Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebbes

http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=253997

heerlijk als je iets wil stacken :)

[ Voor 100% gewijzigd door Dalyxia op 06-02-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:23
is het mogelijk in een bestaande install een cd key te veranderen/dan wel te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245611

Chefbierrr schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 00:28:
is het mogelijk in een bestaande install een cd key te veranderen/dan wel te bekijken?
via je registry kan dit (ff googlen diablo 2 key registry)
er zal ook vast wel een programmaatje zijn wat het voor je doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:09:
Ik zat net wat te kijken. Nightsmoke geeft res, maar ook damage taken goes to mana. Dus geraakt worden is mana incasseren. Lijkt me op zich wel grappig.
Damage to mana werkt heel slecht icm Energy Shield. Alleen over het deel dat van je life afgaat geldt dit namelijk. Niet de moeite waard.
Veel beter is om te focussen op straight damage reduction (dus niet %). Sol-runes style :D
En Draculs voor de Life Tap. Een PB icm LifeTap werkt net goed genoeg voor LL en doet net te weinig damage voor IM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Sols werken minder goed om mana terug te krijgen. Nightsmoke werkt misschien niet ideaal, maar het is tenminste iets.

Btw, is een Artisan's Kite Shield of Deflection nog iets waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Skyclad schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:15:
Sols werken minder goed om mana terug te krijgen. Nightsmoke werkt misschien niet ideaal, maar het is tenminste iets.

Sol's zijn niet voor mana maar voor damage reduction. Mana is geen issue, je gebruikt standard attack met Bear-Sorc. Wellicht String of Ears/Verdungos? Of TG, altijd lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
tollo71 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:34:
[...]

Sol's zijn niet voor mana maar voor damage reduction. Mana is geen issue, je gebruikt standard attack met Bear-Sorc. Wellicht String of Ears/Verdungos? Of TG, altijd lekker.
Ik weet dat Sols Dam red geven :D

Het punt is dat wanneer hij een paar keer fors wordt geraakt ES weg valt. En om dat tegen te gaan helpt nightsmoke nog een klein beetje. Dam red is leuk om te zorgen dat het laatste beetje schade wat langs ES komt nog wordt gestopt, maar zonder ES helpt dat ook niet meer erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het probleem bij zo weinig physical damage is dat mana leech gewoon *^% is. Warmth zorgt ervoor dat je zo'n 30 mana per sec kan krijgen, mits maxxed. Maar klappen krijgen gaat hard.

En volgens mij is het zo dat eerst ES de volle klap krijgt, daarna wordt er nog eens damagereductie gedaan van het overgebleven door resist/reduction items etc. Zoals bij iedereen dus. Dus als ik een klap krijg van 200, en ik heb 95% absorb, dan krijg ik na ES een rekening van 10 damage. Stel ik heb 75% res , dan houd je nog 2,5 (zal wel naar boven worden afgerond over).
Even uitzoeken of dat zo is, anders snap ik niet waaropm er geen hond zorgt dat ze ES niet maxxen :')

Magic damage reduction, dat telt toch voor alle elemental attacks? Volgens mij kan ik het redelijk op 0 krijgen als je bv een sol (voor physical) en een mal (magical) ergens in zou kunnen zetten. Dan zou ik klappen tot 400 damage kunnen lijden. Dit werkt alleen goed als ik die ES aan kan houden natuurlijk, op het moment dat die verdwenen is dan heb ik een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Dat klopt inderdaad. En mana is inderdaad het probleem met ES. Je hebt gewoon binnen een paar hits een gebrek aan mana als je door een Extra Fast of Fana bosspack aangevallen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Gister mn eerste eigen char naar hell gerushed met dubbele account :)

Ik dacht, ik maak een andy gebuggde Barb die in act3 blijft steken voor questdrops. Blijkt dat dat geintje helemaal niet zo gaat ;(. Je MOET de kill dus maken met iemand die in act3 mephy quest zit in een game van iemand die mephy dus al wel gekilled heeft. Tis dus precies andersom :(.
Naja, ik dus maar door naar de Hellforge quest met een mn Barb--> hel rune LMFAO ;(. Al met al wel geinig om je eigen BO machine te hebben elke game, maar voor de rest was het vrij nutteloos omdat ik niet echt op de build gelet heb. Ik heb geen idee of ik hier nog een viable Barb van kan bakken:

