min later een extra d2 besteld en lvl nu een enchantress
toen met 'n ama een "enchforu!" game gejoined, en 5 min later een extra d2 besteld en lvl nu een enchantress
2x d2 is handig op HCVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:56:
mijn baba is doodgegaan op leveltje 35 toen ik in windows zat en schijnbaar iedereen de baalrun geleaved was
vergeet niet de bo barb, gister een aangemaakt met de naam GOT_BOFORYOU
Kan iemand vertellen hoeveel fg ik kan vragen voor een 15% IAS 37% ED jewel? ^^, en Kwakke zou ik ik een invite mogen? Ik speel EU scl en mn forum account is chefbier, volgens mij heb ik je gepmed
, maar ik vind die site behoorlijk onoverzichtelijk 
--> http://forums.d2jsp.org/i...topic=14686636&f=170&st=0
--> http://forums.d2jsp.org/i...topic=14686636&f=170&st=0
[ Voor 12% gewijzigd door Chefbierrr op 29-01-2008 18:28 ]
Nee SCL en moest nog flink in me buidel tasten voor een 4s eth royal shield 44@ 240def -- 2hr gul mja goedkoper dan vortexVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:17:
[...]
zoek je dit schild op EHCL want dan mag je wel diep in de buidel tasten
een 4 socketed ethereal vortex shield met 45@res is theeeee shit voor exile en daarom heeeeeeeeeeeeeeeel erg expensive
Enja zoals eerder gezegd en onizuka ook nog eens hij heeft een hate key die gebruikt kan worden dalyxia alsk mee kan ofc anders kan ik die goed zelf gebruiken nl.
Dit topic is gesloten.