Skills:

20 Battle orders
20 shout
1 howl
2 battle command
1 natural res
1 iron skin
1 increased stam
1 faster/run
1 leap
1 leapattack
1 WW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hangt van het soort barb af wat je wil maken. Als je een support barb wil maken gooi je gewoon nog een paar puntjes in natural res en BC, en verder bijvoorbeeld een zooi in Leap. Dat is mijn favoriete type support barb, beetje rond huppelen terwijl je team al die tegen de muur geplakte, gestunde beestjes afmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Skyclad schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:47:
Hangt van het soort barb af wat je wil maken. Als je een support barb wil maken gooi je gewoon nog een paar puntjes in natural res en BC, en verder bijvoorbeeld een zooi in Leap. Dat is mijn favoriete type support barb, beetje rond huppelen terwijl je team al die tegen de muur geplakte, gestunde beestjes afmaakt.
ja ik zat al een volledige Warcry tree barb te denken. BTW heeft FCR iets te maken met de snelheid waarmee je kan schreeuwen? Anders prop ik er gewoon een wizzy en een stormshield/spirit monarch op.

Laat maar uiteraard zelf ff gezocht het wordt een singer: http://www.theamazonbasin...index.php?showtopic=58462

denk gewoon 2 keer spirit maken ipv wizzy.

[ Voor 11% gewijzigd door Chefbierrr op 07-02-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:52:
[...]

ja ik zat al een volledige Warcry tree barb te denken. BTW heeft FCR iets te maken met de snelheid waarmee je kan schreeuwen? Anders prop ik er gewoon een wizzy en een stormshield/spirit monarch op.
Ja, dat heeft er mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-06 11:33
ik ben ook bezig met een BO barb, nu al lvl 24 :)
Ik ga niet echt voor dmg, alleen nog maar punten gestopt in shout, bo en ik ga wat punten in die ressist skill/def skill stoppen.

Uiteindelijk wil ik natuurlijk gaan voor een SS

Ik kan aardig killen in a3. Weet nog niet als dat ook geldt voor a4/a5. Maar ja wordt toch een leecher.
Nu draag ik sigon set met een +1 barb skill/1bo helm en een set item als wapen (zon mace)

[ Voor 30% gewijzigd door pstalman op 07-02-2008 11:15 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:15:

je bedoelt toch geen blauwe kite shield met 3sockets en 30% faster block rate en 20% increased chance of blocking?

15 fg op scl, maar op hcl kan die wel veel meer zijn

jammer dat het geen monarch is :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:32
ik heb ongeveer dezelfde barb gehad, maar dan wel als een assault

20 WW (5 prerequists)
1 Berserk
5 natural resist
5 iron skin
1 howl
20 battle orders
20 shout
1 battle command
1 battle cry
en 1 mastery naar keuze.

je moet wel goede gear hebben, vooral manaleech en lifeleech is lastig te krijgen wil je niet inleveren op de andere stats als defence en damage. maar was toch hell waardig en kon vrij veel solo doen.

FCR heeft idd invloed op je snelheid van je warcries, waar je wel op moet letten met die pure singer is dat je meer mana nodig hebt dan je wilt, aangezien je geen warmth oid. hebt gaat het razendsnel achteruit.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Frunz schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:45:

FCR heeft idd invloed op je snelheid van je warcries, waar je wel op moet letten met die pure singer is dat je meer mana nodig hebt dan je wilt, aangezien je geen warmth oid. hebt gaat het razendsnel achteruit.
Insight op merc :), Frosties+ 2 x spirit-->veeeeel mana moet ik al een eind mee kunnen komen.

Ik twijfel alleen nog aan mn gear voor singer, alleen mn arreats helmpje ben ik vrij zeker van, de rest... , tzal wel een vipermagi worden. string of ears en willekeurig boots.

[ Voor 10% gewijzigd door Chefbierrr op 07-02-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:49:
[...]

Insight op merc :), Frosties moet ik al een eind mee kunnen komen.

Ik twijfel alleen nog aan mn gear voor singer, alleen mn arreats helmpje ben ik vrij zeker van, de rest... Aangezien het toch een support char wordt denk ik toch gewoon een dubbele wizzardspike.
Een singer kan prima op hell kontschoppen. Maar doe dan 2x hoto, 40fcr en 2x+3 skills en nog steeds leuke res ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Pheno79 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:52:
[...]

Een singer kan prima op hell kontschoppen. Maar doe dan 2x hoto, 40fcr en 2x+3 skills en nog steeds leuke res ;)
ja maar ja, 2 x hoto voor een support char die toch iets minder snel killed dan een pala met een HOTO is nou ook weer ......... ^^

twas dus eigenlijk niet de bedoeling dat ik uberhaubt iets zou gaan doen met deze char. en nu probeer ik er nog iets van te maken ^^

[ Voor 15% gewijzigd door Chefbierrr op 07-02-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:53:
[...]

ja maar ja, 2 x hoto voor een support char die toch iets minder snel killed dan een pala met een HOTO is nou ook weer ......... ^^

twas dus eigenlijk niet de bedoeling dat ik uberhaubt iets zou gaan doen met deze char. en nu probeer ik er nog iets van te maken ^^
Dan gewoon 2x +3warcry wapens en niet moeilijk doen :P Als ie toch alleen maar support is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Pheno79 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:56:
[...]

Dan gewoon 2x +3warcry wapens en niet moeilijk doen :P Als ie toch alleen maar support is :P
en die kan je gewoon shoppen toch?(en 2 keer spirit maken is ook niet bepaald erg moeilijk/duur) Maybe maak ik er dan ook maar direct een Horker van met 2 ali baba's op de switch en een skullders ;), ach ja keuzes keuzes :)

[ Voor 10% gewijzigd door Chefbierrr op 07-02-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die kun je gewoon shoppen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Chefbierrr schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:08:
[...]

en die kan je gewoon shoppen toch?(en 2 keer spirit maken is ook niet bepaald erg moeilijk/duur) Maybe maak ik er dan ook maar direct een Horker van met 2 ali baba's op de switch en een skullders ;), ach ja keuzes keuzes :)
booties silkies, die geven mana per kill :P

gloom's trap belt geeft als het goed is ook mana,samen met frosties en 2 spirit broad swords ben je dan al een heel eind. als armor que hegan en een shako + 2 soj's en je zult geen mana probls hebben :)

daarnaast heb je dan 35+35+20 FCR van je spirits & que hagen, en kan je met een crafted amu op 110 komen. Evt. zoeken naar een 10fcr 120mana ringetje ipv een soj, en je begrijpt niet meer waarom iemand zich ooit druk maakt om mana O-)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Dalyxia schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:41:
[...]

je bedoelt toch geen blauwe kite shield met 3sockets en 30% faster block rate en 20% increased chance of blocking?

15 fg op scl, maar op hcl kan die wel veel meer zijn

jammer dat het geen monarch is :P :)
Die bedoel ik ja :D

Ging ff gamblen, en zag em toevallig in de shop liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
met een beetje geluk heb ik vanavond 250 FG erbij, dus zit ik dan op 302 :)

Kan ik eindelijk een goede CTA halen en misschien een mara/anni/10fcr rings.
Ik ga maar voor 75 fcr denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238522

DarkY schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:25:
met een beetje geluk heb ik vanavond 250 FG erbij, dus zit ik dan op 302 :)

Kan ik eindelijk een goede CTA halen en misschien een mara/anni/10fcr rings.
Ik ga maar voor 75 fcr denk ik.
Ik heb nog een shitload of items voor trade dus moet je mij eerst even een poke geven :p heb nog een mara's 24 en 2 anni's met hoge stats ook 1tje nog met 10/20/10exp en de ander was iets van 20/18/8 ofzo iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Anoniem: 238522 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:33:
[...]

Ik heb nog een shitload of items voor trade dus moet je mij eerst even een poke geven :p heb nog een mara's 24 en 2 anni's met hoge stats ook 1tje nog met 10/20/10exp en de ander was iets van 20/18/8 ofzo iets
zolang het 10 exp anni is is het ok, andere stats maken nu toch niet meer zoveel uit, heb geen zin in me char te rebuilden
Ennuh als het 20 res is, is 24 mara volgens mij ook genoeg.
Maar wil eerst de cta (liefst +4 of 5 bo of zelfs 6 :p )

Als je alvast een indicatie geeft, hoeveel ik voor deze 2 items moet geven dan weet ik ook wat ik dan nog over heb voor een cta

[ Voor 13% gewijzigd door pstalman op 07-02-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wilt iemand es een keer door mijn items heenbrowsen met mij om te kijken of ik ergens FG mee kan verdienen? (ik heb geen van de echte highsellers iig)

nieuws van het retrofront: heb vandaag Monkey Island 1,2,3,4 gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkY schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:37:
[...]zolang het 10 exp anni is is het ok, andere stats maken nu toch niet meer zoveel uit, heb geen zin in me char te rebuilden
Ennuh als het 20 res is, is 24 mara volgens mij ook genoeg.
Maar wil eerst de cta (liefst +4 of 5 bo of zelfs 6 :p )
Als je alvast een indicatie geeft, hoeveel ik voor deze 2 items moet geven dan weet ik ook wat ik dan nog over heb voor een cta
cta +6 is denk 170/180 fg nu
mara's 24 prijs ervan zegt me echt niks :D
voor die 20 res 10% exp anni wil ik wel graag toch zo rond de 95/100 fg voor krijgen, weet daar de waardeook nog niet van maar dat laat ik vanavond wel weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 245611 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:05:
wilt iemand es een keer door mijn items heenbrowsen met mij om te kijken of ik ergens FG mee kan verdienen? (ik heb geen van de echte highsellers iig)

nieuws van het retrofront: heb vandaag Monkey Island 1,2,3,4 gekocht :D
tuurlijk wil ik wel ff door je items speuren, geef maar lijstje op met items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:18:
[...]

tuurlijk wil ik wel ff door je items speuren, geef maar lijstje op met items :)
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/3993/diablo2sorclootjh4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en nummer 2 Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/1853/diablo2palalootlj5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die wormskull bone helm (sorc) is ethereal... weet niet of dat nog iets uitmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als je sigon's set verzamelt kan je daar zowieso nog wel iets voor krijgen. 2*Angelic rings + amu zijn ook een paar fg waard, maar zonder amu niet veel.

TO Bracers, Eye of Etlich, Spirit ward, Aldur's boots, Tal Mask, die zijn wel een paar fg waard.

Gull kan je waarschijnlijk iets meer voor krijgen, en als die nagelring 30% is daar ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is een paar FG? 2? 5? 10?

ik heb er geen verstand van moet ik m gewoon op een auction gooien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCL? Daar ken ik de waarde niet. HCL ook niet overigens :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 245611 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:05:
wat is een paar FG? 2? 5? 10?

ik heb er geen verstand van moet ik m gewoon op een auction gooien? :)
Angelic amu + 2 rings kosten iets van 2fg dacht ik. Spirit ward misschien iets van 5. Rond die buurt.

Btw, mijn Artisan's schildje zit al op 33fg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
ik heb me FG binnen dus net ff post gemaakt:
http://forums.d2jsp.org/i...&f=100&st=0#entry82236193

zal even wachten op jou jordi met mara en anni, eerste voorkeur is cta :*)

NU al leuke offers, ff uurtje open laten ofzo O-)

[ Voor 11% gewijzigd door pstalman op 07-02-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkY schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:21:

die eerste die op jou reageert... 112.000 FG? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Anoniem: 245611 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:50:
[...]

die eerste die op jou reageert... 112.000 FG? :O
tenminste save iemand om mee te traden lijkt me :*)
ook ff je link goed gepost

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 07-02-2008 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spirit ward, alleen perfect is ie verkoopbaar
tal mask, paar pg's, misschien 1fg op d2jsp, misschien perfect defense
nagel, alleen de 30mf is verkoopbaar
gull, 2 misschien 3 fg denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:14
Misschien stomme vraag. Maar waar hebben jullie het steeds over?
D2JSP? En FG?

En als tweede vraag, is het uitwisselen van items tussen je chars ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d2jsp is een groot tradeforum waar je oa kan traden met FG = ForumGold wat handig kan zijn.
Je kan items switchen tussen chars als je met een vriend in een server zit die erin blijft of als je 2 cd-keys hebt :)

Wil me trouwens ook gaan betreden op d2jsp en dat wil ik doen met een 20L/9cr sc en wat ander stuff, nu heb ik ook pricelist beetje doorgekeken al maar wat denken jullie dat ik er voor zou kunnen krijgen?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
ja het uitwisselen is mogelijk, dit wordt mulen genoemd, doe die samen met een andere speler die je kent, of met een 2e set keys (drop liever geen items op de grond)

d2jsp is een forum (d2jsp.org) en daar is een trademiddel genaamd forum gold (is dus een soort geld)

edit:aaarghh. 1 minuut te laat

[ Voor 5% gewijzigd door Frunz op 07-02-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
GoTCoast schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:01:
Misschien stomme vraag. Maar waar hebben jullie het steeds over?
D2JSP? En FG?

En als tweede vraag, is het uitwisselen van items tussen je chars ook mogelijk?
d2jpp.org is de site met FG, forum gold.
Hier kun je items ruilen, voor andere items, of FG. En natuurlijk FG voor items.
Een item kun je uitwisselen door in een game te droppen waar iemand instaat die je kent, zodat hij niets jat en jij kunt leaven en rejoinen met de char die je wil.

arg triple post

[ Voor 1% gewijzigd door pstalman op 07-02-2008 21:16 . Reden: 2min te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nja me topic is open en free bumping is altijd welcome ;)
O 20L/9cr sc

Owja ik zou ook wel een invite opzich willen hebben kwakke, als dat enigzins kan/mogelijk is ;), maar goed nog geen fg want begin er nu pas mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Ah oke, thanks.
Maar hoe heten jullie in-game? Miss kan ik jullie dan tegenkomen :P

Mijn barb (lvl 11) heet Zarudth ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
het is handiger om je account naam te geven, deze is namelijk voor alle character gelijk (mits van het zelfde account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd wat Frunz al zegt, als je je acc name hier neer gooit add ik je wel mijn acc is kyozu.

Owja voor kwakke mijn d2jsp acc is psychoclownkyozu comb van me gotacc en d2acc

En natuurlijk ty voor bumpje Frunz ^^

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 07-02-2008 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkY schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:21:

kom zodirect wel even online denk ik, ik weet niet of jij er dan bent :p? ben nu nog niet thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Anoniem: 238522 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:47:
[...]

kom zodirect wel even online denk ik, ik weet niet of jij er dan bent :p? ben nu nog niet thuis
ik ga nu offline, maar ik toch nog niks accept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow hey.. die sjorzo heeft ook een bak FG waar je U tegen zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Anoniem: 245611 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:55:
wow hey.. die sjorzo heeft ook een bak FG waar je U tegen zegt
kun je na elke start van het seizoen gelijk iedereen leeg kopen :)
Hoop vanavond met een leuke cta rond te lopen, boven de 3k health moet ik dan wel halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno, over je Bear Sorc..... Ik dacht dat ik ooit gelezen had dat je als Bear moet zorgen voor een zo laag mogelijke block-kans en zoveel mogelijk FHR. Block-recovery is namelijk uiterst traag bij Bears. Dus je moet een Dream-schild hebben met zo laag mogelijke CTB en zo min mogelijk punten in dex (dus liefst geen Phase Blade, maar Gris. Caddy).

Energy Shield: No matter what, ES is vaak in 1 klap neer bij mana-burn monsters (bugged...). Zelfs bij minions van mana-burn Bosses. Het ligt minder voor de hand om als melee-char voor ES te kiezen. Hele andere zaken zijn belangrijk bij melee: FHR, AR, life, evt. block.
Ik zou de Bear-form optimaal benutten en voor full-vita gaan.

Low-block, full vita mogelijkheid:

Helm: Dream Helm
Schild: Dream schild in low-block schild
Wapen: Griswold wapen (shaeled)
Armor: Gloom(ctc Dim Vision/FHR/+str/res), Lionheart (+stats), eth.Prudence (def/FHR/res), Stone (FHR/def) of Duress (CB/FHR/OW, nadeel 10-20% Edam ivm IM)
[zou geen CoH/Fortitude doen ivm 200%ED --> IM]
Belt: Verdungo's (FHR/life) of TG (+str/Light absorb/max.res/Life)
Boots: Gores (CB/OW) of (eth.)Treks (FHR/str/vit)
Gloves: Draculs (LifeTap/+str/life after kill)
[werkt goed icm snelle attack en is niet 'nerfed' in Hell zoals lifeleech]
Ring1: minimaal 1x Raven (low dex, high AR)
Ring2: rare res/str ring
amu: Metalgrid (AR/res) of Mara's en/of +3 fire (voor Enchant)

str. : min
dex. : min
vita : alles
ene. : 0

Lit.mastery : 20
Enchant: 20
Warmth: 20
Fire Mastery: 20
Thunderstorm: 20 :D (optioneel, pulses van TS en Dream ^^)

Als je full ES. wil kost het je 40 punten.
Telekenesis: 20
ES: 20

Werkt een cold-armor in Bear-form?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
cold armor werkt waarschijnlijk als je hem prebuffed, is ook zo met de druid cyclone armor, die kan je niet casten als je in werewolf/bear-vorm bent, maar van tevoren wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cold armor werkt ja. Ik heb de save van Dal eens gepakt en gekeken hoe de bitchy beer het in de ws en baal doet. ES gaat vrij snel uit, tenminste, ik had weer de mazzel dat ik vrij veel manaburners om me heen had. Wegrennen, terug veranderen, ES aan, weer naar beer en die lui er van langs geven helpt. De throne was piece of taart. Lister en de zijne deden wat lastig, maar niets wat een paar klappen en taktisch terugtrekken niet kon oplossen. Baal zijn manaburn is rete irritant. Dood gaat hij wel, maar ik kon niet echt tevreden zijn. No one kicks his ass better than the talon assa.
Dit was allemaal overigens zonder een merc. Met maxxed warmth en een insight merc zou de mana wat langer mee moeten kunnen.
De block van een beer poept, dat weet ik, vandaar dat ik ook geen dream monarch wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:16:
Cold armor werkt ja. Ik heb de save van Dal eens gepakt en gekeken hoe de bitchy beer het in de ws en baal doet. ES gaat vrij snel uit, tenminste, ik had weer de mazzel dat ik vrij veel manaburners om me heen had. Wegrennen, terug veranderen, ES aan, weer naar beer en die lui er van langs geven helpt. De throne was piece of taart. Lister en de zijne deden wat lastig, maar niets wat een paar klappen en taktisch terugtrekken niet kon oplossen. Baal zijn manaburn is rete irritant. Dood gaat hij wel, maar ik kon niet echt tevreden zijn. No one kicks his ass better than the talon assa.
Dit was allemaal overigens zonder een merc. Met maxxed warmth en een insight merc zou de mana wat langer mee moeten kunnen.
De block van een beer poept, dat weet ik, vandaar dat ik ook geen dream monarch wil.
Ik zou denk ik ook niet gaan voor ES. Full vita! Manaburn is dan geen probleem want normal attack kost geen mana.
Ook geen Insight Merc nodig, maar Infinity! Dubbel profijt daarmee: haalt light-immunity (meestal) neer plus verlaagt de defense van de baddies drastisch (en dus verhoogt je raakkans).

Dus flinke life-pool icm full res (85 light res+cold/light absorb), lifetap en lifeleech. Maakt wellicht dat 'taktische terugtrekken-shiften-recasten-prebuffen-shiften'overbodig :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
is een 15 life 11% Li sc iets waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Frunz schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:36:
het is handiger om je account naam te geven, deze is namelijk voor alle character gelijk (mits van het zelfde account)
Oke wist ik niet, ben nog een Diablo II n00b :P
Maar mijn accountnaam: Vinnie1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Bah, WLan heeft me gescammed voor het schild. Ach ja, gebeurd me dat ook eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik niet ES ga dan kan ik beter een dikke vette Avenging Vengeanceless PalaBear maken.
skills:
resist lightening (max)
holy shield (max) -- Def, def, def en extra def door de beer.
defiance (max) ------
conviction (max) - lower def en 150% pain.
Optioneel: blessed aim (max) (passive ar bonus, indien nodig na conviction)

Gear:
sacred targe 40+ 3 socks (ah, dream)
tiara met dream (stijlpunten)
Fill in the blanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vraagje... ik was es bezig een GOT clan logo aan te maken voor d2jsp... (mits interesse). wat zijn de dimensies die ik kan gebruiken voor sig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Leuk idee. Geen idee qua dimensies. Is daar niks over te vinden @ d2jsp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even zoeken.... ik heb een male en een female versie gemaakt.... heaven/hell male/female war/peace dualisme (jeuj)
de vraag is... hoeveel females zijn hier? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 245611 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:02:
even zoeken.... ik heb een male en een female versie gemaakt.... heaven/hell male/female war/peace dualisme (jeuj)
watte? je bedoelt hoeveel vrouwen d2 spelen??

minder als World of Warcraft gok ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:20:
is een 15 life 11% Li sc iets waard?
11li res sc is al wat waard, dan extra 15 life erbij doet de prijs alleen maar stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Anoniem: 245611 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:02:
ik ben nog steeds male (net gecheckt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok... maakt ook niet uit... ik ga nu een paar beta's uploaden... ff kijken wat jullie ervan vinden

Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/9507/got1us9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/8891/got2bq2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img524.imageshack.us/img524/5372/got3aj1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit is met alle restricties van d2jsp... dus klaar voor gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
leuk initiatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Typische plaatjes van tweakers :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:32:
Als ik niet ES ga dan kan ik beter een dikke vette Avenging Vengeanceless PalaBear maken.
skills:
resist lightening (max)
holy shield (max) -- Def, def, def en extra def door de beer.
defiance (max) ------
conviction (max) - lower def en 150% pain.
Optioneel: blessed aim (max) (passive ar bonus, indien nodig na conviction)

Gear:
sacred targe 40+ 3 socks (ah, dream)
tiara met dream (stijlpunten)
Fill in the blanks.
Als Pala zou ik juist niet als Bear gaan :D. Dan kun je beter zo'n Conviction Dual-Dream VoR-Pally maken als ik nu al heb.
Je wilt helemaal geen uber-defense en goede block als Bear. De block-recovery is namelijk hopeloos.
Volgens mij is de toegevoegde waarde van de Sorc als Bear vooral Enchant (teamplay, fire damage EN AR!!) en het feit dat Conviction door je Merc geleverd kan worden (Infi).
Je compenseert het gebrek aan block/defense door veel life (max vita en Bear-form).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

glad you like it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=14993444&f=170

free bumps welcome :P

ff iets anders. Stel ik wel hell baal buggdrops krijgen (maw telkens questdrop), moet ik dan:

de game maken met een char die de quest al heeft gehaald,
de game joinen met iemand die de baalquest nog heeft, en met DIE char baal killen?

is dat de juiste methode?

[ Voor 62% gewijzigd door Chefbierrr op 08-02-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KMile zou je mij die mule account kunnen sturen in een pm ofzo want kan die char niet op waar die items zitten voor me druid shaper :D weet acc en pw niet meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 17:52
Iemand een cham nodig? Voor een ber zou erg fijn zijn..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja idd wel leuk :)
Chefbierrr schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:55:
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=14993444&f=170

free bumps welcome :P

ff iets anders. Stel ik wel hell baal buggdrops krijgen (maw telkens questdrop), moet ik dan:

de game maken met een char die de quest al heeft gehaald,
de game joinen met iemand die de baalquest nog heeft, en met DIE char baal killen?

is dat de juiste methode?
Nee juist maken door eentje die baalq nog moet anders kan niemand die q completen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als er nog behoefte zijn aan custom sigs, ik heb ervaring met poser, daz, 3dmax en photoshop dus ik kan wel iets in elkaar schroeven... Gratis maar donaties zijn natuulijk altijd welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245611 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:30:
als er nog behoefte zijn aan custom sigs, ik heb ervaring met poser, daz, 3dmax en photoshop dus ik kan wel iets in elkaar schroeven... Gratis maar donaties zijn natuulijk altijd welkom :D
ik heb de female sig al van je ingebruik en denk tollo ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik krijg die ubb-code van d2jsp maar niet goed ik typ dan bijv [img ](zonder spatie) http://img524.imageshack.us/img524/5372/got3aj1.jpg[/img ] en t werkt niet... ook niet met IMG, image of IMAGE... help :D.. hier werkt t wel perfect btw

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 245611 op 08-02-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
psychoclown schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:12:
[...]

ja idd wel leuk :)

[...]

Nee juist maken door eentje die baalq nog moet anders kan niemand die q completen natuurlijk.
ja ok maar moet die persoon met de quest dan op het laatst de party leaven of gewoon in town gaan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Is dit nog iets waard?

Vortex shield
40%enhanced damage
79%ar

kan nog gesocket worden en runewords in worden gestopt

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
denk het haast niet ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:39:
Is dit nog iets waard?

Vortex shield
40%enhanced damage
79%ar

kan nog gesocket worden en runewords in worden gestopt
eigenlijk alleen de +40-45 all res paly shields zijn wat waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:39:
[...]

ja ok maar moet die persoon met de quest dan op het laatst de party leaven of gewoon in town gaan staan?
Nee ze moeten gewoon allemaal in de party en de high lvl samen met degene die quest gaat doen moeten in throne/baalchamber en de lowlvls in town wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
psychoclown schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:26:
[...]

Nee ze moeten gewoon allemaal in de party en de high lvl samen met degene die quest gaat doen moeten in throne/baalchamber en de lowlvls in town wachten.
uuh ja maar als ik in baalchamber sta haal ik de quest :P, en dat is dus niet de bedoeling xD, tis dus wel andersom:
Getting the quest drop has nothing to do with who creates the game, nor does it require the quest to be completed. All that matters is whether the character killing Baal has the quest open. Character B is never going to get the quest drop in your scenario.

However, you can use character B to get the quest drop indefinitely, you just have to think a bit harder. The quest drop depends on who kills Baal, but quest credit depends on who creates the game.

So, if you create the game with character B, then character A can join the game but will not be able to get quest credit for the kill - even if he kills Baal. So down he goes, kills Baal, and gets the quest drop, but doesn't get credit for the quest. This can be repeated indefinitely.

Of course, this requires you to have a character capable of killing Baal, but who hasn't before, but every bug exploit has a cost.

[ Voor 54% gewijzigd door Chefbierrr op 08-02-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Dalyxia schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:12:
[...]

eigenlijk alleen de +40-45 all res paly shields zijn wat waard
Mja.. dacht misschien leuk voor zeolot is smiter ofzo.. maar heb niet zoveel verstand van die builds

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 23:16:
[...]

Mja.. dacht misschien leuk voor zeolot is smiter ofzo.. maar heb niet zoveel verstand van die builds
Mja maar ze willen ergens res vandaan halen en dat kan mooi van die 45@ vanavond ook een AR gevonden met 10xar en 69edmg socketable opzich wel leuk maar toch hebben ze liever res :)
Chefbierrr schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:38:
[...]

uuh ja maar als ik in baalchamber sta haal ik de quest :P, en dat is dus niet de bedoeling xD, tis dus wel andersom:
..verhaal..
Hmm bedoel je dan baalrunnen of echt baalbug want nu ben ik confused :P (of nog van de kaart van vanochtend/gister :D)

En tijd voor deeltje 45 alweer denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaat uw gang... kun je de forumsigs ook drin zetten hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil best wel TS zijn alleen draai nog niet zo lang in dit topic mee om te weten of er iemand dat vast doet zeg maar eentje van de oude garde :)
Maar als er niks op tegen is dan wil ik best wel TS zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Hoelang blijft een lijk liggen als je dood bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang je in de game zit maar je kunt ook reconnecten en dan krijg je je lijk naast je liggen alleen mis je wel alle xp die verloren bent.

Gister trouwens gevraagd door iemand die ik beetje ken of ik wilde utleechen nja dat sla ik natuurlijk niet af want voordat je een goede baalrun hebt gevonden die niet vol zit ben je zo weer verder. Iets daarvoor een 11 19 5 anni, 20 17 palaT en zaka en nog wat kleins gekregen van een maat die er mee kapte door al het gehack samen met ondal's toch een leuke +10% exp. Van lvl 82 naar 90 met me necro :) utleechen is echt wel nice ^^

@ chefbier
Ja nu zie ik het zat idd verkeerd te lezen dacht dat je het had over baalbug xD my bad.

@ neo
>:)

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 09-02-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 10:04:
Zolang je in de game zit maar je kunt ook reconnecten en dan krijg je je lijk naast je liggen alleen mis je wel alle xp die verloren bent.

Gister trouwens gevraagd door iemand die ik beetje ken of ik wilde utleechen nja dat sla ik natuurlijk niet af want voordat je een goede baalrun hebt gevonden die niet vol zit ben je zo weer verder. Iets daarvoor een 11 19 5 anni, 20 17 palaT en zaka en nog wat kleins gekregen van een maat die er mee kapte door al het gehack samen met ondal's toch een leuke +10% exp. Van lvl 82 naar 90 met me necro :) utleechen is echt wel nice ^^
*jaloers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
net leuke charm gevonden 3max/20ar/2-4 fire dmg :)
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15018459 <--- free bumps allowed :)

Hier nog een orb die net dropte, http://img520.imageshack.us/my.php?image=sorcorbrd8.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door pstalman op 09-02-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
denk dat het tijd wordt voor een bliz sorc hehe, het mist alleen fcr

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 09-02-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!